266. forduló, 268. forduló, Amos Kaelpyr összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. máj. 26. 9h:08'
EZ A 267. JÁTÉKHETED, 267. FORDULÓD
268. játékheted kezdete: jún. 2.
A következő fordulódat legkorábban a 268. játékhéten tudjuk betáplálni.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3338
SZÁMLA : XXXX

AMOS KAELPYR KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [128,75] koordinátán.
Egyik reggel nyomokat veszel észre táborod körül. A nyomok alapján megpróbálod megállapítani, hogy ki volt az illető. Egyértelműen patanyomok. További hosszas keresgélés után megpillantasz a földön egy pár vikócmajom szőrszálat. Igazi nyomkövetőként nem okoz gondot, hogy végre észrevedd a hátizsákod mellett heverő dobozt. Buzzplotrzud neve szerepel a csomagoláson. Megkönnyebbülten felsóhajtasz, amikor rájössz, hogy csak a Trikornis Futárszolgálat hozott valamit: 3 aranyló ugarhéjat. Táborozásod egyik napján egy trikornis vágtatott be a táborodba, hátán egy vadul kapaszkodó vikócmajommal. A maki kezedbe nyom egy csomagot, és iszkiri, már ott sincsenek. Kibontogatod Buzzplotrzud csomagját. Találsz benne 1 bunthar bőrt.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Sajnos nem tudtál átadni neki 1 jegesmedve bundát. A büntetés tételenként 15 arany. Átvette a felajánlott 1 varkaudar szablyát (20 arany kikiáltási áron), 1 monstrum vállvédőt (200 arany kikiáltási áron), 1 arany papi karkötőt (200 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 bányászcsákányt (50 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 szigony (eladási ár: 240 arany, ebből a kezelési költség: 19 arany) ellenértékét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+20 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+218 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+76 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+1 kaja.) A lottó 765. hetének nyerőszámai: 10, 29, 7. 3 db 0 találatos szelvényed volt.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy ryuku ostromteknős nyomok után kutattál. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [7 pontot használtál fel, van még 610.]

* 1. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+7 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 605.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 600.]

* 3. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 5 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 595.]

* 4. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 590.]

* 5. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 590.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 590.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 580.]

ek 7 7 10 t. energia kisütése: 7 7 10
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+10 titkosírás.) [-10 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 580.]

ef 17 energia fejlesztése 17
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-17 TU.] A befejezéshez még 4267 TU szükséges. [170 pontot használtál fel, van még 410.]

m 2 mozogsz keletre
[129,75] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport.

Felfedeztél egy amniosz-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy ősi csatamezőt. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra.
Találkozol Romold Thralkkal. Raia főpapja. Egy bozontfonatot, egy csontamulettet, egy gólem talizmánt, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy hősi övcsatot, egy Khór maszkját, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy regeneráló gyűrűt, egy rinóbőr övet, egy ryuku vadászinget, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt és egy varkaudar csizmát visel. Ruházatát egy varkaudar hadúr trófea, egy acélkolosszus trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy mutáns pók a hátasa. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[9 pontot használtál fel, van még 401.]

kb 251 1 kiveszel a bankból a 251. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 kvazár páncélt. [0 pontot használtál fel, van még 401.]

a 251 2471 1 átadod a 251. tárgyat a 2471. kalandozónak (1 darabot)
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 401.]

a 69 3471 3 átadod a 69. tárgyat a 3471. kalandozónak (3 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 3 szárnyas hernyót Romold Thralk részére. [0 pontot használtál fel, van még 401.]

a 201 3471 15 átadod a 201. tárgyat a 3471. kalandozónak (15 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 15 gyíkfüvet Romold Thralk részére. [0 pontot használtál fel, van még 401.]

m 2 2 5 mozogsz keletre, keletre, délnyugatra
[130,75] Vált a terep: ritka erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy purifikátor közeledik. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy fehér glóbusz varázslattal készülsz a csatára. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 14 életpontot sebeztél. Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 14 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a purifikátor ruganyos törzsét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a purifikátor testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Méregfoggal megdöföd a purifikátor ruganyos törzsét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A purifikátor sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (5 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Purifikálódsz. (+4 jóság.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 976 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 29, gyógyulás: 23, összesen: -6 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy manilla-fát. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [131,75] Fák, mindenütt csak fák. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő khór darázs nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a khór darázs csíkos potrohát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Méregfoggal megérinted a khór darázs bal hátsó lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A khór darázs farkával megérint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A khór darázs összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 561 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 7, gyógyulás: 23, összesen: +16 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy manilla-fát.

(Továbbmész...) [130,76] Még mindig az erdőben vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját.
(Feltételes támadás:) Egy trikornis! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 12 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a trikornis fehér hátát. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod a trikornis testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A trikornis szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 649 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 14, gyógyulás: 26, összesen: +12 ÉP}

[27 pontot használtál fel, van még 374.]

kt 313 24 elkészíted a 313. tárgyat (24 darabot)
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad a varázsital főzése varázslatot! Miközben forralod a főzetet, illatos füveket szórsz bele. De még így is nagyon büdös lesz, amikor beledobod a fő komponenseket és kimondod a megfelelő varázsszavakat. Elkészült a nagy mű! [-30 varázspont.] Legyártottál 24 gyógykenőcsöt. Ügyességed TF-elődött. [120 pontot használtál fel, van még 254.]

m 6 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra
[129,76] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy áeratikus hasnyák került az utadba. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem sav ellen varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 20 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 10 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az áeratikus hasnyák egyik karját. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Szikrázó energialény suhan feléd veszett gyorsasággal. Félreugrani próbálsz, de mozgásod szánalmas lassított felvételnek tűnik az élő villámcsapással szemben. Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az áeratikus hasnyák farkát. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Méregfoggal megdöföd az áeratikus hasnyák egyik lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Nyelvével az áeratikus hasnyák eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az áeratikus hasnyák farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. Az áeratikus hasnyák belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény huhog! 17 életpontot vesztettél. Csápjaival az áeratikus hasnyák lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az áeratikus hasnyák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1436 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 46, gyógyulás: 30, összesen: -16 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [128,75] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. Sheran hívei emelték. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Choler orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Találsz egy szent tölgyfát. Egy quwarg mozdul a földön. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy ősi csatamezőt. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet.

Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 236.]

h 1820 2 használod az 1820. tárgyat
Kezed az övcsatra helyezed, és koncentrálsz hősi harcaidra. Máris érzed a kedvező hatást! (+42 varázspont ). [5 pontot használtál fel, van még 231.]

h 1820 2 használod az 1820. tárgyat
Kezed az övcsatra helyezed, és koncentrálsz hősi harcaidra. Máris érzed a kedvező hatást! (+42 varázspont ). [5 pontot használtál fel, van még 226.]

h 1820 2 használod az 1820. tárgyat
Kezed az övcsatra helyezed, és koncentrálsz hősi harcaidra. Máris érzed a kedvező hatást! (+42 varázspont ). [5 pontot használtál fel, van még 221.]

v 96 95 107 elmormolod a 96. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(128,75) Sheran oltár, 31. jellempróba, oltár, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393)
(129,75) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Romold Thralk (3471. kalandozó)
(129,76) oltár, 38. jellempróba, művészi porolit (#720), áeratikus hasnyák (#243)
(130,75) purifikátor (#157), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), művészi porolit (#720)
(130,76) Chara-din monolitja (#534), trikornisok (#104)
(131,75) khór darázs (#348), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92)

[95,107] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Arénagödröt. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy jósda (577. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 211.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy vark. nekromanta

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat örvénykerítés varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 23 életpontot sebeztél. Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vark. nekromanta bal lábát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a vark. nekromanta jobb lábát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod a vark. nekromanta bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A vark. nekromanta kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 9 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 976 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 18, gyógyulás: 21, összesen: +3 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar bal lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal felnyársalod a varkaudar bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy borzalmas varkaudar

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 67 életpontot sebeztél. Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar jobb lábát. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával végigvágod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal megdöföd a borzalmas varkaudar jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A borzalmas varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy fűszertartó. 1765 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 38, gyógyulás: 19, összesen: -19 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar iszákos

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 77 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar iszákos bal karját. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (40 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar iszákos jobb lábát. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a varkaudar iszákos jobb oldalát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A varkaudar iszákos néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a varkaudar iszákos bal karját. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Méregfoggal megkarcolod a varkaudar iszákos jobb karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Karmával néhányszor a varkaudar iszákos megcsapja a fejedet. (4 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 varkaudar pálinka. 2785 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 436, sebződés: 175, gyógyulás: 92, összesen: -83 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar iszákos

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 35 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar iszákos bal oldalát. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (36 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a varkaudar iszákos fejét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar iszákos jobb vállát. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Méregfoggal megérinted a varkaudar iszákos bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmával néhányszor a varkaudar iszákos megcsapja a fejedet. (4 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2785 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 485, sebződés: 177, gyógyulás: 110, összesen: -67 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar behemót

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 18 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót fejét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a varkaudar behemót testét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar behemót jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A varkaudar behemót szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1273 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 11, gyógyulás: 29, összesen: +18 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar bajnok

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 13 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A föld hirtelen megelevenedik alattad, és borzalmas testű kő-föld elementállá válik. Oszlopnyi karjai felemelkednek, hogy összezúzzák parányi testedet! Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a varkaudar bajnok testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal eltalálod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A varkaudar bajnok megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 9 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar bajnok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1055 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 35, gyógyulás: 23, összesen: -12 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar behemót

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 14 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót bikafejét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a varkaudar behemót jobb karját. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1273 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 15, gyógyulás: 30, összesen: +15 ÉP}


A közönség éljenez, úgy tűnik legyőzted minden ellenfeledet. A púpos varkaudar mogorván előkotorja az erszényét, és kezedbe számlálja a megállapodott összeget. Kapsz 1000 aranyat. [85 pontot használtál fel, van még 126.]

m 6 mozogsz nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[128,75] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Sheran hívői építették. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Choler előtt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy ősi csatamezőt. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
[9 pontot használtál fel, van még 117.]

tk 18 3471 többszemélyes kaland 18 3471
Lássuk, kik értek ide nálad is korábban: Thunder Power. Közösen megválasztott vezetőtök, Romold Thralk érkeztével közös kalandra indultok majd. [0 pontot használtál fel, van még 117.]

szk 362 keresed a 362. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ryuku ostromteknőst. [0 pontot használtál fel, van még 117.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 112.]

* 2. BP: használod az 1271. tárgyat
Előveszed Sheran cserepét, és egy borkonyó bibét ledugdosol a benne lévő földbe. Ezután megöntözöd vízzel, majd isteni könnycseppel. Egyelőre semmi nem történik, de tudod, a föld mélyén már megkezdődött a csírázás folyamata. Hamarosan jókora, szüretelhető növény nő ebben a cserépben. [5 pontot használtál fel, van még 107.]

* 3. BP: imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy arató csattanat.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az arató csattanat egyik lábát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal tökéletesen perforálod az arató csattanat jobb oldalát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
845 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 18, gyógyulás: 25, összesen: +7 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 77.]

* 4. BP: használod az 1269. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. Pillanatnyi transzba zuhansz az üvegszilánkok játékától. Az idő dimenziói teljesen összekuszálódnak körülötted. (+4 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 78.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Sheran cserepében jókora, szüretelhető növény nőtt. Szereztél 3 borkonyó bibét. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 22, 7.
Az egyszerű halandó számára elérhetetlen tudati állapotban kapcsolatba lépsz a benned rejlő Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a hegyi szamár. 2 kaját habzsol be a mutáns pók. Egy kaját fal föl a kardfogú fülemüle. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 78 pontod maradt, ebből a következő körre 78 pontot vihetsz át. Kapsz még 408 pontot. A következő körben tehát 486 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Amos Kaelpyr, egy vörös, rövid hajú, kék szemű ember férfi vagy. Kecskeszakállad és bajuszod van. Bőröd gránitszürke. Tharr nagyhatalmú főpapja vagy. Papi hited: 349. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 267. fordulód.

Erő: 33 (48) Szint: 21 Merészség: 7/5 Magasság: 174 cm
IQ: 33 Támadás: 32 Agresszió: 10 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 25 Védekezés: 39 Menekülés: 30 % Életkor: 26/27 év
Egészség: 30 Életpont: 526/293 Jellem: semleges (-3) Tul. pont: 6
Szerencse: 43 (48) Varázspont: 678/33 Pénz: 13346 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 178/151 EFejl: 17
Eddig összesen 1631 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 16508 TP-t kaptál. Jelenleg 774138 TP-d van. A következő szinthez még 25862 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar iszákos, Rodrig, ongóliant. A 238. fordulódban 6966 arany került a bankszámládra. 7976 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 5 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/22 ökölvívás: 7/8 szúrófegyverek: 27/6 (+4%)
vágófegyverek: 22/30 (+22%) ütőfegyverek: 10/28 lőfegyverek: 26/62 (+9%)
dobófegyverek: 7/47

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); ezüsttollú nyíl (#363) (13 -16.); vashegyű nyíl (#176) (17 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/44 2. nyomkövetés: 39/56 (+20%) 3. mászás: 17/4
4. csapdakészítés: 20/56 (+5%) 5. csapdaészlelés: 6/91 6. gyógyítás: 52/26
7. titkosírás: 16/26 (+1000%) 8. felderítés: 16/51 9. szörnyidomítás: 10/95
10. teológia: 37/28 (+28%) 11. taumaturgia: 31/65 (+34%) 12. szerencsejáték: 2/18
13. versengés: 12/25 14. harcművészetek: 3/0 15. zene: 9/5
16. szörnyismeret: 28/27 (+20%) 17. pszi: 23/60 18. zárnyitás: 9/84
19. vadászat: 14/10 20. bányászat: 29/52 21. úszás: 6/18
22. főzés: 6/28 23. csapatmunka: 3/28

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), erőserkentőt (#1405) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 12)
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), quwarg ősmágus (#302), trikornis (#104), varkaudar hadúr (#270), ongóliant (#159), Poomr Ko (#957), ősi szellem (#422)
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
Tharr hívők (#996), Romold Thralk (#3471), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) vámpirizáció (#1) áldomás (#6) csupasz izom (#28)
tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka (#32), tompítás (#40), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 31, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96) lángcsóva (#31) >> 13. szintű lényekre
villámcsapás (#50) >> fémbontó szójer (#150) villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) izomernyesztés (#33) >> varkaudar varázsló (#271)
villámcsapás (#50) >> jégtroll (#164) tűzeső (#61) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
villámcsapás (#50) >> társak oldalán harcolva (#986) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
tűzeső (#61) >> ryuku csapásvezető (#778) villámcsapás (#50) >> 17. szintű lényekre
tűzeső (#61) >> quwarg parafenomén (#248) tűzeső (#61) >> férfiak (#998)
tűzeső (#61) >> nők (#999)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 31, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650) fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164)
védelem sav ellen (#36) >> Métely (#7000) védelem sav ellen (#36) >> burástya királynő (#759)
fehér glóbusz (#47) >> ulkor jéglény (#641) védelem sav ellen (#36) >> halálhozó (#419)
védelem sav ellen (#36) >> varkaudar varázsló (#271) tompítás (#40) >> varkaudar hadúr (#270)
fehér glóbusz (#47) >> sötét gnóm (#132) elektromos pajzs (#51) >> varkaudar bajnok (#190)
védelem sav ellen (#36) >> xirnox (#122) fehér glóbusz (#47) >> purifikátor (#157)
elektromos pajzs (#51) >> nők (#999) elektromos pajzs (#51) >> férfiak (#998)
védelem sav ellen (#36) >> ragyás burástya (#111) tüskepajzs (#30) >> alattomos manó (#756)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.
2.) A Ghallát fenyegető átok ellen minden vallás híve összefog. Áldozz te is 13 szopókövet!
3.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.

HŐSTETTEID
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 42

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 amniosz (#203) 22 borkonyó bibe (#312) 3 drótszőr (#37)
1 fekete gyöngy (#99) 15 gyíkfű (#201) 4 kaja (#2)
27 szárnyas hernyó (#69) 1 varázskő (#305) 149 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1000 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 darázsszárny (#652)
1 fűszertartó (#210) 24 gyógykenőcs (#313) 1 kvazár páncél (#251)
1 purifikátor háj (#269) 4 spiritusz (#170) 1 trikornis szarv (#198)
1 varkaudar csont (#1113) 1 varkaudar pálinka (#1137)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(128,75) Sheran oltár, 31. jellempróba, oltár, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), arató csattanat (#144)

Üzenet küldése a karakternek