Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. júl. 7. 16h:23' EZ A 669. JÁTÉKHETED, 251. FORDULÓD 670. játékheted kezdete: júl. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 27 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5309 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 5 |
* 1. KP: v 138 0 0 | elmormolod a 138. varázslatot |
* 2. KP: v 19 0 0 | elmormolod a 19. varázslatot |
* 3. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 4. KP: h 2306 0 0 | használod a 2306. tárgyat |
* 5. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 6. KP: v 1 20 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 7. KP: v 53 0 0 | elmormolod az 53. varázslatot |
* 8. KP: v 28 0 0 | elmormolod a 28. varázslatot |
* 9. KP: h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
* 10. KP: v 165 0 0 | elmormolod a 165. varázslatot |
v 170 1 | elmormolod a 170. varázslatot |
im 3 | imádkozol |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 93 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a domináns morf testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) A domináns morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 251 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 72 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a védelmező morf testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) A védelmező morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 185 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 94 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szárazság varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vérbeli borzongás varázslat. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kísértetvarázsló jobb lábát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a kísértetvarázsló áttetsző karját. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Agyartőrrel megdöföd a kísértetvarázsló fejét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A kísértetvarázsló karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szárazság. Semmi hatás! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 632 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 18, gyógyulás: 21, összesen: +3 ÉP}
be 668 | bemész a 668. épületbe |
m 3 3 2 | mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre |
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 89 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a változatos morf jobb oldalát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 185 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 88 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a halálos morf nyakát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 251 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a drakolich testét. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (25 életpontot vesztettél.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával eltalálod a drakolich testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a drakolich testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) A drakolich szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] 2 536 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 86, gyógyulás: 0, összesen: -86 ÉP}
(Továbbmész...) [191,103] Az erdőt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Ananászvirág illatát hozza a szél. Észreveszel egy márványtornyot. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Utad során felfedezel egy fekete lótuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nothar cserjét. (ld. enc.) Észreveszel egy fekete kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy raaba-fát. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Borzalmas erőpróba a falon való felmászás, de valahogy csak felérsz. Beugrasz az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy nyuhaj karbin!
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a nyuhaj karbin bal karját. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a nyuhaj karbin száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 492 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 85 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Droma Shelagoru testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 denevér szimbólum. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 7 csepp spirituszt. 1 132 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 94 életpontot sebeztél. Véres nyál csordul ki az óriáspók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] 866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [192,103] Síkság, továbbra is csak síkság. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kristálypalotát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia hívői építették. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Sardullah Sharpa irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat.
(Feltételes mászás:) Zenéddel kötelet bűvölsz. A profi hegymászók elbújhatnak melletted, gondolod, ahogy felfelé törekszel. Felérve, detektálsz egy csapóajtót, amelyen keresztül bemászhatsz a palota belsejébe. Nagyon izgulsz! Ledöbbensz, ahogy a fényűző, kizárólag kristályból kifaragott óriási teremben körülnézel. De aztán felébred benned a vérbeli fosztogató. Zajt hallasz: csak nem a főbérlő? Sarkon fordulsz. Egy átokmurgattyú!
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 92 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az átokmurgattyú bal vállát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az átokmurgattyú száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 1 276 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 83 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő. 20 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a nanda farkát. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) A nanda szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 771 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 89 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az orbitális mackósajt testét. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) A mackósajt felvágja a hasát, és a kiömlő beleiből kettős masnit köt a homlokára. Röhögsz a szerencsétlen állaton, aki megszégyenülten áll előtted. A ravasz mackósajt odaugrik hozzád, felkap, és felhajít a világűr felé! Szerencsére bele tudod akasztani a mackósajt gallérgombjába a cipőfűződet, így visszaesel, mielőtt túl magasra emelkednél. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az orbitális mackósajt jobb oldalát. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Agyartőrrel kicsit megsebzed az orbitális mackósajt egyik lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Érdes nyelvével az orbitális mackósajt néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (6 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 15 életpontot vesztettél. Az orbitális mackósajt összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 063 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 354, sebződés: 69, gyógyulás: 36, összesen: -33 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 90 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja az éltető morf karmával. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Az éltető morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az éltető morf karmával. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tüskés harci gromak jobb oldalát. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. [gromak bőr ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] 1 385 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
hu 72 327 176 | hulladék: 72 327 176 |
hu 187 99 654 | hulladék: 187 99 654 |
v 181 186 106 | elmormolod a 181. varázslatot |
187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | |
100 | |
|
|
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
|
|
[186,106] Lakott területre érkeztél.
m 3 1 | mozogsz délkeletre, északkeletre |
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Megvakultál ((-20 támadás))! Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Agyartőrrel gyengén megszurkálod az őrjáratozó katona jobb karját. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A 12 őrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (12 támadástól 154 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával többször eltalálod az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Agyartőrrel gyengén megszurkálod az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (10 támadástól 111 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 24 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával megdöfködöd az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Nem vagy felkészülve a 8 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (8 támadástól 94 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted az őrjáratozó katona nyakát. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Nem vagy felkészülve a 6 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (6 támadástól 66 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik!
Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 760, sebződés: 505, gyógyulás: 158, összesen: -347 ÉP}
(Továbbmész...) [188,106] Továbbmész a város utcáján.
be 632 2 | bemész a 632. épületbe |
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[192,104] Ritkul a növényzet, és meredek kaptató áll előtted. Hegyvidéken vagy.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a halálos morf testét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 251 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a változatos morf testét. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a változatos morf testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod a változatos morf testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő bronzkulcs felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A változatos morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 185 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 10, gyógyulás: 12, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [193,104] Itt, újra a sík terepen, megszaporodnak a fák. Ritka erdőben vagy. Észreveszel egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Elmúlt a vadászat hatása. Nem riadva vissza a terület dögletesen negatív aurájától, ásóddal dolgozni kezdesz. A hideg futkos a hátadon, ahogy a fekete csontok ropognak a lábad alatt. Kicsit kezd rossz hangulatod lenni, de most már nem fordulhatsz vissza. Nem is érzed már a karod, talán egy órája kutatsz? Két órája? Nem baj, a kincs mindent megér. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy csapat Chara-din fattya készül a lemészárlásodra.
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy varázslatlopás varázslatot. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya testét. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Chara-din fattya bal oldalát. (5 támadással 297 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Agyartőrrel többször eltalálod a Chara-din fattya fejét. (5 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (8 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megbököd a Chara-din fattya lila testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Agyartőrrel meghorzsolod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az 1 Chara-din fattya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 941 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 725, sebződés: 74, gyógyulás: 117, összesen: +43 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg fejét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Zinthurg bikafejét. (2 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Agyartőrrel felnyársalod a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Zinthurg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A Zinthurg néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 435 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 30, gyógyulás: 31, összesen: +1 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Zinthurg ébenfekete testét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Zinthurg fejét. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Agyartőrrel teljesen átdöföd a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A Zinthurg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A Zinthurg néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Karmával néhányszor a Zinthurg megcsapja a fejedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 435 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 37, gyógyulás: 31, összesen: -6 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. 55 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az Orkhan Thai testét. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (46 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az Orkhan Thai bal lábát. (5 támadással 296 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Agyartőrrel megdöföd az Orkhan Thai tűztestét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Mielőtt észbe kapnál, az Orkhan Thai megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Mielőtt észbe kapnál, az Orkhan Thai megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (187,107)-> 26 arany, -2 ÉP], 2 kristálygömb és 13 arany. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3 868 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 335, sebződés: 201, gyógyulás: 68, összesen: -133 ÉP}
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. BP: h 234 40 0 | használod a 234. tárgyat |
* 4. BP: ef 2 0 0 | energia fejlesztése 2 |
* 5. BP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
KALDOR VARÁZSPORA (1272. TÁRGY) Miután Rőtszakállú Kaldor, a Vasalt Bunkók oszlopos tagja meglepően jó eredményt ért el az Alanori Olimpián, az általa kifejlesztett trükkös eljárást a kalandozótársadalom nyomására kénytelen volt közkinccsé tenni. Nos, sosem hitted volna, hogy egy olyan semmirekellő ékszer, mint a moa üveggömb még jó lesz valamire. Törd össze egy kőkalapáccsal, és az így kapott port egy fúvócsővel fújd az ellenfél képébe! Garantált lesz a hatás. Sajnos ezt a rendkívül finom port elég nehéz tárolni. Ám némi varázsenergia koncentrálással apró, képlékeny gömböcskékké formázva, már elrakhatod egy alkalmas helyre a zsákod mélyén. Ez az elegáns trükk min. 10-es taumaturgia szakértelmet feltételez, és 1 TVP-nyi időt emészt fel. Egy moa üveggömbből 10 darab varázsporos gömböt készíthetsz (a KT 1272 parancs második paraméterének mindig tízzel osztható számod adj meg!). Ha Kaldor varázsporát használni szeretnéd, csak készítsd be lövedékként a fúvócsövedhez, vagy állítsd be az FLH parancsban. Mikor az üvegpor szemcséi beterítik az áldozatot, az gyakorlatilag képtelenné válik a hatékony harcra. [Minden sikeres találat 3-mal csökkenti az ellenfél támadását, és védekezését a csata időtartamára!] Sajnos az örvénykerítés tökéletes védelmet nyújt hatása ellen, és az ellőtt lövedék mindenképpen megsemmisül, előnye viszont, hogy még a legügyesebb harcművész sem képes félreütni. |
TÁRGYVÉDELEM (178. VARÁZSLAT) Az ongóliant elégette a tárgyaidat? A bibircsók óriás bezúzta a sisakodat? A xirnox leköpte a páncélodat? Ajjaj! Úgy látszik, a tárgyaknak is van saját mentődobása, a tárgyak anyagától és mágikus faktorától, valamint a támadás típusától és erősségétől függő. Például a madártollaknak nem sok esélye van az ongóliant leheletével szemben, azonban valószínűtlen, hogy darabokra fognak törni egy ütéstől. A tárgyvédelem minden problémára megoldást ad: a következő táborozásod végéig minden tárgyad +5 mentődobást kap tűz, villám, sav, hideg, törés és mindegy egyéb támadás ellen. (Összehasonlítási alapul, a tárgyak különböző támadások elleni mentődobásai általában 1 és 20 között vannak). Sajnos az olyan varázslatok ellen, amelyek mentődobás nélkül pusztítják el a tárgyakat, még ez a varázslat sem jelent védelmet, és az olimpiai arénában ezt a varázslatot le szokták oldani a karakterekről, hiszen a közönség őrjöngeni tud egy darabokra robbanó vasvért láttán. A tárgyvédelem használata 14 VP-t és öt csepp vizet igényel. |
RYUKU VÉDŐKENŐCS (1154. TÁRGY) Ez a hosszúkás tubusnyi folyékony, kéken világító kence a ryuku kuruzslók messziföldön létrehozott csodaszere, mellyel elég, ha vastagon bekenegeted a tárgyaid felszínét, és rögtön megtapasztalhatod az eredményét: holmidnak az elemi energiák már nem nagyon képesek ártani. Persze 100%-os biztonságot így sem lehet elérni, de tény, hogy egy-egy sárkány elemésztő leheletét több tárgyad fogja megúszni, mint ha nem használsz a csodaszerből. A védőkenőcs sajnos folyamatosan párolog, így hatása csak a kör végéig tart, a táborozás végeztével kénytelen leszel újra bekenegetni a tárgyaidat. A H 1154 paranccsal életre hívott akció 4 TVP-be kerül, a játék nyelvén pedig a védelem azt jelenti, tárgyaid +8 mentődobást kapnak minden ellenük intézett támadással szemben. |
FEKETE KAKTUSZ (577. NÖVÉNY) Ez a fekete, acélhegyes tüskékkel borított, ágas-bogas valami sokak szerint élő növény, de a legtöbben legyintenek - a Sötét Földön normális élet nem lehetséges, ez is csak egy a sok-sok mágikus furcsaság közül. Mindenesetre tény, hogy a fekete kaktuszt a helyi lények nem bolygatják, az ide tévedt buta kalandozók azonban mindig megpróbálnak lenyisszantani egyet-egyet a furcsa, tobozszerű kinövésből, ami a tüskék tövében található. (Ehhez a KT 578 parancsot add ki, 10 TVP-ért. Egy körben egy tőről max. öt ében tobozt gyűjthetsz.) Vigyázz! A tüskék erősen mérgeznek, egy 20-nál alacsonyabb szintű kalandozóra általában halálosak. Az ében kaktusz termése, ez a furcsa, minden fényt elnyelő, toboz alakú bogyó néhány veterán kalandozó szerint igen ritka anyagot, iknegurint rejthet. Persze aki már több tucat ében tobozt feltört a forró vizű gejzírek tövében, cáfolja ezt az állítást, mondván, hogy soha semmit nem talált a tobozokban. A veteránok erre csak a fejüket csóválva hümmögnek... (Ha meg akarsz próbálkozni a toboz feltörésével, add ki a H 578 parancsot, 5 TVP árán. Ha akarsz, adhatsz meg második, mennyiségi paramétert.) |
BÍBORCSERJE (622. NÖVÉNY) Távolról szép, de kegyetlen látvány ezek a levél nélküli, csupasz karmaival az ég felé nyúló növényféleség. Közelebbről látod, hogy a vibrálni látszó, bíbor szín annak köszönhető, hogy a növény ég! Először azt hiszed, hogy egy gonosz Thargodan játszadozott vele, de aztán ráébredsz, hogy a bíborcserjének furcsa módon ez jelenti az életet: a teljes felületét beborító, állandó tűz jelenti, hogy lélegzik. A bíborcserje ezt a tüzet védelemre is tudja használni, ha valaki ellenséges szándékkal közelít felé, borzalmas égési sérüléseket tud okozni. Ritkán, nyílik a bíborcserjén egy-egy tűzbimbó: ezek leszakítása azonban képzettséget és szakértelmet kíván, egy 20. szintnél alacsonyabb lény valószínűleg csak összeégetné magát, miközben a tűzbimbót maga a cserje elhamvasztja. Ha mégis meg akarsz próbálkozni, a KT 623 parancsot add ki, 3 TVP árán. Egy körben legfeljebb három tűzbimbót lehet a bíborcserjéről begyűjteni. |
RAABA-FA (935. TÁRGY) A szétterebélyesedő raaba-fákat már messziről felismerni különös alakjukról. Általában a füves síkságok magányos lakói, aminek a tövében mindenki jótékony árnyékra lelhet. Amikor a raaba-fa virágzik, göcsörtös ágainak hajlataiban apró, hordóforma gumók jelennek meg. Lila színűek és puhák. A raaba-fára nem nehéz a mindenfelé terjeszkedő ágakon felmászni, így viszonylag könnyedén, 5 TVP árán begyűjthetsz egy raaba-gumót a KT 936 paranccsal, egy kör alatt egy fáról max. háromszor. Talán oka van annak, hogy ez a vastag bőrű mutakok kedvenc eledele. Már csak ki kellene deríteni, mi az... |
DRAKOLICH (760. SZÖRNY) Egy sááárkány! - szakad ki a rémült kiáltás ajkaidon, amikor megpillantod a drakolichet. Ez az élőholt, hús nélküli teremtmény tényleg egy sárkány volt valaha, de az enyészet megtette a kinézetén a hatását. A drakolichok azonban nem tudnak meghalni, vagy ha meg is halnak egyszer, képesek a síron túlról visszatérni. Igazán gonosz teremtmények, aurájukból csak úgy árad az ölésvágy és a rontás. De ezt rögtön te is tapasztalni fogod... |
NOTHARCSERJE (922. TÁRGY) A notharcserjék réges-régen mindenhol megtalálhatóak voltak, de manapság már csak Kelet-Ghalla kietlen földjein nőnek. Ennek az okát senki sem tudja és érti, hiszen ezek a növények mind a vizet, mind a szárazságot nagyon jól tűrik. Állítólag nem is kell víz az életben maradásához, így a sivatagok mélyén is sok pompázik belőlük. Ha letérdelsz az apró növésű bokor mellé, és széthajtod zöldeskék árnyalatban úszó leveleit, kis keresgéléssel rábukkanhatsz a növény golyószerű terméseire. Ha a nothar bogyót KT 923 paranccsal 3 TVP-ért elszakítod a cserjétől, a termés még hosszú ideig kék és puha marad. |
DROMA SHELAGORU (973. ELLENFÉL) Sutor Kragoru unokahúgaként Droma Shelagoru olyan képzést kapott, ami után méltán nevezhetjük a mágia mesterének. Ráadásul elég gátlástalan is ahhoz, hogy - a sötét gnómok közt az egyetlen vezető pozícióban lévő - nőként egyéb adottságait is felhasználja. Ezek után annyira nem is meglepő, ha kiderül, ő az egyetlen sötét főgnóm, aki egyesíteni tudta a széthúzó, egymással ellenségeskedő klánokat. Hogy mi lehet ezzel a célja? Még nagyhatalmú nagybátyja is csak a vállát vonogatja, ha erről kérdezik, de egy biztos: Dornodon főpapjaként nem a jó ügyét szolgálja. |
KREOMMAT-LILIOM (924. TÁRGY) A kreommat-liliom Kelet-Ghallán őshonos, levél nélküli növény. Csupasz ágainak végén időnként csodás virágok nyílnak, mely, ha megvilágítja a déli nap fénye, a szivárvány minden színében tündököl. A kreommat liliom szirma gyakran keresett alkotóanyag, mely elengedhetetlen az egyes varázsitalok készítésékor. A szemcsés por, mely a puha virágszirmokon összegyűlik, egyes híresztelések szerint erőnövelő hatású. A kreommat hajtást KT 925 paranccsal gyűjtheted be a bokorról, de egy körben egy bokorról max. hármat, 5 TVP-ért. |
Erő: | 36 (57) | Szint: | 27 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 120 cm |
IQ: | 30 (59) | Támadás: | 47 (49) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 37 (46) | Védekezés: | 35 (40) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 113/113 év |
Egészség: | 34 (43) | Életpont: | 763/455 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 8 |
Szerencse: | 42 (49) | Varázspont: | 1382/757 | Pénz: | 62363 arany | Kép. pont: | 32 |
Tudatpont: | 36/17 | Pszi pont: | 199/234 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 8 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/56 | ökölvívás: | 9/22 | szúrófegyverek: | 31/6 (+5%) |
vágófegyverek: | 22/9 | ütőfegyverek: | 7/31 | lőfegyverek: | 7/41 |
dobófegyverek: | 28/19 (+7%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vas dobónyíl (#189) (5 -9.); bumeráng (#249) (10 -11.); vas dobónyíl (#189) (12 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
193,104 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 193 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
JLKzott minoszkúpok: 59 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 910 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 19/40 (+24%) | 2. nyomkövetés: | 47/49 (+5%) | 3. mászás: | 16/99 (+26%) |
4. csapdakészítés: | 33/28 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 3/52 | 6. gyógyítás: | 28/19 (+12%) |
7. titkosírás: | 3/40 | 8. felderítés: | 23/44 (+5%) | 9. szörnyidomítás: | 3/27 |
10. teológia: | 44/12 (+26%) | 11. taumaturgia: | 42/83 (+57%) | 12. szerencsejáték: | 4/62 (+12%) |
13. versengés: | 22/76 (+20%) | 14. harcművészetek: | 3/48 | 15. zene: | 85/91 (+62%) |
16. szörnyismeret: | 6/72 | 17. pszi: | 23/80 (+3%) | 18. zárnyitás: | 3/9 |
19. vadászat: | 4/77 (+12%) | 20. bányászat: | 36/58 (+10%) | 21. úszás: | 1/86 |
22. főzés: | 19/66 (+11%) | 23. csapatmunka: | 1/36 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért |
kutatsz max. 120 TVP-ért |
ásol max. 64 TVP-ért |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 9999 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 160 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
9999. szövetség (#9999), fabontó szójer (#71) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), fémbontó szójer (#150), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | vámpirizáció (#1) (12,0) | szürkeáll. aktiv (#71) | Techiulan aurája (#261) |
tulajdonságpajzs (#26) | óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) | esszenciavédelem (#165) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az igazi harcosnak ismernie kell mindent, amivel szembe kerülhet. Imádkozz, ha legalább 220 szörnyet ismersz (ld. referencialistát)! |
2.) Ejts el egyetlen fordulóban 3 tyrexet! Ha nem megy, elfogadom több fordulóból is... :-) (számláló: 2) |
3.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Shaddar) (539): új. helytartói hivatal (563): 48. labirintus (95,26). sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): új. erdei bölcs háza (666): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. bányászház (700): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Fősátor (770): új. bányászház (839): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 46, 47, 48, 59, 66, 68, 70, 71, 124, 125, 126, 127, 130, 134, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 11, 16, 18, 41. |
Kész: 47. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 878, az összesen kapott pontszám: 98200. (összesen ölhető: 948 ) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
isteni kapcsolat (168) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
az őrzők ébersége (312) |
álomharc (332) |
kétkezes harc (338) |
kavicselementál (350) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 751 TU szükséges.) |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | * | agyartőr (#420) | 1 | * | biami kvazárlándzsa (#568) | 1 | ezüsthegyű lándzsa (#324) | |
$2 | kőhegyű lándzsa ($7) | |||||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | kőkés (#6) | |||||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | harci kalapács (#174) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | szöges bunkó (#8) | |||
1 | szögletes kő (#17) | |||||||
Lövedékek | ||||||||
13 | ezüsttollú nyíl (#363) | $2 | tüske ($22) | 1 | vortexvessző (#2331) | |||
Dobófegyverek | ||||||||
4 | jégpasztilla (#1566) | 3 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 21 | vas dobónyíl (#189) | |||
Páncélok | ||||||||
1 | * | elit csatavért (#295) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | optiri agysisak (#315) | 1 | * | Zu'lit koronája (#821) | ||||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | boszorkánykendő (#1697) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
$1 | * | grifftoll kesztyű ($1578) | ||||||
Övek | ||||||||
$1 | * | zafír erőöv ($397) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | fekete bőrcsizma (#247) | 1 | ryuku futárcsizma (#1530) | ||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 4 | mópat token (#585) | ||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1) | ||||||||
1 | Amélia nyaklánca (#1538) | 1 | aranylánc (#191) | 2 | denevér szimbólum (#140) | |||
1 | gyöngysor (#192) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | 3 | hősiesítő medál (#1558) | |||
1 | * | gránit szimbólum (#144) | 1 | ritualista amulett (#708) | ||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | * | arany papi karkötő (#309) | 2 | Arsa potrohgyűrűje (#1541) | 1 | halálhozó karkötője (#816) | ||
1 | * | smaragd karkötő (#707) | ||||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
32 | * | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | Blounther gyűrűje (#1548) | 2 | ezüst gyűrű (#180) | ||
1 | * | vark. pecsétgyűrű (#1171) | ||||||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1) | ||||||||
1 | * | mind. topáza (#2325) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
3 | aranyló ugarhéj (#100) | [üres, kapacitás: 30] | ||||||
7 | fűszertartó (#210) | [bennük 12 csepp sáfránypor (#211), fér még: 23] | ||||||
3 | huhogó bibe (#332) | [bennük 30 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 6] | ||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
1 | mágusszelence (#1076) | [benne 10 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 0] | ||||||
7 | sullár hólyag (#168) | [bennük 70 csepp spiritusz (#170), fér még: 70] | ||||||
3 | szent kehely (#257) | [bennük 30 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
2 | térdeplő tülök (#1440) | [bennük 2 korty életvíz (#1500), fér még: 10] | ||||||
6 | uzbány csőr (#169) | [üres, kapacitás: 72] | ||||||
4 | vizestömlő (#3) | [bennük 73 korty víz (#27), fér még: 7] | ||||||
5 | zöld üveg (#82) | [bennük 30 csepp ragasztó (#83), fér még: 70] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
4 | A Végzet kristálya (#2306) | 1 | A Végzet kulcsa (#2320) | 1 | aenouth ködkürt (#1554) | |||
1 | áldott kő (#642) | 1 | aranyfaló ládikó (#1755) | 4 | aranypikkely (#415) | |||
1 | aranytermő ládikó (#504) | 4 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | |||
1 | + | Beholder csapda (#2107) | 2 | bronzkulcs (#76) | 2 | destabilizátor (#1275) | ||
7 | + | deus ex machina (#1) | 1 | ezüst kulcs (#184) | 6 | Fairlight szütyője (#2108) | ||
1 | fáklya (#36) | 11 | fenőkő (#1618) | 5 | fiatalság itala (#473) | |||
28 | gernim balzsam (#1894) | 53 | gyógykenőcs (#313) | 1 | hebrencs csapda (#147) | |||
21 | kaja (#2) | 7 | keg gomba (#1615) | 1 | kis aranykulcs (#240) | |||
3 | kis ónixkulcs (#1110) | 1 | kis vaskulcs (#40) | 1 | kötél (#92) | |||
1 | Kragoru iszákja (#2058) | 1 | kristályfolyadék (#449) | 4 | kristálygömb (#265) | |||
25 | krónika (#1725) | 2 | kronokristály (#1636) | 10 | leviatán hólyag (#2182) | |||
24 | manakristály (#500) | 1 | márványkulcs (#245) | 1 | mászókampó (#165) | |||
1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 8 | megsemmisítő (#1540) | 1 | moa varázsdoboz (#1133) | |||
5 | morf esszencia (#2452) | 1 | nagy aranykulcs (#246) | 4 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
2 | nagy vaskulcs (#186) | 43 | ork csodaszer (#1228) | 7 | pszi kő (#248) | |||
1 | pszi kristály (#618) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 5 | rum (#1419) | |||
2 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 29 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | shinai gömb (#348) | |||
1 | szeksztáns (#32) | 4 | szent jogar (#150) | 5 | tapasztalatkő (#975) | |||
1 | tatu dob (#234) | 1 | távcső (#42) | 3 | titanitdukát (#1480) | |||
1 | titkos teleportkő (#1387) | 4 | varázskő (#305) | 3 | varkaudar pálinka (#1137) | |||
1 | vaskulcs (#183) | |||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | adamantit (#627) | 113 | álompor (#396) | 4 | amniosz (#203) | |||
81 | átlátszó morfplazma (#2451) | 13 | aurach fog (#657) | 1 | bakkura bőr (#95) | |||
86 | bíbor morfplazma (#2450) | 9 | borkonyó bibe (#312) | 27 | csillezsályalevél (#1253) | |||
4 | csuklyavirág (#133) | 2 | dentor bőr (#551) | 1 | dözmöng szív (#122) | |||
7 | eknozol (#540) | 1 | elf csont (#664) | 18 | elkarog szőr (#665) | |||
5 | etra hályog (#712) | 7 | ezüstdarab (#326) | 7 | fabontó (#106) | |||
79 | fehér morfplazma (#2445) | 93 | fekete morfplazma (#2446) | 2 | fokhagyma (#403) | |||
6 | főnixtoll (#563) | 17 | fülemüle agyar (#267) | 3 | galachmit (#310) | |||
1 | gnóm csont (#706) | 5 | grákóbőr (#41) | 6 | grifftojás (#179) | |||
14 | gyíkfű (#201) | 58 | gyöngymangó (#135) | 5 | hattyútoll (#1222) | |||
1 | hebrencs állkapocs (#130) | 3 | hibátlan tűzopál (#1642) | 28 | ilkin érc (#232) | |||
1 | jegesmedve bunda (#1067) | 8 | jégszív (#282) | 10 | kaktuszbogyó (#429) | |||
12 | karbin plazma (#199) | 2 | kazmár gyökér (#205) | 78 | kék morfplazma (#2442) | |||
7 | kék orchidea (#68) | 13 | kőszem (#304) | 8 | kreiton esszencia (#892) | |||
1 | küklopsz szem (#643) | 5 | kvazár (#244) | 3 | lapockacsont (#33) | |||
2 | lidércesszencia (#1074) | 87 | lila morfplazma (#2448) | 21 | lótuszvirág (#447) | |||
121 | madártoll (#112) | 69 | mákrózsa virág (#56) | 16 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
2 | moa burát (#384) | 1 | moa gyöngy (#378) | 2 | moa obszidián (#380) | |||
4 | moa üveggömb (#383) | 60 | mocsári penke (#148) | 39 | mutáns csont (#331) | |||
94 | narancs morfplazma (#2449) | 3 | nektoraf faggyú (#667) | 34 | óndarab (#85) | |||
4 | párducbőr (#1066) | 3 | párducszem (#1073) | 34 | pirkit (#153) | |||
7 | púderkő (#119) | 20 | pular kristály (#239) | 18 | purifikátor háj (#269) | |||
31 | quwarg tojás (#360) | 32 | ramit kő (#226) | 14 | raptor karom (#281) | |||
33 | remák szív (#264) | 36 | rézdarab (#70) | 7 | rinóbőr (#651) | |||
22 | rókafarok (#124) | 1 | rozmárfog (#1069) | 32 | sallank karom (#128) | |||
2 | sámán erszény (#650) | 78 | sárga morfplazma (#2447) | 4 | sárkánypikkely (#292) | |||
1 | smaragdkő (#678) | 4 | sünmedve tüske (#14) | 13 | szárnyas hernyó (#69) | |||
17 | szulfagor agyar (#677) | 2 | szulfin (#676) | 1 | szuperkötél (#209) | |||
6 | szvó-ektoplazma (#151) | 6 | téfea-agy (#172) | 1 | teknőcteknő (#416) | |||
15 | Thargodan esszencia (#328) | 4 | trikornis szarv (#198) | 1 | troll csont (#704) | |||
9 | tyrex csont (#280) | 4 | ulkor gyöngy (#1072) | 4 | vadász tatu bőr (#15) | |||
29 | varányszem (#30) | 6 | varkaudar csont (#1113) | 2 | varkaudar tekercs (#653) | |||
91 | vasérc (#152) | 4 | vízionár szem (#102) | 77 | vörös morfplazma (#2443) | |||
5 | xirnox szív (#213) | 2 | yetiszív (#1070) | 75 | zöld morfplazma (#2444) |
Összsúly: 498.12 kg | Megterheltség: 193% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 26 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 250 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | arany karperec (#194) | |||
2 | borostyán függő (#162) | 4 | darázsfarok (#654) | 12 | drótszőr (#37) | |||
8 | ezüstshuriken (#327) | 19 | fekete gyöngy (#99) | 12 | kaja (#2) | |||
1 | madártoll (#112) | 1 | mérgezett vasnyíl (#187) | 7 | obszidián függő (#195) | |||
1 | rézsisak (#72) | 1 | sallank karom (#128) | 8 | spiritusz (#170) | |||
8 | sünmedve tüske (#14) | 2 | vashegyű nyíl (#176) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
238 | arany (#50) | 1 | aranypikkely (#415) | 1 | átlátszó morfplazma (#2451) | |||
1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | denevér szimbólum (#140) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | |||
1 | fehér morfplazma (#2445) | 1 | fekete morfplazma (#2446) | 3 | fenőkő (#1618) | |||
1 | gyöngysor (#192) | 7 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | karbin plazma (#199) | |||
1 | kék morfplazma (#2442) | 2 | kristálygömb (#265) | 9 | lótuszvirág (#447) | |||
22 | mákrózsa virág (#56) | 2 | mocsári penke (#148) | 2 | mópat token (#585) | |||
1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | narancs morfplazma (#2449) | 2 | rézdarab (#70) | |||
2 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 1 | szent jogar (#150) | 3 | Thargodan esszencia (#328) | |||
4 | varázskő (#305) | 1 | vasérc (#152) | 2 | víz (#27) | |||
1 | vörös morfplazma (#2443) | 2 | zöld morfplazma (#2444) |
191 | 192 | 193 | 194 | |
103 | |
|
|
|
104 | |
|
|
|
105 | |
|
|
|