Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. márc. 7. 9h:12' EZ A 255. JÁTÉKHETED, 242. FORDULÓD 256. játékheted kezdete: márc. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3338 SZÁMLA : XXXX |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted.
Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 11 életpontot sebeztél.
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a varkaudar felderítő testét. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 18 életpontot sebződsz.
Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar felderítő testét. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a varkaudar felderítő jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A varkaudar felderítő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1512 tapasztalati pontot kaptál. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző [nyílvessző ->eldobod]. {Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 75, gyógyulás: 12, összesen: -63 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst.
Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 10 életpontot sebeztél.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót izmos testét. (4 támadással 19 életpontot sebezve.)
Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar behemót fejét. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a varkaudar behemót bal karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról!
Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1273 tapasztalati pontot kaptál. {Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}
Első támadásod varkaudar katona ellen intézed. Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [varkaudar katona:] Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony pszi felhúzásával. [vark. kardtáncos:] A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy örvénykerítés varázst.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. [varkaudar katona:] 26 életpontot sebeztél. [vark. kardtáncos:] 26 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [varkaudar katona:] Egy Tharr haragja varázslattal köszönt csatapartnered. 59 életpontot vesztettél.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Ez mellément.
Biami kvazárlándzsával kicsit megbökdösöd a varkaudar katona bal lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a varkaudar katona jobb lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) [varkaudar katona:] Gyilkos csapásokat oszt a varkaudar katona fegyverével. (4 támadástól 142 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) [vark. kardtáncos:] Kavargó pengefalként zúdul rád a vark. kardtáncos. (4 támadástól 196 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +40 ÉP.) Ideje belátni, nem sok esélyed van a túlélésre. Így inkább elmenekülsz a csatából. {Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 397, gyógyulás: 69, összesen: -328 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1100. tárgyat |
vps 100 | VP spórolása: 100 |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
h 1139 | használod az 1139. tárgyat |
m 1 8 | mozogsz északkeletre, északra |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a varkaudar felderítő jobb karját. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 16 életpontot vesztettél. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar felderítő fejét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Méregfoggal megdöföd a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar felderítő újra meg újra lecsap. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar felderítő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző [nyílvessző ->eldobod] és 1 varkaudar csizma. 1512 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 76, gyógyulás: 45, összesen: -31 ÉP}
(Továbbmész...) [95,108] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Felismered a közeledőt. Csak egy varkaudar íjász. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász fejét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. 20 életpontot sebződsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar íjász jobb vállát. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A varkaudar íjász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző [nyílvessző ->eldobod]. 1543 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 85, gyógyulás: 39, összesen: -46 ÉP}
kt 56 4 | elkészíted az 56. tárgyat (4 darabot) |
m 8 7 | mozogsz északra, északnyugatra |
A másik mormol valamit: egy örvénykerítés varázslat! Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a vark. nekromanta jobb lábát. (4 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vark. nekromanta testét. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Méregfoggal eltalálod a vark. nekromanta bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vark. nekromanta újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 976 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 24, gyógyulás: 31, összesen: +7 ÉP}
(Továbbmész...) [94,106] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő legyengült alpesi tehén nem jelenthet komoly veszélyt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Méregfoggal eltalálod az alpesi tehén testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Utolsó pillanatban ugrasz félre az alpesi tehén öklelő szarvai elől. Az alpesi tehén feléd rúg, de nem talál el. Az alpesi tehén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 150 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (10 életpontot vesztettél.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a piromenyét testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a piromenyét testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A piromenyét megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 10, gyógyulás: 19, összesen: +9 ÉP}
h 1167 14 | használod az 1167. tárgyat |
m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a varkaudar felderítő testét. (4 támadással 15 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 16 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar felderítő testét. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Méregfoggal megbököd a varkaudar felderítő bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A varkaudar felderítő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző [nyílvessző ->eldobod] és 1 varkaudar csizma. 1512 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 72, gyógyulás: 45, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...) [96,105] Folytatod sétádat a házak közt. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy varkaudar íjász nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász bal vállát. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 17 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar íjász testét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Méregfoggal kicsit megsebzed a varkaudar íjász jobb lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar íjász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző [nyílvessző ->eldobod]. 1543 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 85, gyógyulás: 37, összesen: -48 ÉP}
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 14 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót bikafejét. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar behemót fejét. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Méregfoggal kicsit megsebzed a varkaudar behemót testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [94,107] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Észreveszel egy kék orchideacserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. A vortexmágus csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy örvénykerítés mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 25 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 31 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vortexmágus testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a vortexmágus ködlő lábát. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Méregfoggal megdöföd a vortexmágus jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 29 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 vortex talizmán és 1 fiatalság itala (ld. enc.). 1341 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}
(Továbbmész...) [93,108] Fák, mindenütt csak fák.
(Feltételes támadás:) Egy trikornis! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 14 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a trikornis fehér hátát. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod a trikornis testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A trikornis meglök a szarvával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A trikornis összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 649 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 16, gyógyulás: 1, összesen: -15 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 10 életpontot vesztettél. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a trikornis fehér hátát. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Méregfoggal eltalálod a trikornis jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A trikornis többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a trikornis száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 649 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 16, gyógyulás: 2, összesen: -14 ÉP}
szk 351 | keresed a 351. szörnyet |
tk 45 4746 | többszemélyes kaland 45 4746 |
* 1. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 4. BP: | imádkozol |
Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a karmazsin huhogó egyik csápját. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal eltalálod a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A karmazsin huhogó elhibázza az ütést csápjával. A karmazsin huhogó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 huhogó bibét. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 5. BP: | használod az 1269. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 6 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 6 pontért |
VARKAUDAR KATONA (691. SZÖRNY) A varkaudar invázió kudarcot vallott, és a hadsereg tagjainak többsége odaveszett a háborúban. Az alanori híradások szerint minden varkaudar ott pusztult a csatamezőkön, és Ghalla büszke kalandozói csírájában elfojtották a gonosz fenyegetést. Sajnos az igazság sarkalatosabb ennél, ugyanis voltak túlélők. Méghozzá harcosok a legjobbak közül, akik a nagy sereg szétoszlása után kénytelenek voltak bujdoklásba menekülni. Aztán így vagy úgy újra varkaudarok közé csöppentek, és megkezdték az utánpótlás nevelését. A varkaudar katonák tökéletes harcosok, kiképzésük nem is akármilyen, hosszú és fáradalmas folyamat. Jó, ha százból egy varkaudar képes végigmenni rajta. Aki azonban inváziós katonai rangra emelkedett, már nem félhet semmitől, legfőképpen nem az olyan dolgoktól, hogy egy öngyilkos kalandozó kivont karddal a kezében beront a varkaudar településre, ahol ő tartózkodik. Egyértelmű, mi lesz a soron következő csata kimenetele. |
VARKAUDAR KARDTÁNCOS (693. SZÖRNY) Amikor egy fekete szélvész táncol elő a bozótosból - karjaiban ébenfekete pengéket markolva - hevesen kezd verni a szíved. Egy varkaudar kardtáncossal állsz szemben, ami nem sok jót sejtet. Hallottál legendákat arról, hogy Healfall legősibb varkaudar iskoláiban képzik ki ezeket a gyilkológépeket. Ismeretlen anyagból készült kardjaik haláluk pillanatában fekete hamuvá porladnak, mivel kötve vannak gazdájukhoz, és annak életerejéből táplálkoznak. Ha találkozol egy ilyen lénnyel, készülj fel a halálra. Gyilkos pengéik minden fémen és anyagon könnyedén áthatolnak, ami az útjukba áll, legyen az mágikus páncélzat vagy egy kőfal. |
ROZMÁRFOG (1069. TÁRGY) Ez a kicsit sárga, hosszú és görbe fog valaha egy rozmár arcát díszítette, most pedig csupán hátizsák nehezéknek jó. Vagy esetleg valami másra is? A megrögzött vadászok biztos a kandalló fölötti falfelületet díszítő woor-antilop agancsok mellé tűznék. |
A FIATALSÁG ITALA (473. TÁRGY) A fiatalság itala egyike a legnehezebben előállítható, ámde leghatalmasabb varázsitaloknak. Elkészítéséhez természetesen szükséges a varázsital főzése, egy kék orchidea, egy Thargodan esszencia, galachmit por (azaz egy galachmit és egy kőkalapács), 5 csepp isteni könnycsepp, és néhány speciális növény, amely kizárólag mocsárban terem (azaz az ital csak mocsárban készíthető el). Külön tartóedényre nincs szükséged, csak 10 TVP-re. A fiatalság italát a H 473 paranccsal használhatod, és felhasználásakor fiatalodsz néhány évet. Az italt nem iszod meg, ha semmilyen hatása nem lenne. |
Erő: | 33 (43) | Szint: | 20 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 33 (37) | Támadás: | 19 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 21 (23) | Védekezés: | 34 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 26/25 év |
Egészség: | 30 (32) | Életpont: | 476/269 | Jellem: | semleges (-4) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 41 (48) | Varázspont: | 597/157 | Pénz: | 1169 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 28/3 | Pszi pont: | 169/232 | EFejl: | 15 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 7/8 | szúrófegyverek: | 25/48 (+13%) | vágófegyverek: | 18/80 |
ütőfegyverek: | 10/28 | lőfegyverek: | 25/34 (+7%) | dobófegyverek: | 7/17 |
Feltételes fegyverváltás: Mallon botja (#1526) (250%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); tüske (#22) (13 -16.); vashegyű nyíl (#176) (17 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6/43 | 2. nyomkövetés: | 33/39 (+12%) | 3. mászás: | 16/22 |
4. csapdakészítés: | 19/1 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 6/37 | 6. gyógyítás: | 50/60 (+20%) |
7. titkosírás: | 5/66 | 8. felderítés: | 12/11 | 9. szörnyidomítás: | 10/72 |
10. teológia: | 32/18 (+18%) | 11. taumaturgia: | 26/28 (+11%) | 12. szerencsejáték: | 2/8 |
13. versengés: | 11/21 (+7%) | 14. harcművészetek: | 3/0 | 15. zene: | 8/94 |
16. szörnyismeret: | 23/31 (+20%) | 17. pszi: | *21/100 | 18. zárnyitás: | 6/63 |
19. vadászat: | 14/10 | 20. bányászat: | 26/36 | 21. úszás: | 2/26 (+14%) |
22. főzés: | 5/46 | 23. csapatmunka: | 2/88 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 2 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 3 darabot, csak egyszer), erőserkentőt (#1405) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod színes dözmöngöt (#78) háló-csapdával (#220), színes dözmöngöt (#78) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12) |
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), quwarg ősmágus (#302), trikornis (#104), varkaudar hadúr (#270), ongóliant (#159) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 12) |
Tharr hívők (#996), Romold Thralk (#3471), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
9. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), tompítás (#40), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 30, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | lángcsóva (#31) | >> | 13. szintű lényekre | |
villámcsapás (#50) | >> | fémbontó szójer (#150) | villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | |
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | izomernyesztés (#33) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
villámcsapás (#50) | >> | jégtroll (#164) | tűzeső (#61) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
villámcsapás (#50) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
tűzeső (#61) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | villámcsapás (#50) | >> | 17. szintű lényekre | |
tűzeső (#61) | >> | quwarg parafenomén (#248) | tűzeső (#61) | >> | férfiak (#998) | |
tűzeső (#61) | >> | nők (#999) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 30, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | védelem sav ellen (#36) | >> | Métely (#7000) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | burástya királynő (#759) | fehér glóbusz (#47) | >> | ulkor jéglény (#641) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | halálhozó (#419) | védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar hadúr (#270) | fehér glóbusz (#47) | >> | sötét gnóm (#132) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar bajnok (#190) | védelem sav ellen (#36) | >> | xirnox (#122) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | purifikátor (#157) | elektromos pajzs (#51) | >> | nők (#999) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | férfiak (#998) | védelem sav ellen (#36) | >> | ragyás burástya (#111) | |
tüskepajzs (#30) | >> | alattomos manó (#756) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK |
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK |
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! |
2.) A Ghallát fenyegető átok ellen minden vallás híve összefog. Áldozz te is 13 szopókövet! |
3.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. |
HŐSTETTEID |
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 21 |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | arany (#50) | 1 | drótszőr (#37) | 1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
13 | tüske (#22) | 24 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | álompor (#396) | 1 | fiatalság itala (#473) | 1 | fokhagyma (#403) | |||
1 | fülemüle agyar (#267) | 1 | huhogó bibe (#332) | 8 | kaja (#2) | |||
1 | orgyilkos tőr (#225) | 2 | pirkit (#153) | 5 | rozmárfog (#1069) | |||
2 | trikornis szarv (#198) | 2 | varkaudar csizma (#317) | 1 | vortex talizmán (#812) |