Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. szept. 14. 15h:02' EZ A 1194. JÁTÉKHETED, 302. FORDULÓD 1195. játékheted kezdete: szept. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 17 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3527 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: v 28 0 0 | elmormolod a 28. varázslatot |
* 3. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: v 53 0 0 | elmormolod az 53. varázslatot |
v 139 | elmormolod a 139. varázslatot |
kt 2323 | elkészíted a 2323. tárgyat |
lm 64 | mozogsz 64 |
|
be 630 5 | bemész a 630. épületbe |
m 6 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vérbeli borzongás varázslat. Semmi hatás! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vasalt bunkóval kegyetlenül megütöd a részeg kalandozó nyakát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a részeg kalandozó bal lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A részeg kalandozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy igazgy. fülbevaló és 2 gyöngymangó. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [183,30] Még mindig a városban vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Sheran híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
A cirkusz bejáratához közel, egy eldugott sikátorban, hevenyészett módon felhúzott sátorra leszel figyelmes. Elsősorban az előtte ülő morc árnymanó kelti fel figyelmed, majd az előtte heverő kártyákból levonod a következtetést: itt próbára teheted, mennyire konyítasz a szerencsejátékhoz. Közlöd a fickóval, hogy játszanál.
- Van elég pénzed? - méreget gyanús tekintettel ellenfeled, így kénytelen vagy megnyugtatni csilingelő aranyérméid látványával. 100 darabot belőlük magad elé raksz az asztalra. 1. kör: Kíváncsian megvizsgálod, mi került a kezedbe: 2 A bajnok manifesztációja, 2 Ellenvarázslat, 1 Piromenyét. Ez két pár! Mielőtt még lapokat cserélnétek, néhány arannyal megemeled a tétet. Az árnymanó megadja, de ő sem akarja tovább emelni. 1 lapot cserélsz. Izgatottan megnézed mi van most a kezedben: 2 A bajnok manifesztációja, 2 Ellenvarázslat, 1 Illúziópalota. Semmi változás. Egyszerre rakjátok az asztalra a lapjaitokat. Az árnymanó előtt a következő hever: 2 Szerencsejáték, 1 Aranyeső, 1 Mákrózsa főzet, 1 Temető. Ez csak egy pár! Nyertél. 2. kör: Megvizsgálod, milyen lapokat kaptál: 2 A bajnok manifesztációja, 2 Déja vu, 1 Kisebb quwarg istenség. Ez két pár! Kérdőn pillantasz az árnymanóra, majd rezzenéstelen tekintete láttán felbátorodsz. Nagyobb összeggel megemeled a tétet, majd elégedetten tapasztalod, hogy ellenfeled bedobja a lapjait. Nyertél. 3. kör: Kíváncsian megvizsgálod, mi került a kezedbe: 2 Vérfürdető magszim, 1 Garokk, 1 Sötét motyogó, 1 Sötét halál. Ez egy pár! Egyikőtök sem hajlandó licitálni, jöhet a lapcsere. 3 lapot cserélsz. Fél szemmel az árnymanót, a másik felével a lapokat vizslatod a kezedben: 3 Vérfürdető magszim, 1 Orzag bilincse, 1 Déja vu. Ez terc! Egyszerre rakjátok az asztalra a lapjaitokat. Az árnymanó előtt a következő hever: 2 Kisebb quwarg istenség, 1 Orbitális mackósajt, 1 Déja vu, 1 Vérfürdető magszim. Ez csak egy pár! Nyertél. 624 tapasztalati pontot kaptál. Bezsebeled az árnymanó tétként feltett 84 aranyát. Az árnymanó elismerően megrázza a kezed.
- Gratulálok, megnyerted a fődíjat - mondja, és a batyujából egy aranytermő erszényt húz elő. - Megérdemled! - Megköszönöd, majd lelkesen továbbállsz. (ld. enc.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 8 aranyat. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy őrült varázsló közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 20 életpontot vesztettél. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 21 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló bal oldalát. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az őrült varázsló jobb lábát. (3 támadással 152 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod az őrült varázsló testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 8 madártoll és 2 sáfránypor (Nincs mibe rakni 2 sáfrányport.). 2 121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 290, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}
ve 240 | megveszed a 240. tárgyat |
ve 694 | megveszed a 694. tárgyat |
m 4 | mozogsz délre |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 25 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzvihar varázslatot. 43 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Blounther apó testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a Blounther apó testét. (4 támadással 203 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a Blounther apó bal oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Nem sikerült a Blounther apó ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A Blounther apó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy kék orchidea és 2 sáfránypor (Nincs mibe rakni 2 sáfrányport.). Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 balkezes gyűrű (ld. enc.). 3 094 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 323, sebződés: 104, gyógyulás: 0, összesen: -104 ÉP}
ve 1 30 | megveszed az 1. tárgyat 30 |
ve 210 4 | megveszed a 210. tárgyat 4 |
ve 239 2 | megveszed a 239. tárgyat 2 |
a 2274 239 10 | átadod a 2274. tárgyat a 239. szörnynek (10 darabot) |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 29 életpontot sebeztél. Egy sötét rítus varázslatot dob rád a másik. 32 életpontot vesztettél. Egy tűzvihar varázslattal köszönt csatapartnered. 69 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Blounther apó törékeny testét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Blounther apó törékeny testét. (3 támadással 162 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a Blounther apó bal vállát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A Blounther apó nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A Blounther apó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 fekete gyöngy és 2 sáfránypor. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 balkezes gyűrű. 3 094 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 324, sebződés: 125, gyógyulás: 0, összesen: -125 ÉP}
(Továbbmész...) [181,31] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy purifikátor császár nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 30 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a purifikátor császár testét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mágusölővel néhányszor megcsapod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a purifikátor császár szarva. (6 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+4 jóság.) Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a purifikátor császár szürke hengertestét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a purifikátor császár bal oldalát. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (6 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+2 jóság.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 495, sebződés: 126, gyógyulás: 0, összesen: -126 ÉP}
(Továbbmész...) [180,31] Még mindig az erdőben vagy. Látsz egy manilla-fát. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög FéNYeS NaP előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Felismered a közeledőt. Csak egy kronokukac. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 74 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kronokukac bal vállát. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval párszor keményen megütöd a kronokukac testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a kronokukac testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-4 TVP). A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-4 TVP). A kronokukac összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1 757 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
m 6 6 4 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délre |
(Továbbmész...) [178,31] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Csak egy áeratikus hasnyák. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy a halál szava varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az áeratikus hasnyák egyik lábát. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval megcsapod az áeratikus hasnyák fejét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod az áeratikus hasnyák egyik karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az áeratikus hasnyák farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 35 életpontot vesztettél. Az áeratikus hasnyák csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}
(Továbbmész...) [178,32] A bozótost sűrű erdő váltja fel.
m 2 | mozogsz keletre |
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 75 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gigaököl varázslatot. 19 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a bávatag golombár bal lábát. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Különös érzésed támad. Valami megváltozott. A levegő száraz, nagyon száraz... és meleg, nagyon meleg.... Nem mersz levegőt venni. Ajkaid kicserepesednek. Úgy érzed, rögtön megfulladsz. Eszedbe ötlik: talán ez Sheran büntetése... (39 életpontot vesztettél) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 344 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az óriásféreg testét. (4 támadással 214 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod az óriásféreg ízelt testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az óriásféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. 2 106 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
ef 10 502 | energia fejlesztése 10 |
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vadász quwarg potrohát. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan a másikra rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász quwarg jobb első lábát. (3 támadással 160 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a vadász quwarg testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a vadász quwarg többször is megmar! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! A vadász quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 1 715 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a tüskés gigaféreg testét. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a tüskés gigaféreg bal oldalát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A tüskés gigaféreg beleharap a kezedbe. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Mágusölővel végigvagdosod a tüskés gigaféreg testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a tüskés gigaféreg testét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) A tüskés gigaféreg beleharap a kezedbe. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 112, gyógyulás: 0, összesen: -112 ÉP}
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 6 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 6 pontért |
ARANYTERMŐ ERSZÉNY (819. TÁRGY) Ez a vándorcirkuszban nyerhető tárgy csecsebecséktől és ékes díszítésektől mentes külseje ellenére minden kalandozó kedvence lehet, különleges tulajdonsága miatt: minden forduló elején aranyat termel gazdájának. A termelt arany mennyisége két dologtól függ: a kalandozó szintjétől és jelenlegi vagyonától. A tárgyat nem lehet átadni. |
BLOUNTHER APÓ (972. ELLENFÉL) Vitathatatlan, hogy az udvari mágusok új generációja már lenézi a régieket, és csak legyintenek, ha a nagy öregek nevét meghallják, pedig Blounther apó például egy volt azok közül, akik igencsak nagy dolgokat hajtottak végre a maguk idejében! Csak hát eljárt felette is az idő. Hajlott háta, reszketeg térde és hosszú szakálla láttán csak egy békés, idős bácsinak nézed, mígnem erőt nem vesz rajta a téboly, ami még a dimenziókapuk megnyitásakor, a sárkányokkal való hadakozása során telepedett az elméjére. Az őrület nem csak emberfeletti erőt és vak elszántságot, de lendületet is ad az idős férfinek, aki olyan igéket is elősorol majd mérhetetlen repertoárjából, hogy csak pislogsz láttukon! |
BALKEZES GYŰRŰ (1549. TÁRGY) Blounther apó még kezdő varázslóként készítette ezt az ezüstgyűrűt. Nem is rendelkezik túl nagy hatalommal, már annak idején is mindössze azt a célt szolgálta, hogy familiárisa nehogy áldozatául essen egy konkurens mágus mesterkedéseinek. A gyűrűt ő a bal keze kisujján húzta, így sok más varázsgyűrűje mellett is elfért, te viszont hiába próbálod ebben utánozni, ennyi varázsgyűrű energiáját képtelen vagy magadba fogadni. A balkezes gyűrű nevet kapott tárgyat tehát csak a többi gyűrű között hordhatod (vagyis a gyűrűkorlátba beleszámít ennek viselése is). Ha rajtad van, permanens állatvédelemmel bírsz, vagyis varázslatok nem pusztíthatják el befogott szörnyeidet. Emellett hátasállatod nyugodtabban viselkedik, vagyis +1 támadást és +1 védekezést kapsz a "lóhátról" történő harcokban (ezeket az értékeket a karakterlapodon a hátasállatodnál jelöljük). |
GYILKOS CSALÁN (581. NÖVÉNY) A kalandozók szinte egyöntetűen egyetértenek abban, hogy ez a közel két méter magas, óriási, mérgező indákat lóbáló növényszerű teremtmény nem más, mint egy mozgásra képtelen Thargodan. Persze sokan megpróbálták már kiirtani (már csak a tapasztalat miatt is), de a villámgyorsan regenerálódó, kiterjedt gyökérhálózattal rendelkező teremtény alaposan összecsípte a próbálkozót, más nem történt. A növény belsejében nyíló csalánvirág lemetszéséhez igen bátornak kell lenned, és hihetetlenül ellenálló kell, hogy legyél a csaláncsípésekkel szemben - így aztán 20. szint alatt nem is próbálkozhatsz a KT 582 paranccsal (amely 10 TVP-be kerül, és körönként háromszor használható egy csalánra). Kevés szép dolog van a Sötét Földön, és ez a gyönyörű, türkizkék csalánvirág ezek egyike. Mi sem bizonyítja, hogy nem igazán növényi eredetű, hogy több hónap után sem hervad el ez a csodaszép tünemény. Sokak szerint azért, mert önállóan is él, és lassan megmérgezi a tőle megszabadulni nem képes kalandozó lelkét. Hogy igaz-e vagy sem, döntsd el te... |
Erő: | 46 (62) | Szint: | 24 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 37 (46) | Támadás: | 35 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 75 kg |
Ügyesség: | 40 (47) | Védekezés: | 73 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 60/60 év |
Egészség: | 31 (38) | Életpont: | 505/271 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 31 (42) | Varázspont: | 640/0 | Pénz: | 1226 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 23/12 | Pszi pont: | 10/4 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/24 | ökölvívás: | 4/78 | szúrófegyverek: | 18/87 |
vágófegyverek: | 25/48 (+5%) | ütőfegyverek: | 26/42 (+14%) | lőfegyverek: | 25/9 (+9%) |
dobófegyverek: | 13/37 |
Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) << mágusölő (#422) << csontpálca (#329) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); tüske (#22) (12 -15.); mérg. ubuk tüske (#137) (16 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
179,32 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 185 |
A Végzet Vermében a 4. szinten jársz. Ebben a hónapban 1 szintet teljesítettél. |
JLKzott minoszkúpok: 64, 56, 61, 58, 57 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 678 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 5. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 23/26 (+3%) | 2. nyomkövetés: | 65/94 (+16%) | 3. lopás: | 1/7 |
4. mászás: | 11/10 (+7%) | 5. csapdakészítés: | 17/73 | 6. csapdaészlelés: | 11/70 (+9%) |
7. gyógyítás: | 48/20 | 8. titkosírás: | 11/73 (+7%) | 9. felderítés: | 18/37 |
10. szörnyidomítás: | 8/0 | 11. teológia: | 28/78 (+9%) | 12. taumaturgia: | 29/68 (+8%) |
13. szerencsejáték: | 6/13 (+10%) | 14. versengés: | 10/3 (+8%) | 15. zene: | 8/67 |
16. szörnyismeret: | 6/10 | 17. pszi: | 1/29 | 18. zárnyitás: | 3/51 |
19. vadászat: | 25/2 | 20. bányászat: | 34/51 (+4%) | 21. testépítés: | 22/82 |
22. úszás: | 7/54 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
udvarolsz a 3. fajúaknak az 5788. karakternek |
kutatsz max. 110 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 5 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 130 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, küldetés, kártyabarlang, labirintus (29) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50) |
szárnyas gömböc (#12) (csak egyszer), trikornis (#104), vadász tatu (#10) (csak egyszer), szintszívó (#96), tyrannoszaurusz rex (#160), acélkolosszus (#35) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
erőpajzs I (#12) | csupasz izom (#28) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
óriáserő (#53) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
17. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34), tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kronotapír (#286) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka II (#162) | >> | autentikus vámpír (#154) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! |
2.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed legalább 3. szintű! |
3.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 1) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. fekete gránittorony (530): 11. labirintus (33,35). apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): 49. labirintus (108,20). sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): új. kőtorony (664): kész. tolvajcéh (699): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Fősátor (770): többek közt 1264. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 11, 13, 14, 19, 23, 25, 27, 46, 47, 48, 49, 56, 57, 58, 61, 64, 67, 68, 72, 73. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 16, 17, 47. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
fekete bugyor (180) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
egyenruha (364) |
a rang kötelez (368) |
tábori kiképzés (380) |
fejpénz (385) |
a mágia szeretete (393) |
mászás határ nélkül (406) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 43 TU. szükséges még: 7 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 3099 TU szükséges.) |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1205 | arany (#50) | 4 | drótszőr (#37) | 1 | főnixtoll (#563) | |||
25 | khatiszon kristály (#2322) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranytermő erszény (#819) | 2 | balkezes gyűrű (#1549) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
30 | deus ex machina (#1) | 3 | ezüsttollú nyíl (#363) | 2 | fekete gyöngy (#99) | |||
4 | fűszertartó (#210) | 4 | gernim balzsam (#1894) | 4 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | igazgy. fülbevaló (#197) | 1 | ilkin érc (#232) | 7 | kaja (#2) | |||
1 | kék orchidea (#68) | 8 | madártoll (#112) | 4 | ork csodaszer (#1228) | |||
2 | pular kristály (#239) | 3 | sáfránypor (#211) | 4 | spiritusz (#170) | |||
1 | szöges bunkó (#8) | 1 | ubuk tüske (#131) | 1 | víz (#27) |
177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | |
29 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
30 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
31 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
32 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
33 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|