Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2015. aug. 27. 15h:07' EZ A 553. JÁTÉKHETED, 301. FORDULÓD 554. játékheted kezdete: szept. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 27 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1731 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 112 203 147 | elmormolod a 112. varázslatot a 203. varázslatot a 147. varázslatot |
* 2. KP: v 1 999 25 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 3. KP: vv 28 224 23 | elmormolod a 28. varázslatot a 224. varázslatot a 23. varázslatot |
* 4. KP: v 6 999 16 | elmormolod a 6. varázslatot |
* 5. KP: im 0 0 0 | imádkozol |
* 6. KP: vv 19 88 137 | elmormolod a 19. varázslatot a 88. varázslatot a 137. varázslatot |
* 7. KP: vv 220 73 73 | elmormolod a 220. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
* 8. KP: p 65 2 0 | használod a 65. pszi képességet |
* 9. KP: h 1167 14 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 10. KP: v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
hu 427 1549 215 | hulladék: 427 1549 215 |
dd 36 207 119 | eldobod a 36. tárgyat a 207. tárgyat a 119. tárgyat |
kb 2203 9 | kiveszel a bankból a 2203. tárgyat (9 darabot) |
dx | repítsen a d.ex.m. |
v 15 68 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
153 | 154 | 155 | |
55 | |
|
|
56 | |
|
|
57 | |
|
|
[143,61] Lakott területre érkeztél. A varkaudar-thargodan háború óta megerősödtek a biztonsági intézkedések, te is belefutsz egy megerősített őrjáratba. A katonák már majdnem elmennek melletted, amikor meglátják a kitűződet. Egyből körbevesznek, és trágár kifejezések közepette adófizetésre szólítanak fel. Túl sokan vannak, ráadásul a közelben látsz pár csatamágust is. Így végül ellenkezés nélkül fizeted ki a 16 aranyat. Ezt olcsón megúsztad! Nem biztos, hogy a yaurr városokban járva nyíltan kellene viselned a kitűződet! A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete lótuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy sárkánytanyát. Utad során felfedezel egy borkonyó cserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyöngymangó bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Találsz egy szent tölgyfát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat.
be 702 6 | bemész a 702. épületbe |
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a qwarg rohamosztagos nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Marokra fogva az ezüsttőrt a másikra támadsz. {GYD:} Ezüsttőrrel megdöfködöd a qwarg rohamosztagos testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Nitmák pengével megvagdalod a qwarg rohamosztagos jobb középső lábát. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (7 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) {GYD:} Ezüsttőrrel megdöfködöd a qwarg rohamosztagos bal oldalát. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével néhányszor megcsapod a qwarg rohamosztagos jobb vállát. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 6 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (5 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) {GYD:} Ezüsttőrrel megdöfködöd a qwarg rohamosztagos testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével megkarcolod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Csáprágójával a 2 qwarg rohamosztagos megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 457 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 506, sebződés: 42, gyógyulás: 10, összesen: -32 ÉP}
(Továbbmész...) [155,55] Síkság, továbbra is csak síkság. Utad során felfedezel egy márványtornyot. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Steven McCar, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bepréseled magad az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. Morgást hallasz a fal mellől. Ahogy odapillantasz, egy sötét alakot látsz megmozdulni. Egy kőkorszaki szaki!
A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. (A tükörpáncél védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Vad csatakiáltással, felemelve az ezüsttőrt ellenfeledre támadsz. {GYD:} Ezüsttőrrel több döféssel felnyársalod a kőkorszaki szaki sziklafejét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Nitmák pengével egy hatalmas csapással felmetszed a kőkorszaki szaki kőtestét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A kőkorszaki szaki összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. [kőszem ládikóba-> (143,61)-> 5 arany, -2 ÉP] 725 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {GYD:} Mágusölővel párszor kilyukasztod a kultúrmasztodon testét. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). {GYD:} Nitmák pengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a kultúrmasztodon bal első lábát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A kultúrmasztodon szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A kultúrmasztodon összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 18 kaját. 2 722 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 339, sebződés: 33, gyógyulás: 72, összesen: +39 ÉP}
be 1215 15 | bemész az 1215. épületbe |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 63 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ősdentor testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt a másikra ugrasz. {GYD:} Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ősdentor testét. (5 támadással 299 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). {GYD:} Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod az ősdentor jobb vállát. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 56 életpontot vesztettél. {GYD:} Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod az ősdentor ragyás testét. (2 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). {GYD:} Nitmák pengével épp hogy eltalálod az ősdentor testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az ősdentor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 62 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az ősdentor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (143,61)-> 35 arany, -2 ÉP] 4 165 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 628, sebződés: 225, gyógyulás: 133, összesen: -92 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
m 1 2 3 | mozogsz északkeletre, keletre, délkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy energiafolyam varázslattal köszönt csatapartnered. 67 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Elszántan a másikra rontasz. Ezüsttőrrel néhányszor teljesen átdöföd a Raia szent lovagja jobb oldalát. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével párszor kilyukasztod a Raia szent lovagja jobb lábát. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Ezüsttőrrel épp hogy megszúrod a Raia szent lovagja bal oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével végigvágod a Raia szent lovagja bal lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! A Raia szent lovagja összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 3 051 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 344, sebződés: 115, gyógyulás: 10, összesen: -105 ÉP}
(Továbbmész...) [156,54] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A feléd közeledő quwarg parafenomén mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Itt csata lesz.
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén jobb középső lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Meglengetve az ezüsttőrt a másikra támadsz. Ezüsttőrrel több döféssel felnyársalod a quwarg parafenomén potrohát. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével kegyetlenül összevagdalod a quwarg parafenomén testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 45 életpontot vesztettél. Nyelvét a quwarg parafenomén feléd löki, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 289 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 51, gyógyulás: 2, összesen: -49 ÉP}
(Továbbmész...) [157,55] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy Raia szent lovagja. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiafolyam. 78 életpontot vesztettél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Raia szent lovagja fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Elszántan ellenfeledre támadsz. {GYD:} Ezüsttőrrel néhányszor teljesen átdöföd a Raia szent lovagja testét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével kegyetlenül összevagdalod a Raia szent lovagja jobb lábát. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) A Raia szent lovagja fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Isteni hited kicsit megrendült! A Raia szent lovagja összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 3 051 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 99, gyógyulás: 5, összesen: -94 ÉP}
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Megmarkolva az ezüsttőrt a másikra rohansz. {GYD:} Ezüsttőrrel tökéletesen perforálod az ezoterikus mardel testét. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével megcsapod az ezoterikus mardel bal vállát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 129 életpontot sebeztél. Az ezoterikus mardel állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 9 drótszőrt. [drótszőr ládikóba-> (143,61)-> 18 arany, -2 ÉP] 1 583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
kut 20 20 10 | kutatsz 20 pontért |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Vad csatakiáltással, felemelve az ezüsttőrt ellenfeledre ugrasz. Ezüsttőrrel felnyársalod a bundás csirmáz testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével kilukasztod a bundás csirmáz jobb hátsó lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A bundás csirmáz megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A bundás csirmáz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:} Ezüsttőrrel tökéletesen perforálod a drasmólyom bal oldalát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével alaposan megvágod a drasmólyom testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 118 életpontot sebeztél. Csőrével a drasmólyom nem tudott megsebezni. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 161 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre támadsz. {GYD:} Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 282 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a kputtyintó csalán testét. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 127 életpontot sebeztél. A kputtyintó csalán meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. [ragasztó ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 884 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 545, sebződés: 14, gyógyulás: 4, összesen: -10 ÉP}
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a massza testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Marokra fogva az ezüsttőrt a másikra rontasz. {GYD:} Ezüsttőrrel tökéletesen perforálod a massza pöffedt fejét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével többször mélyen végigmetszed a massza testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 141 életpontot sebeztél. Beléd öklel a massza! bal karodat és kezedet találja el. (3 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A massza többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A massza összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 moa kristályt. 2 962 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 375, sebződés: 101, gyógyulás: 21, összesen: -80 ÉP}
(Továbbmész...) [159,57] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli.
(Továbbmész...) [160,58] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely délről folyik északra. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Találsz egy gumifát. Látsz egy Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Elena előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.
m 4 | mozogsz délre |
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Marokra fogva az ezüsttőrt ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Ezüsttőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével párszor kilyukasztod a quwarg királynő fejét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
kut 20 20 10 | kutatsz 20 pontért |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy gyóntatás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. 45 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiafolyam varázslatot, majd rád küldi. 83 életpontot vesztettél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a trikornis herceg testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Marokra fogva az ezüsttőrt a másikra ugrasz. {GYD:} Ezüsttőrrel megdöfködöd a trikornis herceg testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével párszor kilyukasztod a trikornis herceg farkát. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a trikornis herceg szarva. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-5 varázspont.) Apró rúgást kapsz a trikornis herceg patájától. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Purifikálódsz. (+3 jóság.) Ezüsttőrrel megdöfködöd a trikornis herceg fehér hátát. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével súrolod a trikornis herceg hófehér sörényét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 132 életpontot sebeztél. A trikornis herceg többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A trikornis herceg szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Aurád tisztul. (+2 jóság.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 trikornis szarvat. 3 519 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 537, sebződés: 177, gyógyulás: 11, összesen: -166 ÉP}
ef 17 520 | energia fejlesztése 17 |
* 1. BP: kf 253 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat |
* 2. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: h 1271 68 0 | használod az 1271. tárgyat |
* 4. BP: hh 1228 1554 1534 | használod az 1228. tárgyat az 1554. tárgyat az 1534. tárgyat |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a ro'galhal kísértet testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel többször eltalálod a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a ro'galhal kísértet szellemtestét. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Olyan ütéseket kapsz a jobb lábadra, hogy azt hiszed, eltört. (2 támadástól 318 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +64 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Nem akarsz kinyúlni. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 365, sebződés: 318, gyógyulás: 64, összesen: -254 ÉP}
* 5. BP: ep 534 100 0 | építed az 534. tárgyat 32 pontért |
Erő: | 39 (60) | Szint: | 33 | Merészség: | 8/10 | Magasság: | 106 cm |
IQ: | 44 (55) | Támadás: | 68 (71) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 39 kg |
Ügyesség: | 38 (50) | Védekezés: | 84 (90) | Menekülés: | 18 % | Életkor: | 97/156 év |
Egészség: | 35 (44) | Életpont: | 526/46 | Jellem: | gonosz (535) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 33 (52) | Varázspont: | 1496/0 | Pénz: | 10955 arany | Kép. pont: | 66 |
Tudatpont: | 80/0 | Pszi pont: | 173/108 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/34 | ökölvívás: | 28/22 (+2%) | szúrófegyverek: | 14/65 (+51%) |
vágófegyverek: | 31/66 (+5%) | ütőfegyverek: | *20/102 | dobófegyverek: | 32/7 (+7%) |
Feltételes fegyverváltás: ezüsttőr (#322) << mágusölő (#422) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); bumeráng (#249) (12 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
161,60 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 189,101 |
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 61, 57 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 932 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 399 921 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 45/23 (-300%) | 2. nyomkövetés: | 49/44 | 3. lopás: | 1/43 (-300%) |
4. mászás: | 10/96 (+9%) | 5. csapdakészítés: | 21/93 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 11/95 (-300%) |
7. gyógyítás: | 39/90 | 8. titkosírás: | 3/45 | 9. felderítés: | 25/68 (-260%) |
10. szörnyidomítás: | 11/83 | 11. teológia: | 79/58 (+18%) | 12. taumaturgia: | 59/45 (+5%) |
13. szerencsejáték: | 1/21 | 14. versengés: | 8/41 | 15. harcművészetek: | 25/16 |
16. zene: | 9/49 | 17. szörnyismeret: | 30/31 | 18. pszi: | 25/45 (+11%) |
19. zárnyitás: | 13/18 (-300%) | 20. vadászat: | 5/75 | 21. bányászat: | 12/67 |
22. úszás: | 7/84 | 23. főzés: | 2/23 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 26 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 33% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz sötét italt (#284) (max. 10 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 12 darabot ), bumerángot (#249) (max. 12 darabot ), kerek követ (#19) (max. 12 darabot ), mászókampót (#165) (max. 1 darabot, csak egyszer), vadászkést (#1264) (max. 1 darabot, csak egyszer), kristályfolyadékot (#449) (max. 2 darabot ), púderkövet (#119) (max. 1 darabot ) |
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219) |
gonoszkodsz max. 10 TVP-ért |
mászol max. 105 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50) |
tetemember (#123), jók (#990), Cseresznyevirág (#1184) (csak egyszer), Vemhes Guppi (#4528), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), kputtyintó csalán (#247) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
ember (#1), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | infralátás (#171, 8 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP) | káoszcsapás (#200, 10 VP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) |
álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) | mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) | káosz szava (#207, 25 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | Chara-din lesújt (#223, 25 VP) |
ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 20 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
csupasz izom (#28) | jellemrejtés (#23) | szemmelverés (#137) | hatalomvarázs (#220) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
káoszcsapás (#200), káosz szava (#207), Chara-din lesújt (#223) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), hhaar burka II (#162), agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzgolyó (#155) | >> | kardszárnyú pocok (#152) | tűzgolyó (#155) | >> | quwarg királynő (#153) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ezoterikus mardel (#184) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +7 védettség;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Remélem, elindultál már a hozzám vezető ösvényen: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%! |
2.) Mostanra már elég fekete - azaz visszafordíthatatlanul fekete kell, hogy legyen a lelked. Oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal, és érd el a 666-os gonoszságot! |
3.) Lássuk, totális uralmad van-e a mágia felett: Költs el egyetlen körben legalább 500 VP-t a V parancs használatával! |
HŐSTETTEID |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 91 (limit: 669), a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 2, a pontszámod: 13 584. |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XL. olimpián. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 76, pontszámod: 912. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 524, a megölt vezérek száma: 3, a pontszámod: 72 935. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
a kapcsolat (248) |
a monolit imádása (264) |
a butaság ára (273) |
ima a monolitokért (276) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
isteni áldás (318) |
monolit érzékelés (341) |
a mágia szeretete (393) |
káoszmágia (400) |
a káosz elszabadul (410) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 50 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 247 TU szükséges.) |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 67 TU. szükséges még: 43 TU. |
vakmerőség (526) OK |
gyűjtögető életmód (533) OK |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 29 TU. szükséges még: 121 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | balkezes gyűrű (#1549) | 10 | fáklya (#36) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | őstroll agyaló (#427) | 15 | ovimon-bogyó (#207) | 4 | praglonc hártya (#215) | |||
2 | púderkő (#119) | 4 | rájabőr (#404) | 4 | ramit kő (#226) | |||
1 | ubuk dobónyíl (#138) | 2 | víz (#27) | 1 | aranypikkely (#415) | |||
1 | szopókő (#259) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1263 | arany (#50) | 6 | borkonyó bibe (#312) | 2 | ezüsttőr (#322) | |||
3 | kaja (#2) | 3 | kaktusztüske (#114) | 6 | madártoll (#112) | |||
10 | moa kristály (#2203) | 1 | pirkit (#153) | 1 | polip szívóka (#391) | |||
1 | sötét tekercs (#535) | 3 | trikornis szarv (#198) | 1 | vasérc (#152) |
153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | |
53 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
54 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
55 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
56 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
58 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|