27. forduló, 29. forduló, Bélabá' összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. márc. 23. 19h:29'
EZ A 961. JÁTÉKHETED, 28. FORDULÓD
962. játékheted kezdete: márc. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1261
SZÁMLA : XXXX

BÉLABÁ' KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [5,11] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+51 életerő.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik VP regenerációdat. Varázserőd regenerálódik. (+26 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP).

tno 6 11 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

ek 116 66 313 t. energia kisütése: 116 66 313
Gyógykenőcs gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 66 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

ek 215 10 t. energia kisütése: 215 10
24 varázspont felhasználásával előállítasz 2 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

hu 56 1230 268 hulladék: 56 1230 268
Hulladék, ezért nem gyűjtesz mákrózsa virágot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bruhatagnyelvet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz gromak bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

hu 304 212 310 hulladék: 304 212 310
Hulladék, ezért nem gyűjtesz kőszemet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz dorony tüdőt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz galachmitot. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

hu 153 267 652 hulladék: 153 267 652
Hulladék, ezért nem gyűjtesz pirkitet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz fülemüle agyart. Hulladék, ezért nem gyűjtesz darázsszárnyat. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

d 56 100 eldobod az 56. tárgyat (100 darabot)
Elhajítasz 100 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

h 504 használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: bruhatagnyelv (97,107)-> (21 ap), darázsszárny (97,107)-> (12 ap), dorony tüdő (97,107)-> (kudarc), fülemüle agyar (97,107)-> (40 ap), galachmit (97,107)-> (60 ap), gromak bőr (97,107)-> (16 ap), kőszem (97,107)-> (15 ap), pirkit (97,107)-> (50 ap), összesen 214 arany, 16 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 223.]

h 1228 2 használod az 1228. tárgyat
Leöntöd a torkodon 2 ork fiola tartalmát. A csodaszer rögtön hat: +3 támadás a forduló végéig. [4 pontot használtál fel, van még 219.]

h 1253 használod az 1253. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Nem volt maradandó hatása.) [5 pontot használtál fel, van még 214.]

be 560 bemész az 560. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. (Önanalízis: +33% harcművészetek.) Még gyakorolnod kell a következő szinthez. Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 209.]

be 560 bemész az 560. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. (Önanalízis: +33% harcművészetek.) Egy kis gyakorlás még, és megvan a következő szint! Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 204.]

be 560 bemész az 560. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. (Önanalízis: +33% harcművészetek.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 harcművészetek). Egy új fogást sajátítottál el: A Kos Csapásának technikáját. (ld. enc.) Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 199.]

be 560 bemész az 560. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. (Önanalízis: +33% harcművészetek.) Még gyakorolnod kell a következő szinthez. Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 194.]

be 560 bemész az 560. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. (Önanalízis: +33% harcművészetek.) Még gyakorolnod kell a következő szinthez. Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 189.]

be 560 bemész az 560. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. (Önanalízis: +33% harcművészetek.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 harcművészetek). Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 184.]

be 560 bemész az 560. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. Többet tudsz már, mint e kolostorban a legnagyobb mester - a további fejlődéshez egy jóval keletebbre fekvő kolostort kell keresned. [5 pontot használtál fel, van még 179.]

be 560 bemész az 560. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. Többet tudsz már, mint e kolostorban a legnagyobb mester - a további fejlődéshez egy jóval keletebbre fekvő kolostort kell keresned. [5 pontot használtál fel, van még 174.]

m 6 mozogsz nyugatra
[4,11] Továbbra is magashegységben vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy termikfészket. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy elhagyott bányát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ez nem lehet más, mint egy nyuhaj karbin. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy fémbontó szójer nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Semmi eredménye! [+2% tau] Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a fémbontó szójer testét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a fémbontó szójer kitinpáncélját. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megérinted a fémbontó szójer jobb középső lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A fémbontó szójer feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. [vasérc ládikóba-> (97,107)-> 4 arany, -2 ÉP] 866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 166.]

be 2685 bemész a 2685. épületbe
Belépsz a termikfészekbe. Odabent félhomály uralkodik. Ahogy hozzászoksz az áporodott levegőhöz, körülnézel. Egy gubó mozdul meg melletted. Nem foglalkoztál vele, mert azt hitted, már teljesen bábbá alakult. A tévedésed ára, hogy meg kell küzdened vele. Ellenfeled egy spórákkal beszőtt pattanóböde!

Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. [+3% tau] Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a pattanóböde testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (10 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a pattanóböde testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel eltalálod a pattanóböde testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A pattanóböde fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A pattanóböde összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 kaktusztüskét. [kaktusztüske ->eldobod] 1 891 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 21, gyógyulás: 2, összesen: -19 ÉP}

Ni csak, van itt valami érdekes! Elrakod, majd később alaposabban megnézed! Találtál 1 megsemmisítőt. Egy gubó mozdul meg melletted. Nem foglalkoztál vele, mert azt hitted, már teljesen bábbá alakult. A tévedésed ára, hogy meg kell küzdened vele. Ellenfeled egy spórákkal beszőtt orgoró!

Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. [+2% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az orgoró sziklatestét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgoró bal lábát. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megbököd az orgoró ollóját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az orgoró harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az orgoró szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. [kőszem ládikóba-> (97,107)-> 5 arany, -2 ÉP] 2 187 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 10, gyógyulás: 1, összesen: -9 ÉP}

Na, mégse jöttél potyára erre a rémes helyre. Valami kincsre bukkansz, el is rakod gyorsan, 6 madártollat találtál. Félhomály és bűz tompítja az érzékeidet, mégis időben észleled, amikor egy spórafertőzött orgoró támad rád.

Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. [+2% tau] Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az orgoró jobb vállát. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Elszántan a másikra rontasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az orgoró ollóját. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megérinted az orgoró testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az orgoró harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel kegyetlenül megütöd az orgoró fejét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod az orgoró sziklatestét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az orgoró megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az orgoró összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. [kőszem ládikóba-> (97,107)-> 5 arany, -2 ÉP] 2 187 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 19, gyógyulás: 2, összesen: -17 ÉP}

Na, mégse jöttél potyára erre a rémes helyre. Valami kincsre bukkansz, el is rakod gyorsan, 3 gernim balzsamot találtál. Zajt hallasz magad mögött. Megpördülsz, és egy félig bebábozódott lényt pillantasz meg. Ez egy már félig termikké változott autentikus vámpír.

Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. [+2% tau] Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az autentikus vámpír bal lábát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az autentikus vámpír nyakát. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd az autentikus vámpír fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az autentikus vámpír karma a fejed mellett suhan el! Az autentikus vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 015 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Ni csak, van itt valami érdekes! Elrakod, majd később alaposabban megnézed! Találtál 1 zárnyitó készletet. Félhomály és bűz tompítja az érzékeidet, mégis időben észleled, amikor egy spórafertőzött vark. nekromanta támad rád.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. [+2% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vark. nekromanta jobb oldalát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vark. nekromanta bal karját. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel eltalálod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Elhajolsz a vark. nekromanta ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 9 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a vark. nekromanta száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 148 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 15, gyógyulás: 2, összesen: -13 ÉP}

Hohó, van itt egy manaszilánk is! Bár mintha láttál volna még a fészekben további bábokat, teljesen kimerültél, nem tudsz tovább harcolni, visszavonulsz. Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [20 pontot használtál fel, van még 146.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[3,10] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy dombi yeti közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dombi yeti bal oldalát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd a dombi yeti jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A dombi yeti Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Kisebb sebet ejt a dombi yeti agyarával a testeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A dombi yeti most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 878 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 25, gyógyulás: 2, összesen: -23 ÉP}


(Továbbmész...) [2,9] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Egy fa tövében megkínzott kalandozó haldoklik. Közel lépsz hozzá, ő pedig miközben üveges tekintetét rád emeli, azt suttogja: "... a varkaudarok...". Mielőtt eldönthetnéd, hogyan segíts rajta, egy D.E.M.-mel, vagy egy szívébe szúrt kőkéssel, a kalandozó elpatkol. Talán ha előbb érkezel... Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely keletről folyik nyugatra. Feltöltöd a vizestömlőt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy termikfészket. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy varkaudar behemót. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! [+2% tau] Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar behemót bal lábát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megérinted a varkaudar behemót testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a varkaudar behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A varkaudar behemót összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 591 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 130.]

be 2685 bemész a 2685. épületbe
Ah, jól sejtetted! Egy rejtőző termikfészek lapul meg itt. Mindenre felkészülve lépsz be, készen arra, hogy teljesen kipucold a fészket. A teljesen bebábozódott lényeket, amikből még nem kelt ki termik, könnyedén el tudod pusztítani, hiszen magatehetetlenek. Az előtted mozduló alakot azonban csak félig borítja a termiknyálka, így ki tudod venni, hogy ez egy vérfürdető magszim!

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Semmi hatás! [+3% tau] Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vérfürdető magszim bal oldalát. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel meghorzsolod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (5 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megkarcolod a vérfürdető magszim egyik csápját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápjaival a vérfürdető magszim lecsap a bal karodra. (6 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. [magszim bél ládikóba-> (97,107)-> 5 arany, -2 ÉP] 1 912 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 27, gyógyulás: 2, összesen: -25 ÉP}

Na végre, némi haszna is van annak, hogy vállalod a veszélyt. Kincset pillantasz meg a földön, a zsákodba tömsz 1 hősiesítő medált. A sarokban valami mozdul, és rád támad. Hiszen ez egy termiknyálkás köpködő bruhatag!

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. [+3% tau] Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a köpködő bruhatag zöld, nyálkás bőrét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Elszántan ellenfeledre rontasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a köpködő bruhatag testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd a köpködő bruhatag testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A köpködő bruhatag összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bruhatagnyelvet. [bruhatagnyelv ládikóba-> (97,107)-> 7 arany, -2 ÉP] 1 736 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Na végre, némi haszna is van annak, hogy vállalod a veszélyt. Kincset pillantasz meg a földön, a zsákodba tömsz 1 szvó-ektoplazmát. Zajt hallasz magad mögött. Megpördülsz, és egy félig bebábozódott lényt pillantasz meg. Ez egy már félig termikké változott autentikus vámpír.

Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. [+2% tau] Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az autentikus vámpír testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az autentikus vámpír testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd az autentikus vámpír testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Karmával néhányszor az autentikus vámpír megcsapja a fejedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 067 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Na, mégse jöttél potyára erre a rémes helyre. Valami kincsre bukkansz, el is rakod gyorsan, 1 manakristályt találtál. Egy félig bebábozódott lény támad rád. Felismered, hogy ez egy köpködő bruhatag volt valamikor.

Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. [+2% tau] Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a köpködő bruhatag testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a köpködő bruhatag bal oldalát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd a köpködő bruhatag jobb vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A köpködő bruhatag nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bruhatagnyelvet. [bruhatagnyelv ládikóba-> (97,107)-> 7 arany, -2 ÉP] 1 748 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 15, gyógyulás: 2, összesen: -13 ÉP}

Ni csak, van itt valami érdekes! Elrakod, majd később alaposabban megnézed! Találtál 1 kreiton esszenciát. A sarokban valami mozdul, és rád támad. Hiszen ez egy termiknyálkás epokitféreg!

Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. [+2% tau] A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az epokitféreg szelvényes testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megkarcolod az epokitféreg egyik ízületét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az epokitféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az epokitféreg egyik ízületét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed az epokitféreg jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az epokitféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az epokitféreg farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 2 178 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 18, gyógyulás: 2, összesen: -16 ÉP}

Hohó, van itt egy manaszilánk is! Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +103 életerő.) Bár mintha láttál volna még a fészekben további bábokat, teljesen kimerültél, nem tudsz tovább harcolni, visszavonulsz. Erőd TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 110.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +48 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 110.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[2,10] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy gyilkos tetű nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. [+2% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a gyilkos tetű szőrös potrohát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel eltalálod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A gyilkos tetű feléd sújt csáprágóival, de mellé! A gyilkos tetű összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót.

(Továbbmész...) [2,11] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy emberevő nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. [+2% tau] Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az emberevő ragyás irháját. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Az emberevő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 472 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felfedeztél egy mély szakadékot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy vaskohót.

(Továbbmész...) [2,12] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy bibircsók-óriás közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. [+2% tau] Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a bibircsók-óriás fejét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a bibircsók-óriás szőrös kezét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a bibircsók-óriás bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A bibircsók-óriás csapása csak a levegőt találja. A bibircsók-óriás még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 aranyat. 806 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy csillezsályát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy termikfészket.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 csillezsályalevelet. [33 pontot használtál fel, van még 77.]

be 2685 bemész a 2685. épületbe
Jól felhergeled magad, mielőtt belépsz a termikfészekbe. Az adrenalin segít a túlélésben. Benn nem találsz mást csak félhomályt és bűzt. Azért alaposan körülnézel, hátha lapul itt valami bebábozódott szörny. A mindenit! Egy bebábozódott epokitféreg támad rád! Hát ez hogyan került ide!

Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. [+2% tau] Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az epokitféreg testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megérinted az epokitféreg bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az epokitféreg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az epokitféreg egyik ízületét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megbököd az epokitféreg szelvényes testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az epokitféreg feléd harap, de sikertelenül.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 5, gyógyulás: 2, összesen: -3 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. A mindenit, itt te életveszélyben vagy! Nem is habozol, gyorsan olajra lépsz. Bár mintha láttál volna még a fészekben további bábokat, teljesen kimerültél, nem tudsz tovább harcolni, visszavonulsz. Erőd TF-elődött. [4 pontot használtál fel, van még 73.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[2,13] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység.

Utad során felfedezel egy mély szakadékot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 50 pontot kell rákölteni.)

(Továbbmész...) [2,14] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy.

Látsz egy púdersziklát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy termikfészket. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívei emelték. [16 pontot használtál fel, van még 57.]

be 2685 bemész a 2685. épületbe
A termikfészek, ahová bejöttél nagyobbnak tűnik az eddigieknél. Egy kisebb labirintus, több elágazással. Elindulsz, hogy alaposan átkutasd az egészet. Váratlanul egy nyálkával borított szörny ront rád a félhomályból. Ellenfeled egy bebábozódott dögkeselyű!

Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. [+2% tau] Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a dögkeselyű jobb szárnyát. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a dögkeselyű csupasz nyakát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megkarcolod a dögkeselyű csupasz nyakát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Megcsipkedi a dögkeselyű a bal válladat. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a dögkeselyű testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megérinted a dögkeselyű csupasz nyakát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Belecsipked a dögkeselyű a jobb karodba és a nyakadba. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A dögkeselyű szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 madártollat. 1 897 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 32, gyógyulás: 2, összesen: -30 ÉP}

Na, mégse jöttél potyára erre a rémes helyre. Valami kincsre bukkansz, el is rakod gyorsan, 8 quwarg tojást találtál. Zajt hallasz magad mögött. Megpördülsz, és egy félig bebábozódott lényt pillantasz meg. Ez egy már félig termikké változott vark. nekromanta.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. [+2% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vark. nekromanta testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vark. nekromanta nyakát. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd a vark. nekromanta jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A vark. nekromanta újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 22, gyógyulás: 2, összesen: -20 ÉP}

Na végre, némi haszna is van annak, hogy vállalod a veszélyt. Kincset pillantasz meg a földön, a zsákodba tömsz 1 manakristályt. Zajt hallasz magad mögött. Megpördülsz, és egy félig bebábozódott lényt pillantasz meg. Ez egy már félig termikké változott fémbontó szójer.

Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. [+2% tau] Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a fémbontó szójer nyakát. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fémbontó szójer jobb oldalát. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a fémbontó szójer testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csáprágójával a fémbontó szójer megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vasvért felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. [vasérc ládikóba-> (97,107)-> 4 arany, -2 ÉP] 1 616 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Na végre, némi haszna is van annak, hogy vállalod a veszélyt. Kincset pillantasz meg a földön, a zsákodba tömsz 3 vasércet. [vasérc ládikóba-> (97,107)-> 6 arany, -2 ÉP] Zajt hallasz magad mögött. Megpördülsz, és egy félig bebábozódott lényt pillantasz meg. Ez egy már félig termikké változott dögkeselyű.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. [+2% tau] Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a dögkeselyű csupasz nyakát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a dögkeselyű csupasz nyakát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megbököd a dögkeselyű csupasz nyakát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Többször megcsíp a dögkeselyű. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dögkeselyű csupasz nyakát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a dögkeselyű testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Megcsipkedi a dögkeselyű a jobb válladat. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A dögkeselyű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 1 666 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 29, gyógyulás: 2, összesen: -27 ÉP}

Na, mégse jöttél potyára erre a rémes helyre. Valami kincsre bukkansz, el is rakod gyorsan, 4 varányszemet találtál. Mindenfelé gubók sorakoznak. Fel kell égetni ezt a helyet, mielőtt kikelnek. Azonban az egyik megmozdul, vele még mindenképpen meg kell küzdened. Ellenfeled egy termik vark. nekromanta!

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. [+2% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vark. nekromanta testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vark. nekromanta testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a vark. nekromanta bal karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A vark. nekromanta kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 392 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 31, gyógyulás: 2, összesen: -29 ÉP}

Hohó, van itt egy manaszilánk is! Bár mintha láttál volna még a fészekben további bábokat, teljesen kimerültél, nem tudsz tovább harcolni, visszavonulsz. Erőd TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 37.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +92 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 37.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[3,13] A dombság átmegy hegységbe.

Észreveszel egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek északra. (Önanalízis: +18% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [4,12] Még mindig hegyvidéken vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy termikfészket. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

[16 pontot használtál fel, van még 21.]

be 2685 bemész a 2685. épületbe
Ah, jól sejtetted! Egy rejtőző termikfészek lapul meg itt. Mindenre felkészülve lépsz be, készen arra, hogy teljesen kipucold a fészket. Robajként dörren a néma csendben, amikor egy alig kivehető alak ront rád. Az első pár mozdulata után azonosítod, ez valaha egy dögkeselyű lehetett.

Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. [+3% tau] Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a dögkeselyű tollas testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a dögkeselyű tollas testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a dögkeselyű csupasz nyakát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Többször megcsíp a dögkeselyű. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dögkeselyű bal oldalát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megérinted a dögkeselyű testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A dögkeselyű néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A dögkeselyű összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 madártollat. 1 910 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 25, gyógyulás: 2, összesen: -23 ÉP}

Ni csak, van itt valami érdekes! Elrakod, majd később alaposabban megnézed! Találtál 2 vámpírfogat. A csend szinte tapintható, így megugrasz picit, amikor hirtelen zajt hallasz. Megpördülsz, egy spóráktól fertőzött fémbontó szójer néz veled farkasszemet. Te támadsz először!

Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. [+2% tau] Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a fémbontó szójer testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fémbontó szójer farkát. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megbököd a fémbontó szójer jobb első lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A fémbontó szójer csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vas dobónyíl felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Véres nyál csordul ki a fémbontó szójer száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. [vasérc ládikóba-> (97,107)-> 4 arany, -2 ÉP] 1 616 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Na végre, némi haszna is van annak, hogy vállalod a veszélyt. Kincset pillantasz meg a földön, a zsákodba tömsz 1 ezüsttollú nyilat. [ezüsttollú nyíl ládikóba-> (97,107)-> 60 arany, -2 ÉP] Egyelőre csak néma csend és hullaszag. Aztán hirtelen rád szakad, na nem az ég, csak egy félig bebábozódott alak. Ez egy fertőzött dögkeselyű!

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Sajnos nem hatott ellenfeledre. [+3% tau] Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a dögkeselyű fejét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dögkeselyű farkát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megkarcolod a dögkeselyű tollas testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A dögkeselyű néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dögkeselyű tollas testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a dögkeselyű bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Többször megcsíp a dögkeselyű. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a dögkeselyű száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 madártollat. 1 882 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 36, gyógyulás: 2, összesen: -34 ÉP}

A földön tárgyat pillantasz meg. Gyorsan felmarkolsz 1 holdbőrt. Egyelőre csak néma csend és hullaszag. Aztán hirtelen rád szakad, na nem az ég, csak egy félig bebábozódott alak. Ez egy fertőzött köpködő bruhatag!

Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. [+2% tau] Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a köpködő bruhatag jobb vállát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a köpködő bruhatag fejét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd a köpködő bruhatag testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Érdes nyelvével a köpködő bruhatag néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bruhatagnyelvet. [bruhatagnyelv ládikóba-> (97,107)-> 7 arany, -2 ÉP] 1 763 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 13, gyógyulás: 2, összesen: -11 ÉP}

A földön tárgyat pillantasz meg. Gyorsan felmarkolsz 7 spirituszt. (Nincs mibe rakni 5 spirituszt.) Robajként dörren a néma csendben, amikor egy alig kivehető alak ront rád. Az első pár mozdulata után azonosítod, ez valaha egy dögkeselyű lehetett.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. [+2% tau] Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a dögkeselyű tollas testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a dögkeselyű tollas testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megérinted a dögkeselyű jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A dögkeselyű néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a dögkeselyű farkát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel meghorzsolod a dögkeselyű bal szárnyát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Többször megcsíp a dögkeselyű. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 madártollat. 2 047 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 37, gyógyulás: 2, összesen: -35 ÉP}

Hohó, van itt egy manaszilánk is! Bár mintha láttál volna még a fészekben további bábokat, teljesen kimerültél, nem tudsz tovább harcolni, visszavonulsz. Erőd TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 1.]

h 2107 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -4.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -4.]
(Önanalízis: +38% csapdakészítés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés).
Keresel egy magaslatot, ahonnét beláthatod az egész környéket. A következő koordinátákon látsz termik fészket: (106,108) (105,107) (104,102) (107,108) (106,105) Ezeket érdemes lesz a következő fordulóban felkeresned, mert később esélyes, hogy a bábok kikelnek!
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 25, 22.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a sullár. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól nagyhatalmú kalandozó helyett rettenetes hatalmú kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +8 max. varázspont, +4 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot. Kifejlesztettél egy újabb alakváltó képességet. (ld. enc.)
Ebben a körben -4 pontod maradt, ebből a következő körre -4 pontot vihetsz át. Kapsz még 167 pontot. A következő körben tehát 163 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


A KOS CSAPÁSA
Egy feldühödött kos képes mindenfajta gáton, páncélzaton áttörni - miért ne tanulhatnánk ezt el tőle? A Kos Csapása a kí energiák egy kiteljesedése. A Sashoroggal ellentétben nem az ellenfél védtelen pontját keresi, hanem maga hoz létre védtelen pontot azáltal, hogy szétzúzza az ellenfél páncélját. A Kos Csapásának használója képes vastag bőrű, szívós szörnyek irháját összezúzni, megsebezni úgy, hogy utána könnyebb legyen valódi sebet okozni ellenfelének. Ha az ellenfél páncélba, pajzsba öltözött, a Kos Csapása képes ezeket is meggyengíteni, kevésbé védővé tenni. Akkor fogod alkalmazni, ha kevés az esély arra, hogy az ellenfelet eltaláld. A Kos Csapása alapvetően támadó technika, ezért alkalmazásakor valamelyest a te védekezésed is csökken.

A KVATÁCIÓ MEGISMERÉSE, 2. LÉPÉS (17. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG)
Ujjongasz magadban - hamarosan eléred a TELJES KVATÁCIÓT, amely virtuális halhatatlanságot jelent, és tudomásod szerint eddig egyetlen alakváltónak sem sikerült végrehajtania. Az atomi és molekuláris szintű átalakítások tovább folynak, tovább növelve átmeneti gyengeségedet (további -2 védettség) ez azonban nevetséges ár a Teljes Kvatáció elérésért. A kvatációs transzformáció melléktermékeként egy újabb, igen értékes képességet is elsajátítottál: ez a kisebb tűzlehelet. Életenergiádat mostantól képes vagy korlátozott mértékben direkt energiává alakítani, és ezt forró tűzleheletként ellenfeledre köpni. A tűzleheletet ugyanúgy kell használni, mint a normál támadó varázslatokat, a TV és FTV parancsokkal. A különbség az, hogy a tűzlehelet használatához nem kell varázspont, alkalmazásakor mindössze 2 életpontot kell feláldoznod. A kisebb tűzlehelet sorszáma 110, [tehát TV 110-el rakhatod be a TV listádra] karakterszintenként D3 életpont sebzést okoz (max. 50D3), amit sikeres mentődobás felez.

KARAKTERLAP

Bélabá', egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű, harcsabajszos alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia híve vagy. Papi hited: 5. A Holtidő Társaság (#9165) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 28. fordulód.

Erő: 19 (32) Szint: 18 Merészség: 10/5 Magasság: 141 cm
IQ: 17 (27) Támadás: 53 Agresszió: 5 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 15 (28) Védekezés: 40 Menekülés: 30 % Életkor: 31/32 év
Egészség: 15 (28) Életpont: 444/330 Jellem: jó (27) Tul. pont: 4
Szerencse: 15 (30) Varázspont: 341/152 Pénz: 14752 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 14/2 Pszi pont: 76/76
Eddig összesen 331 szörnyet (26 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 43 966 TP-t kaptál. Jelenleg 303 142 TP-d van. A következő szinthez még 36 858 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar behemót, szutykos remák, varkaudar íjász. A 10. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5000 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 17/14 (+71%) szúrófegyverek: 9/11 (+26%) dobófegyverek: 17/86 (+72%)

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
104,105 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 133

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 162 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2/34 (+11%) 2. nyomkövetés: 3/45 (+18%) 3. csapdakészítés: 11/7 (+28%)
4. csapdaészlelés: 1/14 5. gyógyítás: 2/1 6. felderítés: 1/62
7. szörnyidomítás: 1/94 8. taumaturgia: 10/80 (+57%) 9. szerencsejáték: 3/49
10. versengés: 2/9 11. harcművészetek: 14/1 (+178%) 12. zene: 2/20
13. szörnyismeret: 2/39 14. pszi: 9/74 15. vadászat: 4/91
16. főzés: 2/98

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 66% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
segítesz max. 20 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
készítesz hibátlan gyémántot (#680) (max. 1 darabot, csak egyszer), Rahn ékkövet (#701) (max. 1 darabot, csak egyszer), rinóbőr övet (#685) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
ragyás burástya (#111) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
időcsere (#285, 5 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
izomernyesztés (#33)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +9 védettség;) státusz: OK

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
sötét kastplom (566): kész. városháza (685): új. Fősátor (770): 2. lépésnél tartasz.

ISMERT LABIRINTUSOK
50, 51, 52, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 17.

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 1455, a megölt vezérek száma: 24, a pontszámod: 276 980.
2014. II. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 113, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 9, a pontszámod: 17 931.
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 293, pontszámod: 4 599.
Az első morf invázióban megölt morfjaid száma: 9, az összesen kapott pontszám: 900.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Termikrajzás
Megölt szörnyek: 79. Szerzett pont: 9421. Beállított erő: 0 Összpont: 9421

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
magiometer (314)
harci mágia (334)
vadászidény (351)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
holtidő fűrkészése (420)
kronoérintő (422)
kronopáncél (423)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
redukálás (564) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
tudatáthelyezés II (566) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
manaretesz II (571) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
mentális roncsolás II (573) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
varázslómester VI (578) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
elmemester II (580) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
varázslómester VII (585) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
pusztító ösztönök (587) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1694 TU szükséges.)
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
teleportmester (592) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 bruhatagnyelv (#1230) 3 darázsszárny (#652) 1 dorony tüdő (#212)
8 fülemüle agyar (#267) 2 galachmit (#310) 2 gromak bőr (#268)
3 gyógykenőcs (#313) 2 kaja (#2) 3 kőszem (#304)
100 mákrózsa virág (#56) 2 ork csodaszer (#1228) 25 pirkit (#153)
6 vas dobónyíl (#189)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
34 arany (#50) 2 csillezsályalevél (#1253) 3 gernim balzsam (#1894)
1 holdbőr (#1236) 1 hősiesítő medál (#1558) 1 kreiton esszencia (#892)
40 madártoll (#112) 2 manakristály (#500) 4 manaszilánk (#2686)
1 megsemmisítő (#1540) 8 quwarg tojás (#360) 2 spiritusz (#170)
3 szvó-ektoplazma (#151) 2 vámpírfog (#1221) 4 varányszem (#30)
6 víz (#27) 1 zárnyitó készlet (#39)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

1 2 3 4 5 6
8
9
10
11
12
13
14
15
(2,9) patak, oltár, Chara-din monolitja (#534), termikfészek (#2685), varkaudar behemót (#189), vérfürdető magszim (#148), köpködő bruhatag (#773), autentikus vámpír (#154), epokitféreg (#147)
(2,10) gyilkos tetű (#116), Dornodon oltár, 43. jellempróba, vaskohó (#155)
(2,11) emberevő (#119), mély szakadék (#154), oltár, Chara-din monolitja (#534), vaskohó (#155)
(2,12) bibircsók-óriás (#120), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), Chara-din monolitja (#534), termikfészek (#2685), epokitféreg (#147)
(2,13) mély szakadék (#154), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86)
(2,14) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), termikfészek (#2685), Dornodon oltár, dögkeselyű (#174), vark. nekromanta (#173), fémbontó szójer (#150)
(3,10) Chara-din monolitja (#534), 48. jellempróba, vaskohó (#155), oltár, dombi yeti (#366)
(3,13) vaskohó (#155)
(4,11) termikfészek (#2685), elhagyott bánya (#1685), nyuhaj karbin (#110), fémbontó szójer (#150), pattanóböde (#145), orgoró (#170), autentikus vámpír (#154), vark. nekromanta (#173)
(4,12) vaskohó (#155), oltár, termikfészek (#2685), dögkeselyű (#174), fémbontó szójer (#150), köpködő bruhatag (#773)
(5,11) kolostor (#560)

Üzenet küldése a karakternek