Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. máj. 9. 9h:13' EZ A 264. JÁTÉKHETED, 261. FORDULÓD 265. játékheted kezdete: máj. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3338 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1100. tárgyat |
cir 63 | vándorcirkusz látogatása 63 |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
t 422 1 | támadod a 422. szörnyet |
p 112 | használod a 112. pszi képességet |
m 8 7 8 | mozogsz északra, északnyugatra, északra |
(Továbbmész...) [111,87] Az erdőnek vége, dombvidéken vagy. Ezeket az elszórt dombokat együttesen Ibin domnoknak hívják. Régen királyok temetkeztek itt.
(Továbbmész...) [111,86] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre.
- Ez egy korinthai amőba! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 63 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a korinthai amőba testét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a korinthai amőba testét. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Méregfoggal megbököd a korinthai amőba testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A korinthai amőba csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A korinthai amőba összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 korinthai talizmán. 1426 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 28, gyógyulás: 39, összesen: +11 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 13 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az epokitféreg jobb oldalát. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Méregfoggal megérinted az epokitféreg szelvényes testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az epokitféreg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az epokitféreg melléd csap a farkával! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 924 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 7, gyógyulás: 29, összesen: +22 ÉP}
(Továbbmész...) [113,84] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Fehér mandula illatát hozza a szél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyöngymangó bokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Moloch előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy quwarg bolyt. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy nukleáris cickány. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nukleáris cickány bal hátsó lábát. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Méregfoggal megdöföd a nukleáris cickány bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nukleáris cickány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A nukleáris cickány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 753 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 10, gyógyulás: 30, összesen: +20 ÉP}
(Továbbmész...) [114,83] A növényzet egyre ritkul, kopárabb lesz. Egy sivatag pereménél vagy. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. A feléd közeledő bunthar mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 15 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a bunthar farkát. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a bunthar fejét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Méregfoggal megkarcolod a bunthar testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1436 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 30, gyógyulás: 29, összesen: -1 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 15 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg harcos jobb első lábát. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a quwarg harcos jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1072 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 6, gyógyulás: 27, összesen: +21 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Egy gigaököl varázslattal köszönt csatapartnered. 5 életpontot vesztettél. Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a quwarg szabotőr testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Méregfoggal több döféssel felnyársalod a quwarg szabotőr jobb középső lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 808 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 5, gyógyulás: 25, összesen: +20 ÉP}
m 8 7 8 | mozogsz északra, északnyugatra, északra |
(Továbbmész...) [113,81] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Látsz egy Chara-din monolitját.
(Továbbmész...) [113,80] Tovább barangolsz a fák között. Az évszázados fák hangulata Rád is átragad. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Felfedeztél egy Chara-din monolitját.
m 1 | mozogsz északkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a pordémon testét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod a pordémon testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A pordémon mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A pordémon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
856 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 11, gyógyulás: 31, összesen: +20 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 17 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg harcos jobb középső lábát. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a quwarg harcos bal hátsó lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1072 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 14, gyógyulás: 31, összesen: +17 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy gigaököl varázslatot dob rád a másik. 14 életpontot vesztettél. Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Méregfoggal eltalálod a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 808 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 14, gyógyulás: 25, összesen: +11 ÉP}
szk 22 | keresed a 22. szörnyet |
v 83 | elmormolod a 83. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 3. BP: | imádkozol |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a pordémon testét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Méregfoggal eltalálod a pordémon testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A pordémon mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Véres nyál csordul ki a pordémon száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
856 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 0, gyógyulás: 27, összesen: +27 ÉP}
* 4. BP: | használod az 1269. tárgyat |
CSONTVÁZ HADÚR (423. SZÖRNY) Ez a megsárgult csontokból álló élőholt lény még holtában is remek harcos. Koponyáját fedő, szögecsekkel kivert fejfedője alól pirosan izzó szemek merednek rád, és már ezzel képes felszítani lelked mélyén nyugvó félelmedet. Ha szúrófegyvered van, hiába kerülsz a közelébe, lándzsád akadálytalanul szalad át a bordái között, ezzel a legnehezebb kárt tenned benne. Persze a többi fegyverrel sem könnyű. |
BUNTHAR (396. SZÖRNY) A buntharok a sivatag gyapjas kérődzői, hosszú, rugalmas ormányukkal állandóan a homokot szimatolják nedvesség és növényi élet után. Növényevő létükre, igen könnyű felbosszantani őket - már az is elég, ha a közelükbe mész. Bár a buntharra kiváló minőségű irhája miatt gyakran vadásznak, sok bunthar vadász koponyáját szívta már fehérre a nap - a rugdalódzó, öklelő, féltonnás teremtmény félelmetesen tud harcolni. |
QUWARG SZABOTŐR (301. SZÖRNY) A quwarg szabotőrök a nagymesterek és parafenoménok csicskái, maguk is élen járnak a károkozásban. Korlátozott mágikus képességeik mellett képesek ocsmány váladékot kiválasztani, amivel mindent és mindenkit beszennyeznek: ha a tárgyaidra jut belőle, a technokolin váladékához hasonló hatásnak lesznek kitéve! Mindezek mellett a quwarg szabotőr egy komoly kalandozónak nem ellenfele, ha sikerül idejekorán egy szúrófegyverrel pontosan eltalálni az érzékeny szerveket tartalmazó tort. |
Erő: | 33 (47) | Szint: | 21 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 33 | Támadás: | 28 | Agresszió: | 10 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 25 | Védekezés: | 39 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 26/25 év |
Egészség: | 30 | Életpont: | 521/394 | Jellem: | semleges (-5) | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 42 (47) | Varázspont: | 672/7 | Pénz: | 9559 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 28/11 | Pszi pont: | 174/298 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 7/8 | szúrófegyverek: | 26/95 (+7%) | vágófegyverek: | *20/100 (+12%) |
ütőfegyverek: | 10/28 | lőfegyverek: | 26/28 (+4%) | dobófegyverek: | 7/47 |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); tüske (#22) (13 -16.); vashegyű nyíl (#176) (17 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6/44 | 2. nyomkövetés: | 38/61 (+8%) | 3. mászás: | 16/82 (+10%) |
4. csapdakészítés: | 20/21 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 6/57 | 6. gyógyítás: | 52/26 (+40%) |
7. titkosírás: | 6/26 | 8. felderítés: | 16/51 | 9. szörnyidomítás: | 10/95 |
10. teológia: | 35/97 (+23%) | 11. taumaturgia: | 30/41 (+17%) | 12. szerencsejáték: | 2/18 (+10%) |
13. versengés: | 12/25 (+42%) | 14. harcművészetek: | 3/0 | 15. zene: | 9/5 |
16. szörnyismeret: | 27/69 (+18%) | 17. pszi: | *22/100 | 18. zárnyitás: | 9/63 |
19. vadászat: | 14/10 | 20. bányászat: | 28/97 | 21. úszás: | 5/4 |
22. főzés: | 5/94 | 23. csapatmunka: | 3/28 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), erőserkentőt (#1405) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 12) |
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), quwarg ősmágus (#302), trikornis (#104), varkaudar hadúr (#270), ongóliant (#159), Poomr Ko (#957), ősi szellem (#422) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 12) |
Tharr hívők (#996), Romold Thralk (#3471), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
9. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), tompítás (#40), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 30, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | lángcsóva (#31) | >> | 13. szintű lényekre | |
villámcsapás (#50) | >> | fémbontó szójer (#150) | villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | |
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | izomernyesztés (#33) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
villámcsapás (#50) | >> | jégtroll (#164) | tűzeső (#61) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
villámcsapás (#50) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
tűzeső (#61) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | villámcsapás (#50) | >> | 17. szintű lényekre | |
tűzeső (#61) | >> | quwarg parafenomén (#248) | tűzeső (#61) | >> | férfiak (#998) | |
tűzeső (#61) | >> | nők (#999) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 30, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | védelem sav ellen (#36) | >> | Métely (#7000) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | burástya királynő (#759) | fehér glóbusz (#47) | >> | ulkor jéglény (#641) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | halálhozó (#419) | védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar hadúr (#270) | fehér glóbusz (#47) | >> | sötét gnóm (#132) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar bajnok (#190) | védelem sav ellen (#36) | >> | xirnox (#122) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | purifikátor (#157) | elektromos pajzs (#51) | >> | nők (#999) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | férfiak (#998) | védelem sav ellen (#36) | >> | ragyás burástya (#111) | |
tüskepajzs (#30) | >> | alattomos manó (#756) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK |
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: nagyon éhezik |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: éhes |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
2.) A Ghallát fenyegető átok ellen minden vallás híve összefog. Áldozz te is 13 szopókövet! |
3.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. |
HŐSTETTEID |
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 42 |
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
52 | arany (#50) | 1 | drótszőr (#37) | 19 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bunthar bőr (#733) | 12 | gyíkfű (#201) | 10 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | korinthai talizmán (#814) | 2 | pirkit (#153) | 3 | ragasztó (#83) | |||
1 | réz papi karkötő (#307) | 6 | spiritusz (#170) |