Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. nov. 1. 5h:51' EZ A 282. JÁTÉKHETED, 256. FORDULÓD 283. játékheted kezdete: nov. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 1 ingyenfordulóba és 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4968 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 2 |
* 1. KP: hh 1133 1629 2373 | használod az 1133. tárgyat az 1629. tárgyat a 2373. tárgyat |
* 2. KP: h 1167 16 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. KP: vv 71 224 88 | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: h 1271 1253 0 | használod az 1271. tárgyat |
* 5. KP: hh 1100 2306 1253 | használod az 1100. tárgyat a 2306. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 6. KP: vv 26 78 70 | elmormolod a 26. varázslatot a 78. varázslatot a 70. varázslatot |
* 7. KP: hh 1269 1554 0 | használod az 1269. tárgyat az 1554. tárgyat |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy teljes őrület pszi támadást. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a smaragdvámpír fejét. (7 támadással 372 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a teriád pörölyt a másikra rohansz. Ezt a támadást elhibáztad! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 79 életpontot sebeztél. A smaragdvámpír csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 248 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a smaragdvámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 98 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+14 életerő ). Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. A smaragdvámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 262 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) A smaragdvámpír belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 134 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+14 életerő ). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 535, sebződés: 742, gyógyulás: 28, összesen: -714 ÉP}
* 8. KP: vv 275 188 53 | elmormolod a 275. varázslatot a 188. varázslatot az 53. varázslatot |
* 9. KP: vv 182 0 0 | elmormolod a 182. varázslatot |
h 1755 800 | használod az 1755. tárgyat |
vv 19 263 | elmormolod a 19. varázslatot a 263. varázslatot |
tv 118 33 373 | támadó/véd. varázslat a 118. varázslatot a 33. varázslatot a 373. varázslatot |
tv 233 | támadó/véd. varázslat a 233. varázslatot |
hu 1221 43 1113 | hulladék: 1221 43 1113 |
hu 21 364 | hulladék: 21 364 |
kb 1113 20 | kiveszel a bankból az 1113. tárgyat (20 darabot) |
kpk 9 | kezd. parancs kivétele: 9 |
kpb 9 | kezd. parancs berakása: 9 |
vv 182 243 | elmormolod a 182. varázslatot a 243. varázslatot |
m 4 | mozogsz délre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent. Egy káosz szava varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 7 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a fattylord nyakát. (7 támadással 422 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a teriád pörölyt a másikra rontasz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a fattylord testét. (6 támadással 516 életpontot sebezve.) Zarknod szemével többször eltalálod a fattylord jobb lábát. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 85 életpontot sebeztél. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 90 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiacsóva varázslatot lő rád. 336 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+14 életerő ). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranytű és egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP]. 15 592 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1168, sebződés: 428, gyógyulás: 14, összesen: -414 ÉP}
ve 1384 | megveszed az 1384. tárgyat |
kf 1384 1 | kézbeveszed/felveszed az 1384. tárgyat a jobb kezedbe |
ve 2013 | megveszed a 2013. tárgyat |
ve 21 2 | megveszed a 21. tárgyat 2 |
ve 1331 4 | megveszed az 1331. tárgyat 4 |
ve 41 1 | megveszed a 41. tárgyat 1 |
f 1331 | kísérletezel az 1331. tárggyal |
kt 1355 | elkészíted az 1355. tárgyat |
ve 1529 | megveszed az 1529. tárgyat |
ve 1690 | megveszed az 1690. tárgyat |
ve 925 | megveszed a 925. tárgyat |
ve 1665 | megveszed az 1665. tárgyat |
ve 1321 | megveszed az 1321. tárgyat |
ve 1364 | megveszed az 1364. tárgyat |
ve 539 | megveszed az 539. tárgyat |
ve 584 24 | megveszed az 584. tárgyat 24 |
ve 1978 | megveszed az 1978. tárgyat |
ve 1368 | megveszed az 1368. tárgyat |
ve 1980 | megveszed az 1980. tárgyat |
kf 1368 1978 1321 | kézbeveszed/felveszed az 1368. tárgyat az 1978. tárggyal az 1321. tárgyat |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő III varázslatot lő rád. 197 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-18 támadás). A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a Thargodan mágus fejét. (7 támadással 424 életpontot sebezve.) Marokra fogva az ent pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a Thargodan mágus fejét. (5 támadással 507 életpontot sebezve.) ROVARFELHŐ II. (335. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Ezzel a varázslattal egy különösen vérszomjas, csípős darazsakból álló rovarfelhőt tudsz megidézni, sokkal hatékonyabbat, mint a korábbi Rovarfelhővel. A darazsak az általad kijelölt célpontra támadnak, és az egész csata alatt ott is maradnak. Ez a játék nyelvére lefordítva annyit jelent, hogy a varázslat elmondásakor, ezenkívül minden harci körben az illető sebződik, és a harc időtartamára kap -10 támadást is. A varázslat elmondása 60 VP-be kerül, anyagi komponense három darázsszárny. A varázslat ellen mentődobás nincs! (A darazsak D10+1 sebzést okoznak szintenként.) 163 életpontot sebeztél. Zarknod szemével megpöccinted a Thargodan mágus testét. Kritikus ütés! (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 75 életpontot sebeztél. Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. Semmi eredménye! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+14 életerő ). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 8 madártoll és 4 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP]. 10 373 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1229, sebződés: 199, gyógyulás: 14, összesen: -185 ÉP}
be 672 | bemész a 672. épületbe |
m 5 5 4 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 60 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja az ében hadúr jobb vállát. (7 támadással 419 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (21 életpontot vesztettél.) Marokra fogva az ent pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd az ében hadúr fejét. (4 támadással 408 életpontot sebezve.) ROVARFELHŐ II. (335. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Ezzel a varázslattal egy különösen vérszomjas, csípős darazsakból álló rovarfelhőt tudsz megidézni, sokkal hatékonyabbat, mint a korábbi Rovarfelhővel. A darazsak az általad kijelölt célpontra támadnak, és az egész csata alatt ott is maradnak. Ez a játék nyelvére lefordítva annyit jelent, hogy a varázslat elmondásakor, ezenkívül minden harci körben az illető sebződik, és a harc időtartamára kap -10 támadást is. A varázslat elmondása 60 VP-be kerül, anyagi komponense három darázsszárny. A varázslat ellen mentődobás nincs! (A darazsak D10+1 sebzést okoznak szintenként.) 158 életpontot sebeztél. Zarknod szemével megpöccinted az ében hadúr jobb lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 89 életpontot sebeztél. Az ében hadúr fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+14 életerő ). Az ében hadúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1134, sebződés: 81, gyógyulás: 14, összesen: -67 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[362,62] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Sötét porfelhőket pillantasz meg a távolban. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sziklaskorpió lehet. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a sziklaskorpió testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot a másikra rontasz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a sziklaskorpió csillogó torát. (3 támadással 312 életpontot sebezve.) ROVARFELHŐ II. (335. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Ezzel a varázslattal egy különösen vérszomjas, csípős darazsakból álló rovarfelhőt tudsz megidézni, sokkal hatékonyabbat, mint a korábbi Rovarfelhővel. A darazsak az általad kijelölt célpontra támadnak, és az egész csata alatt ott is maradnak. Ez a játék nyelvére lefordítva annyit jelent, hogy a varázslat elmondásakor, ezenkívül minden harci körben az illető sebződik, és a harc időtartamára kap -10 támadást is. A varázslat elmondása 60 VP-be kerül, anyagi komponense három darázsszárny. A varázslat ellen mentődobás nincs! (A darazsak D10+1 sebzést okoznak szintenként.) 160 életpontot sebeztél. Zarknod szemével eltalálod a sziklaskorpió jobb oldalát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 83 életpontot sebeztél. A sziklaskorpió ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. A sziklaskorpió farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+14 életerő ). A sziklaskorpió még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 2 csepp toxylt. 3 390 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 626, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent. A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a halálos morf bal első lábát. (7 támadással 711 életpontot sebezve.) Megmarkolva az ent pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Ent pásztorbottal megütöd a halálos morf jobb oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 172 életpontot sebezve.) ROVARFELHŐ II. (335. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Ezzel a varázslattal egy különösen vérszomjas, csípős darazsakból álló rovarfelhőt tudsz megidézni, sokkal hatékonyabbat, mint a korábbi Rovarfelhővel. A darazsak az általad kijelölt célpontra támadnak, és az egész csata alatt ott is maradnak. Ez a játék nyelvére lefordítva annyit jelent, hogy a varázslat elmondásakor, ezenkívül minden harci körben az illető sebződik, és a harc időtartamára kap -10 támadást is. A varázslat elmondása 60 VP-be kerül, anyagi komponense három darázsszárny. A varázslat ellen mentődobás nincs! (A darazsak D10+1 sebzést okoznak szintenként.) 175 életpontot sebeztél. Zarknod szemével súrolod a halálos morf bal oldalát. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 104 életpontot sebeztél. A halálos morf mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Feléd sújt a halálos morf a farkával, de elhibázta! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+14 életerő ). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 178 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1233, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! (kiválóan működik felrakott védelem tűz ellen védelmed.) A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a brutális morf testét. (4 támadással 406 életpontot sebezve.) A brutális morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 406, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 7 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod az ében halálhajcsár testét. (7 támadással 419 életpontot sebezve.) Meglengetve az ent pásztorbotot a másikra rontasz. Ent pásztorbottal megütöd az ében halálhajcsár ébenfekete testét. Kritikus ütés! (1 támadással 130 életpontot sebezve.) Zarknod szemével súrolod az ében halálhajcsár jobb lábát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Az ében halálhajcsár inkább csak védekezik: egyetlen támadást sem visz be. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+14 életerő ). Az ében halálhajcsár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6 698 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 600, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}
(Továbbmész...) [362,63] Irtózva lépsz be a mocsárba. Az ingoványon kívül a mérges növények és a százféle módon ölni képes egyéb élőlények is komoly veszélyt jelentenek. A távolból robbanások hangját hallod. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy tündöklő szobrot. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délkeletre egy ősvortex van. Nyugatra egy Thargodan tábor van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ében sárkány. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent. Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lő rád. Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 98 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. 77 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az ében sárkány bal szárnyát. (7 támadással 415 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Eláraszt a sav. (188 életpontot vesztettél.) Meglengetve az ent pásztorbotot a másikra támadsz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered az ében sárkány óriási karmát. (6 támadással 606 életpontot sebezve.) ROVARFELHŐ II. (335. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Ezzel a varázslattal egy különösen vérszomjas, csípős darazsakból álló rovarfelhőt tudsz megidézni, sokkal hatékonyabbat, mint a korábbi Rovarfelhővel. A darazsak az általad kijelölt célpontra támadnak, és az egész csata alatt ott is maradnak. Ez a játék nyelvére lefordítva annyit jelent, hogy a varázslat elmondásakor, ezenkívül minden harci körben az illető sebződik, és a harc időtartamára kap -10 támadást is. A varázslat elmondása 60 VP-be kerül, anyagi komponense három darázsszárny. A varázslat ellen mentődobás nincs! (A darazsak D10+1 sebzést okoznak szintenként.) 142 életpontot sebeztél. Zarknod szemével párszor keményen megütöd az ében sárkány jobb első lábát. (3 támadással 167 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 73 életpontot sebeztél. Az ében sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 44 életpontot vesztettél. Az ében sárkány farkával megérint. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+14 életerő ). Az ében sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (310,64)-> 48 arany, -2 ÉP], 8 arany és egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. Mosolyogva kidobod a nevetséges ezerszemű bestia trófeát, és kinyersz egy alkalmas ében sárkány trófeát. 19 962 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1403, sebződés: 493, gyógyulás: 14, összesen: -479 ÉP}
Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 7 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a domináns morf farkát. (7 támadással 728 életpontot sebezve.) A domináns morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 133 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 728, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a változatos morf nyakát. Kritikus ütés! (6 támadással 582 életpontot sebezve.) A változatos morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 271 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 582, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 103 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 7 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a vámpírféreg bal oldalát. (7 támadással 428 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vámpírféreg testét. (6 támadással 597 életpontot sebezve.) ROVARFELHŐ II. (335. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Ezzel a varázslattal egy különösen vérszomjas, csípős darazsakból álló rovarfelhőt tudsz megidézni, sokkal hatékonyabbat, mint a korábbi Rovarfelhővel. A darazsak az általad kijelölt célpontra támadnak, és az egész csata alatt ott is maradnak. Ez a játék nyelvére lefordítva annyit jelent, hogy a varázslat elmondásakor, ezenkívül minden harci körben az illető sebződik, és a harc időtartamára kap -10 támadást is. A varázslat elmondása 60 VP-be kerül, anyagi komponense három darázsszárny. A varázslat ellen mentődobás nincs! (A darazsak D10+1 sebzést okoznak szintenként.) 158 életpontot sebeztél. Zarknod szemével meghorzsolod a vámpírféreg testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 74 életpontot sebeztél. A vámpírféreg harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 39 életpontot vesztettél. A vámpírféreg megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 98 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+14 életerő ). A vámpírféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 vámpírfogat. 15 497 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1308, sebződés: 312, gyógyulás: 14, összesen: -298 ÉP}
Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent. Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a lomha morf jobb hátsó lábát. (6 támadással 502 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 745 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 502, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent. A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a lomha morf jobb első lábát. (6 támadással 492 életpontot sebezve.) A lomha morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 745 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 492, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [362,65] A tereptípus változik, bár ez egyáltalán nem megnyugtató: kiégett földre érkeztél. Fekete, keserűen maró pára ölel körbe, fojtogató érzés. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Black Hole Sun előtt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy ősvortexet. Délkeletre nézve látsz egy gyilkos csalánt. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. A feléd közeledő smaragd sárkány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Távolról Asylux csapdája varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy káosz szava varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy méregfelhő III varázslattal köszönt csatapartnered. 94 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a smaragd sárkány testét. (7 támadással 433 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (85 életpontot vesztettél.) Meglengetve az ent pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a smaragd sárkány fejét. (6 támadással 577 életpontot sebezve.) ROVARFELHŐ II. (335. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Ezzel a varázslattal egy különösen vérszomjas, csípős darazsakból álló rovarfelhőt tudsz megidézni, sokkal hatékonyabbat, mint a korábbi Rovarfelhővel. A darazsak az általad kijelölt célpontra támadnak, és az egész csata alatt ott is maradnak. Ez a játék nyelvére lefordítva annyit jelent, hogy a varázslat elmondásakor, ezenkívül minden harci körben az illető sebződik, és a harc időtartamára kap -10 támadást is. A varázslat elmondása 60 VP-be kerül, anyagi komponense három darázsszárny. A varázslat ellen mentődobás nincs! (A darazsak D10+1 sebzést okoznak szintenként.) 144 életpontot sebeztél. Zarknod szemével párszor keményen megütöd a smaragd sárkány bal első lábát. (3 támadással 159 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 73 életpontot sebeztél. A smaragd sárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+14 életerő ). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP], egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 80 arany, -2 ÉP] és 2 rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 19 962 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1386, sebződés: 298, gyógyulás: 14, összesen: -284 ÉP}
(Továbbmész...) [362,66] Mocsaras területre érsz. Nagyon kevés zajt hallasz, és azok mind fenyegetőek. A távolban hatalmas, szárnyas teremtmény kél útra a horizonton. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Csak egy vámpírféreg. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 104 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 7 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a vámpírféreg véres fejét. (7 támadással 429 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a vámpírféreg testét. (6 támadással 630 életpontot sebezve.) ROVARFELHŐ II. (335. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Ezzel a varázslattal egy különösen vérszomjas, csípős darazsakból álló rovarfelhőt tudsz megidézni, sokkal hatékonyabbat, mint a korábbi Rovarfelhővel. A darazsak az általad kijelölt célpontra támadnak, és az egész csata alatt ott is maradnak. Ez a játék nyelvére lefordítva annyit jelent, hogy a varázslat elmondásakor, ezenkívül minden harci körben az illető sebződik, és a harc időtartamára kap -10 támadást is. A varázslat elmondása 60 VP-be kerül, anyagi komponense három darázsszárny. A varázslat ellen mentődobás nincs! (A darazsak D10+1 sebzést okoznak szintenként.) 156 életpontot sebeztél. Zarknod szemével súrolod a vámpírféreg testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 70 életpontot sebeztél. A vámpírféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 43 életpontot vesztettél. A vámpírféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 98 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+14 életerő ). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 vámpírfogat. 15 497 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1339, sebződés: 311, gyógyulás: 14, összesen: -297 ÉP}
m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [364,65] Mocsárvidékre érkeztél. A víz sekély, de az iszap feneketlenül mély. Egy rossz lépés, és halott vagy. Egy teremtmény kétségbeesett halálsikolyát hallod. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy vámpírféreg. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 102 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 7 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a vámpírféreg jobb oldalát. (7 támadással 440 életpontot sebezve.) Marokra fogva az ent pásztorbotot a másikra támadsz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a vámpírféreg testét. Kritikus ütés! (6 támadással 786 életpontot sebezve.) ROVARFELHŐ II. (335. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Ezzel a varázslattal egy különösen vérszomjas, csípős darazsakból álló rovarfelhőt tudsz megidézni, sokkal hatékonyabbat, mint a korábbi Rovarfelhővel. A darazsak az általad kijelölt célpontra támadnak, és az egész csata alatt ott is maradnak. Ez a játék nyelvére lefordítva annyit jelent, hogy a varázslat elmondásakor, ezenkívül minden harci körben az illető sebződik, és a harc időtartamára kap -10 támadást is. A varázslat elmondása 60 VP-be kerül, anyagi komponense három darázsszárny. A varázslat ellen mentődobás nincs! (A darazsak D10+1 sebzést okoznak szintenként.) 127 életpontot sebeztél. Zarknod szemével gyengén megütöd a vámpírféreg testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 80 életpontot sebeztél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 43 életpontot vesztettél. A vámpírféreg harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 101 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+14 életerő ). Véres nyál csordul ki a vámpírféreg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 vámpírfogat. 15 497 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1490, sebződés: 325, gyógyulás: 14, összesen: -311 ÉP}
v 163 190 60 | elmormolod a 163. varázslatot |
v 198 179 53 | elmormolod a 198. varázslatot |
be 667 | bemész a 667. épületbe |
ek 503 224 88 | t. energia kisütése: 503 224 88 |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 507 0 0 | használod az 507. tárgyat |
* 3. BP: v 460 0 0 | elmormolod a 460. varázslatot |
HŐSI BABÉROK (263. VARÁZSLAT) Eljött az idő, hogy istened méltóképp megjutalmazzon eddigi áldozatos munkádért. A hősi babérok varázslatot potom 500 varázspontért és 50 TVP árán elmondva, maximális életpontod megnő 50-nel! Nagy kár, hogy ezt a varázslatot csak egyszer alkalmazhatod, és utána elillan fejedből... |
ADAMANTIT KESZTYŰ (306. TÁRGY) Az adamantit a világon ismert legellenállóbb anyag, amelyet - még ha speciális szakértelemmel is - de meg lehet munkálni. Az adamantit kesztyű nem csak ellenálló, de kiváló mágikus paraméterekkel is rendelkezik, az őt megmunkáló lelkes törpe mesterkovácsoknak köszönhetően. Védettségedet 8-cal növeli meg, emellett harcban való sebzésedet is növeli, minél több adamantit páncélt hordasz, annál többel. Ökölharc esetén a sebzésedhez +5-öt ad. Sebzésed ilyenkor mágikus lesz. Az adamantit kesztyű elkészítéséhez legalább 27-es bányászat szükséges, és 80 TVP. További alapanyagok: gór formázó minta, 4 adamantit, 2 mithril, 2 pirkit, és persze vaskohó és kőkalapács. A kesztyű elkészítése után nem adható át másnak. |
ENT PÁSZTORBOT (1384. TÁRGY) Féltékenyen őrzött relikvia ez, amelyet az évszázadokig élő ent kertészek adnak tovább apáról fiúra, generációkon át. Egy mágikus tárgy, amely készítésének titka elveszett a régmúltban. Ütőfegyvernek számít, amely használatához min. 35-ös fegyverszakértelem szükséges. Sebzése 10D8, használatakor +5 támadást kapsz, és ha megütöd ellenfeledet, egy darázsfelhő támadja meg. Ezenkívül a pásztorbot 5-tel növeli a védettségedet, és 5-tel az egészségedet. |
PURIFIKÁTOR ÖV (2013. TÁRGY) Ha nem szabdaltad miszlikbe, és nagyjából egyben maradt a teste, akkor a legyőzött mutáns purifikátor viszonylag lágy, mégis rugalmas bőréből kihasíthatsz egy keskeny csíkot. Ezt a csíkot aztán övként hordhatod, ahogyan régen a kígyóbőr övet is hordtad bizonyára. Ez az öv lehetővé teszi, hogy néggyel több tárgyadat őrizd a KF <tárgy> 3 paranccsal, mint eddig, anélkül, hogy a purifikátor öv más övek elől elvenné a helyet a derekadon. Ez a tárgy nem lopható, de csak akkor használhatod, ha legalább 30. szintű vagy. |
MOA SZEMLENCSE (1331. TÁRGY) Ha a moa szemlencsébe benézel az egyik oldalon, a mögötte lévő dolgokat kinagyítva láthatod. Ha a másik oldalról nézel bele, minden picinek látszik. Hm... sokkal hatékonyabb a távcsőnél. A moák csak felcsatolták szemlencséiket, és segítségével akár miniatűr alkatrészekből álló tárgyakat is könnyedén el tudtak készíteni. Talán ez volt az egyik titka mérhetetlenül összetett technikai tudásuknak. Na meg persze intelligenciájuk, amely semelyik, a Túlélők Földjén most élő fajéhoz nem hasonlítható. A tiédhez sem. Így első töprengésedben nem is tudsz rájönni, a moa szemlencsét mire is használhatnád. |
MOA TÁVCSŐ (1355. TÁRGY) Micsoda felfedezés, ha a varányszemek helyett moa szemlencsét használsz a távcső készítésekor, sokkal hatékonyabb eszközt kapsz, mint amilyen a régi változat volt. A tárgy tökéletessége az általa mutatott kép élességében rejlik: ha ezzel kukkolsz, már messziről, jó előre fel tudod mérni a területet, ahova a következő Mozgás parancsodban érkezel. A játék nyelvén ez annyit jelent, hogy minden egyes mozgás parancsod 1 TVP-vel kevesebbe kerül (de költsége 5 TVP alá így nem mehet). Másrészt a moa távcsővel olyan helyeket is jól belátsz, amit eddig a hagyományossal nem sikerült: a bozótos mezőket és a ritkás erdőket. (Sűrű erdőt továbbra sem tudsz feltérképezni vele.) Végezetül röviden összefoglalva, hogy mi kell a moa távcső elkészítéséhez: 2 ormánygőte csont, 2 smirglilevél, 4 moa szemlencse, 1 grákóbőr és 80 TVP. |
KREOMMAT-LILIOM (924. TÁRGY) A kreommat-liliom Kelet-Ghallán őshonos, levél nélküli növény. Csupasz ágainak végén időnként csodás virágok nyílnak, mely, ha megvilágítja a déli nap fénye, a szivárvány minden színében tündököl. A kreommat liliom szirma gyakran keresett alkotóanyag, mely elengedhetetlen az egyes varázsitalok készítésékor. A szemcsés por, mely a puha virágszirmokon összegyűlik, egyes híresztelések szerint erőnövelő hatású. A kreommat hajtást KT 925 paranccsal gyűjtheted be a bokorról, de egy körben egy bokorról max. hármat, 5 TVP-ért. |
RYUKU HÜVELYKGYŰRŰ (1321. TÁRGY) A ryuku hüvelykgyűrű attól lesz különleges, hogy olyan ujjadra húzhatod, amelyre amúgy eszedbe sem jutott volna gyűrűt húzni (ezáltal nem foglalja a helyet más gyűrűk elől). De hát ha a ryukuk ott hordják, és oda tervezték, miért ne vehetnéd fel te is. Ha megteszed, +1 támadást, +1 védekezést, +1 sebzést kapsz. A hüvelykgyűrű viseléséhez legalább 25. tapasztalati szintűnek kell lenned. |
RIZSFÖLD (1363. TEREPTÁRGY) A ryukuk anyaországában, a földutak mellett kisebb-nagyobb rizsföldek húzódnak. Ezeken a vízzel bőven elárasztott területen egy apró szemű növényt termelnek, mely a ryukuk életének mindennapos eledelévé vált. Ha bemerészkedsz a rizsföldre, és leszüretelsz ott pár növényt, te is hozzájuthatsz némi rizshez. A rizs tárolására és gyűjtésére valamilyen tálra lesz szükséged. Egy adagnyi rizs leszüretelése 2 TVP-nyi időbe kerül, a KT 1364 parancsot add ki hozzá. |
MIHLANIL (539. TÁRGY) A mihlanil egy hihetetlenül kemény és ellenálló fémötvözet, amely nagyon magas hőmérsékleten, egy képzett bányász által formázható. Nagyobb tárgyakat (páncél, kard) ugyan még nem tudtak belőle csinálni, de kisebbeket (sisak, nyíl) már szép számmal. A törpe bányászmesterek szerint ennek az anyagnak amellett, hogy eddig még csak a Sötét Földön találtak belőle, van még egy furcsasága. A mihlanil rögökben valamilyenfajta mágikus entitás lakozik, amely kapcsolatba lép azzal, aki a mihlanilt tárggyá kovácsolja. Ha ezután ettől a személytől a mihlanilból készült tárgy átkerül máshoz, a mihlanilt ez a szellem elhagyja, és a tárgy hamarosan elporlad. Tehát a mihlanilból készült tárgyat semmi értelme sincs másnak átadni (ha akarod, el is dobhatod, de el nem rejtheted). |
MÓPAT TETEM (584. TÁRGY) Nna, ezt most megcsináltad! Most mit fogsz kezdeni ezzel a döglött mópattal? Máris nagyon büdös, pedig a tetem még nem indult oszlásnak. Szabadulj meg tőle mielőbb! |
JÉGKORONA (1978. TÁRGY) Nem minden nagymogul visel koronát, de amelyik igen, az méltán kapta a yetiktől ezt a fenséges uralkodói jelvényt. A jégkorona egyébként szó szerint jégből van, de a yeti elementaristák szentségtelen, vadmágikus rituáléjukkal elérték valahogy, hogy a barlangon kívül, még akár a tűző napon is egyben maradjon, és ne olvadjon el. Te is a fejedbe nyomhatod persze, ha már legalább 40. szintű vagy. Ha ezt megteszed, a hideg alapú varázslataid 10 %-kal (max. 200-zal) többet fognak sebezni, ráadásul az alábbi előnyöket fogod tapasztalni még: +10 védettség, +80 max. ÉP és max. VP, +10 taumaturgia, +50 varázspont regeneráció. Azt mondjuk nem érted, hogy a varázsolni nem tudó nagymogulok mi hasznát veszik ennek a koronának, de az biztos, hogy legalább tekintélyes külsőt kölcsönöz nekik... |
TRADICIONÁLIS ÖV (1368. TÁRGY) Az, hogy egy szamuráj milyen színű övet visel, sokat elárul hovatartozásáról. Az övek általában sötétek, de előfordul az is, hogy egy nemesi ház tarkább, kirívóbb holmi viselését követeli meg hűbéreseitől. A tradicionális ruhanemű szakszerű felcsatolásához legalább 40. szintűnek kell lenned. Ha viseled +5 támadást, +5 védelmet és +1 sebzést kapsz. |
ŐSÖREG YETIBŐR (1980. TÁRGY) Az ősöreg yeti bundáján igencsak meglátszik az idő. A szőre már erősen ritkul, foltokban ki is hullt, de a bőr maga azért rendkívül erős! Ha megmented, és megfelelően kikészíted, talán még lehet belőle valami okos dolgot gyártani. |
ARKOG KŐ (632. TÁRGY) A Sötét Földön a bányászat során gyakran fellelhető kőzet az arkog. Porózus, fekete anyag, amely elégetve enyhén mérgező gázt eredményez. Igazándiból semmire sem jó, ha egy törpe ilyenre bukkan adamantit vagy mithril helyett, eléggé bosszús szokott lenni. |
ÉBEN SÁRKÁNY (327. SZÖRNY) A mocsarak mélyén élő, savat lehelő ében sárkányoknak ezen világon és bármely külső létsíkon az isteneken kívül csak egyetlen igazi ellenfele akad: a többi sárkány. Ez a hegynyi méretű, csupa fog és karom monstrum farkának egyetlen csapásával még egy óriást is a földre tud küldeni, de ha lusta mozogni, csak kitátja száját, és savval borítja be áldozatát. A többnyire a mocsár mélyén szunyókáló ében sárkány több száz éves élete alatt jócskán kitanulta a mágia mesterségét is, hiába érzed tehát, hogy képes vagy fizikailag szembeszállni vele, készülj fel egy mágikus párviadalra is. |
SMARAGD SÁRKÁNY (326. SZÖRNY) Tagadhatatlan, hogy a sárkányok a triklem drakolderek után a világ leghatalmasabb lényei. Sem Thargodanok, sem más teremtmények nem merik őket kihívni, hiszen mind fizikai megjelenésük, mind mágikus képességeik és ezeréves bölcsességük szinte legyőzhetetlen ellenféllé teszi őket. A fejétől a farkáig majd harminc méter hosszú, hegynyi súlyú óriásszörny hegyes karmaival, vagy farkának egyetlen suhintásával bármit képes szétzúzni, de különösen azt élvezi, ha áldozatát mérgező leheletével, vagy gyilkos varázslatainak valamelyikével semmisítheti meg. Mint minden sárkány, a smaragd is előszeretettel gyűjti a kincseket. Ha barlangjától távol bukkansz rá, akkor is bőséggel akadnak majd a pikkelyei közé szorult tárgyak, ha esetleg képes vagy legyőzni. |
Erő: | 36 (64) | Szint: | 42 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 260 cm |
IQ: | 35 (72) | Támadás: | 102 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 476 kg |
Ügyesség: | 31 (51) | Védekezés: | 154 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 24/25 év |
Egészség: | 29 (70) | Életpont: | 2036/1907 | Jellem: | semleges (-12) | Tul. pont: | 24 |
Szerencse: | 39 (69) | Varázspont: | 1688/341 | Pénz: | 457017 arany | Kép. pont: | 57 |
Tudatpont: | 92/79 | Pszi pont: | 263/197 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 12 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/56 | szúrófegyverek: | 30/31 | vágófegyverek: | 1/0 |
ütőfegyverek: | 41/41 (+8%) | lőfegyverek: | 36/74 (+5%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); tüske (#22) max. 1 db (9 -24.); ében nyílvessző (#848) (25 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
364,65 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 364 |
Kedvenc táborhely: 224,88 |
Legfeljebb 30 TU-t válthatsz TVP-re. |
Eltaposott quwargok: össz.: 607 időszaki: 607 |
JLKzott minoszkúpok: 61, 60, 65, 56, 57, 58, 64, 59, 62, 63, 22 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 79 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 23/63 | 2. nyomkövetés: | 49/80 (+10%) | 3. mászás: | 19/22 |
4. csapdakészítés: | 36/80 (+9%) | 5. csapdaészlelés: | 24/54 | 6. gyógyítás: | 6/18 |
7. titkosírás: | 21/4 | 8. felderítés: | 32/21 | 9. szörnyidomítás: | 19/1 |
10. teológia: | 36/34 (-962%) | 11. taumaturgia: | 68/4 (+24%) | 12. szerencsejáték: | 23/17 |
13. versengés: | 24/9 | 14. zene: | 18/82 | 15. szörnyismeret: | 41/78 |
16. pszi: | *30/100 | 17. zárnyitás: | 3/41 | 18. vadászat: | 6/54 |
19. vitalitás: | 1/47 | 20. bányászat: | 34/89 (+4%) | 21. testépítés: | 1/2 |
22. úszás: | 10/95 | 23. főzés: | 19/81 | 24. csapatmunka: | 2/67 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 61 | |||
4. max. életpont: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
ásol max. 120 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), vadászkést (#1264) (max. 1 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot, csak egyszer) |
elfogod roguenát (#779) fedett veremmel (#219), élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 120 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50) |
trikornis (#104), szintszívó lények (#9097), bávatag golombár (#165), dűnekukac (#357) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), sötét ölész (#314), Rém (#315), északi tűzsárkány (#219), Raia szent lovagja (#239) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
jók (#990), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a hatalom szava (#196, 50 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | esszenciavédelem (#165) | szürkeáll. aktiv (#71) |
hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | Techiulan aurája (#261) | tulajdonságpajzs (#26) |
láth. észlelése (#78) | esszenciavédelem 2 (#188) | óriáserő (#53) | Symulf rúnája (#182) |
csapda álcázása (#460) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
Asylux csapdája (#233) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | árnyékdémon (#684) | védelem tűz ellen (#38) | >> | brutális morf (#7620) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | védelem tűz ellen (#38) | >> | quwarg tűzköpő (#678) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | mágiamorfáló (#7623) | védelem tűz ellen (#38) | >> | északi tűzsárkány (#219) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
király szilmill (#7459) (+9 védettség) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 1) |
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
3.) A víz híveim számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed legalább 15-ös! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): többek közt 331. tárgyat kell leadnod. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Invázióügyi Minisztérium (687): 199. varázslatot kell ismerned. cirkuszi fősátor (713): kész. kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Thargodan könyvtár (768): új. Fősátor (770): 6. lépésnél tartasz. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. bányászház (839): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 22, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 99, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 136, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 187, 189, 190, 191, 192, 204, 205, 244, 277. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 12, 13, 14, 18, 33, 35, 36, 38, 46, 47, 50, 51, 52. |
Kész: 1, 6, 16. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 1650, az összesen kapott pontszám: 173665. (összesen ölhető: 1650 ) Eddig 24 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 0 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
quwarg-ász (101) |
mozgalom ereje (106) |
gyógyító totem (116) |
quwargok leigázása (122) |
keményebb bicepsz (149) |
b. tudat formálása (162) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
legjobb védekezés (186) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
a quwarg szaga (283) |
vérdíj (301) |
fegyvermester (302) |
erősebb quwargszag (319) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 51 TU. szükséges még: 19 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 6239 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
29225 | arany (#50) | 2 | borkonyó bibe (#312) | 1 | ében nyílvessző (#848) | |||
2 | ezüstdarab (#326) | 12 | isteni könnycsepp (#260) | 3 | kaja (#2) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | sallank karom (#128) | 2 | smirglilevél (#29) | |||
18 | spiritusz (#170) | 8 | tinta (#101) | 1 | tüske (#22) | |||
1 | vámpírtőr (#364) | 1 | varányszem (#30) | 1 | varkaudar csont (#1113) | |||
5 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranytű (#272) | 3 | arkog kő (#632) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | ent pásztorbot (#1384) | 2 | fehér morfplazma (#2445) | 1 | Földanya gyümölcse (#1690) | |||
2 | hibátlan tűzopál (#1642) | 1 | jégkorona (#1978) | 1 | kék morfplazma (#2442) | |||
1 | kreommat szirom (#925) | 8 | madártoll (#112) | 1 | mihlanil (#539) | |||
1 | moa távcső (#1355) | 1 | narancs morfplazma (#2449) | 1 | ősöreg yetibőr (#1980) | |||
1 | purifikátor öv (#2013) | 1 | ryuku hüvelykgyűrű (#1321) | 1 | sárga morfplazma (#2447) | |||
12 | sárkánypikkely (#292) | 2 | Thargodan esszencia (#328) | 2 | toxyl (#591) | |||
1 | tradicionális öv (#1368) | 1 | tudás gyöngye (#522) | 6 | vámpírfog (#1221) | |||
1 | véka rizs (#1364) | 1 | zöld morfplazma (#2444) |
361 | 362 | 363 | 364 | 365 | |
61 | |
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|