Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. dec. 23. 12h:05' EZ A 312. JÁTÉKHETED, 288. FORDULÓD 313. játékheted kezdete: dec. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3338 SZÁMLA : XXXX |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 16 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a ryuku futárbérenc testét. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal jól megszúrod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst karkötő, ezenkívül 1 ryuku védőkenőcs (ld. enc.). 1055 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 35, gyógyulás: 7, összesen: -28 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1100. tárgyat az 1133. tárgyat |
ek 273 9 10 | t. energia kisütése: 273 9 10 |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
kt 734 1 | elkészíted a 734. tárgyat (1 darabot) |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a rőtmanó bal karját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal teljesen átszúrod a rőtmanó testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Karmaival a rőtmanó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a rőtmanó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
77 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}
kt 176 20 | elkészíted a 176. tárgyat (20 darabot) |
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval kegyetlenül megütöd a gyilkos sallank fejét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Méregfoggal teljesen átszúrod a gyilkos sallank jobb első lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Karmaival a gyilkos sallank megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sallank karmot. 156 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}
(Továbbmész...) [103,61] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Utad során felfedezel egy rát-fát. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északnyugatra fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Továbbmész...) [103,62] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve.
(Feltételes támadás:) Egy trikornis! Ezt kerested. Itt csata lesz.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 11 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a trikornis testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Méregfoggal megdöföd a trikornis fehér hátát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A trikornis szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A trikornis szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 619 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 13, gyógyulás: 15, összesen: +2 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 97 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a korinthai amőba testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval megcsapod a korinthai amőba testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod a korinthai amőba testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A korinthai amőba szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 991 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 89 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ősi szellem szellemtestét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ősi szellem szellemtestét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Méregfoggal megdöföd az ősi szellem testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A seb azonnal beforr! Az ősi szellem csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 84 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Öregedtél 3 évet. Az ősi szellem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1824 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 84, gyógyulás: 41, összesen: -43 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lajhárlord testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal megdöföd a lajhárlord szőrcsomós testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mancsával a lajhárlord megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lajhárlord még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 lajhár csontot. 580 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 12, gyógyulás: 24, összesen: +12 ÉP}
(Továbbmész...) [103,64] Még mindig az erdőben vagy. Felfedeztél egy ork kunyhót. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz ork sört. (ld. enc.) Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy halálmadár nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálmadár farkát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal teljesen átszúrod a halálmadár testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csőrével a halálmadár nem tudott megsebezni. Karmaival a halálmadár megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A halálmadár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [103,65] Még mindig az erdőben vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy phua-kúpot.
m 4 | mozogsz délre |
Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 14 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a trikornis fejét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal megdöföd a trikornis fehér hátát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A trikornis megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Apró rúgást kapsz a trikornis patájától. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 619 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 18, gyógyulás: 1, összesen: -17 ÉP}
kt 735 1 | elkészíted a 735. tárgyat (1 darabot) |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan a másikra rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a proteinfecske jobb lábát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal megdöföd a proteinfecske tollas testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A proteinfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. Karmaival a proteinfecske megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 madártollat. 308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a százfogú testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A százfogú megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
szk 778 | keresed a 778. szörnyet |
v 83 | elmormolod a 83. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 3. BP: | imádkozol |
Ellenfeled örvénykerítés varázslattal készül a csatára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 8 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az ork sámán testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az ork sámán testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 7 életpontot vesztettél. Az ork sámán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
* 4. BP: | használod az 1269. tárgyat |
RYUKU VÉDŐKENŐCS (1154. TÁRGY) Ez a hosszúkás tubusnyi folyékony, kéken világító kence a ryuku kuruzslók messziföldön létrehozott csodaszere, mellyel elég, ha vastagon bekenegeted a tárgyaid felszínét, és rögtön megtapasztalhatod az eredményét: holmidnak az elemi energiák már nem nagyon képesek ártani. Persze 100%-os biztonságot így sem lehet elérni, de tény, hogy egy-egy sárkány elemésztő leheletét több tárgyad fogja megúszni, mint ha nem használsz a csodaszerből. A védőkenőcs sajnos folyamatosan párolog, így hatása csak a kör végéig tart, a táborozás végeztével kénytelen leszel újra bekenegetni a tárgyaidat. A H 1154 paranccsal életre hívott akció 4 TVP-be kerül, a játék nyelvén pedig a védelem azt jelenti, tárgyaid +8 mentődobást kapnak minden ellenük intézett támadással szemben. |
HALATIR KALAPJA (1262. TÁRGY) Bizonyára jártál már úgy, hogy amikor egy dalt adtál elő a városi polgároknak, az érte kapott aranyak közül egy-két érme elgurult és többé nem került elő. Ez volt a problémája Halatir Maurloth-nak is, az Összhangzat KT híres bárdjának. Egy borongós napon Fehér Bérc városában zenélt, amikor elkapta egy gyors zápor, ami mind őt magát, mind a közönséget elmosta, ráadásul a kapott aranypénzek közül is sok eltűnt a pocsolyák mélyén. Halatir ekkor fogta magát, és 5 grákóbőrből egy aranytű segítségével varrt valamit, ami távolról emlékeztetett egy széles karimájú kalapra. Ez a kalap később a védjegyévé vált. Ha te is készítesz magadnak egy ilyen kalapot, annak több előnye is van: városban zenéléskor 15%-kal több aranyat kapsz, mert nem gurulnak szét a neked dobott érmék. Sőt, akár a fejedbe is húzhatod a KF 1262 paranccsal, ilyenkor +2 védelmet ad, viszont mivel alig látsz ki alóla, -2 támadást is. Bizonyára ennél sokkal jobb sisakot is tudsz szerezni magadnak. Elkészítése 16 TVP-nyi időt igényel. |
ORK KUNYHÓ (1683. TEREPTÁRGY) Ha egy roskadozó, kidőlt-bedőlt oldalú kis viskóra bukkansz, ami előtt a padon egy ártalmatlan, vénséges-vén ork szipirtyó gubbaszt, kivételesen ne az ellenséget lásd meg benne! Ez a csúf boszorka többet ér neked élve, mint holtan. Közelebb mész hozzá, és megszólítod. Hályogos szemével végigmér, és fogatlan szájával rád vigyorog (bár ne tette volna!). - Akarsz egy kortyot? Jóféle ork serital! Én magam főztem! - rikácsol feléd, azzal leemeli a mellette álló hordó fedelét. Egy jókora merőkanállal belekotor, és valami gusztustalan, büdös barna löttyöt tol az orrod alá. |
ORK SÖR (1701. TÁRGY) Mikor rákérdezel, hogy mégis mit kér a sörért, az orkok öreganyja annyit felel: - Hozd el a hozzávalókat, meg némi aranyat, és ezért adok neked egy adagot. Az árban már benne van a fakupa is, amiben elviheted. Kérek tehát 2 móri gyümölcsöt, 2 gyöngymangót, 2 amnioszt és 2 darázsszárnyat. Megsúgom, hogy a titkos fűszerek nélkül te nem tudod lefőzni, kár is kísérletezned vele. - No és előtte megkóstolhatom legalább? - kérdezed, és mikor az anyóka átadja a teli merőkanalat, mindenre elszántan belekortyolsz. Borzasztó az íze, de meg kell hagyni, igencsak ütős egy nedü! [A sört a KT (Küldetés Teljesítése) 1701 paranccsal bármelyik ork kunyhónál megszerezheted, 5 TVP ellenében. Ha elfogyasztasz egy adag ork sört (a H 1701 paranccsal, 1 TVP-ért), akkor a következő fordulód elejéig már semmilyen hatás nem késztethet rá, hogy kiadd a gyomrod tartalmát (sem szörnyképesség, sem méregfelhő varázslat). Több korsó felhörpintése már nem jár további előnyökkel. Ha a sör tárolására szolgáló fakupa kiürül, automatikusan eldobod, ezért az a tárgylistádban nem jelenik meg. |
Erő: | 37 (54) | Szint: | 19 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 37 (54) | Támadás: | 28 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 28 (30) | Védekezés: | 46 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 27/31 év |
Egészség: | 30 (32) | Életpont: | 500/448 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | -7 |
Szerencse: | 44 (51) | Varázspont: | 683/13 | Pénz: | 25797 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 28/22 | Pszi pont: | 187/27 | EFejl: | 9 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 3/37 | ökölvívás: | 7/8 | szúrófegyverek: | 27/76 (+5%) |
vágófegyverek: | 24/40 (+1%) | ütőfegyverek: | 11/97 (+43%) | lőfegyverek: | 27/70 (+1%) |
dobófegyverek: | 7/53 |
Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) (160%) << varkaudar szablya (#516) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); ezüsttollú nyíl (#363) (13 -16.); vashegyű nyíl (#176) (17 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6/55 | 2. nyomkövetés: | 44/25 (+9%) | 3. mászás: | 17/61 (+12%) |
4. csapdakészítés: | 21/77 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 8/28 | 6. gyógyítás: | 53/6 |
7. titkosírás: | 6/61 | 8. felderítés: | 17/90 | 9. szörnyidomítás: | 11/28 |
10. teológia: | 42/72 (+26%) | 11. taumaturgia: | 36/82 (+18%) | 12. szerencsejáték: | 3/71 (+11%) |
13. versengés: | 17/1 (+32%) | 14. harcművészetek: | 3/0 | 15. zene: | 9/60 |
16. szörnyismeret: | 32/31 (+34%) | 17. pszi: | 25/57 (+9%) | 18. zárnyitás: | 10/87 |
19. vadászat: | 15/20 (+11%) | 20. vitalitás: | 1/42 (+11%) | 21. bányászat: | 30/39 (+1%) |
22. úszás: | 8/32 | 23. főzés: | 7/32 (+14%) | 24. csapatmunka: | 4/64 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), erőserkentőt (#1405) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 12) |
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), quwarg ősmágus (#302), trikornis (#104), varkaudar hadúr (#270), ongóliant (#159), Poomr Ko (#957), ősi szellem (#422), acélkolosszus (#35) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 12) |
Tharr hívők (#996), Romold Thralk (#3471), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 9 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) |
szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
9. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), tompítás (#40), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 30, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | lángcsóva (#31) | >> | 13. szintű lényekre | |
villámcsapás (#50) | >> | fémbontó szójer (#150) | villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | |
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | izomernyesztés (#33) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
villámcsapás (#50) | >> | jégtroll (#164) | tűzeső (#61) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
villámcsapás (#50) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | tűzeső (#61) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
villámcsapás (#50) | >> | 17. szintű lényekre | tűzeső (#61) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
tűzeső (#61) | >> | férfiak (#998) | tűzeső (#61) | >> | nők (#999) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 30, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | Métely (#7000) | védelem sav ellen (#36) | >> | burástya királynő (#759) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | ulkor jéglény (#641) | védelem sav ellen (#36) | >> | halálhozó (#419) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) | tompítás (#40) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | sötét gnóm (#132) | elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar bajnok (#190) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | xirnox (#122) | fehér glóbusz (#47) | >> | purifikátor (#157) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | nők (#999) | elektromos pajzs (#51) | >> | férfiak (#998) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ragyás burástya (#111) | tüskepajzs (#30) | >> | alattomos manó (#756) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK |
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
2.) Kemény feladatok leküzdésével tudsz csak két esszenciakristályt megszerezni, és feláldozni oltáromnál. |
3.) Egyike a végső kihívásoknak minden szolga-jelöltem számára: végezz egy ongólianttal! |
HŐSTETTEID |
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 42 |
A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 0 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 15 TU-t fejlesztettél be.. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | berzerker tüske (#713) | 10 | bunthar bőr (#733) | 1 | bunthar zsák (#734) | |||
2 | drótszőr (#37) | 1 | etra hályog (#712) | 13 | kaja (#2) | |||
1 | ryuku köpeny (#693) | 26 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
77 | arany (#50) | 2 | álompor (#396) | 1 | aranytermő erszény (#819) | |||
2 | borkonyó bibe (#312) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | fokhagyma (#403) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 2 | lajhár csont (#236) | 6 | madártoll (#112) | |||
1 | mágikus hátizsák (#735) | 1 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 6 | sallank karom (#128) | |||
2 | trikornis szarv (#198) |