25. forduló, 27. forduló, Bélabá' összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. márc. 22. 17h:11'
EZ A 961. JÁTÉKHETED, 26. FORDULÓD
962. játékheted kezdete: márc. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1261
SZÁMLA : XXXX

BÉLABÁ' KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [8,6] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+208 életerő.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik VP regenerációdat. Varázserőd regenerálódik. (+12 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+22 pszi pont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy mélységi grittang nyomára vezet. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mélységi grittang testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 227 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

(Önanalízis: +22% szörnyismeret.) [10 pontot használtál fel, van még 189.]

id 101 24 idomítod a 101. szörnyet 24 pontért
Nekikezdesz a sullár idomításának. Kemény feladat: a szörny lassan tanul, és nagyon makacs. Te azonban türelmes vagy. Aranyos kis kedvenc! Most már mindent tud, az idomítás befejeződött. Mostantól a szabadban automatikusan ezen a szörnyen fogsz lovagolni. Ezalatt: 9 lépést tehetsz meg körönként, 3 ponttal jobb a védettséged a szabadban vívott harcokban. 100 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +19% szörnyidomítás.) [19 pontot használtál fel, van még 170.]

h 1228 2 használod az 1228. tárgyat
Leöntöd a torkodon 2 ork fiola tartalmát. A csodaszer rögtön hat: +3 támadás a forduló végéig. [4 pontot használtál fel, van még 166.]

kb 27 100 kiveszel a bankból a 27. tárgyat (100 darabot)
(Nincs mibe rakni 28 vizet.) Kiveszel a bank széfjéből 72 vizet. [0 pontot használtál fel, van még 166.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. (Önanalízis: +22% főzés.) [3 pontot használtál fel, van még 163.]

h 1387 96 108 használod az 1387. tárgyat
Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

7 8 9
5
6
7
(8,6) mélységi grittangok (#103)

[-4,15] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " A vándorcirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, 18 mérföldre nyugatra, 60 mérföldre északra innen. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. északra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.

Van itt egy ékszerbolt (586. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (589. épület.).
[10 pontot használtál fel, van még 153.]

be 586 bemész az 586. épületbe
Belépsz az ajtón a kinti napsütésből a benti félhomályba. Egy nagyszakállú, meglehetősen öreg törpe mester köszönt.
- Üdvözöllek, idegen! Messze földről érkezett ezüst, csillogó arany az én remekeimnek anyaga. Biztosan találni fogsz valamit, ami kedvesednek tetszik. Ha pénz szűkében vagy, esetleg ajánlatot tehetek a te nemesebb holmijaidra is.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):

ezüst nyaklánc (#117) 20 ap /db, koponya szimbólum (#139) 20 ap /db, denevér szimbólum (#140) 20 ap /db, nap szimbólum (#141) 20 ap /db,
virág szimbólum (#143) 20 ap /db, villám szimbólum (#145) 20 ap /db, ezüst karkötő (#158) 28 ap /db, borostyán függő (#162) 12 ap /db,
ezüst gyűrű (#180) 12 ap /db, aranylánc (#191) 40 ap /db, gyöngysor (#192) 96 ap /db, aranygyűrű (#193) 24 ap /db,
arany karperec (#194) 52 ap /db, obszidián függő (#195) 20 ap /db, trófea nyaklánc (#196) 60 ap /db, igazgy. fülbevaló (#197) 40 ap /db,
smaragd védőgyűrű (#223) 600 ap /db, obszidián karkötő (#229) 60 ap /db, nekrofun medál (#253) 2000 ap /db, regeneráló gyűrű (#254) 1600 ap /db,
ametiszt medál (#275) 56 ap /db, rejtőköpeny (#277) 28 ap /db, umbatari karkötő (#278) 200 ap /db, Tharr Keresztje (#287) 1000 ap /db,
Fairlight köpenye (#303) 800 ap /db, réz papi karkötő (#307) 200 ap /db, ezüst papi karkötő (#308) 300 ap /db, arany papi karkötő (#309) 800 ap /db,
káosz szimbólum (#361) 20 ap /db, szerencsetalizmán (#366) 400 ap /db, Eldaran karkötője (#373) 500 ap /db, réz masszariasztó (#436) 16 ap /db,
arany masszariasztó (#437) 28 ap /db, ónix masszavadító (#438) 24 ap /db, láthatatlan köpeny (#441) 1600 ap /db, roxati üvegszem (#443) 540 ap /db,
mágusköpeny (#453) 3200 ap /db, zafír medallion (#514) 50 ap /db, viharamulett (#611) 80 ap /db, ryuku karvédő (#687) 170 ap /db,
ritualista amulett (#708) 100 ap /db, csontamulett (#711) 1200 ap /db, gyémánt karperec (#728) 240 ap /db, smaragd orrkarika (#730) 200 ap /db,
topáz erényöv (#731) 220 ap /db, jegygyűrű (#736) 100 ap /db, Natharion karkötő (#738) 1110 ap /db, kyorg köpeny (#741) 4800 ap /db,
Natharion amulett (#742) 1170 ap /db, bo'adhun gyűrű (#743) 1050 ap /db, natharion opál (#747) 100 ap /db, esthari rubin (#748) 100 ap /db,
jáde rakshallion (#749) 100 ap /db, türkiz karika (#750) 100 ap /db, rítusónix (#751) 100 ap /db, nyers zafír (#752) 100 ap /db,
jácint díszkő (#753) 100 ap /db, csavart smaragd (#754) 100 ap /db, malachit füzér (#755) 100 ap /db, obszidián kereszt (#756) 100 ap /db,
bo'adhun aranygömb (#757) 100 ap /db, gyémánt fétisrúd (#758) 100 ap /db, ezüstlevél (#759) 100 ap /db, to'aghan orrkarika (#760) 100 ap /db,
bronz nyakörv (#761) 100 ap /db, adamantit érme (#762) 200 ap /db, ro'galhal lánc (#763) 100 ap /db, mihlanil érme (#764) 160 ap /db,
káosztiara (#765) 140 ap /db, aranyfétis (#766) 100 ap /db, teriadan karkötő (#844) 5000 ap /db, kreiton fókusz (#853) 160 ap /db,
agvari manafókusz (#890) 1500 ap /db, sziréngyűrű (#948) 2040 ap /db, éjkristály (#958) 60 ap /db, dramoan kő (#967) 150 ap /db,
drakolder gyűrű (#969) 15000 ap /db, jégisten amulett (#1087) 10000 ap /db, ulkor kötény (#1089) 400 ap /db, csillogó nyakék (#1120) 200 ap /db,
csigakagyló (#1131) 125 ap /db, kráken gyűrű (#1165) 1600 ap /db, Élet gyűrűje (#1166) 25000 ap /db, Hatalom Karkötője (#1210) 28000 ap /db,
csodálatos nyaklánc (#1211) 20000 ap /db, moa csiptető (#1330) 162 ap /db, hakama (#1369) 1200 ap /db, kote (#1375) 1200 ap /db,
Jerome köpenye (#1527) 900 ap /db, nodonrod kitűző (#1533) 270 ap /db, Arsa potrohgyűrűje (#1541) 1080 ap /db, Blounther gyűrűje (#1548) 3000 ap /db,
Huddens alkarvédője (#1550) 510 ap /db, mentát karkötő (#1551) 270 ap /db, hősiesítő medál (#1558) 540 ap /db, griff nyakék (#1579) 240 ap /db,
óriás kagylógyöngy (#1616) 660 ap /db, vérpettyes gyűrű (#1659) 120 ap /db, fénytelen gyöngy (#1698) 12 ap /db, mélysötét rubinkő (#1699) 22 ap /db,
tengerszín smaragd (#1700) 28 ap /db, Numerinor karkötője (#1712) 7500 ap /db, Dendeitren gyűrűje (#1713) 1500 ap /db, vérkristály (#1732) 900 ap /db,
gyémánt gyűrű (#1854) 1000 ap /db, behemót amulett (#1872) 300 ap /db, Kabazuka gyűrűje (#1898) 8000 ap /db, felleghajtó (#1912) 2500 ap /db,
tűztagadó (#1979) 1500 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
csillogó nyakék (#1120) 100 ap /db, griff nyakék (#1579) 80 ap /db, hősiesítő medál (#1558) 180 ap /db, Jerome köpenye (#1527) 180 ap /db,
nap szimbólum (#141) 10 ap /db, obszidián karkötő (#229) 30 ap /db, Ovgun nyaklánca (#615) 400 ap /db, ritualista amulett (#708) 50 ap /db,
saválló fülbevaló (#1552) 140 ap /db, smaragd védőgyűrű (#223) 100 ap /db, ulkor kötény (#1089) 200 ap /db, varkaudar szimbólum (#1528) 70 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 148.]

ve 1550 1 megveszed az 1550. tárgyat 1
Vásároltál 1 Huddens alkarvédőjét. 510 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 148.]

kf 1550 1865 kézbeveszed/felveszed az 1550. tárgyat az 1865. tárggyal
A csuklódra húzod a Huddens alkarvédőjét. [0 pontot használtál fel, van még 148.]
Ezt a tárgyat nem érdemes a kezedbe venni, mert nem tudsz vele sebezni! Ha mindenképpen a kezedbe akarod venni, akkor a KF <tárgy> 1 vagy KF <tárgy> 2 parancsot használd. [0 pontot használtál fel, van még 148.]

h 305 használod a 305. tárgyat
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 148.]

m 3 mozogsz délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[8,6] Dombos terepre érkeztél. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. Felfedeztél egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Látsz egy hóhérbimbót.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy rőtmanó berzerker. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a rőtmanó berzerker jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A rőtmanó berzerker karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rőtmanó kacagány. 826 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 13, gyógyulás: 2, összesen: -11 ÉP}

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.)
[8 pontot használtál fel, van még 140.]

h 1387 74 58 használod az 1387. tárgyat
Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

7 8 9
5
6
7
(8,6) mélységi grittangok (#103), vaskohó (#155), Dornodon oltár, 47. jellempróba, olvasztókemence (#86), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), rőtmanó berzerker (#369)

[-26,-35] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

Épületeket látsz: egy Ördögi Kör (709. épület.) és egy Gonoszság Temploma (771. épület.).
[10 pontot használtál fel, van még 130.]

be 709 138 213 bemész a 709. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 125 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak.] és egy fürkésző szemek [Sokkal alaposabb leszel, ha kutatni kell.] varázslat! Most ébredsz rá, hogy milyen kétes küllemű, gonosz alakokkal dolgoztattál az imént. Ráadásul az Isteni Paktum szentsége és ezek az Ördögi Körön belül folyó mocskos rituálék... Meggondolatlan dolog volt az épületbe lépni! (+1 gonoszság.) [5 pontot használtál fel, van még 125.]

fku 100 felt. kutatás 100
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 125.]

m 2 7 mozogsz keletre, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[8,6] Dombos terepre érkeztél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívői építették. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy hóhérbimbót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy dombi yeti nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Elszántan ellenfeledre rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dombi yeti jobb karját. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel teljesen átszúrod a dombi yeti szőrös mellkasát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A dombi yeti Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Agyarával a dombi yeti felkarcolja a combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A dombi yeti összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 878 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 24, gyógyulás: 2, összesen: -22 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek keletre. (Önanalízis: +18% nyomkövetés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [7,5] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Mint valami pentagramma, körkörös lábnyomokra bukkansz egy lapos szikla körül, melyre egy denevér szimbólum jelét vésték. Nem kell nagy tudás ahhoz, hogy kitaláld: a lábnyomok varkaudaroktól származnak. Vajon milyen titokzatos szeánszot ülhettek itt? A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy szutykos remák közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a szutykos remák nyakát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szutykos remák szőrös testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a szutykos remák bal vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-14 pszi pont.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1 592 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 11, gyógyulás: 2, összesen: -9 ÉP}

Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Ijedten lekapod a fejed, amikor egy varkaudar vajákos tűzcsóvát hajít feléd, valahonnan a varkaudarok gyűrűjéből. Egy szénné égetett remák hangos puffanással elterül mögötted, miután a varázslat célba ért. Egy élőholt mirg készül a lemészárlásodra.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt mirg bal oldalát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt mirg jobb lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel eltalálod az élőholt mirg testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 215 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}

A varkaudar szimbólumod gyűlölt látványából erőt merítve rögvest újabb ellenfeled akad. Egy varkaudar kölyök támad rád.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A varkaudar kölyök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varkaudar kölyök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 5, gyógyulás: 2, összesen: -3 ÉP}

Megtörlöd izzadt tenyered, majd folytatod - a közönséged alkotta döbbent csendről tudomást sem véve - a farkasszemezést a varkaudarokkal. A nagy küzdelem mámorában észre se vetted a homokos talajból kikandikáló valamit. A következő kincseket találtad: 2 kígyóbőr kesztyű, egy ubuk tüske, egy bőrsisak [bőrsisak ládikóba-> (97,107)-> 5 arany, -2 ÉP], egy rézpáncél [rézpáncél ládikóba-> (97,107)-> 24 arany, -2 ÉP], egy nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (97,107)-> 1 arany, -2 ÉP] és egy bronzhegyű nyíl. Egy varkaudar jön feléd.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (97,107)-> 4 arany, -2 ÉP] 160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A varkaudarok körülötted tülekednek, egyesek feléd is nyúlnak, hogy letépjék nyakadból Poomr Ko szimbólumát. Aztán egy bátrabb eléd lép, hogy megküzdjetek. Egy élőholt mirg jön feléd.

Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt mirg farkát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod az élőholt mirg testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 215 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}

Egyszercsak szétnyílik a tömeg, hogy utat engedjen egy nagyobb teremtésnek. A harc elkerülhetetlen. Egy élőholt mirg készül a lemészárlásodra.

Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt mirg tollas testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel kegyetlenül megütöd az élőholt mirg jobb szárnyát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel eltalálod az élőholt mirg testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 215 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy varkaudar behemót védelmezi a vadászterületét.

Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót bikafejét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar behemót fejét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a varkaudar behemót jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Mancsával a varkaudar behemót megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A varkaudar behemót szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 591 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Néma csend borul a tájra, egyedül maradtál. Végigjárod a sátrakat, hátha találsz valami használhatót. Miután mindegyikben jártál, összeszámolod, mely tárgyakkal lettél gazdagabb: Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kígyóbőr kesztyű, egy bronzpenge [bronzpenge ládikóba-> (97,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy szürke bőrkesztyű, egy bronzpáncél [bronzpáncél ládikóba-> (97,107)-> 32 arany, -2 ÉP] és egy vashegyű nyíl. Szánalmas jutalom ezért a mészárlásért, amit rendeztél. Legközelebb keményebben megvámolod a falut! Továbbindulsz. (Önanalízis: +17% felderítés.)
Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Tetőtől talpig bekened a gyereket a púderkő porával. Így már haza mer menni. Megköszöni a segítségedet. (+2 jóság.)
Felfedeztél egy rát-fát. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Cras Lorg formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Látsz egy termikfészket. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) [53 pontot használtál fel, van még 72.]

be 2685 bemész a 2685. épületbe
Ah, jól sejtetted! Egy rejtőző termikfészek lapul meg itt. Mindenre felkészülve lépsz be, készen arra, hogy teljesen kipucold a fészket. Mozgást észlelsz a periférikus látásoddal. A mindenit, egy termik vark. nekromanta ront rád!

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Semmi hatás! Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vark. nekromanta bal oldalát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vark. nekromanta bal karját. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel eltalálod a vark. nekromanta fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 9 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 14, gyógyulás: 2, összesen: -12 ÉP}

A földön tárgyat pillantasz meg. Gyorsan felmarkolsz 1 áldott követ. Mozgást észlelsz a periférikus látásoddal. A mindenit, egy termik epokitféreg ront rád!

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Semmi hatás! A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az epokitféreg szelvényes testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megérinted az epokitféreg testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az epokitféreg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával az epokitféreg, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az epokitféreg testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel meghorzsolod az epokitféreg testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az epokitféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 19, gyógyulás: 2, összesen: -17 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. Na, ez már túl sok neked. Rettegve menekülsz ki a termikfészekből. Bár mintha láttál volna még a fészekben további bábokat, teljesen kimerültél, nem tudsz tovább harcolni, visszavonulsz. Erőd TF-elődött. [8 pontot használtál fel, van még 64.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +71 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 64.]

m 4 4 3 mozogsz délre, délre, délkeletre
[7,6] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy khór darázs. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a khór darázs testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a khór darázs testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megkarcolod a khór darázs jobb szárnyát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A khór darázs melléd csap a farkával! A khór darázs összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 701 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}

Utad során felfedezel egy márványtornyot. Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Találsz egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).

(Továbbmész...) [7,7] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy arató csattanat. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az arató csattanat bal vállát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd az arató csattanat nyakát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 056 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 11, gyógyulás: 2, összesen: -9 ÉP}

Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely keletről folyik nyugatra. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy régészeti lelőhelyet. Igazi profi munka folyik itt az ásatásoknál! Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

(Továbbmész...) [8,8] Ritkul a növényzet, és meredek kaptató áll előtted. Hegyvidéken vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy emberevő. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az emberevő testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Az emberevő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 472 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy termikfészket. Látsz egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 49.]

be 2685 bemész a 2685. épületbe
Belépsz a termikfészekbe. Odabent félhomály uralkodik. Ahogy hozzászoksz az áporodott levegőhöz, körülnézel. A sarokban valami mozdul, és rád támad. Hiszen ez egy termiknyálkás kardfogú fülemüle!

Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kardfogú fülemüle testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Elő a fülemüle síppal! Mély levegőt véve fújsz bele egy nagyot. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Elszántan a másikra rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kardfogú fülemüle testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a kardfogú fülemüle testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A kardfogú fülemüle agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A kardfogú fülemüle most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 1 557 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Na végre, némi haszna is van annak, hogy vállalod a veszélyt. Kincset pillantasz meg a földön, a zsákodba tömsz 1 királyi koronát. Nocsak, egy mészárlásra kiszemelt áldozat! Hiszen ez egy félig-termik fémbontó szójer!

Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a fémbontó szójer fejét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fémbontó szójer bal oldalát. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megkarcolod a fémbontó szójer jobb hátsó lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vashegyű nyíl felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel iszonyatosan megcsapod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megérinted a fémbontó szójer testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csáprágójával a fémbontó szójer megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vashegyű nyíl felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. A fémbontó szójer összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. [vasérc ládikóba-> (97,107)-> 4 arany, -2 ÉP] 1 518 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Na végre, némi haszna is van annak, hogy vállalod a veszélyt. Kincset pillantasz meg a földön, a zsákodba tömsz 1 pszi követ. Robajként dörren a néma csendben, amikor egy alig kivehető alak ront rád. Az első pár mozdulata után azonosítod, ez valaha egy nómenklatúra lehetett.

Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő varázslatot lő rád. 17 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a nómenklatúra jobb lábát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször eltalálod a nómenklatúra fejét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megkarcolod a nómenklatúra trutyis masszáját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A nómenklatúra fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Ököllel néhányszor megcsapod a nómenklatúra trutyis masszáját. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megbököd a nómenklatúra testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A nómenklatúra fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csápjaival a nómenklatúra lecsap a bal karodra. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 48, gyógyulás: 2, összesen: -46 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. A mindenit, itt te életveszélyben vagy! Nem is habozol, gyorsan olajra lépsz. Bár mintha láttál volna még a fészekben további bábokat, teljesen kimerültél, nem tudsz tovább harcolni, visszavonulsz. Erőd TF-elődött. [12 pontot használtál fel, van még 37.]

h 305 használod a 305. tárgyat
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 37.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +50 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 37.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[7,9] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Látsz egy termikfészket. [5 pontot használtál fel, van még 32.]

be 2685 bemész a 2685. épületbe
Nagy levegőt véve lépsz be a termikfészekbe. Benn bűzös, áporodott a levegő, ahogy vártad. Elővigyázatosan körbenézel. Bár feszülten figyelsz minden irányba, mégis majdnem meglep, amikor egy nyálkával borított köpködő bruhatag támad rád.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a köpködő bruhatag zöld, nyálkás bőrét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a köpködő bruhatag nyakát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd a köpködő bruhatag zöld, nyálkás bőrét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A köpködő bruhatag ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a köpködő bruhatag száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bruhatagnyelvet. 1 635 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

Ni csak, van itt valami érdekes! Elrakod, majd később alaposabban megnézed! Találtál 2 karbin plazmát. Nocsak, egy mészárlásra kiszemelt áldozat! Hiszen ez egy félig-termik dögkeselyű!

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a dögkeselyű farkát. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dögkeselyű tollas testét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megérinted a dögkeselyű testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A dögkeselyű néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a dögkeselyű csupasz nyakát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megbököd a dögkeselyű jobb szárnyát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A dögkeselyű összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 madártollat. 1 788 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 30, gyógyulás: 2, összesen: -28 ÉP}

Na végre, némi haszna is van annak, hogy vállalod a veszélyt. Kincset pillantasz meg a földön, a zsákodba tömsz 1 áldott követ. Egy gubó mozdul meg melletted. Nem foglalkoztál vele, mert azt hitted, már teljesen bábbá alakult. A tévedésed ára, hogy meg kell küzdened vele. Ellenfeled egy spórákkal beszőtt orgoró!

Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az orgoró ollóját. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgoró nyakát. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel meghorzsolod az orgoró sziklatestét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az orgoró harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ököllel eltalálod az orgoró sziklatestét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megbököd az orgoró ollóját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az orgoró most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 2 022 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 18, gyógyulás: 2, összesen: -16 ÉP}

Na, mégse jöttél potyára erre a rémes helyre. Valami kincsre bukkansz, el is rakod gyorsan, 3 manifeszt.nyúlványt találtál. Mindenfelé gubók sorakoznak. Fel kell égetni ezt a helyet, mielőtt kikelnek. Azonban az egyik megmozdul, vele még mindenképpen meg kell küzdened. Ellenfeled egy termik fémbontó szójer!

Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a fémbontó szójer farkát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a fémbontó szójer testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel meghorzsolod a fémbontó szójer jobb középső lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csáprágójával a fémbontó szójer megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vadászkés felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel iszonyatosan megcsapod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megbököd a fémbontó szójer testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vadászkés felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. A fémbontó szójer most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. [vasérc ládikóba-> (97,107)-> 4 arany, -2 ÉP] 1 490 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Na végre, némi haszna is van annak, hogy vállalod a veszélyt. Kincset pillantasz meg a földön, a zsákodba tömsz 6 ork csodaszert. A sarokban valami mozdul, és rád támad. Hiszen ez egy termiknyálkás nukleáris cickány!

Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a nukleáris cickány testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nukleáris cickány fejét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nukleáris cickány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. A nukleáris cickány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 1 726 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 17, gyógyulás: 2, összesen: -15 ÉP}

Hohó, van itt egy manaszilánk is! Bár mintha láttál volna még a fészekben további bábokat, teljesen kimerültél, nem tudsz tovább harcolni, visszavonulsz. Erőd TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 12.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +69 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 12.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[6,10] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát. Látsz egy asztrális vortexet. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [5,11] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Hoppsz, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Már megint egy sivító békára léptem, gondolod, miközben a szörny megindul feléd. A szörny észrevett. Egy nyuhaj karbin közeledik feléd! Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy kolostor (560. épület.). [10 pontot használtál fel, van még 2.]

be 560 bemész az 560. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

be 560 bemész az 560. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

be 560 bemész az 560. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

be 560 bemész az 560. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

h 2107 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -3.]

kotb 9165 belépés K.T.-be: 9165
Belépésedet fogod kérni a Holtidő Társaság K.T.-ba. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
(Önanalízis: +35% csapdakészítés.)
Keresel egy magaslatot, ahonnét beláthatod az egész környéket. A következő koordinátákon látsz termik fészket: (108,103) (107,107) (105,101) (107,106) (102,105) Ezeket érdemes lesz a következő fordulóban felkeresned, mert később esélyes, hogy a bábok kikelnek!
Ráébredsz, hogy lehetséges lenne még egy speciális Közös Tudat létrehozása is. (ld. enc.) Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 6, 2.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál a sullár. Alaposan elfáradva, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 165 pontot. A következő körben tehát 162 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SPECIÁLIS KÖZÖS TUDAT
Arra, hogy kik lehetnek a szövetség tagjai, bizonyos megkötések adhatók. Az ilyen speciális feltételekkel alapított Közös Tudat további előnyökkel jár, de nyilvánvaló, hogy a megfelelő személyek egybegyűjtése is jóval nehezebb, és a tagság is jóval kötöttebb.
Feltételek lehetnek: 1. Minden tagnak ugyanolyan fajúnak kell lennie. (pl. egy, a konvenciókhoz ragaszkodó törzsi szervezet.) 2. Minden tagnak ugyanolyan jelleműnek kell lennie. (pl. egy demokratikus, de azért bizonyos erkölcsi követelményeket támasztó szervezet.) 3. Minden tagnak ugyanolyan vallásúnak kell lennie. (pl. egy szigorú, hierarchikus vallási szervezet.) Feltétel, hogy a tag már szentelt oltárt.
Amikor a Közös Tudat megalakult, és a tagság a fenti feltételek közül valamelyiknek megfelel, akkor a vezető a csoport adatainak megadásakor kérheti (nem kötelező), hogy a szövetség egy Speciális Közös Tudat legyen. Ez egyben azt is jelenti, hogy az alapító tagok közül csak azok maradnak bent, akik a feltételnek megfelelnek - ha ezek száma hétnél kevesebb, vagy nincs köztük a vezető, a csoport nem lesz Spec. K.T. Ugyanez igaz az új tagokra is, csak akkor léphetnek be, ha a feltételnek megfelelnek, és ha a meglévő tagok közül bármelyik jellemváltozás vagy más okból nem felel meg tovább, automatikusan kiválik a csoportból.
Legfeljebb egy feltétel választható (mivel pl. a Raia hívő gnómok köre valószínűleg túl szűk lenne ahhoz, hogy egy adott területen belül életképes csoportot tudjanak alakítani).
Természetes, hogy a csoport vezetője a fenti hivatalos feltételek mellett/helyett sajátokat is kitalálhat (minden tag legyen legalább 10. szintű, mindenkinek legyen bronzpáncélja, stb.) a jobb szerepjáték érdekében. Ezeket azonban a számítógép nem fogja ellenőrizni, betartatásuk egyedül a vezető feladata, külön előnyöket a csoport számára nem jelentenek.

KARAKTERLAP

Bélabá', egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű, harcsabajszos alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia híve vagy. Ez a 26. fordulód.

Erő: 18 (31) Szint: 17 Merészség: 10/5 Magasság: 141 cm
IQ: 17 (27) Támadás: 52 Agresszió: 5 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 15 (28) Védekezés: 38 Menekülés: 30 % Életkor: 31/32 év
Egészség: 15 (28) Életpont: 438/438 Jellem: jó (25) Tul. pont: 10
Szerencse: 15 (30) Varázspont: 327/284 Pénz: 14889 arany Kép. pont: 5
Pszi pont: 76/62
Eddig összesen 296 szörnyet (21 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 22 316 TP-t kaptál. Jelenleg 247 585 TP-d van. A következő szinthez még 12 415 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar behemót, szutykos remák, varkaudar íjász. A 10. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5000 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 16 (+1) szúrófegyverek: 8 dobófegyverek: 16

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
105,104 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 133

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 162 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 3 (+1) 3. csapdakészítés: 10
4. csapdaészlelés: 1 5. gyógyítás: 2 6. felderítés: 1
7. szörnyidomítás: 1 8. taumaturgia: 9 9. szerencsejáték: 3
10. versengés: 2 11. harcművészetek: 8 12. zene: 2
13. szörnyismeret: 2 14. pszi: 9 15. vadászat: 4
16. főzés: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
segítesz max. 20 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
készítesz hibátlan gyémántot (#680) (max. 1 darabot, csak egyszer), Rahn ékkövet (#701) (max. 1 darabot, csak egyszer), rinóbőr övet (#685) (max. 1 darabot, csak egyszer)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
ragyás burástya (#111) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
időcsere (#285, 5 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) fürkésző szemek (#213)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
izomernyesztés (#33)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +9 védettség;) státusz: OK

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
sötét kastplom (566): kész. városháza (685): új. Fősátor (770): 2. lépésnél tartasz.

ISMERT LABIRINTUSOK
50, 51, 52, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 17.

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 1455, a megölt vezérek száma: 24, a pontszámod: 276 980.
2014. II. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 113, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 9, a pontszámod: 17 931.
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 293, pontszámod: 4 599.
Az első morf invázióban megölt morfjaid száma: 9, az összesen kapott pontszám: 900.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Termikrajzás
Megölt szörnyek: 54. Szerzett pont: 6102. Beállított erő: 0 Összpont: 6102

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
569 arany (#50) 3 gyógykenőcs (#313) 1 púderkő (#119)
2 varázskő (#305) 3 vas dobónyíl (#189)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 áldott kő (#642) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bruhatagnyelv (#1230)
1 darázsszárny (#652) 2 fülemüle agyar (#267) 1 Huddens alkarvédője (#1550)
1 kaja (#2) 2 karbin plazma (#199) 3 kígyóbőr kesztyű (#49)
1 királyi korona (#338) 1 kőszem (#304) 14 madártoll (#112)
8 mákrózsa virág (#56) 1 manaszilánk (#2686) 3 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 mocsári penke (#148) 4 ork csodaszer (#1228) 2 pirkit (#153)
1 pszi kő (#248) 1 remák szív (#264) 1 rőtmanó kacagány (#714)
3 spiritusz (#170) 1 szürke bőrkesztyű (#271) 1 ubuk tüske (#131)
1 vashegyű nyíl (#176) 39 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

4 5 6 7 8 9
4
5
6
7
8
9
10
11
12
(5,11) kolostor (#560), nekrofun (#173), nyuhaj karbin (#110)
(6,10) törpe bánya (#435), asztrális vortex (#2324)
(7,5) szutykos remák (#191), tündöklő szobor (#1587), oltár, élőholt mirg (#135), varkaudar kölyök (#685), varkaudar (#64), varkaudar behemót (#189), varkaudar falu (#1109), 28. jellempróba, rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), termikfészek (#2685), barátság szent tüze (#484), vark. nekromanta (#173), epokitféreg (#147)
(7,6) khór darázs (#348), márványtorony (#175), egy ismeretlen isten rúnaköve, szent liget (#439), oltár, szent tölgyfa (#393), 31. jellempróba
(7,7) arató csattanat (#144), patak, oltár, régészeti lelőhely (#1208)
(7,9) oltár, Chara-din monolitja (#534), vaskohó (#155), termikfészek (#2685), köpködő bruhatag (#773), dögkeselyű (#174), orgoró (#170), fémbontó szójer (#150), nukleáris cickány (#155)
(8,6) mélységi grittangok (#103), vaskohó (#155), Dornodon oltár, 47. jellempróba, olvasztókemence (#86), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), rőtmanó berzerker (#369), dombi yeti (#366)
(8,8) emberevő (#119), vaskohó (#155), Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534), termikfészek (#2685), kardfogú fülemüle (#146), fémbontó szójer (#150), nómenklatúra (#158)

Üzenet küldése a karakternek