Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2024. jan. 31. 21h:22' EZ A 26. JÁTÉKHETED, 26. FORDULÓD 27. játékheted kezdete: febr. 2. A következő fordulódat legkorábban a 27. játékhéten tudjuk betáplálni. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 35 zsetonba került. EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5828 SZÁMLA : XXXX |
tno 3 2 | növeled a 3. tulajdonságodat |
m 1 1 7 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északnyugatra |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a gyilkos sallank hatalmas mancsát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bunkósbotot. Marokra fogva a bunkósbotot a másikra rontasz. Bunkósbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a gyilkos sallank testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Bunkósbottal többször kegyetlenül megütöd a gyilkos sallank izmos hátát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A gyilkos sallank szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 6 sallank karmot. (ld. enc.) Mosolyogva kidobod a nevetséges szőrlajhár trófeát, és kinyersz egy alkalmas gyilkos sallank trófeát. 156 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
(Továbbmész...) [29,-13] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Felfedeztél egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy proteinfecske. (ld. enc.) Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
(Továbbmész...) [28,-14] Síkság, továbbra is csak síkság. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy termikfészket. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő evaporőr mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az evaporőr testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzkardot a másikra támadsz. Bronzkarddal egy hatalmas csapással felmetszed az evaporőr testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 evaporőr hájat. 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a rájanyék fejét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzkardot ellenfeledre ugrasz. Bronzkarddal egy irtózatos ütéssel felvágod a rájanyék testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a rájanyék hártyás szárnyát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a rájanyék, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [26,-14] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy evaporőr. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod az evaporőr testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Bronzkarddal felnyitod az evaporőr egyik csápját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod az evaporőr testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 evaporőr hájat. 112 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [25,-14] Továbbra is síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy démontetű. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Vad csatakiáltással, felemelve a bronzkardot a másikra ugrasz. Bronzkarddal egy hatalmas csapással felmetszed a démontetű csáprágóját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a démontetű fejét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A démontetű megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 3 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [23,-14] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy mélységi grittang. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Fegyvert váltasz: előkapod a bunkósbotot. Megmarkolva a bunkósbotot ellenfeledre támadsz. Bunkósbottal többször eltalálod a mélységi grittang testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a mélységi grittang testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A mélységi grittang a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Bunkósbottal többször kegyetlenül megütöd a mélységi grittang jobb oldalát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a mélységi grittang testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A mélységi grittang a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bronzkarddal egy irtózatos ütéssel felvágod a homokvarány jobb karját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a homokvarány lapos hátát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A homokvarány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a homokvarány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 2 varányszemet. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
h 234 5 | használod a 234. tárgyat |
kt 3 | elkészíted a 3. tárgyat |
h 243 | használod a 243. tárgyat |
GYILKOS SALLANK (85. SZÖRNY) A sík vidékek medve nagyságú, szőrös testű cammogó ragadozója nem fél úgyszólván senkitől és semmitől. Lapos, macskaszerű fejét ha kitátja, láthatóvá válnak hegyes fogai, a mészárlást azonban általában nem ezekkel, hanem tűhegyes karmaival végzi. A testét eltalálni nem nehéz feladat, de rengeteg sikeres csapást igényel, hogy kimúljon. És közben... hát igen, nem csak nézelődik ez az izé. |
SALLANK KAROM (128. TÁRGY) Leölve a gyilkos sallankot, lemetszheted azokat a karmait, amelyek elég egyenesek, hegyesek és épek ahhoz, hogy később felhasználhasd. |
A FÉNY ÚTJA Ahh, szóval a fény útját választottad! Az erkölcsösség, a tisztaság jól kitaposott ösvényét járni nagyon bölcs gondolat. Mint mindenhol a világban, a vezető szerep a törvényeket betartó, tiszta lelkű lényeké. A Túlélők Földjén számos előny illeti meg a jó jelleműeket. A jó istenek követőiknek különlegesen jó varázslatokat adnak. Bizonyos helyeken csak a jó (de legalábbis nem gonosz) jelleműek kaphatnak információt, segítséget, küldetéseket. A sötétség hívei persze nem rettennek vissza még attól sem, hogy mágiával elferdítsék aurájukat, másokat megtévesztendő, de neked fel kell ismerned a fekete bárányt a nyájban! A jellemednél, a "jó" után zárójelben látod jóságpontjaid számát - ez adja meg, hogy hány jellempontot gyűjtöttél azóta, hogy jóvá váltál. Minél több ilyen pontod van, annál ellenállóbb vagy az energiatámadásokkal szemben, és annál nagyobb erővel tudod választott istened varázslatait elmondani. Még egy előnnyel jár a fehér aura: gonoszok ellen vívott csatában minden egyes ütésedhez kapsz +1 sebzést. Ez az előny mindaddig él, amíg jellemed meg nem változik. |
PROTEINFECSKE (139. SZÖRNY) Ez a sas méretű, nagy sebességgel repülni tudó madár agresszív ragadozó. Áldozatát a levegőből lecsapva marcangolja szét, legyen az vadász tatu, quwarg, vagy egy kóbor árnymanó kölyök, majd a karmaiba ragadva felrepül vele, és a fészkében falja fel. Nevét eredetileg magas tápértékéről kapta, és akkor is rajtaragadt, amikor később kiderült, hogy húsa, bár ízletes, egyben lassan ölő méreg is. |
TERMIKFÉSZEK (2685. TEREPTÁRGY) A Résföldön egyre jobban szaporodó idegen teremtmények, a termikek felkészültek a kirajzásra: spóráikat széthordta a szél, és számtalan szörnyet fertőztek meg. A fertőzött lények teste lassan átalakul, és felkészülnek a bebábozódásra, majd a teljes transzformációra, ki tudja, milyen vérszomjas termikké! Szerencsére, nem veszett még el minden, a bebábozódáshoz ezek a lények fészkeket építettek, és oda vonultak vissza. Éles szemmel a táborozásod végén ezek a rejtett fészkek kiszúrhatók, és ha gyorsan cselekszel, és a következő fordulódban felkeresed őket, a lények még megsemmisíthetők! Ügyelj rá, hogy a lény leölése után a testet el is kell égetned, máskülönben a spórák kiszabadulnak. A fészekbe a BE 2685 paranccsal léphetsz be, és maximum 5 szörnnyel lehet csatázni egy bemenetelkor. A TVP költség 4-szer annyi, ahány szörnnyel csatázik a karakter, de max. 20 TVP. Egy fészek teljes megsemmisítéséhez általában 2 látogatás szükséges. A termik fészekben töltött idő jelentős tapasztalattal jár: az automatikus TF-elésnél megválasztott tulajdonságod fejlődik a látogatástól! |
Erő: | 15 | Szint: | 8 | Merészség: | 3/3 | Magasság: | 121 cm |
IQ: | 13 | Támadás: | 7 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 69 kg |
Ügyesség: | 12 | Védekezés: | 1 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 63/63 év |
Egészség: | 17 | Életpont: | 129/86 | Jellem: | jó (4) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 12 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 21 arany | Kép. pont: | 7 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 3 | vágófegyverek: | 3 | ütőfegyverek: | 7 (+1) |
dobófegyverek: | 7 |
Feltételes fegyverváltás: bronzkard (#2083) << bunkósbot (#9) << csontszurony (#12) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); dárda (#10) (2 -3.); bumeráng (#249) (4 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
23,31 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 33 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 729 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. csapdakészítés: | 4 |
4. csapdaészlelés: | 1 | 5. gyógyítás: | 9 | 6. titkosírás: | 1 |
7. felderítés: | 1 | 8. zene: | 1 | 9. vadászat: | 1 |
10. bányászat: | 6 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 20 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
félelem-járó (#56), vízionár (#66), technokolin (#50), csontlepke (#746) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): többek közt 36. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 11, 12. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | kígyóbőr kesztyű (#49) | ||||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | * | bronzkard (#2083) | 2 | bumeráng (#249) | 1 | bunkósbot (#9) | ||
1 | csontszurony (#12) | 1 | * | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | ||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | * | obszidián karkötő (#229) | ||||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 5 | + | deus ex machina (#1) | 1 | fáklya (#36) | ||
7 | kaja (#2) | 2 | kötél (#92) | 1 | + | nyílcsapda (#243) | ||
2 | rézkulcs (#75) | 1 | tatu dob (#234) | |||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
2 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
1 | + | vizestömlő (#3) | [üres, kapacitás: 20] | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | bakkura bőr (#95) | 12 | drótszőr (#37) | 3 | evaporőr háj (#105) | |||
2 | fémrúd (#104) | 1 | grákóbőr (#41) | 3 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | halcsont (#390) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | 1 | kavadu lebeny (#24) | |||
1 | királygyík bőr (#44) | 2 | lapockacsont (#33) | 22 | madártoll (#112) | |||
1 | magszim bél (#103) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | móri gyümölcs (#116) | |||
8 | óndarab (#85) | 1 | ormánygőte csont (#21) | 1 | púderkő (#119) | |||
1 | rákpáncél (#97) | 8 | rézdarab (#70) | 6 | sallank karom (#128) | |||
9 | smirglilevél (#29) | 10 | sünmedve tüske (#14) | 10 | varányszem (#30) | |||
2 | vízionár szem (#102) |
Összsúly: 38.95 kg | Megterheltség: 97% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 125 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | evaporőr háj (#105) | 2 | kaja (#2) | 1 | óndarab (#85) | |||
6 | sallank karom (#128) | 2 | varányszem (#30) |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
-15 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-14 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-13 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-12 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-11 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-10 | |
|
|
|
|
|
|
|
|