243. forduló, 245. forduló, Trisaf Odnalmor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. jún. 18. 6h:25'
EZ A 666. JÁTÉKHETED, 244. FORDULÓD
667. játékheted kezdete: jún. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5309
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 13

TRISAF ODNALMOR KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [154,103] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ). Varázserőd regenerálódik. (+135 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+40 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 470.]

* 2. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 465.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 460.]

* 4. KP: h 2306 0 0 használod a 2306. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 460.]

* 5. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 455.]

* 6. KP: v 1 20 0 elmormolod az 1. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 450.]

* 7. KP: v 53 0 0 elmormolod az 53. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+6 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 445.]

* 8. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+7 erő). [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 440.]

* 9. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Élesen, logikusabban látod az összefüggéseket olyan dolgok között, amire eddig semmi időt nem fecséreltél. Például gyerekjátéknak tűnik egy kdole elkészítése. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 420.]

* 10. KP: v 165 0 0 elmormolod a 165. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted az esszenciavédelem varázslatot! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 415.]

im 3 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +20 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve ongóliant tombolás. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t! 2.) A rejtőzködés a gyávák menedéke. Áldozz számomra két rejtőköpenyt! 3.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (-2 TU) [30 pontot használtál fel, van még 385.]

im 3 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Aztán előveszed a 2 rejtőköpenyt, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +20 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve áldomás II. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t! 2.) Ejts el egyetlen fordulóban 3 tyrexet! Ha nem megy, elfogadom több fordulóból is... :-) 3.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (-2 TU) [30 pontot használtál fel, van még 355.]

m 6 7 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[153,103] Az erdőt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. A hideg futkos a hátadon, ahogy a fekete csontok ropognak a lábad alatt. Hmmm... semmi. Odébbállsz, néhány rémisztő Thargodan csontváz mellett folytatod a munkát. A Thargodanok mellkasából valami hatalmas erő tépett ki valamit. Hopplá, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen behorpadt kvazár páncél, maga a kvazár is teljesen korrodált. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy csapat Chara-din fattya készül a lemészárlásodra.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 90 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy varázslatlopás. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya testét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 283 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Agyartőrrel jól megszurkálod a Chara-din fattya nyakát. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). A 7 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (7 támadástól 58 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 582 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 670, sebződés: 58, gyógyulás: 93, összesen: +35 ÉP}

Nos, ennyit erről! Kiváló mestere vagy a csúszómászók irtásának. Most pedig ásni tovább! A következő tíz perc sem hoz eredményt, de majd csak lesz valami. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy Zinthurg készül a lemészárlásodra.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 84 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Zinthurg egyik karját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Agyartőrrel teljesen átszúrod a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a Zinthurg megcsapja a fejedet. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy kristálygömb. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 305 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 42, gyógyulás: 20, összesen: -22 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a Thargodan csatamező populációja. No sebaj! Megmarkolod az ásót, és bőszen kutatsz tovább. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy csapat Chara-din fattya védelmezi a vadászterületét.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 75 életpontot sebeztél. Távolról varázslatlopás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya jobb karját. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 293 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Agyartőrrel többször eltalálod a Chara-din fattya jobb lábát. (5 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (8 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával kicsit megsebzed a Chara-din fattya testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Agyartőrrel meghorzsolod a Chara-din fattya lila testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az 1 Chara-din fattya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 582 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 755, sebződés: 68, gyógyulás: 115, összesen: +47 ÉP}

No! Kezdesz kifáradni. Essünk túl a végső összecsapáson! Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy Orkhan Thai intéz feléd kihívást.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 40 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. 49 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az Orkhan Thai bal vállát. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (41 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az Orkhan Thai lángoló karját. (4 támadással 235 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Agyartőrrel eltalálod az Orkhan Thai fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mielőtt észbe kapnál, az Orkhan Thai megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 24 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 borostyán függő, egy fűszertartó, 20 arany és egy ezüst kulcs. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3 517 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 193, gyógyulás: 55, összesen: -138 ÉP}

Hihetetlen teljesítmény volt! Büszke vagy magadra. Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. A következő kincseket találtad: egy optiri agysisak (ld. enc.), egy nagy vaskulcs, egy szent jogar, egy fűszertartó, egy aranytű és egy fekete gyöngy. A levegő remegni kezd: a teleportáció ózonillata! Nem szívesen bunyóznál most egy Thargodan herceggel, úgyhogy hanyatt-homlok menekülsz.
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívői építették. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északnyugatra egy kristálypalota van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy quwarg királynő. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 90 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő nyakát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [152,102] Szűnni nem akar a zöld síkság. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kristálypalotát.
(Feltételes mászás:) Zenéddel kötelet bűvölsz. Egy örökkévalóságnak tűnő idő után érsz fel a misztikus palota tetejére. Á, ez az! Van itt egy kupolaszerű torony a tetőn, és annak van egy ajtaja! Izgatottan belépsz. Csodaszép a palota belseje! Minden csillog-villog, és minden kristályból van! Mesés! Remélhetőleg van valami kincs is. Lépteket hallasz egy oldalfolyosóról. Hohó, a kidobóember! Úgy látszik, bunyózni kell a szabad fosztogatás jogáért. Egy gránitelementál! (ld. enc.)

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 80 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a gránitelementál testét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a gránitelementál testét. (2 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Agyartőrrel eltalálod a gránitelementál gránittestét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A gránitelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 152 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 75, gyógyulás: 31, összesen: -44 ÉP}

Micsoda? Teljesen szokatlan az ilyen másznivaló táphelyektől, hogy még egy szörny legyen. Pedig van, és közeleg! Egy halálosztó kain!

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a halálosztó kain testét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a halálosztó kain fekete testét. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod a halálosztó kain testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Karmával néhányszor a halálosztó kain megcsapja a fejedet. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a halálosztó kain, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 1 777 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 39, gyógyulás: 31, összesen: -8 ÉP}

Hozzálátsz a hagyatéki eljáráshoz. Hosszas kutatás után végre megtalálod a palota mozdítható ingóságait! Detektálsz 4 tolmokov-koktélt. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délre látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Thargodan csatamezőt. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy tyrannoszaurusz rex. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 43 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (5 támadással 273 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Agyartőrrel megdöfködöd a tyrannoszaurusz rex testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A tyrannoszaurusz rex beleharap a kezedbe. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tyrex csontot. 3 368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 509, sebződés: 65, gyógyulás: 70, összesen: +5 ÉP}


(Továbbmész...) [151,101] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hmm, csak egy tüskés harci gromak. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (ramit kő) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 ramit követ! A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Figyelmeztetés: megterheltséged 200 % fölé emelkedett! [118 pontot használtál fel, van még 237.]

m 7 6 5 mozogsz északnyugatra, nyugatra, délnyugatra
[150,100] Még mindig hegyvidéken vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Ráismersz a lényre. Egy varkaudar felderítő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 88 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar felderítő testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel egy mély szakadékot. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt.
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Megkapaszkodsz a falon tátongó sötét üreg peremében, és bemászol. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy mosolygó rettenet!

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a mosolygó rettenet testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 452 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy mutáns pók!

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a mutáns pók förtelmes fejét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) A mutáns pók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 503 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy quwarg felderítő!

Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 74 életpontot sebeztél. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a quwarg felderítő testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a quwarg felderítő jobb oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A quwarg felderítő megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. 767 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 3, gyógyulás: 17, összesen: +14 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 mutáns csontot. Ahogyan érkeztél, úgy távozol.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (vasérc) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 vasércet! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy Tharr oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északra egy oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [149,100] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Észreveszel egy kazmárt. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (vasérc) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 vasércet! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy kristálypalota van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ekharion. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy tudatrombolás pszi támadást. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ekharion jobb lábát. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Jól célzott! (24 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ekharion ragyás testét. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod az ekharion bal lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az ekharion újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az ekharion most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 35 aranyat. 2 388 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 82, gyógyulás: 30, összesen: -52 ÉP}

Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [148,101] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy Ciang Csí lehet. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. Semmi hatás! Egy ryuku átokvarázs varázslatot dob rád a másik. 167 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Lövedékeiddel perforálod a Ciang Csí testét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Ciang Csí testét. (2 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Agyartőrrel eltalálod a Ciang Csí testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Sajnos nem sikerült a Ciang Csí minden csapását hárítanod. (4 támadástól 82 életpontot vesztesz.) Egy birtokodban lévő vámpírfog porrá zúzódik, a hited viszont kitart. A Ciang Csí összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 gyöngymangó és egy ezüst nyaklánc, ezenkívül 1 hősiesítő medál. 2 456 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 249, gyógyulás: 32, összesen: -217 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kristálypalotát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Zihálva veszed a levegőt, mire a palota tetejére érsz. Van itt egy zafírkupolájú torony, melynek bejárati ajtaja nyitva áll! Belépsz. Csodaszép a palota belseje! Minden csillog-villog, és minden kristályból van! Mesés! Remélhetőleg van valami kincs is. Hirtelen árnyék vetül rád: itthon van a palota lakója! Betörés helyett rablás, annyi baj legyen. Egy átokmurgattyú! (ld. enc.)

Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja az átokmurgattyú poshadt hasát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az átokmurgattyú összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 1 161 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Döbbenten konstatálod, hogy újabb alak közeledik feléd. Egy szubreális vámpír! Félelmedben ürítesz egyet, majd menekülsz a tetőn keresztül. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délkeletre látsz egy mínosz-kúpot. Délre nézve látsz egy Sheran oltárt. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra.
Összeakadsz Bartyos. Tharr kántora. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy gólem talizmánt, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy Kabol irháját, egy két kard szimbólumot, egy lidérckoronát, egy mihlanil medált, egy mind. topázát, egy monstrum vállvédőt, egy ogre övet, egy smaragd karkötőt, egy törpe bakancsot, egy varkaudar szimbólumot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Felszerelését egy Kitaszított trófea, egy őrjáratozó katona trófea és egy ryuku gólem trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[106 pontot használtál fel, van még 131.]

m 7 7 8 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra
[147,100] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált.

Oldalt pillantva, meglátsz egy kazmárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah híveié. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (óndarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 óndarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.

(Továbbmész...) [146,99] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Találsz egy púdersziklát. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Bányászat képességeddel fémet (vasérc) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Északra nézve látsz egy elhagyott bányát. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.


(Továbbmész...) [146,98] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy elhagyott bányát.
(Feltételes mászás:) A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. Odalent világítanak a falak, a sűrűn növő különleges moszattól. De várjunk csak! Ott mintha mozdulna valami a félhomályban! Ez egy orgoró!

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 93 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az orgoró jobb lábát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 1 262 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Ez egy bányarém!

Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 79 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a bányarém bal vállát. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 968 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Ez egy renegát törpe! (ld. enc.)

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a renegát törpe bal vállát. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a renegát törpe bal karját. (3 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Agyartőrrel eltalálod a renegát törpe bal vállát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A renegát törpe csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A renegát törpe összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 362 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 339, sebződés: 44, gyógyulás: 44, összesen: +0 ÉP}

Hosszas kutatás után találsz valamit. Nocsak, 4 kötelet. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Északra nézve látsz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. [86 pontot használtál fel, van még 45.]

m 3 mozogsz délkeletre
[147,99] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Látsz egy krómkaktuszt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy A Tűzhajú hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy manóodút. Megtudod, hogyan szerezhetsz varázsfiolát. (ld. enc.) Látsz egy Chara-din monolitját. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy Leah oltár van. Nyugatra egy púderszikla van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [10 pontot használtál fel, van még 35.]

szk 244 keresed a 244. szörnyet
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 35.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 30.]

* 2. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 818 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 28.]

* 3. BP: h 234 40 0 használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. [28 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: ef 2 0 0 energia fejlesztése 2
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 5. BP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 20, 1.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Alaposan elfáradva, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Borzalmasan sok holmit cipelsz magaddal: néhánytól meg kell szabadulnod. (Eldobott tárgyak: 4 gromak bőr, 1 bőrsisak, 2 kötél.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 385 pontot. A következő körben tehát 385 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KDOLE (501. SZÖRNYCSAPDA)
A kdole egy szörnycsapda, amelyet speciálisan nagyméretű sivatagi férgek befogására találtak ki. Először is szúrj le a homokba egy tyrex csontot, és erősíts rá egy tatu dobot. (Azért van szükség csontra, mert bármilyen kisebb oszlopot kidöntene a sivatagi szél.) A szélfúvás ritmikus dobolást idéz elő a tatu dobon, és ha szerencséd van, felbukkan a homokféreg, vagy esetleg egy tüskés gigaféreg! Ezután jön a feladat nehezebbik része, egy mászókampót be kell akasztanod a féreg egyik hornyába, felkapaszkodni a féreg hátára, és betörni. Ha a procedúra előtt nem kened be magad négy adag sáfrányporral, a féreg ekkor könnyen agyontiporhat. Ha sikeresen betörsz egy férget, kiváló hátas lehet belőle. De vigyázz, mert sokat eszik! A kdole használata különlegesen magas csapdakészítés szakértelmet követel meg, és a sáfránypor akkor is elvész, ha kudarcot vallasz.
Megjegyzés: a szörnycsapdáknál megszokott módon, a kdolét nem kell elkészíteni, elég, ha a felsorolt komponensek mindegyike a birtokodban van. A férget a FOG <szörny> 501 paranccsal ejtheted foglyul, a parancs végrehajtása 40 TVP-be kerül.

ONGÓLIANT TOMBOLÁS (146. PAP VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT)
Az ongóliant tombolás hatására valóban majdnem olyan félelmetes leszel, mint egy ongóliant: a harc minden körében eggyel több támadást fogsz leadni, mint egyébként (még a lőfegyverrel is). Ezenkívül a harc időtartamára kapsz +3 támadást és minden ütésedre +2 sebzést (tehát ha négyszer támadsz egy fegyverrel, az +8 sebzést jelent.) Az ongóliant tombolás komoly terhelésnek veti alá a szervezetet: minden alkalommal, amikor használod, a tested két évet öregszik. A varázslat elmondása 40 VP-be kerül, anyagi komponense egy isteni könnycsepp és egy tankány karom.

ÁLDOMÁS II. (169. VARÁZSLAT)
Az áldomás II természetesen az áldomás erősebb kiadása. Használata mindenben megegyezik az eredeti varázslatéval, de felrakása 10 VP-be kerül és a kapott bónusz nem +4, hanem +6 támadás. Anyagi komponense egy isteni könnycsepp. Az áldomás II nem működik együtt az áldomással, tehát ha az egyiket felrakod, a másik automatikusan törlődik.

OPTIRI AGYSISAK (315. TÁRGY)
Ez egy üreges, könnyű fémből készült gömb, amelyet a fejedre lehet illeszteni a KF 315 paranccsal (ilyenkor persze a sisakot vagy egyéb tökfödőt leveszed). Az optiri mentátok által kovácsolt tárgy mágikus képességgel bír, jelentősen megnöveli a neuronok stimulációjának hatásfokát komoly mentális terhelés esetén. Hogy te is értsd: Ha a TF paranccsal az IQ-dat fejleszted, minden 10 elköltött TVP 13-nak fog számítani (gnómoknál 15-nek). Tehát ha optiri agysisakot viselsz, az IQ 12-ről 13-ra növelése 130 TVP helyett mindössze 100 TVP-t igényel (gnómoknak még kevesebbet). Az optiri agysisak persze korlátozott védelmet is nyújt, eggyel növeli a védettségedet, amíg hordod.

GRÁNITELEMENTÁL (205. SZÖRNY)
A földelementálok közül a legnagyobb. A gránitelementálon csak mágikus fegyverek képesek sebet ejteni, de még azoknak is van esélye, hogy darabokra törnek. A varázslatokkal szemben sajnos nincs immunitása. Ha egy pap megidézi a föld mélyéről a gránitelementál-szellemet, az alakot ölt, és megidézője szolgálatába áll. Képes oltárokat és más építményeket könnyedén felépíteni, ha megfelelően betanítják.

CIANG CSÍ (978. ELLENFÉL)
Ciang Csí egy a legendás hősök közül, akiket minden ryuku katona jól ismer. Állítólag a Császár már egyszer személyesen is kitüntette őt az invázió során tanúsított elszántságáért, és ravaszságáért. Persze semmilyen érdemrend nem villog ruháján, sőt, nagyon is átlagos katonának látszik. Azért az biztosan nem véletlen, hogy immár harmadszor lép új csapatok élén Ghalla földjére, és eleddig egyetlen sérülést sem szerzett! Nagyon vigyázz, ha szembekerülsz vele, mert alattomos, és kegyetlen, ráadásul rengeteg sunyi trükköt ismer. Arról már nem is szólva, hogy már akkor is veteránnak számított, amikor te még kőkéssel szaladgáltál a kiégett földeken.

ÁTOKMURGATTYÚ (225. SZÖRNY)
Az átokmurgattyúk apró, majomszerű, nyomorúságos teremtmények. Bár könnyű megölni, jobb, ha mégsem keversz harcba az átokmurgattyúval: fertelmesen rothasztó érintése a max. életerődet csökkenti, gennyes agyaraival történő harapása pedig permanensen csökkenti szerencsédet (emiatt csak FT-vel fogod megtámadni, vagy ha van rajtad tulajdonságpajzs). Az átokmurgattyú még halálában is átkot hoz gyilkosára: felszakadó lelke arra kényszeríti ölőjét, hogy metssze ki a gyomrában érlelődő átkozott kavicsot, és vegye magához.

RENEGÁT TÖRPE (7085. LÉNY)
Bár a bányát már évtizedek, talán évszázadok óta nem művelik, nem biztos, hogy minden bányász hazatért az otthonába. Előfordulhathgy egy törpét itt felejtettek, aki aztán a magányba teljesen beleőrült, és már képtelenség szót érteni vele. Benned is csak egy szörnyet lát, és eszerint is fog viselkedni. Te sem tehetsz mást, mint véded magad, és megváltod a szerencsétlent a szenvedéseitől. Nem biztos, hogy egyszerű lesz.

VARÁZSFIOLA (828. TÁRGY)
Az árnymanó rád vigyorog.
- Barátom! Épp a közelmúltban jutott a birtokomba egy mágikus eszköz. Egy varázsfiola, amely csak úgy hipp-hopp, varázsitalt képes előállítani. Gondolom, érdekelne a dolog? Ó persze ingyen sajnos nem megy... Néhány apróságra lenne szükségem, amely ahhoz kell, hogy a fiamnak elkészíthessem Huddens kesztyűjét. Egy teknősesszencia, egy etra hályog és egy berzerker tüske, igen, ezek kellenének! A többi csipcsup kelléket már én megoldom valahogy. Szóval jelentkezz, ha sikerült összelopni mindent!
A varázsfiolát a Küldetés teljesítése: KT 828 paranccsal veheted át az árnymanótól, 5 TVP árán. A fiola egy semleges jelleműek számára igen hasznos varázsital elkészítéséhez kell. Egy fiolában legfeljebb 5 adagot tarthatsz a különleges nedűből. Ha jó vagy gonosz vagy, akkor valószínűleg nem érdemes foglalkoznod azzal, hogy a tárgyak összegyűjtésével gürcölj.

KARAKTERLAP

Trisaf Odnalmor, egy hosszú ősz hajú, piros szemű, kecskeszakállas gnóm férfi vagy. Bőröd gránitszürke. Tharr apostola vagy. Papi hited: 238. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 244. fordulód.

Erő: 35 (54) Szint: 26 Merészség: 5/5 Magasság: 120 cm
IQ: 30 (57) Támadás: 46 (48) Agresszió: 5 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 37 (44) Védekezés: 34 (39) Menekülés: 30 % Életkor: 113/113 év
Egészség: 33 (42) Életpont: 753/748 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 42 (47) Varázspont: 1312/9 Pénz: 42532 arany Kép. pont: 28
Tudatpont: 36/1 Pszi pont: 199/220 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 28
Eddig összesen 2771 szörnyet (19 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 38 096 TP-t kaptál. Jelenleg 1 815 905 TP-d van. A következő szinthez még 184 095 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, ősdentor, bűbájlidérc. A 92. fordulódban 1063 arany került a bankszámládra. 1201 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/56 ökölvívás: 9/22 szúrófegyverek: 30/50 (+18%)
vágófegyverek: 22/9 ütőfegyverek: 7/31 lőfegyverek: 7/41
dobófegyverek: 27/90 (+13%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vas dobónyíl (#189) (5 -9.); bumeráng (#249) (10 -11.); vas dobónyíl (#189) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
147,99 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 189
Kedvenc táborhely: 0,0
JLKzott minoszkúpok: 59

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 910 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18/39 2. nyomkövetés: 47/4 (+25%) 3. mászás: 16/49 (+21%)
4. csapdakészítés: 32/79 (+7%) 5. csapdaészlelés: 3/34 6. gyógyítás: 27/97
7. titkosírás: 3/19 8. felderítés: 23/12 (+5%) 9. szörnyidomítás: 3/27
10. teológia: 42/87 (+17%) 11. taumaturgia: 38/54 (+56%) 12. szerencsejáték: 4/26
13. versengés: 22/1 14. harcművészetek: 3/48 15. zene: 82/79 (+35%)
16. szörnyismeret: 6/72 17. pszi: 23/53 (+1%) 18. zárnyitás: 3/3
19. vadászat: 4/41 20. bányászat: 36/3 (+22%) 21. úszás: 1/86
22. főzés: 19/0 (+11%) 23. csapatmunka: 1/36

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 64 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 9999 darabot, csak egyszer)
mászol max. 160 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
9999. szövetség (#9999), fabontó szójer (#71) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
szintszívó lények (#9097), fémbontó szójer (#150), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) vámpirizáció (#1) (9,0) szürkeáll. aktiv (#71) Techiulan aurája (#261)
tulajdonságpajzs (#26) óriáserő (#53) csupasz izom (#28) esszenciavédelem (#165)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t!
2.) Ejts el egyetlen fordulóban 3 tyrexet! Ha nem megy, elfogadom több fordulóból is... :-) (számláló: 1)
3.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Shaddar) (539): új. helytartói hivatal (563): 48. labirintus (95,26). sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 71. labirintus (159,41). kőtorony (664): új. bányászház (700): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Fősátor (770): új. bányászház (839): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 46, 47, 48, 59, 66, 68, 70, 71, 124, 125, 126, 127, 130, 134, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16, 18, 41.
Kész: 47.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 834, az összesen kapott pontszám: 92700. (összesen ölhető: 834 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
az őrzők ébersége (312)
álomharc (332)
kétkezes harc (338)
kavicselementál (350)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1 TU szükséges.)
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * agyartőr (#420) 1 * biami kvazárlándzsa (#568) 1 ezüsthegyű lándzsa (#324)
$2 kőhegyű lándzsa ($7) $1 vashegyű lándzsa ($182)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
1 harci kalapács (#174) 1 kőkalapács (#13) 1 szöges bunkó (#8)
1 szögletes kő (#17) $3 vasalt bunkó ($181)
Lőfegyverek
1 moa stuki (#413)
Lövedékek
13 ezüsttollú nyíl (#363) 1 mérgezett vasnyíl (#187) $3 nyílvessző ($108)
$1 sallank nyíl ($129) 2 tüske (#22) 1 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
6 ezüstshuriken (#327) 4 jégpasztilla (#1566) 3 mérg. vas dobónyíl (#190)
$6 nyu-shuriken ($157) $16 tolmokov-koktél ($351) 23 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
$1 rákpajzs ($98)
Páncélok
1 * elit csatavért (#295)
Sisakok
1 optiri agysisak (#315) 1 vassisak (#160) 1 * Zu'lit koronája (#821)
Vállvédők
1 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
$1 * grifftoll kesztyű ($1578)
Övek
$1 * zafír erőöv ($397)
Csizmák
1 * fekete bőrcsizma (#247) 1 ryuku futárcsizma (#1530)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
$4 borostyán függő ($162) 4 obszidián függő (#195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1)
1 aranylánc (#191) 1 denevér szimbólum (#140) $6 ezüst nyaklánc ($117)
1 gólem talizmán (#811) 1 halálhozó talizmán (#813) 3 hősiesítő medál (#1558)
1 * gránit szimbólum (#144) 1 * korinthai talizmán (#814) 1 ritualista amulett (#708)
$1 trófea nyaklánc ($196) 1 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * arany papi karkötő (#309) 2 Arsa potrohgyűrűje (#1541) $1 Eldaran karkötője ($373)
$1 ezüst karkötő ($158) $1 réz papi karkötő ($307) 1 * smaragd karkötő (#707)
$2 umbatari karkötő ($278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
33 * angyalok gyűrűje (#529) $1 aranygyűrű ($193) 1 ezüst gyűrű (#180)
1 * vark. pecsétgyűrű (#1171)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. topáza (#2325)
Löttyök és porok, tartóstul
3 aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 30]
7 fűszertartó (#210) [bennük 11 csepp sáfránypor (#211), fér még: 24]
3 huhogó bibe (#332) [bennük 30 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 6]
1 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
1 mágusszelence (#1076) [benne 10 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 0]
7 sullár hólyag (#168) [bennük 53 csepp spiritusz (#170), fér még: 87]
3 szent kehely (#257) [bennük 30 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
2 térdeplő tülök (#1440) [bennük 2 korty életvíz (#1500), fér még: 10]
6 uzbány csőr (#169) [bennük $30 csepp ugh méreg ($166), fér még: 42]
4 vizestömlő (#3) [bennük 62 korty víz (#27), fér még: 18]
5 zöld üveg (#82) [bennük 27 csepp ragasztó (#83), fér még: 73]
Eszközök, használati tárgyak
4 A Végzet kristálya (#2306) 1 A Végzet kulcsa (#2320) 1 aenouth ködkürt (#1554)
4 áldott kő (#642) 1 aranyfaló ládikó (#1755) 4 aranypikkely (#415)
3 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 + Beholder csapda (#2107)
4 bronzkulcs (#76) 2 destabilizátor (#1275) 9 + deus ex machina (#1)
8 ezüst kulcs (#184) 6 Fairlight szütyője (#2108) 1 fáklya (#36)
8 fenőkő (#1618) 1 fiatalság itala (#473) 28 gernim balzsam (#1894)
53 gyógykenőcs (#313) 1 hebrencs csapda (#147) 27 kaja (#2)
7 keg gomba (#1615) 1 kis aranykulcs (#240) 3 kis ónixkulcs (#1110)
1 kis vaskulcs (#40) 3 kötél (#92) 1 Kragoru iszákja (#2058)
2 kristálygömb (#265) 25 krónika (#1725) 2 kronokristály (#1636)
10 leviatán hólyag (#2182) 11 manakristály (#500) 1 márványkulcs (#245)
1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 8 megsemmisítő (#1540)
1 moa varázsdoboz (#1133) 5 morf esszencia (#2452) 4 nagy aranykulcs (#246)
3 nagy bronzkulcs (#185) 3 nagy vaskulcs (#186) 43 ork csodaszer (#1228)
5 pszi kő (#248) 1 pszi kristály (#618) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
5 rum (#1419) 27 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 shinai gömb (#348)
1 szeksztáns (#32) 4 szent jogar (#150) 5 tapasztalatkő (#975)
1 tatu dob (#234) 1 távcső (#42) 3 titanitdukát (#1480)
1 titkos teleportkő (#1387) 3 varkaudar pálinka (#1137) 1 vaskulcs (#183)
1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 adamantit (#627) 113 álompor (#396) 4 amniosz (#203)
78 átlátszó morfplazma (#2451) 13 aurach fog (#657) 1 bakkura bőr (#95)
83 bíbor morfplazma (#2450) 6 borkonyó bibe (#312) 27 csillezsályalevél (#1253)
4 csuklyavirág (#133) 4 darázsfarok (#654) 2 dentor bőr (#551)
1 dözmöng szív (#122) 89 drótszőr (#37) 7 eknozol (#540)
1 elf csont (#664) 18 elkarog szőr (#665) 5 etra hályog (#712)
6 ezüstdarab (#326) 7 fabontó (#106) 76 fehér morfplazma (#2445)
15 fekete gyöngy (#99) 86 fekete morfplazma (#2446) 1 fokhagyma (#403)
6 főnixtoll (#563) 17 fülemüle agyar (#267) 3 galachmit (#310)
1 gnóm csont (#706) 5 grákóbőr (#41) 6 grifftojás (#179)
14 gyíkfű (#201) 54 gyöngymangó (#135) 5 hattyútoll (#1222)
1 hebrencs állkapocs (#130) 3 hibátlan tűzopál (#1642) 27 ilkin érc (#232)
1 jegesmedve bunda (#1067) 8 jégszív (#282) 10 kaktuszbogyó (#429)
10 karbin plazma (#199) 2 kazmár gyökér (#205) 74 kék morfplazma (#2442)
6 kék orchidea (#68) 10 kőszem (#304) 7 kreiton esszencia (#892)
1 küklopsz szem (#643) 2 kvazár (#244) 1 lapockacsont (#33)
2 lidércesszencia (#1074) 86 lila morfplazma (#2448) 9 lótuszvirág (#447)
95 madártoll (#112) 40 mákrózsa virág (#56) $4 mandibulapenge ($125)
15 manifeszt.nyúlvány (#214) 2 moa burát (#384) 1 moa gyöngy (#378)
2 moa obszidián (#380) 4 moa üveggömb (#383) 56 mocsári penke (#148)
31 mutáns csont (#331) 86 narancs morfplazma (#2449) 3 nektoraf faggyú (#667)
29 óndarab (#85) 4 párducbőr (#1066) 3 párducszem (#1073)
30 pirkit (#153) 7 púderkő (#119) 20 pular kristály (#239)
17 purifikátor háj (#269) 31 quwarg tojás (#360) 31 ramit kő (#226)
14 raptor karom (#281) 30 remák szív (#264) 31 rézdarab (#70)
7 rinóbőr (#651) 21 rókafarok (#124) 1 rozmárfog (#1069)
1 ryuku rúnatekercs (#1162) 33 sallank karom (#128) 2 sámán erszény (#650)
77 sárga morfplazma (#2447) 1 smaragdkő (#678) 12 sünmedve tüske (#14)
13 szárnyas hernyó (#69) 17 szulfagor agyar (#677) 2 szulfin (#676)
2 szuperkötél (#209) 6 szvó-ektoplazma (#151) 5 téfea-agy (#172)
7 Thargodan esszencia (#328) 4 trikornis szarv (#198) 9 tyrex csont (#280)
4 ulkor gyöngy (#1072) 4 vadász tatu bőr (#15) 29 varányszem (#30)
6 varkaudar csont (#1113) 2 varkaudar tekercs (#653) 85 vasérc (#152)
4 vízionár szem (#102) 69 vörös morfplazma (#2443) 3 xirnox szív (#213)
2 yetiszív (#1070) 69 zöld morfplazma (#2444)

Összsúly: 503.39 kg Megterheltség: 199%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 9 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 250 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 áldott kő (#642) 1 bőrsisak (#57) 14 drótszőr (#37)
3 gromak bőr (#268) 1 madártoll (#112) 2 rejtőköpeny (#277)
1 sallank karom (#128) 8 spiritusz (#170) 1 vámpírfog (#1221)
2 varázskő (#305) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
55 arany (#50) 1 aranytű (#272) 4 borostyán függő (#162)
1 ezüst kulcs (#184) 1 ezüst nyaklánc (#117) 1 fekete gyöngy (#99)
2 fűszertartó (#210) 3 gyöngymangó (#135) 1 hősiesítő medál (#1558)
2 isteni könnycsepp (#260) 1 kaja (#2) 2 kőszem (#304)
2 kötél (#92) 1 kristálygömb (#265) 1 mutáns csont (#331)
1 nagy vaskulcs (#186) 1 nyílvessző (#108) 3 óndarab (#85)
1 optiri agysisak (#315) 2 ramit kő (#226) 2 rézdarab (#70)
1 szent jogar (#150) 2 Thargodan esszencia (#328) 4 tolmokov-koktél (#351)
1 tyrex csont (#280) 7 ugh méreg (#166) 5 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155
97
98
99
100
101
102
103
104
(146,98) elhagyott bánya (#1685), orgoró (#170), bányarém (#7083), renegát törpe (#7085), érclelőhely
(146,99) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), 43. jellempróba, érclelőhely
(147,99) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), művészi porolit (#720), Tharr oltár, manóodú (#698), Chara-din monolitja (#534), 25. jellempróba
(147,100) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), Leah oltár, 40. jellempróba, érclelőhely
(148,101) Ciang Csí (#978), kristálypalota (#401), Dornodon oltár, 46. jellempróba, átokmurgattyú (#225), Bartyos (5330. kalandozó)
(149,100) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), 36. jellempróba, érclelőhely, ekharion (#232)
(150,100) varkaudar felderítő (#7133), mély szakadék (#154), oltár, mosolygó rettenet (#97), mutáns pók (#117), quwarg felderítő (#299), érclelőhely
(151,101) tüskés harci gromak (#156), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(152,102) kristálypalota (#401), gránitelementál (#205), halálosztó kain (#168), tyrannoszaurusz rex (#160)
(153,103) Chara-din fattya (#236), Zinthurg (#180), Orkhan Thai (#238), Thargodan csatamező (#432), Dornodon oltár, quwarg királynő (#153)

Üzenet küldése a karakternek