Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. márc. 1. 15h:08' EZ A 52. JÁTÉKHETED, 26. FORDULÓD 53. játékheted kezdete: márc. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 27 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2367 SZÁMLA : XXXX |
kotb 9122 | belépés K.T.-be: 9122 |
kf 237 | kézbeveszed/felveszed a 237. tárgyat |
v 12 | elmormolod a 12. varázslatot |
v 225 9 | elmormolod a 225. varázslatot |
v 225 1894 2 | elmormolod a 225. varázslatot |
m 4 5 | mozogsz délre, délnyugatra |
Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a khór darázs bal oldalát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a khór darázs szőrös torát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával a kezedre csap. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval megcsapod a khór darázs jobb szárnyát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a khór darázs szőrös torát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával megérint. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 darázsszárnyat. (ld. enc.) 701 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) [93,16] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély kutat. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Elenios oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy Chara-din oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Gork. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy legyengült süvítő rája. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Elszántan a másikra ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a süvítő rája testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a süvítő rája jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a süvítő rája, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A süvítő rája hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (6 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 353 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
jlk 6221 | jelszó kimondása 6221 |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Meglengetve a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod az útonálló fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod az útonálló testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [93,18] Továbbmész a város utcáján. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " A mágustorony mellett haladtodban felmerül benned a kérdés: vajon kitakarították már onnan azokat a semmirekellő kis koboldokat? (16. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Az erőnk forrása saját magunk, s az öklünkből acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy orgyilkos. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Marokra fogva a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az orgyilkos testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod az orgyilkos testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az orgyilkos sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [93,19] Még mindig a városban vagy. A mágustorony mellett haladtodban felmerül benned a kérdés: vajon kitakarították már onnan azokat a semmirekellő kis koboldokat? (16. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen északra 3 mérföldre teljesítheted.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy orgyilkos nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az orgyilkos fejét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd az orgyilkos testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
be 578 | bemész az 578. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 112.]
kt 32 | elkészíted a 32. tárgyat |
h 2107 | használod a 2107. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 22 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 22 pontért |
KHÓR DARÁZS (348. SZÖRNY) Az erdőjáró vadász varkaudarok és varkaudar kószák által Khór bányáiból betelepített "házikedvencek" gyorsan az erdő rémeivé váltak. Ezek a kutya méretű, iszonyatos darazsak képesek az erdő bármely kisebb állatát egy pillanat alatt megölni, és a nagyobbakra is veszélyesek. A folyton repkedő darazsat nehéz szúrófegyverrel eltalálni, de egy ütőfegyverrel könnyedén lecsaphatod. |
DARÁZSSZÁRNY (652. TÁRGY) Szép kis trófea a gyűjteményedbe, ha már az egész darazsat nem rakhatod el. Talán egy szép napon irtózatos erejű mágikus relikviát tudsz belőle kovácsolni, de ha azt nem, talán jó lesz valamilyen varázslathoz. |
MASSZA (217. SZÖRNY) A massza nem egy bizonyos szörny, hanem egy gyűjtőfogalom mindazokra a borzalmakra, amelyek a phua-kúpokban megtalálhatóak. A massza egy speciális Moa mágikus eljárás, a Génmancipulcánió, (vagy valami hasonló) eredményeképp létrejött lény. A legtöbb phua-kúpban megtalálható egy szörnygenerátor nevű varázsdoboz, amely tökéletesen véletlenszerű paraméterek alapján MASSZÁT állít elő. A massza alakja, színe, formája, végtagjainak száma, és nem utolsósorban hatalma nagymértékben változó. Van, amelyik rendelkezik mágikus képességgel, másoknak kővéváltoztató pillantása, esetleg tulajdonságcsökkentő érintése van. Némelyik ellen az ütő, mások ellen a szúrófegyver a jó. Éppen ezért nem túl biztonságos dolog FT-t kiadni egy MASSZÁRA, hiszen lehet, hogy képességei egy gonyolékénél is gyengébbek, de az is előfordulhat, hogy még egy borzalmas varkaudar is megfutamodna előle. Ezért bízd csak az életedet a viselkedésben megadott merészségedre, az majd eldönti, hogy az adott formájú és méretű MASSZA milyen szintű szörny, és érdemes-e vele kikezdeni - és persze nem árt tulajdonságpajzsot, lélek védelmét vagy hasonlót is felrakni. A phua-kúpok szörnygenerátora minden alkalommal új szörnyet állít elő. Érdekesség: a phua-kúpokban talált masszákról szerezhetsz információt a pszi-ernyővel. Sok masszából érdekes komponens nyerhető ki, mindegyikből más és más! |
Erő: | 19 (26) | Szint: | 13 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 13 (20) | Támadás: | 27 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 13 (22) | Védekezés: | 13 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 63/63 év |
Egészség: | 25 (32) | Életpont: | 332/289 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 17 (25) | Varázspont: | 196/187 | Pénz: | 99 arany | Kép. pont: | 12 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ütőfegyverek: | 14 | lőfegyverek: | 5 | dobófegyverek: | 2 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
93,53 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 94 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 718 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 2 | 3. mászás: | 1 |
4. csapdakészítés: | 7 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 6 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. teológia: | 1 |
10. zene: | 1 | 11. zárnyitás: | 1 | 12. vadászat: | 1 |
13. bányászat: | 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért |
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
erőpajzs I (#12) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű! |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Mutass be nekem (nem kell feláldoznod) egy szeksztánst, bizonyítva, hogy elég intelligens vagy a komolyabb varázslatok elsajátítására. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): 47. labirintus (97,18). sötét kastplom (566): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 19, 46, 47. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 16. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
2 | bőrpáncél (#51) | 1 | * | bőrsisak (#57) | 1 | mászókarom (#78) | ||
1 | * | rőtmanó kacagány (#714) | 1 | * | tankány karom (#237) | |||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | bunkósbot (#9) | 2 | csontkés (#11) | 1 | * | kőkalapács (#13) | ||
3 | kőkés (#6) | 2 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | parittya (#18) | |||
1 | * | szöges bunkó (#8) | 1 | tolmokov-koktél (#351) | 8 | ubuk tüske (#131) | ||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | aranygyűrű (#193) | 1 | * | mind. kristálya (#2264) | 1 | * | villám szimbólum (#145) | |
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 1 | + | Beholder csapda (#2107) | 1 | bronzkulcs (#76) | ||
1 | csontkulcs (#74) | 1 | + | deus ex machina (#1) | 1 | fáklya (#36) | ||
2 | gernim balzsam (#1894) | 13 | kaja (#2) | 5 | kötél (#92) | |||
25 | krónika (#1725) | 10 | leviatán hólyag (#2182) | 1 | rézkulcs (#75) | |||
1 | súlyzó (#347) | 1 | szeksztáns (#32) | 1 | tatu dob (#234) | |||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
2 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 13 csepp tinta (#101), fér még: 7] | ||||||
1 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [bennük 7 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 13] | ||||||
1 | sullár hólyag (#168) | [benne 9 csepp spiritusz (#170), fér még: 11] | ||||||
2 | uzbány csőr (#169) | [üres, kapacitás: 24] | ||||||
3 | + | vizestömlő (#3) | [bennük 39 korty víz (#27), fér még: 21] | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
2 | antilopbőr (#48) | 3 | aurach fog (#657) | 2 | bordacsont (#16) | |||
1 | csuklyavirág (#133) | 1 | darázsszárny (#652) | 1 | dözmöng szív (#122) | |||
6 | drótszőr (#37) | 1 | ezüstdarab (#326) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
9 | gyöngymangó (#135) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | 10 | kaktusztüske (#114) | |||
3 | lapkorong (#80) | 11 | madártoll (#112) | 1 | magszim bél (#103) | |||
4 | mandibulapenge (#125) | 2 | ormánygőte csont (#21) | 4 | pirkit (#153) | |||
1 | rézdarab (#70) | 1 | rókafarok (#124) | 6 | sallank karom (#128) | |||
1 | smirglilevél (#29) | 3 | sünmedve tüske (#14) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | |||
3 | vadász tatu bőr (#15) | 1 | varkaudar csont (#1113) |
Összsúly: 85.29 kg | Megterheltség: 52% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 82 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bot (#4) | 1 | kaja (#2) | 1 | távcső (#42) | |||
1 | tükör (#43) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
30 | arany (#50) | 1 | darázsszárny (#652) | 2 | orgyilkos tőr (#225) | |||
1 | szeksztáns (#32) |
92 | 93 | 94 | 95 | |
47 | |
|
|
|
48 | |
|
|
|
49 | |
|
|
|
50 | |
|
|
|
51 | |
|
|
|
52 | |
|
|
|
53 | |
|
|
|
54 | |
|
|
|