273. forduló, 275. forduló, Ezusterem összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. dec. 4. 16h:06'
EZ A 412. JÁTÉKHETED, 274. FORDULÓD
413. játékheted kezdete: dec. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2061
SZÁMLA : XXXX

EZUSTEREM KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [194,56] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+8 tvp ). Elkeseredett harc folyt, de már csak egy terem, egy szarkofág van hátra... Nem törődve a tiltó rúnákkal, berontotok. Az elsők két vérrel teli medencét és egy díszes sírt találnak; mire mindenki beér a terembe a medencék vére forrni látszik, mintha valami a felszín felé törne. Aztán kirobbannak (a pajzsokkal véditek magatokat, amennyire tudjátok) imbolygó alakot öltve: két vérgólem áll ott. A padlóra fröccsent vér megindul, csorog a gólemek felé, majd beolvad a testükbe. Lassan, komótosan indulnak meg, végül is nekik nem sietős... De nektek igen! Rátámadtok a gólemekre, szinte minden ütés talál, de a sebzés elenyésző. Az ütések nyomán szétválik a vértest, de majdnem azonnal össze is záródik. Ekkor csap le a gólemek ökle, ahol embert ér csont ropog, vér fröccsen. A sebesültek vére pedig megindul a gólem felé, és csatlakozva növeli életerejüket. Látványosan nő a méretük...és csapásaik ereje. Fizikai erő itt nem győzhet. A csata hamarosan véget ér... A kétszeresükre nőtt gólemek visszatérnek és belemerülnek a medencékbe; a kriptára újra a halotti csend borul...
Hatalmába kerít a vadászszenvedély. Látod magad előtt a szörny nyomait, s bár nem túl frissek, kitartóan követed őket. Óvatosan helyezed egyik lábad a másik elé, ügyelve nehogy megreccsenjen valami a talpad alatt. Nyugalmat erőltetsz magadra, nem lehetsz már messze a sikertől. Mint külső szemlélő figyeled magadat, ahogy osonsz, bokorról bokorra, a cél felé. De hirtelen megcsúszol, és hangos robajjal gurulsz lefelé a domboldalon. Ó, a mennydörgős ménkő, legközelebb nem alszol lejtőn! De hátha tanultál valamit az álom-vadászatból, nosza, próbáld ki!
Az aranytermő erszény 80 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+147 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+247 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+69 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy zoloboo sámán nyomára bukkanj. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Üdvözlésképpen egy a halál szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zoloboo sámán csontos karját. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Meglengetve a vadászkést a másikra rontasz. Vadászkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zoloboo sámán fejét. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a zoloboo sámán fekete testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a zoloboo sámán nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. Kiváló munka volt (+40 varázspont). 2 494 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 479. Kapsz 1 VP-t.]

* 1. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 474. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 474.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 469. Kapsz 1 VP-t.]

* 4. KP: v 165 0 0 elmormolod a 165. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az esszenciavédelem varázslatot! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 464. Kapsz 1 VP-t.]

kf 1739 kézbeveszed/felveszed az 1739. tárgyat
Leveszed a bronzsisakot, majd a fejedre teszed a harci maszkot. [0 pontot használtál fel, van még 464.]

h 348 használod a 348. tárgyat
Összezúzod a shinai gömböt. Visszanyerted az elveszett tapasztalati pontjaidat! 919 584 tapasztalati pontot kaptál.
Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +26 max. varázspont, +10 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 4 tulajdonság-pontot, és 4 képesség-pontot.
[2 pontot használtál fel, van még 462.]

vv 11 12 13 elmormolod a 11. varázslatot a 12. varázslatot a 13. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 460.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 458.]
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 456.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Befejezted a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 451. Kapsz 1 VP-t.]

h 1755 200 használod az 1755. tárgyat
Aranyakat szórsz a ládikóba, hamarosan meg is kapod a kívánt varázserőt. (+200 vp ). [5 pontot használtál fel, van még 446. Kapsz 1 VP-t.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 1 175 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 445.]

im 2 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 415. Kapsz 6 VP-t.]

h 1271 312 használod az 1271. tárgyat
Elültetsz egy borkonyó bibét Sheran cserepében, majd meglocsolod vízzel és isteni könnycseppel. Némi hajtás azonnal sarjadzani kezd, de még sok idő, míg leszüretelheted. [5 pontot használtál fel, van még 410. Kapsz 1 VP-t.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

193 194 195
55
56
57
(194,56) zoloboo sámán (#230)

[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél.

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Felfedeztél egy sárkánytanyát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy pusztulás sírjait. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyöngymangó bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Látsz egy szent tölgyfát. A földön meglátsz egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Épületeket látsz: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
[-50 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 400. Kapsz 2 VP-t.]

ee 127 129 157 eladod a 127. tárgyat a 129. tárgyat a 157. tárgyat
Eladtál 1 mandibulakaszát. 25 aranyat kaptál.
Eladtál 3 sallank nyilat. 12 aranyat kaptál.
Eladtál 2 nyu-shurikent. 24 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 400.]

ee 71 294 197 eladod a 71. tárgyat a 294. tárgyat a 197. tárgyat
Eladtál 1 rézpáncélt. 24 aranyat kaptál.
Eladtál 1 varkaudar páncélt. 10 aranyat kaptál.
Eladtál 1 igazgy. fülbevalót. 20 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 400.]

ee 275 278 198 eladod a 275. tárgyat a 278. tárgyat a 198. tárgyat
Eladtál 1 ametiszt medált. 28 aranyat kaptál.
Eladtál 2 umbatari karkötőt. 80 aranyat kaptál.
Eladtál 8 trikornis szarvat. 96 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 400.]

ee 328 151 331 eladod a 328. tárgyat a 151. tárgyat a 331. tárgyat
Eladtál 3 Thargodan esszenciát. 60 aranyat kaptál.
Eladtál 11 szvó-ektoplazmát. 110 aranyat kaptál.
Eladtál 7 mutáns csontot. 28 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 400.]

h 234 20 használod a 234. tárgyat
Amikor meglátnak, valaki felkiált: "Egy bárd!" Rögtön körbeáll a kíváncsi nép. Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Egy saját szerzeményt adsz elő, amely az árva bakkura kölykök szomorú sorsáról szól. Az előadás végeztével aranyat dobálnak az emberek a sisakodba (+9 arany), és valamennyire meg is tapsolnak. [20 pontot használtál fel, van még 380. Kapsz 4 VP-t.]

ftv 50 154 felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 154. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 380.]

be 702 3 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni vágófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 vágófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 145 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 330. Kapsz 10 VP-t.]

ve 655 5 megveszed a 655. tárgyat 5
Vásároltál 5 liumbe hajtást. 40 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 330.]

ve 669 3 megveszed a 669. tárgyat 3
Vásároltál 3 rakolits port. 42 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 330.]

m 2 mozogsz keletre
[144,61] Folytatod sétádat a házak közt. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy részeg kalandozó lehet. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 17 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a részeg kalandozó bal oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Marokra fogva a vadászkést ellenfeledre támadsz. Vadászkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a részeg kalandozó testét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a részeg kalandozó jobb lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy kristálygömb. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] Jól harcoltál! (+40 varázspont.) 1 705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Észreveszel egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Találsz egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Arénagödröt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Épületeket látsz: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.). [6 pontot használtál fel, van még 324. Kapsz 1 VP-t.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar che-pap. (ld. enc.)

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. 80 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rohansz. Teriád pöröllyel többször eltalálod a varkaudar che-pap testét. (6 támadással 389 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a varkaudar che-pap fejét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a bal oldaladat. (8 támadástól 165 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd a varkaudar che-pap testét. (6 támadással 367 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a varkaudar che-pap testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Ütések érik a mellkasodat. (8 támadástól 193 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 924, sebződés: 481, gyógyulás: 0, összesen: -481 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. [15 pontot használtál fel, van még 309. Kapsz 3 VP-t.]

m 1 3 mozogsz északkeletre, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[194,56] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia híveié. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Qusaimódó formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy trikornis herceg. Közelről egész szimpatikus. Valószínűleg ő is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll.

Oppsz, egy kenyérfa! Sajna, már csak egy kenyér van rajta. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [195,57] Tovább barangolsz a fák között. Észreveszel egy manilla-fát.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy bűbájlidérc volt. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.


Összefutsz Marharépával. Egy Arutac mithrilövét, egy balkezes gyűrűt, egy csodálatos nyakláncot, egy drag'kór fülkarikát, egy gólemgyűrűt, egy haramakit, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy kabutót, egy kotét, egy kyorg övcsatot, egy Natharion karkötőt, egy natharion talizmánt, egy örökkéval. zafírját, egy őselemek köpenyét, egy ősi kígyóbőr övet, egy rémbőr kesztyűt, egy réz morfmedált, egy réz vadászmedált, egy réztornyot, egy rogalhal csuklópántot, egy varkaudar szimbólumot és egy Virotac gyűrűjét visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy quwarg ölész trófea és egy ginzerg élősködő trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Övén 17 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy mágikus hentesbárdot tart. Tisztán érzed auráját: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni!
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[12 pontot használtál fel, van még 297. Kapsz 2 VP-t.]

usz 40 úszol 40 pontért
Nincs itt olyan víz, amiben az úszást gyakorolhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 297.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[195,56] A terep továbbra is ritka erdő. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy korongfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Úgy gondolod, hogy a közeledő purifikátor császár nem jelenthet komoly veszélyt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vadászkéssel néhányszor megcsapod a purifikátor császár testét. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a purifikátor császár testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (5 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Vadászkéssel megvagdalod a purifikátor császár jobb oldalát. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) A purifikátor császár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (5 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 385, sebződés: 93, gyógyulás: 0, összesen: -93 ÉP}

A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A fák között biztos búvóhelyet találsz. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal rájössz, hogy egy bűbájlidérc ijesztett meg. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.


(Továbbmész...) [195,55] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy vezérfarkas nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt a másikra ugrasz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a vezérfarkas támadó fejét. (6 támadással 415 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a vezérfarkas bal oldalát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) A vezérfarkas többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (4 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (4 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Túl sok sebet kaptál. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 499, sebződés: 188, gyógyulás: 0, összesen: -188 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+630 életerő). [-50 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ügyességed TF-elődött. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely keletről folyik nyugatra. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Leah hívei emelték. [17 pontot használtál fel, van még 280. Kapsz 3 VP-t.]

vv 58 5 5 elmormolod az 58. varázslatot az 5. varázslatot az 5. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 279.]
Beizzik a turbómágia. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 278.]
Fürgén varázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 277.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[194,54] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Észreveszel egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Bufa hírnöke. (ld. enc.) Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Távolról káosz szava varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az ellenfél néhány ubuk dobónyílat hajít feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 59 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt ellenfeledre támadsz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Bufa hírnöke testét. (6 támadással 434 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a Bufa hírnöke bal lábát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a Bufa hírnöke újra meg újra lecsap. (5 támadástól 100 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 fekete gyöngy. Szereztél 2 ubuk dobónyílat. Kiváló munka volt (+30 varázspont). 4 547 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 493, sebződés: 182, gyógyulás: 0, összesen: -182 ÉP}

[6 pontot használtál fel, van még 271. Kapsz 1 VP-t.]

kt 682 elkészíted a 682. tárgyat
Nagyon sajnálom, de még nem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 271.]

m 6 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra
[193,54] Az erdőt síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Raia szent lovagja. Nem mutat igazi harci kedvet. Elmarad a kölcsönös vérfürdetés.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy roguena. Nem jelenthet különösebb problémát. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a roguena malacfejét. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vadászkéssel többször mélyen végigmetszed a roguena testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a roguena testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A roguena karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 2 072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}


(Továbbmész...) [192,55] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy móricserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. [12 pontot használtál fel, van még 259. Kapsz 2 VP-t.]

v 133 elmormolod a 133. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted a teljes gyógyulás varázslatot! Sebeid gyógyulnak (+104 életerő). [-50 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 254. Kapsz 1 VP-t.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Átkutatod a környéket. Hosszas keresés után derül ki, hogy nem jártál sikerrel. [50 pontot használtál fel, van még 204. Kapsz 10 VP-t.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[191,56] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Ekkor egy váratlan dolog történik, valami puhára lépsz, és zuhanni kezdesz. Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy norpadolótika. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Vad csatakiáltással, felemelve a vadászkést a másikra támadsz. Vadászkéssel párszor kilyukasztod a norpadolótika jobb oldalát. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a norpadolótika testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Csápjaival a norpadolótika csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A norpadolótika belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 608 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}

[6 pontot használtál fel, van még 198. Kapsz 1 VP-t.]

kt 138 2 elkészíted a 138. tárgyat (2 darabot)
Legyártottál 2 ubuk dobónyílat. Ügyességed TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 178. Kapsz 4 VP-t.]

e 10 élelemszerzés 10 pontért
Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy norpadolótika közeledik. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a norpadolótika testét. (5 támadással 138 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Meglengetve a vadászkést ellenfeledre rontasz. Vadászkéssel párszor kilyukasztod a norpadolótika testét. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a norpadolótika bal oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Csápjaival a norpadolótika lecsap a bal karodra. (8 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A norpadolótika most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 608 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 319, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Oppsz, egy kenyérfa! Sajna, már csak egy kenyér van rajta. (+2 kaja.) Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hmm, csak egy pszi őselementál. Ettől nincs semmi félnivalód. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. Semmi hatás! Teli erőből ekharion dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ekharion dárda. Alaposan megsorozod a pszi őselementál nyakát. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a pszi őselementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 168. Kapsz 2 VP-t.]

e 10 élelemszerzés 10 pontért
Nagyot bukik egy óriás ugróegér a kirakott lábadon, és ez lett a veszte. Főfogás lesz őkelme! (+2 kaja.) Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy csápos otagi közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás II pszi hatás. Semmi eredménye! (Köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csápos otagi vonagló testét. (6 támadással 417 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a csápos otagi vonagló testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) A csápos otagi csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 34 életpontot vesztettél. A csápos otagi csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Teriád pöröllyel néhányszor megcsapod a csápos otagi fejét. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a csápos otagi vonagló testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A csápos otagi csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 34 életpontot vesztettél. A csápos otagi csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. 4 042 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 650, sebződés: 120, gyógyulás: 0, összesen: -120 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 158. Kapsz 2 VP-t.]

ek 503 204 59 t. energia kisütése: 503 204 59
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

190 191 192 193 194 195 196
53
54
55
56
57
58
(191,56) szopógödör (#177), 50. jellempróba, Tharr oltár, norpadolótika (#226), pszi őselementál (#258), csápos otagi (#395)
(192,55) móricserje (#115, belőle készíthető: #116)
(193,54) Raia szent lovagja (#239), roguena (#779)
(194,54) Bufa hírnöke (#764)
(194,56) zoloboo sámán (#230), Raia oltár, művészi porolit (#720), trikornis herceg (#261)
(195,55) vezérfarkas (#748), patak, 46. jellempróba, Leah oltár
(195,56) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), purifikátor császár (#393), bűbájlidérc (#761)
(195,57) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), bűbájlidérc (#761), Marharépa (3719. kalandozó)

[204,59] Még mindig bozótos. Kinyújtott kezeddel elkapsz egy papírlapot, ami épp a szél hátán repült volna el valamerre. A hevenyészve lerótt karakterek között felfedezed Mr. Elem-Elek nevét, meg a hála szót, de ebből sokat nem tudsz összerakni. Hát mindegy, hagyod, hogy a szél továbbrepítse utasát. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sebesült csataremák közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Semmi eredménye! Megmarkolva a teriád pörölyt a másikra ugrasz. Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd a csataremák testét. (6 támadással 406 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a csataremák testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (12 támadástól 152 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a csataremák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. Elhajítod a vacak aranyfecske trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes csataremák trófeát. 4 798 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 490, sebződés: 152, gyógyulás: 0, összesen: -152 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy varkaudar falut. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy borkonyó cserjét. Találsz egy rát-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyöngymangó bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy bíborcserjét. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy ekharion bébi előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete lótuszt. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gránátkaktuszt. Látsz egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyilkos csalánt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő.
[-2 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 153. Kapsz 1 VP-t.]

v 133 elmormolod a 133. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmormoltad a teljes gyógyulás varázslatot! Sebeid gyógyulnak (+217 életerő). [-50 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 148. Kapsz 1 VP-t.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Gyorsan magad mögött hagyod kezdeti tétovázásodat, és üvöltve rontasz a varkaudarok sátrai közé. Amint észrevesznek a helybeliek, zűrzavar támad, van, aki menekülni próbál, a többség azonban vicsorogva feléd indul. Egy varkaudar hírnök készül a lemészárlásodra.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi eredménye! Marokra fogva a teriád pörölyt ellenfeledre ugrasz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar hírnök fejét. (6 támadással 417 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a varkaudar hírnök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a varkaudar hírnök meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. 5 865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 448, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Megtörlöd izzadt tenyered, majd folytatod - a közönséged alkotta döbbent csendről tudomást sem véve - a farkasszemezést a varkaudarokkal. Egy varkaudar hírnök védelmezi a vadászterületét.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Elszántan a másikra rohansz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar hírnök bal karját. (6 támadással 409 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a varkaudar hírnök bal karját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával megérint. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. 5 466 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 439, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

A hangosan skandáló tömegből újabb ellenfél lép eléd. Már képtelenség meghátrálni! Egy borzalmas varkaudar készül a lemészárlásodra.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védett meg.) Borzalmas méretű, vörös bőrű lebegő gomba nő ki előtted a földből. Mérgező spórákból álló, sárga gáz indul feléd. Menekülni szeretnél, de lábad a földbe gyökerezett! Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Elszántan a másikra rontasz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a borzalmas varkaudar jobb oldalát. (6 támadással 420 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP]. 6 130 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 447, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Ez már a varkaudaroknak is sok! A szélrózsa minden irányában eltűnnek a sátrak között. Csak egyetlen lény marad itt az utolsó csata idejére! Egy nőstény varkaudar jön feléd.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nőstény varkaudar bal lábát. (6 támadással 416 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod a nőstény varkaudar jobb karját. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) A nőstény varkaudar csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-87 varázspont.) Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nőstény varkaudar bal karját. (6 támadással 404 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a nőstény varkaudar fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A nőstény varkaudar csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a nőstény varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. 10 663 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 933, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}

Nem véletlenül van most a kutatnivalók hónapja, a helyet még egy főszörny uralja! Egy varkaudar iszákos jön feléd.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 156 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-16 támadás). A lény zöld felhőt fúj rád. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (56 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a teriád pörölyt a másikra támadsz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar iszákos testét. (6 támadással 411 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a varkaudar iszákos testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 102 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar iszákos bal lábát. (6 támadással 398 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a varkaudar iszákos jobb lábát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 97 életpontot vesztesz.) A varkaudar iszákos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 varkaudar pálinka. 10 343 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 941, sebződés: 411, gyógyulás: 0, összesen: -411 ÉP}

Találtál egy mágiaszilánkot. Néma csend borul a tájra, egyedül maradtál. Végigjárod a sátrakat, hátha találsz valami használhatót. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 6 rézgolyó, egy lánckesztyű, 6 arany és egy mérgezett vasnyíl. Sajnos a többi holmi mind értéktelen szemét. Majd később visszalátogatsz még ide, móresre tanítani a vadakat! Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. Hosszas keresés után derül ki, hogy nem jártál sikerrel. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [45 pontot használtál fel, van még 103. Kapsz 9 VP-t.]

e 10 élelemszerzés 10 pontért
Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy varkaudar hírnök közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a varkaudar hírnök jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Marokra fogva a vadászkést a másikra támadsz. Vadászkéssel kegyetlenül összevagdalod a varkaudar hírnök bal oldalát. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar hírnök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Levadászol két vaddisznókölyköt. Aztán iszkiri, mert jön az anyjuk! (+3 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy varkaudar hadúr nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Egy gigaököl varázslatot dob rád a másik. 27 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hadúr bal lábát. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Elszántan a másikra rontasz. Vadászkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar hadúr nyakát. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar hadúr nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A varkaudar hadúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy vas dobónyíl és egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (185,60)-> 14 arany, -2 ÉP]. 3 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 93. Kapsz 2 VP-t.]

e 10 élelemszerzés 10 pontért
Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy borzalmas varkaudar nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. Semmi eredménye! (Mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar bal oldalát. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vadászkéssel végigvágod a borzalmas varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP]. 2 096 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Egy bokorban egy fészekbe rejtve, jókora, lila pettyes tojásokat találsz. Ebből lesz a rántotta! (+2 kaja.) Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy csataremák. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a csataremák jobb oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Megmarkolva a teriád pörölyt ellenfeledre támadsz. Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd a csataremák egyik csápját. (6 támadással 432 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a csataremák testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Csápjaival a csataremák csapásokat mér a hasadra. (12 támadástól 172 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 551, sebződés: 172, gyógyulás: 0, összesen: -172 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+594 életerő). [-50 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 83. Kapsz 2 VP-t.]

szk 243 keresed a 243. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy áeratikus hasnyákot. [0 pontot használtál fel, van még 83.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 83.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 82.]

* 2. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 82.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Kifejlődött a növény Sheran cserepében. Leszeded a termést, 3 borkonyó bibét. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 25, 16.
Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a ragyás burástya. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Egy kaját habzsol be a gyilkos szilmill. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól a világegyetem nagymestere helyett a világegyetem nagymestereinek nagymestere. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +26 max. varázspont, +10 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 4 tulajdonság-pontot, és 4 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 82 pontod maradt, ebből a következő körre 82 pontot vihetsz át. Kapsz még 415 pontot. A következő körben tehát 497 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARKAUDAR CHE-PAP (704. SZÖRNY)
A che harcművész irányzat kiváló katonái a varkaudar che-papok. Tökéletesen kimunkált izomzatuknak szépségét a felszerelésükből elmaradhatatlan che-vállszalag és che-kard csak tovább növeli. Vallásos elhivatottságuk csak egy istent imád, Dornodont, ami azt hiszem érthető is a varkaudarok keletkezéséről szóló legendák ismeretében. Példaképük azonban egy közülük való: Khór. Varkaudar che-papokkal nagyon ritkán lehet csak találkozni. Elsősorban azért, mert nincsenek sokan, köszönhetően a nem túl egyszerű próbák sorozatának, melyen a kiképzésen a papoknak végig kell menniük. Csak a legjobbak elég rátermettek ehhez. Tehát ők a varkaudarok legjobbjai, de vajon mit jelent ez akkor, ha egy hozzád hasonló kalandozóval hozza őket össze a sors? Talán már ki is derült, vagy majd ezután fog...

BUFA HÍRNÖKE (764. SZÖRNY)
A sűrű erdő fái egyszercsak szétnyílnak előtted, és egy gyönyörűszép elf teremtés lép elő közülük. Csak amikor jobban szemügyre veszed eltévelyedett arcát, jössz rá, hogy a szépség csak álca. Te most átláttál rajta, és már látod is azt a megtébolyodott tekintetet, soványra kínzott végtagokat és őrült mozgást, amivel Bufa hírnöke közeledik feléd. Bufáé, az istené, akiről évszázadok óta már senki nem hallott. Talán éppen istene jelenlétének hiánya az, amiben ez a lány megzakkant. Az őrület pedig nagyon veszélyessé teszi a kalandozót, nagyon-nagyon veszélyessé!

KARAKTERLAP

Ezusterem, egy kopasz, piros szemű, harcsabajszos troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Sheran apostola vagy. Papi hited: 232. A Fekete Druidák (#9155) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 274. fordulód.

Erő: 35 (53) Szint: 35 Merészség: 7/5 Magasság: 259 cm
IQ: 36 (51) Támadás: 60 Agresszió: 3 Testsúly: 475 kg
Ügyesség: 36 (53) Védekezés: 71 Menekülés: 30 % Életkor: 22/31 év
Egészség: 35 (49) Életpont: 758/758 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 41 (61) Varázspont: 1342/123 Pénz: 2363 arany Kép. pont: 16
Tudatpont: 35/25 Pszi pont: 159/57 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 11
Eddig összesen 3892 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 74 390 TP-t kaptál. Jelenleg 5 523 365 TP-d van. A következő szinthez még 476 635 TP szükséges. Trófeáid: vark. kardtáncos, kamionoszaurusz, csataremák. A 232. fordulódban 1404 arany került a bankszámládra. 1908 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/88 ökölvívás: *19/102 szúrófegyverek: 9/57
vágófegyverek: 29/18 (+17%) ütőfegyverek: 37/98 (+9%) lőfegyverek: 25/31
dobófegyverek: 32/12 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: vadászkés (#1264) (200%) << teriád pöröly (#1283)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) max. 1 db (1 -18.); ubuk dobónyíl (#138) (19 -23.); vas dobónyíl (#189) (24 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ekharion dárda (#1557) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
204,59 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 191,56
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 209
Kedvenc táborhely: 204,59
JLKzott minoszkúpok: 62, 63, 61, 88, 90

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/1 Max életkor 62 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 319 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 67/15 (+24%) 2. nyomkövetés: 48/64 (+24%) 3. mászás: 17/18
4. csapdakészítés: 19/82 (+7%) 5. csapdaészlelés: 4/79 6. gyógyítás: 45/9
7. titkosírás: 19/86 8. felderítés: 27/4 (+67%) 9. szörnyidomítás: 8/42
10. teológia: 41/19 (+28%) 11. taumaturgia: 75/11 (+4%) 12. szerencsejáték: 2/26
13. versengés: 11/81 14. harcművészetek: 14/15 15. zene: 11/61 (+25%)
16. szörnyismeret: 29/59 (+37%) 17. pszi: *19/100 18. zárnyitás: 1/74
19. vadászat: 20/15 (+48%) 20. vitalitás: 1/76 21. bányászat: 33/86
22. úszás: 10/94 23. főzés: 20/59 (+11%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40
10. vp regeneráció: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), élőholt tigris (#766), szubreális vámpír (#223), kputtyintó csalán (#247), Lady Amélia (#966)
Barátságosság (aktív: 11, max: 50)
noth szellem (#250), csontgólem (#392), élőholt ősmágus (#179), bűbájlidérc (#761), őrjáratozó katona (#274), animált hókutya (#651), királyi őrjáratos (#7006), kronotapír (#286), mammut zombi (#654), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71) esszenciavédelem (#165)
erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20)
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) izomernyesztés (#33) >> 10. szintű lényekre
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
gyilkos szilmill (#7456) (+2 sebzés közelharcban) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK
ragyás burástya (#111) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A víz híveim számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed legalább 15-ös!
2.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!
3.) Sheran hívei messze földön a legjobb nyomkövetők. Imádkozz, amikor ez a szakértelmed már legalább 60.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): 74. labirintus (182,8). városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. tolvajcéh (699): új. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): kész. fejvadász központ (847): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 9, 17, 18, 20, 33, 34, 35, 36, 53, 61, 62, 63, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 88, 90.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 16, 18, 43, 44, 47, 49.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 719, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 76415.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 238. Szerzett pont: 37842. Beállított erő: 0 Összpont: 37842

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
varázstöltődés II. (296)
druida áldás (300)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
mászás határ nélkül (406)
Sheran haragja (413)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 11 TU. szükséges még: 39 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 4 TU. szükséges még: 46 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
manapajzs töltése (565) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 4924 TU szükséges.)
isteni regeneráció (572) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.

Összsúly: 394.22 kg Megterheltség: 139%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 25 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 250 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 ametiszt medál (#275) 2 borkonyó bibe (#312)
1 gyöngymangó (#135) 1 igazgy. fülbevaló (#197) 9 isteni könnycsepp (#260)
2 madártoll (#112) 1 mandibulakasza (#127) 7 mutáns csont (#331)
2 nyu-shuriken (#157) 1 rézpáncél (#71) 3 sallank nyíl (#129)
1 shinai gömb (#348) 1 spiritusz (#170) 2 sünmedve tüske (#14)
11 szvó-ektoplazma (#151) 3 Thargodan esszencia (#328) 8 trikornis szarv (#198)
2 ubuk tüske (#131) 2 umbatari karkötő (#278) 1 varkaudar páncél (#294)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
246 arany (#50) 2 fekete gyöngy (#99) 8 kaja (#2)
1 kristálygömb (#265) 1 lánckesztyű (#230) 5 liumbe hajtás (#655)
1 mágiaszilánk (#2668) 1 mérgezett vasnyíl (#187) 3 rakolits por (#669)
1 remák szív (#264) 6 rézgolyó (#343) 3 ubuk dobónyíl (#138)
1 varázskő (#305) 1 varkaudar pálinka (#1137) 21 víz (#27)


Üzenet küldése a karakternek