260. forduló, 262. forduló, Verdina összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. ápr. 6. 15h:02'
EZ A 298. JÁTÉKHETED, 261. FORDULÓD
299. játékheted kezdete: ápr. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2274
SZÁMLA : XXXX

VERDINA KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [204,59] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+8 tvp ). Zsúfolásig megtelt a főtér, így erősen furakodnod kell, hogy közelebb tudj férkőzni. A tömeg hangjaiból, és a bekiabálásokból megérted, hogy elfogtak egy vámpírt, és most a nép meg akarja lincselni. A városháza erkélyén megjelenik a főbíró, és a néphez szól. - Emberek! A mi városunkban ártatlanokat nem végzünk ki. Tett ez a lény valaki ellen valami gonoszságot? - Engem gyíkká változtatott! - kiáltod. - De már elmúlt - teszed hozzá a kérdő tekinteteket látva. A nép őrjöng, kivégzést követel. - Bűnös lélek! Tisztítótűz általi halálra ítéllek! - dörgi a város bírája. Reggel, mikor felébredsz, még hosszan cseng a füledben a szerencsétlen jajgatása.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+142 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+282 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+87 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy kronotapír nyomára bukkanj. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre jégvihar varázslatot lősz. 243 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. A támadása szerencsére hatástalan volt. Kábító nyilacskát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 kábító nyilacska. Alaposan megsorozod a kronotapír tekergő ormányát. (5 támadással 166 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-20 támadás, -20 védekezés.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-17 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 15 aranyad. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel megütöd a kronotapír testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) A kronotapír fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-8 TVP). Nyelvével a kronotapír eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-4 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-16 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. A kronotapír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 3 277 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 462, sebződés: 49, gyógyulás: 4, összesen: -45 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 600. Kapsz 1 VP-t.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 595. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. KP: vv 24 26 138 elmormolod a 24. varázslatot a 26. varázslatot a 138. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 593.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 591.]
Beizzik a turbómágia. Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 589.]

* 3. KP: vv 157 23 19 elmormolod a 157. varázslatot a 23. varázslatot a 19. varázslatot
Fürgén varázsolsz! [-24 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 587.]
Fürgén varázsolsz! Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 585.]
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 583.]

* 4. KP: le 253 0 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 583.]

* 5. KP: kf 561 0 0 kézbeveszed/felveszed az 561. tárgyat
A nyakadba akasztod az Urgod fétisét. [0 pontot használtál fel, van még 583.]

* 6. KP: h 1618 0 0 használod az 1618. tárgyat
Kezedbe zárod a fenőkövet, és módszeresen végigélezed vele fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 575. Kapsz 1 VP-t.]

* 7. KP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 580.]

* 8. KP: kf 531 0 0 kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat
Leveszed az optiri agysisakot, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 580.]

* 9. KP: vv 76 182 364 elmormolod a 76. varázslatot a 182. varázslatot a 364. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Láthatatlanná váltál. [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 578.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 576.]
Gyorsvarázsolsz! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 574.]

ef 10 512 energia fejlesztése 10
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 504. Kapsz 14 VP-t.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[187,59] Épületek tűnnek fel. Találsz egy templomot. Dornodon hívei emelték. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 7 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy őrült varázsló lehet. Közelről egész szimpatikus. Valószínűleg ő is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll.

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fekete mágustorony (642. épület.).

(Továbbmész...) [188,59] Folytatod sétádat a házak közt. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Csak egy részeg kalandozó. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a részeg kalandozó jobb lábát. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a részeg kalandozó csapása elől. A részeg kalandozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 fekete gyöngy és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (186,61)-> 6 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 550 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Nocsak, ismerős csoportosulást veszel észre a közelben. A gnóm férfi, Pattogit, akit múltkor végighallgattál, még mindig együttest keres. Felidézve a múltkoriakat, újra eltöprengsz az ajánlaton, s így, fejed búbját vakargatva indulsz tovább. (3. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 11 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.

(Továbbmész...) [189,59] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy csápos otagi közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Egy jégvihar varázslatot dobsz ellenfeledre. 311 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. Semmi hatás! (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Teli erőből kábító nyilacskát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 kábító nyilacska. Ez mellément. A lény elbűvölően rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csápos otagi testét. (6 támadással 285 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-35 életpont.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 53 életpontot vesztettél. A csápos otagi csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 20 életpontot vesztettél. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyengén megütöd a csápos otagi testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-7 életpont.) Csápjával megérint a csápos otagi. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 52 életpontot vesztettél. Csápjával megérint a csápos otagi. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Csápjával megérint a csápos otagi. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a csápos otagi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 675 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 659, sebződés: 222, gyógyulás: 12, összesen: -210 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ez nem lehet más, mint egy lidércúr. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Látsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Látsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. [15 pontot használtál fel, van még 489. Kapsz 3 VP-t.]

m 3 mozogsz délkeletre
[190,60] Még mindig bozótos. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy térkaput. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy régészeti lelőhelyet. Igazi profi munka folyik itt az ásatásoknál! Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy bíborcserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy halálbokort.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Csak egy csápos otagi. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégvihar varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 293 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás II pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Kábító nyilacskát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 kábító nyilacska. Nem találtad el. A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csápos otagi jobb oldalát. (5 támadással 317 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-39 életpont.) A csápos otagi csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény huhog! 52 életpontot vesztettél. A csápos otagi csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 675 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 610, sebződés: 116, gyógyulás: 6, összesen: -110 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy szubreális vámpír.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 99 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. Szerencsére nem hatott rád. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a szubreális vámpír testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 604 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Második ellenfeled egy élőholt hadúr.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 93 életpontot sebeztél. Teli erőből kábító nyilacskát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 kábító nyilacska. Alaposan megsorozod az élőholt hadúr rothadó testét. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-20 támadás, -20 védekezés.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel párszor keményen megütöd az élőholt hadúr rothadó testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 42 életpontot sebeztél. Az élőholt hadúr karma a fejed mellett suhan el! Karmaival az élőholt hadúr megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az élőholt hadúr megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 499 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 389, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 2 jégpasztillát.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 166 (limit: 400), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 9746.
Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [5 pontot használtál fel, van még 484. Kapsz 1 VP-t.]

ek 7 5 13 t. energia kisütése: 7 5 13
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+13 csapdakészítés.) [-13 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 484.]

v 163 364 64 elmormolod a 163. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

186 187 188 189 190 191
58
59
60
61
(187,59) fekete mágustorony (#642), Dornodon oltár, őrült varázsló (#255)
(188,59) részeg kalandozó (#187), 3. többszemélyes kaland
(189,59) csápos otagi (#395), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 26. jellempróba, tündöklő szobor (#1587)
(190,60) 24. jellempróba, Raia oltár, térkapu (#452), barátság szent tüze (#484), szent tölgyfa (#393), régészeti lelőhely (#1208), Chara-din monolitja (#534), bíborcserje (#622, belőle készíthető: #623), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), csápos otagi (#395), szubreális vámpír (#223), élőholt hadúr (#371)

[364,64] Mocsárvidékre érkeztél. A víz sekély, de az iszap feneketlenül mély. Egy rossz lépés, és halott vagy. A távolból robbanások hangját hallod. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Egy méregelementál nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 107 életpontot sebeztél. Teli erőből kábító nyilacskát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 kábító nyilacska. Pár lövedéked átjárja a méregelementál testét. (5 támadással 169 életpontot sebezve.) Az ellenfelet átmenetileg megbénítja a dobófegyveren lévő méreg. (-20 támadás, -20 védekezés.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a méregelementál zsezsgő masszáját. (3 támadással 185 életpontot sebezve.) A méregelementál megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A méregelementál nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A méregelementál csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 461, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Néhány zsombék között megpróbálsz láthatatlanná válni. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy ködmedúza. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy térkaput. Észreveszel egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy halálbokort. Látsz egy mocsári penkét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)
[-55 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 469. Kapsz 3 VP-t.]

v 190 310 64 elmormolod a 190. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 469.]

be 678 bemész a 678. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 469.]

be 681 bemész a 681. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 469.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[363,63] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Genius Mátra egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Bányászat képességeddel fémet (adamantit) érzel a föld alatt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy zafír sárkány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. Semmi eredménye! Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védelmez.) Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 132 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gömbvillám. 281 életpontot vesztettél. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Nem akarsz kinyúlni. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 413, gyógyulás: 0, összesen: -413 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +97 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +97 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +103 életerő.) A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy halálelementál. (ld. enc.) Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek. [5 pontot használtál fel, van még 464. Kapsz 1 VP-t.]

be 675 bemész a 675. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 464.]

vtn 233 varázslat tanulás: a 233. varázslatot
Sajnos itt nincs fekete mágustorony. [0 pontot használtál fel, van még 464.]

m 4 mozogsz délre
[363,64] Elérkezel az égig érő magashegyek közé. Az előrehaladás itt nagyon nehéz. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ősvortexet. (ld. enc.) Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Rhiannon orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy törpe bányát. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (pular kristály) van a föld alatt! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ráismersz a távolodóra. Egy halálelementál. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. [5 pontot használtál fel, van még 459. Kapsz 1 VP-t.]

be 672 bemész a 672. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 459.]

m 6 6 5 mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra
[362,64] Belépsz az ingoványba. Itt van egyedül látható jele az életnek, de ez az élet is olyan, amelynek célja másnak a halála. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Csak egy vámpírféreg. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 91 életpontot sebeztél. Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 99 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Kábító nyilacskát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 kábító nyilacska. Több lövedéked átfúrja a vámpírféreg farkát. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-20 támadás, -20 védekezés.) Elszántan a másikra rontasz. {GYD:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a vámpírféreg véres fejét. (8 támadással 541 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 86 életpontot sebeztél. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. A lény immúnis erre a varázslatra! Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 41 életpontot vesztettél. A vámpírféreg harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 83 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel jól megszurkálod a vámpírféreg fejét. (5 támadással 322 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 84 életpontot sebeztél. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. A lény immúnis erre a varázslatra! A vámpírféreg megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 43 életpontot vesztettél. A vámpírféreg megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 94 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 vámpírfogat. 13 389 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1284, sebződés: 512, gyógyulás: 32, összesen: -480 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +105 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +83 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +89 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +117 életerő.) Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Ellenfeled ezúttal egy szellemdarázs.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 102 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. {GYD:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a szellemdarázs bal szárnyát. (7 támadással 533 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 48 életpontot sebeztél. A szellemdarázs kegyetlen csapásokat osztogat a farkával. (2 támadástól 354 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +71 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Vámpírölővel megdöfködöd a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (7 támadással 450 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 70 életpontot sebeztél. 70 életpontot gyógyultál. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 54 életpontot sebeztél. Ellenfeled farokcsapásai nyomán szörnyű sebek nyílnak jobb combodon és csípődön. (2 támadástól 323 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +65 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 1489, sebződés: 677, gyógyulás: 284, összesen: -393 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +116 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +86 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +96 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +102 életerő.) Észreveszel egy mocsári penkét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy lélekelementál. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 99 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a lélekelementál anyagtalan testét. (5 támadással 167 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. {GYD:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a lélekelementál anyagtalan testét. (8 támadással 510 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 86 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 48 életpontot sebeztél. Félrehajolsz, de a lélekelementál karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A lélekelementál karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A lélekelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 910, sebződés: 71, gyógyulás: 101, összesen: +30 ÉP}


(Továbbmész...) [361,64] Változik a terep: sűrű erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy mösze uralkodó. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 102 életpontot sebeztél. Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 58 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a mösze uralkodó fejét. (8 támadással 510 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 91 életpontot sebeztél. 91 életpontot gyógyultál. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 48 életpontot sebeztél. A mösze uralkodó belecsíp a derekadba. (1 támadástól 164 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-14 pszi pont.) (-2 TU.) Hoppálé! 3 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Csáprágójával a mösze uralkodó megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 57 életpontot vesztettél. {GYD:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mösze uralkodó testét. (8 támadással 491 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 51 életpontot sebeztél. A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 185 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-17 pszi pont.) (-2 TU.) Ajaj! 2 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Csáprágójával a mösze uralkodó megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 61 életpontot vesztettél. Hoppálé! 1 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 mösze hátpáncélt. (ld. enc.) Magad mögé lököd a pitiáner csupaszbőrű maclogh trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő mösze uralkodó trófeát. 17 146 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1376, sebződés: 675, gyógyulás: 274, összesen: -401 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +106 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +119 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +107 életerő.) A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ez nem lehet más, mint egy ködmedúza. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tűzbokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Találsz egy régészeti lelőhelyet. Hát ezek a Technika Ördögei már egész Ghallát felszántják? Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Analotha vigyorog kajánul. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nothar cserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy égig érő pálmát. Találsz egy csillezsályát. Észreveszel egy borkonyó cserjét. Utad során felfedezel egy fekete kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy krómkaktuszt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.

(Továbbmész...) [360,65] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Megreped a föld, és láva ömlik elő. Igyekszel minél távolabb kerülni.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy szellemdarázs.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 107 életpontot sebeztél. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a szellemdarázs fejét. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Elszántan a másikra rohansz. {GYD:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szellemdarázs fejét. (7 támadással 461 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 71 életpontot sebeztél. 71 életpontot gyógyultál. Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 46 életpontot sebeztél. Ellenfeled farokcsapásai nyomán szörnyű sebek nyílnak jobb combodon és csípődön. (2 támadástól 305 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +61 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a szellemdarázs testét. (8 támadással 539 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 75 életpontot sebeztél. 75 életpontot gyógyultál. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 53 életpontot sebeztél. Ütéseket mér a szellemdarázs a farkával a jobb válladra. (2 támadástól 239 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +48 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 1510, sebződés: 544, gyógyulás: 255, összesen: -289 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +87 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +91 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +95 életerő.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gejzírt. (ld. enc.) Találsz egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy törpe bányát. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Analotha, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (ramit kő) közelében vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 444. Kapsz 3 VP-t.]

bpk 7 bef. parancs kivétele: 7
SZK 286 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 444.]

bpb 7 bef. parancs berakása: 7

szk 216 keresed a 216. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy élőholt sullárt. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 444.]
[A parancs tárolásra került.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 449.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 454.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 459.]

* 1. BP: ek 503 204 59 t. energia kisütése: 503 204 59
Nem teleportálhatsz a síkok között! [0 pontot használtál fel, van még 459.]

* 2. BP: le 561 0 0 leveszed/lerakod az 561. tárgyat
Leveszed az Urgod fétisét. [0 pontot használtál fel, van még 459.]

* 3. BP: kf 253 0 0 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 459.]

* 4. BP: h 1660 0 0 használod az 1660. tárgyat
Feltöltöd öt isteni könnycseppel a hópelyhes kupát, majd a formálódó főzetet a földre öntöd. Összébbhúzod a köpenyt magadon, mivel tudod, mi következik: a megnyíló átjárókapun kisebb hóvihar érkezik. Nem kell sokat várni, hogy valami élő is érkezzen odaátról. Egy harcrakész jégdémon sodort utadba a szerencséd!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 95 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, kábító nyilacskát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 kábító nyilacska. Pár lövedéked átjárja a jégdémon egyik csápját. (5 támadással 218 életpontot sebezve.) Az ellenfelet átmenetileg megbénítja a dobófegyveren lévő méreg. (-20 támadás, -20 védekezés.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Telibe kapod a jégcsóvát. (88 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: 3 ugh méreg, mocsári penke, bev formázó minta, amniosz. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. {GYD:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a jégdémon jégtestét. (8 támadással 623 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 71 életpontot sebeztél. 71 életpontot gyógyultál. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 51 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 45 életpontot vesztettél. A jégdémon csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-70 életerő). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 837 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1058, sebződés: 203, gyógyulás: 71, összesen: -132 ÉP}

A kapu azóta bezárult - szerencsére. Elpakolod a hópelyhes kupát, majd elégedetten továbbindulsz. [20 pontot használtál fel, van még 439. Kapsz 4 VP-t.]

* 5. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 436.]

* 6. BP: p 65 2 0 használod a 65. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 gonoszság.) [-10 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 426. Kapsz 2 VP-t.]

* 8. BP: le 531 0 0 leveszed/lerakod az 531. tárgyat
Leveszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 426.]

* 9. BP: kf 315 0 0 kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat
A fejedre teszed az optiri agysisakot. [0 pontot használtál fel, van még 426.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 171 TVP-t kell elköltened.]

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +80 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 386. Kapsz 8 VP-t.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 119 TVP-t kell elköltened.] Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy lidércóriás. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 19 életpontot sebeztél. Kábító nyilacskát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 kábító nyilacska. Alaposan megsorozod a lidércóriás testét. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Az ellenfél részben elkábul a nyilacskán lévő méregtől. (-20 támadás, -20 védekezés.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (29 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. {GYD:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a lidércóriás jobb oldalát. (8 támadással 494 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. A lidércóriás mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a lidércóriás testét. (8 támadással 486 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 95 életpontot sebeztél. 95 életpontot gyógyultál. A lidércóriás mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 011 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1175, sebződés: 29, gyógyulás: 175, összesen: +146 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 346. Kapsz 8 VP-t.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 67 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 306. Kapsz 8 VP-t.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 15 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 266. Kapsz 8 VP-t.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 IQ.)

[40 pontot használtál fel, van még 226. Kapsz 8 VP-t.]

tf 2 26 fejleszted a 2. tulajdonságodat 26 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön.

[26 pontot használtál fel, van még 200. Kapsz 5 VP-t.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-42 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 14, 18.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a szellő szilmill. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 402 pontot. A következő körben tehát 602 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÉREGELEMENTÁL (306. SZÖRNY)
Ez a hatalmas, méregtől csöpögő, zsezsgő massza csak egyetlen dologhoz ért, de ahhoz nagyon: a mérgezéshez. Olyan tömegű mérget pumpál a szervezetedbe, hogyha azt nem semlegesíted rövid időn belül, akkor valószínűleg pukkanni fog a deus ex machinád a legközelebbi táborozáskor. Ha mindez még nem lenne elég, a méregelementálok az ocsmány mocsarak mélyéről, meglepetésszerűen támadnak, és igencsak hosszú csatába nézel elébe, ha agyon akarod őket verni.

HALÁLELEMENTÁL (279. SZÖRNY)
A földből kiemelkedik egy közel négy méter magas, sötéten gomolygó ködoszlop, és lassan alakot ölt. Ébenfekete testéből két óriási mancs nyúl ki, fején három vörösen izzó szem gyullad, és egy ördögi vigyorba torzuló száj. A Leah alá közvetlenül rendelt szolgák az ismert világok legnagyobb hatalmú elementáljai közé tartoznak, és akadálytalanul képesek tevékenykedni az elsődleges létsíkon is. Már csak jelenlétük is halált hoz, a növények elsorvadnak körülöttük, a kisebb állatok elhullanak. A nagyobb hatalmú kalandozók elpusztításához nem elég a halálelementál jelenléte, szükséges, hogy pislantson egyet, esetleg kimondjon néhány varázsszót. Ha olyan ellenféllel kerülsz szembe, akit halálelementálok szolgálnak, készülj fel a HALÁLRA. A halálelementált szintszívó képessége miatt kizárólag FT paranccsal tudod megtámadni.

ŐSVORTEX (587. TEREPTÁRGY)
Az ősvortexek hatalmas, fekete örvények, amelyek állítólag a világ teremtése óta léteznek. Bár sok varázslat amúgy is érdekesen működik a Sötét Földön, de mindez semmi ahhoz képest, hogy milyen mókában lesz részed, ha esetleg egy ősvortexszel egy mezőn jut eszedbe elmondani egy varázslatot! Az ősvortexet sokan dimenziókapunak tartják, de még soha senki nem tért vissza, aki belelépett balga módon egy ősvortexbe, úgyhogy te se próbálkozz...

MÖSZE URALKODÓ (789. SZÖRNY)
Bizonyára már te is találkoztál bíbor möszékkel, azokkal az ártalmatlan kis pszi energián élősködő teremtményekkel. Ha azoktól minden vágyad volt mielőbb megszabadulni, akkor a mösze uralkodó megpillantásakor ezerszeresen ezt fogod érezni. A möszék királya más kinézetet öltött, mint kukacszerű alattvalói. Leginkább egy rovar benyomását kelti, amelynek méretei még a tiednek is a sokszorosa. Hátát hatalmas kitines páncél fedi, onnan támadni botorság lenne, valószínűleg át sem tudnád szúrni páncéljának vastag rétegeit. Az uralkodót sokszáz kisebb-nagyobb poszogó mösze kíséri. Még ha meg is támadod, és le is győzöd, a legjobb, ha egy ilyen csata után rögtön behörpintesz pár korty kristályfolyadékot, hogy a harc minden kellemetlen emlékétől mielőbb megszabadulhass.

MÖSZE HÁTPÁNCÉL (1229. TÁRGY)
Már volt szerencséd elég alaposan megismerkedni a mösze uralkodók kitines hátpáncéljával, míg a szörnnyel csatáztál, most pedig az a szenzációs ötleted támadt, hogy kimetszed magadnak. Ezt sajnos nem mindig teheted meg, hiszen eléggé össze kell szabdalnod egy mösze uralkodót ahhoz, hogy az végül kiterülve heverjen előtted. Bár páncéljának felülete akkora, hogy szinte biztosan találsz rajta felhasználható részt. Ha esély van az ép testrészhez jutásra, csak mártsd mélyre vágófegyvered a mösze bőre alá, és feszegesd fel a páncélját. Szabadítsd meg ezután a ráragadt húscafatoktól, majd rakd el hátizsákodba. Talán jó lesz még valamire.

GEJZÍR (576. TEREPTÁRGY)
Több méteres magasságba tör fel a föld alól a forró víz, szemet gyönyörködtető látvány! Azonban óvatos legyél, a gejzírek közelében mindig lapít valamilyen ocsmány szörnyeteg, amely a bámészkodókban látja a következő vacsoráját. A gejzíreket előszeretettel látogatják a törpék, hiszen a mélyről feltörő forró víz sokszor értékes kőzeteket hoz magával.

KARAKTERLAP

Verdina, egy vörös, hosszú hajú, piros szemű drow nő vagy. Fekete a bőröd. Dornodon ministránsa vagy. A Mélysötét Vándorai (#9149) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 261. fordulód.

Erő: 39 (50) Szint: 39 Merészség: 6/5 Magasság: 139 cm
IQ: 46 (59) Támadás: 57 (60) Agresszió: 3 Testsúly: 37 kg
Ügyesség: 39 (55) Védekezés: 97 (104) Menekülés: 30 % Életkor: 168/181 év
Egészség: 40 (61) Életpont: 981/639 Jellem: gonosz (135) Tul. pont: 4
Szerencse: 51 (76) Varázspont: 1460/44 Pénz: 12492 arany Kép. pont: 16
Tudatpont: 56/17 Pszi pont: 205/501 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 3295 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 84 345 TP-t kaptál. Jelenleg 7 636 188 TP-d van. A következő szinthez még 463 812 TP szükséges. Trófeáid: leviathán lárva, mösze uralkodó, bo'adhun lidérc. 10 Hatalompontod van a régi rendszer szerint, 113 az új rendszer szerint. A 215. fordulódban 6618 arany került a bankszámládra. 7676 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/88 ökölvívás: 26/98 (+11%) szúrófegyverek: 37/75 (+6%)
vágófegyverek: 23/29 ütőfegyverek: 2/4 lőfegyverek: 1/0
dobófegyverek: 35/16 (+7%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << vámpírkard (#358) << vámpírölő (#951)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -16.); bumeráng (#249) (17 -22.); kábító nyilacska (#1590) (23 -); mihlanil dobótőr (#599) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
360,65 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 364
A Végzet Vermében a 27. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 204,59
JLKzott minoszkúpok: 57, 64

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1375 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 5.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 39/82 (+360%) 2. nyomkövetés: 37/34 (+24%) 3. lopás: 5/65 (+300%)
4. mászás: 23/38 5. csapdakészítés: 31/89 (+1309%) 6. csapdaészlelés: 31/52 (+300%)
7. gyógyítás: 25/99 8. titkosírás: 6/38 9. felderítés: 31/65 (+300%)
10. szörnyidomítás: 5/88 11. teológia: 34/20 (+8%) 12. taumaturgia: 73/3 (+30%)
13. szerencsejáték: 4/18 14. versengés: 20/37 15. harcművészetek: 23/96
16. zene: 7/68 17. szörnyismeret: 19/2 (+33%) 18. pszi: 24/95 (+2%)
19. zárnyitás: 14/62 (+300%) 20. vadászat: 11/5 21. vitalitás: 1/95
22. bányászat: 27/18 (+36%) 23. testépítés: 29/68 24. úszás: 8/4

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 16
10. vp regeneráció: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
udvarolsz az 1115. karakternek a 3527. karakternek
kutatsz max. 150 TVP-ért
elfogod mutáns pókot (#117) háló-csapdával (#220), élőholt sullárt (#216) fedett veremmel (#219)
mászol max. 160 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 20, max: 50)
téfea magoflux (#98) (csak egyszer), szintszívó (#96), tetemember (#123), bávatag golombár (#165), nyuhaj karbin (#110), karmos tankány (#137) (csak egyszer), ősi szellem (#422) (csak egyszer), csontváz hadúr (#423), halálos morf (#7618), harcias morf (#7619), brutális morf (#7620), lomha morf (#7621), védelmező morf (#7622), mágiamorfáló (#7623), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625), mópat gigász (#309), szubreális vámpír (#223), noth szellem (#250), fagyóriás (#653)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
bűbájlidérc (#761), őrült varázsló (#255)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) jégoszlop (#231, 24 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) speciális védelem (#292, 50 VP)
jégvihar (#353, 45 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) szárazság (#48, 6 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) agyroppantás (#91, 16 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) tűzmágia (#157)
jellemrejtés (#23) láthatatlanság (#76) Symulf rúnája (#182) tolvajvér (#364)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
24. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 11, max: 20)
energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), mágiatörés (#35), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97), puha ütés (#60), méregfelhő (#37), sötét halál (#45), jégoszlop (#231), jégvihar (#353)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98), speciális védelem (#292)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> mérges pók (#20) villámcsapás (#50) >> nyuhaj karbin (#110)
mágiatörés (#35) >> élőholt mágus (#175) izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180)
tűzgolyó (#155) >> átokmurgattyú (#225)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka II (#162) >> autentikus vámpír (#154)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK
szellő szilmill (#7458) (+3 sebzés távolsági fegyverrel, +6 támadás távolsági fegyverrel, szörnyek nem tudják elfújni a lövedékeidet) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítás és káosz! Rombolj legalább 300 TVP-nyit egy másik isten templomába (egyetlen RM paranccsal). (számláló: 0)
2.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): többek közt 17. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): 47. labirintus (97,18). sötét kastplom (566): 52. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. barbár barlang (692): 107. labirintus (254,73). tolvajcéh (699): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 46, 47, 50, 51, 52, 57, 64, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 107, 130.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 3, 4, 7, 12, 15, 16, 26, 33, 35, 36, 38, 40, 43, 46, 47, 51, 52.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 166 (limit: 400), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 9746.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 3. kategóriában a XLVIII. olimpián.
Az első Végzet Vermében 26 szintet teljesítettél.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
hatalompont (253)
levitáció (265)
a butaság ára (273)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
vadászidény (351)
mélysötét mágia (367)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 60 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1494 TU szükséges.)
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 arany (#50) 1 amniosz (#203) 1 bev formázó minta (#299)
9 drótszőr (#37) 18 gyógykenőcs (#313) 5 isteni könnycsepp (#260)
3 jégkristály (#593) 6 kaja (#2) 1 kaktuszbogyó (#429)
1 madártoll (#112) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 10 mihlanil dobótőr (#599)
1 quwarg tojás (#360) 1 sáfránypor (#211) 3 sárkánypikkely (#292)
3 tinta (#101) 3 ugh méreg (#166) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 2 fekete gyöngy (#99) 2 jégpasztilla (#1566)
26 mákrózsa virág (#56) 2 mocsári penke (#148) 1 mösze hátpáncél (#1229)
1 szöges bunkó (#8) 1 szvó-ektoplazma (#151) 2 vámpírfog (#1221)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

359 360 361 362 363 364 365
62
63
64
65
66
(360,65) szellemdarázs (#481), gejzír (#576), Chara-din oltár, törpe bánya (#435), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, jégdémon (#652), lidércóriás (#401)
(361,64) mösze uralkodó (#789), oltár, tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), szent tölgyfa (#393), régészeti lelőhely (#1208), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), nothar cserje (#922, belőle készíthető: #923), égig érő pálma (#1689, belőle készíthető: #1690), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43)
(362,64) vámpírféreg (#782), szellemdarázs (#481), mocsári penke (#148), lélekelementál (#319)
(363,63) Sheran oltár, vaskohó (#155), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), érclelőhely, zafír sárkány (#329)
(363,64) ősvortex (#587), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), érclelőhely
(364,64) méregelementál (#306), térkapu (#452), nekrofun (#173), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), mocsári penke (#148)

Üzenet küldése a karakternek