Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. okt. 30. 7h:38' EZ A 282. JÁTÉKHETED, 249. FORDULÓD 283. játékheted kezdete: nov. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4968 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 3 |
* 1. KP: hh 1133 1629 2373 | használod az 1133. tárgyat az 1629. tárgyat a 2373. tárgyat |
* 2. KP: h 1167 16 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. KP: vv 71 224 88 | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: h 1271 1253 0 | használod az 1271. tárgyat |
* 5. KP: hh 1100 2306 1253 | használod az 1100. tárgyat a 2306. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 6. KP: vv 26 78 70 | elmormolod a 26. varázslatot a 78. varázslatot a 70. varázslatot |
* 7. KP: hh 1269 1554 0 | használod az 1269. tárgyat az 1554. tárgyat |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs védelmezte.) Egy méregfelhő III varázslattal köszönt csatapartnered. 220 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-17 támadás). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 ében nyílvessző. Nem találtad el. Megmarkolva a teriád pörölyt a másikra rontasz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a kísértetvándor testét. Kritikus ütés! (6 támadással 558 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a kísértetvándor újra meg újra lecsap. (2 támadástól 229 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 47 életpontot vesztettél. Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 102 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd a kísértetvándor testét. (6 támadással 466 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a kísértetvándor minden csapását hárítanod. (2 támadástól 271 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 57 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 50 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 1024, sebződés: 976, gyógyulás: 26, összesen: -950 ÉP}
* 8. KP: vv 275 188 0 | elmormolod a 275. varázslatot a 188. varázslatot |
kb 124 6 | kiveszel a bankból a 124. tárgyat (6 darabot) |
kb 312 21 | kiveszel a bankból a 312. tárgyat (21 darabot) |
kb 37 18 | kiveszel a bankból a 37. tárgyat (18 darabot) |
ek 215 13 | t. energia kisütése: 215 13 |
ek 40 15 | t. energia kisütése: 40 15 |
h 697 9999 | használod a 697. tárgyat |
vv 19 165 263 | elmormolod a 19. varázslatot a 165. varázslatot a 263. varázslatot |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 61 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (6 támadással 454 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megkarcolod a tyrannoszaurusz rex bal lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). A tyrannoszaurusz rex összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (185,60)-> 30 arany, -2 ÉP] 3 368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 578, sebződés: 44, gyógyulás: 13, összesen: -31 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (kiválóan működik felrakott védelem tűz ellen védelmed.) Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a védelmező morf testét. Kritikus ütés! (4 támadással 436 életpontot sebezve.) A védelmező morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 958 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 436, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy tisztítótűz varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a védelmező morf testét. (4 támadással 376 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 958 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 376, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [187,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy quwarg mozdul a földön. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 37 aranyat. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Hmm, csak egy csapat királyi őrjáratos. Ettől nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 130 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Megvakultál ((-20 támadás))! Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a királyi őrjáratos testét. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Teriád pöröllyel néhányszor megcsapod a királyi őrjáratos testét. (5 támadással 262 életpontot sebezve.) Agyartőrrel néhányszor megkarcolod a királyi őrjáratos bal oldalát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A 13 királyi őrjáratos megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (12 támadástól 86 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gigaököl varázslatot. 32 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd a királyi őrjáratos testét. Kritikus ütés! (5 támadással 330 életpontot sebezve.) Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a királyi őrjáratos bal lábát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a 10 királyi őrjáratos sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (10 támadástól 70 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 23 életpontot vesztettél. Ellenfeled gigaököl varázslatot lő rád. 30 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd a királyi őrjáratos testét. (5 támadással 229 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a királyi őrjáratos testét. Kritikus ütés! (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a 6 királyi őrjáratos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Egy gigaököl varázslatot dob rád a másik. 25 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ).
Teriád pöröllyel néhányszor megcsapod a királyi őrjáratos bal lábát. (5 támadással 252 életpontot sebezve.) Agyartőrrel néhányszor megkarcolod a királyi őrjáratos bal lábát. Kritikus ütés! (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a 4 királyi őrjáratos sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Egy gigaököl varázslatot dob rád a másik. 23 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1457, sebződés: 409, gyógyulás: 52, összesen: -357 ÉP}
(Továbbmész...) [186,60] Még mindig a városban vagy. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Igyál tejet! A tej élet, erő, egészség. Keresd a tehén v. gromakfészket. -DM. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy templomot. Raia hívői építették. Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Látsz egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 23400 pontot kell rákölteni.) Oldalt pillantva, meglátsz egy félig kész Vlagyimir szobrát. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 3980 pontot kell rákölteni.) (46. többszemélyes kaland, 20 TVP szükséges hozzá, innen keletre 15, északra 3 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 25 aranyat. délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy csapat őrjáratozó katona. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 124 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Megvakultál ((-20 támadás))! Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Meglengetve a teriád pörölyt a másikra támadsz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az őrjáratozó katona jobb lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 340 életpontot sebezve.) Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted az őrjáratozó katona bal karját. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a 11 őrjáratozó katona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (11 támadástól 62 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Teriád pöröllyel néhányszor megcsapod az őrjáratozó katona nyakát. (5 támadással 267 életpontot sebezve.) Agyartőrrel néhányszor megkarcolod az őrjáratozó katona testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a 7 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (7 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd az őrjáratozó katona jobb oldalát. (5 támadással 269 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted az őrjáratozó katona bal vállát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a 3 őrjáratozó katona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (186,61)-> 12 arany, -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP], 7 arany és egy vasérc. 10 500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1063, sebződés: 180, gyógyulás: 39, összesen: -141 ÉP}
ep 411 150 | építed a 411. tárgyat 150 pontért |
be 651 | bemész a 651. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 2: 1. térkép 3. pont 3: 1. térkép 2. pont 4: 1. térkép 5. pont 5: 1. térkép 4. pont |
Méltóságteljes léptekkel elhagyod a királyi palotát. [5 pontot használtál fel, van még 297.]
m 6 | mozogsz nyugatra |
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 121 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 6 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester potrohát. Kritikus ütés! (6 támadással 354 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. A quwarg leölésének dicsőséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP] 4 237 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 475, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
ve 1568 | megveszed az 1568. tárgyat |
kf 1568 | kézbeveszed/felveszed az 1568. tárgyat |
ve 391 60 | megveszed a 391. tárgyat 60 |
kt 392 | elkészíted a 392. tárgyat |
ve 128 100 | megveszed a 128. tárgyat 100 |
ve 328 7 | megveszed a 328. tárgyat 7 |
bb 128 90 | beraksz a bankba a 128. tárgyat (90 darabot) |
ve 740 | megveszed a 740. tárgyat |
kf 740 2 | kézbeveszed/felveszed a 740. tárgyat a bal kezedbe |
m 8 | mozogsz északra |
ve 240 | megveszed a 240. tárgyat |
id 240 100 | idomítod a 240. szörnyet 100 pontért |
m 3 4 | mozogsz délkeletre, délre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. (elektromos pajzs tette ezt számára lehetővé.) Egy sötét rítus varázslatot dob rád a másik. 40 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 44 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt ellenfeledre rohansz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered az őrült varázsló fejét. (3 támadással 234 életpontot sebezve.) Zarknod szemével megütöd az őrült varázsló bal lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 83 életpontot sebeztél. Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. A következő kincseket találtad: 4 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] és 4 pirkit. 2 651 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 399, sebződés: 86, gyógyulás: 13, összesen: -73 ÉP}
(Továbbmész...) [186,61] Még mindig a városban vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Fairlight hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Megpillantasz egy sullárok húzta, fekete batárt. Titokzatoskodó utasa lehet, hogy még mindig kalandozókat keres. (36. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 6, délre 6 mérföldre teljesítheted.) (52. többszemélyes kaland, 100 TVP szükséges hozzá, innen keletre 177, északra 108 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 35 aranyat. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
ve 433 | megveszed a 433. tárgyat |
ve 839 | megveszed a 839. tárgyat |
le 1552 | leveszed/lerakod az 1552. tárgyat |
kf 839 | kézbeveszed/felveszed a 839. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 123 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a q. rohamosztagos testét. Kritikus ütés! (7 támadással 448 életpontot sebezve.) Marokra fogva a teriád pörölyt a másikra rontasz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a q. rohamosztagos torát. (5 támadással 433 életpontot sebezve.) Zarknod szemével csak érinted a q. rohamosztagos fejét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 84 életpontot sebeztél. Csípéseket kapsz a lábaidba. (7 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Véres nyál csordul ki a 7 q. rohamosztagos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 838 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1130, sebződés: 41, gyógyulás: 13, összesen: -28 ÉP}
be 688 | bemész a 688. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Távozol a hivatal épületéből. [5 pontot használtál fel, van még 92.]
v 198 190 60 | elmormolod a 198. varázslatot |
184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | |
58 | |
|
|
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
|
[190,60] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy Raia szent lovagja. Nem jelenthet különösebb problémát. Inkább unatkozva, mint harciasan bámul rád. Te meg sem moccansz, mire ő elfordul és továbbáll.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 134 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. Semmi hatás! (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a brutális morf testét. (3 támadással 270 életpontot sebezve.) A brutális morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 404, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 168 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 4 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a lomha morf farkát. (4 támadással 320 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 745 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 488, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 163 364 64 | elmormolod a 163. varázslatot |
189 | 190 | 191 | |
59 | |
|
|
60 | |
|
|
61 | |
|
|
[364,64] A Sötét Föld egyik legveszélyesebb területére, a mocsárba tévedtél be. Látsz egy térkaput. Felfedeztél egy nekrofunt. Észreveszel egy mocsári penkét. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy lovagi tábort. Délkeletre egy vaskohó van. Nyugatra egy ősvortex van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy vámpírféreg közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 111 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 98 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a vámpírféreg véres fejét. Kritikus ütés! (7 támadással 483 életpontot sebezve.) Meglengetve a teriád pörölyt a másikra rontasz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a vámpírféreg bal oldalát. (6 támadással 484 életpontot sebezve.) Zarknod szemével néhányszor megcsapod a vámpírféreg testét. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 80 életpontot sebeztél. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 39 életpontot vesztettél. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 86 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). A vámpírféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 vámpírfogat. [vámpírfog ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP] 15 497 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1287, sebződés: 293, gyógyulás: 13, összesen: -280 ÉP}
szk 237 | keresed a 237. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 507 0 0 | használod az 507. tárgyat |
* 3. BP: v 460 0 0 | elmormolod a 460. varázslatot |
HŐSI BABÉROK (263. VARÁZSLAT) Eljött az idő, hogy istened méltóképp megjutalmazzon eddigi áldozatos munkádért. A hősi babérok varázslatot potom 500 varázspontért és 50 TVP árán elmondva, maximális életpontod megnő 50-nel! Nagy kár, hogy ezt a varázslatot csak egyszer alkalmazhatod, és utána elillan fejedből... |
ADAMANTIT PAJZS (630. TÁRGY) Az adamantit pajzs egy kerek, aránylag könnyű, éles peremű pajzs, amelyet nemcsak védekezésre, hanem támadásra is használhatsz. Amellett, hogy védettségedet 9-cel megnöveli, egyúttal egy 3D4+3 sebzésű balkezes vágófegyver is. Persze elkészítése sem gyerekjáték, cru formázó minta, 8 adamantit, 4 mithril, 4 pirkit szükséges hozzá, egy vaskohó, ahol, és egy kőkalapács, amivel elkészíted, és 120 TVP. Bányászatod pedig legalább 28 kell, hogy legyen. Mint minden más adamantit tárgyat, ezt sem adhatod át, és más adamantit páncéldarabokkal együtt a sebzésedet növeli. FONTOS! Az adamantit pajzsot mindig a KF 630 2 paranccsal készítsd be, mert a KF 630 paranccsal a jobb kezedbe veszed (technikai szempontból ugyanis a típusa nem pajzs, hanem fegyver). Az adamantit pajzs használatához legalább 18-as vágófegyver szakértelem szükséges. |
CSILLAGBOZÓTOS (928. TÁRGY) A csillagbozótos Kelet-Ghalla őshonos növényfajta. Egy-egy tőről kb. egy tucat vaskos ág nyúlik a nyolc különböző égtáj felé, melyeknek vége tömör, ugyancsak nyolcágú, csillagszerű fejben végződik. Ha rászánsz némi időt (úgy 3 TVP-nyit a KT 929 paranccsal), a hosszú szárú, nehéz ágakból egyet lemetszhetsz a bozótról. Első ötletként az ütőfegyverként felhasználása jut eszedbe, de hamar rájössz, ha hadonászni kezdesz vele, a csillagbot fején nyíló réseken félelmetes anyag kezd kifelé áramlani, ami akár a Te egészségedre is veszélyes lehet. Az élősködő gombaspórák, melyeket a termés feje tartalmaz, extra sebzést okozhatnának ellenfelednek. Valamilyen módon ezt ki lehetne aknázni... Csillagbotot rabszolgamunkában másnak gyűjteni? Brrr... eszedbe nem jutna. Emiatt a csillagbot nem átadható. |
ŐRJÁRAT (274. ELLENFÉL) A jelek szerint a négyesével járkáló városi őrség már nem képes igazán hatékonyan elvégezni feladatát, és fellépni a náluk lényegesen harcedzettebb kalandozókkal szemben. Valószínű erre a katonaság is rájött, ezért is hozták létre az őrjáratokat. Egy őrjárat három városi őrségi különítményből, azaz összesen 12 katonából áll, de ezek között nemcsak átlag katonák, hanem mesterien képzett varázslók is vannak. Egy őrjáratot legyőzni gyakorlatilag teljesen lehetetlen - még a legtapasztaltabb kalandozók számára is. |
KENTAURUSZ ÍJ (1568. TÁRGY) A kentauruszok viszonylag nagy méretű íját magától Cenariustól, az erdők népének vezetőjétől szerezheted meg. A jó minőségű, aranyozott húrozású, rugalmas lőfegyverből minden olyan lövedéket kilőhetsz, amit a hosszú íjból is. Egy apró különbség van, ami az új íjad javára billen: a hatékony kentaurusz technikának köszönhetően minden alkalommal eggyel több nyílvessző kilövésére van lehetőséged, mielőtt ellenfeled a közeledbe érne. A kentaurusz íj használatakor, csakúgy, mint a hosszú íjnál, +2 támadást is kapsz. Ezenkívül az olyan nyílvesszők elkészítéséhez, amihez hosszú íjra lenne szükséged, megfelel a kentaurusz íj is. A tárgy használatához legalább 25-ös lőfegyver szakértelemre van szükség. |
ZARKNOD SZEME (740. TÁRGY) Erre a fényes, arannyal bevont pajzsra egy szemet véstek, amely sokak szerint a legendás drakolder, Zarknod szemét ábrázolja. Ezt a 10 védettséget és +5 egészséget adó pajzsot ütőfegyverként is használhatod a bal kezedben, amelynek alap sebzése 3D6+4. Ha eltalálod ellenfeledet, a pajzs közepén levő szem felizzik, és ellenfeledre lesújt egy káoszcsapás. Zarknod szemének használatához legalább 30-as ütőfegyver szakértelem szükséges. |
SIVATAGI DOAREG (240. SZÖRNY) A sivatagokban elterjedt teherhordó a békés kérődző, a sivatagi doareg: irdatlan nagy súlyt képes a hátán hordani, és vízigénye minimális. Óriási, szőrös teremtmény, első pillantásra igen ijesztő ugyan, de nem vadabb, mint egy legelésző mammut. A vadon élő sivatagi doareget igen nehéz elfogni, egyszerűbb, ha a városi szörnytenyésztőktől vásárolsz egyet, ha szükséged van rá. |
ŐSPLAZMA (839. TÁRGY) Iszonyat gömb alakú belső szervét kimetszve, egy mágikus tulajdonságokkal bíró eszköz birtokába juthatsz. Az ősplazma mivoltát legalább olyan homály övezi, mint a ködmedúzák keletkezését. A varázshatalom, melynek birtokába jutsz, ha a tárgyat a füledbe akasztod, a következő: max. életerőd és max. VP-d 50-nel nő, valamint minden tulajdonságodra +2-t kapsz. Az ősplazma viseléséhez azonban nagy hatalom kell (legalább 30. szintűnek kell lenned), különben a tárgy elsorvasztja gazdája sejtjeit. |
BÍBORCSERJE (622. NÖVÉNY) Távolról szép, de kegyetlen látvány ezek a levél nélküli, csupasz karmaival az ég felé nyúló növényféleség. Közelebbről látod, hogy a vibrálni látszó, bíbor szín annak köszönhető, hogy a növény ég! Először azt hiszed, hogy egy gonosz Thargodan játszadozott vele, de aztán ráébredsz, hogy a bíborcserjének furcsa módon ez jelenti az életet: a teljes felületét beborító, állandó tűz jelenti, hogy lélegzik. A bíborcserje ezt a tüzet védelemre is tudja használni, ha valaki ellenséges szándékkal közelít felé, borzalmas égési sérüléseket tud okozni. Ritkán, nyílik a bíborcserjén egy-egy tűzbimbó: ezek leszakítása azonban képzettséget és szakértelmet kíván, egy 20. szintnél alacsonyabb lény valószínűleg csak összeégetné magát, miközben a tűzbimbót maga a cserje elhamvasztja. Ha mégis meg akarsz próbálkozni, a KT 623 parancsot add ki, 3 TVP árán. Egy körben legfeljebb három tűzbimbót lehet a bíborcserjéről begyűjteni. |
Erő: | 34 (62) | Szint: | 41 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 260 cm |
IQ: | 35 (68) | Támadás: | 95 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 476 kg |
Ügyesség: | 31 (51) | Védekezés: | 146 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 24/25 év |
Egészség: | 29 (65) | Életpont: | 1580/1135 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 20 |
Szerencse: | 39 (65) | Varázspont: | 1572/420 | Pénz: | 519196 arany | Kép. pont: | 53 |
Tudatpont: | 92/56 | Pszi pont: | 256/135 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 7 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/56 | szúrófegyverek: | 30/31 (+1%) | vágófegyverek: | 1/0 |
ütőfegyverek: | 40/58 (+4%) | lőfegyverek: | 36/39 (+7%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); tüske (#22) max. 1 db (9 -24.); ében nyílvessző (#848) (25 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
364,64 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 364 |
Kedvenc táborhely: 84,69 |
Legfeljebb 16 TU-t válthatsz TVP-re. |
Eltaposott quwargok: össz.: 580 időszaki: 580 |
JLKzott minoszkúpok: 61, 60, 65, 56, 57, 58, 64, 59, 62, 63, 22 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 79 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 22/31 (+12%) | 2. nyomkövetés: | 49/12 (+5%) | 3. mászás: | 18/88 |
4. csapdakészítés: | 35/60 (+9%) | 5. csapdaészlelés: | 24/3 (-600%) | 6. gyógyítás: | 6/18 |
7. titkosírás: | 20/62 | 8. felderítés: | 31/66 | 9. szörnyidomítás: | 19/1 (+125%) |
10. teológia: | 44/9 (+38%) | 11. taumaturgia: | 66/73 (+23%) | 12. szerencsejáték: | 22/90 |
13. versengés: | 23/82 | 14. zene: | 18/82 | 15. szörnyismeret: | 40/97 (+22%) |
16. pszi: | *29/100 | 17. zárnyitás: | 3/41 | 18. vadászat: | 6/54 |
19. vitalitás: | 1/47 | 20. bányászat: | 34/64 | 21. testépítés: | 1/2 |
22. úszás: | 10/95 | 23. főzés: | 19/31 (+10%) | 24. csapatmunka: | 2/67 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 60 | |||
4. max. életpont: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
ásol max. 120 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), vadászkést (#1264) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 120 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50) |
trikornis (#104), szintszívó lények (#9097), bávatag golombár (#165), dűnekukac (#357) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), sötét ölész (#314), Rém (#315), északi tűzsárkány (#219) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
a hatalom szava (#196, 50 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | hangzatos melódia (#345) | esszenciavédelem (#165) |
szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | Techiulan aurája (#261) |
tulajdonságpajzs (#26) | láth. észlelése (#78) | esszenciavédelem 2 (#188) | csapda álcázása (#460) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33), banshee-sikoly (#373), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | árnyékdémon (#684) | védelem tűz ellen (#38) | >> | brutális morf (#7620) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | védelem tűz ellen (#38) | >> | quwarg tűzköpő (#678) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | mágiamorfáló (#7623) | védelem tűz ellen (#38) | >> | északi tűzsárkány (#219) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
király szilmill (#7459) (+9 védettség) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0) |
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
3.) A víz híveim számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed legalább 15-ös! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 70. labirintus (169,29). kőtorony (664): kész. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). cirkuszi fősátor (713): kész. kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): 6. lépésnél tartasz. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. bányászház (839): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 22, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 68, 70, 72, 73, 99, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 136, 170, 175, 187, 189, 190, 191, 192, 204, 205, 244, 277. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 12, 14, 18, 35, 36, 46, 47, 51, 52. |
Kész: 1, 6, 16. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 1638, az összesen kapott pontszám: 172405. (összesen ölhető: 1638 ) Eddig 24 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 0 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
quwarg-ász (101) |
mozgalom ereje (106) |
gyógyító totem (116) |
quwargok leigázása (122) |
keményebb bicepsz (149) |
b. tudat formálása (162) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
legjobb védekezés (186) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
a quwarg szaga (283) |
vérdíj (301) |
fegyvermester (302) |
erősebb quwargszag (319) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 60 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 6564 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
17447 | arany (#50) | 6 | ében nyílvessző (#848) | 2 | ezüstdarab (#326) | |||
12 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | praglonc hártya (#215) | 1 | pszi kő (#248) | |||
8 | spiritusz (#170) | 1 | tinta (#101) | 2 | tüske (#22) | |||
1 | varányszem (#30) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
5 | áldott kő (#642) | 18 | borkonyó bibe (#312) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
8 | drótszőr (#37) | 2 | fehér morfplazma (#2445) | 1 | fekete morfplazma (#2446) | |||
1 | kentaurusz íj (#1568) | 1 | lila morfplazma (#2448) | 1 | mászó-karperec (#392) | |||
1 | ősplazma (#839) | 4 | pirkit (#153) | 5 | rókafarok (#124) | |||
10 | sallank karom (#128) | 1 | vasérc (#152) | 1 | Zarknod szeme (#740) |
363 | 364 | 365 | |
63 | |
|
|
64 | |
|
|
65 | |
|
|