Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. márc. 12. 9h:23' EZ A 256. JÁTÉKHETED, 245. FORDULÓD 257. játékheted kezdete: márc. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3338 SZÁMLA : XXXX |
Bemelegítésül első varkaudar felderítőt választod ellenfélnek. Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka.
Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. [első varkaudar felderítő:] 21 életpontot sebeztél. [második varkaudar felderítő:] 25 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar felderítő fejét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) [első varkaudar felderítő:] Máris repül feléd néhány nyílvessző. A becsapódástól 18 életpontot vesztettél. [második varkaudar felderítő:] A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 19 életpontot vesztettél.
Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar felderítő testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) [első varkaudar felderítő:] Jobbra-balra szökkenve osztja az első varkaudar felderítő nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) [második varkaudar felderítő:] Pengéjét vadul forgatva, a második varkaudar felderítő újra meg újra lecsap. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) [első varkaudar felderítő:] Az első varkaudar felderítő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Újabb ellenfél után nézel, második varkaudar felderítő lesz az.
Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar felderítő jobb oldalát. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a varkaudar felderítő nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) [második varkaudar felderítő:] Sajnos nem sikerült a második varkaudar felderítő minden csapását hárítanod. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) [második varkaudar felderítő:] Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. [első varkaudar felderítő:] 1512 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző [nyílvessző ->eldobod]. [második varkaudar felderítő:] 1512 tapasztalati pontot kaptál. {Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 214, gyógyulás: 36, összesen: -178 ÉP}
Úgy döntesz, varkaudar iszákos lesz az első ellenfeled. Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. [varkaudar iszákos:] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy tompítás mágia... [varkaudar bajnok:] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy energiapajzs mágia...
Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. [varkaudar iszákos:] 23 életpontot sebeztél. [varkaudar bajnok:] 31 életpontot sebeztél. [varkaudar iszákos:] Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. [varkaudar bajnok:] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 17 életpontot vesztettél.
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar iszákos bal karját. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) [varkaudar iszákos:] A szörny mérgező gázt lehel! Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (36 életpontot vesztettél.) [varkaudar bajnok:] Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást.
Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a varkaudar iszákos bal lábát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) [varkaudar iszákos:] Karmával néhányszor a varkaudar iszákos megcsapja a fejedet. (4 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) [varkaudar bajnok:] Nem vagy felkészülve a varkaudar bajnok gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar bajnok feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél.
Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar iszákos bal vállát. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a varkaudar iszákos fejét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) [varkaudar iszákos:] A varkaudar iszákos többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) [varkaudar bajnok:] Bár ügyesen védekezel, a varkaudar bajnok sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varkaudar bajnok egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. [varkaudar iszákos:] A varkaudar iszákos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Ellenfelet cserélsz, mostantól varkaudar bajnokot támadod. Itt már nem terem babér neked, menekülőre fogod.
{Csatastatisztika; sebzés: 459, sebződés: 233, gyógyulás: 35, összesen: -198 ÉP}
Llanfariad védekezésképp villámgyorsan felhúz egy védelem tűz ellen varázst. Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Daemon védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormol. A csata nem lesz könnyű: célpontod tompítás varázslatot rak magára.
Llanfariad egy szárazság varázslattal köszönti a másikat. 69 életpontot sebzett. Az ellenfél kiszárad! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 55 életpontot sebeztél. Egy gigaököl varázslatot dob Storm felé a másik. 8 életpontot vesztett.
Storm vas dobónyilat küld az ellenfél felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéke átfúrja a varkaudar hadúr testét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hadúr fejét. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) Az ellenfél kiszemeli Stormot, majd megindítja mentális támadását. Társad ellenáll a félelem-sugaraknak.
Kétfejű csatabárddal Storm megcsapja a varkaudar hadúr lábát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal Storm csak érinti a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ököllel Llanfariad iszonyatosan megcsapja a varkaudar hadúr lábát. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel Llanfariad megdöfödi a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Biami kvazárlándzsával megbököd a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Varkaudar szablyával Daemon megcsapja a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar hadúr újra meg újra lecsap Storm testére. (5 támadástól 56 életpontot vesztett.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 703 tapasztalati pontot kaptál. Úgy döntötök, Llanfariad kutassa át a szörnyet. Gyorsan elrakja, amit talál (2 borostyán függőt, egy ezüstshurikent). {Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP, összes sebzés: 500, összes sebződés: 64}
* 1. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1100. tárgyat |
vps 50 | VP spórolása: 50 |
hu 652 1069 | hulladék: 652 1069 |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
p 112 | használod a 112. pszi képességet |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
kf 317 | kézbeveszed/felveszed a 317. tárgyat |
m 2 1 3 | mozogsz keletre, északkeletre, délkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy örvénykerítés varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 33 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a vortexmágus jobb vállát. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Méregfoggal eltalálod a vortexmágus ködlő lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 32 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 vortex talizmán. 1417 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 65, gyógyulás: 35, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) [95,108] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy varkaudar bajnok közeledik. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 18 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Egy melletted levő bokor indái megnyúlnak, megnőnek, nyálkától csöpögve köréd tekerednek. Borzalmas erővel szorítják testedet. Nem menekülhetsz, csontjaid ropogni kezdenek... Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Méregfoggal eltalálod a varkaudar bajnok bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Bár ügyesen védekezel, a varkaudar bajnok sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Elhajolsz a varkaudar bajnok ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 14 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1055 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 41, gyógyulás: 24, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [96,109] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy vark. nekromanta közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy örvénykerítés varázslatot. Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a vark. nekromanta testét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vark. nekromanta testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Méregfoggal megdöföd a vark. nekromanta testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vark. nekromanta egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 14 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a vark. nekromanta száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 976 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 20, gyógyulás: 22, összesen: +2 ÉP}
m 8 6 8 | mozogsz északra, nyugatra, északra |
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar felderítő bal karját. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. A becsapódástól 17 életpontot vesztettél. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar felderítő bal oldalát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Méregfoggal megdöföd a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A varkaudar felderítő fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A varkaudar felderítő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1512 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 81, gyógyulás: 37, összesen: -44 ÉP}
(Továbbmész...) [95,108] Folytatod sétádat a házak közt. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy varkaudar íjász. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász fejét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 21 életpontot vesztettél. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar íjász jobb oldalát. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Méregfoggal eltalálod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar íjász csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A varkaudar íjász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rövid íj és 1 nyílvessző [nyílvessző ->eldobod]. 1543 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 85, gyógyulás: 41, összesen: -44 ÉP}
(Továbbmész...) [95,107] Folytatod sétádat a házak közt. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy varkaudar behemót. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar behemót bal lábát. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Méregfoggal megdöföd a varkaudar behemót bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A varkaudar behemót összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1273 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 19, gyógyulás: 24, összesen: +5 ÉP}
ve 100 20 | megveszed a 100. tárgyat 20 |
ve 176 20 | megveszed a 176. tárgyat 20 |
ve 45 1 | megveszed a 45. tárgyat 1 |
ve 547 20 | megveszed az 547. tárgyat 20 |
ve 434 2 | megveszed a 434. tárgyat 2 |
ve 24 3 | megveszed a 24. tárgyat 3 |
ve 37 50 | megveszed a 37. tárgyat 50 |
ve 226 8 | megveszed a 226. tárgyat 8 |
ve 300 1 | megveszed a 300. tárgyat 1 |
ve 102 10 | megveszed a 102. tárgyat 10 |
ve 360 10 | megveszed a 360. tárgyat 10 |
ve 232 8 | megveszed a 232. tárgyat 8 |
ve 239 8 | megveszed a 239. tárgyat 8 |
ve 298 1 | megveszed a 298. tárgyat 1 |
ve 331 10 | megveszed a 331. tárgyat 10 |
ve 1170 3 | megveszed az 1170. tárgyat 3 |
ve 99 10 | megveszed a 99. tárgyat 10 |
ve 267 10 | megveszed a 267. tárgyat 10 |
ve 216 1 | megveszed a 216. tárgyat 1 |
vpf 50 | VP elővétele: 50 |
v 96 73 60 | elmormolod a 96. varázslatot |
[73,60] Továbbmész a város utcáján. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Észreveszel egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.)
kb 651 3 | kiveszel a bankból a 651. tárgyat (3 darabot) |
kb 128 20 | kiveszel a bankból a 128. tárgyat (20 darabot) |
fa 128 5623 20 | feladod a 128. tárgyat az 5623. kalandozónak (20 darabot) |
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod az útonálló testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az útonálló testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
89 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}
(Továbbmész...) [73,58] Még mindig a városban vagy. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely délnyugatról folyik északkeletre. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fellegvárat. (no:1. építését Humán Páholy kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Észreveszel egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Utad során felfedezel egy főutcát. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy hegyi szamár. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a hegyi szamár széles hátát. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod a hegyi szamár testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A hegyi szamár megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A hegyi szamár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
367 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ve 7168 1 | megveszed a 7168. tárgyat 1 |
m 8 | mozogsz északra |
a 1100 3471 1 | átadod az 1100. tárgyat a 3471. kalandozónak (1 darabot) |
aa 434 396 664 | átadod a 434. tárgyat a 396. tárgyat a 664. tárgyat |
aa 705 668 704 | átadod a 705. tárgyat a 668. tárgyat a 704. tárgyat |
aa 708 692 656 | átadod a 708. tárgyat a 692. tárgyat a 656. tárgyat |
a 651 3471 1 | átadod a 651. tárgyat a 3471. kalandozónak (1 darabot) |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 3. BP: | imádkozol |
Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az útonálló jobb lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal felnyársalod az útonálló testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 4. BP: | használod az 1269. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 38 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 38 pontért |
VARKAUDAR ISZÁKOS (688. SZÖRNY) Ahhoz, hogy egy varkaudar szervezetének megártson a pálinka, töménytelen mennyiséget kell innia belőle. Nos, léteznek varkaudarok, akik mióta csak az az egységes varkaudar sereg szétszóródott Ghallán, céltalanná vált életüket a fogadók látogatásával töltik. Reggeltől estig csak tömik magukba a piát, és elérték már azt az állapotot, amit részegségnek lehet nevezni. Vannak dolgok, amikhez azonban nem szükséges a józanság egy varkaudarnál - az ellenség felismerése és a pillanatnyi habozás és félelem nélküli harcba bocsátkozás ezek közé tartozik. Aztán próbálj úgy fordulni, hogy ez a bűzös alak ne tudjon rád lehelni, mert akkor elvesztél... |
VARKAUDAR PÁNCÉL (294. TÁRGY) A varkaudar páncél valamilyen nagyon könnyű, de kemény bőrből készült, csak a varkaudarok által ismert eljárással. Jól véd a fegyveres csapások ellen (hattal megnöveli a védettségedet) viszont könnyen szétmarja a sav. Felöltéséhez a KF 294 parancsot kell kiadnod. |
ELŐNY A HÁTRÁNYBÓL Amikor úgy hozza a sors, hogy egyedül kell szembenézned több ellenféllel, bizony nem áll túl jól a szénád. Most, hogy már egyre többet megtudsz a többszemélyes csatákról, egyre inkább nyilvánvalóvá válik számodra, hogy ilyenkor sem érdemes kétségbe esni, a küzdelem nem feltétlen a te meneküléseddel ér majd véget. Épp ezért mostantól ezekben a csatákban +5 támadást kapsz. |
PSZI-ERNYŐ II. (113. PSZI KÉPESSÉG) A Pszi-Ernyő II, mint neve is mutatja, a Pszi-Ernyő továbbfejlesztett változata. A Pszi-Ernyő II-vel megvizsgálhatod, hogy egy adott kalandozó 60 mező sugarú körben van-e, ha igen, mik a pontos koordinátái, és ezenkívül a Pszi-Ernyőtől megszokott információkból dupla adagot is megkapsz róla. Használatához a P 113 <kalandozó> parancsot kell kiadnod, 3 TVP-ért és 10 pszi pontért. Az adott kalandozót ismerned kell! |
HEGYI SZAMÁR (7168. SZÖRNY) A Grákó-hegység őslakói már emberemlékezet óta egy kis szívós, szürke szamárfélét használnak teherhordásra. A Vadasparknak sikerült beszereznie néhány példányt ezekből a ritka állatokból, amik a gondos törődésnek hála hamarosan szaporodni kezdtek. Az akció annyira sikeresnek bizonyult, hogy némi anyagi támogatásért cserébe már te is hozzájuthatsz egy ilyen békés, nyugodt jószághoz. Ha beidomítod, kitűnő málhásállat válik belőle. |
Erő: | 33 (43) | Szint: | 20 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 33 (37) | Támadás: | 19 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 23 (25) | Védekezés: | 38 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 26/26 év |
Egészség: | 30 (32) | Életpont: | 479/196 | Jellem: | semleges (-5) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 41 (47) | Varázspont: | 597/10 | Pénz: | 1533 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 28/12 | Pszi pont: | 174/18 | EFejl: | 15 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 7/8 | szúrófegyverek: | 25/80 (+7%) | vágófegyverek: | 18/80 |
ütőfegyverek: | 10/28 | lőfegyverek: | 25/59 (+6%) | dobófegyverek: | 7/29 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: Mallon botja (#1526) (250%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); tüske (#22) (13 -16.); vashegyű nyíl (#176) (17 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6/43 | 2. nyomkövetés: | 33/52 (+5%) | 3. mászás: | 16/22 |
4. csapdakészítés: | 19/32 (+21%) | 5. csapdaészlelés: | 6/37 | 6. gyógyítás: | 51/3 (+23%) |
7. titkosírás: | 5/66 | 8. felderítés: | 12/11 | 9. szörnyidomítás: | 10/72 |
10. teológia: | 32/98 (+18%) | 11. taumaturgia: | 26/69 (+7%) | 12. szerencsejáték: | 2/8 |
13. versengés: | 11/29 (+8%) | 14. harcművészetek: | 3/0 | 15. zene: | 9/5 |
16. szörnyismeret: | 23/85 (+18%) | 17. pszi: | 22/5 (+5%) | 18. zárnyitás: | 6/63 |
19. vadászat: | 14/10 | 20. bányászat: | 26/36 | 21. úszás: | 2/26 |
22. főzés: | 5/62 | 23. csapatmunka: | 3/28 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 2 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 3 darabot, csak egyszer), erőserkentőt (#1405) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12) |
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), quwarg ősmágus (#302), trikornis (#104), varkaudar hadúr (#270), ongóliant (#159) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 12) |
Tharr hívők (#996), Romold Thralk (#3471), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
9. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), tompítás (#40), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 30, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | lángcsóva (#31) | >> | 13. szintű lényekre | |
villámcsapás (#50) | >> | fémbontó szójer (#150) | villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | |
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | izomernyesztés (#33) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
villámcsapás (#50) | >> | jégtroll (#164) | tűzeső (#61) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
villámcsapás (#50) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
tűzeső (#61) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | villámcsapás (#50) | >> | 17. szintű lényekre | |
tűzeső (#61) | >> | quwarg parafenomén (#248) | tűzeső (#61) | >> | férfiak (#998) | |
tűzeső (#61) | >> | nők (#999) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 30, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | védelem sav ellen (#36) | >> | Métely (#7000) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | burástya királynő (#759) | fehér glóbusz (#47) | >> | ulkor jéglény (#641) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | halálhozó (#419) | védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar hadúr (#270) | fehér glóbusz (#47) | >> | sötét gnóm (#132) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar bajnok (#190) | védelem sav ellen (#36) | >> | xirnox (#122) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | purifikátor (#157) | elektromos pajzs (#51) | >> | nők (#999) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | férfiak (#998) | védelem sav ellen (#36) | >> | ragyás burástya (#111) | |
tüskepajzs (#30) | >> | alattomos manó (#756) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK |
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK |
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
színes dözmöng (#78) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! |
2.) A Ghallát fenyegető átok ellen minden vallás híve összefog. Áldozz te is 13 szopókövet! |
3.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. |
HŐSTETTEID |
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 42 |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
25 | arany (#50) | 13 | álompor (#396) | 1 | bányászcsákány (#434) | |||
1 | Éjmágus tükre (#1100) | 1 | elf csont (#664) | 5 | kaja (#2) | |||
1 | kobudera csont (#705) | 1 | liumbe bimbó (#656) | 1 | ritualista amulett (#708) | |||
1 | ryuku csizma (#692) | 1 | sáska amulett (#668) | 1 | troll csont (#704) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | kazmár gyökér (#205) | 2 | rinóbőr (#651) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | rövid íj (#107) | 1 | smirglilevél (#29) | |||
1 | vortex talizmán (#812) |