243. forduló, 245. forduló, Amos Kaelpyr összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. márc. 11. 9h:13'
EZ A 256. JÁTÉKHETED, 244. FORDULÓD
257. játékheted kezdete: márc. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3338
SZÁMLA : XXXX

AMOS KAELPYR KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,57] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 varkaudar csizmát (50 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 1 ezüst nyaklánc (eladási ár: 40 arany, ebből a kezelési költség: 3 arany) ellenértékét.
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a fagymágus (ld. enc.). Betolakodók vannak a területeden. Szolgáid már harcolnak ellenük, érzed, ahogy sorban elbuknak. A támadók arcán undor és gyűlölet, lerázzák magukról elméd erejét. Védekeznél, fogaddal marnál beléjük, hogy vérükből nyerjél erőt; de testedet átjárja fegyverük. A lándzsa szíveddel együtt a földhöz szögez - ez hát a vég. Az utolsó kép egy csizma, mely fejedre tapos, amikor kihúzzák belőled a fegyvert... a kalandozók már kincseid kutatják. Te csak a felkelő nap pusztító tüzét érzed, s az évszázadok tapasztalatából egy szakadt fekete köpeny és a csatamező sarával keveredő hamu marad...
Az aranytermő erszény 41 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 fokhagymát. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+102 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+34 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+1 kaja.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy sötét gnóm fészket vagy búvóhelyet. A keresgélés eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 587.]

* 1. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+6 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 582.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 577.]

* 3. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 5 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 572.]

* 4. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 567.]

* 5. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 567.]

a 264 3112 1 átadod a 264. tárgyat a 3112. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 remák szivet Buzzplotrzud részére. [0 pontot használtál fel, van még 567.]

aa 232 226 667 átadod a 232. tárgyat a 226. tárgyat a 667. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 29 ilkin ércet Buzzplotrzud részére. Ok, sikeresen átadtál 2 ramit követ Buzzplotrzud részére. Ok, sikeresen átadtál 2 nektoraf faggyút Buzzplotrzud részére. [0 pontot használtál fel, van még 567.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 557.]

p 112 használod a 112. pszi képességet
299 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 557.]

vps 80 VP spórolása: 80
Félreraktunk, letiltottunk neked 80 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 557.]

m 8 5 2 mozogsz északra, délnyugatra, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[96,105] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy varkaudar behemót. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 12 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót izmos testét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar behemót testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar behemót bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A varkaudar behemót összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1273 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 8, gyógyulás: 22, összesen: +14 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy csodák kútját.

(Továbbmész...) [95,106] Folytatod sétádat a házak közt. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy vark. nekromanta. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A másik mormol valamit: egy örvénykerítés varázslat! Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vark. nekromanta testét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a vark. nekromanta testét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod a vark. nekromanta bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 976 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 20, gyógyulás: 25, összesen: +5 ÉP}

délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy sötét kastplom (571. épület.).

(Továbbmész...) [96,106] Folytatod sétádat a házak közt. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Úgy gondolod, hogy a közeledő varkaudar íjász nem jelenthet komoly veszélyt. Itt csata lesz.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász testét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. A becsapódástól 23 életpontot vesztettél. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar íjász fejét. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A varkaudar íjász csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A varkaudar íjász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző [nyílvessző ->eldobod]. 1543 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 76, gyógyulás: 38, összesen: -38 ÉP}

Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (574. épület.) és egy fekete mágustorony (599. épület.). [27 pontot használtál fel, van még 530.]

m 2 4 mozogsz keletre, délre
[97,106] Még mindig a városban vagy. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete. délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Ráismersz a lényre. Egy varkaudar bajnok. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 19 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 15 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar bajnok bal lábát. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar bajnok fejét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Nem vagy felkészülve a varkaudar bajnok gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar bajnok feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 14 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1055 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 41, gyógyulás: 25, összesen: -16 ÉP}


(Továbbmész...) [97,107] Folytatod sétádat a házak közt. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Felfedeztél egy fény szentélyét. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy vark. nekromanta lehet. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy örvénykerítés varázst. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a vark. nekromanta testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vark. nekromanta fejét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Méregfoggal megdöföd a vark. nekromanta nyakát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A vark. nekromanta kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 976 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 25, gyógyulás: 23, összesen: -2 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.).
Eladsz 3 orgyilkos tőrt 24 aranyért.
A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Ha nem vagy gonosz, csatlakozz! Az Ősi hajnal lovagjai. " [18 pontot használtál fel, van még 512.]

ve 706 1 megveszed a 706. tárgyat 1
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 512.]

ve 669 30 megveszed a 669. tárgyat 30
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 512.]

ve 390 10 megveszed a 390. tárgyat 10
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 512.]

ve 241 2 megveszed a 241. tárgyat 2
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 512.]

ve 179 5 megveszed a 179. tárgyat 5
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 512.]

be 592 bemész az 592. épületbe
Lehajolva, belépsz az ajtón. Szakállas, tetőtől talpig bronzpáncélba öltözött, nagyszakállú törp siet elő.
- Nagyszakállú Draenar vagyok, a bolt tulajdonosa. Válassz, daliás harcos, boltom széles választékából! - azzal sorban megmutogatja a falon és polcokon sorakozó öléstechnikai szakszerszámokat és mészárlásgátló öltözékeket. Eközben leplezetlenül méregeti a te felszerelésedet is, és néhány tetszetősebb darabra ajánlatot tesz.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):
szöges bunkó (#8) 20 ap /db, bunkósbot (#9) 2 ap /db, csontkés (#11) 4 ap /db, csontszurony (#12) 4 ap /db,
fúvócső (#20) 8 ap /db, mérgezett tüske (#23) 2 ap /db, ásó (#34) 10 ap /db, kis bőrpajzs (#45) 10 ap /db,
kígyóbőr kesztyű (#49) 10 ap /db, bőrpáncél (#51) 10 ap /db, bőrsisak (#57) 10 ap /db, csontszablya (#64) 4 ap /db,
szöges páncél (#65) 48 ap /db, szöges bőrpajzs (#66) 32 ap /db, rézpáncél (#71) 48 ap /db, rézsisak (#72) 14 ap /db,
rézpajzs (#73) 28 ap /db, mászókarom (#78) 20 ap /db, díszes rézpajzs (#84) 30 ap /db, bronzhegyű lándzsa (#87) 20 ap /db,
bronzsisak (#88) 18 ap /db, bronzpajzs (#89) 32 ap /db, bronzpáncél (#90) 64 ap /db, bronzhegyű nyíl (#94) 10 ap /db,
bakkura csizma (#96) 22 ap /db, rákpajzs (#98) 20 ap /db, rövid íj (#107) 16 ap /db, nyílvessző (#108) 2 ap /db,
hosszú íj (#111) 40 ap /db, göcsörtös bunkó (#123) 16 ap /db, bronzpenge (#126) 24 ap /db, mandibulakasza (#127) 50 ap /db,
sallank nyíl (#129) 6 ap /db, ubuk tüske (#131) 2 ap /db, mérg. ubuk tüske (#137) 4 ap /db, ubuk dobónyíl (#138) 10 ap /db,
nyu-shuriken (#157) 24 ap /db, kis vaspajzs (#159) 32 ap /db, vassisak (#160) 36 ap /db, nagy vaspajzs (#161) 44 ap /db,
vasvért (#164) 120 ap /db, rövid kard (#171) 32 ap /db, harci kalapács (#174) 40 ap /db, vashegyű nyíl (#176) 10 ap /db,
vasalt bunkó (#181) 70 ap /db, vashegyű lándzsa (#182) 36 ap /db, mérgezett vasnyíl (#187) 16 ap /db, mérg. ubuk dobónyíl (#188) 14 ap /db,
vas dobónyíl (#189) 14 ap /db, mérg. vas dobónyíl (#190) 20 ap /db, láncing (#222) 400 ap /db, varkaudar lándzsa (#224) 10 ap /db,
orgyilkos tőr (#225) 16 ap /db, lánckesztyű (#230) 300 ap /db, tankány karom (#237) 20 ap /db, fekete bőrcsizma (#247) 32 ap /db,
bumeráng (#249) 8 ap /db, tatu ködmön (#255) 8 ap /db, gromak páncél (#270) 60 ap /db, rejtőköpeny (#277) 28 ap /db,
Mágikus Koponya (#279) 800 ap /db, varkaudar páncél (#294) 20 ap /db, elit csatavért (#295) 60 ap /db, varkaudar csizma (#317) 40 ap /db,
ezüsttőr (#322) 16 ap /db, ezüsthegyű nyíl (#323) 8 ap /db, ezüstshuriken (#327) 16 ap /db, csontpálca (#329) 75 ap /db,
királyi korona (#338) 250 ap /db, rézgolyó (#343) 2 ap /db, tolmokov-koktél (#351) 16 ap /db, fekete csuha (#375) 20 ap /db,
réz fejpánt (#406) 14 ap /db, vérvörös köpeny (#412) 8 ap /db, bányászcsákány (#434) 20 ap /db, varkaudar szablya (#516) 40 ap /db,
nyílpuska lövedék (#547) 8 ap /db, troll dorong (#550) 100 ap /db, csatabárd (#555) 44 ap /db, rőtmanó kacagány (#714) 10 ap /db,
rubin fejék (#729) 280 ap /db, varkaudar korbács (#1134) 60 ap /db, monstrum vállvédő (#1577) 360 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
ásó (#34) 5 ap /db, bányászcsákány (#434) 10 ap /db, bőrsisak (#57) 5 ap /db, ezüsthegyű nyíl (#323) 4 ap /db,
fúvócső (#20) 4 ap /db, hosszú íj (#111) 20 ap /db, kvazár sisak (#266) 70 ap /db, lánckesztyű (#230) 15 ap /db,
mászókarom (#78) 10 ap /db, méregfog (#1553) 240 ap /db, mérgezett vasnyíl (#187) 8 ap /db, Métely páncélja (#1562) 120 ap /db,
ryuku csizma (#692) 85 ap /db, sallank nyíl (#129) 3 ap /db, stukilövedék (#414) 1 ap /db, vadászkés (#1264) 12 ap /db,
varkaudar csizma (#317) 20 ap /db, vashegyű nyíl (#176) 5 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 507.]

be 595 bemész az 595. épületbe
Belépsz a boltba. Azonnal elősiet egy apró, ravasz tekintetű gnóm.
- Üdvözöllek, én vagyok Lamvelmukkbolk, e bolt tulajdonosa. Miben lehetek a szolgálatodra? - érdeklődésedre körbevezet a boltban, és megmutogatja, hogy mi eladnivalója van. Végignézi a Te holmidat is, és néhány tárgyadra ajánlatot tesz.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):

deus ex machina (#1) 50 ap /db, kaja (#2) 2 ap /db, sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db,
bordacsont (#16) 4 ap /db, ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, kavadu lebeny (#24) 4 ap /db, gyenge méreg (#26) 2 ap cseppje,
varányszem (#30) 2 ap /db, szeksztáns (#32) 40 ap /db, lapockacsont (#33) 8 ap /db, fáklya (#36) 1 ap /db,
drótszőr (#37) 4 ap /db, kis vaskulcs (#40) 6 ap /db, grákóbőr (#41) 6 ap /db, távcső (#42) 32 ap /db,
királygyík bőr (#44) 6 ap /db, surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db, antilopbőr (#48) 6 ap /db, tigroszlán fog (#63) 2 ap /db,
kék orchidea (#68) 8 ap /db, rézdarab (#70) 2 ap /db, rézkulcs (#75) 12 ap /db, bronzkulcs (#76) 18 ap /db,
lapkorong (#80) 4 ap /db, mérleg (#81) 16 ap /db, ragasztó (#83) 2 ap cseppje, óndarab (#85) 4 ap /db,
kötél (#92) 2 ap /db, bakkura bőr (#95) 4 ap /db, rákpáncél (#97) 8 ap /db, fekete gyöngy (#99) 12 ap /db,
aranyló ugarhéj (#100) 8 ap /db, vízionár szem (#102) 6 ap /db, magszim bél (#103) 10 ap /db, fémrúd (#104) 16 ap /db,
fabontó (#106) 10 ap /db, vapár ág (#110) 20 ap /db, madártoll (#112) 2 ap /db, rókafarok (#124) 6 ap /db,
mandibulapenge (#125) 6 ap /db, sallank karom (#128) 4 ap /db, hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, csuklyavirág (#133) 2 ap /db,
gyöngymangó (#135) 4 ap /db, mocsári penke (#148) 2 ap /db, szent jogar (#150) 100 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db,
vasérc (#152) 4 ap /db, pirkit (#153) 4 ap /db, ugh méreg (#166) 4 ap cseppje, sullár hólyag (#168) 14 ap /db,
uzbány csőr (#169) 12 ap /db, spiritusz (#170) 2 ap cseppje, téfea-agy (#172) 16 ap /db, vaskulcs (#183) 20 ap /db,
ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, trikornis szarv (#198) 24 ap /db,
karbin plazma (#199) 20 ap /db, gyíkfű (#201) 2 ap /db, amniosz (#203) 2 ap /db, szuperkötél (#209) 4 ap /db,
dorony tüdő (#212) 16 ap /db, manifeszt.nyúlvány (#214) 20 ap /db, ketrec (#216) 152 ap /db, dobóháló (#221) 16 ap /db,
ramit kő (#226) 6 ap /db, acélpengőke (#231) 6 ap /db, ilkin érc (#232) 6 ap /db, tatu dob (#234) 8 ap /db,
dorony duda (#235) 56 ap /db, lajhár csont (#236) 6 ap /db, pular kristály (#239) 16 ap /db, kis aranykulcs (#240) 32 ap /db,
márványkulcs (#245) 32 ap /db, nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db, kristálygömb (#265) 20 ap /db, fülemüle agyar (#267) 10 ap /db,
gromak bőr (#268) 16 ap /db, aranytű (#272) 8 ap /db, tyrex csont (#280) 60 ap /db, raptor karom (#281) 24 ap /db,
jégszív (#282) 30 ap /db, sárkánypikkely (#292) 40 ap /db, arx formázó minta (#298) 50 ap /db, bev formázó minta (#299) 50 ap /db,
cru formázó minta (#300) 50 ap /db, kőszem (#304) 10 ap /db, mutáns csont (#331) 8 ap /db, huhogó bibe (#332) 16 ap /db,
rákfatty váladék (#333) 2 ap cseppje, shinai gömb (#348) 240 ap /db, molluszk ház (#353) 4 ap /db, degradátor váladék (#354) 4 ap kortyonként,
szockó hólyag (#355) 6 ap /db, quwarg tojás (#360) 4 ap /db, polip szívóka (#391) 4 ap /db, álompor (#396) 2 ap /db,
teknőcteknő (#416) 24 ap /db, aranytoll (#572) 80 ap /db, rinóbőr (#651) 10 ap /db, darázsszárny (#652) 8 ap /db,
darázsfarok (#654) 28 ap /db, aurach fog (#657) 2 ap /db, elf csont (#664) 8 ap /db, elkarog szőr (#665) 2 ap /db,
nektoraf faggyú (#667) 6 ap /db, szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, rubinkő (#679) 300 ap /db, párducbőr (#1066) 20 ap /db,
jegesmedve bunda (#1067) 20 ap /db, rozmárfog (#1069) 6 ap /db, yetiszív (#1070) 16 ap /db, ulkor gyöngy (#1072) 30 ap /db,
lidércesszencia (#1074) 14 ap /db, cetuszony (#1075) 20 ap /db, Éjmágus tükre (#1100) 3000 ap /db, varkaudar látógömb (#1107) 600 ap /db,
varkaudar csont (#1113) 8 ap /db, varkaudar pálinka (#1137) 44 ap /db, fűszerkeverék (#1170) 20 ap /db, sólyomcsőr (#1223) 10 ap /db,
extra takarmány (#1360) 36 ap /db, pókláb (#1378) 2 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
acéltű (#334) 1 ap /db, álompor (#396) 1 ap /db, aranyló ugarhéj (#100) 4 ap /db, aranytű (#272) 4 ap /db,
borkonyó bibe (#312) 5 ap /db, bunthar bőr (#733) 5 ap /db, bűvészpálca (#1639) 110 ap /db, darázsfarok (#654) 14 ap /db,
darázsszárny (#652) 4 ap /db, deus ex machina (#1) 25 ap /db, dobóháló (#221) 8 ap /db, dözmöng szív (#122) 3 ap /db,
drótszőr (#37) 2 ap /db, Éjmágus tükre (#1100) 500 ap /db, elf csont (#664) 4 ap /db, elkarog szőr (#665) 1 ap /db,
etra hályog (#712) 25 ap /db, ezüst kulcs (#184) 12 ap /db, ezüstdarab (#326) 4 ap /db, fokhagyma (#403) 4 ap /db,
fülemüle agyar (#267) 5 ap /db, fűszertartó (#210) 6 ap /db, gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje, huhogó bibe (#332) 8 ap /db,
hűségérme (#1141) 40 ap /db, illatos rózsaszál (#1595) 10 ap /db, jégszív (#282) 15 ap /db, karbin plazma (#199) 10 ap /db,
kavadu iszák (#25) 2 ap /db, kazmár gyökér (#205) 4 ap /db, kis aranykulcs (#240) 16 ap /db, kobudera csont (#705) 4 ap /db,
kőszem (#304) 5 ap /db, kötél (#92) 1 ap /db, kristálygömb (#265) 10 ap /db, lidércesszencia (#1074) 7 ap /db,
liumbe bimbó (#656) 15 ap /db, liumbe hajtás (#655) 4 ap /db, madártoll (#112) 1 ap /db, manifeszt.nyúlvány (#214) 10 ap /db,
márványkulcs (#245) 16 ap /db, molluszk ház (#353) 2 ap /db, nagy aranykulcs (#246) 24 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 14 ap /db,
nagy vaskulcs (#186) 16 ap /db, olló (#335) 7 ap /db, óndarab (#85) 2 ap /db, párducbőr pénztárca (#1118) 25 ap /db,
pirkit (#153) 2 ap /db, purifikátor háj (#269) 18 ap /db, quwarg tojás (#360) 2 ap /db, ragasztó (#83) 1 ap cseppje,
rákfatty váladék (#333) 1 ap cseppje, remák szív (#264) 12 ap /db, rézdarab (#70) 1 ap /db, rókafarok (#124) 3 ap /db,
rozmárfog (#1069) 3 ap /db, sáfránypor (#211) 20 ap cseppje, sáska amulett (#668) 15 ap /db, Sheran cserepe (#1271) 50 ap /db,
smaragd kulcs (#241) 24 ap /db, spiritusz (#170) 1 ap cseppje, sullár hólyag (#168) 7 ap /db, szeksztáns (#32) 20 ap /db,
szent kehely (#257) 16 ap /db, szulfin (#676) 20 ap /db, szuper dobóháló (#273) 8 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 10 ap /db,
tatu dob (#234) 4 ap /db, távcső (#42) 16 ap /db, teknősesszencia (#702) 45 ap /db, Thargodan esszencia (#328) 20 ap /db,
tinta (#101) 1 ap cseppje, trikornis szarv (#198) 12 ap /db, troll csont (#704) 4 ap /db, ugh méreg (#166) 2 ap cseppje,
uzbány csőr (#169) 6 ap /db, varkaudar csont (#1113) 4 ap /db, varkaudar pálinka (#1137) 22 ap /db, vasérc (#152) 2 ap /db,
vaskulcs (#183) 10 ap /db, vizestömlő (#3) 7 ap /db, xirnox szív (#213) 10 ap /db, zárnyitó készlet (#39) 12 ap /db,
zöld üveg (#82) 3 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 502.]

kb 389 1 kiveszel a bankból a 389. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 szigonyt. [0 pontot használtál fel, van még 502.]

bb 326 7 beraksz a bankba a 326. tárgyat (7 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 7 ezüstdarabot. [0 pontot használtál fel, van még 502.]

m 6 6 4 mozogsz nyugatra, nyugatra, délre
[96,107] Folytatod sétádat a házak közt. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. A feléd közeledő vark. nekromanta mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Itt csata lesz.

A csata nem lesz könnyű: célpontod örvénykerítés varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a vark. nekromanta testét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a vark. nekromanta jobb lábát. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 976 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 15, gyógyulás: 23, összesen: +8 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Huertol város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 60 mérföld keletre és néhány mérföld délre, Trollkeltető Zóna 70 mérföld keletre és 60 mérföld északra, Óriások földje 60 mérföld keletre és 25 mérföld északra. A belépés ingyenes! " Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy sörsátrat. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Hideg fémtől meghal, aki újra lángot csihol. Wolfheart(1644) " magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. " A következő épületeket látod: egy helytartói hivatal (580. épület.) és egy bank (583. épület.). Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. "

(Továbbmész...) [95,107] Még mindig a városban vagy. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Igazság és becsület. Ha ezt az utat követed, köztünk a helyed. Ősi hajnal lovagjai KT. " Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Felismered a közeledőt. Csak egy varkaudar bajnok. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy vérbeli borzongás varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar bajnok jobb oldalát. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (6 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal eltalálod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Elhajolsz a varkaudar bajnok ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1055 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 29, gyógyulás: 23, összesen: -6 ÉP}

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy jósda (577. épület.).

(Továbbmész...) [95,108] Még mindig a városban vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy varkaudar behemót. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót izmos testét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar behemót bikafejét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Méregfoggal eltalálod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a varkaudar behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A varkaudar behemót szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1273 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 9, gyógyulás: 27, összesen: +18 ÉP}

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fogadó a Rozoga Csontváz Lordhoz. (613. épület.). [27 pontot használtál fel, van még 475.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
[94,109] Vált a terep: ritka erdőben vagy.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Találkozol Stormmal. Tharr hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy ryuku csizmát, egy Tharr Keresztjét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot, egy vérpettyes gyűrűt és egy vérvörös köpenyt visel. Felszerelését egy Rodrig trófea, egy tyrannoszaurusz rex trófea és egy Brod trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Hátasállata egy sullár! Teherhordója is van: egy nektoraf! Szegény állat majd megszakad. Miután alaposan megnézed, látod, hogy te vagy a profibb harcos és mivel ezt ő is belátja, meghajol előtted. Köszöntitek egymást, aztán tovább.

(Továbbmész...) [93,109] Még mindig az erdőben vagy. Látsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Fairlight rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát.
(Feltételes támadás:) Egy trikornis! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 11 életpontot vesztettél. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a trikornis fehér hátát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod a trikornis fehér hátát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a trikornis nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Időben félreugrasz a trikornis rúgása elől. A trikornis összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 649 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 15, gyógyulás: 1, összesen: -14 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Összeakadsz Daemonnal. Ő Zanthia férje! Dornodon korlátlan hatalmú főpapja. Egy arany masszariasztót, egy bundás kabátot, egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy Khór kesztyűjét, egy Krough fejdíszét, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy ezerszemű bestia trófea, egy térfaló trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy csillogó szemű obszidián pók. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Hátasa egy idomított mutáns pók. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, akárcsak a lelke. Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Otthagyod a másik kalandozót.
[18 pontot használtál fel, van még 457.]

szk 351 keresed a 351. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy halálmadarat. [0 pontot használtál fel, van még 457.]

tk 45 4746 többszemélyes kaland 45 4746
Gyorsan körülnézel, ki van már itt: Storm, Daemon. A teljes csapat Llanfariad vezetésével indul majd közös kalandra. [0 pontot használtál fel, van még 457.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 452.]

* 2. BP: használod az 1271. tárgyat
Itt az ideje egy kis kertészkedésnek! Sheran cserepébe egy borkonyó bibét ültetsz, alaposan meglocsolod (vízzel és isteni könnycseppel), majd vársz. Némi hajtás azonnal sarjadzani kezd, de még sok idő, míg leszüretelheted. [5 pontot használtál fel, van még 447.]

* 3. BP: imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy lajhárlord.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Szerencsére nem hatott rád. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a lajhárlord testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal eltalálod a lajhárlord fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A lajhárlord mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A lajhárlord még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 lajhár csontot. 609 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 417.]

* 4. BP: használod az 1269. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. A különböző fényű üvegszilánkok hatására rögtön transzba zuhansz. Az idő dimenziói teljesen összekuszálódnak körülötted. (+14 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 428.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 388.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 75 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 348.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 27 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 308.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 ügyesség.) [40 pontot használtál fel, van még 268.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 228.]

tf 3 28 fejleszted a 3. tulajdonságodat 28 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [28 pontot használtál fel, van még 200.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Sheran cserepében jókora, szüretelhető növény nőtt. Szereztél 3 borkonyó bibét. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 22, 15.
Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erőt gyűjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a mutáns pók. Egy kaját nyel le a kardfogú fülemüle. 2 kaját nyel le a karmos tankány. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 385 pontot. A következő körben tehát 585 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FAGYMÁGUS (650. SZÖRNY)
Nem kell sokáig töprengened ahhoz, hogy megállapíthasd: a jég létsíkjának egyik varázshasználója áll előtted. Az emberszerű teremtmény testét divatos bunda fedi, pedig valószínű, anélkül is képes lenne életben maradni a legnagyobb hidegben is. Ugyanis energiáját a fagy táplálja, az elemi hideget úgy tudja formálni, ahogy kénye-kedve tartja. Minden bizonnyal a jég létsíkjára visszavezető utat keresi, és ezzel együtt azt a lényt, aki megnyitotta azt a bizonyos dimenziókaput... Terve egyszerű, végezni vele, hátha az mindent helyreállít... Addig viszont miért ne végezzen mindenkivel?

KARAKTERLAP

Amos Kaelpyr, egy vörös, rövid hajú, kék szemű ember férfi vagy. Kecskeszakállad és bajuszod van. Bőröd gránitszürke. Tharr főpapja vagy. Papi hited: 311. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 244. fordulód.

Erő: 33 (43) Szint: 20 Merészség: 7/5 Magasság: 174 cm
IQ: 33 (37) Támadás: 19 Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 23 (25) Védekezés: 36 Menekülés: 30 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 30 (32) Életpont: 478/483 Jellem: semleges (-5) Tul. pont: 2
Szerencse: 41 (48) Varázspont: 597/83 Pénz: 1308 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 28/9 Pszi pont: 169/299 EFejl: 15
Eddig összesen 1257 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10385 TP-t kaptál. Jelenleg 475133 TP-d van. A következő szinthez még 124867 TP szükséges. Trófeáid: quwarg nagymester, quwarg parafenomén, varkaudar varázsló. A 238. fordulódban 6966 arany került a bankszámládra. 7174 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 7/8 szúrófegyverek: 25/67 (+9%) vágófegyverek: 18/80
ütőfegyverek: 10/28 lőfegyverek: 25/50 (+8%) dobófegyverek: 7/23

Feltételes fegyverváltás: Mallon botja (#1526) (250%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); tüske (#22) (13 -16.); vashegyű nyíl (#176) (17 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/43 2. nyomkövetés: 33/47 (+8%) 3. mászás: 16/22
4. csapdakészítés: 19/11 (+5%) 5. csapdaészlelés: 6/37 6. gyógyítás: 50/60
7. titkosírás: 5/66 8. felderítés: 12/11 9. szörnyidomítás: 10/72
10. teológia: 32/74 (+19%) 11. taumaturgia: 26/56 (+4%) 12. szerencsejáték: 2/8
13. versengés: 11/21 14. harcművészetek: 3/0 15. zene: 9/5
16. szörnyismeret: 23/67 (+18%) 17. pszi: *21/100 18. zárnyitás: 6/63
19. vadászat: 14/10 20. bányászat: 26/36 21. úszás: 2/26
22. főzés: 5/62 23. csapatmunka: 2/88

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 2 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 3 darabot, csak egyszer), erőserkentőt (#1405) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod színes dözmöngöt (#78) háló-csapdával (#220), színes dözmöngöt (#78) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12)
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), quwarg ősmágus (#302), trikornis (#104), varkaudar hadúr (#270), ongóliant (#159)
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
Tharr hívők (#996), Romold Thralk (#3471), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
csupasz izom (#28) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
hhaar burka (#32), tompítás (#40), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 30, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96) lángcsóva (#31) >> 13. szintű lényekre
villámcsapás (#50) >> fémbontó szójer (#150) villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) izomernyesztés (#33) >> varkaudar varázsló (#271)
villámcsapás (#50) >> jégtroll (#164) tűzeső (#61) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
villámcsapás (#50) >> társak oldalán harcolva (#986) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
tűzeső (#61) >> ryuku csapásvezető (#778) villámcsapás (#50) >> 17. szintű lényekre
tűzeső (#61) >> quwarg parafenomén (#248) tűzeső (#61) >> férfiak (#998)
tűzeső (#61) >> nők (#999)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 30, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164) védelem sav ellen (#36) >> Métely (#7000)
védelem sav ellen (#36) >> burástya királynő (#759) fehér glóbusz (#47) >> ulkor jéglény (#641)
védelem sav ellen (#36) >> halálhozó (#419) védelem sav ellen (#36) >> varkaudar varázsló (#271)
tompítás (#40) >> varkaudar hadúr (#270) fehér glóbusz (#47) >> sötét gnóm (#132)
elektromos pajzs (#51) >> varkaudar bajnok (#190) védelem sav ellen (#36) >> xirnox (#122)
fehér glóbusz (#47) >> purifikátor (#157) elektromos pajzs (#51) >> nők (#999)
elektromos pajzs (#51) >> férfiak (#998) védelem sav ellen (#36) >> ragyás burástya (#111)
tüskepajzs (#30) >> alattomos manó (#756)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
2.) A Ghallát fenyegető átok ellen minden vallás híve összefog. Áldozz te is 13 szopókövet!
3.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.

HŐSTETTEID
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 37

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
7 ezüstdarab (#326) 29 ilkin érc (#232) 4 kaja (#2)
2 nektoraf faggyú (#667) 3 orgyilkos tőr (#225) 2 ramit kő (#226)
1 remák szív (#264) 1 vashegyű nyíl (#176)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
65 arany (#50) 2 borkonyó bibe (#312) 1 fokhagyma (#403)
2 lajhár csont (#236) 1 szigony (#389) 1 trikornis szarv (#198)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(93,109) Fairlight rúnaköve, szent tölgyfa (#393), trikornisok (#104), Daemon (5654. kalandozó), lajhárlord (#757)
(94,109) Dornodon rúnaköve, Storm (5796. kalandozó)
(95,106) vark. nekromanta (#173), sötét kastplom (#571)
(95,107) jósda (#577), varkaudar bajnok (#190)
(95,108) fogadó # (#613), oltár, 17. többszemélyes kaland, varkaudar behemót (#189)
(96,105) varkaudar behemót (#189), csodák kútja (#1096)
(96,106) fegyvermester háza (#574), fekete mágustorony (#599), varkaudar íjász (#687)
(96,107) vark. nekromanta (#173), helytartói hivatal (#580), bank (#583), szökőkút, Vlagyimir szobra (#433), sörsátor (#486)
(97,106) varkaudar bajnok (#190)
(97,107) fegyverbolt (#592), vegyesbolt (#595), fény szentélye (#376), vark. nekromanta (#173)

Üzenet küldése a karakternek