Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2015. aug. 28. 9h:07' EZ A 553. JÁTÉKHETED, 302. FORDULÓD 554. játékheted kezdete: szept. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 25 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1731 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 112 203 147 | elmormolod a 112. varázslatot a 203. varázslatot a 147. varázslatot |
* 2. KP: v 1 999 25 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 3. KP: vv 28 224 23 | elmormolod a 28. varázslatot a 224. varázslatot a 23. varázslatot |
* 4. KP: v 6 999 16 | elmormolod a 6. varázslatot |
* 5. KP: im 0 0 0 | imádkozol |
* 6. KP: vv 19 88 137 | elmormolod a 19. varázslatot a 88. varázslatot a 137. varázslatot |
* 7. KP: vv 220 73 73 | elmormolod a 220. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
* 8. KP: p 65 2 0 | használod a 65. pszi képességet |
* 9. KP: h 1167 14 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 10. KP: v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
fkt 189 10 1 | felt. készítesz a 189. tárgyat (10 darabot) |
fkt 69 5 1 | felt. készítesz a 69. tárgyat (5 darabot) |
fkt 313 1500 1 | felt. készítesz a 313. tárgyat (1500 darabot) |
kf 849 | kézbeveszed/felveszed a 849. tárgyat |
kut 30 | kutatsz 30 pontért |
Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Marokra fogva az ezüsttőrt a másikra rohansz. {GYD:} Ezüsttőrrel teljesen átdöföd a szintszívó testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével egy hatalmas csapással felmetszed a szintszívó ködös testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! A szintszívó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 328 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Vad csatakiáltással, felemelve az ezüsttőrt a másikra támadsz. {GYD:} Ezüsttőrrel több döféssel felnyársalod a sírlidérc bal karját. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével alaposan megvágod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 641 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az óriás csontváz jobb oldalát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Elszántan a másikra ugrasz. Ezüsttőrrel tökéletesen perforálod az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével megvágod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai majdnem eltalálnak! Az óriás csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 006 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Távolról vérbeli borzongás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt mágus testét. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 4 4 3 | mozogsz délre, délre, délkeletre |
(Továbbmész...) [161,62] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Találsz egy ősi csatamezőt. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Árnyék vigyorog kajánul. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy quwarg harcos közeledik. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos bal oldalát. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Marokra fogva az ezüsttőrt ellenfeledre rontasz. {GYD:} Ezüsttőrrel néhányszor teljesen átdöföd a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Nitmák pengével megcsapod a quwarg harcos torát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 242 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg bal hátsó lábát. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Vad csatakiáltással, felemelve az ezüsttőrt a másikra rohansz. Ezüsttőrrel több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg potrohát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Nitmák pengével megcsapod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 112 életpontot sebeztél. Az élőholt quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 592 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 349, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [162,63] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli.
(Feltételes támadás:) Egy bűbájlidérc! Ezt kerested. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontakt. II pszit. Semmi eredménye! Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bűbájlidérc testét. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Elszántan a másikra rohansz. {GYD:} Ezüsttőrrel tökéletesen perforálod a bűbájlidérc jobb oldalát. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Nitmák pengével néhányszor megcsapod a bűbájlidérc szellemtestét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Csápjaival a bűbájlidérc lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). A bűbájlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 lidércesszenciát. 3 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 41, gyógyulás: 9, összesen: -32 ÉP}
A lény mereven rádnéz. (A tükörpáncél védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Vad csatakiáltással, felemelve az ezüsttőrt ellenfeledre rohansz. Ezüsttőrrel néhányszor teljesen átdöföd a kőkorszaki szaki sziklafejét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Nitmák pengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kőkorszaki szaki jobb lábát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Véres nyál csordul ki a kőkorszaki szaki száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. [kőszem ládikóba-> (143,61)-> 5 arany, -2 ÉP] 725 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kputtyintó csalán testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Megmarkolva az ezüsttőrt a másikra rohansz. {GYD:} Ezüsttőrrel jól megszurkálod a kputtyintó csalán testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Nitmák pengével többször mélyen végigmetszed a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán elhibázza az ütést csápjával. A kputtyintó csalán meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) {GYD:} Ezüsttőrrel többször eltalálod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével súrolod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A kputtyintó csalán csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. [ragasztó ládikóba-> (143,61)-> 8 arany, -2 ÉP] 2 884 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 396, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku csapásvezető testét. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Elszántan a másikra rontasz. {GYD:} Ezüsttőrrel megdöföd a ryuku csapásvezető fejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Nitmák pengével végigvágod a ryuku csapásvezető fejét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) A ryuku csapásvezető fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A ryuku csapásvezető összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. 1 779 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [164,65] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hmm, csak egy varkaudar felderítő. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar felderítő jobb lábát. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 13 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Elszántan ellenfeledre rohansz. {GYD:} Ezüsttőrrel megdöföd a varkaudar felderítő bal oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Nitmák pengével végigvágod a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 129 életpontot sebeztél. Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a varkaudar felderítő vágásával megsebezte a bal oldaladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1 767 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 332, sebződés: 20, gyógyulás: 2, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [165,66] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy Raia szent lovagja került az utadba. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiafolyam varázslatot. 129 életpontot vesztettél. Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Raia szent lovagja fejét. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:} Ezüsttőrrel több döféssel felnyársalod a Raia szent lovagja bal vállát. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Nitmák pengével párszor kilyukasztod a Raia szent lovagja bal lábát. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 126 életpontot sebeztél. Pengéjét vadul forgatva, a Raia szent lovagja újra meg újra lecsap. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A Raia szent lovagja összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 3 051 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 490, sebződés: 150, gyógyulás: 5, összesen: -145 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Ezüsttőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a borzalmas varkaudar bal lábát. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Nitmák pengével felnyitod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 134 életpontot sebeztél. Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP], egy arany és egy vas dobónyíl. 2 054 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 373, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a norpadolótika testét. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Megmarkolva az ezüsttőrt ellenfeledre rohansz. {GYD:} Ezüsttőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a norpadolótika testét. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Nitmák pengével végigvágod a norpadolótika testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (8 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a norpadolótika, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A norpadolótika szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 552 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 34, gyógyulás: 8, összesen: -26 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a massza testét. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Meglengetve az ezüsttőrt a másikra támadsz. Ezüsttőrrel több döféssel felnyársalod a massza sszetett szemét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Nitmák pengével megcsapod a massza testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Többször megcsíp a massza. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A massza leken néhány pofont. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A massza mancsával csapásokat mér karjaidra. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A massza összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 3 282 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 67, gyógyulás: 15, összesen: -52 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
m 3 4 | mozogsz délkeletre, délre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragdgólem testét. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre rontasz. {GYD:} Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a smaragdgólem smaragd testét. (5 támadással 271 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). {GYD:} Nitmák pengével megvagdalod a smaragdgólem smaragd testét. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 133 életpontot sebeztél. Hatalmas mancsaival a smaragdgólem lábadat és hasadat üti. (2 támadástól 145 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A smaragdgólem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 964 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 701, sebződés: 145, gyógyulás: 118, összesen: -27 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a massza szőrös potrohát. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Elszántan ellenfeledre rohansz. {GYD:} Ezüsttőrrel tökéletesen perforálod a massza bal első lábát. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Nitmák pengével többször mélyen végigmetszed a massza jobb oldalát. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 133 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A massza szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Szarvaival a massza megböki a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Több csapást kapsz a massza farkától. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A massza szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 moa kristályt. 4 072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 492, sebződés: 95, gyógyulás: 22, összesen: -73 ÉP}
(Továbbmész...) [166,68] Még mindig bozótos.
(Feltételes támadás:) Egy bűbájlidérc! Ezt kerested. Itt csata lesz.
Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a bűbájlidérc szellemtestét. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Borzalmas méretű, vörös bőrű lebegő gomba nő ki előtted a földből. Mérgező spórákból álló, sárga gáz indul feléd. Menekülni szeretnél, de lábad a földbe gyökerezett! Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Megmarkolva az ezüsttőrt a másikra ugrasz. Ezüsttőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bűbájlidérc hömpölygő csápjait. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Nitmák pengével megvagdalod a bűbájlidérc testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Csápjaival a bűbájlidérc csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A bűbájlidérc csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+8 vp). A bűbájlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 lidércesszenciát. 3 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 47, gyógyulás: 10, összesen: -37 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a massza egyik karját. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Vad csatakiáltással, felemelve az ezüsttőrt a másikra támadsz. {GYD:} Ezüsttőrrel jól megszurkálod a massza nyitott pofáját. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Nitmák pengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a massza csöpögő potrohát. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) A massza nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A massza fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a massza száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 moa kristályt. 3 953 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 402, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}
kut 20 20 10 | kutatsz 20 pontért |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szárazság varázslatot lő rád. 60 életpontot vesztettél. Borzalmasan szomjazni kezdesz. Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a massza jobb vállát. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (16 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {GYD:} Ezüsttőrrel tökéletesen perforálod a massza nedves nyúlványát. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Nitmák pengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a massza nedves nyúlványát. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Agyarával a massza a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A massza hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a massza, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 moa kristályt. 3 873 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 355, sebződés: 145, gyógyulás: 13, összesen: -132 ÉP}
(Továbbmész...) [168,70] Szűnni nem akar a zöld síkság. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).
(Továbbmész...) [169,71] Síkság, továbbra is csak síkság. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak.
ek 503 189 101 | t. energia kisütése: 503 189 101 |
160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | |
61 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
69 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
70 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
71 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
72 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[189,101] A sík vidék bozótos terepbe vált át.
be 668 | bemész a 668. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 51: 1. térkép 52. pont 52: 1. térkép 51. pont 84: kijárat |
- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 198.]
ef 25 520 | energia fejlesztése 25 |
h 1602 | használod az 1602. tárgyat |
in 2790 87 420 | leírod a 2790. kalandozónak a 87. szörnyet a 420. tárgyat |
in 2790 93 261 | leírod a 2790. kalandozónak a 93. szörnyet a 261. tárgyat |
in 2790 125 84 | leírod a 2790. kalandozónak a 125. szörnyet a 84. tárgyat |
* 1. BP: kf 253 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat |
* 2. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: h 1271 68 0 | használod az 1271. tárgyat |
* 4. BP: hh 1228 1554 1534 | használod az 1228. tárgyat az 1554. tárgyat az 1534. tárgyat |
Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 49 életpontot vesztettél. Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a krathan csontváz testét. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel többször eltalálod a krathan csontváz testét. (4 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). A krathan csontváz fegyverforgatói fölénye nyilvánvaló: vágások sorozata zúdul válladra és nyakadra. (3 támadástól 253 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +51 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 56 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel többször eltalálod a krathan csontváz bal lábát. (5 támadással 240 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Gyilkos csapásokat oszt a krathan csontváz fegyverével. (3 támadástól 237 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +48 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 51 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Úgy döntesz, ebből elég volt. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 557, sebződés: 681, gyógyulás: 191, összesen: -490 ÉP}
* 5. BP: ep 534 100 0 | építed az 534. tárgyat 66 pontért |
TILTOTT TELEPORT (198. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Igeeeen! Szenzációs!!! Végre! A tiltott teleport! A varázslói pályafutás egyik mérföldkövét jelenti a tiltott teleport megszerzése. A varázslat sokban hasonlít a városi teleportokhoz, sőt azok a varázslatok a tiltott teleport leegyszerűsített változatai. A teleport a tűzvihar előtt sok országban tiltottnak számított, mivel könnyű vele megsérteni a személyi jogokat, és nagy visszaélésekre ad lehetőséget. Manapság, bár a GH.1670 II/4-es alanori rendelet továbbra is tiltja, ritkán büntetik a használatát. Sokkal jobban korlátozza az, hogy csak keveseknek adatik meg a lehetőség, hogy megtanulják ezt a nagyerejű varázslatot. A tiltott teleport a korlátlan teleporttal ellentétben csak korlátozott használatra ad lehetőséget, mivel egy fordulóban csak egyszer használhatod. A városi teleporttól eltérően azonban nem csak lakott területre, hanem bármilyen tereptípusra működik, ahová hagyományos módon te is el tudnál gyalogolni (tehát nem működik a csatornán keresztül, nem lehet tenger mezőre teleportálni stb.). A teleport végrehajtása után véglegesen a kívánt helyre kerülsz, nincs automatikus visszatérés, mint ahogyan a városi teleportoknál megszokhattad. A sok előny mellett a varázslatnak két hátrányát is meg kell említeni: maximum taumaturgia erősség per kettő mezőt tudsz teleportáni, és a varázslat a 10 TVP mellett 100 VP-be kerül. Használatához a V 198, <abszolút X koordináta>, <abszolút Y koordináta> paranccsal történik, és feltétele, hogy legyen a birtokodban egy szeksztáns. A tiltott teleportot nem használhatod, ha éppen valamilyen más teleport hatása alatt állsz. A tiltott teleport használatához szükséges minimális taumaturgia szint 26. |
KRATHAN CSONTVÁZ (432. SZÖRNY) Az utolsó rakshallionok egyike állítólag egy óriási csatát vesztett el az árnytündérekkel szemben. A hatalmas krathan légió minden egyes katonája ott veszett, majd élőholtként az árnytündér nekromanták szolgálatába állt. A történet igazát bizonyítja, hogy az Esthar császárság romvárosai közt most is összeakadhatsz néha a krathan csontvázakkal, amelyek tudat nélkül ugyan, de elszántan harcolnak mindennel, ami mozog. A csontvázszerű élőholt ellen a vágófegyverrel nem sokat fogsz érni, és más fegyverből is a mágikus javallt. |
Erő: | 40 (61) | Szint: | 33 | Merészség: | 8/10 | Magasság: | 106 cm |
IQ: | 45 (56) | Támadás: | 68 (71) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 39 kg |
Ügyesség: | 40 (52) | Védekezés: | 85 (91) | Menekülés: | 18 % | Életkor: | 97/156 év |
Egészség: | 36 (45) | Életpont: | 556/519 | Jellem: | gonosz (539) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 34 (53) | Varázspont: | 1526/3 | Pénz: | 11007 arany | Kép. pont: | 66 |
Tudatpont: | 80/0 | Pszi pont: | 173/142 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/34 | ökölvívás: | 28/23 (+1%) | szúrófegyverek: | 15/41 (+76%) |
vágófegyverek: | 31/71 (+5%) | ütőfegyverek: | *20/102 | dobófegyverek: | 32/16 (+9%) |
Feltételes fegyverváltás: ezüsttőr (#322) << mágusölő (#422) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); bumeráng (#249) (12 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
189,101 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 169,71 |
Kedvenc táborhely: 189,101 |
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 61, 57 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 932 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 399 921 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 45/33 (+10%) | 2. nyomkövetés: | 49/44 | 3. lopás: | 1/43 |
4. mászás: | 11/2 (+6%) | 5. csapdakészítés: | 21/98 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 11/95 |
7. gyógyítás: | 39/90 | 8. titkosírás: | 3/45 | 9. felderítés: | 25/91 (+23%) |
10. szörnyidomítás: | 11/83 | 11. teológia: | 79/71 (+13%) | 12. taumaturgia: | 59/45 |
13. szerencsejáték: | 1/21 | 14. versengés: | 8/49 (+8%) | 15. harcművészetek: | 25/21 (+5%) |
16. zene: | 9/49 | 17. szörnyismeret: | 30/31 | 18. pszi: | 25/56 (+11%) |
19. zárnyitás: | 13/23 (+5%) | 20. vadászat: | 5/75 | 21. bányászat: | 12/67 |
22. úszás: | 7/84 | 23. főzés: | 2/23 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 26 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 33% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz sötét italt (#284) (max. 10 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 10 darabot ), bumerángot (#249) (max. 12 darabot ), kerek követ (#19) (max. 12 darabot ), mászókampót (#165) (max. 1 darabot, csak egyszer), vadászkést (#1264) (max. 1 darabot, csak egyszer), kristályfolyadékot (#449) (max. 2 darabot ), púderkövet (#119) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 1500 darabot ) |
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219) |
gonoszkodsz max. 10 TVP-ért |
mászol max. 105 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50) |
tetemember (#123), jók (#990), Cseresznyevirág (#1184) (csak egyszer), Vemhes Guppi (#4528), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), kputtyintó csalán (#247) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
ember (#1), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | infralátás (#171, 8 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP) | káoszcsapás (#200, 10 VP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) |
álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) | mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) | káosz szava (#207, 25 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | Chara-din lesújt (#223, 25 VP) |
ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 20 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
csupasz izom (#28) | jellemrejtés (#23) | hatalomvarázs (#220) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
káoszcsapás (#200), káosz szava (#207), Chara-din lesújt (#223) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), hhaar burka II (#162), agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzgolyó (#155) | >> | kardszárnyú pocok (#152) | tűzgolyó (#155) | >> | quwarg királynő (#153) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ezoterikus mardel (#184) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +7 védettség;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Remélem, elindultál már a hozzám vezető ösvényen: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%! |
2.) Mostanra már elég fekete - azaz visszafordíthatatlanul fekete kell, hogy legyen a lelked. Oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal, és érd el a 666-os gonoszságot! |
3.) Lássuk, totális uralmad van-e a mágia felett: Költs el egyetlen körben legalább 500 VP-t a V parancs használatával! |
HŐSTETTEID |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 94 (limit: 672), a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 2, a pontszámod: 13 938. |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XL. olimpián. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 76, pontszámod: 912. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 524, a megölt vezérek száma: 3, a pontszámod: 72 935. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
a kapcsolat (248) |
a monolit imádása (264) |
a butaság ára (273) |
ima a monolitokért (276) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
isteni áldás (318) |
monolit érzékelés (341) |
a mágia szeretete (393) |
káoszmágia (400) |
a káosz elszabadul (410) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 50 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 247 TU szükséges.) |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 77 TU. szükséges még: 33 TU. |
vakmerőség (526) OK |
gyűjtögető életmód (533) OK |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 29 TU. szükséges még: 121 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | ében dobónyíl (#849) | 14 | kaja (#2) | 2 | sötét ital (#284) | |||
1 | aranypikkely (#415) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
52 | arany (#50) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 5 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | ezüsttőr (#322) | 1 | kristályfolyadék (#449) | 2 | lidércesszencia (#1074) | |||
6 | mákrózsa virág (#56) | 3 | moa kristály (#2203) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) | 2 | víz (#27) |