267. forduló, 269. forduló, Amos Kaelpyr összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. jún. 2. 9h:26'
EZ A 268. JÁTÉKHETED, 268. FORDULÓD
269. játékheted kezdete: jún. 9.
A következő fordulódat legkorábban a 269. játékhéten tudjuk betáplálni.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #3338
SZÁMLA : XXXX

AMOS KAELPYR KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [128,75] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Romold Thralkkal. Raia főpapja. Egy bozontfonatot, egy csontamulettet, egy gólem talizmánt, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy hősi övcsatot, egy Khór maszkját, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy regeneráló gyűrűt, egy rinóbőr övet, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét és egy varkaudar csizmát visel. Ruházatát egy varkaudar hadúr trófea, egy acélkolosszus trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy mutáns pók a hátasa. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Mentális auráját felismered, jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Nem minden időt töltesz pihenéssel, míg táborozol, hiszen mostra egy többszemélyes kaland lett kijelölve a terveidben. A csapat többi tagja egymás után érkezik meg a helyszínre: Romold Thralk és Thunder Power. Thunder Power bemutatkozik neked, valóban nem találkoztatok még korábban. Romold Thralk kijelenti, hogy ő lesz a főnök, és punktum, hiszen ki is lenne nála alkalmasabb erre a beosztásra.
- Legelőször is, be kéne jutni valahogy - vakargatja a kobakját.
Te meg csak csóválod a fejed. Tipikus főnök! Nem ért semmihez, de dirigálni, azt tud! Lekuporodtok a kő mellé, és megpróbáltok rájönni, vajon mit jelenthet a rá vésett felirat. Nem is olyan egyszerű feladat. Az már az első pillanatban látszik, hogy egy versike, vagy találós kérdés az egész. A feladvány megfejtése pedig biztos varázsszóként nyitja a bejáratot. Igaz, hogy egy hosszú órába telik, mire rájöttök az első, gyakran ismétlődő jel értelmére, de innen egy-kettőre felgyorsul a megfejtés. Egy kusza, se füle, se farka versike alakul ki a munkátok nyomán, valami "bikbak manócskáról", meg az ő "dongótündér barátjáról". Pha! A történet szerint eltévednek az erdőben, és hosszas bolyongás után egy kútra bukkannak. A megfejtés egy teljesen értelmetlen varázsszó. Hangosan kimondjátok, és láss csodát! A kő menten félresiklik! Egy lépcső van mögötte, ami a mélybe vezet, és néhány lépés után víz alá merül. Egymásra pislogtok: itt bizony úszni kell! Szerencsére a folyosónak csak egy egészen rövid szakasza van víz alatt, utána egy kisebb barlangszerű helyiség következik. A víz fölött egy légbuborék van, amiből levegőt vehettek. Ismét lemerülve aztán kiderül, hogy a barlang túlsó oldalán a kijáratot egy erős rács védi. Fogalmatok sincs, milyen kulcs nyithatja. Gyors eszmecserét követően Romold Thralk mellett döntetek, neki van a legtöbb tapasztalata a helyzet megoldásában. Nem volt egy nagy szám ez a lakat! Hamar megadta magát. Most már nincs más hátra, mint feltárni a rácsot, de az sajnos borzasztóan beszorult. Vállal mindannyian nekifeszültök. Nekiveselkedtek, és megragadjátok a rácsot. Eleinte csak hiábavaló rángatásnak tűnik, de aztán megmozdul, és mire végképp elfogy a levegőtök, résnyire kitárul. Pont befértek rajta. Újabb levegővétel után egy rövid, víz alatti alagút következik, aztán egy tágas barlang. Amolyan medenceszerűség. A falon fáklyák világítanak. A medence túlsó végén valami mozgásra lesztek figyelmesek. Ajjaj! Társaságot kaptatok!
Szigonyt forgatsz majd a harcban.
Romold Thralkkal és Thunder Powerrel indultok csatába. Egy diuretikus kráken lesz az ellenfél!

A szörny tintát bocsát ki magából. Vicces! Azt hiszi, hogy ettől gyengébben fogsz tudni támadni! Hát nem. Szigonnyal jól megszúrod a diuretikus kráken gigászi testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Szigonnyal Romold Thralk jól megszúrja a diuretikus kráken egyik csápját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel Thunder Power nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrja a diuretikus kráken testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a diuretikus kráken, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
234 tapasztalati pontot kaptál. Úgy döntötök, Romold Thralk kutassa át a szörnyet. Gyorsan elrakja, amit talál (6 polip szívókát). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 52, gyógyulás: 16, összesen: -36 ÉP, összes sebzés: 88, összes sebződés: 52}

Jártányi erőtök sem marad, mire végeztek ezekkel a szörnyű bestiákkal. Kikapaszkodtok a medence partjára. A fáklya alatt egy hatalmas utazóláda hever. Talán innen osztogatja a jutalmat a mesterharcos azoknak, akik legyőzik kis kedvenceit. Ti győztetek, ezért jogos a jutalom! Mohón felnyitjátok a láda fedelét. Az osztozás után neked 1 próbakő (ld. enc.), 2 csigakagyló (ld. enc.), 1 kampós acélszigony (ld. enc.), 1 párducbőr pénztárca, 1 réz papi karkötő és 1 aranygyűrű jut. (Romold Thralk 1 próbakővel, 2 csigakagylóval, 1 rájabőr úszógatyával, 1 arany papi karkötővel, 1 zafír medallionnal és 1 kristálygömbbel , Thunder Power 1 próbakővel, 2 csigakagylóval, 1 kisebb teleportkővel, 1 vadászkéssel, 1 igazgy. fülbevalóval és 1 aranytűvel boldogabban távozhat.) A barlang túlsó végéből hangokat hallotok. Talán a mesterharcos közeledik? Nem lenne jó összefutni vele. Valószínűleg zokon venné, hogy "meglékeltétek" a kedvenc oktató központját. Visszaereszkedtek a medencébe, és amerről jöttetek, távoztok. Hamarosan már odakint tárgyaljátok az eseményeket, megkönnyebbülten nevetve. 10000 tapasztalati pontot kaptál. [50 pontot használtál fel, van még 436.]
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 kis bőrpajzsot (16 arany).
Az 1. napon találkozol egy hollófekete, copfos hajú, izzóan vörös szemű ember férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Leah nagyhatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bátorság medálját, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy Khór maszkját, egy koponya szimbólumot, egy lajstrom medált, egy Mágikus Koponyát, egy ónix masszavadítót, egy rinóbőr övet, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy fagymágus trófea, egy ongóliant trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kasza. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított homokféreg. Holmiját egy ryuku ostromteknős cipeli. Tisztán érzed auráját: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Összeismerkedtek. Az ő neve Damien. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 6 sallank karmot (15 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 varkaudar szablya (eladási ár: 20 arany, ebből a kezelési költség: 1 arany), 1 monstrum vállvédő (eladási ár: 200 arany, ebből a kezelési költség: 16 arany), 1 arany papi karkötő (eladási ár: 200 arany, ebből a kezelési költség: 16 arany) ellenértékét.
Romold Thralk, amikor összefutottatok, adott neked egy olimpiai fáklyát.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+24 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+218 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+75 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+3 kaja.) A lottó 766. hetének nyerőszámai: 12, 2, 17. 1 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 3 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy ryuku ostromteknős nyomára bukkansz. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [7 pontot használtál fel, van még 439.]

* 1. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+7 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 434.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 429.]

* 3. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 5 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 424.]

* 4. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 419.]

* 5. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 419.]

bb 1664 1 beraksz a bankba az 1664. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 próbakövet. [0 pontot használtál fel, van még 419.]

a 1823 5265 184 átadod az 1823. tárgyat az 5265. kalandozónak (184 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 olimpiai fáklyát Maszat el Moszad részére. [5 pontot használtál fel, van még 414.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 404.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 399.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 389.]

ext visszadátumozás kérelem
Visszadátumoztunk 15 játékhéttel. [0 pontot használtál fel, van még 389.]

v 96 73 60 elmormolod a 96. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[73,60] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Van itt egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 379.]

fa 251 3471 1 feladod a 251. tárgyat a 3471. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Romold Thralk részére szánod. Átadsz 1 kvazár páncélt. Ennek elküldése 30 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 376.]

fa 69 3471 10 feladod a 69. tárgyat a 3471. kalandozónak (10 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Romold Thralk részére szánod. Átadsz 10 szárnyas hernyót. Ennek elküldése 34 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 373.]

m 2 8 8 mozogsz keletre, északra, északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[128,75] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Ananászvirág illatát hozza a szél.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Sheran hívei emelték. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Choler orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy ősi csatamezőt. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, friss troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [128,74] Ritkul a növényzet, és meredek kapatató áll előtted. Hegyvidéken vagy. Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Látsz egy törpe bányát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Találsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (óndarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Északnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy földsárkány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 17 életpontot sebeztél. A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (8 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a földsárkány fejét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Méregfoggal többször eltalálod a földsárkány testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A földsárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A földsárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
945 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 17, gyógyulás: 23, összesen: +6 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összefutsz Cras Lorggal. Ő Shelina férje! Elenios főpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruhát, jobb napokat látott, dísztelen acélsisakot és egy fekete köpönyeget visel. Fegyverein nem csak a temérdek használat, de a gondoskodás is meglátszik. Harcokban megedződött arcát réginek tűnő forradások borítják. Rangja a Kompániában: martalóc. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy acélkolosszus trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: csaták viharától tépett lobogó. Hátasállata egy sullár! Teherhordója is van: egy érző szívű dromedár! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Köszöntitek egymást, aztán tovább.

(Továbbmész...) [128,73] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy xantusz-kaktuszt. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy tündöklő szobor van. Elteszed a látcsövet. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. [27 pontot használtál fel, van még 346.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[128,72] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy quwarg királynő lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 21 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő bal középső lábát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Méregfoggal gyengén megszurkálod a quwarg királynő testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a quwarg királynő jobb vállát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Méregfoggal kicsit megsebzed a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1221 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 32, gyógyulás: 41, összesen: +9 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyöngymangó bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ->eldobod] [mákrózsa virág ->eldobod] Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy álomvirágot. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [128,71] A talaj süppedős, nedves: mocsaras terepen vagy. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy xirnox lehet. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem sav ellen varázst. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Fürdesz a fekete savcsóvában. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a xirnox fejét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod a xirnox jobb vállát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Agyarával a xirnox felkarcolja a combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Nyelvével a xirnox eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A xirnox most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 504 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 7, gyógyulás: 20, összesen: +13 ÉP}

Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Lop-Nessy Eszti. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Ráismersz a lényre. Egy szutykos remák. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 34 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a szutykos remák testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szutykos remák szőrös testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod a szutykos remák testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápjaival a szutykos remák lecsap a bal karodra. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-15 pszi pont.) (-1 TU.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1274 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 20, gyógyulás: 25, összesen: +5 ÉP}


(Továbbmész...) [128,70] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Egy mocsári ácsorgó közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 17 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a mocsári ácsorgó lassúmozgású testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a mocsári ácsorgó testét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Méregfoggal megdöföd a mocsári ácsorgó testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 35 életpontot vesztettél. A mocsári ácsorgó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 966 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 42, gyógyulás: 29, összesen: -13 ÉP}

Találsz egy nekrofunt. Felfedeztél egy mocsári penkét.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy smaragdgólem. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 35 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragdgólem fejét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a smaragdgólem testét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Méregfoggal megdöföd a smaragdgólem jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1719 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 53, gyógyulás: 43, összesen: -10 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
Az ötpróbás sátor felé veszed az irányt. Az előtte álló alakváltó fiúcska - felfigyelve érdeklődésedre - rögtön befelé tessékel. Úgy döntesz, próbát teszel. Az első próba a súlyemelés. Az alakváltó fiú kiválaszt neked egyet a rúdra szúrt vastömbök közül, majd megkér, hogy emeld fel. Két kézzel nekirugaszkodsz, és elégedetten konstatálod, hogy nem is olyan nehéz, mint gondoltad. Tovább... A második megmérettetés az intelligenciád teszteli. Egy gnóm kérdéseket tesz fel, és neked kvízszerűen három válaszból kell kiválasztanod a megfelelőt. A kérdések többségére kapásból tudod a megoldást, a többinél pedig szerencsésen tippelsz. A gnóm elismerően bólogat tudásod láttán... Ügyességpróba. Néhány labdát kapsz a feladatot adó elf tornásztól, majd arra kér, tarts velük bemutatót. A zsonglőrködés sosem volt az erősséged, de mivel semmit nem veszíthetsz, megpróbálkozol vele. A labdák bizonytalan ívben repkednek, teljesen átizzadsz, mire a homokóra a letelt időt jelzi. Az elf azonban a fejét csóválja, megszámolja a labdákat, majd a földön heverő társaikra mutatva jelzi, hogy nincs meg mind, néhányat elhagytál a próba közben. 483 tapasztalati pontot kaptál. Lelógó orral állsz odébb.
Határozott léptekkel a cirkusz boszorkájának sátra felé veszed az irányt. Az öregasszony morc arckifejezéssel elveszi tőled a hozott tárgyakat, majd kis kutakodás árán előbányássza asztala mögül a jutalmad. A teremtés zsákja az. Megköszönöd és odébbállsz.
Az egyik sátor előtt egy magában passziánszozó árnymanót pillantasz meg. Amikor közelebb osonsz, meglátod a kiírást: "Aki legyőzi a cirkusz legjobb HKK-játékosát, mesés jutalomban részesül!" Kedved támad kipróbálni.
- Akkor kezdjük! - mondja az árnymanó, és kirak 100 aranyat maga elé az asztalra, ezután te is így cselekszel. 1. kör: Rezzenéstelen arckifejezést öltve magadra, szemügyre veszed mit húztál: 1 Mákrózsa főzet, 1 Orzag bilincse, 1 Garokk, 1 Vérfürdető magszim, 1 Temető. Ez sajnos semmit nem ér. Rövid licitálás kezdődik, de mivel mindketten bíztok a kezetekben lévő lapokban, következik a lapcsere. 5 lapot cserélsz. Izgatottan megnézed mi van most a kezedben: 1 Kaszabolósáska, 1 Kisebb quwarg istenség, 1 Illúziópalota, 1 Ellenvarázslat, 1 Sötét motyogó. Semmi változás. Az asztalra terítitek a lapjaitokat, és mindketten az ellenfélét kezditek vizsgálgatni. Az árnymanó kezében a következők voltak: 1 Aranyeső, 1 Déja vu, 2 Kaszabolósáska, 1 Piromenyét. Ez egy pár! Vesztettél. 483 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan állapítod meg, hogy megszabadultál 36 aranytól. Otthagyod a gonosz mosollyal téged méregető árnymanót.
A cirkusz közepén furcsa sátorra bukkansz, megcsodálod hatalmas méreteit, átlátszó kupoláját. Aztán a szónokló férfira szegezed tekinteted, és alaposan szemügyre veszed cifra kockás ruháját. Aztán az is eljut agyadig, miket beszél, a szirén sátrába lépésre biztatna. Mivel jótékony hangulatban vagy, nagylelkűen megmondod neki, hogy rendben, megpróbálkoznál a hely veszélyeinek legyűrésével. Leadod a tárgyaidat, és belépsz. Egy keresztirányú folyosón állsz. Rövid gondolkozás után balra indulsz, az elágazásoknál pedig ösztöneidet követve választasz irányt. Szinte leteper a lábadról a hirtelen rád törő éhség. A közelben lévő járatok összes molekuláját tüzetesen átvizsgálod pár falatnyi ennivaló után, de nem jársz sikerrel. Közben egyre elviselhetetlenebbé válik gyomrod üresség elleni tiltakozása, úgyhogy inkább visszafelé indulsz. 483 tapasztalati pontot kaptál. Visszakéred a tárgyaidat az ajtónálló férfitól, majd szomorúan búcsút intesz neki.
A szellemkastély olyan, mint mindig, magányos és lenyűgöző. A bejárat előtt nem vár rád kísértet, az egyetlen "élő" dolog a környéken a szél cibálta sátorponyva. Sietve lépsz be a falak közé. A sötét folyosón utadat egy robosztus fal állja el. A belőle kiálló acéltüskéken megcsillan egy kósza fénysugár. Végigpásztázod tekinteteddel, titkos nyitó szerkezetet kutatva. Nem találsz semmit. Egyre biztosabb vagy abban, hogy ez a fal csak illúzió. Minden bátorságodat összeszedve, a tüskékkel nem törődve, a falnak rontasz. Nagy szerencsédre igazad volt, akadálytalanul siklasz át rajta. A néma csendben rettenthetetlenül haladsz előre a csupán egyetlen irányba vezető úton. Hallásod minden egyes útszakaszon apró neszek és zajok - az élet apró jelei - után kutat. Ezt az állapotot egy iszonyatos hangerejű, rémült sikoltás zúzza apró darabokra. Egy pillanatra eszméletedet veszted a hirtelen jött sokktól, de a hang kínzó ereje tovább folytatja, amit elkezdett. Kis idő múlva, amilyen hirtelen érkezett, olyan hirtelenséggel hallgat el a rémület sikolya. Éhezni és szomjazni kezdesz! (247 életpontot vesztettél.) Rendületlenül haladsz előre a folyosókon, mígnem valami utadat állja az egyik szakaszon. Gyorsan kiderül, hogy a kísértetvarázsló agresszív magatartása semmi jóval nem kecsegtet. Le kell győznöd, ha folytatni akarod utad. (ld. enc.) A szörny már kis híján rád ugrik, hogy miszlikbe aprítson, de jelen esetben ügyesebbnek bizonyulsz. Kitérsz támadása elől, és futásnak eredsz az úton visszafelé, amerről érkeztél. Kedveszegetten hagyod ott a cirkuszosokat, hogy újra belevethesd magad Ghalla "hétköznapi" életébe. Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +300 életerő.)
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délkeletre egy rúnakő van. Északnyugatra egy lápi hajlék van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Lop-Nessy Eszti. Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-3 kaja.) [87 pontot használtál fel, van még 259.]

m 6 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra
[127,70] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északra látsz egy lápi hajlékot. Elteszed a látcsövet. délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Weasel.

Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [126,71] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy olvasztókemencét. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Weasel.

Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-2 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 241.]

h 1820 2 használod az 1820. tárgyat
Kezed az övcsatra helyezed, és koncentrálsz hősi harcaidra. Máris érzed a kedvező hatást! (+42 varázspont ). [5 pontot használtál fel, van még 236.]

h 1820 2 használod az 1820. tárgyat
Kezed az övcsatra helyezed, és koncentrálsz hősi harcaidra. Máris érzed a kedvező hatást! (+42 varázspont ). [5 pontot használtál fel, van még 231.]

h 1820 2 használod az 1820. tárgyat
Kezed az övcsatra helyezed, és koncentrálsz hősi harcaidra. Máris érzed a kedvező hatást! (+42 varázspont ). [5 pontot használtál fel, van még 226.]

v 96 95 107 elmormolod a 96. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(126,71) nekrofun (#173)
(128,70) mocsári ácsorgó (#774), nekrofun (#173), mocsári penke (#148), smaragdgólem (#417)
(128,71) xirnoxszal (#122), szutykos remák (#191)
(128,72) quwarg királynő (#153), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), tündöklő szobor (#1587), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 29. jellempróba
(128,73) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Chara-din monolitja (#534), Leah oltár
(128,74) Tharr rúnaköve, olvasztókemence (#86), törpe bánya (#435), vaskohó (#155), Leah oltár, világítótorony (#156), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, földsárkány (#359), Cras Lorg (3165. kalandozó)
(128,75) Sheran oltár, 31. jellempróba, oltár, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393)

[95,107] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Arénagödröt. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.

Van itt egy jósda (577. épület.). Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 216.]

beaj 5746 beajánlod a K.T.-be az 5746. kalandozót
Mentálisan közlöd a csoportvezetővel, hogy egy új tag szeretne belépni a csoportba, és ajánlod Dezintegrátor felvételét. [0 pontot használtál fel, van még 216.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar mágus

A másik mormol valamit: egy örvénykerítés varázslat! Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 3 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a varkaudar mágus jobb karját. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal teljesen átszúrod a varkaudar mágus nyakát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar mágus lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
217 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 9, gyógyulás: 20, összesen: +11 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar behemót

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 16 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar behemót testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar behemót bal lábát. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar behemót bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mielőtt észbe kapnál, a varkaudar behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A varkaudar behemót még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1273 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 13, gyógyulás: 32, összesen: +19 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar varázsló

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem sav ellen varázst. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar varázsló fejét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar varázsló testét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Méregfoggal megdöfködöd a varkaudar varázsló bal vállát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1974 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 0, gyógyulás: 34, összesen: +34 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar bajnok

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 13 életpontot sebeztél. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 17 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar bajnok jobb lábát. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Méregfoggal eltalálod a varkaudar bajnok jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A varkaudar bajnok megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varkaudar bajnok csapása csak a levegőt találja. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 9 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1055 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 30, gyógyulás: 26, összesen: -4 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar íjász

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász testét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 18 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a varkaudar íjász jobb karját. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1543 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 77, gyógyulás: 38, összesen: -39 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar iszákos

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi hatás! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (44 életpontot vesztettél.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar iszákos jobb lábát. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal néhányszor megkarcolod a varkaudar iszákos testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a varkaudar iszákos megcsapja a fejedet. (4 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal megérinted a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2785 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 437, sebződés: 181, gyógyulás: 28, összesen: -153 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar varázsló

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar varázsló testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a varkaudar varázsló fejét. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal meghorzsolod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. 47 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1974 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal teljesen átdöföd a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


A közönség éljenez, úgy tűnik legyőzted minden ellenfeledet. A púpos varkaudar mogorván előkotorja az erszényét, és kezedbe számlálja a megállapodott összeget. Kapsz 1000 aranyat. [85 pontot használtál fel, van még 131.]

m 6 mozogsz nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[126,71] Változik a terep: mocsárvidéken jársz. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy olvasztókemencét. Elteszed a látcsövet. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Weasel.

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
[9 pontot használtál fel, van még 122.]

szk 353 keresed a 353. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy tesh alligátort. [0 pontot használtál fel, van még 122.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 117.]

* 2. BP: használod az 1271. tárgyat
Előveszed Sheran cserepét, és egy borkonyó bibét ledugdosol a benne lévő földbe. Ezután megöntözöd vízzel, majd isteni könnycseppel. Egy apró hajtás azonnal kinő a földből, de míg ebből szüretelhető növény lesz, némi időnek el kell telnie. [5 pontot használtál fel, van még 112.]

* 3. BP: imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 82.]

* 4. BP: használod az 1269. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. Pillanatnyi transzba zuhansz az üvegszilánkok játékától. Az idő dimenziói teljesen összekuszálódnak körülötted. (+11 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 90.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Hohó! Sheran cserepében termést hozott a növény. Leszüretelsz 3 borkonyó bibét. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 2, 22.
Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. 2 kaját habzsol be a mutáns pók. Egy kaját bezabál a kardfogú fülemüle. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól ragyogó és ígéretes tehetség helyett több, mint ragyogó és ígéretes tehetség. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +24 max. varázspont, +10 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Ebben a körben 90 pontod maradt, ebből a következő körre 90 pontot vihetsz át. Kapsz még 409 pontot. A következő körben tehát 499 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PRÓBAKŐ (1664. TÁRGY)
Érdes felületű szürke kő a próbakő. Ha a kezedbe fogod, mentálisan kiteljesedsz, és olyan dolgokra leszel képes, amire korábban nem. A tárgyat automatikusan használni fogod azokban a többszemélyes kalandokban, ahol egy fegyveres vagy egyéb szakértelem próbájára kényszerülsz, és az az addigi tudásoddal nem lehet sikeres. A próbakővel sikerül kiaknázni más jellegű, de ideillő tudásodat, azaz az adott szakértelemre pont annyi pluszt kapsz, amennyi a csapatmunka szakértelmed. A csapatmunka szakértelem próbáknál a próbakő nem segít. A tárgyat abban az esetben nem használod, ha így sem mennél át a próbán. A tárgy nem átadható.

CSIGAKAGYLÓ (1131. TÁRGY)
Ez a többször önmagába csavarodó kagyló csak úgy ellebegett előtted, mikor a vízben lubickoltál. Hát persze, hogy zsebre vágtad, hiszen megpillantásának pillanatában egy jelenet játszódott le lelki szemeid előtt: amint a nyakláncra fűzött csigakagylót szerelmed nyakába akasztod, hiszen biztos vagy benne, hogy neki szerencsét fog hozni. Persze ez nem jelenti azt, hogy ennek valóban le kell játszódnia... Vagy igen?

KAMPÓS ACÉLSZIGONY (455. TÁRGY)
Annak a kalandozónak, aki ezt a hosszú, kampós végű, hegyes acélszigonyt forgatja, nem jelent nehézséget még egy vércápa leölése sem. A kampós acélszigony használatakor kapsz +2 támadást, és az okozott sebzés 3D6+5. A fegyver forgatásához szükséges minimális vízifegyver szakértelem 9.

KÍSÉRTETVARÁZSLÓ (424. SZÖRNY)
Első pillantásra egy egyszerű öregembernek néz ki, másodszorra már fel lehet fedezni az apróbb hiányosságokat és meglepő ellentmondásokat. Például: a kísértetvarázsló lába térd alatt nem létezik, így csupán különös szellemalakként lebeg a levegőben, valamint egész alakja, mintha egy látomás lenne, olyan testetlennek tűnik. Szinte biztos, hogy vágófegyvered akadálytalanul haladna át az illúziótesten, és ő ezt még csak meg sem érezné. Harmadik vizsgálódásra már nincs idő, a varázstudó megcsillogtatja tudását, és a Leahtól kapott hatalmánál fogva, támadó varázslatok tucatjait zúdítja rád.

KARAKTERLAP

Amos Kaelpyr, egy vörös, rövid hajú, kék szemű ember férfi vagy. Kecskeszakállad és bajuszod van. Bőröd gránitszürke. Tharr nagyhatalmú főpapja vagy. Papi hited: 350. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 268. fordulód.

Erő: 33 (48) Szint: 22 Merészség: 7/5 Magasság: 174 cm
IQ: 33 Támadás: 29 Agresszió: 10 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 25 Védekezés: 39 Menekülés: 30 % Életkor: 26/27 év
Egészség: 30 Életpont: 537/176 Jellem: semleges (-3) Tul. pont: 9
Szerencse: 43 (48) Varázspont: 702/33 Pénz: 14582 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 28/2 Pszi pont: 178/171 EFejl: 17
Eddig összesen 1645 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 19027 TP-t kaptál. Jelenleg 803399 TP-d van. A következő szinthez még 196601 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar iszákos, Rodrig, ongóliant. A 238. fordulódban 6966 arany került a bankszámládra. 8010 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 6 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/35 ökölvívás: 7/8 szúrófegyverek: 27/10 (+4%)
vágófegyverek: 22/58 (+28%) ütőfegyverek: 10/28 lőfegyverek: 26/72 (+10%)
dobófegyverek: 7/47

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); ezüsttollú nyíl (#363) (13 -16.); vashegyű nyíl (#176) (17 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/44 2. nyomkövetés: 39/73 (+17%) 3. mászás: 17/4
4. csapdakészítés: 20/62 (+6%) 5. csapdaészlelés: 6/91 6. gyógyítás: 52/26
7. titkosírás: 6/38 (-1000%) 8. felderítés: 16/51 9. szörnyidomítás: 10/95
10. teológia: 37/59 (+30%) 11. taumaturgia: 31/97 (+32%) 12. szerencsejáték: 2/29 (+11%)
13. versengés: 12/73 (+48%) 14. harcművészetek: 3/0 15. zene: 9/5
16. szörnyismeret: 28/45 (+18%) 17. pszi: 23/64 (+4%) 18. zárnyitás: 9/84
19. vadászat: 14/21 (+11%) 20. bányászat: 29/63 (+11%) 21. úszás: 6/35
22. főzés: 6/28 23. csapatmunka: 3/78

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), erőserkentőt (#1405) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 12)
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), quwarg ősmágus (#302), trikornis (#104), varkaudar hadúr (#270), ongóliant (#159), Poomr Ko (#957), ősi szellem (#422)
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
Tharr hívők (#996), Romold Thralk (#3471), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) csupasz izom (#28) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24)
szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka (#32), tompítás (#40), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 31, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96) lángcsóva (#31) >> 13. szintű lényekre
villámcsapás (#50) >> fémbontó szójer (#150) villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) izomernyesztés (#33) >> varkaudar varázsló (#271)
villámcsapás (#50) >> jégtroll (#164) tűzeső (#61) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
villámcsapás (#50) >> társak oldalán harcolva (#986) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
tűzeső (#61) >> ryuku csapásvezető (#778) villámcsapás (#50) >> 17. szintű lényekre
tűzeső (#61) >> quwarg parafenomén (#248) tűzeső (#61) >> férfiak (#998)
tűzeső (#61) >> nők (#999)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 31, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650) fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164)
védelem sav ellen (#36) >> Métely (#7000) védelem sav ellen (#36) >> burástya királynő (#759)
fehér glóbusz (#47) >> ulkor jéglény (#641) védelem sav ellen (#36) >> halálhozó (#419)
védelem sav ellen (#36) >> varkaudar varázsló (#271) tompítás (#40) >> varkaudar hadúr (#270)
fehér glóbusz (#47) >> sötét gnóm (#132) elektromos pajzs (#51) >> varkaudar bajnok (#190)
védelem sav ellen (#36) >> xirnox (#122) fehér glóbusz (#47) >> purifikátor (#157)
elektromos pajzs (#51) >> nők (#999) elektromos pajzs (#51) >> férfiak (#998)
védelem sav ellen (#36) >> ragyás burástya (#111) tüskepajzs (#30) >> alattomos manó (#756)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.
2.) A Ghallát fenyegető átok ellen minden vallás híve összefog. Áldozz te is 13 szopókövet!
3.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.

HŐSTETTEID
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 42

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 bot (#4) 2 csontkulcs (#74) 2 drótszőr (#37)
2 fekete gyöngy (#99) 10 kaja (#2) 1 kvazár páncél (#251)
1 rakolits por (#669) 1 sámán gyógykenőcs (#1139) 19 smirglilevél (#29)
2 spiritusz (#170) 10 szárnyas hernyó (#69) 1 szent jogar (#150)
26 víz (#27) 1 olimpiai fáklya (#1823) 1 próbakő (#1664)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
880 arany (#50) 2 borkonyó bibe (#312) 1 remák szív (#264)
1 sullár hólyag (#168) 1 teremtés zsákja (#818) 5 ugh méreg (#166)
1 varkaudar csont (#1113) 1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(126,71) nekrofun (#173)

Üzenet küldése a karakternek