278. forduló, 280. forduló, Amos Kaelpyr összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. júl. 21. 9h:06'
EZ A 290. JÁTÉKHETED, 279. FORDULÓD
291. játékheted kezdete: júl. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3338
SZÁMLA : XXXX

AMOS KAELPYR KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [132,44] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 3 csontkulcs (eladási ár: 160 arany, ebből a kezelési költség: 12 arany), 1 nektoraf faggyú (eladási ár: 100 arany, ebből a kezelési költség: 8 arany) ellenértékét.
Találkozol egy szürke köpenyes, ősz hajú, alacsony fickóval. Meghajolva előtted, bemutatkozik:
- Chien U'Ling vagyok, a Nap Templomának főpapja. Kuan Li uralkodó ajándékát hozom. A császár cserébe azt kéri, hogy látogasd meg palotájában. - a küldönc ezzel lerak eléd egy nagy tölgyládát, és kinyitja. Eltátod a szádat, ahogy megpillantod a rengeteg kincset! Találtál 14 aranyat, egy rákpajzsot, 2 ezüst nyakláncot, és egy aranyló ugarhéjat. Amikor a kincsekért nyúlnál, hirtelen minden szertefoszlik - a csodálatos álomból felébresztett egy hitvány myó-vakond a rágcsálással! Bosszankodva a potenciális reggeli után nyúlsz, de ő a gyorsabb - eltűnik egy üregben. A teremtés zsákja létrehozott 1 molluszk házat. A teremtés zsákja létrehozott 1 fáklyát.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+8 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+292 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+80 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+1 kaja.) A lottó 773. hetének nyerőszámai: 13, 16, 20. 1 db 0 találatos szelvényed volt. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy bunthar nyomára bukkansz. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [7 pontot használtál fel, van még 500.]

* 1. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+7 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 495.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 490.]

* 3. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 5 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 485.]

* 4. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Befejezted az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 480.]

* 5. KP: használod az 1100. tárgyat az 1133. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 479.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Élesen, logikusabban látod az összefüggéseket olyan dolgok között, amire eddig semmi időt nem fecséreltél. Például gyerekjátéknak tűnik egy sötét ital elkészítése. (ld. enc.) [21 pontot használtál fel, van még 458.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 448.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 443.]

a 153 4280 10 átadod a 153. tárgyat a 4280. kalandozónak (10 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 10 pirkitet Gronkh részére. [5 pontot használtál fel, van még 438.]

m 2 4 5 mozogsz keletre, délre, délnyugatra
[133,44] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Syrac Hold, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy bunthar közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 20 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a bunthar testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a bunthar bal hátsó lábát. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Méregfoggal megdöföd a bunthar fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A bunthar rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A bunthar szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A bunthar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1436 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 17, gyógyulás: 38, összesen: +21 ÉP}

A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy érző szívű dromedár került az utadba. Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [133,45] Alacsonyabb hegyek közé értél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy világítótornyot. Találsz egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Marcho Ven-Saak, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Látsz egy vaskohót. Látsz egy törpe bányát.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. Egy vortexmágus lesz az ellenfeled.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod örvénykerítés varázslatot rak magára. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 40 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 107 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vortexmágus bal lábát. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Méregfoggal megbököd a vortexmágus örvénylő köpenyét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 101 életpontot vesztettél. A vortexmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 vortex talizmán. 2268 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 208, gyógyulás: 36, összesen: -172 ÉP}

Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +300 életerő.)
Az egyik sátor előtt egy magában passziánszozó árnymanót pillantasz meg. Amikor közelebb osonsz, meglátod a kiírást: "Aki legyőzi a cirkusz legjobb HKK-játékosát, mesés jutalomban részesül!" Kedved támad kipróbálni.
- Akkor kezdjük! - mondja az árnymanó, és kirak 100 aranyat maga elé az asztalra, ezután te is így cselekszel. 1. kör: Remegő kézzel veszed szemügyre a leosztott lapokat: 2 Aranyeső, 1 A bajnok manifesztációja, 1 Sötét halál, 1 Temető. Ez egy pár! Az árnymanó egy keveset emel a téten a játék kedvéért, te pedig tartod. Következhet a lapcsere. 3 lapot cserélsz. Idegesen megvizsgálod, nyerő lapokat kaptál-e: 3 Aranyeső, 1 Ellenvarázslat, 1 Kaszabolósáska. Ez terc! Rövid licitálás után megmutatjátok a lapjaitokat. A következő lapok voltak ellenfeled kezében: 1 Kaszabolósáska, 1 Szerencsejáték, 1 Vérfürdető magszim, 1 Ellenvarázslat, 1 Temető. Nyertél. 2. kör: Megvizsgálod, milyen lapokat kaptál: 2 Mákrózsa főzet, 2 Piromenyét, 1 Temető. Ez két pár! Licitálni kezdesz. Az árnymanó vonakodó arckifejezésétől egyre inkább beindulsz, és addig emeled a tétet, míg ellenfeled mérgesen el nem dobja lapjait. Nyertél. 3. kör: Megnézed a kezedbe kerülő lapokat: 1 Garokk, 1 A bajnok manifesztációja, 1 Influenza, 1 Illúziósárkány, 1 Sötét halál. Ez sajnos semmit nem ér. Az árnymanó határozottan emeli a tétet. Sunyi arckifejezésén nem tudsz eligazodni, túl sokat viszont nem akarsz veszteni. Inkább az asztalra dobod lapjaidat a megadás jeleként. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szerencsejáték). 528 tapasztalati pontot kaptál. Bánatosan állsz fel az asztaltól és továbbindulsz. Még annyi megjegyzést teszel kártyapartnerednek, hogy ezt a 92 aranyat legközelebb visszanyered tőle.
Egy csúcsos, fekete színű sátorra lelsz a cirkusz közepén. Előtte egy jókora ember férfi szónokol az őt körülálló kalandozóknak, és eget rengető szenzációként próbálja az odabent található veszélyeket beharangozni. A tétova tömeg látványa magabiztossá tesz. Előrelépsz, hogy tárgyaidat leadva beléphess a labirintusba. Egy keresztirányú folyosón állsz. Rövid gondolkozás után balra indulsz, az elágazásoknál pedig ösztöneidet követve választasz irányt. Nagyot kordul éhes gyomrod, épp amikor suhogó hangra leszel figyelmes. Óvatosan közelíted meg a zaj forrását, így még láthatod, amint az anyamadár fenséges szárnycsapásokkal otthagyja tojásoktól rogyadozó fészkét.
- Ekkora szerencséd nem is lehet - gondolod, majd lábujjhegyen közelebb osonva, rabolsz néhányat az árván maradt tojásokból. Elégedetten nyalod meg utána mind a tíz dolgos ujjad. A fejedben egy énekhang csendül. Hiába tapasztod első reakcióként mindkét tenyered a füleidre, a dalnak csak nem lesz vége. Aztán már nem is akarod, hogy így legyen, a zene átjárja minden porcikád, és teljesen kiszipolyoz. Elveszted az eszméleted. Két óra múlva, mikor magadhoz térsz, megsemmisülten keresed meg a visszavezető utat a labirintusban. 528 tapasztalati pontot kaptál. Csüggedten hagyod ott a szirén sátrát, miután visszakaptad a tárgyaidat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Hirtelen átláthatatlanná, füstszerűvé válik körülötted a levegő. Behúzott nyakkal haladsz előre az egyre nyálkásabb ködben. Mint a megváltás, tűnik fel előtted a keresett épület: a szellemkastély. Fohászkodva lépsz közelebb, majd bátran megteszed a döntő lépést befelé. A folyosón, melyre jutottál, csend és sötétség honol. Ez viszont nem tart sokáig, alig teszel pár lépést, feltűnik, hogy minden irányból apró szempárok, és valószínűleg a hozzájuk tartozó gazdáik is, figyelnek. Félelmeid ellenére megpróbálsz egyenesen továbbhaladni, tudomást sem véve a nem mindennapi csodálóidról. Megkönnyebbülsz, amikor további váratlan események bekövetkezte nélkül magad mögött hagyod őket. Fellélegezni sincs időd, idegölő, agyat repesztő sikoltás hallatszik. A falak visszaverik a hangot, a visszhang elviselhetetlenné erősíti a hatást. (236 életpontot vesztettél.) Rendületlenül haladsz előre a folyosókon, mígnem valami utadat állja az egyik szakaszon. Gyorsan kiderül, hogy az ősi szellem agresszív magatartása semmi jóval nem kecsegtet. Le kell győznöd, ha folytatni akarod utad.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 35 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ősi szellem bal karját. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az ősi szellem áttetsző karját. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Méregfoggal megdöföd az ősi szellem testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A seb azonnal beforr! Az ősi szellem csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 89 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Öregedtél 1 évet. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (vitalitás: 1. szint). (ld. enc.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2106 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 89, gyógyulás: 59, összesen: -30 ÉP}

Egy hatalmas terembe értél. Látszólag nem vezet tovább út az egyik irányba sem. Rémülten ugrasz hátra, amikor valami megjelenik előtted. Az ébenfekete testű lény körvonalai nehezen kivehetőek a sötétségben, te mégis látni véled borzasztó formáit. - Egy halálelementál - ismered fel egy pillanat alatt ellenfeled. - Esélyem sincs - érkezik a következő gondolat, amikor rádöbbensz, hogy nincs az ujjadon angyalok gyűrűje. - Futás - kiáltasz fel, és hátat fordítva megpróbálod a lehetetlent, elfutni a halál prófétája elől. Összeszorított fogakkal futsz végig a már ismert útszakaszon, minden pillanatban a sorsodat megpecsételő támadásra számítva. Pár perc múlva, mivel a rém nem követ, megkönnyebbülten fellélegzel. Lehajtott fejjel sétálsz el a bejáratnál álló kísértet előtt, és folytatod félbehagyott, kalandokkal teli utad. Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +300 életerő.)
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy phua-kúpot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy épület van. Délnyugatra egy épület van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy tüskés harci gromak lehet. Itt csata lesz.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 14 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a tüskés harci gromak tüskés testét. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod a tüskés harci gromak bal hátsó lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Húsodat át- meg átjárja a tüskés harci gromak szarva. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tüskés harci gromak szinte eltipor támadásaival! (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1008 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 16, gyógyulás: 36, összesen: +20 ÉP}

Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy troll ritualista. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 8 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a troll ritualista jobb karját. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Méregfoggal eltalálod a troll ritualista ragyás bőrét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmait felemelve, a troll ritualista meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. 8 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-11 életpont)! A troll ritualista még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
803 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 31, gyógyulás: 30, összesen: -1 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Összefutsz Nox Del Torryllel. Mozgása könnyed, szinte már légies. Valahogy az az érzésed támad, mintha kiválasztott volna valamire... Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-2 kaja.)

(Továbbmész...) [132,46] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A torony nem így állna most, ha nincs az Ördögi Kör - KbE " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Ran'Amart Morgurth irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy térkaput. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Egyedül vagy? Unod a tétlenséget? Nem törődnek veled? Hát lépj ki az Ördögi Körből! " Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (óndarab) jelenlétét érzed a föld alól. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északnyugatra látsz egy régészeti lelőhelyet. Északra nézve látsz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-2 életerő.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy kőtorony (665. épület.). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [67 pontot használtál fel, van még 371.]

be 665 bemész a 665. épületbe
Közelebb merészkedsz. A nyílásból egy mélybíbor köpenyt viselő alak lép elő, arcát teljesen takarja a köpeny csuklyája.
- Hát visszajöttél? - lép elő a gyanús figura a kapu alól. - Lássuk, mihez kezdhetünk. [jelenleg 10 mágiapontod van.] Röviden mesélsz kalandjaidról. Örömmel újságolod, hogy teljesítetted a kitűzött feladatot. [1200 tapasztalati pontot kaptál. (+8 mágiapont.)]
- Hmmm. Érdekes megfigyelések, sokat segítettél vele. Most már csak egy feladat maradt, az is nagyon egyszerű, mégis óvatosságra intelek. Messze északon van egy föld alá süllyedt várrom, oda kell elmenned. Valaha egy híres nekromanta, bizonyos Krákogó Sütőtök lakott benne, de a vár majdnem teljesen megsemmisült az Inváziós Háború során, mikor az egyik Thargodan bosszúból földrengésekkel eltemettette. Ebből a várból kell elhoznod egy apró szelencét. Figyelmeztetlek: a saját érdekedben is jobb, ha nem próbálod meg kinyitni! Beláthatatlan következményei lehetnek.

6 7 15 12 11
14
5 10
4 9
13
3 2 8
1
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 73. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 24, délre 15 mérföldre található.

A köpenyes alak kikísér - újból az émelyítő érzés! - és már kint is vagy a toronyból. [5 pontot használtál fel, van még 366.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban kaja, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 366.]

m 5 6 5 mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra
[131,47] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel.

Utad során felfedezel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Marcho Ven-Saak orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia hívői építették. Találsz egy régészeti lelőhelyet. Az egyik földhalom tetején mintha arany fénye csillant volna! északnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz északra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-3 életerő.) Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [130,47] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Chara-din híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délkeletre látsz egy márványtornyot. Délre nézve látsz egy patakot. Délnyugatra egy tavacska van. Nyugatra egy grok-képződmény van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf; látsz északra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.

Szörnyen éhezel. (-3 életerő.)

(Továbbmész...) [129,48] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Teleiszod magad a hűsítően hideg, tiszta vízzel. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Utad során felfedezel egy oltárt. Leah hívői építették. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy patakot. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy grok-képződmény van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-2 életerő.) [27 pontot használtál fel, van még 339.]

usz 20 úszol 20 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Gyorsan levetkőzöl, aztán irány a tó! A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Szinte azonnal a víz alá merülsz, kalandra éhesen. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben szigonyt fogsz. Úszik feléd valami. Egy hínárevő piranha!

Megmarkolva a szigonyt a másikra ugrasz. Szigonnyal teljesen átdöföd a hínárevő piranha testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A hínárevő piranha fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 94 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. Egy shinai gömb! Felmarkolod. Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 319.]

usz 20 úszol 20 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Nyitott szemmel merülsz a mélybe, figyelve minden mozgásra. Kezedben a megbízható szigonyt markolod. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy elektromos angolna!

Elszántan a másikra rontasz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az elektromos angolna sikamlós testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az elektromos angolna fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával az elektromos angolna, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az elektromos angolna testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az elektromos angolna, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával az elektromos angolna, épp csak megsuhint. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 24, gyógyulás: 7, összesen: -17 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. De semmi! Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 299.]

usz 20 úszol 20 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! A víz nem túl meleg, de gyorsan mozogni kezdesz, és így már nem fázol. Szinte azonnal a víz alá merülsz, kalandra éhesen. Kezedben a hatékony szigonyt markolod, harcra készen. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy elektromos angolna!

Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal teljesen átdöföd az elektromos angolna testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az elektromos angolna belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az elektromos angolna farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az elektromos angolna sikamlós testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az elektromos angolna, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával az elektromos angolna, épp csak megsuhint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 32, gyógyulás: 8, összesen: -24 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. Egy fűszertartó! Felmarkolod. Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Megszárítkozol és felöltözöl. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 úszás). [20 pontot használtál fel, van még 279.]

usz 20 úszol 20 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Tempózni kezdesz, zsákmány után lesve, majd lemerülsz. Harcban a bevált szigonyt fogod használni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy hínárevő piranha!

Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre támadsz. Szigonnyal teljesen átszúrod a hínárevő piranha uszonyát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A hínárevő piranha megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 94 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. Nem volt szerencséd! A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 259.]

m 6 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra
[128,48] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy grok-képződményt. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-3 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [127,49] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy.

Észreveszel egy mínosz-kúpot. Látsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy régészeti lelőhelyet. Vigyázol, nehogy belecsússz valamelyik gödörbe! Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Chara-din hívei emelték. Megtömöd magad kajával. (-3 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Találkozol Sziklaöklű Ronberggel. Tharr püspöke. Egy arany papi karkötőt, egy csontamulettet, egy grifftoll kesztyűt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy ritualista övet, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt és egy varkaudar csizmát visel. Fegyverzetét egy óriás szőröspók trófea, egy jégtroll trófea és egy miksziszi húsgólem trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Két izmos kar által kettétört varázspálca. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy mérg. ubuk dobónyíl. Egy sullár a hátasa. Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[18 pontot használtál fel, van még 241.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Félve beóvakodsz a mínosz-kúp belsejébe. Semmi különös nincs bent, csak amire számítottál volna. Azért kapirgálsz a poros kőszobrok között, hátha valami elfeledett kincsre bukkansz. A legnagyobb szobor talpazatán írást vélsz felfedezni. Közelebbről is megnézed, de sajnos nem érted.

Odakint is körülnézel. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [20 pontot használtál fel, van még 221.]

h 1820 2 használod az 1820. tárgyat
Kezed az övcsatra helyezed, és koncentrálsz hősi harcaidra. Máris érzed a kedvező hatást! (+42 varázspont ). [5 pontot használtál fel, van még 216.]

h 1820 2 használod az 1820. tárgyat
Kezed az övcsatra helyezed, és koncentrálsz hősi harcaidra. Máris érzed a kedvező hatást! (+42 varázspont ). [5 pontot használtál fel, van még 211.]

h 1820 2 használod az 1820. tárgyat
Kezed az övcsatra helyezed, és koncentrálsz hősi harcaidra. Máris érzed a kedvező hatást! (+42 varázspont ). [5 pontot használtál fel, van még 206.]

v 96 95 107 elmormolod a 96. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(127,49) mínosz-kúp (#178), Leah oltár, régészeti lelőhely (#1208), 25. jellempróba, szent tölgyfa (#393), oltár, Sziklaöklű Ronberg (2750. kalandozó)
(128,48) vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), 41. jellempróba, oltár, érclelőhely
(129,48) tavacska, Tharr rúnaköve, Leah oltár, 42. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), hínárevő piranha (#194), elektromos angolna (#196)
(130,47) oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(131,47) Raia rúnaköve, nekrofun (#173), művészi porolit (#720), Raia oltár, régészeti lelőhely (#1208)
(132,46) kőtorony (#665), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Leah oltár, 44. jellempróba, művészi porolit (#720), térkapu (#452), érclelőhely
(133,44) művészi porolit (#720), buntharok (#396), érző szívű dromedár (#753)
(133,45) Tharr oltár, világítótorony (#156), nekrofun (#173), olvasztókemence (#86), barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), törpe bánya (#435), vortexmágus (#418), ősi szellem (#422), tüskés harci gromakok (#156), troll ritualista (#365), Nox Del Torryl (4332. kalandozó)

[95,107] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Arénagödröt. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Mohón zabálni kezdesz. (-1 kaja.) Van itt egy jósda (577. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 196.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar behemót

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 10 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a varkaudar behemót testét. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1273 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 8, gyógyulás: 38, összesen: +30 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar behemót

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 20 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar behemót bal karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a varkaudar behemót izmos testét. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Méregfoggal megdöföd a varkaudar behemót testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1273 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 13, gyógyulás: 33, összesen: +20 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar íjász

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 85 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász jobb lábát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző [nyílvessző ->eldobod]. 1543 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar mágus

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy örvénykerítés varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 10 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával végigmetszed a varkaudar mágus nyakát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Méregfoggal teljesen átdöföd a varkaudar mágus testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Könnyedén félreszökkensz a varkaudar mágus csapása elől. A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 4 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
217 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 14, gyógyulás: 13, összesen: -1 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Varkaudar szablyával kilukasztod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Méregfoggal teljesen átszúrod a varkaudar bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar mágus

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy örvénykerítés varázslatot. Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 9 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a varkaudar mágus jobb lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar mágus bal oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Könnyedén félreszökkensz a varkaudar mágus csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
217 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 15, gyógyulás: 15, összesen: +0 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar varázsló

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem sav ellen varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar varázsló testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a varkaudar varázsló testét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal kicsit megsebzed a varkaudar varázsló bal karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott védelem sav ellen védelmed.) A varkaudar varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1974 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 0, gyógyulás: 39, összesen: +39 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy vadász varkaudar

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vadász varkaudar testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal teljesen átdöföd a vadász varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
388 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 22, összesen: +22 ÉP}


A közönség éljenez, úgy tűnik legyőzted minden ellenfeledet. A púpos varkaudar mogorván előkotorja az erszényét, és kezedbe számlálja a megállapodott összeget. Kapsz 1000 aranyat. [85 pontot használtál fel, van még 111.]

m 6 mozogsz nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[127,49] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

Találsz egy mínosz-kúpot. Látsz egy oltárt. Leah híveié. Látsz egy régészeti lelőhelyet. Igazi profi munka folyik itt az ásatásoknál! Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Chara-din hívői építették. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
[9 pontot használtál fel, van még 102.]

szk 765 keresed a 765. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ryuku futárbérencet. [0 pontot használtál fel, van még 102.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 97.]

* 2. BP: használod az 1271. tárgyat
Itt az ideje egy kis kertészkedésnek! Sheran cserepébe egy borkonyó bibét ültetsz, alaposan meglocsolod (vízzel és isteni könnycseppel), majd vársz. Egy apró hajtás azonnal kinő a földből, de míg ebből szüretelhető növény lesz, némi időnek el kell telnie. [5 pontot használtál fel, van még 92.]

* 3. BP: imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy vérfürdető magszim.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal megbököd a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 867 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 10, gyógyulás: 29, összesen: +19 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 62.]

* 4. BP: használod az 1269. tárgyat
A szemedhez emeled a kaleidoszkópot, és elmerülsz az üvegszilánkokról visszaverődő fények játékában. Hamarosan eléred a tökéletes transzállapotot. Fel sem tűnik, mikor veszett oda az elmúlt pár perc. (-6 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 53.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Hohó! Sheran cserepében termést hozott a növény. Leszüretelsz 3 borkonyó bibét. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 3, 7.
Az egyszerű halandó számára elérhetetlen tudati állapotban kapcsolatba lépsz a benned rejlő Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a hegyi szamár. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 53 pontod maradt, ebből a következő körre 53 pontot vihetsz át. Kapsz még 420 pontot. A következő körben tehát 473 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SÖTÉT ITAL (284. TÁRGY)
A Sötét Italt egy Fekete Kehelyben kotyvaszthatod ki, három isteni könnycsepp, egy xirnox szív és egy trikornis szarv felhasználásával, ha már ismered a Varázsital Főzés varázslatot. A fenti komponensekből egy korty ital készíthető el, a KT 284 parancs kiadásával, 5 TVP-ért, a Varázsital Főzés mormolása közben. Egy Fekete Kehelybe maximum 5 korty fér ebből az iszonyatos nedűből. Ja, és hogy mire jó ez a mixtúra? Próbáld ki! (Az biztos, hogy a használata után nagyon éhes leszel.) Második paraméterben megadhatsz egy számot - ha ennyinél kevesebb ÉP-d hiányzik, nem fogod használni.

VITALITÁS
Bizonyos szörnyetegek érintése természetellenes öregedést okozhat. Ez a legszörnyűbb veszély, ami a kalandozóra les, hiszen a test végelgyengüléséből eredő halál ellen még a D.E.M. sem ment meg. Szerencsére, idővel bizonyos fokú immunitásra tehetsz szert. A vitalitás képességed függvényében van rá esély, hogy megússz egy ilyen támadást. Az első 20 szint szintenként +3%, a második 20 szint szintenként +1% immunitást jelent. 30-as vitalitással például 70% az esély, hogy nem szenvedsz el természetellenes öregedést. A maximális immunitás, amit így elérhetsz, 80%. Fontos: az öregítő pillantás ellen a vitalitás nem nyújt védelmet, abban az esetben normál, szerencsére és intelligenciára alapuló mentődobást dobsz.

KARAKTERLAP

Amos Kaelpyr, egy vörös, rövid hajú, kék szemű ember férfi vagy. Kecskeszakállad és bajuszod van. Bőröd gránitszürke. Tharr nagyhatalmú főpapja vagy. Papi hited: 368. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 279. fordulód.

Erő: 37 (54) Szint: 22 Merészség: 7/5 Magasság: 174 cm
IQ: 37 (54) Támadás: 36 Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 27 (29) Védekezés: 43 Menekülés: 30 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 30 (32) Életpont: 524/557 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 1
Szerencse: 44 (49) Varázspont: 738/58 Pénz: 21543 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 28/6 Pszi pont: 182/72
Eddig összesen 1819 szörnyet (18 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 18385 TP-t kaptál. Jelenleg 999307 TP-d van. A következő szinthez még 693 TP szükséges. Trófeáid: acélkolosszus, Rodrig, ongóliant. A 238. fordulódban 6966 arany került a bankszámládra. 8394 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 7 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 2/33 (+46%) ökölvívás: 7/8 szúrófegyverek: 27/47 (+3%)
vágófegyverek: 23/86 (+10%) ütőfegyverek: 10/28 lőfegyverek: 27/31 (+6%)
dobófegyverek: 7/47

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); ezüsttollú nyíl (#363) (13 -16.); vashegyű nyíl (#176) (17 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/44 2. nyomkövetés: 41/67 (+33%) 3. mászás: 17/43
4. csapdakészítés: 21/25 (+6%) 5. csapdaészlelés: 7/27 6. gyógyítás: 53/6
7. titkosírás: 6/38 8. felderítés: 17/18 (+23%) 9. szörnyidomítás: 11/28
10. teológia: 40/87 (+36%) 11. taumaturgia: 34/74 (+29%) 12. szerencsejáték: 3/5 (+11%)
13. versengés: 15/9 (+32%) 14. harcművészetek: 3/0 15. zene: 9/49 (+11%)
16. szörnyismeret: 30/51 (+20%) 17. pszi: 24/72 (+4%) 18. zárnyitás: 10/33
19. vadászat: 14/65 (+11%) 20. vitalitás: 1/9 (+109%) 21. bányászat: 30/26 (+2%)
22. úszás: 7/19 (+44%) 23. főzés: 6/72 24. csapatmunka: 4/64

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), erőserkentőt (#1405) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 12)
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), quwarg ősmágus (#302), trikornis (#104), varkaudar hadúr (#270), ongóliant (#159), Poomr Ko (#957), ősi szellem (#422), acélkolosszus (#35) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
Tharr hívők (#996), Romold Thralk (#3471), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
Tharr haragja (#145, 16 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) csupasz izom (#28) tulajdonságpajzs (#26) vámpirizáció (#1)
áldomás (#6) hadiszerencse II (#24) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka (#32), tompítás (#40), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 31, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96) lángcsóva (#31) >> 13. szintű lényekre
villámcsapás (#50) >> fémbontó szójer (#150) villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) izomernyesztés (#33) >> varkaudar varázsló (#271)
villámcsapás (#50) >> jégtroll (#164) tűzeső (#61) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
villámcsapás (#50) >> társak oldalán harcolva (#986) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
tűzeső (#61) >> ryuku csapásvezető (#778) villámcsapás (#50) >> 17. szintű lényekre
tűzeső (#61) >> quwarg parafenomén (#248) tűzeső (#61) >> férfiak (#998)
tűzeső (#61) >> nők (#999)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 31, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650) fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164)
védelem sav ellen (#36) >> Métely (#7000) védelem sav ellen (#36) >> burástya királynő (#759)
fehér glóbusz (#47) >> ulkor jéglény (#641) védelem sav ellen (#36) >> halálhozó (#419)
védelem sav ellen (#36) >> varkaudar varázsló (#271) tompítás (#40) >> varkaudar hadúr (#270)
fehér glóbusz (#47) >> sötét gnóm (#132) elektromos pajzs (#51) >> varkaudar bajnok (#190)
védelem sav ellen (#36) >> xirnox (#122) fehér glóbusz (#47) >> purifikátor (#157)
elektromos pajzs (#51) >> nők (#999) elektromos pajzs (#51) >> férfiak (#998)
védelem sav ellen (#36) >> ragyás burástya (#111) tüskepajzs (#30) >> alattomos manó (#756)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: éhes
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: éhes
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.
2.) Kemény feladatok leküzdésével tudsz csak két esszenciakristályt megszerezni, és feláldozni oltáromnál.
3.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.

HŐSTETTEID
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 42

TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 5557. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 103.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 drótszőr (#37) 1 fekete gyöngy (#99) 10 pirkit (#153)
2 sámán gyógykenőcs (#1139)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
888 arany (#50) 2 álompor (#396) 2 borkonyó bibe (#312)
1 bunthar bőr (#733) 1 fáklya (#36) 1 fűszertartó (#210)
1 gromak bőr (#268) 1 magszim bél (#103) 1 molluszk ház (#353)
1 shinai gömb (#348) 1 varkaudar csont (#1113) 118 víz (#27)
1 vortex talizmán (#812)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(127,49) mínosz-kúp (#178), Leah oltár, régészeti lelőhely (#1208), 25. jellempróba, szent tölgyfa (#393), oltár, Sziklaöklű Ronberg (2750. kalandozó), vérfürdető magszim (#148)

Üzenet küldése a karakternek