Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jún. 22. 9h:32' EZ A 528. JÁTÉKHETED, 301. FORDULÓD 529. játékheted kezdete: jún. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #5188 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 5 |
* 1. KP: | t. energia kisütése: 324 |
* 2. KP: | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 14 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kronokukac farkát. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a kronokukac nyálkás farkát. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöfködöd a kronokukac nyálkás farkát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a kronokukac, épp csak megsuhint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-2 TVP). A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A lény idődet lopja (-3 TVP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1674 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 28, gyógyulás: 7, összesen: -21 ÉP}
* 3. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 4. KP: | VP spórolása: 15 |
* 5. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 6. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 15. varázslatot |
* 8. KP: | használod a 64. pszi képességet |
* 9. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 10. KP: | elmormolod a 169. varázslatot |
v 21 10 | elmormolod a 21. varázslatot |
tv 98 111 97 | támadó/véd. varázslat a 98. varázslatot a 111. varázslatot a 97. varázslatot |
bb 445 389 1 | beraksz a bankba a 445. tárgyat (389 darabot) |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
a 329 4718 20 | átadod a 329. tárgyat a 4718. kalandozónak (20 darabot) |
kf 111 94 | kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 94. tárggyal |
v 22 322 | elmormolod a 22. varázslatot |
a 427 5300 1 | átadod a 427. tárgyat az 5300. kalandozónak (1 darabot) |
a 1549 5367 1 | átadod az 1549. tárgyat az 5367. kalandozónak (1 darabot) |
bpb 1 | bef. parancs berakása: 1 |
a 504 5367 1 | átadod az 504. tárgyat az 5367. kalandozónak (1 darabot) |
a 1549 5300 1 | átadod az 1549. tárgyat az 5300. kalandozónak (1 darabot) |
at 5367 10 | TU-t adsz át az 5367. kalandozónak 10 |
at 1847 10 | TU-t adsz át az 1847. kalandozónak 10 |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 11 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a sziklaskorpió csillogó torát. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a sziklaskorpió kitines testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megsebzed a sziklaskorpió nyakát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a sziklaskorpió végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +13 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a sziklaskorpió, épp csak megsuhint. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált tyrannoszaurusz rex trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő sziklaskorpió trófeát. 1291 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás II hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 76, gyógyulás: 16, összesen: -60 ÉP}
(Továbbmész...) [360,64] Épületek tűnnek fel. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Bargvundgandendi még mindig itt téblábol a városban. Ezek szerint nem talált alkalmas csapatot a sárkányvár kifosztására. Ismét elgondolkodsz rajta, hogy talán mégis csak érdemes lenne többedmagaddal ellátogatni arra a helyre. (4. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen keletre 84, délre 48 mérföldre teljesítheted.) Találkozol egy ismerős, rejtélyes troll kalandozóval. Köpönyeg rejti a felszerelését. Kurtán feléd biccent, aztán továbbáll. (15. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen délre 6 mérföldre teljesítheted.) Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! "
be 686 2 | bemész a 686. épületbe |
v 143 311 | elmormolod a 143. varázslatot |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 22 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a zombi mester foszladozó testét. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöfködöd a zombi mester rotható húsát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A zombi mester néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1813 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 48, gyógyulás: 10, összesen: -38 ÉP}
(Továbbmész...) [362,66] Elkerülve a mérges gázt okádó gejzíreket, és a fekete folyadékban rejtőző nevenincs ocsmányságokat, óvatosan mész tovább. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy mópat bolyt. Délre egy életszikla van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Ráismersz a lényre. Egy Mnebolath. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {max. életpontja: 176-205.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 9 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Mnebolath rücskös testét. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (33 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a Mnebolath rücskös testét. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Agyartőrrel megdöfködöd a Mnebolath testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A Mnebolath csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy vasérc, egy borostyán függő és egy ezüst nyaklánc. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 93, gyógyulás: 30, összesen: -63 ÉP}
(Továbbmész...) [363,67] Sivatag határához értél. Az egész sivatag vörösen lüktet, félve lépsz a homokos talajra. Hirtelen mozogni kezd a föld! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy óriásféreg került az utadba. {védettsége: 12 szúró, 12 vágó, 12 ütő ellen.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 18 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az óriásféreg ízelt testét. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) Agyartőrrel többször eltalálod az óriásféreg testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Az óriásféreg beleharap a kezedbe. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöföd az óriásféreg testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megkarcolod az óriásféreg testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az óriásféreg fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
2006 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 84, gyógyulás: 17, összesen: -67 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 18 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az áldott okerón jobb középső lábát. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az áldott okerón behemót testét. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted az áldott okerón behemót testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Kemény ollójával az áldott okerón végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az áldott okerón kitines ollóját. (5 támadással 199 életpontot sebezve.) Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod az áldott okerón testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára az áldott okerón összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 567, sebződés: 56, gyógyulás: 12, összesen: -44 ÉP}
(Továbbmész...) [365,69] Fáradtan folytatod az utadat a végeláthatatlan, kiégett pusztaságban. Zutty! Egyszercsak eltűnik alólad a föld. Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északra egy viharóriás barlang van. Elteszed a látcsövet.
(Továbbmész...) [366,70] Tovább kóborolsz a pusztán. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy mópat bolyt. Délnyugatra nézve látsz egy ősvortexet. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy aurapollátor került az utadba. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 2x 4d6+3.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 17 életpontot sebeztél. A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az aurapollátor frötymögő kérgét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod az aurapollátor testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az aurapollátor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Az aurapollátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 remák szivet. 1418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 24, gyógyulás: 5, összesen: -19 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
* 2. BP: | VP elővétele: 100 |
* 3. BP: | elmormolod az 58. varázslatot |
* 4. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 5. BP: | t. energia kisütése: 133 |
* 6. BP: | imádkozol |
* 7. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 8. BP: | keresed a 120. szörnyet |
KAMPÓS ACÉLSZIGONY (455. TÁRGY) Annak a kalandozónak, aki ezt a hosszú, kampós végű, hegyes acélszigonyt forgatja, nem jelent nehézséget még egy vércápa leölése sem. A kampós acélszigony használatakor kapsz +2 támadást, és az okozott sebzés 3D6+5. A fegyver forgatásához szükséges minimális vízifegyver szakértelem 9. |
MÓPAT BOLY (583. TEREPTÁRGY) A mópatok apró lárvák, amelyek a Sötét Földön elpusztult dolgok hulláival táplálkoznak. Sziklakemény anyagból bolyt építenek maguknak, ide bújnak el, hogy az alacsony rangú Thargodanok ne irtsák ki őket szórakozásból. Persze ez azért mégis előfordul néha, a leggyengébb Thargodanok ugyanis nem tudnak másokat kínozni, csak a mópatokat. Ezek a négylábú, fél méter hosszú, áttetsző rózsaszín vagy szürke testű, vaksi lények igencsak visszataszító látványt nyújtanak. Pedig a tudósok szerint, ha egy mópat eléri a tíz éves kort (minden tízezerből egy), akkor növekedni kezd, és Thargodan fatty lesz belőle! Igaz vagy nem igaz, mindenesetre a mópatokkal sok érdekes dolgot lehet csinálni. Próbálj a bolynál különböző tárgyakat használni! (H <tárgy> parancs, 2 TVP, mennyiségi paraméter megadására nincs lehetőség.) |
LÁVATÓ (595. TEREPTÁRGY) A Sötét Földön gyakoriak a repedések, amelyeken keresztül izzó láva bugyog fel a mélyből. Nyilvánvalóan érdemes nagy ívben elkerülnöd ezt az izzóan forró tüneményt, különösen, mert a lávató környékén gyakran tartózkodnak Thargodanok, akik szórakozásból visítozó mópatokat vagy más rabszolgákat dobálnak a lávatóba, hogy röhögve szemléljék, amint áldozatuk elég. |
AURAPOLLÁTOR (222. SZÖRNY) Az Aurapollátor egy másik létsík, a Pusztulás Földjének lakója. Izmos, ébenfekete testén két hatalmas bőrszárnyat visel. Az ősi feljegyzések szerint ezt csak a létsíkok közötti utazásnál tudja használni. Pofája leginkább egy iszonyú kínok között elpusztult ork meggyötört ábrázatára hasonlít. Ujjnyi vastag, tűhegyes fogai közül mélyzöld színű, habos nyál csorog. Önszántából Ghallára nem tud átjönni, de kasztroplanáris csatornákon könnyen megidézhető, hála vele született mentális képességeinek. Kósza hírek szerint némely Thargodanok hátasállatként használják, mert meglepően hűséges gazdájához. |
Erő: | 38 (41) | Szint: | 21 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 170 cm |
IQ: | 37 | Támadás: | 20 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 90 kg |
Ügyesség: | 38 | Védekezés: | 28 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 27/27 év |
Egészség: | 29 (31) | Életpont: | 347/290 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 40 (38) | Varázspont: | 528/122 | Pénz: | 229 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 21/0 | Pszi pont: | 127/46 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/64 | ökölvívás: | 3/6 | szúrófegyverek: | 28/5 (+5%) |
vágófegyverek: | 5/42 | ütőfegyverek: | 14/44 | lőfegyverek: | 24/35 (+5%) |
dobófegyverek: | 3/93 |
Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) (50%) << vasalt bunkó (#181) (100%) << vámpírtőr (#364) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 29/75 | 2. nyomkövetés: | 74/55 (+17%) | 3. lopás: | 3/48 |
4. mászás: | 10/49 | 5. csapdakészítés: | 22/90 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 6/57 |
7. gyógyítás: | 50/44 | 8. titkosírás: | 5/33 | 9. felderítés: | 23/60 |
10. szörnyidomítás: | 12/72 | 11. teológia: | 31/39 (+27%) | 12. taumaturgia: | 33/58 (+4%) |
13. zene: | 10/51 (+30%) | 14. szörnyismeret: | 11/7 | 15. pszi: | 18/27 (+22%) |
16. vadászat: | 14/40 | 17. bányászat: | 23/36 (+17%) | 18. úszás: | 13/82 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot ), kvazár kesztyűt (#445) (max. 4 darabot, csak egyszer) |
elfogod bibircsók-óriást (#120) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16) |
szintszívó (#96) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), ongóliant (#159) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 16) |
9302. szövetség (#9302), epokitféreg (#147), semlegesek (#989), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), troll (#5), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), tudatrombolás (#111), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), oldás (#372), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | karmos tankány (#137) | lángcsóva (#31) | >> | fémbontó szójer (#150) | |
villámcsapás (#50) | >> | orgoró (#170) | villámcsapás (#50) | >> | velociraptor (#161) | |
villámcsapás (#50) | >> | kneopatikus mollusk (#209) | villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | |
villámcsapás (#50) | >> | norpadolótika (#226) | energiatüskék (#29) | >> | 48. szintű lényekre | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | >> | őrült varázsló (#255) | tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
hhaar burka (#32) | >> | óriás csontváz (#176) | hhaar burka (#32) | >> | tetemember (#123) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: OK |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
2.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 0) |
3.) A víz híveim számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed legalább 15-ös! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 1 királynő, 1 élőholt. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
140 | arany (#50) | 1 | aranytermő ládikó (#504) | 2 | balkezes gyűrű (#1549) | |||
1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 13 | csontpálca (#329) | 1 | deus ex machina (#1) | |||
1 | ezüsttőr (#322) | 3 | gyöngymangó (#135) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | |||
2 | kvazár kesztyű (#445) | 1 | lánckesztyű (#230) | 2 | madártoll (#112) | |||
1 | őstroll agyaló (#427) | 4 | spiritusz (#170) | 1 | szigony (#389) | |||
4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | borostyán függő (#162) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | kaja (#2) | |||
2 | ramit kő (#226) | 1 | remák szív (#264) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | vasérc (#152) |