Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. ápr. 30. 12h:25' EZ A 59. JÁTÉKHETED, 30. FORDULÓD 60. játékheted kezdete: máj. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4521 SZÁMLA : XXXX |
ef 1 | energia fejlesztése 1 |
t 9097 1 | támadod a 9097. kalandozót |
a 223 4673 1 | átadod a 223. tárgyat a 4673. kalandozónak (1 darabot) |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
h 305 | használod a 305. tárgyat |
v 170 2 | elmormolod a 170. varázslatot |
v 12 | elmormolod a 12. varázslatot |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a Quirov jobb oldalát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Meglengetve a ryuku kopját a másikra rohansz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a Quirov testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a Quirov fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (6 életpontot sebezve). Nem vagy felkészülve a Quirov gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 65 aranyat. 800 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
be 709 | bemész a 709. épületbe |
be 709 26 138 | bemész a 709. épületbe |
m 1 3 2 | mozogsz északkeletre, délkeletre, keletre |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a gyilkos tetű jobb hátsó lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a gyilkos tetű testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (8 életpontot sebezve). A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 16 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 20 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az élőholt mágus testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod az élőholt mágus testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod az élőholt mágus nyakát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (8 életpontot sebezve). Az élőholt mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 263 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 15 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az óriás csontváz jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a ryuku kopját a másikra rontasz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megkarcolod az óriás csontváz bal karját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (6 életpontot sebezve). Félrehajolsz, de az óriás csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ryuku kopjával megdöfködöd az óriás csontváz sárga bordáit. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Agyartőrrel meghorzsolod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (6 életpontot sebezve). Félrehajolsz, de az óriás csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
(Továbbmész...) [76,58] Továbbra is dombság. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy gyilkos tetű. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a gyilkos tetű testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a gyilkos tetű jobb hátsó lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (8 életpontot sebezve). A gyilkos tetű csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a gyilkos tetű száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 8 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Meglengetve a ryuku kopját a másikra támadsz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (7 életpontot sebezve). A sírlidérc karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 725 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 14 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a ryuku kopját ellenfeledre ugrasz. Ryuku kopjával megdöfködöd az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Agyartőrrel meghorzsolod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (7 életpontot sebezve). Az óriás csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Ryuku kopjával megdöfködöd az óriás csontváz bal karját. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megbököd az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (8 életpontot sebezve). Karmait felemelve, az óriás csontváz meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}
(Továbbmész...) [77,58] Még mindig dombos terepen vagy. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Találsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy trappoló dinymák. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a trappoló dinymák bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Bravúrosan félreszökkentél. Marokra fogva a ryuku kopját ellenfeledre rontasz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a trappoló dinymák testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a trappoló dinymák testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (9 életpontot sebezve). Patájával a trappoló dinymák többször megrúgja az oldaladat. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák meglök a szarvával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 506 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ryuku kopjával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontváz testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Agyartőrrel felnyársalod a csontváz testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (10 életpontot sebezve). Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 62 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a tetemember rotható húsát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját ellenfeledre rohansz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a tetemember bűzlő testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a tetemember testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (7 életpontot sebezve). A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 490 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 3 4 5 | mozogsz délkeletre, délre, délnyugatra |
Meglengetve a ryuku kopját a másikra ugrasz. Ryuku kopjával felnyársalod a gátvakond testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átszúrod a gátvakond testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (9 életpontot sebezve). A gátvakond karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 70 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 9 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sírlidérc bal karját. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (7 életpontot sebezve). Karmait felemelve, a sírlidérc meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sírlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 725 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 16 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 29 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az élőholt mágus nyakát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját ellenfeledre ugrasz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt mágus testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd az élőholt mágus bal vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (8 életpontot sebezve). Az élőholt mágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 9 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 263 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}
(Továbbmész...) [78,60] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy sullár nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a sullár fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Meglengetve a ryuku kopját ellenfeledre támadsz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a sullár testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a sullár testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (7 életpontot sebezve). A sullár szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Időben félreugrasz a sullár rúgása elől. A sullár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 5 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra ugrasz. Ryuku kopjával jól megszurkálod az óriás csontváz testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megsebzed az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (8 életpontot sebezve). Az óriás csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ryuku kopjával jól megszurkálod az óriás csontváz testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod az óriás csontváz testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (8 életpontot sebezve). Az óriás csontváz karmaival felhasítja a bőrt a jobb karodon. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
(Továbbmész...) [77,61] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a láplidérc testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku kopját ellenfeledre rohansz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a láplidérc nyakát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a láplidérc sáros testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (7 életpontot sebezve). A láplidérc feléd harap, de sikertelenül. A láplidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 xirnox szív. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 003 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rontasz. Ryuku kopjával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (7 életpontot sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a csontlepke száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 73 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
im 0 3 | imádkozol |
m 3 2 7 | mozogsz délkeletre, keletre, északnyugatra |
Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját ellenfeledre rohansz. Ryuku kopjával teljesen átdöföd a gátvakond testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Agyartőrrel felnyársalod a gátvakond bal első lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (8 életpontot sebezve). Karmaival a gátvakond megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A gátvakond összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 70 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját ellenfeledre rohansz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod az élőholt mirg testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (7 életpontot sebezve). Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 232 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 10 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a sírlidérc bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (6 életpontot sebezve). A sírlidérc karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sírlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [79,62] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Oldalt pillantva, meglátsz egy ovimon-bokrot. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 11 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az óriás csontváz jobb oldalát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a ryuku kopját a másikra ugrasz. Ryuku kopjával többször eltalálod az óriás csontváz jobb lábát. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Agyartőrrel meghorzsolod az óriás csontváz testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (8 életpontot sebezve). Az óriás csontváz karmait belevágja a jobb lábszáradba. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) [78,61] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely északkeletről folyik délnyugatra. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Látsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Tars Tarkasz irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ráismersz a távolodóra. Egy garokk. Amikor elhal a zaj, előmászol.
h 2107 | használod a 2107. tárgyat |
HARMADIK SZEM (27. VARÁZSLAT) Ha ezt a varázslatot elmondod, egy harmadik, szabad szemmel nem látható mágikus "szemed" nő. Ezzel felfedezheted az elrejtett tárgyakat. Ha egy olyan mezőre lépsz, ahol valaki eldugott valamilyen tárgyat, esélyed van rá, hogy megérzed. Ez persze nem jelenti azt, hogy tudod is, hogy hol a rejtekhely, mindössze tudod, hogy érdemes ott kutatni. (És még a KUT parancs sem biztos, hogy eredményes lesz, ha alacsony a felderítés szakértelmed.) A varázslat elmondása 12 VP-be kerül és hatása egy fordulón át tart. A sikeres érzékelés esélye függ attól, hogy milyen jól tudsz már varázsolni. |
KITARTÓ LÓ (19. VARÁZSLAT) Ezt a 10 VP-be kerülő varázslat jelentősen megnöveli a karaktered kitartását: abban a fordulóban, amikor ezt elmondod, maximum 10 mezőt léphetsz (nem pedig 8-at). Előfordulhat, hogy egy magasabb szintű alakváltó ezt a varázslatot már semmire sem tudja használni, mert neki ez természetes képessége. |
Erő: | 16 (25) | Szint: | 15 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 166 cm |
IQ: | 17 (24) | Támadás: | 29 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 66 kg |
Ügyesség: | 12 (21) | Védekezés: | 29 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 30/30 év |
Egészség: | 14 (21) | Életpont: | 326/98 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 21 (30) | Varázspont: | 290/79 | Pénz: | 1520 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 14/5 | Pszi pont: | 59/33 | EFejl: | 10 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 17/50 (+52%) | ütőfegyverek: | 1/96 | dobófegyverek: | 11/14 (+64%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) max. 1 db (6 -8.); bumeráng (#249) (9 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
78,61 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 79 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 172 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5/9 (+26%) | 2. nyomkövetés: | 7/49 (+58%) | 3. csapdakészítés: | 11/90 (+41%) |
4. csapdaészlelés: | 1/10 | 5. gyógyítás: | 5/59 (+56%) | 6. titkosírás: | 2/10 |
7. felderítés: | 5/87 | 8. teológia: | 1/26 (+17%) | 9. taumaturgia: | 10/79 (+63%) |
10. pszi: | 8/12 (+11%) | 11. zárnyitás: | 3/41 | 12. vadászat: | 1/52 |
13. bányászat: | 3/93 | 14. főzés: | 2/13 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz szögletes követ (#17) (max. 7 darabot ) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
szintszívó (#96), szintszívó lények (#9097) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 8 vp; taumaturgia: 12 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Építs számomra újabb oltárt. |
2.) Áldozz fel számomra két grifftojást. |
3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.] |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). városháza (685): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 21, 22, 24, 25, 33. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mest. gerjesztés (184) |
kasztrop.kitágulás (197) |
mágikus kisülés (218) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
szórd két kézzel (397) |
jégrúna (398) |
jégvihar generálása (407) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1230 TU szükséges.) |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
15 | arany (#50) | 2 | bumeráng (#249) | 1 | smaragd védőgyűrű (#223) | |||
1 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | éjkő (#2369) | 1 | Eldaran karkötője (#373) | |||
2 | kaja (#2) | 2 | madártoll (#112) | 1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
4 | spiritusz (#170) | 1 | sullár hólyag (#168) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
5 | tinta (#101) | 1 | xirnox szív (#213) |
72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | |
56 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
58 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) |
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) |
goblin (#21) | drótszőrű pincsi (#22) | királygyík (#26) | surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) |
sünmedve (#33) | acélkolosszus (#35) | gorombilla (#38) | lebegő gomba (#39) | óriás patkány (#42) |
tigroszlán (#43) | Duer-ork (#45) | Tugt-ork (#46) | csontváz (#48) | zombi (#49) |
bakkura (#52) | bo-skorpió (#54) | rőtmanó (#55) | félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) |
rájanyék (#58) | pókvadász (#59) | drasmólyom (#60) | hegyi rák (#61) | kőevő (#62) |
varkaudar (#64) | goldugar (#65) | vízionár (#66) | húsevő magszim (#67) | evaporőr (#69) |
garokk (#73) | tintacsiga (#74) | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | gyilkos sallank (#85) |
kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) | szintszívó (#96) |
piromenyét (#99) | szőrös pók (#100) | sullár (#101) | uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) |
nyuhaj karbin (#110) | sóhajtó dorony (#112) | süvítő rája (#113) | vérszomjas csüldő (#114) | törpemammut (#115) |
gyilkos tetű (#116) | mutáns pók (#117) | trappoló dinymák (#118) | emberevő (#119) | tetemember (#123) |
manifesztátor (#124) | útonálló (#130) | orgyilkos (#131) | élőholt mirg (#135) | karmos tankány (#137) |
proteinfecske (#139) | acéldarázs (#140) | fémbontó szójer (#150) | autentikus vámpír (#154) | sírlidérc (#172) |
élőholt mágus (#175) | óriás csontváz (#176) | karmazsin huhogó (#185) | szeppent rákfatty (#186) | élőholt quwarg (#202) |
drónkeselyű (#208) | massza (#217) | manaelementál (#290) | ork sámán (#345) | khór darázs (#348) |
északi aurach (#350) | halálmadár (#351) | láplidérc (#352) | kérődző etra (#368) | csontlepke (#746) |
Quirov (#975) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | szöges bunkó (#8) | bunkósbot (#9) | dárda (#10) |
$csontkés (#11) | csontszurony (#12) | sünmedve tüske (#14) | $vadász tatu bőr (#15) | $bordacsont (#16) |
szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | fúvócső (#20) | ormánygőte csont (#21) |
tüske (#22) | kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) | gyenge méreg (#26) | víz (#27) |
ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) | smirglibokor (#31) | szeksztáns (#32) |
lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tűzbokor (#35) | fáklya (#36) | drótszőr (#37) |
gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) | kis vaskulcs (#40) | távcső (#42) | tükör (#43) |
királygyík bőr (#44) | krómkaktusz (#46) | $surranó kígyó bőr (#47) | $antilopbőr (#48) | arany (#50) |
bőrpáncél (#51) | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | tigroszlán fog (#63) | csontszablya (#64) |
szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) | rézsisak (#72) | $csontkulcs (#74) | rát-fa (#77) |
mászókarom (#78) | korongfa (#79) | lapkorong (#80) | mérleg (#81) | zöld üveg (#82) |
olvasztókemence (#86) | $bronzhegyű lándzsa (#87) | mély kút (#93) | bronzhegyű nyíl (#94) | bakkura bőr (#95) |
$rákpáncél (#97) | $fekete gyöngy (#99) | aranyló ugarhéj (#100) | tinta (#101) | vízionár szem (#102) |
$magszim bél (#103) | evaporőr háj (#105) | madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) |
móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) | púderszikla (#118) | púderkő (#119) | $mandibulapenge (#125) |
sallank karom (#128) | $hebrencs állkapocs (#130) | ubuk tüske (#131) | hóhérbimbó (#132) | csuklyavirág (#133) |
gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | rúnakő (#136) | ubuk dobónyíl (#138) | villám szimbólum (#145) |
oltár (#146) | $szvó-ektoplazma (#151) | $vasérc (#152) | $pirkit (#153) | vaskohó (#155) |
világítótorony (#156) | vassisak (#160) | nagy vaspajzs (#161) | vasvért (#164) | sullár hólyag (#168) |
uzbány csőr (#169) | spiritusz (#170) | nekrofun (#173) | vashegyű nyíl (#176) | mínosz-kúp (#178) |
grifftojás (#179) | ovimon-bokor (#206) | ovimon-bogyó (#207) | óriás lián (#208) | szuperkötél (#209) |
$dorony tüdő (#212) | $xirnox szív (#213) | manifeszt.nyúlvány (#214) | smaragd védőgyűrű (#223) | $orgyilkos tőr (#225) |
$acélpengőke (#231) | furulya (#233) | $tankány karom (#237) | pular kristály (#239) | pszi kő (#248) |
bumeráng (#249) | szent kehely (#257) | isteni könnycsepp (#260) | bíbor erőöv (#291) | Fairlight köpenye (#303) |
varázskő (#305) | arany papi karkötő (#309) | gyógykenőcs (#313) | ezüstdarab (#326) | csontpálca (#329) |
huhogó bibe (#332) | rákfatty váladék (#333) | quwarg tojás (#360) | ezüsttollú nyíl (#363) | phua-kúp (#372) |
Eldaran karkötője (#373) | fény szentélye (#376) | moa üveggömb (#383) | szent tölgyfa (#393) | álomvirág (#395) |
$álompor (#396) | főutca (#399) | ház (#400) | aranypikkely (#415) | agyartőr (#420) |
törpe bánya (#435) | arany masszariasztó (#437) | szent liget (#439) | kvazár kesztyű (#445) | zangrozi csizma (#451) |
barátság szent tüze (#484) | sárkánytanya (#492) | Chara-din monolitja (#534) | darázsszárny (#652) | darázsfarok (#654) |
aurach fog (#657) | aurach bőr (#658) | Tiume batyuja (#660) | tímárkunyhó (#684) | rinóbőr öv (#685) |
ryuku kopja (#694) | manóodú (#698) | sötét kámzsa (#699) | művészi porolit (#720) | varkaudar csont (#1113) |
sámán gyógykenőcs (#1139) | Rodger kezdő üstje (#1167) | tűzrakó hely (#1169) | malom (#1204) | megsemmisítő (#1540) |
fenőkő (#1618) | krónika (#1725) | Beholder csapda (#2107) | mind. kristálya (#2264) | éjkő (#2369) |
halálbokor (#2370) | halálvirág (#2371) |
főtt étel (#1) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása AA tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása AMT kalandozó MXTU - MXTU átadása AT kalandozó TU - TU átadása AV forma ? alakváltás BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BB tárgy darab - berakás bankszéfbe BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BEAJ kalandozó - beajánlás Közös Tudatba BEEN kalandozó 20 belépés engedélyezése CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DD tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par.tárgy eldobása DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EE tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy eladása EF TU [képesség] (10/7)*TU Tudati Energia Fejlesztés EK sorszám ? ? ? tudati energia kisütése ÉP épület TVP TVP építkezés ERKI [kaland.] 20 erőszakos kilép(tet)és EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKÉR [kaland.] - feloszl/felfügg. kérése FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver [darab] - felt. lőfegyver használat FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat FVK százalék - feltételes varázskő használat FTV varázslat élőlény - feltételes T/V varázslat FVH szint - felt. T/V mágia használat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyűjtés IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KB tárgy darab - kivét bankszéfből KIEN kalandozó - K.T.-ból kilépés enged. KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3-4 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖKI - Közös Tudatból kilépés KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTL létszám vezető - Közös Tudat létrehozása KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás OV 0-5 - óvatosság labirintusban P pszi [param1] [param2] 5(?) pszi képesség használata PBE pénz [kalandozó] [hányszor] - pénz berakása bankba PKI pénz [hányszor] - pénz kivétele bankból SE próbaszám ? jellempróba-segítség T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TK kaland kalandozó ? többszemélyes kalandra indulás TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VTN varázslat 35 var. tanulása mestertől ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal |
Strucclábak | Izmos hát | A ló kitartása | Ragadozó | Izmosabb hát |
A vadász kitartása | Párduclábak | Tigroszlán karmok | Sasszárnyak | Gyökerek |
Teljes transzformáció | Testújjáépítés | Álcázás | Auracsatorna |