258. forduló, 260. forduló, Chini összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. febr. 9. 9h:24'
EZ A 414. JÁTÉKHETED, 259. FORDULÓD
415. játékheted kezdete: febr. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4300
SZÁMLA : XXXX

CHINI KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [95,114] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 5 borkonyó bibe (eladási ár: 500 arany, ebből a kezelési költség: 40 arany), 4 rakolits por (eladási ár: 400 arany, ebből a kezelési költség: 32 arany) ellenértékét.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+1 tvp ). Ostorcsapásként ér az elmédben felbukkanó gondolat: Lázadni az Örökkévalók ellen? Elpusztítani azt, ki ily tökéletest tudott alkotni?
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+13 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+33 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+26 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+2 kaja.)

* 1. KP: használod az 1602. tárgyat
Használod az ezüstszelencét. Beleraksz 4 vizet. Meg is történik a transzformáció, jussod 4 kerek kő. [3 pontot használtál fel, van még 452.]

* 2. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 447.]

* 3. KP: használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 445.]

* 4. KP: használod a 69. pszi képességet
Koncentrálsz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 440.]

* 5. KP: használod a 70. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Megtelsz pszi energiával! Akaratoddal irányítva, létrehozod az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 438.]

ftv 373 985 felt. tám/véd. varázslat a 373. varázslatot a 985. kalandozót
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 438.]

ek 215 2 t. energia kisütése: 215 2
24 varázspont felhasználásával előállítasz 2 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 438.]

ef 18 energia fejlesztése 18
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-5 TU.] A befejezéshez még 2000 TU szükséges. [50 pontot használtál fel, van még 388.]

m 8 mozogsz északra
[95,113] Továbbra is síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy friss csatamezőt. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy quwarg királynő. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 22 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a quwarg királynő testét. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. {KCC:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg királynő jobb oldalát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg királynő torát. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg királynő megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. Kiváló munka volt (+13 varázspont). 1233 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 18, gyógyulás: 5, összesen: -13 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 378.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Hozzálátsz, hogy végezd a fosztogató hálás munkáját. Dögletes a bűz! Kiégett harci szekerek, döglött csatacickányok és harci burástyák mindenfelé. Éles szemmel válogatsz, hogy hol várható értékes zsákmány. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy zombi támad rád.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a zombi rotható húsát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+13 varázspont). 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! Csak szemét és hulladék! Talán odébb lesz valami. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy zombi intéz feléd kihívást.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a zombi rotható húsát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Varázserőd töltődik (+13 varázspont). 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Benézel minden szétloccsantott koponya és kipréselt bél alá. Az az egy pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy autentikus vámpír jön feléd. Jó stratéga módjára a megfontolt visszavonulást választod. [20 pontot használtál fel, van még 358.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[96,112] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " High Density sivatag " Találsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba).

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [97,111] Továbbra is síkságon vagy. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " High Density sivatag " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Chara-din híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve.

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [98,110] A síkságot elhagyva, sivatagos terepre érkezel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy móricserjét. Látsz egy oltárt. Leah híveié. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sullár került az utadba. Itt csata lesz.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a sullár fejét. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Megmarkolva az ezüstkardot a másikra rohansz. Ezüstkarddal kegyetlenül összevagdalod a sullár hatalmas testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) A sullár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A sullár megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a sullár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. Kiváló munka volt (+13 varázspont). 428 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Egy kiszáradt kaktuszhoz tapadva próbálsz eltűnni szem elől. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy tormikus egér volt. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 328.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[97,109] A terep változik: ismét síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " High Density sivatag. VIGYľZAT, a homok kincseket rejt!!! " Felfedeztél egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Látsz egy oltárt. Leah híveié.


Találkozol egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű elf nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Sheran eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy szirén köpenyét, egy topáz erényövet, egy tünde tegezt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy borzalmas varkaudar trófea, egy Poomr Ko trófea és egy varkaudar varázsló trófea díszíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Tisztán érzed auráját: az ő jelleme is semleges. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Liallan. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy kvazár sisak (ld. enc.)} Aztán elköszöntök egymástól.
Belebotlasz valamibe: 1 kőkés[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)

(Továbbmész...) [96,108] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " A vándorcirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, 18 mérföldre nyugatra, 60 mérföldre északra innen. " északra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. A következő épületeket látod: egy ékszerbolt (586. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (589. épület.).
Eladsz 1 aranygyűrűt 12 aranyért, 1 ezüst gyűrűt 6 aranyért.

(Továbbmész...) [95,107] Továbbmész a város utcáján. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Találsz egy Arénagödröt. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.

Van itt egy jósda (577. épület.).
Találkozol Yoro Okiyivel. Raia eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy harci maszkot, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy muzsikus fülest, egy nap szimbólumot, egy örökkévaló holdkőjét, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vasvértet és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy varkaudar hadúr trófea, egy ongóliant trófea és egy varkaudar iszákos trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! 6 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Már megbocsáss, de olyan sután vonszolod magad! Gyere és tanuld el Te is a Mesterünktől, hogyan lép egy igazi, büszke harcos! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[30 pontot használtál fel, van még 298.]

be 497 9 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. Varázserőd töltődik (+13 varázspont). 129 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy vadász varkaudar

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a vadász varkaudar nyakát. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jól harcoltál! (+1 varázspont.) 391 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar behemót

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 17 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót izmos testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {GYD:} Ezüstkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar behemót bikafejét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A varkaudar behemót még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1285 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 129 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar behemót

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 24 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót bikafejét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Marokra fogva az ezüstkardot a másikra támadsz. Ezüstkarddal többször mélyen végigmetszed a varkaudar behemót testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 63 életpontot vesztettél. A varkaudar behemót szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1285 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 77, gyógyulás: 3, összesen: -74 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy vadász varkaudar

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a vadász varkaudar rücskös bőrét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 391 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy vörös rakolits

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 21 életpontot sebeztél. Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 17 életpontot vesztettél. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a vörös rakolits kitines vázát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 23 életpontot vesztettél. Csáprágó csattan csípőd közelében. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a vörös rakolits jobb vállát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 20 életpontot vesztettél. Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az öklöd, szereztél 1 rakolits port. 757 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar íjász Szégyenszemre kimenekülsz az alagúton, amerre jöttél. A varkaudar közönség füttyög és szitkozódik, de nem törődsz velük. [85 pontot használtál fel, van még 213.]
(Feltételes gyógyítás:) Kutyaharapást szőrivel, mondja a közmondás. Mivel jobb nem jut eszedbe, a zsákod alján talált állati szőröket a sebeidre helyezed, majd egy lábon állva koncentrálsz tíz percig. Az eredmény még téged is meglep. (+124 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 183.]

m 4 4 5 mozogsz délre, délre, délnyugatra
[95,108] Még mindig a városban vagy.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fogadó a Vérhez és Pálinkához. (613. épület.).

(Továbbmész...) [95,109] Továbbra is síkságon vagy.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy xantusz-kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [94,110] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Gyanús mozgást látsz a fák között. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy trikornis lehet. Közelről egész szimpatikus. Valószínűleg ő is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll.

Felfedeztél egy álomvirágot. (45. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Givangel hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
Összefutsz Syrac Holddal. Raia első számú avatárja. Egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kreiton fókuszt, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy mentát karkötőt, egy nap szimbólumot, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vadászinget, egy tleikan kesztyűt, egy tünde tegezt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Vlagyimir-díjat visel. Ruházatát egy bámulatos zombi trófea, egy triklem drakolder trófea és egy quwarg széltáncos trófea teszi egyedivé. A K.T.-tek tagja. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy szőrös azuka! Elég egy mentális pillantás aurájára: fehér, jelezve, hogy jó. Sebeid látványa együttérzést vált ki a másikból, gyógyítani készül rajtad. Hát tegye! Varázslatként egy gyógymógyot alkalmaz. Sebeid gyógyulnak: +27 életerő. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy barna, copfos hajú, kék szemű troll férfi táborát. Bőre bronzként csillog. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erőövet, egy féregíz nyakpántot, egy Khór kesztyűjét, egy korinthai talizmánt, egy lajstrom medált, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku csizmát, egy saválló fülbevalót, egy smaragd karkötőt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy Friedurgonoma trófea és egy bámulatos zombi trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy kőkést tart. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű, mint ahogy Te is. Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.
[30 pontot használtál fel, van még 153.]

vi 10 3 30 viselkedésed: 10 3 30
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenbe és mindenkibe, még ha Nálad kétszer nagyobb is. Csak rá ne fázz... Merészségi szinted ettől kezdve 10. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 153.]

tk 45 4300 többszemélyes kaland 45 4300
Összeszámolod, hányan érkeztek már meg: Kalasnyikov, Whai Ling, Syrac Hold. Közösen készültök kalandra. [0 pontot használtál fel, van még 153.]

vi 8 3 30 viselkedésed: 8 3 30
Mostantól nagyon bátor vagy. Nálad láthatóan nagyobb és erősebb szörnyeket is kihívsz. Merészségi szinted ettől kezdve 8. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 153.]

v 15 312 6 elmormolod a 15. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új borkonyó bibe. [-42 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 123.]

* 1. BP: használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 341 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 121.]

* 2. BP: használod az 1576. tárgyat
Megszólaltatod a sípot. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. Ez jól esett! (+12 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 81.]

* 3. BP: használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 76.]

* 4. BP: t. energia kisütése: 501 10
Portyázni indulsz a tudati térben.
[0 pontot használtál fel, van még 76.]

* 5. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 76.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 2, 18.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját bezabál a törpemammut. 2 kaját töm magába a sullár. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 76 pontod maradt, ebből a következő körre 76 pontot vihetsz át. Kapsz még 400 pontot. A következő körben tehát 476 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KVAZÁR SISAK (266. TÁRGY)
A kvazár sisak elkészítéséhez szükséges egy kvazár kohó, ahol a sisakhoz elegendő három kvazárt fel tudják hevíteni. A kovácsnak átadott Bev formázó minta segítségével a kvazár sisak elnyeri végleges formáját. A kikovácsolás mindössze 40 TVP-t vesz igénybe. A kvazár sisakot a KF 266 paranccsal viselheted, így öttel megnő a védettséged. A sisak megrendelése a KT 266 paranccsal történik.

KARAKTERLAP

Chini, egy fekete, kontyos hajú, csillogó szemű ember nő vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Sheran hittérítője vagy. Papi hited: 70. A Káosz Harmóniája (#9170) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 259. fordulód.

Erő: 27 Szint: 21 Merészség: 8/3 Magasság: 151 cm
IQ: 26 Támadás: 27 (29) Agresszió: 3 Testsúly: 78 kg
Ügyesség: 30 Védekezés: 40 (44) Menekülés: 30 % Életkor: 27/27 év
Egészség: 25 (27) Életpont: 302/270 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 31 (33) Varázspont: 258/18 Pénz: 10035 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 18/0 Pszi pont: 53/5 EFejl: 23
Eddig összesen 1759 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6426 TP-t kaptál. Jelenleg 778748 TP-d van. A következő szinthez még 21252 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar varázsló, borzalmas varkaudar, renegát törpe. A 245. fordulódban 19607 arany került a bankszámládra. 20489 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 2/99 ökölvívás: 25/2 vágófegyverek: *21/100 (+2%)
ütőfegyverek: 2/15 lőfegyverek: 20/27 dobófegyverek: 24/57 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: ezüstkard (#325) << varkaudar szablya (#516) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -);
Óvatosság (labirintusokban): 2 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/21 (+11%) 2. nyomkövetés: 39/0 (+26%) 3. lopás: 8/7
4. mászás: 10/68 5. csapdakészítés: 17/59 (+5%) 6. csapdaészlelés: 13/32
7. gyógyítás: 63/36 (+16%) 8. titkosírás: 3/20 9. felderítés: 23/62 (+2%)
10. szörnyidomítás: 6/20 11. teológia: 22/52 (+11%) 12. taumaturgia: 21/52 (+4%)
13. szerencsejáték: 2/67 14. versengés: 1/95 15. harcművészetek: 21/4
16. zene: 27/52 (+44%) 17. szörnyismeret: 4/40 18. pszi: 7/25 (+15%)
19. zárnyitás: 3/52 20. vadászat: 8/36 21. bányászat: 17/92
22. úszás: 9/56 23. főzés: 11/29 (+10%) 24. csapatmunka: 2/59

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139))
lopsz a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit
gyógyítasz 70% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 2582. karakternek
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), bumerángot (#249) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 6 darabot ), kulcskarikát (#648) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 150 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
varkaudar bajnok (#190), csontváz lord (#177)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
pattanóböde (#145), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) kí koncentráció (#69) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
banshee-sikoly (#373) >> nők (#999) banshee-sikoly (#373) >> férfiak (#998)
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191) banshee-sikoly (#373) >> több ellenfél elleni harcban (#985)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.
2.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül!
3.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 4)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
ment.felfrissülés (255)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
varázstöltődés II. (296)
kőbőr (299)
Valentin napja (328)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1061 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranygyűrű (#193) 1 ezüst gyűrű (#180) 1 gyöngymangó (#135)
4 kaja (#2) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
18 arany (#50) 6 borkonyó bibe (#312) 1 rakolits por (#669)
1 sullár hólyag (#168) 5 ugh méreg (#166) 2 varkaudar csont (#1113)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(94,110) trikornis (#104), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 45. többszemélyes kaland, szent tölgyfa (#393), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), Syrac Hold (1746. kalandozó), egy troll férfi
(95,107) jósda (#577), Arénagödör (#497), Yoro Okiyi (2826. kalandozó), varkaudar (#64), vadász varkaudar (#108), varkaudar behemót (#189), vörös rakolits (#356)
(95,108) fogadó # (#613), oltár, 17. többszemélyes kaland
(95,109) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(95,113) Raia rúnaköve, 46. jellempróba, Raia oltár, friss csatamező (#262), quwarg királynő (#153), zombi (#49)
(96,108) ékszerbolt (#586), tanácsadó bölcselő (#589)
(96,112) a 192. labirintus bejárata, Raia oltár, 35. jellempróba
(97,109) Raia rúnaköve, szent tölgyfa (#393), Leah oltár, Liallan (4032. kalandozó)
(97,111) oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve
(98,110) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Leah oltár, sullárok (#101), tormikus egér (#218)

Üzenet küldése a karakternek