Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. jan. 5. 9h:19' EZ A 314. JÁTÉKHETED, 292. FORDULÓD 315. játékheted kezdete: jan. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3338 SZÁMLA : XXXX |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a tesh alligátor farkát. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a tesh alligátor bal hátsó lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A tesh alligátor feléd harap, de sikertelenül. A tesh alligátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 alligátorbőrt. 561 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 21, összesen: +21 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1100. tárgyat az 1133. tárgyat |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
ef 15 501 | energia fejlesztése 15 |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 78 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kék rothasztó jobb első lábát. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) A kék rothasztó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1333 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 88 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az ősi szellem fejét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az ősi szellem jobb oldalát. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Méregfoggal eltalálod az ősi szellem testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A seb azonnal beforr! Az ősi szellem csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 89 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Öregedtél 3 évet. Az ősi szellem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1915 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 89, gyógyulás: 42, összesen: -47 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Marokra fogva a pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az uzbány testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 18 életpontot sebeztél. Méregfoggal eltalálod az uzbány testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Véres nyál csordul ki az uzbány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 15, összesen: +15 ÉP}
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 2 1 1 | mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre |
Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+5 vp). Biami kvazárlándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+7 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 424, sebződés: 11, gyógyulás: 89, összesen: +78 ÉP}
(Továbbmész...) [94,63] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy.
(Továbbmész...) [95,62] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban.
tim 135 | titkosírás megfejtése 135 pontért |
m 6 7 6 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [93,61] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár.
(Továbbmész...) [92,61] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy lápi hajlék van. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy xirnox. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem sav ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A lény savat köp rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a xirnox testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 14 életpontot sebeztél. Méregfoggal épp hogy megszúrod a xirnox jobb hátsó lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A xirnox sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A xirnox nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 504 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}
m 4 2 4 | mozogsz délre, keletre, délre |
Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Marokra fogva a pásztorbotot a másikra ugrasz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a téfea magoflux bal oldalát. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 9 életpontot sebeztél. Méregfoggal felnyársalod a téfea magoflux jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Nyelvét a téfea magoflux feléd löki, de eredménytelenül. A téfea magoflux összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 257 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}
(Továbbmész...) [93,62] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Látsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Felismered a közeledőt. Csak egy téfea magoflux. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Marokra fogva a pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a téfea magoflux testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 12 életpontot sebeztél. Méregfoggal teljesen átdöföd a téfea magoflux testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Nyelvét a téfea magoflux feléd löki, de eredménytelenül. A téfea magoflux összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 257 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}
(Továbbmész...) [93,63] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Úgy gondolod, hogy a közeledő mocsárivérc nem jelenthet komoly veszélyt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a mocsárivérc testét. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Marokra fogva a pásztorbotot a másikra rohansz. Pásztorbottal eltalálod a mocsárivérc testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 19 életpontot sebeztél. Méregfoggal megbököd a mocsárivérc bal első lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csápjaival a mocsárivérc csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 116 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Csápjaival a mocsárivérc csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A mocsárivérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1764 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 176, gyógyulás: 36, összesen: -140 ÉP}
szk 353 | keresed a 353. szörnyet |
h 1820 2 | használod az 1820. tárgyat |
v 83 | elmormolod a 83. varázslatot |
f 69 27 | kísérletezel a 69. tárggyal a 27. tárggyal |
f 124 27 | kísérletezel a 124. tárggyal a 27. tárggyal |
kt 187 7 | elkészíted a 187. tárgyat (7 darabot) |
v 22 271 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 271 | elmormolod a 22. varázslatot |
hh 1107 1107 1107 | használod az 1107. tárgyat az 1107. tárgyat az 1107. tárgyat |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Meglepődve veszed észre, hogy időközben a varkaudar látógömb eltűnt a kezedből. [11 pontot használtál fel, van még 112.]
Működésbe hozod a varkaudar látógömböt. Váratlanul egy térkép anyagiasul előtted a levegőben. Elnagyoltan megrajzolt falak és utak. Aztán rájössz, ezt már ismered valahonnan. Ez a 126. labirintus. Meglepődve veszed észre, hogy időközben a varkaudar látógömb eltűnt a kezedből. [11 pontot használtál fel, van még 101.]
Aktivizálod a varkaudar látógömböt. Lassan a szemeid előtt, a levegőben egy labirintus homályos térképe jelenik meg. Aztán rájössz, ezt már ismered valahonnan. Ez a 131. labirintus. Meglepődve veszed észre, hogy időközben a varkaudar látógömb eltűnt a kezedből. [11 pontot használtál fel, van még 90.]
bb 269 8 | beraksz a bankba a 269. tárgyat (8 darabot) |
fker 5986 | K.T. fel. kérése az 5986. kalandozót |
hu 650 108 482 | hulladék: 650 108 482 |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 3. BP: | imádkozol |
* 4. BP: | használod az 1269. tárgyat |
KALDOR VARÁZSPORA (1272. TÁRGY) Miután Rőtszakállú Kaldor, a Vasalt Bunkók oszlopos tagja meglepően jó eredményt ért el az Alanori Olimpián, az általa kifejlesztett trükkös eljárást a kalandozótársadalom nyomására kénytelen volt közkinccsé tenni. Nos, sosem hitted volna, hogy egy olyan semmirekellő ékszer, mint a moa üveggömb még jó lesz valamire. Törd össze egy kőkalapáccsal, és az így kapott port egy fúvócsővel fújd az ellenfél képébe! Garantált lesz a hatás. Sajnos ezt a rendkívül finom port elég nehéz tárolni. Ám némi varázsenergia koncentrálással apró, képlékeny gömböcskékké formázva, már elrakhatod egy alkalmas helyre a zsákod mélyén. Ez az elegáns trükk min. 10-es taumaturgia szakértelmet feltételez, és 1 TVP-nyi időt emészt fel. Egy moa üveggömbből 10 darab varázsporos gömböt készíthetsz (a KT 1272 parancs második paraméterének mindig tízzel osztható számod adj meg!). Ha Kaldor varázsporát használni szeretnéd, csak készítsd be lövedékként a fúvócsövedhez, vagy állítsd be az FLH parancsban. Mikor az üvegpor szemcséi beterítik az áldozatot, az gyakorlatilag képtelenné válik a hatékony harcra. [Minden sikeres találat 3-mal csökkenti az ellenfél támadását, és védekezését a csata időtartamára!] Sajnos az örvénykerítés tökéletes védelmet nyújt hatása ellen, és az ellőtt lövedék mindenképpen megsemmisül, előnye viszont, hogy még a legügyesebb harcművész sem képes félreütni. |
BÁTRAK ELEDELE (11. RECEPT) Igazi bátorság kell ahhoz, hogy egy szárnyas hernyót lenyelj! Na de szerencsére mi kalandozók nem vagyunk civilizálatlanok, így lehetőségünk van egy kicsit ízletesebb ételt készíteni a csúszómászóból. Főleg, hogy itt az üst! Nos, lássuk a Bátrak eledelének receptjét: fogj 3 szárnyas hernyót és dobd 5 csepp lobogó vízbe. Főzd egy darabig, míg a lárvák masszív bőre kellően megpuhul, majd rakj még 3 mocsári penkét a készülő ételbe, a hernyók kesernyés ízének ellensúlyozására. Már csak rövid ideig kell főzni (összesen 4 TVP-nyiig), és lassan csak a kóstolás marad. Elég csak elképzelned a főtt hernyó képét magad elé, hogy tudd, miről kapta a Bátrak eledele a nevét. Ha lenyeled a még így is savanykás ételt, a kör végéig a következőt tapasztalhatod: az olyan szörnyeknek is nekitámadsz, amikhez amúgy FT parancs, vagy magasabb VI beállítás kellene. Persze azokat a lényeket, melyekre BA parancsod van, ezután sem támadod meg. A labirintusokat járó felfedezőknek kötelező étel! |
ROPOGÓS RÓKAFAROK (16. RECEPT) Foszd meg a ravaszdi farkát a vörös és fehér szőrszálaktól, majd az így kapott húscafatot dobd az üstbe. Remélhetőleg előtte 2 csepp vizet is öntöttél alá, ez feltétlenül szükséges ahhoz, hogy a készülő étel oda ne kozmáljon. Lefedett üstben kell főzni, kb. 2 TVP-nyi ideig. Az eredmény elfogyasztása különös hatással lesz szervezetedre: a köröd végéig sokkal szerencsésebb leszel! Ez amellett, hogy +4 szerencsét kapsz, abban is megmutatkozhat, hogy elvesztett pénzt találsz a fordulódban. |
Erő: | 37 (54) | Szint: | 20 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 37 (54) | Támadás: | 33 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 28 (30) | Védekezés: | 46 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 27/29 év |
Egészség: | 30 (32) | Életpont: | 510/463 | Jellem: | semleges (+4) | Tul. pont: | -4 |
Szerencse: | 45 (52) | Varázspont: | 716/88 | Pénz: | 25140 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 28/0 | Pszi pont: | 187/165 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 3/37 | ökölvívás: | 7/8 | szúrófegyverek: | 27/79 (+1%) |
vágófegyverek: | 24/49 | ütőfegyverek: | 13/9 (+22%) | lőfegyverek: | 27/79 (+3%) |
dobófegyverek: | 7/53 |
Feltételes fegyverváltás: pásztorbot (#513) (160%) << varkaudar szablya (#516) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); ezüsttollú nyíl (#363) (13 -16.); vashegyű nyíl (#176) (17 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6/55 | 2. nyomkövetés: | 44/43 | 3. mászás: | 17/61 |
4. csapdakészítés: | 22/0 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 8/28 | 6. gyógyítás: | 53/16 (+10%) |
7. titkosírás: | 7/21 (+60%) | 8. felderítés: | 17/90 | 9. szörnyidomítás: | 11/28 |
10. teológia: | 44/41 (+40%) | 11. taumaturgia: | 37/55 (+17%) | 12. szerencsejáték: | 3/71 |
13. versengés: | 17/46 (+21%) | 14. harcművészetek: | 3/0 | 15. zene: | 9/70 (+10%) |
16. szörnyismeret: | 33/39 (+34%) | 17. pszi: | *25/100 | 18. zárnyitás: | 10/87 |
19. vadászat: | 15/41 (+10%) | 20. vitalitás: | 1/52 (+10%) | 21. bányászat: | 30/39 |
22. úszás: | 8/32 | 23. főzés: | 7/72 (+12%) | 24. csapatmunka: | 4/64 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), erőserkentőt (#1405) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 12) |
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), quwarg ősmágus (#302), trikornis (#104), varkaudar hadúr (#270), ongóliant (#159), Poomr Ko (#957), ősi szellem (#422), acélkolosszus (#35) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 12) |
Tharr hívők (#996), Romold Thralk (#3471), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 9 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | csupasz izom (#28) |
tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
9. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), tompítás (#40), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 30, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | lángcsóva (#31) | >> | 13. szintű lényekre | |
villámcsapás (#50) | >> | fémbontó szójer (#150) | villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | |
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | izomernyesztés (#33) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
villámcsapás (#50) | >> | jégtroll (#164) | tűzeső (#61) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
villámcsapás (#50) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | tűzeső (#61) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
villámcsapás (#50) | >> | 17. szintű lényekre | tűzeső (#61) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
tűzeső (#61) | >> | férfiak (#998) | tűzeső (#61) | >> | nők (#999) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 30, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | Métely (#7000) | védelem sav ellen (#36) | >> | burástya királynő (#759) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | ulkor jéglény (#641) | védelem sav ellen (#36) | >> | halálhozó (#419) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) | tompítás (#40) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | sötét gnóm (#132) | elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar bajnok (#190) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | xirnox (#122) | fehér glóbusz (#47) | >> | purifikátor (#157) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | nők (#999) | elektromos pajzs (#51) | >> | férfiak (#998) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ragyás burástya (#111) | tüskepajzs (#30) | >> | alattomos manó (#756) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK |
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
2.) Kemény feladatok leküzdésével tudsz csak két esszenciakristályt megszerezni, és feláldozni oltáromnál. |
3.) Egyike a végső kihívásoknak minden szolga-jelöltem számára: végezz egy ongólianttal! |
HŐSTETTEID |
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 42 |
A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 0 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 29 TU-t fejlesztettél be.. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | drótszőr (#37) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 12 | kaja (#2) | |||
4 | purifikátor háj (#269) | 6 | spiritusz (#170) | 2 | szürke bőrkesztyű (#271) | |||
7 | ugh méreg (#166) | 3 | varkaudar látógömb (#1107) | 7 | vashegyű nyíl (#176) | |||
26 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
20 | arany (#50) | 1 | alligátorbőr (#661) | 2 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | fáklya (#36) | 1 | gyíkfű (#201) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
7 | mérgezett vasnyíl (#187) | 2 | téfea-agy (#172) | 1 | uzbány csőr (#169) | |||
1 | xirnox szív (#213) |