Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. nov. 12. 16h:42' EZ A 324. JÁTÉKHETED, 283. FORDULÓD 325. játékheted kezdete: nov. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4968 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: hh 1133 1629 2373 | használod az 1133. tárgyat az 1629. tárgyat a 2373. tárgyat |
* 2. KP: h 1167 16 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. KP: vv 71 224 88 | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: h 1271 1253 0 | használod az 1271. tárgyat |
* 5. KP: hh 1100 2306 1253 | használod az 1100. tárgyat a 2306. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 6. KP: vv 26 78 70 | elmormolod a 26. varázslatot a 78. varázslatot a 70. varázslatot |
* 7. KP: hh 1269 1554 0 | használod az 1269. tárgyat az 1554. tárgyat |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Távolról kiszáradás varázslatot lő rád a másik. 350 életpontot vesztettél. Összeaszalódsz. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 7 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a dűneszellem homoktestét. (7 támadással 395 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Marokra fogva az ent pásztorbotot a másikra támadsz. Ent pásztorbottal néhányszor megcsapod a dűneszellem homoktestét. (7 támadással 709 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+142 életerő). 140 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével párszor megpöccinted a dűneszellem testét. (5 támadással 250 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 88 életpontot sebeztél. Mielőtt észbe kapnál, a dűneszellem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 100 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. A dűneszellem néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sivatagi vihar varázslatot, majd rád küldi. 150 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). Ent pásztorbottal néhányszor megcsapod a dűneszellem kiszáradt karját. (7 támadással 682 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+137 életerő). 138 életpontot sebeztél. 150 életpontot sebeztél. Zarknod szemével gyengén megütögeted a dűneszellem testét. Kritikus ütés! (2 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 76 életpontot sebeztél. A dűneszellem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 98 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. A dűneszellem csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 93 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sivatagi vihar varázslatot lő rád. 150 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ).
A dűneszellem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Messze hajítod a vacak kis raskhiir szellem trófeát, és kinyersz egy alkalmas dűneszellem trófeát. 24 040 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2740, sebződés: 1032, gyógyulás: 395, összesen: -637 ÉP}
* 8. KP: vv 275 188 53 | elmormolod a 275. varázslatot a 188. varázslatot az 53. varázslatot |
* 9. KP: vv 182 243 0 | elmormolod a 182. varázslatot a 243. varázslatot |
ek 40 15 | t. energia kisütése: 40 15 |
ek 215 13 | t. energia kisütése: 215 13 |
vv 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod az aranyfecske testét. (7 támadással 437 életpontot sebezve.) Meglengetve az ent pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered az aranyfecske csillogó testét. (2 támadással 221 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). 161 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével megpöccinted az aranyfecske farkát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 79 életpontot sebeztél. Csőrével az aranyfecske nem tudott megsebezni. Az aranyfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az aranyfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). Az aranyfecske összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 98 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 948, sebződés: 0, gyógyulás: 79, összesen: +79 ÉP}
h 697 9999 | használod a 697. tárgyat |
bb 2 260 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (260 darabot) |
hu 303 | hulladék: 303 |
hh 1228 1419 449 | használod az 1228. tárgyat az 1419. tárgyat a 449. tárgyat |
v 163 190 60 | elmormolod a 163. varázslatot |
363 | 364 | 365 | |
63 | |
|
|
64 | |
|
|
65 | |
|
|
[190,60] Füves síkságra érkeztél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő kultúrmasztodon nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a kultúrmasztodon bal hátsó lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot a másikra rontasz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a kultúrmasztodon testét. (3 támadással 281 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). 161 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével megcsapod a kultúrmasztodon bal vállát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 82 életpontot sebeztél. A kultúrmasztodon agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Időben félreugrasz a kultúrmasztodon rúgása elől. A kultúrmasztodon összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 24 kaját. 3 001 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 601, sebződés: 0, gyógyulás: 70, összesen: +70 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot a másikra rohansz. Ent pásztorbottal gyilkos csapást mérve bezúzod a drasmólyom pikkelyes lábát. (1 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). 151 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a drasmólyom bal lábát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 72 életpontot sebeztél. A drasmólyom csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A drasmólyom most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 185 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 378, sebződés: 0, gyógyulás: 36, összesen: +36 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ent pásztorbottal gyilkos csapást mérve bezúzod a drasmólyom testét. (1 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). 136 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével gyilkos csapást mérve bezúzod a drasmólyom testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 85 életpontot sebeztél. A drasmólyom csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 madártollat. 185 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 364, sebződés: 0, gyógyulás: 34, összesen: +34 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a quwarg anyakirálynő testét. (7 támadással 329 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (54 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot a másikra ugrasz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg anyakirálynő jobb oldalát. (5 támadással 541 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). Zarknod szemével csak érinted a quwarg anyakirálynő potrohát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg anyakirálynő. (4 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. A nyomorult quwarg elpusztítása egyben 1 TU-nyi fejlesztést is jelent a következő képességetekbe. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 17 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (185,60)-> 34 arany, -2 ÉP] 10 682 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 932, sebződés: 115, gyógyulás: 126, összesen: +11 ÉP}
(Továbbmész...) [188,60] Lakott területre érkeztél. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Úgy gondolod, hogy a közeledő részeg kalandozó nem jelenthet komoly veszélyt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 12 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a részeg kalandozó nyakát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ent pásztorbottal iszonyatosan megcsapod a részeg kalandozó fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). 150 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével gyilkos csapást mérve bezúzod a részeg kalandozó jobb oldalát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 85 életpontot sebeztél. Könnyedén félreszökkensz a részeg kalandozó csapása elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 8 arany. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 848 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 465, sebződés: 14, gyógyulás: 44, összesen: +30 ÉP}
(Továbbmész...) [187,60] Még mindig a városban vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Tharr hívői építették. Nocsak! A fegyvermester címeres mingófa-ajtajára egy felhívást szegeztek. Közelebb mégy és kibetűzöd, hátha érint téged is. A papír íven az alábbi szöveget olvasod:
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. 35 életpontot vesztettél. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. Semmi eredménye! (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja az őrült varázsló hosszú szakállát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered az őrült varázsló hosszú szakállát. (2 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). 153 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével eltalálod az őrült varázsló hosszú szakállát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 76 életpontot sebeztél. Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 5 gyenge méreg [gyenge méreg ládikóba-> (185,60)-> 5 arany, -2 ÉP] és egy karbin plazma. 2 731 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 536, sebződés: 37, gyógyulás: 64, összesen: +27 ÉP}
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 7 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja az aranyfecske bal szárnyát. (7 támadással 421 életpontot sebezve.) Megmarkolva az ent pásztorbotot a másikra rontasz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az aranyfecske bal szárnyát. (3 támadással 316 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). 152 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével meghorzsolod az aranyfecske bal lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 82 életpontot sebeztél. Az aranyfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő aranytű felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Az aranyfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 95 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1021, sebződés: 6, gyógyulás: 83, összesen: +77 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 19 életpontot vesztettél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a részeg kalandozó testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a részeg kalandozó testét. (2 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). 165 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével gyilkos csapást mérve bezúzod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 72 életpontot sebeztél. Könnyedén félreszökkensz a részeg kalandozó csapása elől. A részeg kalandozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (185,60)-> 50 arany, -2 ÉP] és egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 848 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 544, sebződés: 25, gyógyulás: 60, összesen: +35 ÉP}
be 651 | bemész a 651. épületbe |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 22 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 22 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 71 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Blounther apó törékeny testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a Blounther apó fejét. (3 támadással 323 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). 156 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével megütöd a Blounther apó nyakát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 74 életpontot sebeztél. A Blounther apó lendületes ütése célt téveszt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 5 gyenge méreg [gyenge méreg ládikóba-> (185,60)-> 5 arany, -2 ÉP] és egy rókafarok. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 balkezes gyűrű. 3 983 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 650, sebződés: 117, gyógyulás: 86, összesen: -31 ÉP}
ve 74 50 | megveszed a 74. tárgyat 50 |
m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [187,61] Még mindig a városban vagy. Quwarg szagot érzel! A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy quwarg nagymester. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester torát. (7 támadással 370 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Marokra fogva az ent pásztorbotot a másikra támadsz. Ent pásztorbottal eltalálod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). 151 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével megütöd a quwarg nagymester testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 77 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP] 4 307 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 782, sebződés: 2, gyógyulás: 42, összesen: +40 ÉP}
be 688 | bemész a 688. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 22: 2. térkép 1. pont |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 22. pont 27: 3. térkép 1. pont |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 2. térkép 1. pont |
Távozol a hivatal épületéből. [5 pontot használtál fel, van még 417.]
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 20 életpontot vesztettél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a részeg kalandozó bal lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Marokra fogva az ent pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a részeg kalandozó fejét. (2 támadással 211 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). 142 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével kegyetlenül megütöd a részeg kalandozó horpadt páncélját. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 74 életpontot sebeztél. A részeg kalandozó csapása csak a levegőt találja. A részeg kalandozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP], 5 arany és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 848 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 524, sebződés: 26, gyógyulás: 59, összesen: +33 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a q. rohamosztagos bal oldalát. (7 támadással 404 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot a másikra rohansz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a q. rohamosztagos jobb középső lábát. (6 támadással 653 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+131 életerő). 136 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével épp hogy eltalálod a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 87 életpontot sebeztél. Marásokat ejt rajtad a 12 q. rohamosztagos. (12 támadástól 70 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 363 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1339, sebződés: 70, gyógyulás: 147, összesen: +77 ÉP}
(Továbbmész...) [187,63] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Látsz egy friss csatamezőt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Syrac Hold lábát masszírozza. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy gyöngymangó bokrot. Keletre nézve látsz egy smirglibokrot. Délkeletre egy gyöngymangó bokor van. Délre egy Dornodon oltár van. Délnyugatra egy nekrofun van. Nyugatra egy amniosz-fa van. Északnyugatra egy épület van. Elrakod a távcsövet. délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Cseni. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Felismered. Ez egy bűbájlidérc. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a norpadolótika testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a norpadolótika testét. (2 támadással 233 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). 146 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével megcsapod a norpadolótika testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 83 életpontot sebeztél. A norpadolótika csápol, de mindhiába. A norpadolótika állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A norpadolótika szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2 826 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 559, sebződés: 0, gyógyulás: 63, összesen: +63 ÉP}
v 198 171 65 | elmormolod a 198. varázslatot |
184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | |
59 | |
|
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
|
|
[171,65] A bozótos terep átvált hegyvidékre. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Észreveszel egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) A munkában a roguena segít. Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 rézdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délkeletre egy ősi csatamező van. Délre egy púderszikla van. Délnyugatra egy Thargodan csatamező van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy törpe bánya van. Elrakod a távcsövet.
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontaktus I pszit. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 7 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja az aranyfecske csillogó testét. (7 támadással 452 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered az aranyfecske csillogó testét. (2 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). 131 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével súrolod az aranyfecske bal szárnyát. Kritikus ütés! (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 71 életpontot sebeztél. Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csőrével az aranyfecske nem tudott megsebezni. Az aranyfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az aranyfecske még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 98 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 935, sebződés: 6, gyógyulás: 66, összesen: +60 ÉP}
be 176 | bemész a 176. titkos labirintusba |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
lm 12 5 8 | mozogsz 12 5 8 |
A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 ében nyílvessző. Ellenfeled szemtelenül ügyes: elkapja az egyik ében nyílvesszőt, és kettétöri. Alaposan megsorozod a genrath vérmedve testét. (6 támadással 438 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a genrath vérmedve testét. (7 támadással 751 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+151 életerő). 36 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével épp hogy eltalálod a genrath vérmedve testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. A genrath vérmedve mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 248 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 genrath vérmedvefogat. (ld. enc.) 11 671 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1303, sebződés: 248, gyógyulás: 167, összesen: -81 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a roguena testét. Kritikus ütés! (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Meglengetve az ent pásztorbotot a másikra támadsz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a roguena testét. Kritikus ütés! (2 támadással 278 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). 145 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a roguena jobb vállát. Kritikus ütés! (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 76 életpontot sebeztél. A roguena karma a fejed mellett suhan el! A roguena szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 2 246 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 605, sebződés: 0, gyógyulás: 74, összesen: +74 ÉP}
lm 17 24 47 | mozogsz 17 24 47 |
vv 205 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 52 57 55 | mozogsz 52 57 55 |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 7 ében nyílvessző. Ellenfeled egy gyors mozdulattal kettétöri az egyik felé repülő ében nyílvesszőt. Pár lövedéked átjárja a genrath vérmedve testét. (6 támadással 453 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva az ent pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a genrath vérmedve vicsorgó pofáját. Kritikus ütés! (5 támadással 695 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+140 életerő). 34 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével meghorzsolod a genrath vérmedve szőrmés testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 18 életpontot sebeztél. A genrath vérmedve mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 289 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A genrath vérmedve összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 genrath vérmedvefogat. 11 671 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1263, sebződés: 289, gyógyulás: 157, összesen: -132 ÉP}
A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az umbatari bromag testét. (7 támadással 451 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (35 életpontot vesztettél.) Meglengetve az ent pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd az umbatari bromag mérgező bőrét. (2 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). 132 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével gyengén megütöd az umbatari bromag jobb vállát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 79 életpontot sebeztél. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. 4 921 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 941, sebződés: 71, gyógyulás: 61, összesen: -10 ÉP}
A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az umbatari bromag mérgező bőrét. (7 támadással 454 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (33 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az umbatari bromag nyakát. Kritikus ütés! (2 támadással 278 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). 163 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével súrolod az umbatari bromag mérgező bőrét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 76 életpontot sebeztél. Az umbatari bromag fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az umbatari bromag még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. (Nincs mibe rakni 3 toxylt.) 4 921 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1028, sebződés: 52, gyógyulás: 72, összesen: +20 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 7 ében nyílvessző. Nem vagy elég gyors. Ellenfeled a levegőben kapja el az egyik ében nyílvesszőt, és dühödten szétroppantja. Alaposan megsorozod a genrath vérmedve jobb lábát. (6 támadással 438 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve az ent pásztorbotot a másikra támadsz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a genrath vérmedve jobb oldalát. (7 támadással 785 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+158 életerő). 36 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével épp hogy eltalálod a genrath vérmedve szőrmés testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 21 életpontot sebeztél. A genrath vérmedve leken néhány pofont. (2 támadástól 258 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A genrath vérmedve szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 genrath vérmedvefogat. 11 671 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1344, sebződés: 258, gyógyulás: 175, összesen: -83 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 7 ében nyílvessző. Ellenfeled szemtelenül ügyes: elkapja az egyik ében nyílvesszőt, és kettétöri. Több lövedéked átfúrja a genrath vérmedve vicsorgó pofáját. (6 támadással 465 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a genrath vérmedve vicsorgó pofáját. (7 támadással 782 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+157 életerő). 42 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével épp hogy eltalálod a genrath vérmedve szőrmés testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 20 életpontot sebeztél. A genrath vérmedve mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 268 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Véres nyál csordul ki a genrath vérmedve száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 genrath vérmedvefogat. 11 671 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1373, sebződés: 268, gyógyulás: 174, összesen: -94 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 7 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja az umbatari bromag testét. (7 támadással 456 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (39 életpontot vesztettél.) Megmarkolva az ent pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az umbatari bromag jobb első lábát. (3 támadással 342 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). 148 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével csak érinted az umbatari bromag hosszúkás fejét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 83 életpontot sebeztél. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Az umbatari bromag még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. (Nincs mibe rakni 3 toxylt.) 4 921 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1088, sebződés: 74, gyógyulás: 85, összesen: +11 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a roguena bal vállát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Megmarkolva az ent pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a roguena testét. (2 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). 146 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével gyilkos csapást mérve bezúzod a roguena jobb hátsó lábát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. A roguena karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 2 246 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 537, sebződés: 0, gyógyulás: 59, összesen: +59 ÉP}
lm 68 68 205 | mozogsz 68 68 205 |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 7 ében nyílvessző. Nem vagy elég gyors. Ellenfeled a levegőben kapja el az egyik ében nyílvesszőt, és dühödten szétroppantja. Alaposan megsorozod a genrath vérmedve testét. (6 támadással 456 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva az ent pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a genrath vérmedve szőrmés testét. (7 támadással 762 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+153 életerő). 33 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével gyengén megütöd a genrath vérmedve testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 19 életpontot sebeztél. A genrath vérmedve Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 257 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 genrath vérmedvefogat. 11 671 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1330, sebződés: 257, gyógyulás: 170, összesen: -87 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 7 ében nyílvessző. Ellenfeled elkapja az egyik ében nyílvesszőt, és kettétöri. Több lövedéked átfúrja a genrath vérmedve testét. (6 támadással 438 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a genrath vérmedve bal oldalát. (7 támadással 743 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+149 életerő). 37 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével megpöccinted a genrath vérmedve testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 21 életpontot sebeztél. A genrath vérmedve mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 274 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Véres nyál csordul ki a genrath vérmedve száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 genrath vérmedvefogat. 11 671 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1298, sebződés: 274, gyógyulás: 165, összesen: -109 ÉP}
lm 46 38 42 | mozogsz 46 38 42 |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 7 ében nyílvessző. Ellenfeled egy gyors mozdulattal kettétöri az egyik felé repülő ében nyílvesszőt. Alaposan megsorozod a genrath vérmedve vicsorgó pofáját. (6 támadással 460 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a genrath vérmedve bal lábát. (7 támadással 754 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+151 életerő). 36 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével gyengén megütöd a genrath vérmedve bal oldalát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 19 életpontot sebeztél. A genrath vérmedve leken néhány pofont. (2 támadástól 261 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Véres nyál csordul ki a genrath vérmedve száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 genrath vérmedvefogat. 11 671 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1331, sebződés: 261, gyógyulás: 168, összesen: -93 ÉP}
lm 29 29 25 | mozogsz 29 29 25 |
kf 1088 | kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
ek 503 224 88 | t. energia kisütése: 503 224 88 |
szk 488 | keresed a 488. szörnyet |
ef 20 526 | energia fejlesztése 20 |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 507 0 0 | használod az 507. tárgyat |
* 3. BP: v 460 0 0 | elmormolod a 460. varázslatot |
SÁRKÁNYTŐR (626. TÁRGY) A sárkánytőr egy nagyhatalmú mágikus szúrófegyver, amelyet az ősmágusok varázstárgy készítése varázslattal készítenek sárkányfogból. A sárkányfogon kívül a mágikus rítus még egy agyartőrt, egy vörös zyelt, egy fpi formázó mintát és 250 arany értékű egyéb komponenst igényel. A 80 TVP-be kerülő rítus végeredményeképp egy 4D4+6 sebzésű, bal kézben is használható fegyvert kapsz, amely használatakor még +4 támadást is ad. Ha pedig sárkányok ellen használod, további +8 sebzést kapsz. Használatához min. 15-ös szúrófegyver szakértelem szükséges. |
RYUKU VÉDŐKENŐCS (1154. TÁRGY) Ez a hosszúkás tubusnyi folyékony, kéken világító kence a ryuku kuruzslók messziföldön létrehozott csodaszere, mellyel elég, ha vastagon bekenegeted a tárgyaid felszínét, és rögtön megtapasztalhatod az eredményét: holmidnak az elemi energiák már nem nagyon képesek ártani. Persze 100%-os biztonságot így sem lehet elérni, de tény, hogy egy-egy sárkány elemésztő leheletét több tárgyad fogja megúszni, mint ha nem használsz a csodaszerből. A védőkenőcs sajnos folyamatosan párolog, így hatása csak a kör végéig tart, a táborozás végeztével kénytelen leszel újra bekenegetni a tárgyaidat. A H 1154 paranccsal életre hívott akció 4 TVP-be kerül, a játék nyelvén pedig a védelem azt jelenti, tárgyaid +8 mentődobást kapnak minden ellenük intézett támadással szemben. |
GENRATH VÉRMEDVE (7080. SZÖRNY) Most már érted, miért irtandó tűzzel-vassal a genrath vérmedve. A jóval a fejed fölé magasodó példány két hosszú, vércseppektől vöröslő agyara arra utal, hogy egy kevésbé szerencsés kalandozótársad nem is olyan rég találkozhatott vele, és kétség kizárva: a medve került ki győztesen az összecsapásból. Csapzott bundája és az állandó morgás, ami kíséri, mind-mind csak félelmeidet erősíti... Persze nem fogsz annyira megijedni, hogy csapot-papot itt hagyva elrohanj a másik irányba, ugye? A verseny kecsegtette fődíj ennél többet ér. |
GENRATH VÉRMEDVEFOG (1674. TÁRGY) Huh, némi véres művelet során sikerült megszabadítanod ezt a genrath vérmedvét a fogától. Jó lesz trófea gyanánt felmutatni, miután célbaértél ezen a versenyen. A tárgyat nem adhatod át senkinek (inkább egyedül zsebelnéd be a díjakat). |
UMBATARI BROMAG (770. SZÖRNY) Az umbatari bromag nagyra nőtt, nyúlánk szörny, mely leginkább egy gyík és egy krokodil kereszteződésének tűnik. Már toxikus lehelete elég ahhoz, hogy elkábítsa ellenfeleit vagy áldozatait, attól függően, hogy épp élelmet szerezni indult, vagy csak a betolakodóktól próbálja megvédeni élőterületét. E szörnyek eredetileg Umbatarból származnak, ahol ugyan jódarabig házikedvencek voltak (a paloták őrzésére használták őket), de a megszaporodott belső balesetek, és a bromagok túlságos agresszivitása miatt a helyi mágusok végül elűzték őket. Egész idáig menekültek, és azóta a környező hegységek számítanak új élőhelyükül. |
Erő: | 51 (79) | Szint: | 46 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 260 cm |
IQ: | 40 (80) | Támadás: | 115 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 476 kg |
Ügyesség: | 45 (65) | Védekezés: | 173 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 25/25 év |
Egészség: | 35 (76) | Életpont: | 2253/2268 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 41 |
Szerencse: | 46 (84) | Varázspont: | 2098/1462 | Pénz: | 515784 arany | Kép. pont: | 35 |
Tudatpont: | 93/75 | Pszi pont: | 289/109 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/92 | szúrófegyverek: | 30/31 | vágófegyverek: | 1/0 |
ütőfegyverek: | *44/100 (+16%) | lőfegyverek: | 38/65 (+9%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); tüske (#22) max. 1 db (9 -24.); ében nyílvessző (#848) (25 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
171,65 mezőn táborozol, a 176. labirintusban, 1. szinten, 38. ponton |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 370 |
Kedvenc táborhely: 224,88 |
Legfeljebb 20 TU-t válthatsz TVP-re. |
Eltaposott quwargok: össz.: 688 időszaki: 688 |
JLKzott minoszkúpok: 61, 60, 65, 56, 57, 58, 64, 59, 62, 63, 22 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 99 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 26/37 (+24%) | 2. nyomkövetés: | 53/41 (+10%) | 3. mászás: | 20/81 (+1%) |
4. csapdakészítés: | 40/22 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 30/48 | 6. gyógyítás: | 6/18 |
7. titkosírás: | 22/79 | 8. felderítés: | 35/11 | 9. szörnyidomítás: | 20/13 |
10. teológia: | 50/64 (+39%) | 11. taumaturgia: | 79/7 (+12%) | 12. szerencsejáték: | 23/77 (+1%) |
13. versengés: | 25/3 (+5%) | 14. zene: | 18/82 | 15. szörnyismeret: | 47/62 (+22%) |
16. pszi: | 33/44 (+19%) | 17. zárnyitás: | 44/27 | 18. vadászat: | 6/54 |
19. vitalitás: | 1/47 | 20. bányászat: | 36/23 (+3%) | 21. testépítés: | 1/2 |
22. úszás: | 11/49 | 23. főzés: | 21/71 | 24. csapatmunka: | 2/67 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 98 | |||
4. max. életpont: 4 | 11. kincskeresés: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
ásol max. 120 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
elfogod élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 120 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), bávatag golombár (#165), öregedést okozó lények (#9095), sötét ölész (#314), Rém (#315), északi tűzsárkány (#219), Raia szent lovagja (#239), trikornis herceg (#261), kisebb quwarg isten (#213), ősquwarg (#300), noth szellem (#250), triklem drakolder (#275), halálelementál (#279), aranyfecske (#283), zombi mágus (#389) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
jók (#990), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | a hatalom szava (#196, 50 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (853,0) | méregsemlegesítés (#14) | skarlátia (#293) | esszenciavédelem (#165) |
szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | Techiulan aurája (#261) |
tulajdonságpajzs (#26) | láth. észlelése (#78) | esszenciavédelem 2 (#188) | óriáserő (#53) |
Symulf rúnája (#182) | Pörhemór köre (#205) (176,47,1) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
Asylux csapdája (#233) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
király szilmill (#7459) (+6 védettség) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Sheran hívei messze földön a legjobb nyomkövetők. Imádkozz, amikor ez a szakértelmed már legalább 60. |
2.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 5) |
3.) A víz híveim számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed legalább 15-ös! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 7. lépésnél tartasz. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): többek közt 331. tárgyat kell leadnod. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Invázióügyi Minisztérium (687): 100. labirintus (187,108). cirkuszi fősátor (713): kész. kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Thargodan könyvtár (768): új. Fősátor (770): 6. lépésnél tartasz. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. bányászház (839): kész. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 22, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 99, 100, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 136, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 187, 189, 190, 191, 192, 204, 205, 244, 277. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 11, 12, 13, 14, 18, 26, 33, 34, 35, 36, 38, 46, 47, 50, 51, 52. |
Kész: 1, 6, 16. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 1668, az összesen kapott pontszám: 174925. (összesen ölhető: 1716 ) Eddig 24 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 0 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
quwarg-ász (101) |
mozgalom ereje (106) |
gyógyító totem (116) |
quwargok leigázása (122) |
keményebb bicepsz (149) |
b. tudat formálása (162) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
legjobb védekezés (186) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
a quwarg szaga (283) |
vérdíj (301) |
fegyvermester (302) |
erősebb quwargszag (319) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 73 TU. szükséges még: 37 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 4055 TU szükséges.) |
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | borkonyó bibe (#312) | 9 | ében nyílvessző (#848) | 1 | eknozol (#540) | |||
3 | ezüstdarab (#326) | 1 | Fairlight köpenye (#303) | 1 | hro formázó minta (#601) | |||
1 | iknegurin (#541) | 8 | isteni könnycsepp (#260) | 230 | kaja (#2) | |||
12 | kerek kő (#19) | 1 | kristályfolyadék (#449) | 1 | mihlanil (#539) | |||
1 | ork csodaszer (#1228) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rum (#1419) | |||
1 | sallank karom (#128) | 6 | spiritusz (#170) | 1 | tüske (#22) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1052 | arany (#50) | 5 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | balkezes gyűrű (#1549) | |||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 7 | csontkulcs (#74) | 7 | genrath vérmedvefog (#1674) | |||
2 | grifftojás (#179) | 1 | karbin plazma (#199) | 11 | madártoll (#112) | |||
3 | rézdarab (#70) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | ryuku védőkenőcs (#1154) | |||
2 | sáfránypor (#211) | 3 | toxyl (#591) |
170 | 171 | 172 | |
64 | |
|
|
65 | |
|
|
66 | |
|
|