285. forduló, 287. forduló, Chini összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. máj. 17. 9h:26'
EZ A 428. JÁTÉKHETED, 286. FORDULÓD
429. játékheted kezdete: máj. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4300
SZÁMLA : XXXX

CHINI KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [106,99] koordinátán.
A táborozás 2. napján egy vörös, göndör hajú, zöld szemű árnymanó nő lopni próbált tőled, szerencsére sikertelenül. Látva felsülését, elinalt a gyáva. Feltehetően a csapdád okozta kudarcát.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+1 tvp ). Kezed, arcod véres. Melletted a vérvörös rózsa meggyalázott, széttépett szirmai. Istenem, add hogy ne veszítsem el! - kiáltasz, mire tocsakos izzadtságban ébredsz álmodból.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+59 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+154 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+38 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+1 kaja.) A lottó 868. hetének nyerőszámai: 9, 29, 20. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: használod az 1602. tárgyat
Előveszed az ezüstszelencét és készenlétbe helyezed. Képességeit 4 víz beledobásával teszteled. Tudod, mikor kell kinyitni - tárgyaid eltűntek, helyükön 1 kék orchideát találsz. [3 pontot használtál fel, van még 419.]

* 2. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Befejezted a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 414.]

* 3. KP: használod az 1534. tárgyat
Forgatgatod a kezedben kicsit a hátizsákodból elővett teleportgömböt, s közben arra gondolsz, mekkora kaland lenne eljutni a quwargok városába. Hirtelen a környezeted megváltozik, elhomályosodik, majd újra kitisztul. Zárt helyre, egy quwarg boly belsejébe érkeztél! Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-8 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg harcos!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 17 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg harcos testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg harcos torát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg harcos megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Jutalmad nem marad el (+15 varázspont). 1082 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 1 ezüstshurikent. Elégedetlenül konstatálod, hogy pont most, amikor a legizgalmasabb, ránt vissza a teleportgömb a jelenbe, a biztonságos helyre, ahonnan az utazásodat megkezdted. [40 pontot használtál fel, van még 374.]

* 4. KP: használod a 69. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Elcsattintod a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 369.]

* 5. KP: használod a 70. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kiengeded magadból az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 367.]

a 389 1538 1 átadod a 389. tárgyat az 1538. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 szigonyt újszülött4300 részére. [0 pontot használtál fel, van még 367.]

a 160 1538 1 átadod a 160. tárgyat az 1538. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 vassisakot újszülött4300 részére. [0 pontot használtál fel, van még 367.]

a 237 1538 1 átadod a 237. tárgyat az 1538. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 tankány karmot újszülött4300 részére. [0 pontot használtál fel, van még 367.]

a 2 1538 10 átadod a 2. tárgyat az 1538. kalandozónak (10 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 10 kaját újszülött4300 részére. [0 pontot használtál fel, van még 367.]

a 1687 1538 1 átadod az 1687. tárgyat az 1538. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 bányászlámpát újszülött4300 részére. [0 pontot használtál fel, van még 367.]

kf 171 2 kézbeveszed/felveszed a 171. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a nagy vaspajzsot, majd a bal kezedbe veszed a rövid kardot. [0 pontot használtál fel, van még 367.]

a 161 1538 1 átadod a 161. tárgyat az 1538. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 nagy vaspajzsot újszülött4300 részére. [0 pontot használtál fel, van még 367.]

v 21 3 elmormolod a 21. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Energia árad testedbe. Elmormoltad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 3 kaja. [-9 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 362.]

ek 215 3 t. energia kisütése: 215 3
36 varázspont felhasználásával előállítasz 3 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 362.]

ef 17 506 energia fejlesztése 17
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 327.]

m 1 mozogsz északkeletre
[107,98] Síkság, továbbra is csak síkság. Néhány gyökerestől kitépett smirglibokor, tövéig letaposott aljnövényzet... árulkodó jelek ezek arról, hogy nem Sheran hívei élnek a környéken. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy vadász varkaudar került az utadba. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Elszántan a másikra rontasz. {GYD:} Ezüstkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a vadász varkaudar rücskös bőrét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A vadász varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Kiváló munka volt (+15 varázspont). 391 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Látsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight híveié. Látsz egy varkaudar falut. Felfedeztél egy álomvirágot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rát-fát. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Cras Lorg lábát masszírozza. Észreveszel egy szent tölgyfát. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
[10 pontot használtál fel, van még 317.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Elégedett vigyorral arcodon megrohamozod a varkaudar falut. Nagy rohantadban elsuhansz egy kardját éppen felcsatoló behemót, és egy ijedten a talizmánja után kapó kuruzsló mellett is. Meg sem állsz, míg a főtérre nem érsz, ahol már nyüzsögnek a kinyuvasztásodra vágyó varkaudarok. Végignézel az összegyűlt varkaudarokon, szinte árad feléd belőlük a gyűlölet. Ha érzésekkel ölni lehetne, valószínűleg már nem dobogna a szíved. Egy varkaudar intéz feléd kihívást.

Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Vad csatakiáltással, felemelve az ezüstkardot a másikra támadsz. Ezüstkarddal többször mélyen végigmetszed a varkaudar jobb lábát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. Jutalmad nem marad el (+15 varázspont). 129 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hopp, most jössz rá, nem rejtetted el a varkaudar szimbólumodat, amikor a faluba léptél. S ez mintha ellened tüzelné még a gyávább lakosokat is. Egy élőholt mirg támad rád.

Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Megmarkolva az ezüstkardot ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Ezüstkarddal párszor kilyukasztod az élőholt mirg bal szárnyát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod az élőholt mirg bal szárnyát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. Jutalmad nem marad el (+15 varázspont). 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Halvány mosoly fut át az arcodon, mikor látod, hogy néhány varkaudar a hátsó sorokból ijedten elmenekült. A földön megpillantasz valamit. Lehet, hogy a te hátizsákodból esett ki? Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüstshuriken. Egy varkaudar készül a lemészárlásodra.

Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Meglengetve az ezüstkardot a másikra támadsz. {KCC:} Ezüstkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a varkaudar testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. Jutalmad nem marad el (+15 varázspont). 129 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok valahogy elszántabbnak tűnnek, pihenni sincs időd, máris újabb ellenfeled akad. Egy varkaudar kölyök készül a lemészárlásodra.

Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Marokra fogva az ezüstkardot a másikra ugrasz. Ezüstkarddal többször mélyen végigmetszed a varkaudar kölyök testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal felnyitod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! A varkaudar kölyök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Varázserőd töltődik (+2 varázspont). 355 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sorból újabb helybeli lép eléd. Izmaid meg sem közelítik az övéit. Egy varkaudar intéz feléd kihívást.

Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Elszántan a másikra ugrasz. Ezüstkarddal többször mélyen végigmetszed a varkaudar bal lábát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 129 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy szutykos remák jön feléd.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 16 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Megmarkolva az ezüstkardot ellenfeledre rontasz. Ezüstkarddal párszor kilyukasztod a szutykos remák szőrös testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a szutykos remák testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-17 pszi pont.) (-2 TU.) {KCC:} Ezüstkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szutykos remák szőrös testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal kicsit megvágod a szutykos remák lebegő nyúlványait. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-15 pszi pont.) (-3 TU.) A szutykos remák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1286 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 54, gyógyulás: 12, összesen: -42 ÉP}

Most, hogy egyedül maradtál, van időd végigkutatni a sátrakat. Miután mindegyikben jártál, összeszámolod, mely tárgyakkal lettél gazdagabb: Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy nagy vaspajzs, egy bumeráng, 2 sallank nyíl, 2 rövid íj és egy nyu-shuriken. Búcsút intesz a varkaudar falunak, ideje továbbindulni.
(Feltételes gyógyítás:) Már a nagyapád is tudta, hogy ha egy pontosan két napja döglött vadászgörény balszemét képes vagy egy félórán át szopogatni, az többet ér, mint a falu gyógymágusa. Az egész csak gyomor kérdése. Szerencsédre éppen meglátsz egy megfelelőnek látszó dögöt, és a gyomrod is rendben van. (+83 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [75 pontot használtál fel, van még 242.]

m 4 5 6 mozogsz délre, délnyugatra, nyugatra
[107,99] Szűnni nem akar a zöld síkság. Elborzadva veszed szemügyre a tőled nem messze álló, teljesen elszáradt manilla-fa ágán lógó három holttestet. Kettő kalandozó közülük, és látszik, hogy régebb óta itt aszalódnak, mint varkaudar sorstársuk. A holttesteket körbelengő bűz annyira facsarja az orrodat, hogy kénytelen vagy félrefordulni.
(Feltételes támadás:) Egy varkaudar bajnok! Ezt kerested. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 21 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vérbeli borzongás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {KCC:} Ezüstkarddal többször mélyen végigmetszed a varkaudar bajnok jobb lábát. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a varkaudar bajnok sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar bajnok egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1065 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 22, gyógyulás: 3, összesen: -19 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy márványtornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Észreveszel egy oltárt. Elenios hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Borzalmas erőpróba a falon való felmászás, de valahogy csak felérsz. Beugrasz az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy ragyás burástya!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 10 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a ragyás burástya jobb lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Marokra fogva az ezüstkardot a másikra támadsz. {GYD:} Ezüstkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a ragyás burástya jobb lábát. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a ragyás burástya bal karját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. A ragyás burástya csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 14, gyógyulás: 2, összesen: -12 ÉP}

A falak tövében szétszórt bútorroncsok között kezdesz kutatni. Sikerrel! Találtál 8 mérg. ubuk tüskét. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. Nyakon csípsz egy majomdisznó-macát. Bár a húsa emészthetetlen, a teje majdnem olyan finom, mint a tehéné! Gyorsan megfejed. (+2 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy hófehér, copfos hajú, égszínkék szemű, harcsabajszos troll férfi táborát. Bőre mélykék színű. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Leah inkvizítora. Egy Eldaran karkötőjét, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Rangja: inkvizítori tanítvány. Fegyverzetét egy sarki óriásteknős trófea, egy ekharion trófea és egy óriásféreg trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy mutáns pók a hátasa. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.
Összeakadsz egy vörös, göndör hajú, zöld szemű árnymanó nővel. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Leah tanítványa. Egy bíbor erőövet, egy bozontfonatot, egy fekete bőrcsizmát, egy grifftoll kesztyűt, egy Khór maszkját, egy koponya szimbólumot, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy ryuku vadászinget, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy kérődző etra trófea, egy ragyás burástya trófea és egy rőtmanó berzerker trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy árnyéktőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Egy sullár a hátasa. Elég egy mentális pillantás aurájára: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Lolita. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. Hopp, átugrik egy aranypikkely!

(Továbbmész...) [106,100] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy varkaudar behemót. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 15 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar behemót nyakát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Marokra fogva az ezüstkardot a másikra rontasz. {GYD:} Ezüstkarddal többször mélyen végigmetszed a varkaudar behemót fejét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a varkaudar behemót bikafejét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 66 életpontot vesztettél. A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1285 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 88, gyógyulás: 5, összesen: -83 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A ravu bogár fájdalomcsillapító képessége közismert. Gyorsan összefogdosol egy párat, majd egyenként kettéharapod őket, ügyelve, hogy az értékes folyadékcseppek nehogy kárba vesszenek. A fáradozás meghozta gyümölcsét. (+84 életerő.) Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely keletről folyik nyugatra. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Látsz egy templomot. Elenios hívői építették. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [105,100] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A távolban sakálok üvöltenek. Egy elszáradt kóró tövében megsárgult, megrepedezett tekercset találsz. Mielőtt még szétporlad, amikor kihajtogatod, el tudod olvasni mi is ez: egy Sistergő Pumpa által aláírt rendelet a Jerikó nevű ember kivégzéséről. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy varkaudar került az utadba. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ezüstkarddal egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar jobb karját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a varkaudar testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 129 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon híveié. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [88 pontot használtál fel, van még 154.]

usz 40 úszol 40 pontért
Leveszel mindent, ami az úszásban akadályozhat, aztán gyerünk a fürdeni! A víz nem túl meleg, de gyorsan mozogni kezdesz, és így már nem fázol. Tempózni kezdesz, zsákmány után lesve, majd lemerülsz. Harcban a bevált szigonyt fogod használni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy hínárevő piranha!

Megmarkolva a szigonyt a másikra ugrasz. Szigonnyal teljesen átdöföd a hínárevő piranha testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a hínárevő piranha, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. Nem volt szerencséd! Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [40 pontot használtál fel, van még 114.]

m 6 mozogsz nyugatra
[104,100] Továbbra is síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy varkaudar mágus került az utadba. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 8 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a varkaudar mágus jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Meglengetve az ezüstkardot a másikra ugrasz. {GYD:} Ezüstkarddal párszor kilyukasztod a varkaudar mágus jobb oldalát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a varkaudar mágus jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a varkaudar mágus csapása elől. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 3 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 219 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Látsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 104.]

usz 40 úszol 40 pontért
Leveszel mindent, ami az úszásban akadályozhat, aztán gyerünk a fürdeni! Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Tempózni kezdesz, zsákmány után lesve, majd lemerülsz. Harcban a bevált szigonyt fogod használni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy trosnyogó szakóca!

Meglengetve a szigonyt a másikra rontasz. Szigonnyal teljesen átdöföd a trosnyogó szakóca bal hátsó lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. Nem volt szerencséd! Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Megszárítkozol és felöltözöl. [40 pontot használtál fel, van még 64.]

m 6 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra
[103,100] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egy alaposan kitaposott csapást fedezel fel nem messze. Nem kell sok ész ahhoz, hogy kitaláld: az izmos talpnyomok varkaudaroktól származnak. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy uzbány került az utadba. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az uzbány jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ezüstkarddal többször mélyen végigmetszed az uzbány bal lábát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod az uzbány bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 328 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely nyugatról folyik keletre. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a mérgezés nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. [mákrózsa virág ->eldobod] Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Dornodon híveié. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy varkaudar behemót. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar behemót bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Megmarkolva az ezüstkardot a másikra ugrasz. Ezüstkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar behemót bikafejét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a varkaudar behemót izmos testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1285 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [102,101] Továbbra is síkságon vagy. Semmivel össze nem keverhető varkaudar csizma nyomait fedezed fel a talajon. A porhanyós földréteg ellenére jól kirajzolódó nyom arra utal, nem is olyan rég járhatott erre valaki, ilyen csizmában. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sebesült szutykos remák. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 16 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a szutykos remák jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Marokra fogva az ezüstkardot a másikra ugrasz. Ezüstkarddal felnyitod a szutykos remák szőrös testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a szutykos remák testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szutykos remák csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-3 pszi pont.) (-1 TU.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 643 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}

Látsz egy varkaudar falut. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran híveié. Felfedeztél egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy régészeti lelőhelyet. Vigyázol, nehogy belecsússz valamelyik gödörbe! Felfedeztél egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy varkaudar behemót közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 12 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Vad csatakiáltással, felemelve az ezüstkardot ellenfeledre rontasz. {KCC:} Ezüstkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar behemót fejét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal végigvagdosod a varkaudar behemót izmos testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a varkaudar behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 55 életpontot vesztettél. Ezüstkarddal felnyitod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1285 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 76, gyógyulás: 5, összesen: -71 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Magadba süllyedve megvizsgálod az aurádat, majd némi koncentrálás után foltozgatsz rajta egy kicsit. Az eredmény felülmúlta a várakozásodat. (+86 életerő.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összeakadsz Mehanidas Trakkal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Sheran főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy bozontfonatot, egy Eldereth kristályt, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Krough fejdíszét, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy aranyfecske trófea, egy jégzabáló trófea és egy animált hókutya trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy praglonc hártya (ld. enc.)} Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[50 pontot használtál fel, van még 14.]

kut 45 kutatsz 14 pontért
Átkutatod a környéket. Jó szimatod van! A földön a következő tárgyakat találod: 11 mákrózsa virág[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) [14 pontot használtál fel, van még 0.]

m 5 6 2 mozogsz délnyugatra, nyugatra, keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

usz 40 úszol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 1. BP: használod az 1167. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: használod az 1576. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -5.]

* 4. BP: t. energia kisütése: 501 10
Portyázni indulsz a tudati térben.
[0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 5. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Befejezted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 29, 23.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját töm magába a törpemammut. 2 kaját fal föl a sullár. Lestrapálva a nap eseményeitől, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 427 pontot. A következő körben tehát 422 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PRAGLONC HÁRTYA (215. TÁRGY)
A pragloncok idegen dimenziók idegen teremtményei, istenek hírvivői, hatalmas kincsek őrzői, az ismert univerzum mágikusan legaktívabb teremtményei. Ennél fogva, a belőlük kimetszhető hártya is oly mértékű mágikus potenciállal bír, amelyet a legnemesebb (és legóriásibb) mágikus kísérleteknél, varázstárgyak megalkotásánál használhatsz fel. Praglonc hártyához kétféleképpen juthatsz: vagy megvásárolod csillagászati áron, vagy elpusztítasz egy pragloncot, de készülj fel rá, hogy az utóbbi esetleg még több áldozatot kíván, mint az első.

KARAKTERLAP

Chini, egy fekete, kontyos hajú, csillogó szemű ember nő vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Sheran eljövendő papja vagy. Papi hited: 76. A Káosz Harmóniája (#9170) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 286. fordulód.

Erő: 27 (29) Szint: 22 Merészség: 8/3 Magasság: 151 cm
IQ: 28 (30) Támadás: 28 (30) Agresszió: 3 Testsúly: 78 kg
Ügyesség: 30 (32) Védekezés: 35 (39) Menekülés: 30 % Életkor: 28/28 év
Egészség: 28 (32) Életpont: 309/235 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 32 (36) Varázspont: 299/74 Pénz: 6386 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 23/-6 Pszi pont: 77/0 EFejl: 30
Eddig összesen 2049 szörnyet (19 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10714 TP-t kaptál. Jelenleg 954337 TP-d van. A következő szinthez még 45663 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar varázsló, ongóliant, norpadolótika. A 266. fordulódban 29743 arany került a bankszámládra. 31973 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/18 (+14%) ökölvívás: 25/31 vágófegyverek: 23/45 (+9%)
ütőfegyverek: 3/0 lőfegyverek: 20/27 dobófegyverek: 25/19 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: ezüstkard (#325) << varkaudar szablya (#516) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/54 2. nyomkövetés: 41/99 (+30%) 3. lopás: 8/20
4. mászás: 11/71 (+5%) 5. csapdakészítés: 19/9 (+5%) 6. csapdaészlelés: 15/73
7. gyógyítás: 66/46 (+48%) 8. titkosírás: 3/20 9. felderítés: 24/86 (+19%)
10. szörnyidomítás: 6/20 11. teológia: 24/42 (+7%) 12. taumaturgia: 24/18 (+9%)
13. szerencsejáték: 3/39 14. versengés: 3/75 15. harcművészetek: 23/4
16. zene: 36/80 17. szörnyismeret: 4/64 18. pszi: 10/59 (+9%)
19. zárnyitás: 3/52 20. vadászat: 9/2 21. bányászat: 23/22
22. úszás: 14/34 (+28%) 23. főzés: 12/89 24. csapatmunka: 3/8

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139))
gyógyítasz 70% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 2582. karakternek
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), bumerángot (#249) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 6 darabot ), kulcskarikát (#648) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 301 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
varkaudar bajnok (#190), csontváz lord (#177), degradátor (#210) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), tetemember (#123)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
pattanóböde (#145), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) kí koncentráció (#69) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
banshee-sikoly (#373) >> nők (#999) banshee-sikoly (#373) >> férfiak (#998)
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191) banshee-sikoly (#373) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
villámcsapás (#50) >> 20. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.
2.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül!
3.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
ment.felfrissülés (255)
a butaság ára (273)
düh (289)
vallási öntudat (290)
varázstöltődés II. (296)
Valentin napja (328)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 58 TU. szükséges még: 12 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 311 TU szükséges.)
kőbőr (507) OK

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bányászlámpa (#1687) 3 kaja (#2) 7 kerek kő (#19)
1 spiritusz (#170) 1 szigony (#389) 1 tankány karom (#237)
1 vassisak (#160) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bumeráng (#249) 2 ezüstshuriken (#327) 2 kék orchidea (#68)
2 madártoll (#112) 8 mérg. ubuk tüske (#137) 2 mocsári penke (#148)
1 nyu-shuriken (#157) 2 remák szív (#264) 2 rövid íj (#107)
2 sallank nyíl (#129) 3 ugh méreg (#166) 1 uzbány csőr (#169)
4 varkaudar csont (#1113)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(102,101) szutykos remák (#191), varkaudar falu (#1109), Sheran oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, régészeti lelőhely (#1208), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), barátság szent tüze (#484), varkaudar behemót (#189), Mehanidas Trak (3542. kalandozó)
(103,100) uzbányok (#102), patak, tündöklő szobor (#1587), 31. jellempróba, Dornodon oltár, varkaudar behemót (#189)
(104,100) varkaudar mágus (#128), tavacska, egy ismeretlen isten rúnaköve, Dornodon oltár, 39. jellempróba, trosnyogó szakóca (#192)
(105,100) varkaudar (#64), tavacska, Dornodon oltár, 45. jellempróba, hínárevő piranha (#194)
(106,99) quwarg harcos (#201)
(106,100) varkaudar behemót (#189), patak, Elenios oltár
(107,98) vadász varkaudar (#108), tündöklő szobor (#1587), Fairlight oltár, varkaudar falu (#1109), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), 43. jellempróba, varkaudar (#64), élőholt mirg (#135), varkaudar kölyök (#685), szutykos remák (#191)
(107,99) varkaudar bajnok (#190), márványtorony (#175), egy ismeretlen isten rúnaköve, szent liget (#439), Elenios oltár, szent tölgyfa (#393), 33. jellempróba, ragyás burástya (#111), egy troll férfi, Lolita (2259. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek