Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jún. 8. 9h:18' EZ A 526. JÁTÉKHETED, 299. FORDULÓD 527. játékheted kezdete: jún. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5188 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | t. energia kisütése: 324 |
* 2. KP: | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
* 3. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 4. KP: | VP spórolása: 15 |
* 5. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 6. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 15. varázslatot |
* 8. KP: | használod a 64. pszi képességet |
* 9. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 10. KP: | elmormolod a 169. varázslatot |
tv 373 372 | támadó/véd. varázslat a 373. varázslatot a 372. varázslatot |
ba 777 | nem támadod a 777. szörnyet |
kf 445 266 | kézbeveszed/felveszed a 445. tárgyat a 266. tárggyal |
v 22 322 2 | elmormolod a 22. varázslatot |
a 111 5738 1 | átadod a 111. tárgyat az 5738. kalandozónak (1 darabot) |
m 8 | mozogsz északra |
ve 82 | megveszed a 82. tárgyat |
ve 115 | megveszed a 115. tárgyat |
ve 240 | megveszed a 240. tárgyat |
ve 205 | megveszed a 205. tárgyat |
ve 470 | megveszed a 470. tárgyat |
im 0 3 | imádkozol |
m 8 | mozogsz északra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy banshee-sikoly varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 4 életpontot sebeztél. Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Távolról sötét rítus varázslatot lő rád a másik. 26 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő Thargodan esszencia. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az őrült varázsló törékeny testét. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöfködöd az őrült varázsló jobb lábát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 19 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az őrült varázsló törékeny testét. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Agyartőrrel meghorzsolod az őrült varázsló jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
A következő kincseket találtad: egy fokhagyma és 4 pirkit. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás II hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 70, gyógyulás: 6, összesen: -64 ÉP}
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
(Továbbmész...) [184,31] Folytatod sétádat a házak közt. Felfedeztél egy templomot. Raia híveié. Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Feltöltöd a vizestömlőt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 9150 pontot kell rákölteni.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Vlagyimir szobrát. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy Blounther apó. {egyik sebzési módja: 2x 3d6+16.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy banshee-sikoly varázslat. 7 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 23 életpontot vesztettél. Egy a halál szava varázslatot dob rád a másik. (A balkezes gyűrű védett meg.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Semmi hatás! Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Blounther apó fejét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszurkálod a Blounther apó hosszú szakállát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A Blounther apó pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 25 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Blounther apó nyakát. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Agyartőrrel meghorzsolod a Blounther apó testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Nem sikerült a Blounther apó ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) A Blounther apó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] és 8 madártoll. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 balkezes gyűrű. 2947 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 140, gyógyulás: 19, összesen: -121 ÉP}
(Továbbmész...) [184,32] Folytatod sétádat a házak közt. Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Fairlight hívei emelték. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. A feléd közeledő őrült varázsló mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {max. életpontja: 201-240.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 9 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Semmi eredménye! Egy sötét rítus varázslatot dob rád a másik. 29 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő obszidián karkötő. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az őrült varázsló testét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted az őrült varázsló törékeny testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Nem sikerült az őrült varázsló ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 24 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az őrült varázsló törékeny testét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Agyartőrrel meghorzsolod az őrült varázsló testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 csuklyavirág [csuklyavirág ládikóba-> (183,31)-> 2 arany, -2 ÉP] és 2 fekete gyöngy. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 84, gyógyulás: 7, összesen: -77 ÉP}
pbe 5000 | beraksz a bankba 5000 aranyat |
pki 300 | kiveszel a bankból 300 aranyat |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy banshee-sikoly varázslatot. 3 életpontot sebeztél. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 19 életpontot vesztettél. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a részeg kalandozó fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A részeg kalandozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy pular kristály. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 44, gyógyulás: 5, összesen: -39 ÉP}
(Továbbmész...) [186,32] Még mindig a városban vagy. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Hmm, csak egy részeg kalandozó. Ettől nincs semmi félnivalód. {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy banshee-sikoly varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 5 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a részeg kalandozó jobb oldalát. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a részeg kalandozó fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Nem sikerült a részeg kalandozó ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP], egy gyöngymangó és 3 arany. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 34, gyógyulás: 6, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) [187,32] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ó! Hiszen ez egy kputtyintó csalán. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+4.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra rontasz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sírlidérc rothadó húsát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Agyartőrrel eltalálod a sírlidérc nyakát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A sírlidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 11, gyógyulás: 23, összesen: +12 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a sírlidérc rothadó húsát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Agyartőrrel megdöföd a sírlidérc fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 11, gyógyulás: 23, összesen: +12 ÉP}
Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 26 életpontot sebeztél. Véres nyál csordul ki a csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az orgoró sziklatestét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Agyartőrrel többször eltalálod az orgoró sziklatestét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Az orgoró megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Túlbuzgó szabó módjára az orgoró összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az orgoró testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted az orgoró bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Túlbuzgó szabó módjára az orgoró összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. [kőszem ládikóba-> (183,31)-> 5 arany, -2 ÉP] 962 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 59, gyógyulás: 12, összesen: -47 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
e 30 | élelemszerzés 30 pontért |
* 1. BP: | VP elővétele: 100 |
* 2. BP: | elmormolod az 58. varázslatot |
* 3. BP: | építed a 720. tárgyat 73 pontért |
* 4. BP: | t. energia kisütése: 133 |
* 5. BP: | imádkozol |
* 6. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 7. BP: | keresed a 120. szörnyet |
GRÁNIT ŐRSZOBOR (369. TÁRGY) Akinél ez az apró, alig 10 cm magas szobor fel van állítva táborozáskor egy olyan helyre, ahonnan jól belátható a környék, az biztos lehet benne, hogy nagy valószínűséggel senki sem tud lopni tőle (kivéve a leghírhedtebb mestertolvajokat). A szobrot úgy készítheted ki, mint egy csapdát (az helyett), 2 TVP-ért, a H 369 paranccsal. Ha esetleg tolvaj osonna táborod közelébe, a szobor egy energiacsípést mér a tolvajra, és közben mentális úton figyelmeztet téged, így aztán a "betolakodó" kénytelen feladni aljas szándékait. A szobor érzékeli a láthatatlant. Megjegyzés: a gránit őrszobor felállításától a csapdakészítés szakértelmed egyáltalán nem fejlődik. |
Erő: | 38 (41) | Szint: | 21 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 170 cm |
IQ: | 36 | Támadás: | 20 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 90 kg |
Ügyesség: | 38 | Védekezés: | 31 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 27/27 év |
Egészség: | 29 (31) | Életpont: | 345/303 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 40 (38) | Varázspont: | 528/61 | Pénz: | 328 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 21/3 | Pszi pont: | 118/76 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/64 | ökölvívás: | 3/6 | szúrófegyverek: | 27/98 (+6%) |
vágófegyverek: | 5/42 | ütőfegyverek: | 14/44 | lőfegyverek: | 24/30 |
dobófegyverek: | 3/93 |
Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) (50%) << vasalt bunkó (#181) (100%) << vámpírtőr (#364) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 29/32 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 74/10 | 3. lopás: | 3/48 |
4. mászás: | 10/49 | 5. csapdakészítés: | 22/78 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 6/57 |
7. gyógyítás: | 50/44 | 8. titkosírás: | 5/33 | 9. felderítés: | 23/60 (+3%) |
10. szörnyidomítás: | 12/49 | 11. teológia: | 30/89 (+22%) | 12. taumaturgia: | 33/36 (+17%) |
13. zene: | 9/91 (+30%) | 14. szörnyismeret: | 11/7 | 15. pszi: | 17/96 (+9%) |
16. vadászat: | 14/6 (+34%) | 17. bányászat: | 22/68 | 18. úszás: | 13/82 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot ), kvazár kesztyűt (#445) (max. 4 darabot, csak egyszer) |
elfogod bibircsók-óriást (#120) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16) |
szintszívó (#96) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), ongóliant (#159) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 16) |
9302. szövetség (#9302), epokitféreg (#147), semlegesek (#989), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), troll (#5), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), oldás (#372) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | karmos tankány (#137) | lángcsóva (#31) | >> | fémbontó szójer (#150) | |
villámcsapás (#50) | >> | orgoró (#170) | villámcsapás (#50) | >> | velociraptor (#161) | |
villámcsapás (#50) | >> | kneopatikus mollusk (#209) | villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | |
villámcsapás (#50) | >> | norpadolótika (#226) | energiatüskék (#29) | >> | 48. szintű lényekre | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | >> | őrült varázsló (#255) | tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
hhaar burka (#32) | >> | óriás csontváz (#176) | hhaar burka (#32) | >> | tetemember (#123) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: OK |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
törpemammut (#115) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
2.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 0) |
3.) A víz híveim számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed legalább 15-ös! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 1 királynő, 1 élőholt. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1923 | arany (#50) | 1 | ezüsttőr (#322) | 2 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | hosszú íj (#111) | 6 | kaja (#2) | 1 | kaktusztüske (#114) | |||
1 | obszidián karkötő (#229) | 2 | óndarab (#85) | 1 | Thargodan esszencia (#328) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | balkezes gyűrű (#1549) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 2 | ezüstdarab (#326) | |||
2 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fokhagyma (#403) | 11 | isteni könnycsepp (#260) | |||
8 | madártoll (#112) | 4 | pirkit (#153) | 1 | pular kristály (#239) |