Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. márc. 1. 12h:15' EZ A 52. JÁTÉKHETED, 25. FORDULÓD 53. játékheted kezdete: márc. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 29 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2367 SZÁMLA : XXXX |
v 12 | elmormolod a 12. varázslatot |
v 7 225 4 | elmormolod a 7. varázslatot |
kt 69 | elkészíted a 69. tárgyat |
m 8 | mozogsz északra |
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a karmos tankány kitinpáncélját. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a karmos tankány testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A karmos tankány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval megütöd a karmos tankány testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a karmos tankány jobb hátsó lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A karmos tankány meglök a szarvával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A karmos tankány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. (ld. enc.) Messze hajítod a vacak kis sírlidérc trófeát, és kiszedsz egy karmos tankány trófeát. 888 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a Thargodan csontváz testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 18 életpontot vesztettél. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a Thargodan csontváz testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a Thargodan csontváz jobb vállát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 16 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 106, gyógyulás: 0, összesen: -106 ÉP}
be 46 | bemész a 46. titkos labirintusba |
lm 2 3 4 | mozogsz 2 3 4 |
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az útonálló testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd az útonálló testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az útonálló nyakát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod az útonálló testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Elhajolsz az útonálló ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd az útonálló bal lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod az útonálló testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az útonálló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
lm 12 7 1 | mozogsz 12 7 1 |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. Semmi eredménye! Megmarkolva a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sötét gnóm fejét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a sötét gnóm bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A sötét gnóm egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a sötét gnóm fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a sötét gnóm fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A sötét gnóm egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 11 életpontot vesztettél. Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a sötét gnóm jobb lábát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a sötét gnóm testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A sötét gnóm vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 8 életpontot vesztettél. Szöges bunkóval megütöd a sötét gnóm jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a sötét gnóm bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A sötét gnóm feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 4 életpontot vesztettél. A sötét gnóm még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
m 4 4 5 | mozogsz délre, délre, délnyugatra |
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Szöges bunkóval gyengén megütögeted a manaelementál testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a manaelementál testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). Szöges bunkóval párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a manaelementál testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Megmarkolva a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a törpemammut nyakát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a törpemammut testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a törpemammut agyarával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a törpemammut testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a törpemammut testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a törpemammut. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A törpemammut rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [30 pontot használtál fel, van még 2.]
jlk 6221 | jelszó kimondása 6221 |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
be 578 | bemész az 578. épületbe |
kt 32 | elkészíted a 32. tárgyat |
h 2107 | használod a 2107. tárgyat |
KARMOS TANKÁNY (137. SZÖRNY) A karmos tankány majdnem másfél méter magas, orrszarvú bogárra emlékeztető szörny. Páncélzata valamilyen kemény, szürke kitin, ütőfegyveren kívül szinte semmivel sem lehet áthatolni rajta. Egyik nagy különbség (a méreten kívül) az orrszarvú bogárhoz képest, hogy nemcsak szarvát tudja támadásra használni, hanem borzasztóan hegyes és kemény karmait is. |
TANKÁNY KAROM (237. TÁRGY) Amikor kimetszed a karmos tankány karmait, érdekes ötleted támad. Kivájod a húst a karmos kezek belsejéből, kiszárítod, és látod, hogy pont belefér a kezed. Néhány próbát teszel - igen, egész jól tudsz vele fogni! Bár mászni nem bírnál benne, harcolni, fegyvert fogni azonban igen. A KF 237 paranccsal veheted fel, és amíg rajtad van, eggyel jobb a védettséged. Ezenkívül ökölharcban lesz +5 sebzésed minden egyes támadásra. |
THARGODAN CSONTVÁZ (297. SZÖRNY) Merész nekromanta az, aki az ősi Thargodanok csontvázát animálni meri! A Thargodanok sötét életformájának köszönhetően az "élet" - már ha a negatív energiát annak lehet nevezni - sosem szállt el a csontvázból teljesen. Mágikus úton animálni, egy kóbor Thargodan energiaesszenciát a csontvázhoz kötni merész dolog, de ha sikerrel jársz, nagyhatalmú szövetségesre lelsz. A Thargodan csontváz fáradhatatlan szolga, és elpusztítani is igen nehéz, egyszóval időtálló bútordarab. Persze, ha valamelyik Thargodan észreveszi, mit műveltél, jaj neked! |
SZENT TÖLGYFA (393. TÁRGY) Először nem hiszel a szemednek. Majdan, miként többször is körbejárod megbizonyosodsz róla, hogy a legendákból ismert szent faóriást mégsem álmodod: valóban előtted áll. Miközben kérgét tapogatod, úgy érzed, mintha beszélne hozzád; ám hiába figyelsz, csak a természet békéje és harmóniája ér el hozzád. Megpróbálsz visszaemlékezni arra, amit e Tölgyről regéltek, de csak halvány utalások futnak át tudatodon a Druidákról és hatalmukat hűen mutató szent fáikról és ligeteikről. Annyi mindenesetre biztos: kellemes pihenés ígérkezik óvó karokként föléd boruló ágai alatt és érezhetően nagyon közel áll a természet Istennőjéhez... S ha kipihented magad, ródd le hálád a fának néhány csepp tiszta vízzel. [Ez egy tudatalatti kényszer, tehát akkor is fogsz öntözni, ha gonosz vagy!] A Szent Tölgyfa kiirtása igen sok munkát kíván. A Szent Tölgyfánál Sheran hívei ugyanúgy IMádkozhatnak, mint az oltároknál. |
BRONZKULCS (76. TÁRGY) Ez a szépen megmunkált, bronzból készített kulcs igazi értéket annak jelent, aki nem rendelkezik más, zárt ládák kinyitására alkalmas eszközzel. |
RÉZKULCS (75. TÁRGY) Ki az az őrült, aki kulcsokat farigcsál a drága rézből ahelyett, hogy páncélt kovácsolna belőle? Talán nem volt nála elég réz. Sebaj, sok zárat ki lehet nyitni a rézkulccsal. |
ARANYGYŰRŰ (193. TÁRGY) Ez az egyszerűségében is szép ékszer nemcsak pénzre váltható kincs, hanem jegyajándék is lehet kedvesed számára. Ha akarod, felveheted a KF 193 paranccsal. Egyszerre kétfajta gyűrű lehet az ujjadon. |
TŰZFÉNY (686. TÁRGY) Amikor bekukkantasz a tímár kunyhójába, meglátsz egy üveggömböt, benne egy lobogó lánggal. Láthatóan, a lángot nem táplálja semmi! Kíváncsi kérdésedre elmondja a tímár, hogy ez a tűzfény - készítésének titkát még édesapjától tanulta, aki a Namír Királyságok egyik nagyhatalmú alkimistája volt. Könyörgésedre beleegyezik, hogy neked is készítsen egyet, ha elhozod a szükséges alapanyagokat: egy sáfránykristályt, egy szulfint, és 5 rakolits port. Ehhez a Küldetés Teljesítése: KT 686 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért a tímárkunyhón. Ja, és hogy mire is jó a tűzfény, azon kívül, hogy szépen világít? A tímár szerint a tűzfényből lehet elkészíteni a legendás Rahn ékkövet, de hogy ki képes erre, azt sajnos nem tudja megmondani. |
SZUBREÁLIS VÁMPÍR (223. SZÖRNY) A szubreális vámpírok az élőholtak lordjai. Iszonyatos hatalommal rendelkeznek, és emellett közel sebezhetetlenek - hacsak nem birtokolsz egy bizonyos tárgyat, puszta gázzá válnak, amikor lecsapsz rájuk. És a támadásod még ilyenkor is hasztalan, kivéve, ha mágikus vagy ezüst fegyvert birtokolsz! A szubreális vámpír érintése iszonyatosan hideg, képes a szintszívásra. |
KÖZÖS TUDAT LÉTREHOZÁSA A korlátozott telepatikus képesség Ghalla minden lakójának sajátja. Azonban a tudatok egyesítését, egymástól akár nagy távolságra levő kalandozók összehangolt mentális cselekvését csak a legtapasztaltabbak, az igazi veteránok tudják megvalósítani. Ezennel te is eljutottál ahhoz a ponthoz az önmegismerés folyamatában, amelytől képes vagy más kalandozókkal együtt a Közös Tudat kialakítására. Ez persze önmagában nem elég - társakat kell találnod, akikkel együtt ezt létre tudjátok hozni. A Közös Tudat a játék keretei között egy lehetőség arra, hogy veterán játékosok egy csoportja egy hivatalos szövetséget hozzon létre. Ez számos előnnyel jár, amelyeket természetesen csak akkor ismerhetsz meg, ha egy ilyen szövetség tagja leszel. A Közös Tudat, azaz a szövetség MEGALAKÍTÁSÁHOZ az alapító tagoknak össze kell gyűlnie ugyanazon a mezőn, a szabad ég alatt. Minden tagnak a fordulóját az adott mezőn kell végeznie, és odalépéskor ki kell adnia a Közös Tudat Létrehozása: KÖTL <min. létszám> <vezető kalandozó> parancsot. Mivel a parancs nem kerül pontba, gyakorlatilag mindegy, hogy a forduló során mikor adod ki, a lényeg az, hogy a többi játékos által megbeszélt mezőn táborozz le (nem árt tehát előbb az összes feltételes parancsot törölni, nehogy korábban elfogyjon a TVP-d). Az első paraméter, a min. létszám meghatározza, hogy legalább hány alapító tag jelenléte esetén vagy hajlandó a ceremóniát kezdeményezni (téged is beleértve). Ezzel elkerülhető az, hogy valaki esetleg kimaradjon. Egy Közös Tudat létrehozásához egyébként minimum 7 kalandozó szükséges, ha ennél kevesebben vagytok jelen, a ceremónia semmiképpen sem zajlik le. Második paraméterként meg kell adnod, hogy a jelenlévők közül kit jelölsz vezetőnek (nem kell, hogy ismerd, és magadat is megadhatod). A Szövetség vezetője az lesz, aki a legtöbb szavazatot kapja. (Vezetőnek lenni sok felelősséggel jár, de számos előnye is van.) Ha a két legjobb ugyanannyi szavazatot kap, a KÖTL parancs kudarcot vallott, mint abban az esetben is, ha a jelenlevők száma kevesebb hétnél vagy a tagok által kiadott KÖTL parancsok bármelyikének első paraméterénél. A Közös Tudat Létrehozása ténylegesen akkor zajlik le, amikor a parancsot kiadók közül először lép valaki legközelebb - természetesen az összes <min. létszám> paraméter is CSAK EKKOR kerül levizsgálásra. Legközelebbi fordulója elején minden játékos tájékoztatást kap arról, hogy sikerült-e létrehozni a Közös Tudatot. Ezután a választott vezető következő fordulójával meghatározhatja a Szövetség nevét és egyéb lényeges adatait. Ha BELÉPNI akarsz egy már meglévő szövetségbe, akkor először írj levelet a vezetőjének. Ő majd részletesen tájékoztatni fog arról, hogy ennek milyen feltételei vannak, és ehhez milyen parancsokat kell kiadni. Az, hogy az alapításkor vagy jelent, nem sokkal nagyobb előny, mintha utólag lépsz be. FONTOS: Javasoljuk, hogy egy szövetségben ugyanannak a játékosnak max. két karaktere vehessen részt, ellenkező esetben az adott játékos dominanciája fölénybe kerül ill. a K.T. pont azt a célt nem éri el, amelyért létrehozták. Bár a program ezt nem tiltja, a Szövetségek alapítását a Játékvezető figyelemmel kíséri, és szélsőséges esetben meg is tagadhatja az ilyen torz K.T. létrehozását. A K.T.-nek max. 60 tagja lehet. Példa: Első Harcos, Második Harcos, ... Hetedik Harcos fordulójukban mind kiadják a KÖTL 7 7123 parancsot (7123 mondjuk Első Harcos sorszáma). A betáplálás sorrendje tetszőleges. Mindnyájan Qvill főterének közepén táboroznak le. Legközelebb, mondjuk 7 nap múlva megérkezik elsőként Negyedik Harcos fordulója, ekkor a szám.gép leellenőrzi az összes, N.H. mezőjén kiadott KÖTL parancsot. Mivel jelen van 7 kalandozó, aki kiadott KÖTL parancsot, és a vezető megválasztása egyértelmű, a Közös Tudat létrejön, és erről elsőként N. H., majd sorban a többiek is tájékoztatást kapnak. |
Erő: | 19 (26) | Szint: | 13 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 13 (20) | Támadás: | 27 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 13 (22) | Védekezés: | 12 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 63/63 év |
Egészség: | 25 (32) | Életpont: | 331/101 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 17 (25) | Varázspont: | 196/183 | Pénz: | 69 arany | Kép. pont: | 12 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ütőfegyverek: | 14 (+1) | lőfegyverek: | 5 | dobófegyverek: | 2 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
94,48 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 94 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 718 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 2 | 3. mászás: | 1 |
4. csapdakészítés: | 7 (+1) | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 6 (+1) |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. teológia: | 1 |
10. zene: | 1 | 11. zárnyitás: | 1 | 12. vadászat: | 1 |
13. bányászat: | 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért |
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
erőpajzs I (#12) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű! |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Mutass be nekem (nem kell feláldoznod) egy szeksztánst, bizonyítva, hogy elég intelligens vagy a komolyabb varázslatok elsajátítására. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 19, 46. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 16. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
2 | bőrpáncél (#51) | 1 | * | bőrsisak (#57) | 1 | mászókarom (#78) | ||
1 | * | rőtmanó kacagány (#714) | 1 | tankány karom (#237) | ||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | bot (#4) | 1 | bunkósbot (#9) | 2 | csontkés (#11) | |||
1 | * | kőkalapács (#13) | 3 | kőkés (#6) | 1 | parittya (#18) | ||
1 | * | szöges bunkó (#8) | 1 | tolmokov-koktél (#351) | 8 | ubuk tüske (#131) | ||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | aranygyűrű (#193) | 1 | * | mind. kristálya (#2264) | 1 | * | villám szimbólum (#145) | |
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 1 | + | Beholder csapda (#2107) | 1 | bronzkulcs (#76) | ||
1 | csontkulcs (#74) | 1 | + | deus ex machina (#1) | 1 | fáklya (#36) | ||
2 | gernim balzsam (#1894) | 14 | kaja (#2) | 5 | kötél (#92) | |||
25 | krónika (#1725) | 10 | leviatán hólyag (#2182) | 1 | rézkulcs (#75) | |||
1 | súlyzó (#347) | 1 | tatu dob (#234) | 1 | távcső (#42) | |||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
2 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 13 csepp tinta (#101), fér még: 7] | ||||||
1 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [bennük 7 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 13] | ||||||
1 | sullár hólyag (#168) | [benne 9 csepp spiritusz (#170), fér még: 11] | ||||||
2 | uzbány csőr (#169) | [üres, kapacitás: 24] | ||||||
3 | + | vizestömlő (#3) | [bennük 42 korty víz (#27), fér még: 18] | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
2 | antilopbőr (#48) | 3 | aurach fog (#657) | 2 | bordacsont (#16) | |||
1 | csuklyavirág (#133) | 1 | dözmöng szív (#122) | 6 | drótszőr (#37) | |||
1 | ezüstdarab (#326) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 9 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | hebrencs állkapocs (#130) | 10 | kaktusztüske (#114) | 3 | lapkorong (#80) | |||
11 | madártoll (#112) | 1 | magszim bél (#103) | 4 | mandibulapenge (#125) | |||
2 | ormánygőte csont (#21) | 4 | pirkit (#153) | 1 | rézdarab (#70) | |||
1 | rókafarok (#124) | 6 | sallank karom (#128) | 1 | smirglilevél (#29) | |||
3 | sünmedve tüske (#14) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | tükör (#43) | |||
3 | vadász tatu bőr (#15) | 1 | varkaudar csont (#1113) |
Összsúly: 88.71 kg | Megterheltség: 54% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 82 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | fáklya (#36) | 4 | orgyilkos tőr (#225) | 3 | víz (#27) | |||
1 | zárnyitó készlet (#39) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
32 | arany (#50) | 1 | aranygyűrű (#193) | 1 | bronzkulcs (#76) | |||
1 | bunkósbot (#9) | 1 | csontkés (#11) | 1 | csuklyavirág (#133) | |||
1 | rézkulcs (#75) | 6 | spiritusz (#170) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | |||
1 | tankány karom (#237) | 3 | vadász tatu bőr (#15) |
93 | 94 | 95 | |
12 | |
|
|
13 | |
|
|
14 | |
|
|
15 | |
|
|