302. forduló, 304. forduló, Lorelai összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2015. aug. 31. 9h:16'
EZ A 553. JÁTÉKHETED, 303. FORDULÓD
554. játékheted kezdete: szept. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1731
SZÁMLA : XXXX

LORELAI KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [189,101] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+17 tvp ). Ahogy felébredsz, idegen környezetben találod magad. Félhomály van, fullasztó hőség és állott a levegő. Egy óriási barlangban vagy valahol mélyen a Föld szívében. Körülötted hatalmas gránit pulpitusok, melyek mögött komor tekintetű alakok sorakoznak, mint egykori hősök szobrai valahonnan az elfeledett időkből. Mikor a veled szemben álló alak szemébe nézel, alig bírsz megállni a lábadon. Szigorú tekintete a velődig hatol, úgy érzed egyenesen a lelkedbe lát. Kicsinek és gyengének érzed magad, és kétségbeesve markolod meg Chara-din szimbólumát. Egyszer csak az egyik szoborszerű alak megszólal. Mély hangja betölti a termet, és megremeg a szikla a lábad alatt, ahogy beszel: "Megmérettettél, és bűnösnek találtattál!" Kezét lágyan felemeli és halkan kántálni kezd. A többi alak csatlakozik a rituáléhoz. A földrengés egyre erősebb lesz, és egyszer csak megreped a föld a talpad alatt. A nyílásból forró, fojtogató gőzök csapnak fel. Vakon, fulladozva szorongatod a szakadék peremet, nehogy az alant folyó izzó magmába zuhanj. Ekkor leomlik a kezed alatt a perem, és te ordítva zuhansz a mélybe... Idegeid már nem bírják tovább, hirtelen rángás térít magadhoz, s amint tudatára ébredsz, hogy még mindig a batyud mellett hánykolódva üvöltesz a rémülettől, elhallgatsz. - Csak egy álom volt. - nyugtatgatod magad nem sok meggyőződéssel.
Az aranytermő erszény 52 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 zöld üveget. A teremtés zsákja létrehozott 1 kék orchideát. A teremtés zsákja létrehozott 1 madártollat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+37 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+343 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+85 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-1 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+13 tudatpont.) A lottó 1144. hetének nyerőszámai: 4, 5, 12. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 2 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 22 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: vv 112 203 147 elmormolod a 112. varázslatot a 203. varázslatot a 147. varázslatot
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 536.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szvó-ektoplazma). [0 pontot használtál fel, van még 536.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 purifikátor háj). [0 pontot használtál fel, van még 536.]

* 2. KP: v 1 999 25 elmormolod az 1. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 25 életpontot tudsz így gyógyulni. [-20 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 531.]

* 3. KP: vv 28 224 23 elmormolod a 28. varázslatot a 224. varázslatot a 23. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+9 erő). [-20 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 529.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 529.]
Fürgén varázsolsz! Működni kezd a jellemtükör. [-20 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 527.]

* 4. KP: v 6 999 16 elmormolod a 6. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-20 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 522.]

* 5. KP: im 0 0 0 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 522.]

* 6. KP: vv 19 88 137 elmormolod a 19. varázslatot a 88. varázslatot a 137. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-20 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 520.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 520.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 520.]

* 7. KP: vv 220 73 73 elmormolod a 220. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Fürgén varázsolsz! (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 518.]
Szupersebesen mormolsz. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 513.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 508.]

* 8. KP: p 65 2 0 használod a 65. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Hamarosan érzed az erő áramlását. Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 gonoszság.) [-10 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 498.]

* 9. KP: h 1167 14 0 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag mákrózsafőzetet támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Oltári finom volt! És ez a lebegés... [2 pontot használtál fel, van még 496.]

* 10. KP: v 15 312 6 elmormolod a 15. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új borkonyó bibe. [-42 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 466.]

kpk 6 kezd. parancs kivétele: 6
VV 19 88 137 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 466.]

kpb 6 kezd. parancs berakása: 6

vv 88 137 127 elmormolod a 88. varázslatot a 137. varázslatot a 127. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 466.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 466.]
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 464.]
[A parancs tárolásra került.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 459.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 454.]
Gyorsvarázsolsz! Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 449.]

m 4 mozogsz délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[169,71] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy magger. Itt csata lesz.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre rohansz. {GYD:} Mágusölővel párszor kilyukasztod a magger testét. (5 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). {GYD:} Nitmák pengével megvagdalod a magger testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Megnyirbálja a magger ollója a bal karodat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A magger szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 28, gyógyulás: 58, összesen: +30 ÉP}

Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
[7 pontot használtál fel, van még 442.]

h 697 1200 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+288 varázspont, -576 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 442.]
Megiszol egy adagnyi sötét italt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +546 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 442.]

ff 420 422 28 felt. fegyverváltás: 420 422 28
Felt. fegyverváltás: << agyartőr << mágusölő << ököl. [0 pontot használtál fel, van még 442.]

hu 322 445 468 hulladék: 322 445 468
Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüsttőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kvazár kesztyűt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz Dantor amulettjét. [0 pontot használtál fel, van még 442.]

kf 562 463 kézbeveszed/felveszed az 562. tárgyat a 463. tárggyal
Előkészíted a bűvös shurikent. [0 pontot használtál fel, van még 442.]
Leveszed a kvazár kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a mithril kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 442.]

v 198 211 92 elmormolod a 198. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy végső mozdulattal előhívod a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

168 169 170
70
71
72
(169,71) magger (#747), 24. jellempróba

[211,92] A növényzet egyre ritkul, kopárabb lesz. Egy sivatag pereménél vagy. Utad során felfedezel egy oltárt. Leah híveié.

Egy felbőszült massza támad rád. Nyilván a közeli phua-kúpból szabadult ki.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a massza fejét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Meglengetve az agyartőrt a másikra támadsz. {GYD:} Agyartőrrel tökéletesen perforálod a massza testét. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Nitmák pengével párszor kilyukasztod a massza csavaros szarvát. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). A massza ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A massza fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Nyelvével a massza úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 moa kristályt. 3 605 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 336, sebződés: 64, gyógyulás: 64, összesen: +0 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
[-100 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 432.]

m 4 2 mozogsz délre, keletre
[211,93] A terep vált: bozótos területen vagy. Utad során felfedezel egy ősi csatamezőt. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy szánalmas pondró. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a szánalmas pondró összehúzódó redőit. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Te persze ügyesen félreugrottál. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szánalmas pondró jobb oldalát. (5 támadással 416 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a szánalmas pondró testét. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). A szánalmas pondró belecsíp a derekadba. (1 támadástól 112 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször eltalálod a szánalmas pondró csúszó-mászó fejét. (4 támadással 234 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). {GYD:} Nitmák pengével épp hogy eltalálod a szánalmas pondró csúszó-mászó fejét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 146 életpontot sebeztél. A szánalmas pondró megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 110 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A szánalmas pondró összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sólyomcsőrt, szereztél 5 pondróvért. [pondróvér ládikóba-> (186,106)-> 20 arany, -2 ÉP] 4 805 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1135, sebződés: 224, gyógyulás: 221, összesen: -3 ÉP}

Békés nézelődésedet egy felbőszült massza zavarja meg. Hát ez vajon hogy kerül ide!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a massza zsezsgő csonkját. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Meglengetve az agyartőrt ellenfeledre támadsz. {GYD:} Agyartőrrel tökéletesen perforálod a massza bal első lábát. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). {GYD:} Nitmák pengével kegyetlenül összevagdalod a massza duzzadt hólyagját. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Csápjaival a massza csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A massza nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Csőrével a massza belemar kézfejedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Agyartőrrel jól megszúrod a massza duzzadt hólyagját. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). {GYD:} Nitmák pengével megkarcolod a massza fejét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A massza csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A massza nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Csőrével a massza belemar kézfejedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 moa kristályt. 4 516 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 424, sebződés: 179, gyógyulás: 111, összesen: -68 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [212,93] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli.
(Feltételes támadás:) Egy kputtyintó csalán! Ezt kerested. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán húsos levelét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Elszántan a másikra ugrasz. Agyartőrrel többször eltalálod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Nitmák pengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán csápol, de mindhiába. A kputtyintó csalán csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod a kputtyintó csalán testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével megkarcolod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 140 életpontot sebeztél. Csápjával megérint a kputtyintó csalán. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A kputtyintó csalán meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A kputtyintó csalán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. [ragasztó ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] 2 884 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 553, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Találsz egy kinyílt phua-kúpot. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Az idilli csendet megtöri valami. Egy felbőszült massza rohamoz meg!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a massza fejét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Megmarkolva az agyartőrt a másikra támadsz. {GYD:} Agyartőrrel néhányszor teljesen átdöföd a massza testét. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). {GYD:} Nitmák pengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a massza jobb oldalát. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Kemény ollójával a massza végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A massza karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A massza csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 moa kristályt. 3 107 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 43, gyógyulás: 55, összesen: +12 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.) [14 pontot használtál fel, van még 418.]

kut 20 20 10 kutatsz 20 pontért
Nekiállasz alaposabban körülnézni a kinyílt phua-kúp környékén, ám vizsgálódásodat valami mozgás zavarja meg. Tapasztalt kalandozóként azonnal a harcra készülsz, nem is hiába. Egy tomboló massza támad rád.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a massza hájtömegét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Vad csatakiáltással, felemelve az agyartőrt ellenfeledre rontasz. {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd a massza egyik karját. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével kegyetlenül összevagdalod a massza hájtömegét. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) A massza többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 36 életpontot vesztettél. {GYD:} Agyartőrrel megbököd a massza pöffedt fejét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével épp hogy eltalálod a massza pöffedt fejét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A massza néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (3 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A massza harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A massza kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 40 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a massza száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 moa kristályt. 4 487 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 422, sebződés: 316, gyógyulás: 50, összesen: -266 ÉP}

Legyőzted ugyan a rád támadó masszát, de az biztos, hogy ez nem egy közönséges példány volt. Jóval nehezebb volt legyőznöd, mint a korábbiakat. Nincs időd azonban ezen töprengeni, sokkal fontosabb, hogy alaposan átkutasd a környéket. Közismerten jó megérzéseidre hallgatsz, amikor nem vizsgálod át a teljes területet alaposan, hanem egyből odamész, ahol valami nyomot sejtesz. Sikerrel jársz. Jópár - a kúptól távolodó - nyomra bukkansz. Nem lehetnek mások, csak különböző masszák nyomai. Úgy látszik a kúp továbbra is működik, és termeli a masszákat. Ez nem jósol fényes jövőt. A keresgélés közben valami érdekeset pillantasz még a kinyílt kúpban. Nem habozol alaposabban megvizsgálni. Mintha valami mozgatható, kivehető rész lenne itt. Ha elég jó a kézügyességed, talán ki tudod venni. Ügyeskezű zárnyitóként pillanatok alatt kipiszkálod a gyanús részt. Megdöbbenve látod, hogy egy szó és egy szám szerepel rajta: szintű 421. Az írás hamarosan elhalványul. Gyorsan körülnézel a még a kinyílt phua-kúpban, hátha valami elkerülte a figyelmedet. Erőfeszítéseidet siker koronázza. Nem tudod, hogy az első átnézéskor kerülte el a figyelmedet, vagy azóta került ide a KINCS, a lényeg, hogy van. Az alábbi tápokat találtad: 4 iknegurin (ld. enc.). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [20 pontot használtál fel, van még 398.]

m 4 6 5 mozogsz délre, nyugatra, délnyugatra
[212,94] A bozótost dombság váltja fel. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy ekharion. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy tudatrombolás pszi hatás. Semmi eredménye! Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja az ekharion testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Megmarkolva az agyartőrt a másikra rohansz. {GYD:} Agyartőrrel több döféssel felnyársalod az ekharion szőrös kezét. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). {GYD:} Nitmák pengével megvágod az ekharion fejét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az ekharion kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az ekharion fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az ekharion még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 40 aranyat. 2 234 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 23, gyógyulás: 39, összesen: +16 ÉP}

Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ilkin ércet! (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Egy felbőszült massza támad rád. Nyilván a közeli phua-kúpból szabadult ki.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a massza nyálkás pracliját. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Jól célzott! (8 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Agyartőrrel tökéletesen perforálod a massza bal hátsó lábát. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). {GYD:} Nitmák pengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a massza bal vállát. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 135 életpontot sebeztél. Többször megcsíp a massza. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A massza néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (5 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A massza szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 moa kristályt. 3 802 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 489, sebződés: 102, gyógyulás: 78, összesen: -24 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [211,94] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy norpadolótika. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a norpadolótika egyik csápját. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Megmarkolva az agyartőrt a másikra ugrasz. {GYD:} Agyartőrrel néhányszor teljesen átdöföd a norpadolótika testét. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvagdosod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (7 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A norpadolótika fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A norpadolótika még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 552 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 31, gyógyulás: 7, összesen: -24 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy quwarg bolyt. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték.
(Feltételes mászás:) A boly nyüzsög az undorító kis quwargoktól, de azért te bátran mászni kezdesz fölfelé. A mászás önmagában sem egyszerű, de a mindenhol jelenlevő quwargok szinte lehetetlenné teszik a dolgot. Teljesen kimerült vagy, mire felérsz. A boly tetején nyílást látsz, amelyen keresztül leereszkedsz a boly belsejébe. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-10 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg harcos!

Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Marokra fogva az agyartőrt a másikra ugrasz. Agyartőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével felnyitod a quwarg harcos testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 242 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 4 quwarg tojást [quwarg tojás ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP]. Lemászol a boly oldalán, elkerülve az újabb parányok támadását. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Békés nézelődésedet egy felbőszült massza zavarja meg. Hát ez vajon hogy kerül ide!

Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a massza bal első lábát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Marokra fogva az agyartőrt a másikra támadsz. {GYD:} Agyartőrrel tökéletesen perforálod a massza nyálas sörényét. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével többször mélyen végigmetszed a massza nyálas sörényét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) A massza rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (4 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Sikeres döféseket ejt testeden a massza. (3 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 31 életpontot vesztettél. Ütéseket mér a massza a farkával a jobb válladra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. A massza fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A massza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 moa kristályt. 3 416 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 114, gyógyulás: 18, összesen: -96 ÉP}


(Továbbmész...) [210,95] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy dombi óriásyeti nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bűvös shuriken. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Elszántan ellenfeledre rohansz. {GYD:} Agyartőrrel több döféssel felnyársalod a dombi óriásyeti szőrös mellkasát. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a dombi óriásyeti szőrös mellkasát. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a dombi óriásyeti megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (4 támadástól 111 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Agyarával a dombi óriásyeti a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) {GYD:} Agyartőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a dombi óriásyeti jobb oldalát. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével súrolod a dombi óriásyeti testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A dombi óriásyeti mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (4 támadástól 115 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Beléd öklel a dombi óriásyeti! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A dombi óriásyeti most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 914 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 428, sebződés: 276, gyógyulás: 57, összesen: -219 ÉP}

Ledöntesz egy adagnyi sötét italt. A hatás rögtön érezhető! ( +454 életerő.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kazmárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [64 pontot használtál fel, van még 334.]

m 6 3 3 mozogsz nyugatra, délkeletre, délkeletre
[209,95] Még mindig dombos terepen vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ongóliant közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja az ongóliant bal lábát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (26 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt a másikra rontasz. {GYD:} Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed az ongóliant jobb lábát. (5 támadással 268 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvagdosod az ongóliant testét. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) {GYD:} Mágusölővel megkarcolod az ongóliant jobb lábát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével kicsit megvágod az ongóliant ragyás lábszárát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 114 életpontot sebeztél. Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az ongóliant még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP], egy szent jogar, egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP], 8 arany és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP]. 3 580 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 706, sebződés: 94, gyógyulás: 13, összesen: -81 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr híveié. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [210,96] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Látsz egy templomot. Tharr hívei emelték. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 vasércet! Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ekharion. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy tudatrombolás pszi hatás. Semmi hatás! Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja az ekharion fejét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Agyartőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ekharion testét. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével megvágod az ekharion jobb karját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 128 életpontot sebeztél. Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az ekharion állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki az ekharion száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 37 aranyat. 2 234 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 358, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [211,97] Még mindig hegyvidéken vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy orbitális mackósajt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod az orbitális mackósajt egyik lábát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) A mackósajt kegyetlenkedik! Átszúrja egy bottal a fejét. A füléből zöldes folyadék ömlik, közben a mackósajt mosolyog. Hangos kacajra fakadsz az elborzasztásodra irányuló gyenge próbálkozáson. A mackósajt két pislantás után melletted terem, könnyedén felemel, és az ég felé hajít! A dobást azonban szaltóvá változtatod, és talpon érsz vissza a megdöbbent állat elé. Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Marokra fogva az agyartőrt ellenfeledre rohansz. Agyartőrrel megdöfködöd az orbitális mackósajt egyik lábát. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével párszor kilyukasztod az orbitális mackósajt idétlen testét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Az orbitális mackósajt jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény huhog! 49 életpontot vesztettél. {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod az orbitális mackósajt testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével végigvágod az orbitális mackósajt testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 114 életpontot sebeztél. Nyelvével az orbitális mackósajt úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 48 életpontot vesztettél. Az orbitális mackósajt összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 449 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 481, sebződés: 126, gyógyulás: 6, összesen: -120 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. [29 pontot használtál fel, van még 305.]

m 3 5 mozogsz délkeletre, délnyugatra
[212,98] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Ráismersz a lényre. Egy hegyi góliát. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a hegyi góliát bal vállát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltalált téged. (7 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Marokra fogva az agyartőrt a másikra ugrasz. Agyartőrrel több döféssel felnyársalod a hegyi góliát bokáját. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével kegyetlenül összevagdalod a hegyi góliát jobb vállát. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) A hegyi góliát vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A hegyi góliát lendületes ütése célt téveszt. A hegyi góliát most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 15 aranyat. 2 484 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 18, gyógyulás: 3, összesen: -15 ÉP}

Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Találsz egy csillezsályát. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy hordóagyú mameluk. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy agytaposás varázslatot. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a hordóagyú mameluk testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt a másikra rohansz. {GYD:} Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a hordóagyú mameluk fejét. (5 támadással 273 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a hordóagyú mameluk szőrös testét. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) A hordóagyú mameluk meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A hordóagyú mameluk farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A hordóagyú mameluk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 24 aranyat. 2 779 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 509, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}


(Továbbmész...) [211,99] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Tud Ákos orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Találsz egy oltárt. Fairlight híveié. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.

[14 pontot használtál fel, van még 291.]

szk 397 keresed a 397. szörnyet
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 291.]

ef 33 520 energia fejlesztése 33
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-13 TU.] [91 pontot használtál fel, van még 200.]

kb 172 2203 1 kiveszel a bankból a 172. tárgyat (2203 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 28 téfea-agyat. Kiveszel a bank széfjéből 52 moa kristályt. Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 200.]

in 2790 243 126 leírod a 2790. kalandozónak a 243. szörnyet a 126. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy áeratikus hasnyák. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) bronzpengét. [0 pontot használtál fel, van még 200.]

in 2790 203 221 leírod a 2790. kalandozónak a 203. szörnyet a 221. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy agyagelementál. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) dobóhálót. [0 pontot használtál fel, van még 200.]

* 1. BP: kf 253 0 0 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 200.]

* 2. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 195.]

* 3. BP: h 1271 68 0 használod az 1271. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 195.]

* 4. BP: hh 1228 1554 1534 használod az 1228. tárgyat az 1554. tárgyat az 1534. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 195.]
Játszani kezdesz az aenouth ködkürtön. Mély, búgó hang hagyja el a hangszert. Mire feleszmélsz a dallam okozta bódulatból, már sűrű köd vesz körül, s árnyszerű, imbolygó alak tart feléd. Egy rendkívül barátságtalan ro'galhal kísértet az, akit most idéztél meg a túlvilágról! A harc elkerülhetetlen!

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Semmi eredménye! Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a ro'galhal kísértet testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre támadsz. {GYD:} Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a ro'galhal kísértet testét. (5 támadással 283 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a ro'galhal kísértet testét. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 123 életpontot sebeztél. Olyan ütéseket kapsz a bal lábadra, hogy azt hiszed, eltört. (2 támadástól 387 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +78 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Mágusölővel néhányszor megcsapod a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (5 támadással 270 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a ro'galhal kísértet testét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 112 életpontot sebeztél. Egy pontos és nagy erejű ütéssel a ro'galhal kísértet bezúzza koponyádat. (2 támadástól 281 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +57 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik!
{Csatastatisztika; sebzés: 1170, sebződés: 668, gyógyulás: 135, összesen: -533 ÉP}

Ahogy minden elsötétedik előtted, lelked öntudatlanul is kapaszkodik mihaszna testedbe. Utolsó gondolatoddal görcsösen tiltakozol a halál ellen. [1 pontot használtál fel, van még 194.]
Aztán mintha hideg vízzel teli vödörbe mártottad volna a fejed, miközben a lábad alól kirúgták a talajt: szédelegve tántorogsz, majd kinyitod a szemed. Túlélted! Hisz ez lehetetlen... Aztán, a deus ex machina hűlt helyét látva, rájössz, hogy mi is történt. A fantasztikus varázstárgy megmentett, és elrepített a veszély helyszínéről! Ráadásul még egy keveset gyógyított is rajtad. (+301 életerő.)

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

208 209 210 211 212 213
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
(209,95) ongóliantok (#159), Tharr oltár, 35. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve, érclelőhely
(210,95) dombi óriásyeti (#367), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), Dornodon oltár, 32. jellempróba, érclelőhely
(210,96) Tharr oltár, érclelőhely, ekharionok (#232)
(211,92) Leah oltár, massza (#217)
(211,93) ősi csatamező (#263), szánalmas pondró (#792), massza (#217)
(211,94) norpadolótikák (#226), quwarg boly (#359), 26. jellempróba, Tharr oltár, quwarg harcos (#201), massza (#217)
(211,97) orbitális mackósajtok (#229), Sheran oltár, Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(211,99) a 79. labirintus bejárata, olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), Fairlight oltár, barátság szent tüze (#484), vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, ro'galhal kísértet (#463)
(212,93) kputtyintó csalán (#247), phua-kúp (#372), 37. jellempróba, massza (#217)
(212,94) ekharionok (#232), érclelőhely, massza (#217)
(212,98) hegyi góliátok (#244), egy ismeretlen isten rúnaköve, csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), érclelőhely, hordóagyú mameluk (#254)

Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[210,98] Még mindig hegyvidéken vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gránátkaktuszt. Látsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy orbitális mackósajt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A mackósajt kegyetlenkedik! Átszúrja egy bottal a fejét. A füléből zöldes folyadék ömlik, közben a mackósajt mosolyog. Hangos kacajra fakadsz az elborzasztásodra irányuló gyenge próbálkozáson. A mackósajt a következő pillanatban villámgyorsan odarohan hozzád, felemel, és feldob a sztratoszféra irányába! Szerencsére bele tudod akasztani a mackósajt gallérgombjába a cipőfűződet, így visszaesel, mielőtt túl magasra emelkednél. Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Elszántan ellenfeledre támadsz. {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod az orbitális mackósajt jobb oldalát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével többször mélyen végigmetszed az orbitális mackósajt egyik lábát. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 136 életpontot sebeztél. Az orbitális mackósajt nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 50 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 3 449 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 381, sebződés: 63, gyógyulás: 3, összesen: -60 ÉP}

Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy umbatari bromag nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A lény zöld felhőt fúj rád. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (37 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az umbatari bromag jobb első lábát. (5 támadással 249 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével megvagdalod az umbatari bromag testét. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 84 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az umbatari bromag testét. (5 támadással 238 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével épp hogy megvágod az umbatari bromag jobb első lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Az umbatari bromag kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 84 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Az umbatari bromag még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 4 468 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 694, sebződés: 205, gyógyulás: 34, összesen: -171 ÉP}

Behörpintesz egy adag sötét italt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +452 életerő.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [0 pontot használtál fel, van még 194.]
Hasznos kis hangszer ez a ködkürt, gondolod, és gyorsan elteszed a hátizsákodba. [15 pontot használtál fel, van még 179.]
Forgatgatod a kezedben kicsit a hátizsákodból elővett teleportgömböt, s közben arra gondolsz, mekkora kaland lenne eljutni a quwargok városába. Ami ezután következik, meglep: másznod sem kell, a teleportgömb egyenesen a quwarg boly szívébe visz. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-8 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg harcos!

Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Agyartőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg harcos testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével párszor kilyukasztod a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 1 242 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 1 varázskövet. Eddig tartott a csodálatos utazás, ahogy a teleportgömb energiája kimerül, te visszakerülsz az induló koordinátára. [41 pontot használtál fel, van még 138.]

* 5. BP: ep 534 100 0 építed az 534. tárgyat 100 pontért
Nekilátsz, hogy felépíts egy Chara-din monolitját. Szögletes köveket gyűjtesz, és egymásra pakolod. Végre megvan, elkészült a Chara-din monolitja. 309 tapasztalati pontot kaptál. [Rahn ékkő:] 11 964 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 38.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Iszol a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Elmúlik az üstben főzött étel hatása. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-50 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 23, 29.
Jelenleg 2498 felépült monolit, és 11122 lerombolandó oltár van Ghallán. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. 4 kaját habzsol be a pikkelyes ptog. 3 kaját nyel le az ezoterikus mardel. Egy kaját nyel le a smaragd őrsárkány. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 38 pontod maradt, ebből a következő körre 38 pontot vihetsz át. Kapsz még 444 pontot. A következő körben tehát 482 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


IKNEGURIN (541. TÁRGY)
Az iknegurin egészen apró, kékesfehéren csillogó, tökéletesen sima felületű gyöngy. Az ékszerkészítők számára különleges értéket képvisel, főként mivel beszerzése nagyon nehézkes: csak a Sötét Földön lehet hozzájutni, igen körülményes módon. Talán mondani sem kell - az iknegurint minden kalandozó féltett kincsként őrzi, semmi pénzért nem adná el vagy át másnak.

ILKIN ÉRC (232. TÁRGY)
Az ilkin érc nagyon ritka kőzet. A benne levő ilkin sárgás-zöldes színre festi ezt a porózus sziklát. Az ilkin ugyan kinyerhető lenne egy arra alkalmas olvasztókemencénél, azonban nagyon törékeny és gyorsan korrodálódó fém, ezért nem sok dologra lehet használni.

DOMBI ÓRIÁSYETI (367. SZÖRNY)
Sosem gondoltad volna, hogy a dombi yeti nem más, mint egy kölyök! A dombi óriásyeti kölyke. Ezek a hat méter magas monstrumok megállíthatatlanok, apró darabokra szaggatják még az ongóliantokat is, ha barlangjuk közelébe merészkednek. Egy kalandozónak sincs semmi esélye ellenük - miután magadhoz tértél a DEM-ed füstöléséből, gyorsan add tovább az információt az óriásyetiről barátaidnak, hogy ők már el tudjanak bújni előle!

KARAKTERLAP

Lorelai, egy barna, hosszú hajú, zöld szemű gnóm nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Chara-din nagyhatalmú főpapja vagy. A Káosz Lordjai (#9147) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 303. fordulód.

Erő: 40 (61) Szint: 33 Merészség: 8/10 Magasság: 106 cm
IQ: 45 (56) Támadás: 68 (71) Agresszió: 3 Testsúly: 39 kg
Ügyesség: 40 (53) Védekezés: 93 (99) Menekülés: 18 % Életkor: 97/156 év
Egészség: 36 (45) Életpont: 556/506 Jellem: gonosz (542) Tul. pont: 0
Szerencse: 34 (53) Varázspont: 1526/2 Pénz: 11303 arany Kép. pont: 66
Tudatpont: 80/0 Pszi pont: 173/116 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 3376 szörnyet (21 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 79 890 TP-t kaptál. Jelenleg 4 939 635 TP-d van. A következő szinthez még 60 365 TP szükséges. Trófeáid: magnetikus praglonc, őrjáratozó katona, kisebb quwarg isten. A 262. fordulódban 5026 arany került a bankszámládra. 6056 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/34 ökölvívás: 28/25 (+2%) szúrófegyverek: 16/17 (+76%)
vágófegyverek: 31/78 (+7%) ütőfegyverek: *20/102 dobófegyverek: 32/27 (+11%)

Feltételes fegyverváltás: agyartőr (#420) << mágusölő (#422) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); bumeráng (#249) (12 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
210,98 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 189,101
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 61, 57

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 932 év Átcsoportosítási és instabil keret: 399 921 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 45/33 2. nyomkövetés: 49/44 3. lopás: 1/43
4. mászás: 11/10 (+8%) 5. csapdakészítés: 22/3 (+5%) 6. csapdaészlelés: 11/95
7. gyógyítás: 39/90 8. titkosírás: 3/45 9. felderítés: 26/11 (+20%)
10. szörnyidomítás: 11/83 11. teológia: 80/8 (+37%) 12. taumaturgia: 59/50 (+5%)
13. szerencsejáték: 1/26 (+5%) 14. versengés: 8/49 15. harcművészetek: 25/21
16. zene: 9/49 17. szörnyismeret: 30/31 18. pszi: 25/75 (+19%)
19. zárnyitás: 13/28 (+5%) 20. vadászat: 5/75 21. bányászat: 13/57 (+90%)
22. úszás: 7/84 23. főzés: 2/45 (+22%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 28

FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 33% életpont alatt (sötét ital (#284))
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz sötét italt (#284) (max. 10 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 10 darabot ), bumerángot (#249) (max. 12 darabot ), kerek követ (#19) (max. 12 darabot ), mászókampót (#165) (max. 1 darabot, csak egyszer), vadászkést (#1264) (max. 1 darabot, csak egyszer), kristályfolyadékot (#449) (max. 2 darabot ), púderkövet (#119) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 1500 darabot )
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
gonoszkodsz max. 10 TVP-ért
mászol max. 105 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50)
tetemember (#123), jók (#990), Cseresznyevirág (#1184) (csak egyszer), Vemhes Guppi (#4528), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), kputtyintó csalán (#247)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
ember (#1), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) infralátás (#171, 8 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP) káoszcsapás (#200, 10 VP) rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP)
álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) káosz szava (#207, 25 VP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) Chara-din lesújt (#223, 25 VP)
ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 20 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
csupasz izom (#28) jellemrejtés (#23) hatalomvarázs (#220) erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
káoszcsapás (#200), káosz szava (#207), Chara-din lesújt (#223)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
hhaar burka (#32), hhaar burka II (#162), agytaposás (#180)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzgolyó (#155) >> kardszárnyú pocok (#152) tűzgolyó (#155) >> quwarg királynő (#153)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
ezoterikus mardel (#184) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +7 védettség;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Remélem, elindultál már a hozzám vezető ösvényen: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%!
2.) Mostanra már elég fekete - azaz visszafordíthatatlanul fekete kell, hogy legyen a lelked. Oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal, és érd el a 666-os gonoszságot!
3.) Lássuk, totális uralmad van-e a mágia felett: Költs el egyetlen körben legalább 500 VP-t a V parancs használatával!

HŐSTETTEID
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 100 (limit: 681), a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 3, a pontszámod: 15 303.
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XL. olimpián.
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 76, pontszámod: 912.
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 524, a megölt vezérek száma: 3, a pontszámod: 72 935.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a kapcsolat (248)
a monolit imádása (264)
a butaság ára (273)
ima a monolitokért (276)
fejleszt.gyümölcse (292)
isteni áldás (318)
monolit érzékelés (341)
a mágia szeretete (393)
káoszmágia (400)
a káosz elszabadul (410)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 50 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 247 TU szükséges.)
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 90 TU. szükséges még: 20 TU.
vakmerőség (526) OK
gyűjtögető életmód (533) OK
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 29 TU. szükséges még: 121 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 bűvös shuriken (#562) 20 kaja (#2) 2 mákrózsa virág (#56)
3 sötét ital (#284) 1 tükör (#43)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
296 arany (#50) 6 borkonyó bibe (#312) 4 iknegurin (#541)
1 ilkin érc (#232) 1 kék orchidea (#68) 1 madártoll (#112)
48 moa kristály (#2203) 1 szent jogar (#150) 28 téfea-agy (#172)
1 varázskő (#305) 3 vasérc (#152) 1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

209 210 211
97
98
99
(210,98) gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), Sheran oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, érclelőhely, orbitális mackósajtok (#229), umbatari bromag (#770), quwarg harcos (#201)

Üzenet küldése a karakternek