268. forduló, 270. forduló, Wirnox a tomboló összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. máj. 3. 9h:14'
EZ A 305. JÁTÉKHETED, 269. FORDULÓD
306. játékheted kezdete: máj. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1723
SZÁMLA : XXXX

WIRNOX A TOMBOLÓ KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [140,71] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 Mágikus Koponyát (200 arany kikiáltási áron), 20 varkaudar pálinkát (300 arany kikiáltási áron), 10 rókafarkat (200 arany kikiáltási áron), 5 Thargodan esszenciát (220 arany kikiáltási áron), 1 ezüsttollú nyilat (200 arany kikiáltási áron), 6 ezüsthegyű nyilat (100 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 27 gyöngymangó (eladási ár: 280 arany, ebből a kezelési költség: 22 arany) ellenértékét.
Az aranytermő erszény 30 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kerek követ. A teremtés zsákja létrehozott 1 zöld üveget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+46 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+288 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+32 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 657. hetének nyerőszámai: 28, 1, 2. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 619.]

* 2. KP: elmormolod a 78. varázslatot
Kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod a láth. észlelése varázslatot! [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 614.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 609.]

* 4. KP: elmormolod a 4. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad az auralátás varázslatot! Felkészültél az aurák kilesésére. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 604.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 599.]

dd 268 87 225 eldobod a 268. tárgyat a 87. tárgyat a 225. tárgyat
Elhajítasz 2 gromak bőrt. Elhajítasz 1 bronzhegyű lándzsát. Elhajítasz 1 orgyilkos tőrt. [0 pontot használtál fel, van még 599.]

dd 64 107 49 eldobod a 64. tárgyat a 107. tárgyat a 49. tárgyat
Elhajítasz 1 csontszablyát. Elhajítasz 1 rövid íjat. Elhajítasz 1 kígyóbőr kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 599.]

kb 326 14 kiveszel a bankból a 326. tárgyat (14 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 14 ezüstdarabot. [0 pontot használtál fel, van még 599.]

kb 131 35 kiveszel a bankból a 131. tárgyat (35 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 35 ubuk tüskét. [0 pontot használtál fel, van még 599.]

bb 1068 beraksz a bankba az 1068. tárgyat
Beraksz a bank széfjébe 1 bundás kabátot. [0 pontot használtál fel, van még 599.]

m 6 mozogsz nyugatra
[139,71] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Elérted Raggard síkjának nyugati szélét. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " "Éljenek a Halhatatlanok..!" - mondá LEAH a Halottak Könyvében. <Tour-Mix próféta> " Észreveszel egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Félve beóvakodsz a mínosz-kúp belsejébe. Odabent néma csend fogad. Néhány semmitmondó, misztikus kőszobor van bent és egy régóta száraz áldozati edény. Már épp menni készülsz, amikor valamit megpillantasz egy szobor háta mögött. Odébb tolva a kőalakot, egy furcsa írás válik láthatóvá!

Odakint is körülnézel.
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt.

Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek keletre.
[32 pontot használtál fel, van még 567.]

jlk 7242 jelszó kimondása 7242
Izgatottan lépsz be a mínosz-kúpba, és hadarva mondod ki a jelszót. Dübörögve félrecsusszan egy szobor. Alatta a mélybe vezető lépcsőt látsz, a falon pedig egy térkép rajzolódik ki. 159 tapasztalati pontot kaptál.

16 17
15 14 13
9 7
8
18
6 10
4
19
2 5
12
3 11 20
1 21
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez az 56. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 562.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[138,72] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy smirglibokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Már vár itt rád valami. Egy vortexmágus.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy örvénykerítés varázst. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 46 életpontot sebeztél. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 68 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vortexmágus fejét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Troll doronggal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vortexmágus jobb oldalát. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Harci kalapáccsal megpöccinted a vortexmágus testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 67 életpontot vesztettél. A vortexmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1350 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 135, gyógyulás: 20, összesen: -115 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
(Feltételes gyógyítás:) Hosszas kutatómunkával sikerült felfedezned egy langusz fát. Begyűjtesz róla néhány levelet. Óriási szerencsédre találsz pár fekete szőrhernyót is. A hernyókat egyenként becsavarod egy-egy levélbe, majd határozott mozdulatokkal belakmározod a finom falatokat. Az éhségedet ugyan ez a koszt nem csillapítja, valami másra azonban nagyon alkalmas. (+87 életerő.)
Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ó! Hiszen ez egy áeratikus hasnyák. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.


(Továbbmész...) [137,73] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kazmárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Felfedeztél egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Ez a boszorkány biztosan kincset rejteget, üvöltve ugrasz neki. A banya hangosan felkiált: - Átok rád, halandó! - Érzed, hogy a karjaidból kiszáll az erő, lépéseid bizonytalanok lesznek, de ez még nem akadályoz meg abban, hogy elbánjál egy törékeny vénasszonnyal. Miután leütötted, átkutatod a csomagját. Egy botot találsz benne. Az erőd nagyon lassan tér vissza, szerencsére az átok rövidtávú volt. (+2 gonoszság.) Szereztél egy botot.
Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

[79 pontot használtál fel, van még 483.]

kt 325 elkészíted a 325. tárgyat
Legyártottál 1 ezüstkardot. Egészséged TF-elődött. [50 pontot használtál fel, van még 433.]

ek 7 21 3 t. energia kisütése: 7 21 3
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+3 úszás.) [-3 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 433.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[137,72] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy vérfürdető magszim közeledik. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Troll doronggal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérfürdető magszim testét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Harci kalapáccsal megpöccinted a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A vérfürdető magszim csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 826 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 0, gyógyulás: 22, összesen: +22 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívei emelték.

(Továbbmész...) [137,71] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg harcos. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos torát. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Troll doronggal többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos testét. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Harci kalapáccsal megütöd a quwarg harcos testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 10, gyógyulás: 35, összesen: +25 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight híveié. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy patakot. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [137,70] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely délkeletről folyik északnyugatra. Feltöltöd a vizestömlőt. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy áeratikus hasnyák volt. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 397.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[136,69] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy quwarg királynő. Megvető mosollyal várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 93 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő testét. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Megmarkolva a troll dorongot a másikra ugrasz. Troll doronggal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő testét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Harci kalapáccsal meghorzsolod a quwarg királynő bal első lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 17, gyógyulás: 21, összesen: +4 ÉP}

Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy friss csatamezőt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 385.]

usz 40 úszol 40 pontért
Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! A víz nem túl meleg, de gyorsan mozogni kezdesz, és így már nem fázol. Nyitott szemmel merülsz a mélybe, figyelve minden mozgásra. Kezedben a megbízható szigonyt markolod. Úszik feléd valami. Egy opati polip!

Megmarkolva a szigonyt a másikra ugrasz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az opati polip testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csápjaival az opati polip lecsap a bal karodra. (6 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 150 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 15, gyógyulás: 9, összesen: -6 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. De semmi! Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 úszás). [40 pontot használtál fel, van még 345.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Kifinomult érzékeid segítségével kiválasztod azt a helyet, ahol a legerősebb a földsugárzás. Karodon egy kis bemetszést csinálsz, hogy az áttranszformált sugárzást minél hatékonyabban használhasd fel életenergiád növelésére. Még a nagyanyádnak sem sikerült soha ilyen jól ez a művelet. (+81 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 305.]

usz 40 úszol 40 pontért
Leveszel mindent, ami az úszásban akadályozhat, aztán gyerünk a fürdeni! Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Nyitott szemmel merülsz a mélybe, figyelve minden mozgásra. Kezedben a megbízható szigonyt markolod. Úszik feléd valami. Egy hínárevő piranha!

Elszántan a másikra rontasz. Szigonnyal teljesen átszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A hínárevő piranha megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 90 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. De semmi! Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [40 pontot használtál fel, van még 265.]

v 96 73 60 elmormolod a 96. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(136,69) quwarg királynő (#153), tavacska, oltár, opati polip (#195), hínárevő piranha (#194)
(137,70) patak, áeratikus hasnyák (#243)
(137,71) quwarg harcos (#201), Fairlight oltár
(137,72) vérfürdető magszim (#148), Dornodon oltár
(137,73) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), oltár, 32. jellempróba, érclelőhely
(138,72) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), oltár, vortexmágus (#418), áeratikus hasnyák (#243)
(139,71) mínosz-kúp (#178), szent tölgyfa (#393), oltár

[73,60] Épületek tűnnek fel. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.

Látsz egy főutcát. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kastélyt. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 7850 TVP épült bele.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 255.]

fa 325 5699 1 feladod a 325. tárgyat az 5699. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Verminya részére szánod. Átadsz 1 ezüstkardot. Ennek elküldése 26 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 252.]

faa 351 1072 feladod a 351. tárgyat az 1072. tárgyat
Ennyi csomaghoz még egy futár kell, de nem probléma, már úton is van. A csomagot Verminya részére szánod. Átadsz 13 tolmokov-koktélt. Ennek elküldése 38 arany lesz. Átadsz 5 ulkor gyöngyöt. Ennek elküldése 30 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [6 pontot használtál fel, van még 246.]

fa 210 3186 4 feladod a 210. tárgyat a 3186. kalandozónak (4 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Liu Takahono részére szánod. Átadsz 4 fűszertartót. Ennek elküldése 28 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 243.]

m 3 mozogsz délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[136,69] Síkság, továbbra is csak síkság. Virágzó maghóla illatát hozza a szél.

Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert nyugatra fordítod, megpillantasz egy friss csatamezőt. Elrakod a távcsövet. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
[12 pontot használtál fel, van még 231.]

* 1. BP: használod a 337. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [2 pontot használtál fel, van még 229.]

* 2. BP: használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 220 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 226.]

* 3. BP: elmormolod a 201. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 szögletes kő). [0 pontot használtál fel, van még 226.]

* 4. BP: használod az 1271. tárgyat
Nincs nálad elég isteni könnycsepp, pedig az feltétlenül szükséges lenne a növény csíráztatásához! [0 pontot használtál fel, van még 226.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 26 fejleszted a 4. tulajdonságodat 26 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [26 pontot használtál fel, van még 200.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+2 gonoszság.) A sötét tekercsek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 11, 13.
Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 410 pontot. A következő körben tehát 610 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Wirnox a tomboló, egy kopasz, piros szemű, körszakállas troll férfi vagy. Fekete a bőröd. Chara-din kisebb papja vagy. A Sötét Inkvizíció Apostolai (#9148) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod: inkvizítori kínzómester. Ez a 269. fordulód.

Erő: 34 (41) Szint: 20 Merészség: 8/6 Magasság: 257 cm
IQ: 26 (32) Támadás: 30 Agresszió: 3 Testsúly: 493 kg
Ügyesség: 25 (28) Védekezés: 40 Menekülés: 30 % Életkor: 23/23 év
Egészség: 30 (32) Életpont: 289/259 Jellem: gonosz (514) Tul. pont: -2
Szerencse: 30 (32) Varázspont: 432/87 Pénz: 2195 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 21/7 Pszi pont: 136/289 EFejl: 15
Eddig összesen 1656 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4979 TP-t kaptál. Jelenleg 461015 TP-d van. A következő szinthez még 138985 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, varkaudar hadúr, eszkimó óriás. A 267. fordulódban 14567 arany került a bankszámládra. 14639 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4 szúrófegyverek: 21 ütőfegyverek: 28
lőfegyverek: 6 dobófegyverek: 25

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -); mérg. ubuk dobónyíl (#188) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12 2. nyomkövetés: 54 3. lopás: 5
4. mászás: 4 5. csapdakészítés: 19 6. csapdaészlelés: 9
7. gyógyítás: 58 8. titkosírás: 6 9. felderítés: 21
10. szörnyidomítás: 6 11. teológia: 38 (+1) 12. taumaturgia: 40
13. szerencsejáték: 1 14. versengés: 11 15. zene: 15
16. szörnyismeret: 16 17. pszi: 20 18. zárnyitás: 7
19. vadászat: 7 20. bányászat: 24 21. úszás: 7 (-1)
22. főzés: 7

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 20 darabot )
elfogod goldugart (#65) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
gonoszkodsz max. 100 TVP-ért
mászol max. 90 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 12)
színes dözmöng (#78) (csak egyszer), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), tormikus egér (#218), degradátor (#210), semlegesek (#989), tetemember (#123), nyuhaj karbin (#110), varkaudar hadúr (#270) (csak egyszer), 9922. szövetség (#9922)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
nómenklatúra (#158), áeratikus hasnyák (#243), acéldarázs (#140), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) káoszcsapás (#200, 8 VP)
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP)
káosz szava (#207, 25 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 10 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6) láth. észlelése (#78)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
lángcsóva (#31), káoszcsapás (#200), villámcsapás (#50), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
védelem sav ellen (#36), fehér glóbusz (#47), tükörpajzs (#101), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 21, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
káosz szava (#207) >> autentikus vámpír (#154) káosz szava (#207) >> semlegesek (#989)
káosz szava (#207) >> jók (#990) lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96)
jégcsóva (#41) >> velociraptor (#161) villámcsapás (#50) >> ryuku ostromteknős (#362)
káoszcsapás (#200) >> kobudera (#8) villámcsapás (#50) >> tormikus egér (#218)
villámcsapás (#50) >> degradátor (#210) káoszcsapás (#200) >> pszi elementál (#221)
káoszcsapás (#200) >> 66. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> tetemember (#123)
villámcsapás (#50) >> gonoszok (#988) villámcsapás (#50) >> nyuhaj karbin (#110)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 21, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka II (#162) >> 12. szintű lényekre hhaar burka II (#162) >> 13. szintű lényekre
pszi-acéltorony (#98) >> ezoterikus mardel (#184) hhaar burka (#32) >> szintszívó (#96)
hhaar burka II (#162) >> jók (#990) hhaar burka II (#162) >> semlegesek (#989)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítékául a jóság pusztulásának, törj össze oltáromnál egy szem szimbólumot!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
101 arany (#50) 1 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 bundás kabát (#1068)
1 csontszablya (#64) 2 drótszőr (#37) 4 fűszertartó (#210)
2 gromak bőr (#268) 1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 orgyilkos tőr (#225)
1 rövid íj (#107) 13 tolmokov-koktél (#351) 5 ulkor gyöngy (#1072)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bot (#4) 8 ezüstdarab (#326) 2 kaja (#2)
1 kerek kő (#19) 1 magszim bél (#103) 3 polip szívóka (#391)
4 sötét tekercs (#535) 35 ubuk tüske (#131) 5 ugh méreg (#166)
9 víz (#27) 1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(136,69) quwarg királynő (#153), tavacska, oltár, opati polip (#195), hínárevő piranha (#194)

Üzenet küldése a karakternek