Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. nov. 15. 18h:29' EZ A 324. JÁTÉKHETED, 285. FORDULÓD 325. játékheted kezdete: nov. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4968 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: hh 1133 1629 2373 | használod az 1133. tárgyat az 1629. tárgyat a 2373. tárgyat |
* 2. KP: h 1167 16 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. KP: vv 71 224 88 | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: h 1271 1253 0 | használod az 1271. tárgyat |
* 5. KP: hh 1100 2306 1253 | használod az 1100. tárgyat a 2306. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 6. KP: vv 26 78 70 | elmormolod a 26. varázslatot a 78. varázslatot a 70. varázslatot |
* 7. KP: hh 1269 1554 0 | használod az 1269. tárgyat az 1554. tárgyat |
Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pajzszúzás varázslat. 259 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 3 ében nyílvessző. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Több lövedéked átfúrja a raskhiir szellem testét. (3 támadással 155 életpontot sebezve.) Marokra fogva az ent pásztorbotot a másikra ugrasz. Ent pásztorbottal többször eltalálod a raskhiir szellem véres combját. (7 támadással 708 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+142 életerő). 140 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével párszor megpöccinted a raskhiir szellem testét. (5 támadással 252 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Sajnos nem sikerült a raskhiir szellem minden csapását hárítanod. (3 támadástól 204 életpontot vesztesz.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a raskhiir szellem jobb karját. Kritikus ütés! (7 támadással 910 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+183 életerő). 129 életpontot sebeztél. 124 életpontot sebeztél. Zarknod szemével megpöccinted a raskhiir szellem izmos felkarját. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Sajnos nem sikerült a raskhiir szellem minden csapását hárítanod. (4 támadástól 338 életpontot vesztesz.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). A raskhiir szellem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22 577 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2469, sebződés: 801, gyógyulás: 429, összesen: -372 ÉP}
* 8. KP: vv 275 188 53 | elmormolod a 275. varázslatot a 188. varázslatot az 53. varázslatot |
* 9. KP: vv 182 243 0 | elmormolod a 182. varázslatot a 243. varázslatot |
ek 40 15 | t. energia kisütése: 40 15 |
ek 215 13 | t. energia kisütése: 215 13 |
vv 19 185 | elmormolod a 19. varázslatot a 185. varázslatot |
ff 423 0 1384 | felt. fegyverváltás: 423 1384 |
kb 848 27 | kiveszel a bankból a 848. tárgyat (27 darabot) |
bb 2 400 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (400 darabot) |
bb 363 213 264 | beraksz a bankba a 363. tárgyat (213 darabot) |
hu 584 1674 851 | hulladék: 584 1674 851 |
hu 72 189 | hulladék: 72 189 |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Gyógyulsz (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 7 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod az aranyfecske jobb lábát. (7 támadással 421 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Meglengetve a szívkeresőt ellenfeledre támadsz. Szívkeresővel tökéletesen perforálod az aranyfecske csillogó testét. (3 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Zarknod szemével megpöccinted az aranyfecske jobb lábát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 86 életpontot sebeztél. Az aranyfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő kis mágneses bigyó felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Az aranyfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). Az aranyfecske összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 93 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 771, sebződés: 6, gyógyulás: 77, összesen: +71 ÉP}
v 96 312 11 | elmormolod a 96. varázslatot |
361 | 362 | 363 | |
68 | |
|
|
69 | |
|
|
70 | |
|
|
[312,11] Épületek tűnnek fel. Északtűz "városában" sétálsz: már amennyire városnak lehet nevezni ezt a dögletes bűzű, rothadó nyálkával borított szikákból épített épületegyüttest.
ve 104 2 | megveszed a 104. tárgyat 2 |
kt 347 2 | elkészíted a 347. tárgyat (2 darabot) |
ve 72 | megveszed a 72. tárgyat |
ve 189 3 | megveszed a 189. tárgyat 3 |
ve 133 10 | megveszed a 133. tárgyat 10 |
ve 733 | megveszed a 733. tárgyat |
ve 74 50 | megveszed a 74. tárgyat 50 |
ve 390 100 | megveszed a 390. tárgyat 100 |
ve 1980 4 | megveszed az 1980. tárgyat 4 |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Ellenfeled támadása csökkent. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a talriai behemót jobb oldalát. Kritikus ütés! (7 támadással 525 életpontot sebezve.) Meglengetve az ent pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a talriai behemót bal vállát. Kritikus ütés! (7 támadással 952 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+191 életerő). 138 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével párszor megpöccinted a talriai behemót mérhetetlen testét. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 81 életpontot sebeztél. A talriai behemót feléd harap, de sikertelenül. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). A talriai behemót összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 90 kaját. 19 607 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1809, sebződés: 0, gyógyulás: 237, összesen: +237 ÉP}
(Továbbmész...) [363,69] Elkerülve a mérges gázt okádó gejzíreket, és a fekete folyadékban rejtőző nevenincs ocsmányságokat, óvatosan mész tovább. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. A feléd közeledő ében sárkány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a hatalom szava. Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 99 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 75 életpontot vesztettél. A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az ében sárkány nyakát. (7 támadással 431 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (94 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Marokra fogva a szívkeresőt a másikra rontasz. Szívkeresővel megdöfködöd az ében sárkány bal szárnyát. (5 támadással 356 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Zarknod szemével többször eltalálod az ében sárkány jobb szárnyát. (5 támadással 271 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 72 életpontot sebeztél. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Karmaival az ében sárkány megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). Szívkeresővel megdöfködöd az ében sárkány óriási karmát. (3 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Zarknod szemével épp hogy eltalálod az ében sárkány bal szárnyát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 88 életpontot sebeztél. Az ében sárkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az ében sárkány melléd csap a farkával! Karmait felemelve, az ében sárkány meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). Az ében sárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 5 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy aranytű, egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 120 arany, -2 ÉP] 20 566 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1476, sebződés: 339, gyógyulás: 222, összesen: -117 ÉP}
(Továbbmész...) [364,69] Tovább haladsz a mindennél ocsmányabb Sötét Földi mocsárban. Oldalt pillantva, meglátsz egy mocsári penkét. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy viharóriás barlangot. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy lávató van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy talriai behemót nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent. A szilánk működik (+4 életpont). A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a talriai behemót testét. (7 támadással 396 életpontot sebezve.) Megmarkolva az ent pásztorbotot a másikra rohansz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a talriai behemót mérhetetlen testét. (7 támadással 767 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+154 életerő). 122 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével többször eltalálod a talriai behemót mérhetetlen testét. (5 támadással 281 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 66 életpontot sebeztél. A talriai behemót állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 94 kaját. 19 607 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1632, sebződés: 0, gyógyulás: 234, összesen: +234 ÉP}
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja az aranyfecske csillogó testét. (7 támadással 405 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Marokra fogva a szívkeresőt ellenfeledre ugrasz. Szívkeresővel tökéletesen perforálod az aranyfecske jobb szárnyát. (4 támadással 279 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Zarknod szemével súrolod az aranyfecske aranyszárnyát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 89 életpontot sebeztél. Az aranyfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az aranyfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 86 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). Véres nyál csordul ki az aranyfecske száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 100 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 825, sebződés: 89, gyógyulás: 90, összesen: +1 ÉP}
ek 7 22 10 | t. energia kisütése: 7 22 10 |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 7 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod az ősöreg góliát testét. (7 támadással 416 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ősöreg góliát jobb oldalát. (7 támadással 768 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+154 életerő). 164 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével párszor súrolva eltalálod az ősöreg góliát óriási talpát. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 83 életpontot sebeztél. Az ősöreg góliát meglök egy kicsit. (1 támadástól 140 életpontot vesztesz.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). Az ősöreg góliát még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy pszi kő és egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 nehezéket. 18 255 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1537, sebződés: 142, gyógyulás: 199, összesen: +57 ÉP}
be 612 | bemész a 612. épületbe |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 50 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 7 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a viharóriás testét. (7 támadással 418 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Meglengetve a szívkeresőt a másikra ugrasz. Szívkeresővel több döféssel felnyársalod a viharóriás testét. (5 támadással 354 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Zarknod szemével gyengén megütöd a viharóriás villámló testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 71 életpontot sebeztél. Ellenfeled úgy látszik, képtelen áthatolni a védelmeden. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 45 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). A viharóriás még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 83 aranyat. 9 507 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 904, sebződés: 95, gyógyulás: 111, összesen: +16 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a sötét ölész fejét. (7 támadással 423 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Vad csatakiáltással, felemelve a szívkeresőt ellenfeledre támadsz. Szívkeresővel több döféssel felnyársalod a sötét ölész jobb karját. (5 támadással 340 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Zarknod szemével párszor keményen megütöd a sötét ölész testét. (5 támadással 270 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 79 életpontot sebeztél. A sötét ölész karma a fejed mellett suhan el! A sötét ölész karma a fejed mellett suhan el! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). A sötét ölész szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15 041 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1112, sebződés: 0, gyógyulás: 147, összesen: +147 ÉP}
usz 60 | úszol 60 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra ugrasz. Szigonnyal teljesen átszúrod a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A trosnyogó szakóca elhibázza az ütést csápjával. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 36 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 15, összesen: +15 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a trix kölyök testét. Kritikus ütés! (2 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). A trix kölyök fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A trix kölyök csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a trix kölyök testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 fénytelen gyöngy [fénytelen gyöngy ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP] és 1 obszidián tüske [obszidián tüske ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP]. 1 878 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 84, gyógyulás: 37, összesen: -47 ÉP}
m 7 7 8 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 61 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a mösze uralkodó testét. (7 támadással 766 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+154 életerő). 146 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével párszor keményen megütöd a mösze uralkodó jobb hátsó lábát. (5 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 78 életpontot sebeztél. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 109 életpontot vesztesz.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Hoppálé! 3 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) 58 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). Ajaj! 1 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 pszi kristály (ld. enc.). Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 mösze hátpáncélt. [mösze hátpáncél ládikóba-> (310,64)-> 11 arany, -2 ÉP] 20 446 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1259, sebződés: 267, gyógyulás: 235, összesen: -32 ÉP}
(Továbbmész...) [364,65] A Sötét Föld egyik legveszélyesebb területére, a mocsárba tévedtél be. Egy teremtmény kétségbeesett halálsikolyát hallod.
(Továbbmész...) [364,64] Még mindig a dögletes szagú ingoványban gázolsz. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Felismered a közeledőt. Csak egy vámpírféreg. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 103 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a vámpírféreg testét. (7 támadással 430 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Marokra fogva a szívkeresőt a másikra támadsz. Szívkeresővel több döféssel felnyársalod a vámpírféreg testét. Kritikus ütés! (5 támadással 380 életpontot sebezve.) Zarknod szemével többször eltalálod a vámpírféreg testét. (5 támadással 277 életpontot sebezve.) Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. A vámpírféreg megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 42 életpontot vesztettél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 102 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). A vámpírféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 vámpírfogat. 15 966 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1165, sebződés: 313, gyógyulás: 23, összesen: -290 ÉP}
v 163 190 60 | elmormolod a 163. varázslatot |
361 | 362 | 363 | 364 | 365 | 366 | 367 | |
63 | |
|
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|
|
|
69 | |
|
|
|
|
|
|
70 | |
|
|
|
|
|
|
[190,60] A terep változik: ismét síkságon vagy. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik.
(Feltételes támadás:) Egy Raia szent lovagja! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a Raia szent lovagja fejét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Megmarkolva a szívkeresőt a másikra ugrasz. Szívkeresővel tökéletesen perforálod a Raia szent lovagja bal oldalát. (4 támadással 291 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Zarknod szemével eltalálod a Raia szent lovagja bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 72 életpontot sebeztél. A Raia szent lovagja vágása nem talált el. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). A Raia szent lovagja összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] 3 360 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 463, sebződés: 2, gyógyulás: 99, összesen: +97 ÉP}
v 198 171 65 | elmormolod a 198. varázslatot |
189 | 190 | 191 | |
59 | |
|
|
60 | |
|
|
61 | |
|
|
[171,65] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Hoppsz, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Bányászat képességeddel fémet (ezüstdarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) A munkában a roguena segít. Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ezüstdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délkeletre egy ősi csatamező van. Délre egy púderszikla van. Délnyugatra egy Thargodan csatamező van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy törpe bánya van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi hatás! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 7 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja az aranyfecske aranyszárnyát. (7 támadással 433 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Elszántan a másikra ugrasz. Szívkeresővel tökéletesen perforálod az aranyfecske jobb oldalát. Kritikus ütés! (3 támadással 231 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Zarknod szemével súrolod az aranyfecske testét. Kritikus ütés! (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 73 életpontot sebeztél. Csőrével az aranyfecske nem tudott megsebezni. Az aranyfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 86 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). Az aranyfecske még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 94 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 801, sebződés: 93, gyógyulás: 83, összesen: -10 ÉP}
be 176 | bemész a 176. titkos labirintusba |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
lm 25 25 25 | mozogsz 25 25 25 |
kf 1088 | kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
ek 503 224 88 | t. energia kisütése: 503 224 88 |
170 | 171 | 172 | |
64 | |
|
|
65 | |
|
|
66 | |
|
|
[224,88] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság. Oldalt pillantva, meglátsz egy kristálypalotát. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívei emelték.
(Feltételes mászás:) A bolygó történetének páratlan eseményéhez látsz hozzá: mászni kezdesz fölfelé a palota oldalán tapadókorongos karpereceid segítségével! Hosszasan, lihegve mászol felfelé. A tapadókorongok kiválóan tartanak! Felérve, egy helyre kis kupolát találsz, amelynek ajtaját kinyitva, belépsz a palotába. Csodaszép a palota belseje! Minden csillog-villog, és minden kristályból van! Mesés! Remélhetőleg van valami kincs is. MÖAH! - hallod oldalról. A palota lakója! Mindjárt ismerteted vele a likviditási problémáit. Ah, már látod is, mi jön! Egy gránitelementál!
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a gránitelementál testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Elszántan ellenfeledre támadsz. Szívkeresővel tökéletesen perforálod a gránitelementál testét. (3 támadással 221 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Zarknod szemével egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gránitelementál testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 79 életpontot sebeztél. A gránitelementál mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). Véres nyál csordul ki a gránitelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 217 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 360, sebződés: 0, gyógyulás: 76, összesen: +76 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő varázslatot lő rád. 17 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a nanda farkát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Megmarkolva a szívkeresőt a másikra ugrasz. Szívkeresővel tökéletesen perforálod a nanda testét. (3 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Zarknod szemével megcsapod a nanda testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 74 életpontot sebeztél. A nanda állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). A nanda összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2 596 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 378, sebződés: 17, gyógyulás: 82, összesen: +65 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 43 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Marokra fogva a szívkeresőt ellenfeledre rontasz. Szívkeresővel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar varázsló bal karját. (3 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Zarknod szemével eltalálod a varkaudar varázsló bal lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 83 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. Semmi eredménye! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+15 életerő ). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2 541 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 391, sebződés: 43, gyógyulás: 82, összesen: +39 ÉP}
szk 488 | keresed a 488. szörnyet |
ef 20 526 | energia fejlesztése 20 |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 507 0 0 | használod az 507. tárgyat |
* 3. BP: v 460 0 0 | elmormolod a 460. varázslatot |
TÁTIKA FŐZET (1987. TÁRGY) A tátika bibe csodálatos hatását leginkább teaként felhasználva tapasztalhatjuk meg, amikor a főzet a sérült vagy különféle betegségekkel fertőzött szervezetben gyorsan dolgozni kezd, és látványos eredményt produkál. A tátika főzet elkészítéséhez 1 tátika bibe, 1 csokor holdfű, 1 adag árvalányhaj és 10 korty víz szükséges, és periszkóp csigaházban tárolod. Az alapanyagokat a forró, de nem lobogó vízzel kell leforrázni, majd hagyni, hogy a hatóanyagok kiázzanak belőlük. A varázsital főzése varázslat elengedhetetlen, mint ahogyan az a 10 TVP-nyi idő is, amíg hagyni kell a növényi anyagokat ázni. A művelet során 1 korty tátika főzet keletkezik, amit nagyon féltékenyen őrizni fogsz, és semmiképp sem fogod áruba bocsátani. No, és hogy miért is érdemes vele az értékes időt rabolni? A tátika főzet elfogyasztása után életerőpontod annyi lesz, mintha maximális mértékig vámpirizáltad volna magad! Sajnálatos módon van egy csepp mellékhatása is: ilyenkor maximális életerőpontod a forduló végéig végéig csökken 150-nel. A gyógyital használatához a H 1987 parancsot kell kiadnod 3 TVP-ért. Második paraméternek megadhatsz egy számot, ha a megadott paraméternél kevesebb ÉP-t gyógyulnál a főzettel, nem fogod használni. A 2. paraméter alap esetben 500, tehát ha nem adsz meg 2. paramétert, vagy nullát írsz, akkor nem fogod használni főzetet, ha nem gyógyulnál vele legalább 500 ÉP-t. Nem átadható és nem lopható. [5000 max. ÉP esetén (5000-150)*1,5 = 7275, tehát 7275 ÉP-re gyógyítana, így ha paraméter nélkül adod ki a H parancsot, akkor nem fogod használni, ha aktuálisan 6775-nél több ÉP-d van.] |
VÉRKESZEG (407. SZÖRNY) Ki hinné odafentről a háborítatlan vízfelszínt elnézve, hogy a mélység ilyen rémségeket rejt magában. A vérkeszeg óriásira megnőtt halfajta, méltán nevezik hát a tengerek ongóliantjainak őket. Tengerszín teste, élénkvörös uszonyai és a szájában sorakozó kétsornyi háromszög-fog elég elborzasztó tud lenni, főleg ha testközelből kell jobban szemügyre venned őket. Pont az ilyen szörnyek miatt jár Ghalla hajózási tudománya gyerekcipőben. Nincs az a vállalkozókedvű flottakapitány, aki a kontinens déli partjáról indulna felfedezésre, hiszen egy vérkeszeg támadásának kockázata óriási ezeken a vidékeken. A szörny azonnali halált okozó harapásai miatt csak FT paranccsal támadható. |
PSZI KRISTÁLY (618. TÁRGY) A pszi kristályok apró, csillogó tárgyak, amelyeket halványan vibráló asztrális ragyogás leng körül. Bár önmagukban nem jók semmire, ha sikerül belőlük többet összegyűjteni, egy nagyhatalmú pszionikus tárgyat kovácsolhatsz esetleg belőlük. |
PÁNCÉLFÉNYEZŐ (1678. TÁRGY) Upsz! Valamelyik versenyző hagyhatta el ezt a tubust, mely tele van valamilyen szagtalan fekete pasztával. Hmm, ez egy adag páncélfényező - jössz rá, ahogy alaposan megvizsgálgatod. Amennyiben a tubus tartalmát a H 1678 <vért száma> paranccsal 5 TVP-ért szétkened a páncélodon (legyen az fém vagy bőrpáncél, mindegy), miután rászáradt, úgy fog csillogni, hogy teljesen elvakítja majd az életedre törőket, vagyis minden egyes harcban +3 támadást kapsz majd. A vérteden addig marad a csillogás, amíg azt el nem veszted, ajándékozod, vagy egy másik adag páncélfényezőt egy másik vértre nem kensz. A most talált tubust csak te használhatod fel, nem adhatod át másik kalandozónak. (Hogy mire kented legutóbb a páncélfényezőt a karakterlap "Harci ismeretek" részében ellenőrizheted.) |
AGORI SZEGECSCSIZMA (1676. TÁRGY) Az agori szegecscsizma a genrath vérmedve vadászat második helyezettjének jutalma. A szépen kikészített lábbelit tipikusan kalandozólábra készítették, hiszen jó szolgálatot tesz harcban, vándorlásban, lovaglásban, és minden olyan tevékenységben, amit a Túlélők Földje kalandorai folytatnak. Ha vagy már legalább 29. szintű, a lábadra húzhatod, és ilyenkor +4 védettséget, +2 ügyességet és +30 max. ÉP-t kapsz. Ha a csizmára ezután értépő sarkantyút csatolsz, az +1 közelharc sebzés helyett +3-at fog adni. |
Erő: | 51 (79) | Szint: | 46 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 260 cm |
IQ: | 40 (80) | Támadás: | 115 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 476 kg |
Ügyesség: | 45 (65) | Védekezés: | 173 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 25/25 év |
Egészség: | 35 (76) | Életpont: | 2255/1990 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 41 |
Szerencse: | 46 (84) | Varázspont: | 2098/913 | Pénz: | 511814 arany | Kép. pont: | 35 |
Tudatpont: | 93/52 | Pszi pont: | 289/138 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/16 (+12%) | szúrófegyverek: | 30/46 (+15%) | vágófegyverek: | 1/0 |
ütőfegyverek: | 45/18 (+6%) | lőfegyverek: | 38/76 (+7%) |
Feltételes fegyverváltás: szívkereső (#423) << ent pásztorbot (#1384) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); tüske (#22) max. 1 db (9 -24.); ében nyílvessző (#848) (25 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
224,88 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 171,65 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 370 |
Kedvenc táborhely: 224,88 |
Legfeljebb 24 TU-t válthatsz TVP-re. |
Eltaposott quwargok: össz.: 696 időszaki: 696 |
JLKzott minoszkúpok: 61, 60, 65, 56, 57, 58, 64, 59, 62, 63, 22 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 99 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 26/37 | 2. nyomkövetés: | 53/81 (+20%) | 3. mászás: | 20/88 (+7%) |
4. csapdakészítés: | 40/56 (+25%) | 5. csapdaészlelés: | 30/48 | 6. gyógyítás: | 6/18 |
7. titkosírás: | 22/79 | 8. felderítés: | 35/11 | 9. szörnyidomítás: | 20/13 |
10. teológia: | 51/18 (+32%) | 11. taumaturgia: | 79/53 (+32%) | 12. szerencsejáték: | 23/77 |
13. versengés: | 25/8 | 14. zene: | 18/82 | 15. szörnyismeret: | 47/99 (+37%) |
16. pszi: | 33/74 (+20%) | 17. zárnyitás: | 44/27 | 18. vadászat: | 6/54 |
19. vitalitás: | 1/47 | 20. bányászat: | 36/33 (+6%) | 21. testépítés: | 1/2 |
22. úszás: | 21/73 (+1012%) | 23. főzés: | 21/71 | 24. csapatmunka: | 2/67 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 98 | |||
4. max. életpont: 4 | 11. kincskeresés: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
ásol max. 120 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 120 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), bávatag golombár (#165), öregedést okozó lények (#9095), sötét ölész (#314), Rém (#315), északi tűzsárkány (#219), Raia szent lovagja (#239), trikornis herceg (#261), kisebb quwarg isten (#213), ősquwarg (#300), noth szellem (#250), triklem drakolder (#275), halálelementál (#279), aranyfecske (#283), zombi mágus (#389) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
jók (#990), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | a hatalom szava (#196, 50 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (821,0) | méregsemlegesítés (#14) | skarlátia (#293) | Pörhemór köre (#205) (176,47,1) |
esszenciavédelem (#165) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) |
Techiulan aurája (#261) | tulajdonságpajzs (#26) | láth. észlelése (#78) | esszenciavédelem 2 (#188) |
óriáserő (#53) | Symulf rúnája (#182) | vízlélegzés (#185) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
Asylux csapdája (#233) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
király szilmill (#7459) (+12 védettség) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Sheran hívei messze földön a legjobb nyomkövetők. Imádkozz, amikor ez a szakértelmed már legalább 60. |
2.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 5) |
3.) A víz híveim számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed legalább 15-ös! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 7. lépésnél tartasz. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): többek közt 331. tárgyat kell leadnod. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Invázióügyi Minisztérium (687): 100. labirintus (187,108). cirkuszi fősátor (713): kész. kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Thargodan könyvtár (768): új. Fősátor (770): 6. lépésnél tartasz. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. bányászház (839): kész. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 22, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 99, 100, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 136, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 187, 189, 190, 191, 192, 204, 205, 244, 277. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 11, 12, 13, 14, 18, 26, 33, 34, 35, 36, 38, 46, 47, 50, 51, 52. |
Kész: 1, 6, 16. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 1668, az összesen kapott pontszám: 174925. (összesen ölhető: 1734 ) Eddig 24 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 0 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
quwarg-ász (101) |
mozgalom ereje (106) |
gyógyító totem (116) |
quwargok leigázása (122) |
keményebb bicepsz (149) |
b. tudat formálása (162) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
legjobb védekezés (186) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
a quwarg szaga (283) |
vérdíj (301) |
fegyvermester (302) |
erősebb quwargszag (319) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 109 TU. szükséges még: 1 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 3067 TU szükséges.) |
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2246 | arany (#50) | 1 | ezüstdarab (#326) | 10 | ezüsttollú nyíl (#363) | |||
1 | genrath vérmedvefog (#1674) | 6 | isteni könnycsepp (#260) | 212 | kaja (#2) | |||
3 | mópat tetem (#584) | 1 | quwarg tojás (#360) | 5 | remák szív (#264) | |||
1 | sallank karom (#128) | 4 | spiritusz (#170) | 3 | tüske (#22) | |||
3 | xirnox szív (#213) | 12 | tinta (#101) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | agori szegecscsizma (#1676) | 1 | aranytű (#272) | 1 | bunthar bőr (#733) | |||
50 | csontkulcs (#74) | 10 | csuklyavirág (#133) | 27 | ében nyílvessző (#848) | |||
99 | halcsont (#390) | 1 | nehezék (#258) | 4 | ősöreg yetibőr (#1980) | |||
1 | páncélfényező (#1678) | 1 | pszi kő (#248) | 1 | pszi kristály (#618) | |||
1 | rézsisak (#72) | 2 | súlyzó (#347) | 2 | vámpírfog (#1221) | |||
4 | vas dobónyíl (#189) |