Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. jún. 1. 12h:08' EZ A 663. JÁTÉKHETED, 255. FORDULÓD 664. játékheted kezdete: jún. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3728 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | energia fejlesztése 2 |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 213 |
* 4. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
ba | nem támadod parancsok törlése |
bpk 2 | bef. parancs kivétele: 2 |
fkt 18 | felt. készítesz a 18. tárgyat |
fkt 19 30 | felt. készítesz a 19. tárgyat (30 darabot) |
fkt 36 3 | felt. készítesz a 36. tárgyat (3 darabot) |
m 6 6 7 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra |
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a nukleáris cickány testét. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 13 aranyad. Nagy hangon énekelni kezdesz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nukleáris cickány jobb hátsó lábát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A nukleáris cickány megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. A nukleáris cickány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 825 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 20, gyógyulás: 13, összesen: -7 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a quwarg királynő testét. (4 támadással 7 életpontot sebezve.) Bőszen dalolni kezdesz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő bal oldalát. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1337 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 49, gyógyulás: 25, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [120,44] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja.
(Továbbmész...) [119,43] Az erdőt síkság váltja fel. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy uzbány került az utadba. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod az uzbány jobb lábát. (4 támadással 8 életpontot sebezve.) Kieresztve a hangod, nótára gyújtasz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az uzbány pikkelyes nyakát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Többször megcsíp az uzbány. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 356 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 6, gyógyulás: 9, összesen: +3 ÉP}
m 7 6 5 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, délnyugatra |
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a korinthai amőba testét. (4 támadással 14 életpontot sebezve.) Bőszen dalolni kezdesz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a korinthai amőba testét. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A korinthai amőba csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 15 életpontot vesztettél. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a korinthai amőba testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1139 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 39, gyógyulás: 28, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [117,42] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy.
(Továbbmész...) [116,43] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Oldalt pillantva, meglátsz egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Nagyon óvatosan körbejárod a phua-kúpot. Hamarosan rábukkansz a bejáratra, és mellette a találós kérdésre:
Fele a lyukban,
Fele a kezemben,
Ide is fordítom,
Oda is fordítom.
Felfedeztél egy szent tölgyfát. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívői építették. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy színes dözmöng előtt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze nyugatra látsz egy Sheran oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Északra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
tim 95 | titkosírás megfejtése 95 pontért |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Semmi eredménye! Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a massza jobb vállát. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Kieresztve a hangod, nótára gyújtasz. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a massza bal oldalát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A seb azonnal beforr! A massza többször beléd döfi a szarvát. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ütések érik a mellkasodat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A massza néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 21 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a massza jobb oldalát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A seb azonnal beforr! A massza többször beléd döfi a szarvát. (3 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a bal oldaladat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Többször megcsíp a massza. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 22 életpontot vesztettél. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 116, gyógyulás: 29, összesen: -87 ÉP}
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a ryuku gárdista testét. (4 támadással 13 életpontot sebezve.) Kieresztve a hangod, nótára gyújtasz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku gárdista páncélos testét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku gárdista nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ököllel eltalálod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 24, gyógyulás: 13, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [118,45] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívői építették. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy csodabazárt. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz esélynövelőt. (ld. enc.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy mély kutat. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sebesült szürke rinocérosz közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a szürke rinocérosz testét. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Nagy hangon énekelni kezdesz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel megcsapod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Szarvaival a szürke rinocérosz megböki a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz patája súrolja a combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rinóbőr (ld. enc.). 350 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
be 1404 | bemész az 1404. épületbe |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Bőszen dalolni kezdesz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sóhajtó dorony pofáját. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sóhajtó dorony pofáját. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sóhajtó dorony most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 437 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [116,45] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kihívás tornyát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy vaskohót. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
be 502 1 | bemész az 502. épületbe |
be 502 1 | bemész az 502. épületbe |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak bal oldalát. (4 támadással 13 életpontot sebezve.) Nagy hangon énekelni kezdesz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-9 életpont.) A tüskés harci gromak sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tüskés harci gromak tüskés testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-6 életpont.) A tüskés harci gromak többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1104 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}
be 502 1 | bemész az 502. épületbe |
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó jobb oldalát. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Nagy hangon énekelni kezdesz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a részeg kalandozó testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a részeg kalandozó bal lábát. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a részeg kalandozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 9 arany és egy aranylánc. Szereztél 1 szöges bunkót. 1573 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}
szk 153 | keresed a 153. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
ORK CSODASZER (1228. TÁRGY) Egy fiolát tartasz a kezedben, valamilyen ismeretlen rendeltetésű folyadékkal a belsejében. Valószínűleg egy ork sámán műve lehet a benne lévő zöldes folyadék. Egy kicsi már hiányzik is az üvegből, valószínűleg az az ork kortyolt belőle, amelyik megtámadott. Na de legalább a maradék megvan! Vajon milyen hatással lenne a te szervezetedre, ha meginnád? Vajon elég bátor vagy-e ahhoz, hogy kipróbáld? (Ha egyszerre többet szeretnél elfogyasztani, adj meg második paramétert is a H parancsnak, a következőképpen: H 1228 <mennyiség>.) |
NEKTORAF FAGGYÚ (667. TÁRGY) A nektoraf bőréről lekapargatva a dús faggyút, félreteheted egy tetszőleges koszos edénybe vagy üvegcsébe, nem lesz semmi baja a dús zsiradéknak. Hogy mire jó? Hát, enni azt biztos nem... |
SZEKÉRKARAVÁN (1215. TEREPTÁRGY) Már messziről megpillantod a színpompás szekereket és a népeket körülöttük. A szekerektől nem messze, egy kövekkel körberakott területen épp egy hevenyészve felállított tábortűz próbál kihunyni, egy-két elszánt, szakadtruhás kölyök pedig a lábával rugdossa rá a földet, hogy ez mielőbb megtörténhessen. Ezek szerint épp indulni készülnek. A szekereket hétköznapi, többnyire lesoványodott lovak húzzák, sehol nem látsz egyetlen trikornist, vagy alanori csatamént. Rakományukat eszkábált ponyva védi az eső elől, illetve ez megakadályozza azt is, hogy oldalról a belsejükbe lehessen látni. Épp ezért kicsit arrébb sétálsz, ahonnan már jól szemügyre veheted, mit is cipelnek a járművek. Az egyikben például rengeteg kötelet látsz, a másikban amnioszt szállítanak, a harmadikban pedig - talán jól látod - mintha egy hatalmas malomkő lenne a rakomány. Addig nézelődsz, míg egy jól kipárnázott, pedert bajszú, nyesett szakállú törpe nem lép eléd. Bemutatkozik, de kacifántos nevét nem sikerül megjegyezned, majd felajánlja, hogy nyugodtan tarts velük. Mormogsz valami olyasmit, hogy meggondolod, de azért köszönöd az invitálást. A szekérkaravánon utazáshoz nem kell mást tenned, csak kiadnod a BE 1215 <hány mezőig> parancsot. Azt, hogy melyik karaván melyik irányba tart, a fordulód szövegében olvashatod. A karavánnal minimum 3 mezőt, maximum 15 mezőt lehet utazni. Ilyenkor gyorsan telik az idő (biztos, mert jó társaságban vagy), így az utazás költsége mezőnként csupán 2 TVP. Ezek a lépések természetesen nem számítanak normál lépésnek a korlát szempontjából, viszont a megtett mérföldek a mellékelt térképen sem látszanak majd. [Játéktechnikailag az egész leginkább a teleportáláshoz hasonlít. Bár a karavánok képzeletben mozognak, ténylegesen nem, mindig ugyanazon a mezőn találod őket, így egy-egy ilyen utazáshoz nincs is szükséged időzítésre. A karavánnal való közlekedést nyugodtan bekalkulálhatod az UL-ed tervezésekor. Természetesen miután kiszálltál a karavánból, nem fogsz tudni még azon a mezőn visszaszállni, így jól gondold meg meddig utazol velük.] |
MEGBŰVÖLT UTAZÓLÁDA (1218. TÁRGY) A karavánosok egyik szekerén egy jókora faládát pillantasz meg, mely leginkább azzal hívja fel magára a figyelmet, hogy csillog körülötte a levegő. - Látom, tetszik! - szólít meg valaki. Amikor megpördülsz, a karaván vezetőjét, egy köpcös, pödört bajszos ember férfit látsz magad előtt. Elmondod neki, hogy ilyen különös ládát még sosem láttál! - Igen, igen! Különös egy láda. Egy varázslótól kaptam valamikor régen. Jódarabig a karavánunkkal utazott. Aztán búcsúajándékként adta, amikor végül elvált az utunk. Praktikus kis szerkezet az biztos! Teletömködheted holmikkal, akkor sem lesz nehezebb, mint alapban! Huh, ilyen kell neked! Szívesen megvásárolnád. A fickó azonban csak megcsóválja a fejét. Aranyért nem adja. Viszont ha lenne nálad ezüstékszer, meggondolná a dolgot. További kíváncsiskodásodra elmondja, hogy egy ezüstnyakláncért, két ezüstkarkötőért, és öt ezüstgyűrűért odaadja. Remek hír! A láda egyfajta feneketlen tárgyhelyként működik. Súlya 2 kiló, amit viszont beledobsz, az elveszti a súlyát. Így ha magadnál hordod 14 kg-val csökkenti a megterheltséged. Ezenkívül +20 féle tárgyad lehet, mint egyébként. Két vagy több megbűvölt utazóláda hatása nem adódik össze. A láda megszerzéséhez nem kell mást tenned, csak 10 TVP-ért kiadnod a KT 1218 (azaz Küldetés Teljesítése) parancsot azon a mezőn, ahol szekérkaraván is van. A csere ilyenkor létrejön, és az ezüstékszerekért cserébe megkapod a megbűvölt utazóládát. A tárgy ezután már nem átadható. |
CSODABAZÁR (1404. TÁRGY) Gondjaid nyomasztó súlya alatt, elgondolkodva bandukolsz, mikor egyszer csak furcsa zajra figyelsz fel. Mi lehet ez? Hegyezni kezded a füled. Hm. A vadonban nem szokás fennhangon, vidáman énekelgetni. Ahogy közelebb óvakodsz (mivel a bolondokkal nem árt vigyázni), egy hatalmas, négykerekű kordét pillantasz meg. A közelben két sullár legelészik békésen. A kordé vakító sárga ponyváján kacskaringós, festett felirat díszeleg: "Niximiliti csodabazárja". Egy aprócska gnóm sertepertél körülötte, tán épp most nyitja ki a boltot? Ahogy elnézed a kecskeszakállas, nagy orrú, hosszú fülű, földig érő köntösében botladozó figurát, egyvalamiben máris teljesen biztos lehetsz: ő bíz' nem kalandozó! Köszönsz neki... Aztán hangosabban köszönsz neki... aztán finoman megveregeted a vállát. Ha akartad volna, sem tudtad volna jobban megijeszteni! Némi udvariaskodás után megtudod, hogy személyesen Niximilitihez, a híres feltalálóhoz van szerencséd. Te ugyan még sohasem hallottál róla, de nem akarod megsérteni. Gyorsan lenyitja a kordé oldalát, és lázas sietséggel pakolja ki eléd a portékáját. Eközben alkalmad nyílik bekukkantani a szekér belsejébe, és még a szád is tátva marad az odabenn rejtőző, méregdrága alkimista labor láttán. - Ezeket a csodás kenőcsöket egytől-egyig magam kísérleteztem ki - rakosgatja elő féltő gonddal a színes tégelyeket Niximiliti - és mindet saját kezűleg készítettem! - No, és mire valók? - forgatod kétkedve az egyik lila tégelyt. - Megnyugtatlak, barátom, NAGYON hasznos holmik ezek, és nem adom ám drágán! Három egyforma cirkuszi talizmán az ára egy adagnak. Úgy teszed le a kis edényt, mintha égetné a kezed. Bolond ez a gnóm! [Ha úgy döntesz, elcserélnéd vele néhány haszontalanná vált talizmánodat, azt nem csak itt, hanem Niximiliti többi bazárjában is megteheted.] |
ESÉLYNÖVELŐ KENŐCS (1409. TÁRGY) Niximiliti mindenkinek a lila tégelyt ajánlgatja leginkább. Talán ebből van a legtöbb, vagy ezt tudja a legegyszerűbben előállítani. Végül is mindegy, mert az esélynövelő is egy igen-igen hasznos kence. A válladra és a nyakadra kell kenned, a H 1409 paranccsal, 3 TVP-ért, hogy kifejtse hatását. Fura érzést kelt benned a mentaillatú krém. Mintha még az istenek is csak a pillanatot várnák, hogy a kedvedben járhassanak! [Szerencséd annyival nő, mint a szerencséd alapértéke; a tárgyaid alapszerencse/5 plusz mentődobást kapnak; ráadásul a nálad lévő szopókövek sem fejtik ki a hatásukat.] Ha meg akarod szerezni az esélynövelőt, 3 rothasztó talizmánt kell adnod érte cserébe Niximiliti valamelyik csodabazárjában, a Küldetés Teljesítése: KT 1409 paranccsal, 5 TVP-ért. A hóbortos feltaláló minden vásárlójának szigorúan a lelkére köti a tudnivalókat: az Olimpia szervezői ajzószernek minősítették az esélynövelőt, ezért betiltották a használatát, egyébként is gyorsan elpárolog, így a hatása csak a forduló végéig tart; a csodakencék kioltják egymás erejét, ezért mindig csak egyetlen adagot kenj magadra! A második adagot (legyen az bármelyik fajta), már fel sem fogod használni, hiszen ez pazarlás volna. No és a legfontosabb: a zavaros tekintetű gnóm ünnepélyesen megesket téged, hogy a titkát a sírig megőrzöd, és az esélynövelőt soha, de soha nem adod át másnak. |
SZÜRKE RINOCÉROSZ (346. SZÖRNY) Ezek a hatalmas orrszarvúak, bár növényevők, hamar dühbe gurulnak, ha valaki csak úgy betrappol területükre - és akkor aztán kalandozó legyen a talpán, aki elé mer állni a támadó sebességgel rohamozó rinocérosznak. A rinók ellen talán a rohamkor magad elé tartott szúrófegyver a leghatékonyabb, és az ütőfegyverrel fogsz a legkevésbé boldogulni a vastag bőr ellen. |
RINÓBŐR (651. TÁRGY) Néha, ha elejtesz egy rinocéroszt, elég ép és jó állapotban marad a bőre a csata után ahhoz, hogy le tudd nyúzni, és félre tudd tenni későbbi felhasználásra. |
Erő: | 28 (32) | Szint: | 19 | Merészség: | 10/1 | Magasság: | 151 cm |
IQ: | 30 | Támadás: | 18 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 46 kg |
Ügyesség: | 32 | Védekezés: | 25 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 30/30 év |
Egészség: | 30 | Életpont: | 281/254 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 30 | Varázspont: | 444/0 | Pénz: | 110 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 14/1 | EFejl: | 16 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 21/92 (+20%) | szúrófegyverek: | 23/37 (+2%) | vágófegyverek: | 12/81 |
ütőfegyverek: | 8/35 | lőfegyverek: | 23/43 (+8%) | dobófegyverek: | 5/47 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 17/96 | 2. nyomkövetés: | 62/43 (+20%) | 3. mászás: | 5/78 |
4. csapdakészítés: | 10/88 | 5. csapdaészlelés: | 3/60 | 6. gyógyítás: | 71/41 (+60%) |
7. titkosírás: | 8/34 (+42%) | 8. felderítés: | 12/21 (+5%) | 9. szörnyidomítás: | 4/12 |
10. teológia: | 18/99 (+23%) | 11. taumaturgia: | 23/94 (+1%) | 12. szerencsejáték: | 4/2 |
13. versengés: | 1/23 (+8%) | 14. harcművészetek: | 9/0 | 15. zene: | 37/50 |
16. szörnyismeret: | 22/42 | 17. zárnyitás: | 1/10 | 18. vadászat: | 17/32 |
19. bányászat: | 11/13 | 20. dalolás: | 19/30 (+20%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 120 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), távcsövet (#42), kőkést (#6) (max. 2 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 2 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 60 darabot ), tükröt (#43) (max. 15 darabot ) |
mászol max. 80 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12) |
borzalmas varkaudar (#166), adószedő (#234) (csak egyszer), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), csontváz lord (#177), hordóagyú mameluk (#254) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
jégcsóva (#41), energiatüskék (#29), villámcsapás (#50) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | tetemember (#123) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 238 TVP áll rendelkezésedre! |
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 12 harcos, 4 királynő, 12 élőholt, 5 vadász, 2 nagymester. |
Összsúly: 99.82 kg | Megterheltség: 134% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 49 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
49 | arany (#50) | 1 | aranypikkely (#415) | 14 | tüske (#22) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
4 | álompor (#396) | 1 | aranylánc (#191) | 1 | gromak bőr (#268) | |||
2 | kaja (#2) | 2 | pirkit (#153) | 1 | rinóbőr (#651) | |||
1 | szöges bunkó (#8) | 5 | ugh méreg (#166) | 1 | uzbány csőr (#169) |