300. forduló, 302. forduló, Lorelai összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2015. aug. 27. 15h:07'
EZ A 553. JÁTÉKHETED, 301. FORDULÓD
554. játékheted kezdete: szept. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1731
SZÁMLA : XXXX

LORELAI KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [154,56] koordinátán.
Zsarátnok, amikor összefutottatok, adott neked egy szopókövet és egy aranypikkelyt. A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+17 tvp ). Halk zeneszó furakszik bele az álmodba, majd hamarosan követik az illatok, a ruha simogatása testeden... Egy bál forgataga vesz körül, ahol majd' mindenki a terem közepén forgolódó párt nézi. Magas, fess fiatalember táncol egy karcsú, éjkék ruhákat viselő leánnyal. A lány tényleg gyönyörű, érthető partnere odaadása. A füledben mégis csak az a pár szó visszhangzik, amit suttognak: Szegény, hát nem tudja? A Herceg leánya...
Az aranytermő erszény 55 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 polip szívókát. A teremtés zsákja létrehozott 1 pirkitet. A teremtés zsákja létrehozott 1 vasércet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+61 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+341 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+89 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-1 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+13 tudatpont.)

* 1. KP: vv 112 203 147 elmormolod a 112. varázslatot a 203. varázslatot a 147. varázslatot
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 465.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szvó-ektoplazma). [0 pontot használtál fel, van még 465.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 purifikátor háj). [0 pontot használtál fel, van még 465.]

* 2. KP: v 1 999 25 elmormolod az 1. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 25 életpontot tudsz így gyógyulni. [-20 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 460.]

* 3. KP: vv 28 224 23 elmormolod a 28. varázslatot a 224. varázslatot a 23. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+9 erő). [-20 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 458.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 458.]
Fürgén varázsolsz! Működni kezd a jellemtükör. [-20 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 456.]

* 4. KP: v 6 999 16 elmormolod a 6. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső mozdulattal előhívod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-20 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 451.]

* 5. KP: im 0 0 0 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 451.]

* 6. KP: vv 19 88 137 elmormolod a 19. varázslatot a 88. varázslatot a 137. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-20 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 449.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Szétrobbantottál 1 szopókövet! [-21 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 447.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz a szemmelverésre. [-20 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 445.]

* 7. KP: vv 220 73 73 elmormolod a 220. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 443.]
Fürgén varázsolsz! Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 438.]
Beizzik a turbómágia. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 433.]

* 8. KP: p 65 2 0 használod a 65. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Megtelsz energiával. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 gonoszság.) [-10 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 423.]

* 9. KP: h 1167 14 0 használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban mákrózsa virág, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 423.]

* 10. KP: v 15 312 6 elmormolod a 15. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új borkonyó bibe. [-42 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 393.]

hu 427 1549 215 hulladék: 427 1549 215
Hulladék, ezért nem gyűjtesz őstroll agyalót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz balkezes gyűrűt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz praglonc hártyát. [0 pontot használtál fel, van még 393.]

dd 36 207 119 eldobod a 36. tárgyat a 207. tárgyat a 119. tárgyat
Elhajítasz 10 fáklyát. Elhajítasz 15 ovimon-bogyót. Elhajítasz 2 púderkövet. [0 pontot használtál fel, van még 393.]

kb 2203 9 kiveszel a bankból a 2203. tárgyat (9 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 9 moa kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 393.]

dx repítsen a d.ex.m.
Sajnálom, de nem tudom értelmezni ezt az utasítást, mert a paramétereinek 1 és 20 között kell lennie. [0 pontot használtál fel, van még 393.]

v 15 68 6 elmormolod a 15. varázslatot
Egy körben max. 6 tárgyat szaporíthatsz. [0 pontot használtál fel, van még 393.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

153 154 155
55
56
57

[143,61] Lakott területre érkeztél. A varkaudar-thargodan háború óta megerősödtek a biztonsági intézkedések, te is belefutsz egy megerősített őrjáratba. A katonák már majdnem elmennek melletted, amikor meglátják a kitűződet. Egyből körbevesznek, és trágár kifejezések közepette adófizetésre szólítanak fel. Túl sokan vannak, ráadásul a közelben látsz pár csatamágust is. Így végül ellenkezés nélkül fizeted ki a 16 aranyat. Ezt olcsón megúsztad! Nem biztos, hogy a yaurr városokban járva nyíltan kellene viselned a kitűződet! A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete lótuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy sárkánytanyát. Utad során felfedezel egy borkonyó cserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyöngymangó bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Találsz egy szent tölgyfát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat.

Van itt egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
Eladsz 1 balkezes gyűrűt 200 aranyért, 1 őstroll agyalót 250 aranyért, 4 praglonc hártyát 800 aranyért, 4 rájabőrt 12 aranyért, 4 ramit követ 12 aranyért.
Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
[-50 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 383.]

be 702 6 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni dobófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 dobófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 160 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 333.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[154,56] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy csapat qwarg rohamosztagos. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a qwarg rohamosztagos nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Marokra fogva az ezüsttőrt a másikra támadsz. {GYD:} Ezüsttőrrel megdöfködöd a qwarg rohamosztagos testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Nitmák pengével megvagdalod a qwarg rohamosztagos jobb középső lábát. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (7 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) {GYD:} Ezüsttőrrel megdöfködöd a qwarg rohamosztagos bal oldalát. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével néhányszor megcsapod a qwarg rohamosztagos jobb vállát. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 6 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (5 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) {GYD:} Ezüsttőrrel megdöfködöd a qwarg rohamosztagos testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével megkarcolod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Csáprágójával a 2 qwarg rohamosztagos megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 457 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 506, sebződés: 42, gyógyulás: 10, összesen: -32 ÉP}

Észreveszel egy kristálypalotát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívői építették. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [155,55] Síkság, továbbra is csak síkság. Utad során felfedezel egy márványtornyot. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Steven McCar, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bepréseled magad az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. Morgást hallasz a fal mellől. Ahogy odapillantasz, egy sötét alakot látsz megmozdulni. Egy kőkorszaki szaki!

A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. (A tükörpáncél védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Vad csatakiáltással, felemelve az ezüsttőrt ellenfeledre támadsz. {GYD:} Ezüsttőrrel több döféssel felnyársalod a kőkorszaki szaki sziklafejét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Nitmák pengével egy hatalmas csapással felmetszed a kőkorszaki szaki kőtestét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A kőkorszaki szaki összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. [kőszem ládikóba-> (143,61)-> 5 arany, -2 ÉP] 725 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A plafonból misztikus, kék színű fény kezd szűrődni. Döbbenetes! A fénynél keresgélni kezdesz. Az egyik sarokban találsz 1 kis vaspajzsot [kis vaspajzs ládikóba-> (143,61)-> 23 arany, -2 ÉP]. Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy kultúrmasztodon nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {GYD:} Mágusölővel párszor kilyukasztod a kultúrmasztodon testét. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). {GYD:} Nitmák pengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a kultúrmasztodon bal első lábát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A kultúrmasztodon szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A kultúrmasztodon összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 18 kaját. 2 722 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 339, sebződés: 33, gyógyulás: 72, összesen: +39 ÉP}

[42 pontot használtál fel, van még 291.]

be 1215 15 bemész az 1215. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 291.]

m 6 mozogsz nyugatra
[154,55] Továbbra is síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy ősdentor. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 63 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ősdentor testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt a másikra ugrasz. {GYD:} Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ősdentor testét. (5 támadással 299 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). {GYD:} Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod az ősdentor jobb vállát. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 56 életpontot vesztettél. {GYD:} Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod az ősdentor ragyás testét. (2 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). {GYD:} Nitmák pengével épp hogy eltalálod az ősdentor testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az ősdentor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 62 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az ősdentor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (143,61)-> 35 arany, -2 ÉP] 4 165 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 628, sebződés: 225, gyógyulás: 133, összesen: -92 ÉP}

Utad során felfedezel egy borkonyó cserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (143,61)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Dred Hornwill előtt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. [7 pontot használtál fel, van még 284.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 284.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 284.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 284.]

m 1 2 3 mozogsz északkeletre, keletre, délkeletre
[155,54] Síkság, továbbra is csak síkság. Oldalt pillantva, meglátsz egy xantusz-kaktuszt. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy Raia szent lovagja közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy energiafolyam varázslattal köszönt csatapartnered. 67 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Elszántan a másikra rontasz. Ezüsttőrrel néhányszor teljesen átdöföd a Raia szent lovagja jobb oldalát. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével párszor kilyukasztod a Raia szent lovagja jobb lábát. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Ezüsttőrrel épp hogy megszúrod a Raia szent lovagja bal oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével végigvágod a Raia szent lovagja bal lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! A Raia szent lovagja összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 3 051 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 344, sebződés: 115, gyógyulás: 10, összesen: -105 ÉP}


(Továbbmész...) [156,54] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A feléd közeledő quwarg parafenomén mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Itt csata lesz.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén jobb középső lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Meglengetve az ezüsttőrt a másikra támadsz. Ezüsttőrrel több döféssel felnyársalod a quwarg parafenomén potrohát. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével kegyetlenül összevagdalod a quwarg parafenomén testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 45 életpontot vesztettél. Nyelvét a quwarg parafenomén feléd löki, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 289 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 51, gyógyulás: 2, összesen: -49 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mákrózsa bokrot. Észreveszel egy malmot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.

(Továbbmész...) [157,55] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy Raia szent lovagja. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiafolyam. 78 életpontot vesztettél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Raia szent lovagja fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Elszántan ellenfeledre támadsz. {GYD:} Ezüsttőrrel néhányszor teljesen átdöföd a Raia szent lovagja testét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével kegyetlenül összevagdalod a Raia szent lovagja jobb lábát. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) A Raia szent lovagja fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Isteni hited kicsit megrendült! A Raia szent lovagja összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 3 051 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 99, gyógyulás: 5, összesen: -94 ÉP}

Felfedeztél egy gumifát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (143,61)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy szárnyas gömböc. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy ezoterikus mardel közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Megmarkolva az ezüsttőrt a másikra rohansz. {GYD:} Ezüsttőrrel tökéletesen perforálod az ezoterikus mardel testét. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével megcsapod az ezoterikus mardel bal vállát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 129 életpontot sebeztél. Az ezoterikus mardel állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 9 drótszőrt. [drótszőr ládikóba-> (143,61)-> 18 arany, -2 ÉP] 1 583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 3 kaktusztüske. Elteszed őket. [21 pontot használtál fel, van még 263.]

kut 20 20 10 kutatsz 20 pontért
Keresni, kutatni kezdesz. Sajnos semmilyen rejtett vagy eldobott tárgyat nem találtál. [20 pontot használtál fel, van még 243.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[158,56] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy grok-képződményt. Látsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Biztosítva magad, nagyon lassan megmászod a grok-képződményt. A hosszú, embert próbáló mászás után kissé remegő tagokkal kapaszkodsz be a furcsa képződmény felső részébe. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy bundás csirmáz!

Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Vad csatakiáltással, felemelve az ezüsttőrt ellenfeledre ugrasz. Ezüsttőrrel felnyársalod a bundás csirmáz testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével kilukasztod a bundás csirmáz jobb hátsó lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A bundás csirmáz megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A bundás csirmáz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy drasmólyom!

Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:} Ezüsttőrrel tökéletesen perforálod a drasmólyom bal oldalát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével alaposan megvágod a drasmólyom testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 118 életpontot sebeztél. Csőrével a drasmólyom nem tudott megsebezni. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 161 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 8 aranyat. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy kputtyintó csalán! Ezt kerested. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre támadsz. {GYD:} Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 282 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a kputtyintó csalán testét. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 127 életpontot sebeztél. A kputtyintó csalán meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. [ragasztó ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 884 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 545, sebződés: 14, gyógyulás: 4, összesen: -10 ÉP}


Békés nézelődésedet egy felbőszült massza zavarja meg. Hát ez vajon hogy kerül ide!

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a massza testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Marokra fogva az ezüsttőrt a másikra rontasz. {GYD:} Ezüsttőrrel tökéletesen perforálod a massza pöffedt fejét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével többször mélyen végigmetszed a massza testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 141 életpontot sebeztél. Beléd öklel a massza! bal karodat és kezedet találja el. (3 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A massza többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A massza összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 moa kristályt. 2 962 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 375, sebződés: 101, gyógyulás: 21, összesen: -80 ÉP}


(Továbbmész...) [159,57] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.

(Továbbmész...) [160,58] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely délről folyik északra. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Találsz egy gumifát. Látsz egy Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Elena előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.

[37 pontot használtál fel, van még 206.]

m 4 mozogsz délre
[160,59] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg királynő. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Marokra fogva az ezüsttőrt ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Ezüsttőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével párszor kilyukasztod a quwarg királynő fejét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Lord Kis Se orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. [7 pontot használtál fel, van még 199.]

kut 20 20 10 kutatsz 20 pontért
Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. Végül kimerülten feladod: semmi eredmény. [20 pontot használtál fel, van még 179.]

m 3 mozogsz délkeletre
[161,60] Még mindig az erdőben vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy ősi csatamezőt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (143,61)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Syrac Hold lábát masszírozza. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy trikornis herceg közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy gyóntatás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. 45 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiafolyam varázslatot, majd rád küldi. 83 életpontot vesztettél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a trikornis herceg testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Marokra fogva az ezüsttőrt a másikra ugrasz. {GYD:} Ezüsttőrrel megdöfködöd a trikornis herceg testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével párszor kilyukasztod a trikornis herceg farkát. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a trikornis herceg szarva. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-5 varázspont.) Apró rúgást kapsz a trikornis herceg patájától. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Purifikálódsz. (+3 jóság.) Ezüsttőrrel megdöfködöd a trikornis herceg fehér hátát. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével súrolod a trikornis herceg hófehér sörényét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 132 életpontot sebeztél. A trikornis herceg többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A trikornis herceg szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Aurád tisztul. (+2 jóság.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 trikornis szarvat. 3 519 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 537, sebződés: 177, gyógyulás: 11, összesen: -166 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [7 pontot használtál fel, van még 172.]

ef 17 520 energia fejlesztése 17
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-17 TU.] [119 pontot használtál fel, van még 53.]

* 1. BP: kf 253 0 0 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 53.]

* 2. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 48.]

* 3. BP: h 1271 68 0 használod az 1271. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 48.]

* 4. BP: hh 1228 1554 1534 használod az 1228. tárgyat az 1554. tárgyat az 1534. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 48.]
Kigondolod, melyik dalt játszd, majd megszólaltatod a Leoneydeas ködkürtjét. A tülkölés megteszi hatását, élőholt teremtmények hada vesz körül, akik a kürt hangjára érkeztek. A többség szétszéled a szélrózsa minden irányába, csupán egyetlen ro'galhal kísértet marad itt, hogy most azonnal végezzen veled!

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a ro'galhal kísértet testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel többször eltalálod a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a ro'galhal kísértet szellemtestét. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Olyan ütéseket kapsz a jobb lábadra, hogy azt hiszed, eltört. (2 támadástól 318 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +64 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Nem akarsz kinyúlni. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 365, sebződés: 318, gyógyulás: 64, összesen: -254 ÉP}

Hasznos kis hangszer ez a ködkürt, gondolod, és gyorsan elteszed a hátizsákodba. [16 pontot használtál fel, van még 32.]
Sajnos nincs elég TVP-d ahhoz, hogy a túloldalon kutakodhass, ezért most nem használod a quwarg teleportgömböt. [0 pontot használtál fel, van még 32.]

* 5. BP: ep 534 100 0 építed az 534. tárgyat 32 pontért
Ennyi TVP-ért a munkának nem lenne értelme. [0 pontot használtál fel, van még 32.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. 1 aranypikkely és 1 sötét tekercs megsemmisítette egymást. A sötét tekercsek szaporodnak. Micsoda öröm! A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-56 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 4, 25.
Jelenleg 2497 felépült monolit, és 11131 lerombolandó oltár van Ghallán. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. 4 kaját fal föl a pikkelyes ptog. 3 kaját habzsol be az ezoterikus mardel. Egy kaját bezabál a smaragd őrsárkány. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 32 pontod maradt, ebből a következő körre 32 pontot vihetsz át. Kapsz még 442 pontot. A következő körben tehát 474 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Lorelai, egy barna, hosszú hajú, zöld szemű gnóm nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Chara-din nagyhatalmú főpapja vagy. A Káosz Lordjai (#9147) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 301. fordulód.

Erő: 39 (60) Szint: 33 Merészség: 8/10 Magasság: 106 cm
IQ: 44 (55) Támadás: 68 (71) Agresszió: 3 Testsúly: 39 kg
Ügyesség: 38 (50) Védekezés: 84 (90) Menekülés: 18 % Életkor: 97/156 év
Egészség: 35 (44) Életpont: 526/46 Jellem: gonosz (535) Tul. pont: 0
Szerencse: 33 (52) Varázspont: 1496/0 Pénz: 10955 arany Kép. pont: 66
Tudatpont: 80/0 Pszi pont: 173/108 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 3335 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 31 116 TP-t kaptál. Jelenleg 4 784 509 TP-d van. A következő szinthez még 215 491 TP szükséges. Trófeáid: magnetikus praglonc, őrjáratozó katona, kisebb quwarg isten. A 262. fordulódban 5026 arany került a bankszámládra. 6006 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/34 ökölvívás: 28/22 (+2%) szúrófegyverek: 14/65 (+51%)
vágófegyverek: 31/66 (+5%) ütőfegyverek: *20/102 dobófegyverek: 32/7 (+7%)

Feltételes fegyverváltás: ezüsttőr (#322) << mágusölő (#422) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); bumeráng (#249) (12 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
161,60 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 189,101
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 61, 57

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 932 év Átcsoportosítási és instabil keret: 399 921 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 45/23 (-300%) 2. nyomkövetés: 49/44 3. lopás: 1/43 (-300%)
4. mászás: 10/96 (+9%) 5. csapdakészítés: 21/93 (+5%) 6. csapdaészlelés: 11/95 (-300%)
7. gyógyítás: 39/90 8. titkosírás: 3/45 9. felderítés: 25/68 (-260%)
10. szörnyidomítás: 11/83 11. teológia: 79/58 (+18%) 12. taumaturgia: 59/45 (+5%)
13. szerencsejáték: 1/21 14. versengés: 8/41 15. harcművészetek: 25/16
16. zene: 9/49 17. szörnyismeret: 30/31 18. pszi: 25/45 (+11%)
19. zárnyitás: 13/18 (-300%) 20. vadászat: 5/75 21. bányászat: 12/67
22. úszás: 7/84 23. főzés: 2/23

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 26

FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 33% életpont alatt (sötét ital (#284))
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz sötét italt (#284) (max. 10 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 12 darabot ), bumerángot (#249) (max. 12 darabot ), kerek követ (#19) (max. 12 darabot ), mászókampót (#165) (max. 1 darabot, csak egyszer), vadászkést (#1264) (max. 1 darabot, csak egyszer), kristályfolyadékot (#449) (max. 2 darabot ), púderkövet (#119) (max. 1 darabot )
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
gonoszkodsz max. 10 TVP-ért
mászol max. 105 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50)
tetemember (#123), jók (#990), Cseresznyevirág (#1184) (csak egyszer), Vemhes Guppi (#4528), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), kputtyintó csalán (#247)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
ember (#1), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) infralátás (#171, 8 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP) káoszcsapás (#200, 10 VP) rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP)
álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) káosz szava (#207, 25 VP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) Chara-din lesújt (#223, 25 VP)
ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 20 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
csupasz izom (#28) jellemrejtés (#23) szemmelverés (#137) hatalomvarázs (#220)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
káoszcsapás (#200), káosz szava (#207), Chara-din lesújt (#223)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
hhaar burka (#32), hhaar burka II (#162), agytaposás (#180)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzgolyó (#155) >> kardszárnyú pocok (#152) tűzgolyó (#155) >> quwarg királynő (#153)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
ezoterikus mardel (#184) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +7 védettség;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Remélem, elindultál már a hozzám vezető ösvényen: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%!
2.) Mostanra már elég fekete - azaz visszafordíthatatlanul fekete kell, hogy legyen a lelked. Oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal, és érd el a 666-os gonoszságot!
3.) Lássuk, totális uralmad van-e a mágia felett: Költs el egyetlen körben legalább 500 VP-t a V parancs használatával!

HŐSTETTEID
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 91 (limit: 669), a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 2, a pontszámod: 13 584.
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XL. olimpián.
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 76, pontszámod: 912.
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 524, a megölt vezérek száma: 3, a pontszámod: 72 935.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a kapcsolat (248)
a monolit imádása (264)
a butaság ára (273)
ima a monolitokért (276)
fejleszt.gyümölcse (292)
isteni áldás (318)
monolit érzékelés (341)
a mágia szeretete (393)
káoszmágia (400)
a káosz elszabadul (410)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 50 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 247 TU szükséges.)
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 67 TU. szükséges még: 43 TU.
vakmerőség (526) OK
gyűjtögető életmód (533) OK
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 29 TU. szükséges még: 121 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 balkezes gyűrű (#1549) 10 fáklya (#36) 1 isteni könnycsepp (#260)
1 őstroll agyaló (#427) 15 ovimon-bogyó (#207) 4 praglonc hártya (#215)
2 púderkő (#119) 4 rájabőr (#404) 4 ramit kő (#226)
1 ubuk dobónyíl (#138) 2 víz (#27) 1 aranypikkely (#415)
1 szopókő (#259)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1263 arany (#50) 6 borkonyó bibe (#312) 2 ezüsttőr (#322)
3 kaja (#2) 3 kaktusztüske (#114) 6 madártoll (#112)
10 moa kristály (#2203) 1 pirkit (#153) 1 polip szívóka (#391)
1 sötét tekercs (#535) 3 trikornis szarv (#198) 1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

153 154 155 156 157 158 159 160 161 162
53
54
55
56
57
58
59
60
61
(154,55) ősdentor (#282), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720)
(154,56) qwarg rohamosztagos (#242), kristálypalota (#401), Leah oltár, 22. jellempróba
(155,54) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Chara-din monolitja (#534), 33. jellempróba, Raia szent lovagja (#239)
(155,55) márványtorony (#175), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), Dornodon oltár, kőkorszaki szaki (#109), kultúrmasztodon (#227)
(156,54) quwarg parafenomén (#248), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), malom (#1204)
(157,55) Raia szent lovagja (#239), gumifa (#38), Dornodon oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), 48. jellempróba, ezoterikus mardel (#184)
(158,56) grok-képződmény (#149), Leah oltár, 36. jellempróba, bundás csirmáz (#93), drasmólyom (#60), kputtyintó csalán (#247), massza (#217)
(160,58) patak, gumifa (#38), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(160,59) quwarg királynők (#153), oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(161,60) ősi csatamező (#263), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), trikornis herceg (#261), ro'galhal kísértet (#463)

Üzenet küldése a karakternek