298. forduló, 300. forduló, Ravashack összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jún. 8. 9h:18'
EZ A 526. JÁTÉKHETED, 299. FORDULÓD
527. játékheted kezdete: jún. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5188
SZÁMLA : XXXX

RAVASHACK KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [183,31] koordinátán.
HóKinn,CsendBenn átutalt a bankszámládra 1000 aranyat a táborozásod 1. napján. ELFelejett Álmok átutalt a bankszámládra 2000 aranyat a táborozásod 1. napján.
A táborozás 1. napján összefutsz egy fekete, hosszú hajú, barna szemű ember férfival. Dornodon félisten hatalmú uralkodó papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy csodálatos nyakláncot, egy denevér szimbólumot, egy drakolder gyűrűt, egy gyakorlónadrágot, egy gyémánt védőgyűrűt, egy Hatalom Karkötőjét, egy hókeresztet, egy hósárkánybőr csizmát, egy játékmesteri palástot, egy jégisten amulettet, egy jegygyűrűt, egy kreiton palástot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy örökkéval.gyémántját, egy őselemek köpenyét, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy sodét, egy tleikan kesztyűt, egy törpe védőgyűrűt és egy Fairlight övét visel. Felszerelését egy Morghatal A'ton trófea, egy káoszdémon trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy biethlan lándzsát, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy élőholt sullár a hátasa. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. {max. életpontja: 1519.} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve McSivaat. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
Az 1. napon összefutsz Gorodával. Raia korlátlan hatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy balkezes gyűrűt, egy Bufa páncélját, egy cápabőr csizmát, egy Eldaran karkötőjét, egy életköves gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy gólem talizmánt, egy hoarián bőrnadrágot, egy mágusköpenyt, egy Morgan sipkáját, egy nap szimbólumot, egy nehéz harci kesztyűt, egy örökkéval. rubinját, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku vállvédőt, egy Xanathal karkötőjét és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy kisebb quwarg isten trófea, egy élőholt ősmágus trófea és egy őrjáratozó katona trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy vámpírtőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd trikornis. Málhásállata egy sivatagi doareg. {ereje: 49.} Tisztán érzed auráját: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. A másik kalandozó aurája gyógyított rajtad. (+8 életpont.) Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon összeakadsz egy barna hajú, kék szemű törpe férfival. Őszülő bajsza és hosszú ősz szakálla van. A bőre sötétebb az átlagosnál. A Törpe Ősök e Hírvivőjének bölcsességét 15 arasznyi, azaz 4 rőfnyi hosszú szakálla szimbolizálja! Tharr félisten hatalmú szolgája. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy drakolit vállvédőt, egy gólem talizmánt, egy gólemgyűrűt, egy hakamát, egy hatalom fülbevalóját, egy játékmesteri palástot, egy két kard szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy kreiton palástot, egy Luthius karkötőjét, egy Morgan sipkáját, egy örökkéval.kristályát, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy tleikan kesztyűt, egy tűzúr csizmáját és egy Xanathal karkötőjét visel. Ruházatát egy tleikan főbíra trófea, egy triklem drakolder trófea és egy ezeréves lélek trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Az ősök szellemiségével eltelt Törpe Lélek. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad. {egészsége: 89.} Összeismerkedtek. Az ő neve Dezsnya-Dözsi-Rex. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) gránit őrszobort (ld. enc.).
Amíg aludtál, egy igen furcsa álmot láttál: egy kastély szobájában, egy terített asztal mellett álldogáltál. Egyszercsak besettenkedett egy árnymanó, és valami fekete port szórt az egyik korsóba. Nem sokkal azután, hogy kiosont, bejöttek a vendégek. A korsóból egy gyönyörű kobudera leány ivott! Téged nem látott senki, és nem is tudtál senkihez sem szólni - balszerencsédre csak amolyan narrátora lehettél a saját álmodnak. A kobudera leánynak semmi baja sem lett, de magad előtt láttad az árnymanó gonoszan mosolygó pofáját, és biztos lehettél benne, hogy a por VALAMIRE jó volt. Miután felébredtél, az álom emléke gyorsan tovatűnt, de azért valami kényelmetlen érzés maradt benned... A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+11 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+133 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+43 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-18 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+1 kaja.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 456.]

* 2. KP: fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 416.]

* 3. KP: használod a 235. tárgyat
Amikor meglátnak, valaki felkiált: "Egy bárd!" Rögtön körbeáll a kíváncsi nép. Dudálni kezdesz. Tudásod magját, minden zenei képzettséged csúcsát igyekszed produkálni a műértő közönség előtt. Vége a számnak. Hát, úgy tűnik mégsem volt még az igazi! A közönség csalódottan távozik, egy arany nem sok, annyit sem dobnak a hegedűtokodba. Ez jól esett! (+4 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 386.]

* 4. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 386.]

* 5. KP: használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 381.]

* 6. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 381.]

* 7. KP: elmormolod a 15. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új gyöngymangó. [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 376.]

* 8. KP: használod a 64. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 371.]

* 9. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 366.]

* 10. KP: elmormolod a 169. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Sikerült elmondanod az áldomás II varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni (+6 támadás). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 361.]

tv 373 372 támadó/véd. varázslat a 373. varázslatot a 372. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: banshee-sikoly. Védekező varázslatok listájára került: oldás. [0 pontot használtál fel, van még 361.]

ba 777 nem támadod a 777. szörnyet
BA 777 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 361.]

kf 445 266 kézbeveszed/felveszed a 445. tárgyat a 266. tárggyal
Leveszed a lánckesztyűt, majd felhúzod a kezedre a kvazár kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 361.]
A fejedre teszed a kvazár sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 361.]

v 22 322 2 elmormolod a 22. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő ezüsttőrt. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 ezüstdarab. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 356.]

a 111 5738 1 átadod a 111. tárgyat az 5738. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 hosszú íjat Ymmor-Thal részére. [5 pontot használtál fel, van még 351.]

m 8 mozogsz északra
[183,30] Folytatod sétádat a házak közt. Észreveszel egy templomot. Sheran hívői építették. északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel.

A következő épületeket látod: egy szörnypiac (647. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (656. épület.). [12 pontot használtál fel, van még 339.]

ve 82 megveszed a 82. tárgyat
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 339.]

ve 115 megveszed a 115. tárgyat
Vásároltál 1 törpemammutot. 101 aranyat fizettél. Úgy tűnik, hogy kiváló teherhordó lenne belőle. [0 pontot használtál fel, van még 339.]

ve 240 megveszed a 240. tárgyat
Vásároltál 1 sivatagi doareget. 376 aranyat fizettél. Úgy tűnik, hogy kiváló teherhordó lenne belőle. [0 pontot használtál fel, van még 339.]

ve 205 megveszed a 205. tárgyat
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 339.]

ve 470 megveszed a 470. tárgyat
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 339.]

im 0 3 imádkozol
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 309.]
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. (+1 szerencse.) [30 pontot használtál fel, van még 279.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 249.]

m 8 mozogsz északra
[183,29] Folytatod sétádat a házak közt. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy őrült varázsló közeledik. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy banshee-sikoly varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 4 életpontot sebeztél. Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Távolról sötét rítus varázslatot lő rád a másik. 26 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő Thargodan esszencia. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az őrült varázsló törékeny testét. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöfködöd az őrült varázsló jobb lábát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 19 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az őrült varázsló törékeny testét. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Agyartőrrel meghorzsolod az őrült varázsló jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
A következő kincseket találtad: egy fokhagyma és 4 pirkit. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás II hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 70, gyógyulás: 6, összesen: -64 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy csodák kútját. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel. [12 pontot használtál fel, van még 237.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Tested önálló életre kél, és elkezdi környezeted mentális letapogatását. A kút belseje, mint egy csalogató tartály csak úgy vonzza figyelmedet, így nem is tudsz neki ellenállni. Mintha egy mentális kincseskamrába kerültél volna: tudatod teleszívja magát a kút mélyén talált energiákkal. (+2 pszi pont.) Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [4 pontot használtál fel, van még 233.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Belenézel a kút belsejébe. A messzi távolban fodrozódó víztükör furcsa alakzatoknak ad otthont, melyek egyre jobban kitisztulnak, hogy végül egy épkézláb mondattá álljanak össze: "Innen keletre 45, délre 72 mérföldre láttak egy sebesült ősdentort. Siess, mielőtt még más szabadítja meg a kínjaitól!" A hallottakat ízlelgeted. Valószínűleg nem mondott a kút hülyeségeket. [4 pontot használtál fel, van még 229.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Most, hogy ilyen közel léptél a kúthoz, veszed csak észre, hogy a belső oldalára egy felirat van vésve. Ah, biztos csak egy Közös Tudat protezsálja magát ilyetén módon, gondolod, de azért, hogy tévedésed kiderülhessen, elolvasod a szöveget: "Lamvelmukkbolk még 12 kötelet tart boltjának pultja alatt, kizárólag az érte legtöbbet fizető kalandozók részére." Elmosolyodsz, miután az iménti szavakat ízlelgeted. Valamire csak jó lesz az imént szerzett tudás. [4 pontot használtál fel, van még 225.]

m 3 4 4 mozogsz délkeletre, délre, délre
[184,30] Folytatod sétádat a házak közt.

északra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy olimpiai aréna (633. épület.).
Összeakadsz Enrico Caravadalloval. Tharr földi és égi helytartója. Egy bo'adhun gyűrűt, egy Eldaran karkötőjét, egy értépő sarkantyút, egy fűzött kagylósort, egy hakamát, egy haramakit, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens kesztyűjét, egy kabutót, egy gránit szimbólumot, egy Luthius karkötőjét, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku függőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy sodét, egy troglodita gyűrűt és egy Vlagyimir-díjat visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy Őrült Montrix trófea és egy Techiulan trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Málhásállata egy bazaltelementál. {ereje: 111.} Köszöntitek egymást, aztán tovább.

(Továbbmész...) [184,31] Folytatod sétádat a házak közt. Felfedeztél egy templomot. Raia híveié. Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Feltöltöd a vizestömlőt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 9150 pontot kell rákölteni.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Vlagyimir szobrát. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy Blounther apó. {egyik sebzési módja: 2x 3d6+16.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy banshee-sikoly varázslat. 7 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 23 életpontot vesztettél. Egy a halál szava varázslatot dob rád a másik. (A balkezes gyűrű védett meg.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Semmi hatás! Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Blounther apó fejét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszurkálod a Blounther apó hosszú szakállát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A Blounther apó pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 25 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Blounther apó nyakát. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Agyartőrrel meghorzsolod a Blounther apó testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Nem sikerült a Blounther apó ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) A Blounther apó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] és 8 madártoll. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 balkezes gyűrű. 2947 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 140, gyógyulás: 19, összesen: -121 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+80 életerő). [-15 varázspont.] Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy királyi palota (650. épület.).
Találkozol Cshi-Cshi a Cicával. Tharr főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy cetbőr válltömést, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy két kard szimbólumot, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy Natharion amulettet, egy ogre övet, egy örökkéval.gyémántját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy ryuku függőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy törpe bakancsot és egy ulkor kötényt visel. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy élőholt ősmágus trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy koronára fonódó kígyó. Bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy parittya. Egy mutáns pók a hátasa. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. {egészsége: 37.} Auráját érzékelve máris tudod, ő is semleges. Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött teológia szakértelmed, míg te őt a gyógyítás szakértelemre oktattad. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [184,32] Folytatod sétádat a házak közt. Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Fairlight hívei emelték. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. A feléd közeledő őrült varázsló mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {max. életpontja: 201-240.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 9 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Semmi eredménye! Egy sötét rítus varázslatot dob rád a másik. 29 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő obszidián karkötő. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az őrült varázsló testét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted az őrült varázsló törékeny testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Nem sikerült az őrült varázsló ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 24 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az őrült varázsló törékeny testét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Agyartőrrel meghorzsolod az őrült varázsló testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 csuklyavirág [csuklyavirág ládikóba-> (183,31)-> 2 arany, -2 ÉP] és 2 fekete gyöngy. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 84, gyógyulás: 7, összesen: -77 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+86 életerő). [-15 varázspont.] A következő épületeket látod: egy bank (624. épület.), egy kaszinó (638. épület.) és egy ékszerbolt (653. épület.). [46 pontot használtál fel, van még 179.]

pbe 5000 beraksz a bankba 5000 aranyat
(Csak 1781 aranyad van, ezért ennyit raksz be:) Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 6163 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 179.]

pki 300 kiveszel a bankból 300 aranyat
Kiveszel a bankból 300 aranyat. A számládon van még 5863 arany. [0 pontot használtál fel, van még 179.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[185,32] Még mindig a városban vagy. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Úgy gondolod, hogy a közeledő részeg kalandozó nem jelenthet komoly veszélyt. {max. életpontja: 157-166.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy banshee-sikoly varázslatot. 3 életpontot sebeztél. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 19 életpontot vesztettél. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a részeg kalandozó fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A részeg kalandozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy pular kristály. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 44, gyógyulás: 5, összesen: -39 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+79 életerő). [-15 varázspont.] Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " A cirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, innen 27 mérföldre nyugatra, 21 mérföldre délre. " Épületeket látsz: egy jósda (644. épület.) és egy Invázióügyi Minisztérium (687. épület.).

(Továbbmész...) [186,32] Még mindig a városban vagy. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Hmm, csak egy részeg kalandozó. Ettől nincs semmi félnivalód. {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy banshee-sikoly varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 5 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a részeg kalandozó jobb oldalát. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a részeg kalandozó fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Nem sikerült a részeg kalandozó ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP], egy gyöngymangó és 3 arany. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 34, gyógyulás: 6, összesen: -28 ÉP}


(Továbbmész...) [187,32] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ó! Hiszen ez egy kputtyintó csalán. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+4.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol több fehér csont is kimered a föld alól, és ásni kezdesz. Hideg szél borzolja a hátadat. Kiástál egy teljes alakváltó csontvázat, de használható kincs sehol. Újabb gödröt nyitsz. Ujhé, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen elrozsdált rézsisak. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy sírlidérc intéz feléd kihívást. {támadása: 19.}

Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra rontasz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sírlidérc rothadó húsát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Agyartőrrel eltalálod a sírlidérc nyakát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A sírlidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 11, gyógyulás: 23, összesen: +12 ÉP}

Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. A fenébe, még mindig nem találtál semmit! Tovább, tovább. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy sírlidérc készül a lemészárlásodra. {védettsége: 16 szúró, 16 vágó, 24 ütő ellen.}

Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a sírlidérc rothadó húsát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Agyartőrrel megdöföd a sírlidérc fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 11, gyógyulás: 23, összesen: +12 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Folytatod a melót egy varkaudarhoz méltó kitartással. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy csontváz támad rád. {egyik sebzési módja: 1x 1d8+4.}

Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 26 életpontot sebeztél. Véres nyál csordul ki a csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hu, azért valószínűleg nem ez volt a csatamezőt uraló főszörny. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy orgoró készül a lemészárlásodra. {egyik sebzési módja: 3x 3d3+2.}

A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az orgoró sziklatestét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Agyartőrrel többször eltalálod az orgoró sziklatestét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Az orgoró megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Túlbuzgó szabó módjára az orgoró összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az orgoró testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted az orgoró bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Túlbuzgó szabó módjára az orgoró összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. [kőszem ládikóba-> (183,31)-> 5 arany, -2 ÉP] 962 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 59, gyógyulás: 12, összesen: -47 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. No de hiába - semmit sem találsz! Sírlidérc-osztag közeledik, minden bizonnyal urukat akarják megbosszulni. Te itt ma már eleget tápoltál! Kereket oldasz.
Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. [71 pontot használtál fel, van még 108.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 108.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Hopp, egy ananászbokor! Ezt nem hagyod ki! (+4 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). [30 pontot használtál fel, van még 78.]

* 1. BP: VP elővétele: 100
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 78.]

* 2. BP: elmormolod az 58. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Energia árad testedbe. Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+82 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 73.]

* 3. BP: építed a 720. tárgyat 73 pontért
Ennyi TVP-ért a munkának nem lenne értelme. [0 pontot használtál fel, van még 73.]

* 4. BP: t. energia kisütése: 133
Gloriózus ceremónia közepette elülteted a szent tölgyfa csíráját. Azonnal kihajt. Áldott legyen Földanya! [-6 TU.] [60 pontot használtál fel, van még 13.]

* 5. BP: imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 13.]

* 6. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 10.]

* 7. BP: keresed a 120. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy bibircsók-óriást. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 10.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. A szervezetedet méreg pusztítja (-12 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 25, 24.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját bezabál az ezoterikus mardel. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. 4 kaját habzsol be a törpemammut. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 10 pontod maradt, ebből a következő körre 10 pontot vihetsz át. Kapsz még 440 pontot. A következő körben tehát 450 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GRÁNIT ŐRSZOBOR (369. TÁRGY)
Akinél ez az apró, alig 10 cm magas szobor fel van állítva táborozáskor egy olyan helyre, ahonnan jól belátható a környék, az biztos lehet benne, hogy nagy valószínűséggel senki sem tud lopni tőle (kivéve a leghírhedtebb mestertolvajokat). A szobrot úgy készítheted ki, mint egy csapdát (az helyett), 2 TVP-ért, a H 369 paranccsal. Ha esetleg tolvaj osonna táborod közelébe, a szobor egy energiacsípést mér a tolvajra, és közben mentális úton figyelmeztet téged, így aztán a "betolakodó" kénytelen feladni aljas szándékait. A szobor érzékeli a láthatatlant. Megjegyzés: a gránit őrszobor felállításától a csapdakészítés szakértelmed egyáltalán nem fejlődik.

KARAKTERLAP

Ravashack, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű ember férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Sheran nagyhatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 299. fordulód.

Erő: 38 (41) Szint: 21 Merészség: 7/5 Magasság: 170 cm
IQ: 36 Támadás: 20 Agresszió: 6 Testsúly: 90 kg
Ügyesség: 38 Védekezés: 31 Menekülés: 40 % Életkor: 27/27 év
Egészség: 29 (31) Életpont: 345/303 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 40 (38) Varázspont: 528/61 Pénz: 328 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 21/3 Pszi pont: 118/76 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1422 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 11793 TP-t kaptál. Jelenleg 696936 TP-d van. A következő szinthez még 103064 TP szükséges. Trófeáid: tyrannoszaurusz rex, ongóliant, Blounther apó. A 299. fordulódban 5863 arany került a bankszámládra. 5863 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/64 ökölvívás: 3/6 szúrófegyverek: 27/98 (+6%)
vágófegyverek: 5/42 ütőfegyverek: 14/44 lőfegyverek: 24/30
dobófegyverek: 3/93

Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) (50%) << vasalt bunkó (#181) (100%) << vámpírtőr (#364) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 29/32 (+11%) 2. nyomkövetés: 74/10 3. lopás: 3/48
4. mászás: 10/49 5. csapdakészítés: 22/78 (+6%) 6. csapdaészlelés: 6/57
7. gyógyítás: 50/44 8. titkosírás: 5/33 9. felderítés: 23/60 (+3%)
10. szörnyidomítás: 12/49 11. teológia: 30/89 (+22%) 12. taumaturgia: 33/36 (+17%)
13. zene: 9/91 (+30%) 14. szörnyismeret: 11/7 15. pszi: 17/96 (+9%)
16. vadászat: 14/6 (+34%) 17. bányászat: 22/68 18. úszás: 13/82

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot ), kvazár kesztyűt (#445) (max. 4 darabot, csak egyszer)
elfogod bibircsók-óriást (#120) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16)
szintszívó (#96) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), ongóliant (#159) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 11, max: 16)
9302. szövetség (#9302), epokitféreg (#147), semlegesek (#989), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), troll (#5), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
hhaar burka (#32), oldás (#372)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> karmos tankány (#137) lángcsóva (#31) >> fémbontó szójer (#150)
villámcsapás (#50) >> orgoró (#170) villámcsapás (#50) >> velociraptor (#161)
villámcsapás (#50) >> kneopatikus mollusk (#209) villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159)
villámcsapás (#50) >> norpadolótika (#226) energiatüskék (#29) >> 48. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem II (#108) >> őrült varázsló (#255) tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)
hhaar burka (#32) >> óriás csontváz (#176) hhaar burka (#32) >> tetemember (#123)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: OK
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
törpemammut (#115) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!
2.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 0)
3.) A víz híveim számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed legalább 15-ös!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 1 királynő, 1 élőholt.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1923 arany (#50) 1 ezüsttőr (#322) 2 gyöngymangó (#135)
1 hosszú íj (#111) 6 kaja (#2) 1 kaktusztüske (#114)
1 obszidián karkötő (#229) 2 óndarab (#85) 1 Thargodan esszencia (#328)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 balkezes gyűrű (#1549) 2 bronzhegyű nyíl (#94) 2 ezüstdarab (#326)
2 fekete gyöngy (#99) 1 fokhagyma (#403) 11 isteni könnycsepp (#260)
8 madártoll (#112) 4 pirkit (#153) 1 pular kristály (#239)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(183,29) őrült varázsló (#255), csodák kútja (#1096)
(183,30) szörnypiac (#647), tanácsadó bölcselő (#656), Sheran oltár
(183,31) vegyesbolt (#615), fegyverbolt (#618)
(184,30) olimpiai aréna (#633), Enrico Caravadallo (2525. kalandozó)
(184,31) királyi palota (#650), Raia oltár, szökőkút, királyi emlékmű (#411), Vlagyimir szobra (#433), Blounther apó (#972), Cshi-Cshi a Cica (2765. kalandozó)
(184,32) bank (#624), kaszinó (#638), ékszerbolt (#653), Fairlight oltár, őrült varázsló (#255)
(185,32) részeg kalandozók (#187), jósda (#644), Invázióügyi Minisztérium (#687)
(186,32) részeg kalandozók (#187)
(187,32) kputtyintó csalán (#247), sírlidérc (#172), csontváz (#48), orgoró (#170), ősi csatamező (#263), 43. jellempróba, oltár

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A többszemélyes kalandok során néhány fordulókorlátos dolog nem tartozott sem az előtte, sem az utána jövő fordulóhoz. Ezek mostantól a tk-t követő fordulóhoz tartoznak: a halálos érintés, a fegyverszakértelem fejlődés és a varázskő törés.

Üzenet küldése a karakternek