Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. márc. 13. 9h:05' EZ A 54. JÁTÉKHETED, 30. FORDULÓD 55. játékheted kezdete: márc. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 19 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2367 SZÁMLA : XXXX |
h 1133 | használod az 1133. tárgyat |
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [90,54] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy manaelementál. Megvető mosollyal várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval párszor megpöccinted a manaelementál testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a manaelementál testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+9 vp). Szöges bunkóval néhányszor épp csak megérinted a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+5 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Meglengetve a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a csontváz testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 62 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a sírlidérc jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sírlidérc bal karját. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A sírlidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 725 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}
kt 36 10 | elkészíted a 36. tárgyat (10 darabot) |
m 2 | mozogsz keletre |
Megmarkolva a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a kaffogó hebrencs testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 248 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a Thargodan csontváz testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Thargodan csontváz megcsapja a fejedet. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 9 életpontot vesztettél. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a Thargodan csontváz testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a Thargodan csontváz jobb karját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 18 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 96, gyógyulás: 0, összesen: -96 ÉP}
im 0 1 | imádkozol |
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
Elszántan a másikra ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ork bérgyilász mozgékony testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod az ork bérgyilász jobb lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az ork bérgyilász gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ork bérgyilász testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod az ork bérgyilász jobb lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az ork bérgyilász sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az ork bérgyilász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 5 arany, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}
(Továbbmész...) [93,53] Még mindig a városban vagy. A mágustorony mellett haladtodban felmerül benned a kérdés: vajon kitakarították már onnan azokat a semmirekellő kis koboldokat? (16. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen északra 3 mérföldre teljesítheted.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy orgyilkos közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.
Meglengetve a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd az orgyilkos testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
pki 3000 | kiveszel a bankból 3000 aranyat |
m 2 | mozogsz keletre |
Meglengetve a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Quirov testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a Quirov bal karját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a Quirov gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval megcsapod a Quirov fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a Quirov jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A Quirov megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 méregfog (ld. enc.). Szereztél 63 aranyat. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 74, gyógyulás: 0, összesen: -74 ÉP}
ve 165 1 | megveszed a 165. tárgyat 1 |
ve 160 1 | megveszed a 160. tárgyat 1 |
ve 317 1 | megveszed a 317. tárgyat 1 |
ve 313 2 | megveszed a 313. tárgyat 2 |
ve 174 1 | megveszed a 174. tárgyat 1 |
ve 1108 1 | megveszed az 1108. tárgyat 1 |
ve 555 1 | megveszed az 555. tárgyat 1 |
ve 1105 1 | megveszed az 1105. tárgyat 1 |
ve 1735 1 | megveszed az 1735. tárgyat 1 |
kf 165 160 317 | kézbeveszed/felveszed a 165. tárgyat a 160. tárggyal a 317. tárgyat |
kf 313 291 | kézbeveszed/felveszed a 313. tárgyat a 291. tárggyal |
kf 367 3 | kézbeveszed/felveszed a 367. tárgyat (őrzöd) |
MOA VARÁZSDOBOZ (1133. TÁRGY) A moa varázsdoboz díszítése egyedülálló Ghallán. Ha nem tudnád a moákról szerzett ismereteid alapján, hogy a mágiához nem igazán értettek, azt hihetnéd, rúnák sorakoznak körben a láda felületén. Pedig a jelek nagyon hasonlóak, itt van például ez a két helyen ismétlődő minta: "E=mc2". Megrázod a fejed, hogy elhessegesd a tudni akarás okozta fejfájást. Ha a napi 20 órában ezen dolgozó gnóm tudósoknak nem sikerült megfejteni a múlt moa rejtélyeit, neked miért sikerülne. Erre semmi esélyed. Ha viszont a piciny lakatot leakasztod a moa varázsdoboz fedeléről, és feltárod belsejét, még megtalálhatod a reményt. Ehhez a H 1133 parancsot kell kiadnod. |
VARÁZSKŐ (305. TÁRGY) Ez az apró, szürke kőgolyó a szivárvány minden színében kezd villogni és melegedni, ha varázslat használatára képes személy fogja a kezébe. Nagy mennyiségű varázsenergia van benne tárolva, amely a kő összetörésével szabadítható fel. Ehhez a H 305 parancsot kell kiadnod, 0 TVP-ért. Ekkor a varázspontjaid száma megnő 100-al! (De a maximális érték fölé nem megy. Az ősi birodalmak területén 150 VP-t ad, a Ryuku szigeteken 200-at, a Kiégett Földeken 400-at.) Megadhatsz egy 2. paramétert is a H parancshoz, ha esetleg egyszerre több varázskövet akarnál összetörni. A varázskövet automatikusan is használni fogod, ha úgy próbálsz varázsolni (V parancs), hogy nincs elég varázspontod a varázslat elmondásához. A varázskövet sem automatikusan, sem H paranccsal nem fogod használni, ha 20-nál kevesebb VP-d hiányzik, mert ez csak pazarlás lenne. Harcban nincs idő a varázskő automatikus használatára. [Megjegyzés: Felbőszülve a kalandozók lázadásán az alanori hódítás ellen, a Zaks család udvari mágusa megátkozta a Ghallán fellelhető és valaha elkészülő összes varázskövet. Egy körben max. 2 varázskövet használhatsz fel. (Ilyen szempontból következő köröd elejéig lezajló események is ide tartoznak.) A varázskővel együtt egy új parancsot is megismersz, az FVK-t. Az FVK (százalék) parancs hatására, ha a szörnyekkel vívott csata elején a karakter aktuális varázspontja a maximális varázspontjánaknak a parancsban megadott %-a alatt van, akkor a csata kezdetén feltöri a varázskövet, vagy más hasonló, VP-t adó tárgyát.] |
TRÁKIN CSÁKÁNYA (367. TÁRGY) E nemes szerszám nevét Aranymarkú Trákinról, a legendás törp bányászról kapta. S hogy miért? Nos ezen eszköznek köszönhette Trákin is a hírét, mivel akárhol vájt is vele a földbe, szinte mindig talált valami érdekeset. Nem csoda, hogy Trákin volt a valaha élt leggazdagabb törpe, s élete végéig megbecsülés övezte. A csákányt te a H 367 paranccsal használhatod, 12 TVP-ért. Ezenkívül nem árt, ha tudod, hogy a csákány remek ütőfegyver - ha jobb kezedbe veszed, sebzése 3D6+3, és képes mágikus lényeket is megsebezni (de használatához min. 10-es ütőfegyver szakértelem szükséges). Megjegyzés: ha nincs a birtokodban ásó, de nálad van Trákin csákánya, akkor azt fogod feltételes ásásnál használni. |
FEJSZE (1240. TÁRGY) Bár a fejsze elsősorban a favágóknak hasznos tárgy, nem a magadfajta kalandozóknak, mégis elégedettséggel tölt el, hogy most már te is képes lennél bármikor egy ilyet összerakni. Ki tudja, hátha szükséged lesz rá a jövőben valamikor. Talán mert a fejsze remek dobófegyver is, 1d5+12-t sebez. Most pedig az összeállítás: egy bot kell a nyélnek, 10 vasérc a fejnek, 4 pirkit a vaskohó felfűtéséhez, ahol mindez elkészíthető. A KT 1240 parancs 20 TVP-nyi időt emészt fel. |
ZOMBI MESTER (251. SZÖRNY) Amikor egy nagyhatalmú nekromanta úgy dönt, hogy most pedig leigázza a szomszéd tartományt / országot / világot zombihadseregével, rádöbben a zombigyártás közepette, hogy nem lehet egyszerre ötezer zombit személyes szóbeli paranccsal irányítani, kaotikusan megindítani őket egy irányba pedig nem mindig éri el a kívánt hatást. Hosszadalmas és bonyolult eljárással tehát minden ötvenedik zombit a csapatban ellát egy mágikus csatornával, amelyen keresztül a többi zombit irányíthatja. És hogy a sereg "agya", a zombi mester nehogy megsemmisüljön egy kósza tisztítótűztől (igen! hat rá!), igényesen előállítható, de nagyon hatékony önregeneráló rendszerrel látja el a gazdája. Olyannyira, hogy pl. ha ütőfegyverrel kezded el csépelni, akkor nagy valószínűséggel gyorsabban fog magához térni, mint ahogy sebzed. |
CSONTPÁLCA (329. TÁRGY) A csontpálca egy speciális, művészien faragott bot, amely komoly varázshatalommal bír egy megfelelően képzett varkaudar mágus kezében. Ha te megszerzel egy ilyet, a varázsszó híján legfeljebb ütőfegyvernek használhatod, de annak nagyon hatékonyan: a csontpálca alapsebzése fixen 22 életpont (persze ezt az ellenfél védekezése ugyanúgy csökkenti, mint más fegyvereknél). A vékony fegyver eme iszonyatos sebzését természetesen a belőle használatkor kiáramló mágikus energia adja. Ez egyben azt is jelenti, hogy a csontpálca helyes használatához legalább 5-ös taumaturgia szakértelem szükséges (egyébként a pálca felrobbanhatna a kezedben). Mivel a csontpálca tölteteinek száma korlátozott, ezért minden harc után, amikor a csontpálcát használtad, van 20% esély, hogy a csontpálca elveszti mágikus töltését. Ilyenkor a hasznavehetetlenné vált pálcát automatikusan eldobod. |
UNKREÁCIÓ (22. VARÁZSLAT) Ezzel a varázslattal egy tárgyat alkotóelemeire tudsz bontani: például egy kőhegyű lándzsát kőkésre és botra. A varázslat képes anyagot teremteni (pl. elhasznált smirglilevél unkreációja) és ötvözeteket (pl. bronz) bontani. 2. paraméterként azt a tárgyat kell megadnod, amelyet unkreálni akarsz. Elmondása feleannyi VP-be kerül, mint ahány TVP a tárgy elkészítése volt. 3. paraméterként megadható, hogy hány darabot akarsz az adott tárgyból unkreálni (maximum a papi varázslási erőd darabot). A varázspont-költség felszorzódik a darabszámmal, de a TVP-költség nem. Pl. V 22 7 3 hatására 3 db kőhegyű lándzsát 18 VP-ért alkotóelemeire bontasz. |
QUIROV (975. ELLENFÉL) Quirov a csatorna túloldalán tevékenykedő, roxati tolvajcéh egyik legtehetségesebb, legbecsvágyóbb fiatal orgyilkosa volt pár éve. Sajnos egy ilyen szervezetnél az ambícionizmus nem mindig válik az egyén javára. Miután a tolvajcéh feje úgy érezte, Quirov hamarosan az ő posztjára pályázhatna, mondvacsinált okokkal vérdíjat tűzött ki a fejére. Quirov egyetlen reménye a csatornán való átúszás maradt, hogy végképp eltűnhessen a keletiek szeme elől. Jelenlegi vadászterülete a helytartói városoktól egészen a kisvárosokig terjed. Itt, ahová a tolvajcéh keze nem ér el, Quirov valódi kiskirálynak számít. Ha vagyonodat becsben tartod, jobban teszed, ha egy szemmel mindig a kezét figyeled. |
MÉREGFOG (1553. TÁRGY) Quirov, a roxati tolvajcéhtől kapott, külön rendelésre készült pengéjét tartod kezedben. Hosszabb és élesebb egy átlagos orgyilkos tőrnél, valamint jóval veszélyesebb is. A markolat drágakőberakásos, a penge ismeretlen eredetű méregtől csillog. E szúrófegyver forgatásakor a 2D6+3 sebzés mellett +3 támadással is segíti gazdáját. Ha már nagy nehezen megszerezted ezt a gyönyörűen megmunkált fegyvert, biztos hogy nagy becsben őrzöd, és csak jelentősebb összegért cserébe válsz meg tőle. Quirov pengéjének forgatásához legalább 10-es szintű szúrófegyver szakértelem szükséges, s ha erre képes vagy, akár balkézbe is veheted. |
VASSISAK (160. TÁRGY) A vassisak megmunkálása valamivel nehezebb és embert próbálóbb feladat, mint egy kis vaspajzs elkészítése. Először is szükséged van négy vasércre, amelyet egy nyolc pirkittel felfűtött vaskohóban megolvasztasz. Ezután a bőrsisak mintára ráöntve a megolvadt vasat, kőkalapáccsal kikalapálhatod 35 TVP-ért a KT 160 paranccsal a 4-es védettséget adó vassisakot. Mindehhez legalább 4-es bányászat szakértelem szükséges. |
VARKAUDAR CSIZMA (317. TÁRGY) A varkaudar csizma valamilyen különös bőrből, ismeretlen eljárással készült igen kényelmes és ellenálló lábbeli. Bár készítésének titkát csak a varkaudarok ismerik, viselni te is tudod, a KF 317 paranccsal. A varkaudar csizma 4-el javítja a védettségedet! |
HARCI KALAPÁCS (174. TÁRGY) A harci kalapács fémből készült professzionális ütőfegyver. Még nyele is vasból van, nehogy bármilyen kárt tudjon benne okozni egy fabontó szójer. Megalkotásához egy KT 174 parancsot kell kiadnod egy olyan mezőn, ahol van vaskohó, 35 TVP-ért. A súlyos pöröly megalkotásához elegendő, ha csak 3 a bányászat szakértelmed, de szükséged van 7 vasércre és 14 pirkitre is. A harci kalapács 3d4+1 sebzésű ütőfegyver, amelyet balkezes fegyverként is használhatsz. |
CSORBA CSATABÁRD (1108. TÁRGY) A sötét törpék az idők során befelé fordultak, elhanyagolták fegyvereik karbantartását. Az egykor csillogó és éles csatabárdok eltompultak, kicsorbultak, használatát még akkor sem javaslom, ha te magad törpe vagy, és elvileg értenél a forgatásához. A csorba csatabárd egy 3D6+3 sebzéstű, +2 támadást adó vágófegyver, amely használata egyúttal az ütőfegyver szakértelmet is fejleszti. Egyetlen érdekessége, hogy nyelét a sötét törpék ezüsttel vonták be, így jó pénzt kaphatsz érte egy kereskedőtől. |
CSATABÁRD (555. TÁRGY) A törpék klasszikus fegyvere, csoda, hogy csak most jutott valakinek az eszébe, hogy el kellene készíteni :) A csatabárdot kizárólag törpék készíthetik el és használhatják. Egy harci fejszére hasonlít, vágófegyvernek számít, de technikájában ütőfegyverként is használod. A törpék ráadásul igazi mesterei ennek a fegyvernek: használatakor a vágófegyver szakértelmed normális mértékben nő, de emellett pluszban ütőfegyver szakértelmed is fejlődik, úgy, mint egy balkezes fegyver! Nem csoda, hogy ideális fegyver törpék számára, még akkor is, ha csak 4D6 a sebzése, és használatához 12-es szintű vágó és ütőfegyver szakértelem szükséges. A csatabárd elkészítése egy vaskohónál történik, kőkalapáccsal, 6 vasérc, 12 pirkit és egy bot felhasználásával. Elkészítéséhez legalább 8-as bányászat szakértelem és 50 TVP szükséges. A csatabárd használatakor +2 támadást kapsz. |
TÖRPE SZEKERCE (1105. TÁRGY) Nicsak, egy csatabárd, gondolhatnád, amikor először e tárgyra pillantasz. De aztán feltűnik, mennyire finomabban kidolgozott fegyvert látsz magad előtt; különösen karcsú nyele és a szekerce élén futkározó mágikus szikrák utalnak arra, hogy a törpe szekerce tökéletesen megmunkált alkotás. Valamikor még évszázadokkal a világégés előtt készülhetett, amikor olyan törp ősök éltek ezen a földön, akiknek mind a bányászat, mind a kvazár és egyéb ritka ércek megmunkálásának titka a kisujjukban volt. Nem is csoda hát, hogy ez az ősi vágófegyver mágikus lényeket is meg tud sebezni. A csatabárdhoz hasonlóan a vágó- és ütőfegyver szakértelmedet is fejleszti használata, sebzése 4D6+4, használatakor +3 támadást kapsz. A törpe szekerce csak törpéknek engedelmeskedik, azok közül is csupán a legügyesebbeknek (22. szintű vágó- és ütőfegyver szakértelem szükséges), mások talán a kezükbe sem tudják venni, nemhogy sújtani vele. |
BROD BUZOGÁNYA (1735. TÁRGY) Nagyranőtt ellenfeled igen egyedi fegyvert forgatott. Egy jókora, vasból készült buzogányt, melynek gömb alakú fejéből félarasznyi hegyes tüskék merednek minden irányba. Igen hatásos ütőfegyver, ám súlya miatt nem egyszerű használni, ezért forgatásához legalább 12-es ütőfegyver szakértelem szükséges. Ha ez megvan, máris egy 4D6+8 sebzésű, borzasztóan brutális ütőfegyver elégedett tulajdonosa lehetsz. |
RENGETEG TÁRGY Most, hogy ilyen sok különböző fajta tárgy halmozódott fel a hátizsákodban, ideje lenne hatékonyabbá tenni a felesleges tárgyak managementjét. Erre szolgál három új parancs, a DD, az EE és az AA. DD. Az univerzális eldobásnak maximum három paramétert adhatsz. A paraméterekben megadott tárgyakból az összes nálad levőt el fogod dobni. Pl. DD 1 4 50 hatására eldobod az összes dem-ed, botod és aranyad. EE. Ez a DD megfelelője a tárgyak eladására. Az EA parancshoz hasonlóan használhatod, max. három paraméterrel, a paraméterben megadott tárgyakat eladod a boltban. EE 1 4 eladja az összes dem-et és botot. AA. Ez az univerzális átadás. Csak akkor használhatod, ha a fordulóban már volt sikeres A parancsod. Az AA paramétereiben megadott tárgyakból az összeset átadod annak a karakternek, akinek a fordulódban legutoljára sikeresen átadtál tárgyat a sima A paranccsal. Az AA-val természetesen tudatkinézist is lehet végrehajtani, ami annyiszor 5 TVP-be kerül, ahány paramétert az AA-nak megadsz. Végezetül egy jótanács: nagyon vigyázz a fenti parancsok használatával, véletlenül se keverd őket a sima D, EA és A parancsokkal, mert az drasztikus következményekkel járhat! |
HULLADÉK(NEM)GYŰJTÉS Kicsit kezd fárasztó lenni, hogy ahogy kalandozol, lépten-nyomon minden szemetet összeszedsz. Aztán ott van az a tömérdek EA parancs, amit a városban ki kell adni, hogy a felesleges tárgyaktól megszabadulj. Most azonban végre itt van a Hulladékgyűjtést szabályozó parancs, a HU <tárgy> <tárgy> <tárgy>. Paraméterül egyszerre max. három tárgyat adhatsz meg, ezeket használhatatlan, felesleges tárgyaknak ítéled meg mostantól. Ha arany értéke a GYJ parancsban megadott alatt van, fel sem veszed őket, ha ugyanannyi, vagy nagyobb, akkor ugyan felveszed őket, de az első adandó alkalommal (vagyis ha boltra lépsz) automatikusan eladod az összeset (kivéve, ha be van KF-elve: akkor egyet meghagysz). Ja, és persze bárhány HU parancsot kiadhatsz, azaz minden egyes általad ismert tárgyra szabályozhatod ezt a dolgot. Sőt, ha olyan tárgyra adsz ki HU-t, amire korábban már kiadtál, akkor az törlődik. Mi a különbség a GYJ parancshoz képest? A GYJ csak egészen finom, felületi hulladékmanagementet biztosított, szörnyből való komponens kinyerésekor, labirintus ill. csatamező kincsnél nem működött. A HU-val megjelölt tárgyhoz viszont bármilyen módon jutsz hozzá, (átadják, olmipiai nyereményként kapod stb) azonnal eldobod, ill. ha értéke a GYJ-vel egyenlő vagy az fölött van, eladod. Az átkozott tárgyaktól sajnos még a HU paranccsal sem tudsz megszabadulni. Ha egy olyan tárgyra adsz ki HU parancsot, ami a birtokodban van, rögtön eldobod ha értéke kisebb a GYJ 3. paraméterénél, de ha bolton állsz, nem adod el, csak akkor, ha a boltra lépéskor már érvényben volt az adott tárgyra a HU. A HU-val eldobált tárgyak semmiképp sem maradnak meg az adott mezőn. A HU-val megjelölt tárgyakat a referencialistán és a karakterlapon a $ jelöli. Ha betelt hátizsák mellett próbálsz egy tárgyat felvenni, a HU-val kijelölt tárgyakból elhajítasz párat, hogy legyen helyed a műveletre (csakis a HU-val kijelölt tárgyak közül!). |
Erő: | 20 (29) | Szint: | 14 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 13 (35) | Támadás: | 28 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 13 (22) | Védekezés: | 18 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 63/63 év |
Egészség: | 26 (33) | Életpont: | 350/146 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 17 (25) | Varázspont: | 212/177 | Pénz: | 2476 arany | Kép. pont: | 15 |
Tudatpont: | 14/5 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ütőfegyverek: | 16/36 (+32%) | lőfegyverek: | 5/43 | dobófegyverek: | 2/56 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
94,53 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 94 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 718 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3/46 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 3/18 (+40%) | 3. mászás: | 1/27 |
4. csapdakészítés: | 8/46 | 5. csapdaészlelés: | 1/20 | 6. gyógyítás: | 8/55 (+88%) |
7. titkosírás: | 1/10 | 8. felderítés: | 1/5 | 9. teológia: | 1/90 |
10. zene: | 1/12 | 11. zárnyitás: | 1/20 | 12. vadászat: | 1/23 |
13. bányászat: | 4/46 | 14. testépítés: | 1/32 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért |
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű! |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Végezz egy varkaudarral. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): 48. labirintus (95,26). sötét kastplom (566): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 19, 46, 47, 48. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 16. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
törpszellem áldása (134) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
törpe ősök segíts. (316) |
földmágia (357) |
tábori kiképzés (380) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 515 TU szükséges.) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bíbor erőöv (#291) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | * | rőtmanó kacagány (#714) | |
1 | * | tankány karom (#237) | 1 | * | varkaudar csizma (#317) | 1 | * | vassisak (#160) |
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | Brod buzogánya (#1735) | 1 | csatabárd (#555) | 1 | csontpálca (#329) | |||
2 | csontszablya (#64) | 1 | csorba csatabárd (#1108) | 1 | harci kalapács (#174) | |||
1 | * | kőkalapács (#13) | 3 | kőkés (#6) | 1 | méregfog (#1553) | ||
1 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | parittya (#18) | 1 | * | szöges bunkó (#8) | ||
1 | tolmokov-koktél (#351) | 1 | törpe szekerce (#1105) | 1 | + | Trákin csákánya (#367) | ||
13 | ubuk tüske (#131) | |||||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | aranygyűrű (#193) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | * | mind. kristálya (#2264) | ||
1 | Tharr Keresztje (#287) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | 1 | * | villám szimbólum (#145) | ||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
4 | aranypikkely (#415) | 1 | ásó (#34) | 1 | Beholder csapda (#2107) | |||
1 | bronzkulcs (#76) | 1 | csontkulcs (#74) | 1 | + | deus ex machina (#1) | ||
1 | éjkő (#2369) | 10 | fáklya (#36) | 14 | kaja (#2) | |||
5 | kötél (#92) | 25 | krónika (#1725) | 10 | leviatán hólyag (#2182) | |||
1 | moa varázsdoboz (#1133) | 2 | ork csodaszer (#1228) | 1 | rézkulcs (#75) | |||
1 | súlyzó (#347) | 1 | szeksztáns (#32) | 1 | tatu dob (#234) | |||
100 | varázskő (#305) | 1 | vaskulcs (#183) | |||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
2 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 13 csepp tinta (#101), fér még: 7] | ||||||
1 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 5] | ||||||
2 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 24] | ||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [bennük 7 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 13] | ||||||
2 | sullár hólyag (#168) | [bennük 19 csepp spiritusz (#170), fér még: 21] | ||||||
2 | uzbány csőr (#169) | [bennük 5 csepp ugh méreg (#166), fér még: 19] | ||||||
3 | vizestömlő (#3) | [bennük 51 korty víz (#27), fér még: 9] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
2 | álompor (#396) | 2 | antilopbőr (#48) | 3 | aurach fog (#657) | |||
3 | bordacsont (#16) | 1 | csuklyavirág (#133) | 1 | darázsszárny (#652) | |||
1 | dözmöng szív (#122) | 6 | drótszőr (#37) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
3 | fekete gyöngy (#99) | 3 | gyíkfű (#201) | 9 | gyöngymangó (#135) | |||
2 | hebrencs állkapocs (#130) | 10 | kaktusztüske (#114) | 1 | királygyík bőr (#44) | |||
3 | lapkorong (#80) | 29 | madártoll (#112) | 1 | magszim bél (#103) | |||
4 | mandibulapenge (#125) | 2 | ormánygőte csont (#21) | 6 | pirkit (#153) | |||
1 | rézdarab (#70) | 1 | rókafarok (#124) | 6 | sallank karom (#128) | |||
1 | smirglilevél (#29) | 7 | sünmedve tüske (#14) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | |||
3 | vadász tatu bőr (#15) | 2 | varányszem (#30) | 1 | varkaudar csont (#1113) | |||
1 | vasérc (#152) |
Összsúly: 103.61 kg | Megterheltség: 61% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 59 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2250 | arany (#50) | 1 | Brod buzogánya (#1735) | 1 | csatabárd (#555) | |||
1 | csontpálca (#329) | 1 | csontszablya (#64) | 1 | csorba csatabárd (#1108) | |||
10 | fáklya (#36) | 1 | harci kalapács (#174) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | |||
1 | kaja (#2) | 1 | méregfog (#1553) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | |||
1 | ork csodaszer (#1228) | 1 | törpe szekerce (#1105) | 1 | varkaudar csizma (#317) | |||
1 | vassisak (#160) |
89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | |
51 | |
|
|
|
|
|
|
52 | |
|
|
|
|
|
|
53 | |
|
|
|
|
|
|
54 | |
|
|
|
|
|
|
55 | |
|
|
|
|
|
|
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) |
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) |
mérges pók (#20) | drótszőrű pincsi (#22) | királygyík (#26) | sakál (#28) | surranó kígyó (#30) |
woor-antilop (#31) | sünmedve (#33) | kőszáli disznó (#34) | manó (#36) | lebegő gomba (#39) |
óriás patkány (#42) | Baar-ork (#44) | Duer-ork (#45) | Tugt-ork (#46) | csontváz (#48) |
zombi (#49) | technokolin (#50) | gyíkember (#51) | százfogú (#53) | bo-skorpió (#54) |
rőtmanó (#55) | félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | pókvadász (#59) |
hegyi rák (#61) | kőevő (#62) | umor-pióca (#63) | varkaudar (#64) | goldugar (#65) |
húsevő magszim (#67) | móleon (#68) | evaporőr (#69) | óriás skorpió (#72) | garokk (#73) |
tintacsiga (#74) | trollfa (#80) | tazunkaróka (#81) | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) |
gyilkos sallank (#85) | kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) |
szintszívó (#96) | piromenyét (#99) | sullár (#101) | uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) |
sóhajtó dorony (#112) | süvítő rája (#113) | vérszomjas csüldő (#114) | törpemammut (#115) | gyilkos tetű (#116) |
mutáns pók (#117) | emberevő (#119) | tetemember (#123) | manifesztátor (#124) | útonálló (#130) |
orgyilkos (#131) | sötét gnóm (#132) | élőholt mirg (#135) | sötét főgnóm (#136) | karmos tankány (#137) |
agglomerátor (#138) | proteinfecske (#139) | kardfogú fülemüle (#146) | autentikus vámpír (#154) | nukleáris cickány (#155) |
sírlidérc (#172) | élőholt mágus (#175) | óriás csontváz (#176) | csontváz lord (#177) | karmazsin huhogó (#185) |
élőholt sullár (#216) | massza (#217) | tormikus egér (#218) | szubreális vámpír (#223) | zombi mester (#251) |
manaelementál (#290) | Thargodan csontváz (#297) | ork sámán (#345) | khór darázs (#348) | északi aurach (#350) |
halálmadár (#351) | dűnekukac (#357) | rőtmanó berzerker (#369) | csontlepke (#746) | alattomos manó (#756) |
élőholt tigris (#766) | ork bérgyilász (#781) | Quirov (#975) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
kőkés (#6) | szöges bunkó (#8) | bunkósbot (#9) | csontkés (#11) | kőkalapács (#13) |
sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bőr (#15) | bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) | parittya (#18) |
kerek kő (#19) | fúvócső (#20) | ormánygőte csont (#21) | tüske (#22) | kavadu lebeny (#24) |
kavadu iszák (#25) | gyenge méreg (#26) | víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) |
varányszem (#30) | smirglibokor (#31) | szeksztáns (#32) | lapockacsont (#33) | ásó (#34) |
tűzbokor (#35) | fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) |
grákóbőr (#41) | távcső (#42) | tükör (#43) | királygyík bőr (#44) | kis bőrpajzs (#45) |
krómkaktusz (#46) | surranó kígyó bőr (#47) | antilopbőr (#48) | kígyóbőr kesztyű (#49) | arany (#50) |
bőrpáncél (#51) | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | bőrsisak (#57) | tigroszlán fog (#63) |
csontszablya (#64) | szöges páncél (#65) | szöges bőrpajzs (#66) | kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) |
szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) | rézpáncél (#71) | rézsisak (#72) | rézpajzs (#73) |
csontkulcs (#74) | rézkulcs (#75) | bronzkulcs (#76) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) |
korongfa (#79) | lapkorong (#80) | mérleg (#81) | olvasztókemence (#86) | manilla-fa (#91) |
kötél (#92) | mély kút (#93) | rákpáncél (#97) | fekete gyöngy (#99) | aranyló ugarhéj (#100) |
tinta (#101) | magszim bél (#103) | fémrúd (#104) | evaporőr háj (#105) | madártoll (#112) |
xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) | púderszikla (#118) |
púderkő (#119) | dözmöng szív (#122) | rókafarok (#124) | mandibulapenge (#125) | sallank karom (#128) |
hebrencs állkapocs (#130) | ubuk tüske (#131) | hóhérbimbó (#132) | csuklyavirág (#133) | gyöngymangó bokor (#134) |
gyöngymangó (#135) | rúnakő (#136) | ubuk dobónyíl (#138) | denevér szimbólum (#140) | villám szimbólum (#145) |
oltár (#146) | grok-képződmény (#149) | vasérc (#152) | pirkit (#153) | vaskohó (#155) |
világítótorony (#156) | ezüst karkötő (#158) | vassisak (#160) | ugh méreg (#166) | sullár hólyag (#168) |
uzbány csőr (#169) | spiritusz (#170) | nekrofun (#173) | harci kalapács (#174) | márványtorony (#175) |
vaskulcs (#183) | aranygyűrű (#193) | trófea nyaklánc (#196) | gyíkfű csomó (#200) | gyíkfű (#201) |
amniosz-fa (#202) | amniosz (#203) | fűszertartó (#210) | orgyilkos tőr (#225) | helytartói jogar (#228) |
tatu dob (#234) | tankány karom (#237) | tüskecsapda (#242) | templom (#256) | nehezék (#258) |
Tharr Keresztje (#287) | bíbor erőöv (#291) | varázskő (#305) | varkaudar csizma (#317) | ezüstdarab (#326) |
csontpálca (#329) | huhogó bibe (#332) | súlyzó (#347) | tolmokov-koktél (#351) | Trákin csákánya (#367) |
phua-kúp (#372) | fény szentélye (#376) | szent tölgyfa (#393) | álomvirág (#395) | álompor (#396) |
aranypikkely (#415) | barátság szent tüze (#484) | sörsátor (#486) | erődítmény (#488) | Chara-din monolitja (#534) |
csatabárd (#555) | darázsszárny (#652) | aurach fog (#657) | tímárkunyhó (#684) | rinóbőr öv (#685) |
tűzfény (#686) | rőtmanó kacagány (#714) | művészi porolit (#720) | csodák kútja (#1096) | törpe szekerce (#1105) |
csorba csatabárd (#1108) | varkaudar csont (#1113) | moa varázsdoboz (#1133) | szekérkaraván (#1215) | megbűvölt utazóláda (#1218) |
ork csodaszer (#1228) | fejsze (#1240) | méregfog (#1553) | krónika (#1725) | Brod buzogánya (#1735) |
gernim balzsam (#1894) | Beholder csapda (#2107) | leviatán hólyag (#2182) | márványszobor (#2232) | relikviagyűjtő háza (#2239) |
mind. kristálya (#2264) | éjkő (#2369) | halálbokor (#2370) | halálvirág (#2371) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása AA tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása AMT kalandozó MXTU - MXTU átadása AT kalandozó TU - TU átadása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BB tárgy darab - berakás bankszéfbe BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BEAJ kalandozó - beajánlás Közös Tudatba BEEN kalandozó 20 belépés engedélyezése CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DD tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par.tárgy eldobása DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban EE tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy eladása EF TU [képesség] (10/7)*TU Tudati Energia Fejlesztés EK sorszám ? ? ? tudati energia kisütése ÉP épület TVP TVP építkezés ERKI [kaland.] 20 erőszakos kilép(tet)és EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKÉR [kaland.] - feloszl/felfügg. kérése FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver [darab] - felt. lőfegyver használat FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat FVK százalék - feltételes varázskő használat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyűjtés IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KB tárgy darab - kivét bankszéfből KIEN kalandozó - K.T.-ból kilépés enged. KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3-4 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖKI - Közös Tudatból kilépés KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTL létszám vezető - Közös Tudat létrehozása KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás OV 0-5 - óvatosság labirintusban SE próbaszám ? jellempróba-segítség T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TK kaland kalandozó ? többszemélyes kalandra indulás TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal |