257. forduló, 259. forduló, Amos Kaelpyr összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. ápr. 29. 9h:07'
EZ A 263. JÁTÉKHETED, 258. FORDULÓD
264. játékheted kezdete: máj. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3338
SZÁMLA : XXXX

AMOS KAELPYR KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [107,98] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Bitang Barnabás sal. Ő Eskarina férje! Elenios főpapja. Egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy Krough fejdíszét, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy rinóbőr övet, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy Quwargamanga trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy pásztorbotot, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasállata egy goldugar! Teherhordója is van: egy érző szívű dromedár! Szegény állat majd megszakad. Egy őszapó repked körülötte. Elég egy mentális pillantás aurájára: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. A kalandozó egy dalba kezd. Csodaszép! Szinte vibrál a levegő a pozitív energiáktól. (+1 életpont gyógyulás.) Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 4. napon összeakadsz Yogh Norgh-al. Ilyen agyarat humanoid szájában még nem láttál. Sheran bíborosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy koponya gyűrűt, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy varkaudar íjász trófea, egy óriásféreg trófea és egy Vérmes Amazon trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Egy sullár a hátasa. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: színtelen semleges, mint Neked. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az aranytermő erszény 34 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 bunthar bőrt. A teremtés zsákja létrehozott 1 bunthar bőrt. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+222 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+37 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+2 kaja.) A lottó 761. hetének nyerőszámai: 15, 30, 4. 2 db 0 találatos szelvényed volt.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy ryuku ostromteknős nyomok után kutattál. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 22 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku ostromteknős jobb első lábát. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a ryuku ostromteknős bal első lábát. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a ryuku ostromteknős fejét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A ryuku ostromteknős farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a ryuku ostromteknős száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 teknősesszencia. 1341 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 430.]

* 1. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+7 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 425.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 420.]

* 3. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 5 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 415.]

* 4. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 410.]

* 5. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 410.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 400.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 241 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 397.]

cir 32 vándorcirkusz látogatása 32
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 397.]

v 96 96 106 elmormolod a 96. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(107,98) ryuku ostromteknős (#362)

[96,106] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (574. épület.) és egy fekete mágustorony (599. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 387.]

be 574 3 bemész az 574. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni vágófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 vágófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 100 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 337.]

be 574 5 bemész az 574. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni lőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 lőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 130 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 287.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[95,107] Továbbmész a város utcáján. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Arénagödröt. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy jósda (577. épület.). Egyszercsak megpillantod egy tüsi ezüsthajú, zöld szemű kobudera férfi táborát. Fekete a bőre. Leah bíborosa. Egy féregíz nyakpántot, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya szimbólumot, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy ónix masszavadítót, egy ritualista amulettet, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy törpe bakancsot, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy orbitális mackósajt trófea és egy quwarg ősmágus trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: denevérek gyűrűjében fekete obszidián koponya. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, mert gonosz. Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
[9 pontot használtál fel, van még 278.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar behemót

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 22 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót bikafejét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a varkaudar behemót bal karját. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Méregfoggal megdöföd a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A varkaudar behemót most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1273 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 19, gyógyulás: 26, összesen: +7 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy vadász varkaudar

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a vadász varkaudar bal vállát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Méregfoggal teljesen átdöföd a vadász varkaudar fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Hárításod megcsúszik, a vadász varkaudar fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A vadász varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
388 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 3, gyógyulás: 21, összesen: +18 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar varázsló

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem sav ellen varázst. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően védelem sav ellen védelmednek.) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar varázsló bal lábát. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar varázsló testét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Méregfoggal kicsit megsebzed a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. Szerencsére nem hatott rád. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1974 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 0, gyógyulás: 34, összesen: +34 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Méregfoggal teljesen átdöföd a varkaudar bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar varázsló

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem sav ellen vibrál körülötted. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. Szerencsére nem hatott rád. (védelem sav ellen védelmez.) A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar varázsló görnyedt testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar varázsló bal lábát. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Méregfoggal többször eltalálod a varkaudar varázsló bal lábát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (védelem sav ellen védelmez.) Varkaudar szablyával megcsapod a varkaudar varázsló jobb oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal megbököd a varkaudar varázsló görnyedt testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! (köszönhetően védelem sav ellen védelmednek.) A varkaudar varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1974 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 0, gyógyulás: 41, összesen: +41 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar bajnok

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 20 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 16 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar bajnok testét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (7 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a varkaudar bajnok fejét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal megdöföd a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar bajnok feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar bajnok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1055 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 48, gyógyulás: 21, összesen: -27 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar bajnok

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 17 életpontot sebeztél. Távolról vérbeli borzongás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar bajnok jobb oldalát. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával megvágod a varkaudar bajnok bal oldalát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal eltalálod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Hárításod megcsúszik, a varkaudar bajnok fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varkaudar bajnok lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1055 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 16, gyógyulás: 13, összesen: -3 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar iszákos

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 65 életpontot sebeztél. Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar iszákos jobb oldalát. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (35 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar iszákos jobb lábát. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a varkaudar iszákos bal lábát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Karmával néhányszor a varkaudar iszákos megcsapja a fejedet. (4 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Méregfoggal megérinted a varkaudar iszákos bal karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A varkaudar iszákos néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A varkaudar iszákos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner Brod trófeát, és kiszedsz egy varkaudar iszákos trófeát. 2785 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 484, sebződés: 167, gyógyulás: 103, összesen: -64 ÉP}


A közönség éljenez, úgy tűnik legyőzted minden ellenfeledet. A púpos varkaudar mogorván előkotorja az erszényét, és kezedbe számlálja a megállapodott összeget. Kapsz 1000 aranyat. [85 pontot használtál fel, van még 193.]

m 5 mozogsz délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[107,98] Továbbra is síkságon vagy. Egy alaposan kitaposott csapást fedezel fel nem messze. Nem kell sok ész ahhoz, hogy kitaláld: az izmos talpnyomok varkaudaroktól származnak. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy varkaudar bajnok. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 15 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar bajnok jobb lábát. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a varkaudar bajnok fejét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar bajnok jobb karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Kisebb sebet ejt oldaladon a varkaudar bajnok. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Elhajolsz a varkaudar bajnok ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1055 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 42, gyógyulás: 29, összesen: -13 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ->eldobod] [mákrózsa virág ->eldobod] Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy varkaudar falut. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rát-fát. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Cras Lorg formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy márványtorony van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Sheran oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összefutsz Yogh Norgh-al. Ezzel az állkapoccsal kiharapja a pókot a sarokból. Sheran bíborosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy koponya gyűrűt, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy varkaudar íjász trófea, egy óriásféreg trófea és egy Vérmes Amazon trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasa egy idomított sullár. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Érzékeled auráját: színtelen semleges, mint Neked. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[9 pontot használtál fel, van még 184.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Gyorsan magad mögött hagyod kezdeti tétovázásodat, és üvöltve rontasz a varkaudarok sátrai közé. Nagy rohantadban elsuhansz egy kardját éppen felcsatoló behemót, és egy ijedten a talizmánja után kapó kuruzsló mellett is. Meg sem állsz, míg a főtérre nem érsz, ahol már nyüzsögnek a kinyuvasztásodra vágyó varkaudarok. Egy élőholt mirg jön feléd.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az élőholt mirg fejét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal megdöföd az élőholt mirg nyakát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}

A varkaudar szimbólumod gyűlölt látványából erőt merítve rögvest újabb ellenfeled akad. Egy varkaudar intéz feléd kihívást.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával kilukasztod a varkaudar nyakát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a varkaudar bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtörlöd izzadt tenyered, majd folytatod - a közönséged alkotta döbbent csendről tudomást sem véve - a farkasszemezést a varkaudarokkal. Egy varkaudar intéz feléd kihívást.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával végigmetszed a varkaudar testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a varkaudar bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami susmorgást hallasz a háttérben ("Poomr Ko bérence"), majd újabb ellenfél ront rád. Egy varkaudar kölyök támad rád.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a varkaudar kölyök jobb oldalát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal megdöföd a varkaudar kölyök jobb középső lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok hangos ujjongással engednek utat egy nagyobb lénynek. Már képtelenség meghátrálni! Egy varkaudar készül a lemészárlásodra.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar bal lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a varkaudar fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy szutykos remák védelmezi a vadászterületét.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a szutykos remák nyakát. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a szutykos remák testét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal megdöföd a szutykos remák testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-16 pszi pont.) (-3 TU.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1274 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}

Már az utolsó varkaudar is messze járhat, teljesen egyedül állsz a falu főterén. Akkor jöhet egy kis kutakodás a sátrak között. Teljesen üres a falu, semmilyen tárgyat nem találsz. Valószínűleg amíg csatáztál, sikerült mindent felpakolniuk, és magukkal vinniük. Szánalmas jutalom ezért a mészárlásért, amit rendeztél. Legközelebb keményebben megvámolod a falut! Továbbindulsz. [45 pontot használtál fel, van még 139.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[106,99] Továbbra is síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy varkaudar mágus közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy örvénykerítés mágia... Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 9 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a varkaudar mágus fejét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a varkaudar mágus bal karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus csapása csak a levegőt találja. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 4 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Délnyugatra nézve látsz egy tavacskát. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [105,100] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egy fa tövében megkínzott kalandozó haldoklik. Közel lépsz hozzá, ő pedig miközben üveges tekintetét rád emeli, azt suttogja: "... a varkaudarok...". Mielőtt eldönthetnéd, hogyan segíts rajta, egy D.E.M.-mel, vagy egy szívébe szúrt kőkéssel, a kalandozó elpatkol. Talán ha előbb érkezel... Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Feltöltöd a vizestömlőt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy tavacska van. Északnyugatra egy Dornodon templom van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő varkaudar nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a varkaudar bal lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a varkaudar jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [104,101] Továbbra is síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy szutykos remák közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a szutykos remák fejét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a szutykos remák testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod a szutykos remák testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-15 pszi pont.) (-1 TU.) Véres nyál csordul ki a szutykos remák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1274 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}

Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy patak van. Északra egy tavacska van. Elrakod a távcsövet. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 112.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[103,101] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Egy alaposan kitaposott csapást fedezel fel nem messze. Nem kell sok ész ahhoz, hogy kitaláld: az izmos talpnyomok varkaudaroktól származnak. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy szutykos remák közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szutykos remák testét. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal megdöfködöd a szutykos remák testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-16 pszi pont.) (-1 TU.) A szutykos remák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1274 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}

Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Nini, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [102,101] Az erdőt síkság váltja fel. Egy alaposan kitaposott csapást fedezel fel nem messze. Nem kell sok ész ahhoz, hogy kitaláld: az izmos talpnyomok varkaudaroktól származnak. Látsz egy varkaudar falut. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy régészeti lelőhelyet. Kíváncsian bámulsz bele a kiásott gödrök egyikébe. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ->eldobod] [mákrózsa virág ->eldobod] Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Cras Lorg formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy patakot. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy patak van. Délnyugatra egy tavacska van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy varkaudar. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar nyakát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a varkaudar testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hopp, egy nyákalma-bokor! Egy fél kiló érett gyümölcsöt aratsz le. (+2 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
Összeakadsz Ködbevesző Bambusszal. Sheran püspöke. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy derit láncvértt, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hősi övcsatot, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy elf mesterharcos trófea, egy ongóliant trófea és egy acélkolosszus trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy spagulár! Málhásállata egy ryuku ostromteknős. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[18 pontot használtál fel, van még 94.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Gyorsan magad mögött hagyod kezdeti tétovázásodat, és üvöltve rontasz a varkaudarok sátrai közé. Csak első pillanatra tűnik kihaltnak a hely, aztán már lebbennek is fel a sátornyílást elfedő ponyvák, és mire újra feleszmélhetsz, torzonborz alakok vesznek körbe. Ijedten lekapod a fejed, amikor egy varkaudar vajákos tűzcsóvát hajít feléd, valahonnan a varkaudarok gyűrűjéből. Egy szénné égetett remák hangos puffanással elterül mögötted, miután a varázslat célba ért. Egy varkaudar kölyök jön feléd.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar kölyök bal hátsó lábát. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar kölyök bal középső lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! A varkaudar kölyök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok valahogy elszántabbnak tűnnek, pihenni sincs időd, máris újabb ellenfeled akad. Egy varkaudar intéz feléd kihívást.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a varkaudar fejét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal teljesen átdöföd a varkaudar bal vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Halvány mosoly fut át az arcodon, mikor látod, hogy néhány varkaudar a hátsó sorokból ijedten elmenekült. Vérbe fagyott áldozatod mellett megpillantasz valamit. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vashegyű nyíl és egy nyu-shuriken. Egy varkaudar jön feléd.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod a varkaudar testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudar szimbólumod gyűlölt látványából erőt merítve rögvest újabb ellenfeled akad. Egy élőholt mirg támad rád.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal eltalálod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A vicsorgó varkaudarok röhögve löknek eléd egy újabb ellenfelet. Nagyot nyelsz a látványára. Egy varkaudar készül a lemészárlásodra.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a varkaudar testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal teljesen átszúrod a varkaudar testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez már a varkaudaroknak is sok! A szélrózsa minden irányában eltűnnek a sátrak között. Csak egyetlen lény marad itt az utolsó csata idejére! Egy varkaudar behemót védelmezi a vadászterületét.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót jobb karját. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar behemót jobb lábát. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal megdöföd a varkaudar behemót bikafejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Már az utolsó varkaudar is messze járhat, teljesen egyedül állsz a falu főterén. Akkor jöhet egy kis kutakodás a sátrak között. Sok rozsdás és használhatatlan vacakot eldobsz, miközben kiszűröd az értékesebbeket. Nézzük, melyek az utóbbiak: Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ametiszt medál (ld. enc.), 2 ezüst gyűrű, egy igazgy. fülbevaló (ld. enc.), 2 vas dobónyíl, 2 aranylánc, egy arany karperec, egy sárga erőöv, 2 borostyán függő [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.], egy aranygyűrű, egy ezüst nyaklánc [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] és egy varkaudar pálinka. Szánalmas jutalom ezért a mészárlásért, amit rendeztél. Legközelebb keményebben megvámolod a falut! Továbbindulsz. [45 pontot használtál fel, van még 49.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
[101,102] Még mindig füves síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy piromenyét. Megvető mosollyal várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (7 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával kilukasztod a piromenyét testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a piromenyét bal első lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A piromenyét feléd harap, de sikertelenül. A piromenyét összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A Barátokért érdemes élni és meghalni. Egy idézet az Éjharcos-kódexből. " Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy királyi őrsáncot. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Látsz egy régészeti lelőhelyet. Egy pillanatra megfordul a fejedben, hogy átléped az ásatást körbeölelő, törékeny korlátot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Hayamu Oyabura egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy patakot. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy világítótorony van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [100,102] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Jo-Lee a Mágus orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét.
(Feltételes támadás:) Egy ongóliant! Ezt kerested. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (24 életpontot vesztettél.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd az ongóliant ragyás lábszárát. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd az ongóliant ragyás lábszárát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod az ongóliant ragyás lábszárát. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal megérinted az ongóliant ragyás lábszárát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Az ongóliant összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranytű, egy pular kristály, 27 arany és egy nagy bronzkulcs [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.]. 1535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 140, gyógyulás: 24, összesen: -116 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összefutsz Tronnal. Tharr hittérítője. Egy aranygyűrűt, egy borostyán függőt, egy ezüst karkötőt, egy ezüst nyakláncot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy Métely páncélját, egy szürke bőrkesztyűt, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Felszerelését egy quwarg királynő trófea, egy földsárkány trófea és egy varkaudar íjász trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: Két izmos kar által kettétört varázspálca. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy dárda. Holmiját egy sörényes ubuk cipeli. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[18 pontot használtál fel, van még 31.]

szk 191 keresed a 191. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy szutykos remákot. [0 pontot használtál fel, van még 31.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 26.]

* 2. BP: használod az 1271. tárgyat
Előveszed Sheran cserepét, és egy borkonyó bibét ledugdosol a benne lévő földbe. Ezután megöntözöd vízzel, majd isteni könnycseppel. Egy apró hajtás azonnal kinő a földből, de míg ebből szüretelhető növény lesz, némi időnek el kell telnie. [5 pontot használtál fel, van még 21.]

* 3. BP: imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 21.]

* 4. BP: használod az 1269. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. Pillanatnyi transzba zuhansz az üvegszilánkok játékától. Bőröd egy leheletnyit ruganyosabbá vált. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 18.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Hohó! Sheran cserepében termést hozott a növény. Leszüretelsz 2 borkonyó bibét. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 15, 4.
Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erőt gyűjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a hegyi szamár. 2 kaját fal föl a mutáns pók. Egy kaját nyel le a kardfogú fülemüle. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 18 pontod maradt, ebből a következő körre 18 pontot vihetsz át. Kapsz még 399 pontot. A következő körben tehát 417 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AMETISZT MEDÁL (275. TÁRGY)
Ennek a díszes aranyláncnak a végén egy gyönyörű ametiszt kő fityeg, szemet gyönyörködtetően és csábítóan. A mintája alapján bizonyára egy stüreai ékszerész munkája lehet. Egy nagyobb városban sok pénzt kaphatsz érte.

IGAZGYÖNGY FÜLBEVALÓ (197. TÁRGY)
Egy gyönyörű és értékes ékszer, amelyet a KF 197 paranccsal akaszthatsz a füledbe. Ha valahol találnál egy ládára valót, máris olyan gazdag lennél, hogy rögvest visszavonulhatnál.

KARAKTERLAP

Amos Kaelpyr, egy vörös, rövid hajú, kék szemű ember férfi vagy. Kecskeszakállad és bajuszod van. Bőröd gránitszürke. Tharr nagyhatalmú főpapja vagy. Papi hited: 344. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 258. fordulód.

Erő: 33 (50) Szint: 21 Merészség: 7/5 Magasság: 174 cm
IQ: 33 (37) Támadás: 28 Agresszió: 10 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 25 (27) Védekezés: 45 Menekülés: 30 % Életkor: 26/25 év
Egészség: 30 (32) Életpont: 518/408 Jellem: semleges (-5) Tul. pont: 6
Szerencse: 42 (49) Varázspont: 666/4 Pénz: 9150 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 28/5 Pszi pont: 174/219
Eddig összesen 1494 szörnyet (29 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 22388 TP-t kaptál. Jelenleg 653423 TP-d van. A következő szinthez még 146577 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar iszákos, Rodrig, ongóliant. A 238. fordulódban 6966 arany került a bankszámládra. 7662 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 5 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 7/8 szúrófegyverek: 26/74 (+7%) vágófegyverek: 20/34 (+33%)
ütőfegyverek: 10/28 lőfegyverek: 26/10 (+10%) dobófegyverek: 7/47

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); tüske (#22) (13 -16.); vashegyű nyíl (#176) (17 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/44 2. nyomkövetés: 38/9 (+32%) 3. mászás: 16/72
4. csapdakészítés: 20/6 (+5%) 5. csapdaészlelés: 6/57 6. gyógyítás: 51/26
7. titkosírás: 5/66 8. felderítés: 15/85 (+44%) 9. szörnyidomítás: 10/95
10. teológia: 37/25 (+19%) 11. taumaturgia: 29/78 (+23%) 12. szerencsejáték: 2/8
13. versengés: 11/76 14. harcművészetek: 3/0 15. zene: 9/5
16. szörnyismeret: 27/15 (+30%) 17. pszi: *22/100 18. zárnyitás: 9/63
19. vadászat: 14/10 20. bányászat: 28/97 21. úszás: 5/4
22. főzés: 5/78 (+16%) 23. csapatmunka: 3/28

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), erőserkentőt (#1405) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: szellemkastély (32)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 12)
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), quwarg ősmágus (#302), trikornis (#104), varkaudar hadúr (#270), ongóliant (#159), Poomr Ko (#957)
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
Tharr hívők (#996), Romold Thralk (#3471), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
csupasz izom (#28) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
hhaar burka (#32), tompítás (#40), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 30, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96) lángcsóva (#31) >> 13. szintű lényekre
villámcsapás (#50) >> fémbontó szójer (#150) villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) izomernyesztés (#33) >> varkaudar varázsló (#271)
villámcsapás (#50) >> jégtroll (#164) tűzeső (#61) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
villámcsapás (#50) >> társak oldalán harcolva (#986) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
tűzeső (#61) >> ryuku csapásvezető (#778) villámcsapás (#50) >> 17. szintű lényekre
tűzeső (#61) >> quwarg parafenomén (#248) tűzeső (#61) >> férfiak (#998)
tűzeső (#61) >> nők (#999)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 30, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164) védelem sav ellen (#36) >> Métely (#7000)
védelem sav ellen (#36) >> burástya királynő (#759) fehér glóbusz (#47) >> ulkor jéglény (#641)
védelem sav ellen (#36) >> halálhozó (#419) védelem sav ellen (#36) >> varkaudar varázsló (#271)
tompítás (#40) >> varkaudar hadúr (#270) fehér glóbusz (#47) >> sötét gnóm (#132)
elektromos pajzs (#51) >> varkaudar bajnok (#190) védelem sav ellen (#36) >> xirnox (#122)
fehér glóbusz (#47) >> purifikátor (#157) elektromos pajzs (#51) >> nők (#999)
elektromos pajzs (#51) >> férfiak (#998) védelem sav ellen (#36) >> ragyás burástya (#111)
tüskepajzs (#30) >> alattomos manó (#756)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.
2.) A Ghallát fenyegető átok ellen minden vallás híve összefog. Áldozz te is 13 szopókövet!
3.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.

HŐSTETTEID
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 42

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 drótszőr (#37) 2 fekete gyöngy (#99) 5 isteni könnycsepp (#260)
1 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
831 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 ametiszt medál (#275)
1 arany karperec (#194) 1 aranygyűrű (#193) 2 aranylánc (#191)
1 aranytű (#272) 1 borkonyó bibe (#312) 2 bunthar bőr (#733)
2 ezüst gyűrű (#180) 1 igazgy. fülbevaló (#197) 4 madártoll (#112)
1 nyu-shuriken (#157) 2 pirkit (#153) 1 pular kristály (#239)
3 remák szív (#264) 1 sárga erőöv (#276) 1 teknősesszencia (#702)
9 varkaudar csont (#1113) 1 varkaudar pálinka (#1137) 2 vas dobónyíl (#189)
1 vashegyű nyíl (#176) 3 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(100,102) Raia rúnaköve, oltár, szent tölgyfa (#393), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), ongóliantok (#159), Tron (3419. kalandozó)
(101,102) piromenyétek (#99), tavacska, királyi őrsánc (#1140), oltár, régészeti lelőhely (#1208), szent tölgyfa (#393), 30. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(102,101) varkaudar falu (#1109), 48. jellempróba, Dornodon oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, régészeti lelőhely (#1208), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), varkaudar (#64), Ködbevesző Bambusz (1527. kalandozó), varkaudar kölyök (#685), élőholt mirg (#135), varkaudar behemót (#189)
(103,101) szutykos remák (#191), oltár
(104,101) szutykos remák (#191), oltár
(105,100) tavacska, Dornodon oltár, varkaudar (#64)
(106,99) varkaudar mágus (#128), oltár, szent tölgyfa (#393), 21. jellempróba
(107,98) ryuku ostromteknős (#362), varkaudar bajnok (#190), tündöklő szobor (#1587), Elenios oltár, varkaudar falu (#1109), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), 34. jellempróba, Yogh Norgh (5998. kalandozó), élőholt mirg (#135), varkaudar (#64), varkaudar kölyök (#685), szutykos remák (#191)

Üzenet küldése a karakternek