280. forduló, 282. forduló, Chini összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. ápr. 20. 9h:16'
EZ A 424. JÁTÉKHETED, 281. FORDULÓD
425. játékheted kezdete: ápr. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4300
SZÁMLA : XXXX

CHINI KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,59] koordinátán. A fény szentélyében pihented ki magad.
Ezüstkarom átadott neked a 1. napon 15 TU-t.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 5 borkonyó bibe (eladási ár: 500 arany, ebből a kezelési költség: 40 arany), 5 borkonyó bibe (eladási ár: 501 arany, ebből a kezelési költség: 40 arany), 1 bíbor erőöv (eladási ár: 100 arany, ebből a kezelési költség: 8 arany) ellenértékét.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+1 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+29 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+76 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+35 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Elhagyod a szentélyt. Megfejed az alpesi tehenet. (+3 kaja.)

* 1. KP: használod az 1602. tárgyat
Rákészülsz az ezüstszelence használatára. A belsejébe 4 vizet dobsz. A varázseszköz működésbe lép, és a haszontalan holmi helyett 1 kék orchideát kapsz. [3 pontot használtál fel, van még 510.]

* 2. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmormoltad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 505.]

* 3. KP: használod az 1534. tárgyat
Működésbe hozod a quwarg teleportgömböt. Még a ruházatodat rendbeszedni, a fegyverzetedet megigazítani sincs időd, olyan hirtelen jön létre a teleport. Egyenest egy quwarg boly közepébe kerültél! Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-8 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg nagymester!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 32 életpontot sebeztél. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester torát. (6 támadással 187 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 27 életpontot vesztettél. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. Varázserőd töltődik (+15 varázspont). 1901 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 57, gyógyulás: 7, összesen: -50 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 1 ezüstshurikent.
(Feltételes gyógyítás:) Szerencsére találsz néhány alkalmas mungrotüskét. Hanyattfekszel, relaxálsz egy kicsit, majd a tüskéket óvatosan beszurkálod a kézfejedbe és a hónod alá. Az eredmény csodálatos! (+85 életerő.) Újabb kavargó, teleportérzés lesz úrrá rajtad, ahogy megtörténik a visszaút. A következő pillanatban a kimerült teleportgömböt a kezedben tartva térsz magadhoz. [70 pontot használtál fel, van még 435.]

* 4. KP: használod a 69. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 430.]

* 5. KP: használod a 70. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Akaratoddal irányítva, létrehozod az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 428.]

ef 6 energia fejlesztése 6
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-6 TU.] A befejezéshez még 2000 TU szükséges. [60 pontot használtál fel, van még 368.]

tno 6 1 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 368.]

m 6 mozogsz nyugatra
[72,59] Továbbmész a város utcáján.

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy xantusz-kaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívői építették. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-3 kaja.) Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " A következő épületeket látod: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 1 acélpengőkét 3 aranyért, 1 álomport 1 aranyért, 3 aranyláncot 60 aranyért, 2 csontpálcát 30 aranyért, 1 elkarog szőrt 1 aranyért, 1 ezüst karkötőt 14 aranyért, 1 ezüst papi karkötőt 30 aranyért, 1 ezüsttőrt 8 aranyért, 9 fabontót 45 aranyért, 2 fülemüle agyart 10 aranyért, 27 gyíkfüvet 27 aranyért, 1 igazgy. fülbevalót 20 aranyért, 1 kis bőrpajzsot 5 aranyért, 1 kristálygömböt 10 aranyért, 3 rézdarabot 3 aranyért, 1 surranó kígyó bőrt 2 aranyért, 1 téfea-agyat 8 aranyért, 15 ugh mérget 30 aranyért, 2 vízionár szemet 6 aranyért, 1 fekete gyöngyöt 6 aranyért, 1 kék orchideát 4 aranyért.
Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [10 pontot használtál fel, van még 358.]

ea 168 3 eladod a 168. tárgyat 3
Eladtál 3 sullár hólyagot. 21 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 358.]

ea 2 20 eladod a 2. tárgyat 20
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné. [0 pontot használtál fel, van még 358.]

ea 1137 5 eladod az 1137. tárgyat 5
Eladtál 4 varkaudar pálinkát. 88 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 358.]

bb 391 12 beraksz a bankba a 391. tárgyat (12 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 12 polip szívókát. [0 pontot használtál fel, van még 358.]

ea 153 10 eladod a 153. tárgyat 10
Eladtál 10 pirkitet. 20 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 358.]

ea 169 15 eladod a 169. tárgyat 15
Eladtál 15 uzbány csőrt. 90 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 358.]

m 3 mozogsz délkeletre
[73,60] Még mindig a városban vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy útonálló. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Meglengetve az ezüstkardot a másikra ugrasz. Ezüstkarddal egy irtózatos ütéssel felvágod az útonálló testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Jól harcoltál! (+15 varázspont.) 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felfedeztél egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Felfedeztél egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Nini, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megtömöd magad kajával. (-3 kaja.) Van itt egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.).
Összeakadsz Sebesjimmy. Tharr követője. Egy két kard szimbólumot, egy Métely páncélját és egy tankány karmot visel. Fegyverzetét egy sörényes ubuk trófea, egy púpos burástya trófea és egy proteinfecske trófea díszíti. Lőfegyvere egy fúvócső. Auráját érzékelve máris tudod, semleges, mint a Tiéd. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Találkozol Arynor Yllronnal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia eljövendő papja. Egy bronzsisakot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy Métely páncélját, egy nap szimbólumot és egy rejtőköpenyt visel. Ruházatát egy Poomr Ko trófea, egy sarki óriásteknős trófea és egy varkaudar íjász trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Aranysárkány. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[10 pontot használtál fel, van még 348.]

fa 1110 2745 1 feladod az 1110. tárgyat a 2745. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Ezüstkarom részére szánod. Átadsz 1 kis ónixkulcsot. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 345.]

fa 171 2113 1 feladod a 171. tárgyat a 2113. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Dark San részére szánod. Átadsz 1 rövid kardot. Ennek elküldése 26 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 342.]

fa 408 2113 1 feladod a 408. tárgyat a 2113. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Dark San részére szánod. Átadsz 1 vas fejpántot. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 339.]

fa 308 2113 1 feladod a 308. tárgyat a 2113. kalandozónak (1 darabot)
Nincs is nálad ebből a tárgyból! [0 pontot használtál fel, van még 339.]

m 3 mozogsz délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[75,85] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy uzbány. Nem jelenthet különösebb problémát. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Marokra fogva az ezüstkardot a másikra ugrasz. Ezüstkarddal többször mélyen végigmetszed az uzbány nyakát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. Jutalmad nem marad el (+15 varázspont). 328 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély kutat. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy mérges nyukmár!

Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Meglengetve az ezüstkardot a másikra rontasz. Ezüstkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A mérges nyukmár karma a fejed mellett suhan el! A mérges nyukmár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Jól harcoltál! (+15 varázspont.) 108 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 3 óndarabot. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
[24 pontot használtál fel, van még 315.]

usz 40 úszol 40 pontért
Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! A víz nem túl meleg, de gyorsan mozogni kezdesz, és így már nem fázol. Szinte azonnal a víz alá merülsz, kalandra éhesen. Harcban a bevált szigonyt fogod használni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy trosnyogó szakóca!

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Szigonnyal teljesen átszúrod a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csápjaival a trosnyogó szakóca csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Varázserőd töltődik (+14 varázspont). 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. De semmi! Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [40 pontot használtál fel, van még 275.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[76,84] Síkság, továbbra is csak síkság.

Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [77,83] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély kutat. Találsz egy phua-kúpot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. A kút mély, de szerencsére a köteled elég hosszú volt. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Rosszat sejtve megfordulsz - valami megindult feléd! Egy topránypolip!

Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Vad csatakiáltással, felemelve az ezüstkardot ellenfeledre ugrasz. Ezüstkarddal párszor kilyukasztod a topránypolip kocsányos fejét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) A topránypolip csápol, de mindhiába. A topránypolip szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. Varázserőd töltődik (+2 varázspont). 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 3 rézdarabot. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy erszényes elkarog. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Marokra fogva az ezüstkardot a másikra rohansz. Ezüstkarddal párszor kilyukasztod az erszényes elkarog szőrös testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az erszényes elkarog belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az erszényes elkarog még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 917 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [34 pontot használtál fel, van még 241.]

usz 40 úszol 40 pontért
Nincs itt olyan víz, amiben az úszást gyakorolhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 241.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
[78,82] Síkság, továbbra is csak síkság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívei emelték. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy karmos tankány. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 46 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ezüstkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a karmos tankány kitinpáncélját. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) A karmos tankány feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A karmos tankány karmai majdnem eltalálnak! A karmos tankány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 718 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [79,82] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Ezek a lankák alkotják Maad gyűrűjét, amely Maad Szívét, a rejtélyes mocsarat veszi körbe.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívői építették. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot!
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 9 kerek követ.

(Továbbmész...) [80,82] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy szürke rinocérosz. Megvető mosollyal várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 54 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Megmarkolva az ezüstkardot ellenfeledre támadsz. Ezüstkarddal többször mélyen végigmetszed a szürke rinocérosz bal hátsó lábát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
646 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy márványtornyot. Találsz egy oltárt. Raia hívői építették.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Remegsz, ahogy a kötélbe kapaszkodva, a sima márványfalon mászol. Amikor felérsz, gyorsan bemászol az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. Mielőtt hozzálátnál az alaposabb kutatáshoz, a torony lakóját a másvilágra kell küldened. Egy ragyás burástya!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 60 életpontot sebeztél. A lény savat köp rád. Iszonyatos fájdalomhullám. (22 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Vad csatakiáltással, felemelve az ezüstkardot a másikra támadsz. {KCC:} Ezüstkarddal párszor kilyukasztod a ragyás burástya jobb csápját. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Csáprágójával a ragyás burástya megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A ragyás burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Fájdalmat érzel, mintha valami a testedbe hatolt volna. A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 28, gyógyulás: 2, összesen: -26 ÉP}

A misztikus félhomályban valami megcsillan. Közelebbről megvizsgálod. Találtál 1 vassisakot. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. [75 pontot használtál fel, van még 166.]

m 2 3 3 mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre
[81,82] A síkságot ritka erdő váltja fel.


(Továbbmész...) [82,83] Még mindig az erdőben vagy.


(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [20 pontot használtál fel, van még 146.]

* 1. BP: használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 372 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 144.]

* 2. BP: használod az 1576. tárgyat
Megszólaltatod a sípot. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+15 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 104.]

* 3. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 99.]

* 4. BP: t. energia kisütése: 501 10
Portyázni indulsz a tudati térben.
[0 pontot használtál fel, van még 99.]

* 5. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Befejezted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 99.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva.
- Öhh, borzalmak atyja. - nyögsz, amikor tapasztalatod, hogy szopóköveid száma mágikus úton megszaporodott. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-49 életerő.) Fura érzésed van: mintha valami mocorogna a hasadban. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 29, 30.
Megeteted a gyermekedet. (-1 kaja.) A gyerek már egész jól beszél, mászkál. Mesélsz neki a szörnyekről, amelyekkel eddig találkoztál. Ámulattal hallgatja. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját töm magába a törpemammut. 2 kaját bezabál a sullár. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 99 pontod maradt, ebből a következő körre 99 pontot vihetsz át. Kapsz még 422 pontot. A következő körben tehát 521 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Chini, egy fekete, kontyos hajú, csillogó szemű ember nő vagy. A bőröd kreolszínű. Sheran eljövendő papja vagy. Papi hited: 76. A Káosz Harmóniája (#9170) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 281. fordulód.

Erő: 27 (29) Szint: 22 Merészség: 8/3 Magasság: 151 cm
IQ: 28 (30) Támadás: 28 (30) Agresszió: 3 Testsúly: 78 kg
Ügyesség: 30 (32) Védekezés: 43 (47) Menekülés: 30 % Életkor: 28/28 év
Egészség: 27 (31) Életpont: 310/201 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 32 (1) Varázspont: 293/40 Pénz: 6192 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 23/12 Pszi pont: 77/18 EFejl: 30
Eddig összesen 1992 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5986 TP-t kaptál. Jelenleg 916247 TP-d van. A következő szinthez még 83753 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar varázsló, ongóliant, norpadolótika. Gyermeked egészséges. A 266. fordulódban 29743 arany került a bankszámládra. 31230 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/88 (+8%) ökölvívás: 25/25 (+2%) vágófegyverek: 23/18 (+4%)
ütőfegyverek: 3/0 lőfegyverek: 20/27 dobófegyverek: 25/11

Feltételes fegyverváltás: ezüstkard (#325) << varkaudar szablya (#516) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/32 2. nyomkövetés: 41/21 (+9%) 3. lopás: 8/20
4. mászás: 11/29 (+9%) 5. csapdakészítés: 18/83 (+6%) 6. csapdaészlelés: 15/73
7. gyógyítás: 64/91 (+16%) 8. titkosírás: 3/20 9. felderítés: 24/59
10. szörnyidomítás: 6/20 11. teológia: 24/15 (+3%) 12. taumaturgia: 23/55 (+23%)
13. szerencsejáték: 3/11 14. versengés: 3/21 15. harcművészetek: 23/4
16. zene: 36/53 (+44%) 17. szörnyismeret: 4/64 18. pszi: 10/14 (+9%)
19. zárnyitás: 3/52 20. vadászat: 8/80 21. bányászat: 21/25 (+16%)
22. úszás: 13/76 (+15%) 23. főzés: 12/69 (+10%) 24. csapatmunka: 3/8

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139))
gyógyítasz 70% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 2582. karakternek
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), bumerángot (#249) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 6 darabot ), kulcskarikát (#648) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
varkaudar bajnok (#190), csontváz lord (#177), degradátor (#210) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), tetemember (#123)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
pattanóböde (#145), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) kí koncentráció (#69) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
banshee-sikoly (#373) >> nők (#999) banshee-sikoly (#373) >> férfiak (#998)
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191) banshee-sikoly (#373) >> több ellenfél elleni harcban (#985)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.
2.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül!
3.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
ment.felfrissülés (255)
a butaság ára (273)
düh (289)
vallási öntudat (290)
varázstöltődés II. (296)
Valentin napja (328)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1031 TU szükséges.)
kőbőr (507) OK

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 acélpengőke (#231) 1 álompor (#396) 3 aranylánc (#191)
2 csontpálca (#329) 5 drótszőr (#37) 1 ezüst karkötő (#158)
1 ezüst papi karkötő (#308) 1 ezüsttőr (#322) 9 fabontó (#106)
2 fülemüle agyar (#267) 27 gyíkfű (#201) 1 igazgy. fülbevaló (#197)
9 kaja (#2) 1 kis bőrpajzs (#45) 1 kis ónixkulcs (#1110)
1 kristálygömb (#265) 10 pirkit (#153) 12 polip szívóka (#391)
1 rövid kard (#171) 3 sullár hólyag (#168) 1 surranó kígyó bőr (#47)
1 téfea-agy (#172) 11 ugh méreg (#166) 14 uzbány csőr (#169)
4 varkaudar pálinka (#1137) 1 vas fejpánt (#408) 5 víz (#27)
2 vízionár szem (#102)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
466 arany (#50) 1 ezüstshuriken (#327) 4 kerek kő (#19)
3 óndarab (#85) 2 rézdarab (#70) 2 szopókő (#259)
1 tankány karom (#237) 1 vassisak (#160)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(75,85) uzbány (#102), mély kút (#93), tavacska, 40. jellempróba, mérges nyukmár (#95), trosnyogó szakóca (#192)
(76,84) oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(77,83) mély kút (#93), phua-kúp (#372), oltár, topránypolip (#86), erszényes elkarog (#354)
(78,82) Tharr oltár, karmos tankány (#137)
(79,82) Raia oltár, érclelőhely
(80,82) szürke rinocérosz (#346), márványtorony (#175), Raia oltár, ragyás burástya (#111)

Üzenet küldése a karakternek