301. forduló, 303. forduló, Chini összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. júl. 13. 9h:29'
EZ A 436. JÁTÉKHETED, 302. FORDULÓD
437. játékheted kezdete: júl. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #4300
SZÁMLA : XXXX

CHINI KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [129,74] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 5 borkonyó bibét (500 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 5 borkonyó bibe (eladási ár: 500 arany, ebből a kezelési költség: 40 arany), 5 borkonyó bibe (eladási ár: 499 arany, ebből a kezelési költség: 39 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 varkaudar korbácsot (100 arany kikiáltási áron), 2 xirnox szivet (100 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 ryuku nadrágot (3000 arany).
K.T.-dnek mostantól új vezetője van: Sexy Mckiller. Kétharmados többséggel lett megválasztva. A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+1 tvp ). Az aranytermő erszény 29 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+20 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+78 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+42 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+2 kaja.) A lottó 876. hetének nyerőszámai: 7, 15, 19. 1 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: használod az 1602. tárgyat
Nem adtál meg második paramétert, vagy nincs nálad a második paraméterként megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 448.]

* 2. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 443.]

* 3. KP: használod az 1534. tárgyat
Használatba hozod a quwarg teleportgömböt, valahogy ösztönösen érzed, hogyan is kell. Hirtelen a környezeted megváltozik, elhomályosodik, majd újra kitisztul. Zárt helyre, egy quwarg boly belsejébe érkeztél! Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-10 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg harcos!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 14 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a quwarg harcos torát. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. {KCC:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal kissé megkarcolgatod a quwarg harcos testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Varkaudar szablyával megvágod a quwarg harcos testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal súrolod a quwarg harcos jobb hátsó lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+15 varázspont). 1212 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 24, gyógyulás: 6, összesen: -18 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 3 quwarg tojást. Újabb kavargó, teleportérzés lesz úrrá rajtad, ahogy megtörténik a visszaút. A következő pillanatban a kimerült teleportgömböt a kezedben tartva térsz magadhoz. [40 pontot használtál fel, van még 403.]

* 4. KP: használod a 69. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kiengeded magadból a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 398.]

* 5. KP: használod a 70. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kiengeded magadból az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 396.]

kf 691 kézbeveszed/felveszed a 691. tárgyat
Leveszed a topáz erényövet, majd felveszed a ryuku nadrágot. [0 pontot használtál fel, van még 396.]

h 348 használod a 348. tárgyat
Összezúzod a shinai gömböt. Visszanyerted az elveszett tapasztalati pontjaidat! 287258 tapasztalati pontot kaptál.
Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +18 max. varázspont, +8 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
[2 pontot használtál fel, van még 394.]

ek 215 4 t. energia kisütése: 215 4
36 varázspont felhasználásával előállítasz 3 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 394.]

ef 25 513 energia fejlesztése 25
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-14 TU.] [98 pontot használtál fel, van még 296.]

v 11 elmormolod a 11. varázslatot
Mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod az esőidézés varázslatot! Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 291.]

m 6 7 6 mozogsz nyugatra, északnyugatra, nyugatra
[128,74] Kisebb hegyek emelkednek itt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy törpe bányát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (ramit kő) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ramit követ!


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 9 kerek követ.

(Továbbmész...) [127,73] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. A feléd közeledő kétfejű troll mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 14 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a kétfejű troll jobb lábát. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a kétfejű troll bal lábát. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal megcsapod a kétfejű troll testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A kétfejű troll csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A kétfejű troll fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-19 életpont)! Véres nyál csordul ki a kétfejű troll száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jól harcoltál! (+15 varázspont.) 1023 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 36, gyógyulás: 4, összesen: -32 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kutyaharapást szőrivel, mondja a közmondás. Mivel jobb nem jut eszedbe, a zsákod alján talált állati szőröket a sebeidre helyezed, majd egy lábon állva koncentrálsz tíz percig. Az eredmény még téged is meglep. (+94 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Találsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt törpe bányát. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (óndarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot!
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ.

(Továbbmész...) [126,73] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy friss csatamezőt. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba).

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) [86 pontot használtál fel, van még 205.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Keresgélni kezdesz a csatamező területén. A vért már felszívta a föld, de a bűz még nem oszlott el. Egy darabokra tört tűzköpő mellett ott hever a teljes gnóm kezelőszemélyzet, valamilyen fehér, savas anyag okozta halálukat. Éles szemmel válogatsz, hogy hol várható értékes zsákmány. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy dögkeselyű védelmezi a vadászterületét.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 16 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a dögkeselyű tollas testét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod a dögkeselyű fejét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a dögkeselyű jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Belecsipked a dögkeselyű a jobb karodba és a nyakadba. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 madártollat. Kiváló munka volt (+15 varázspont). 832 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}

Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Hohó, valamit találtál! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy mutáns csont. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy zombi készül a lemészárlásodra.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a zombi testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jutalmad nem marad el (+15 varázspont). 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Undorítók ezek a lények, a hullahegyek közt élnek! Tovább kurkászol... Hosszadalmasan nézelődsz. Még szerencse, hogy a temetőt uraló főszörnnyel nem akadtál össze. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy élőholt mágus készül a lemészárlásodra.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 15 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az élőholt mágus jobb oldalát. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt mágus fejét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal megcsapod az élőholt mágus testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jól harcoltál! (+15 varázspont.) 1136 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 37, gyógyulás: 2, összesen: -35 ÉP}

Hirtelen ötlettől vezérelve, arra kutakodsz, amerről a szörny támadott. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy rézsisak, egy bakkura csizma és egy orgyilkos tőr. A messzeségben élőholtak gyülekező seregét látod. Jó lesz sietni! Felhagysz a további keresgéléssel, és angolosan távozol. [20 pontot használtál fel, van még 185.]

m 6 5 6 mozogsz nyugatra, délnyugatra, nyugatra
[125,73] Szűnni nem akar a zöld síkság. Oldalt pillantva, meglátsz egy gumifát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Johnnyu Lee, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy quwarg harcos. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 15 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a quwarg harcos fejét. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal párszor súrolva eltalálod a quwarg harcos testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg harcos megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) {KCC:} Varkaudar szablyával végigvágod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal kissé megkarcolod a quwarg harcos testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+3 varázspont). 1212 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}


(Továbbmész...) [124,74] Síkság, továbbra is csak síkság.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rát-fát. Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight híveié.

(Továbbmész...) [123,74] Dombos terepre érkeztél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy phua-kúpot. Észreveszel egy törpe bányát. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot!


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 kerek követ. [41 pontot használtál fel, van még 144.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[122,74] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Oldalt pillantva, meglátsz egy mély szakadékot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 60 pontot kell rákölteni.) Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy világítótornyot.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a sziklafalon. A barlangnyílás jóval nagyobb, mint gondoltad volna - könnyedén be tudsz mászni. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Nem ér készületlenül, hogy a barlang lakója morogva megindul feléd. Egy mosolygó rettenet!

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a mosolygó rettenet fejét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 381 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy ragyás burástya!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 17 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya ragyás testét. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (9 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a ragyás burástya jobb oldalát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a ragyás burástya jobb lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A ragyás burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 758 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 12, gyógyulás: 1, összesen: -11 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután felmásztál a sziklafalon, elpakolod a kötelet. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt.


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ.

(Továbbmész...) [121,74] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak.

Felfedeztél egy sziklafészket.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad. Mászni kezdesz. Nem gondoltad, hogy ilyen óriási a fészek! Lentről sokkal kisebbnek látszott. Bemászol. Azonnal fegyveredet markolod, felkészülve az esetleges támadásra. A fészek túlsó végében megmozdul egy óriási test. Egy griffőniksz!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 22 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a griffőniksz testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) A griffőniksz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 pirkitet. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy fekete griff!

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 24 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a fekete griff testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) A fekete griff összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 499 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Érdemes volt a nyakadat kockáztatni! A zsákmány előtted fekszik. Közelebbről megnézed - szereztél 1 fűszertartót. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (pular kristály) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ.

(Továbbmész...) [120,74] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. A következő pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy vortexmágus.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 8 életpontot sebeztél. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 104 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rontasz. {GYD:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a vortexmágus testét. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a vortexmágus testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 110 életpontot vesztettél. Elmegy a kedved a harctól. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 214, gyógyulás: 0, összesen: -214 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Mint minden tapasztalt természetgyógyász, te is azonnal felismered a talajból feltörő pozitív bioenergia sugarakat. A forrás fölé állsz, és sebesült testrészeidre fókuszálod a gyógyenergiát. A hatás azonnal jelentkezik. (+140 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Eszedbe jut, hogy láttál egyszer egy ork sámánt munka közben. Terpeszbe állsz, két karod a magasba emeled, és megpróbálod utánozni a sámán szavait: "I szkúsná, i grúsztna, i nyékámu vrúku pádágy vminútu dusévnuj nyezgódu...". Kicsit nehezen mondod ki a nyelvtörő szavakat, de mire a végére érsz, érzed jótékony hatását. (+88 életerő.)
Nincs elég TVP-d a labirintus kipróbálásához. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (pular kristály) rejt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat).

[146 pontot használtál fel, van még -2.]

m 6 mozogsz nyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

a 415 2582 1 átadod a 415. tárgyat a 2582. kalandozónak (1 darabot)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 1. BP: használod az 1167. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 2. BP: használod az 1576. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 3. BP: használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -7.]

* 4. BP: t. energia kisütése: 501 10
Portyázni indulsz a tudati térben.
[0 pontot használtál fel, van még -7.]

* 5. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még -7.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 18, 4.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját nyel le a törpemammut. 2 kaját bezabál a sullár. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben -7 pontod maradt, ebből a következő körre -7 pontot vihetsz át. Kapsz még 443 pontot. A következő körben tehát 436 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RYUKU NADRÁG (691. TÁRGY)
Ez a kék páncéldarab az ágyékot és a felső lábszárat védelmezi, és persze kiválóan kiegészíti a ryuku mellvértet. Ha viseled a KF 691 paranccsal (nadrágként KF-eled), védettségedet hárommal növeli meg. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti.

KARAKTERLAP

Chini, egy fekete, kontyos hajú, csillogó szemű ember nő vagy. A bőröd kreolszínű. Sheran eljövendő papja vagy. Papi hited: 76. A Káosz Harmóniája (#9170) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 302. fordulód.

Erő: 27 (29) Szint: 23 Merészség: 8/3 Magasság: 151 cm
IQ: 28 (30) Támadás: 29 (31) Agresszió: 3 Testsúly: 78 kg
Ügyesség: 30 (34) Védekezés: 44 (48) Menekülés: 30 % Életkor: 28/28 év
Egészség: 30 (34) Életpont: 320/252 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 0
Szerencse: 34 (38) Varázspont: 322/2 Pénz: 3269 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 25/0 Pszi pont: 94/27 EFejl: 30
Eddig összesen 2207 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7506 TP-t kaptál. Jelenleg 1096553 TP-d van. A következő szinthez még 103447 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hadúr, ongóliant, norpadolótika. A 293. fordulódban 37717 arany került a bankszámládra. 38848 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 5 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/19 ökölvívás: 25/53 vágófegyverek: 24/31 (+8%)
ütőfegyverek: 3/0 lőfegyverek: 20/27 dobófegyverek: 25/78 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) << ököl (#28) << ezüstkard (#325)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 20%;

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/54 2. nyomkövetés: 44/32 3. lopás: 8/20
4. mászás: 12/30 (+7%) 5. csapdakészítés: 19/95 (+6%) 6. csapdaészlelés: 20/34
7. gyógyítás: 71/37 (+48%) 8. titkosírás: 3/62 9. felderítés: 25/76 (+2%)
10. szörnyidomítás: 6/38 11. teológia: 25/68 (+9%) 12. taumaturgia: 25/79 (+10%)
13. szerencsejáték: 3/79 14. versengés: 5/46 (+9%) 15. harcművészetek: 23/9
16. zene: 40/79 17. szörnyismeret: 4/64 18. pszi: 12/29 (+9%)
19. zárnyitás: 3/52 20. vadászat: 9/46 21. bányászat: 26/6 (+82%)
22. úszás: 15/82 23. főzés: 13/59 24. csapatmunka: 4/18

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139))
gyógyítasz 70% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 2582. karakternek
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), bumerángot (#249) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 6 darabot ), kulcskarikát (#648) (max. 1 darabot, csak egyszer), móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot )
mászol max. 301 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
varkaudar bajnok (#190), csontváz lord (#177), degradátor (#210) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), tetemember (#123)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
pattanóböde (#145), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) kí koncentráció (#69) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), izomernyesztés (#33), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), örvénykerítés (#42), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
banshee-sikoly (#373) >> nők (#999) banshee-sikoly (#373) >> férfiak (#998)
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191) banshee-sikoly (#373) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
villámcsapás (#50) >> 20. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +7 védettség;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.
2.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül!
3.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
ment.felfrissülés (255)
a butaság ára (273)
düh (289)
vallási öntudat (290)
varázstöltődés II. (296)
Valentin napja (328)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 36 TU. szükséges még: 54 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 396 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bumeráng (#249) 1 shinai gömb (#348) 1 spiritusz (#170)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
9 arany (#50) 1 bakkura csizma (#96) 1 fűszertartó (#210)
5 kaja (#2) 7 kerek kő (#19) 8 madártoll (#112)
1 mutáns csont (#331) 1 óndarab (#85) 1 orgyilkos tőr (#225)
3 pirkit (#153) 3 quwarg tojás (#360) 1 ramit kő (#226)
1 rézdarab (#70) 1 rézsisak (#72) 4 ugh méreg (#166)
18 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(120,74) vortexmágus (#418), érclelőhely
(121,74) sziklafészek (#167), griffőniksz (#106), fekete griff (#107), érclelőhely
(122,74) mély szakadék (#154), olvasztókemence (#86), oltár, vaskohó (#155), világítótorony (#156), mosolygó rettenet (#97), ragyás burástya (#111), érclelőhely
(123,74) phua-kúp (#372), törpe bánya (#435), olvasztókemence (#86), oltár, művészi porolit (#720), érclelőhely
(124,74) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Fairlight oltár
(125,73) gumifa (#38), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), quwarg harcos (#201)
(126,73) friss csatamező (#262), oltár, 35. jellempróba, dögkeselyű (#174), zombi (#49), élőholt mágus (#175)
(127,73) kétfejű troll (#163), Fairlight oltár, vaskohó (#155), törpe bánya (#435), olvasztókemence (#86), egy ismeretlen isten rúnaköve, érclelőhely
(128,74) a 66. labirintus bejárata, Tharr rúnaköve, olvasztókemence (#86), törpe bánya (#435), vaskohó (#155), oltár, világítótorony (#156), művészi porolit (#720), érclelőhely
(129,74) a 81. labirintus bejárata, quwarg harcos (#201)

Üzenet küldése a karakternek