Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. márc. 12. 12h:02' EZ A 54. JÁTÉKHETED, 29. FORDULÓD 55. játékheted kezdete: márc. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #2367 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
v 12 | elmormolod a 12. varázslatot |
v 7 51 2 | elmormolod a 7. varázslatot |
v 7 11 2 | elmormolod a 7. varázslatot |
be 48 | bemész a 48. titkos labirintusba |
lm 21 51 47 | mozogsz 21 51 47 |
lm 42 37 33 | mozogsz 42 37 33 |
lm 11 8 1 | mozogsz 11 8 1 |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a törpemammut testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a törpemammut testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a törpemammut agyarával. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a törpemammut testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a törpemammut ormányát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A törpemammut szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
(Továbbmész...) [90,46] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Találsz egy mákrózsa bokrot. Utad során felfedezel egy oltárt. Elenios hívői építették. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy tetemember. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az élőholt mirg testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd az élőholt mirg testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az élőholt mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 215 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Meglengetve a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a zombi foszladozó testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a zombi rotható húsát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A zombi karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a zombi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 35 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [90,47] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy törpemammut. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a törpemammut testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a törpemammut oszlopos lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a törpemammut. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Patájával a törpemammut többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval párszor keményen megütöd a törpemammut oszlopos lábát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a törpemammut nyakát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a törpemammut néhányszor agyarával! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A törpemammut rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Kudarcot vallottál! A hang iszonytató. Nem akarsz kinyúlni. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a csontváz bal karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a csontváz testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A csontváz karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 62 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Elszántan a másikra rontasz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a csontlepke, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 70 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [90,49] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Elenios híveié. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy mutáns pók. Itt csata lesz.
Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mutáns pók egyik lábát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a mutáns pók bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a mutáns pók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 503 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás csontváz bal lábát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny hegyes karmait mellkasodba vájja. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod az óriás csontváz testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Az óriás csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 1 087 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}
(Továbbmész...) [90,50] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Felfedeztél egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Látsz egy teljesen lerombolt templomot. délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Martenzit. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Egy vérszomjas csüldő nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a vérszomjas csüldő egyik csápját. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a vérszomjas csüldő testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 656 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 12 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt mágus testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd az élőholt mágus jobb karját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mágus testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod az élőholt mágus testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Eldobod az értéktelenné vált nukleáris cickány trófeát, és kiszedsz egy élőholt mágus trófeát. 1 210 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 92, gyógyulás: 0, összesen: -92 ÉP}
Marokra fogva a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A csontlepke harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 70 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [92,52] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
h 2107 | használod a 2107. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 30 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 30 pontért |
BÍBOR ERŐÖV (291. TÁRGY) Ez a festett vörösréz öv nem igazán kényelmes viselet, de igen hasznos: mágikus ereje révén képes viselőjét megizmosítani: ha a bíbor övet magadra öltöd (KF 291) erőd megnövekszik kettővel. |
UGH MÉREG (166. TÁRGY) Az ugh méreg jóval erősebb a gyenge méregnél, kiválasztása is rettentően nagy elővigyázatossággal, egy uzbány csőr felhasználásával kell, hogy történjen. Egy kavadu lebenyt vagy más tartót szinte azonnal szétmarna, amikor egy mérges csípésű lény fogáról vagy fullánkjáról lecseppen, de ebben a tartóban biztonságosan tárolhatod. Az ugh méreggel csak nagyon kevés fegyvert lehet bekenni, mert a legtöbb anyagot azonnal tönkreteszi. Hogy melyik az a fegyver alapanyag, amely ellenálló az ugh méreggel szemben, arra neked kell rájönnöd. Az ugh méreg hatása azonnali. |
VÉRSZOMJAS CSÜLDŐ (114. SZÖRNY) Ha valaki a földön egy kisebb, szabályos bemélyedést vesz észre, akkor általában nem szokott gyanakodni. Ha azonban belesétál, és a mélyből óriási csápok törnek elő, lerántva a föld alá, akkor legközelebb már óvatosabb lesz. Ha lesz legközelebb... Ha a csüldő sikeresen lehúz a föld alá, akkor óriási állkapcsával egyszerűen kettéroppant, és bekebelez. Aránylag fájdalommentes halálnem, kivéve, ha a csápok gyilkos szorítására gondolunk... |
ÉJKŐ (2369. TÁRGY) Néha tenyérnyi, sötét éjköveket találsz a Negatív létsíkról átszökött élőholtaknál. Amikor megvizsgálod alaposabban, rájössz, hogy az éjkő különleges nekromanta energiájának speciális következményei vannak. Egyrészt számodra hátrányos, hogy ha éjkövet tartasz magadnál, akkor egyfajta nekroenergia vesz körbe állandóan. Minél több éjköved van, annál erősebb ez a nekroaura. Miért hátrányos ez? Mert növeli minden élőholt erejét a közeledben, így azét is, akivel éppen harcolsz. (Játéktechnikailag mindez azt jelenti, hogy minden éjkő 5%-kal erősíti az invázió élőholtjait, amikor harcolsz ellenük.) Van azonban előnyös oldala is az éjköveknek. Egyrészt, ha elhasználsz egy éjkövet a H 2369 paranccsal 5 TVP-ért, akkor megidézhetsz vele egy élőholtat. Persze azt nem tudod befolyásolni, hogy milyen élőholt érkezik, de az biztos, hogy a használatkor az éjkő megsemmisül. Arra is rájössz a vizsgálat folyamán, hogy magad is tudsz éjkövet készíteni a KT 2369 paranccsal egy halálvirágból és 10 bomló esszenciából mindössze 10 TVP-ért. Érzed, hogy van még további lehetőség az éjkőben, de egyelőre nem jössz rá arra, hogy mire lehet még jó. Talán egy F 2369 segíthet! |
TESTÉPÍTÉS A testépítés szakértelem leginkább az erejüket növelni, a testüket izmossá, tetszetőssé tenni akarók körében népszerű. Köztudott, hogy a súlyzó használata meggyorsítja az erő TF-elésének hatékonyságát: ha azonban rendelkezel a testépítés szakértelemmel, ez a dolog még fokozottabb! Ahányas a testépítés szakértelmed, annyi plusz százalékkal nő a súlyzó hatásfoka. A testépítés szakértelmed az erő TF-elése növeli, méghozzá igencsak gyorsan! A testépítés szakértelmed csak a szakértelmet kifejlesztő KT-k tagjai tudják növelni gyakorlással, még akkor is, ha valamilyen úton-módon (öröklés) megszerzik a képességet. |
Erő: | 20 (27) | Szint: | 14 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 13 (20) | Támadás: | 28 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 13 (22) | Védekezés: | 12 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 63/63 év |
Egészség: | 26 (33) | Életpont: | 347/161 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 17 (25) | Varázspont: | 200/141 | Pénz: | 226 arany | Kép. pont: | 15 |
Tudatpont: | 14/3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ütőfegyverek: | 16/4 (+44%) | lőfegyverek: | 5/43 | dobófegyverek: | 2/56 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
92,52 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 94 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 718 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3/24 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 2/78 | 3. mászás: | 1/27 |
4. csapdakészítés: | 8/46 (+43%) | 5. csapdaészlelés: | 1/20 | 6. gyógyítás: | 7/67 (+44%) |
7. titkosírás: | 1/10 | 8. felderítés: | 1/5 | 9. teológia: | 1/90 (+13%) |
10. zene: | 1/12 | 11. zárnyitás: | 1/20 | 12. vadászat: | 1/23 |
13. bányászat: | 4/46 | 14. testépítés: | 1/32 (+132%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért |
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
erőpajzs I (#12) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű! |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Mutass be nekem (nem kell feláldoznod) egy szeksztánst, bizonyítva, hogy elég intelligens vagy a komolyabb varázslatok elsajátítására. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): 48. labirintus (95,26). sötét kastplom (566): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 19, 46, 47, 48. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 16. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
törpszellem áldása (134) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
törpe ősök segíts. (316) |
földmágia (357) |
tábori kiképzés (380) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 530 TU szükséges.) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | bíbor erőöv (#291) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | * | rőtmanó kacagány (#714) | ||
1 | * | tankány karom (#237) | ||||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | csontszablya (#64) | 1 | * | kőkalapács (#13) | 3 | kőkés (#6) | ||
1 | parittya (#18) | 1 | * | szöges bunkó (#8) | 1 | tolmokov-koktél (#351) | ||
13 | ubuk tüske (#131) | |||||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | aranygyűrű (#193) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | * | mind. kristálya (#2264) | ||
1 | Tharr Keresztje (#287) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | 1 | * | villám szimbólum (#145) | ||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
4 | aranypikkely (#415) | 1 | ásó (#34) | 1 | + | Beholder csapda (#2107) | ||
1 | bronzkulcs (#76) | 1 | csontkulcs (#74) | 1 | + | deus ex machina (#1) | ||
1 | éjkő (#2369) | 13 | kaja (#2) | 5 | kötél (#92) | |||
25 | krónika (#1725) | 10 | leviatán hólyag (#2182) | 1 | ork csodaszer (#1228) | |||
1 | rézkulcs (#75) | 1 | súlyzó (#347) | 1 | szeksztáns (#32) | |||
1 | tatu dob (#234) | 1 | vaskulcs (#183) | |||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
2 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 13 csepp tinta (#101), fér még: 7] | ||||||
1 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 5] | ||||||
2 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 24] | ||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [bennük 7 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 13] | ||||||
2 | sullár hólyag (#168) | [bennük 19 csepp spiritusz (#170), fér még: 21] | ||||||
2 | uzbány csőr (#169) | [bennük 5 csepp ugh méreg (#166), fér még: 19] | ||||||
3 | + | vizestömlő (#3) | [bennük 54 korty víz (#27), fér még: 6] | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
2 | álompor (#396) | 2 | antilopbőr (#48) | 3 | aurach fog (#657) | |||
3 | bordacsont (#16) | 1 | csuklyavirág (#133) | 1 | darázsszárny (#652) | |||
1 | dözmöng szív (#122) | 6 | drótszőr (#37) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
3 | fekete gyöngy (#99) | 3 | gyíkfű (#201) | 9 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | hebrencs állkapocs (#130) | 10 | kaktusztüske (#114) | 1 | királygyík bőr (#44) | |||
3 | lapkorong (#80) | 29 | madártoll (#112) | 1 | magszim bél (#103) | |||
4 | mandibulapenge (#125) | 2 | ormánygőte csont (#21) | 6 | pirkit (#153) | |||
1 | rézdarab (#70) | 1 | rókafarok (#124) | 6 | sallank karom (#128) | |||
1 | smirglilevél (#29) | 7 | sünmedve tüske (#14) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | |||
3 | vadász tatu bőr (#15) | 2 | varányszem (#30) | 1 | varkaudar csont (#1113) | |||
1 | vasérc (#152) |
Összsúly: 80.03 kg | Megterheltség: 48% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 73 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | bőrpáncél (#51) | 2 | csontkés (#11) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
14 | arany (#50) | 1 | bíbor erőöv (#291) | 1 | éjkő (#2369) | |||
2 | madártoll (#112) | 5 | ugh méreg (#166) |
89 | 90 | 91 | 92 | 93 | |
43 | |
|
|
|
|
44 | |
|
|
|
|
45 | |
|
|
|
|
46 | |
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
48 | |
|
|
|
|
49 | |
|
|
|
|
50 | |
|
|
|
|
51 | |
|
|
|
|
52 | |
|
|
|
|
53 | |
|
|
|
|