Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2015. aug. 31. 9h:16' EZ A 553. JÁTÉKHETED, 303. FORDULÓD 554. játékheted kezdete: szept. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 23 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1731 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 112 203 147 | elmormolod a 112. varázslatot a 203. varázslatot a 147. varázslatot |
* 2. KP: v 1 999 25 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 3. KP: vv 28 224 23 | elmormolod a 28. varázslatot a 224. varázslatot a 23. varázslatot |
* 4. KP: v 6 999 16 | elmormolod a 6. varázslatot |
* 5. KP: im 0 0 0 | imádkozol |
* 6. KP: vv 19 88 137 | elmormolod a 19. varázslatot a 88. varázslatot a 137. varázslatot |
* 7. KP: vv 220 73 73 | elmormolod a 220. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
* 8. KP: p 65 2 0 | használod a 65. pszi képességet |
* 9. KP: h 1167 14 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 10. KP: v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
kpk 6 | kezd. parancs kivétele: 6 |
kpb 6 | kezd. parancs berakása: 6 |
vv 88 137 127 | elmormolod a 88. varázslatot a 137. varázslatot a 127. varázslatot |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
m 4 | mozogsz délre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre rohansz. {GYD:} Mágusölővel párszor kilyukasztod a magger testét. (5 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). {GYD:} Nitmák pengével megvagdalod a magger testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Megnyirbálja a magger ollója a bal karodat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A magger szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 28, gyógyulás: 58, összesen: +30 ÉP}
h 697 1200 | használod a 697. tárgyat |
ff 420 422 28 | felt. fegyverváltás: 420 422 28 |
hu 322 445 468 | hulladék: 322 445 468 |
kf 562 463 | kézbeveszed/felveszed az 562. tárgyat a 463. tárggyal |
v 198 211 92 | elmormolod a 198. varázslatot |
168 | 169 | 170 | |
70 | |
|
|
71 | |
|
|
72 | |
|
|
[211,92] A növényzet egyre ritkul, kopárabb lesz. Egy sivatag pereménél vagy. Utad során felfedezel egy oltárt. Leah híveié.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a massza fejét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Meglengetve az agyartőrt a másikra támadsz. {GYD:} Agyartőrrel tökéletesen perforálod a massza testét. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Nitmák pengével párszor kilyukasztod a massza csavaros szarvát. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). A massza ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A massza fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Nyelvével a massza úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 moa kristályt. 3 605 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 336, sebződés: 64, gyógyulás: 64, összesen: +0 ÉP}
m 4 2 | mozogsz délre, keletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a szánalmas pondró összehúzódó redőit. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Te persze ügyesen félreugrottál. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szánalmas pondró jobb oldalát. (5 támadással 416 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a szánalmas pondró testét. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). A szánalmas pondró belecsíp a derekadba. (1 támadástól 112 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször eltalálod a szánalmas pondró csúszó-mászó fejét. (4 támadással 234 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). {GYD:} Nitmák pengével épp hogy eltalálod a szánalmas pondró csúszó-mászó fejét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 146 életpontot sebeztél. A szánalmas pondró megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 110 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A szánalmas pondró összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sólyomcsőrt, szereztél 5 pondróvért. [pondróvér ládikóba-> (186,106)-> 20 arany, -2 ÉP] 4 805 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1135, sebződés: 224, gyógyulás: 221, összesen: -3 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a massza zsezsgő csonkját. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Meglengetve az agyartőrt ellenfeledre támadsz. {GYD:} Agyartőrrel tökéletesen perforálod a massza bal első lábát. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). {GYD:} Nitmák pengével kegyetlenül összevagdalod a massza duzzadt hólyagját. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Csápjaival a massza csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A massza nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Csőrével a massza belemar kézfejedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Agyartőrrel jól megszúrod a massza duzzadt hólyagját. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). {GYD:} Nitmák pengével megkarcolod a massza fejét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A massza csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A massza nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Csőrével a massza belemar kézfejedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 moa kristályt. 4 516 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 424, sebződés: 179, gyógyulás: 111, összesen: -68 ÉP}
(Továbbmész...) [212,93] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli.
(Feltételes támadás:) Egy kputtyintó csalán! Ezt kerested. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán húsos levelét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Elszántan a másikra ugrasz. Agyartőrrel többször eltalálod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Nitmák pengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán csápol, de mindhiába. A kputtyintó csalán csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod a kputtyintó csalán testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével megkarcolod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 140 életpontot sebeztél. Csápjával megérint a kputtyintó csalán. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A kputtyintó csalán meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A kputtyintó csalán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. [ragasztó ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] 2 884 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 553, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a massza fejét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Megmarkolva az agyartőrt a másikra támadsz. {GYD:} Agyartőrrel néhányszor teljesen átdöföd a massza testét. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). {GYD:} Nitmák pengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a massza jobb oldalát. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Kemény ollójával a massza végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A massza karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A massza csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 moa kristályt. 3 107 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 43, gyógyulás: 55, összesen: +12 ÉP}
kut 20 20 10 | kutatsz 20 pontért |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a massza hájtömegét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Vad csatakiáltással, felemelve az agyartőrt ellenfeledre rontasz. {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd a massza egyik karját. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével kegyetlenül összevagdalod a massza hájtömegét. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) A massza többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 36 életpontot vesztettél. {GYD:} Agyartőrrel megbököd a massza pöffedt fejét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével épp hogy eltalálod a massza pöffedt fejét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A massza néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (3 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A massza harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A massza kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 40 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a massza száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 moa kristályt. 4 487 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 422, sebződés: 316, gyógyulás: 50, összesen: -266 ÉP}
m 4 6 5 | mozogsz délre, nyugatra, délnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy tudatrombolás pszi hatás. Semmi eredménye! Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja az ekharion testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Megmarkolva az agyartőrt a másikra rohansz. {GYD:} Agyartőrrel több döféssel felnyársalod az ekharion szőrös kezét. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). {GYD:} Nitmák pengével megvágod az ekharion fejét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az ekharion kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az ekharion fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az ekharion még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 40 aranyat. 2 234 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 23, gyógyulás: 39, összesen: +16 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a massza nyálkás pracliját. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Jól célzott! (8 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Agyartőrrel tökéletesen perforálod a massza bal hátsó lábát. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). {GYD:} Nitmák pengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a massza bal vállát. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 135 életpontot sebeztél. Többször megcsíp a massza. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A massza néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (5 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A massza szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 moa kristályt. 3 802 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 489, sebződés: 102, gyógyulás: 78, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [211,94] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy norpadolótika. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a norpadolótika egyik csápját. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Megmarkolva az agyartőrt a másikra ugrasz. {GYD:} Agyartőrrel néhányszor teljesen átdöföd a norpadolótika testét. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvagdosod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (7 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A norpadolótika fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A norpadolótika még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 552 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 31, gyógyulás: 7, összesen: -24 ÉP}
Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Marokra fogva az agyartőrt a másikra ugrasz. Agyartőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével felnyitod a quwarg harcos testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 242 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a massza bal első lábát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Marokra fogva az agyartőrt a másikra támadsz. {GYD:} Agyartőrrel tökéletesen perforálod a massza nyálas sörényét. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével többször mélyen végigmetszed a massza nyálas sörényét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) A massza rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (4 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Sikeres döféseket ejt testeden a massza. (3 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 31 életpontot vesztettél. Ütéseket mér a massza a farkával a jobb válladra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. A massza fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A massza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 moa kristályt. 3 416 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 114, gyógyulás: 18, összesen: -96 ÉP}
(Továbbmész...) [210,95] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy dombi óriásyeti nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bűvös shuriken. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Elszántan ellenfeledre rohansz. {GYD:} Agyartőrrel több döféssel felnyársalod a dombi óriásyeti szőrös mellkasát. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a dombi óriásyeti szőrös mellkasát. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a dombi óriásyeti megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (4 támadástól 111 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Agyarával a dombi óriásyeti a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) {GYD:} Agyartőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a dombi óriásyeti jobb oldalát. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével súrolod a dombi óriásyeti testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A dombi óriásyeti mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (4 támadástól 115 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Beléd öklel a dombi óriásyeti! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A dombi óriásyeti most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 914 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 428, sebződés: 276, gyógyulás: 57, összesen: -219 ÉP}
m 6 3 3 | mozogsz nyugatra, délkeletre, délkeletre |
Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja az ongóliant bal lábát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (26 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt a másikra rontasz. {GYD:} Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed az ongóliant jobb lábát. (5 támadással 268 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvagdosod az ongóliant testét. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) {GYD:} Mágusölővel megkarcolod az ongóliant jobb lábát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével kicsit megvágod az ongóliant ragyás lábszárát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 114 életpontot sebeztél. Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az ongóliant még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP], egy szent jogar, egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP], 8 arany és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP]. 3 580 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 706, sebződés: 94, gyógyulás: 13, összesen: -81 ÉP}
(Továbbmész...) [210,96] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Látsz egy templomot. Tharr hívei emelték. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 vasércet! Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ekharion. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy tudatrombolás pszi hatás. Semmi hatás! Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja az ekharion fejét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Agyartőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ekharion testét. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével megvágod az ekharion jobb karját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 128 életpontot sebeztél. Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az ekharion állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki az ekharion száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 37 aranyat. 2 234 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 358, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [211,97] Még mindig hegyvidéken vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy orbitális mackósajt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod az orbitális mackósajt egyik lábát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) A mackósajt kegyetlenkedik! Átszúrja egy bottal a fejét. A füléből zöldes folyadék ömlik, közben a mackósajt mosolyog. Hangos kacajra fakadsz az elborzasztásodra irányuló gyenge próbálkozáson. A mackósajt két pislantás után melletted terem, könnyedén felemel, és az ég felé hajít! A dobást azonban szaltóvá változtatod, és talpon érsz vissza a megdöbbent állat elé. Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Marokra fogva az agyartőrt ellenfeledre rohansz. Agyartőrrel megdöfködöd az orbitális mackósajt egyik lábát. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével párszor kilyukasztod az orbitális mackósajt idétlen testét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Az orbitális mackósajt jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény huhog! 49 életpontot vesztettél. {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod az orbitális mackósajt testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével végigvágod az orbitális mackósajt testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 114 életpontot sebeztél. Nyelvével az orbitális mackósajt úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 48 életpontot vesztettél. Az orbitális mackósajt összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 449 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 481, sebződés: 126, gyógyulás: 6, összesen: -120 ÉP}
m 3 5 | mozogsz délkeletre, délnyugatra |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a hegyi góliát bal vállát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltalált téged. (7 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Marokra fogva az agyartőrt a másikra ugrasz. Agyartőrrel több döféssel felnyársalod a hegyi góliát bokáját. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével kegyetlenül összevagdalod a hegyi góliát jobb vállát. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) A hegyi góliát vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A hegyi góliát lendületes ütése célt téveszt. A hegyi góliát most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 15 aranyat. 2 484 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 18, gyógyulás: 3, összesen: -15 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy agytaposás varázslatot. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a hordóagyú mameluk testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt a másikra rohansz. {GYD:} Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a hordóagyú mameluk fejét. (5 támadással 273 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a hordóagyú mameluk szőrös testét. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) A hordóagyú mameluk meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A hordóagyú mameluk farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A hordóagyú mameluk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 24 aranyat. 2 779 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 509, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [211,99] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Tud Ákos orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Találsz egy oltárt. Fairlight híveié. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.
szk 397 | keresed a 397. szörnyet |
ef 33 520 | energia fejlesztése 33 |
kb 172 2203 1 | kiveszel a bankból a 172. tárgyat (2203 darabot) |
in 2790 243 126 | leírod a 2790. kalandozónak a 243. szörnyet a 126. tárgyat |
in 2790 203 221 | leírod a 2790. kalandozónak a 203. szörnyet a 221. tárgyat |
* 1. BP: kf 253 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat |
* 2. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: h 1271 68 0 | használod az 1271. tárgyat |
* 4. BP: hh 1228 1554 1534 | használod az 1228. tárgyat az 1554. tárgyat az 1534. tárgyat |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Semmi eredménye! Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a ro'galhal kísértet testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre támadsz. {GYD:} Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a ro'galhal kísértet testét. (5 támadással 283 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a ro'galhal kísértet testét. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 123 életpontot sebeztél. Olyan ütéseket kapsz a bal lábadra, hogy azt hiszed, eltört. (2 támadástól 387 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +78 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Mágusölővel néhányszor megcsapod a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (5 támadással 270 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a ro'galhal kísértet testét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 112 életpontot sebeztél. Egy pontos és nagy erejű ütéssel a ro'galhal kísértet bezúzza koponyádat. (2 támadástól 281 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +57 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik!
{Csatastatisztika; sebzés: 1170, sebződés: 668, gyógyulás: 135, összesen: -533 ÉP}
208 | 209 | 210 | 211 | 212 | 213 | |
91 | |
|
|
|
|
|
92 | |
|
|
|
|
|
93 | |
|
|
|
|
|
94 | |
|
|
|
|
|
95 | |
|
|
|
|
|
96 | |
|
|
|
|
|
97 | |
|
|
|
|
|
98 | |
|
|
|
|
|
99 | |
|
|
|
|
|
100 | |
|
|
|
|
|
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[210,98] Még mindig hegyvidéken vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gránátkaktuszt. Látsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy orbitális mackósajt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
A mackósajt kegyetlenkedik! Átszúrja egy bottal a fejét. A füléből zöldes folyadék ömlik, közben a mackósajt mosolyog. Hangos kacajra fakadsz az elborzasztásodra irányuló gyenge próbálkozáson. A mackósajt a következő pillanatban villámgyorsan odarohan hozzád, felemel, és feldob a sztratoszféra irányába! Szerencsére bele tudod akasztani a mackósajt gallérgombjába a cipőfűződet, így visszaesel, mielőtt túl magasra emelkednél. Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Elszántan ellenfeledre támadsz. {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod az orbitális mackósajt jobb oldalát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével többször mélyen végigmetszed az orbitális mackósajt egyik lábát. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 136 életpontot sebeztél. Az orbitális mackósajt nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 50 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 3 449 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 381, sebződés: 63, gyógyulás: 3, összesen: -60 ÉP}
A lény zöld felhőt fúj rád. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (37 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az umbatari bromag jobb első lábát. (5 támadással 249 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével megvagdalod az umbatari bromag testét. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 84 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az umbatari bromag testét. (5 támadással 238 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével épp hogy megvágod az umbatari bromag jobb első lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Az umbatari bromag kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 84 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Az umbatari bromag még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 4 468 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 694, sebződés: 205, gyógyulás: 34, összesen: -171 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Agyartőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg harcos testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével párszor kilyukasztod a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 1 242 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 5. BP: ep 534 100 0 | építed az 534. tárgyat 100 pontért |
IKNEGURIN (541. TÁRGY) Az iknegurin egészen apró, kékesfehéren csillogó, tökéletesen sima felületű gyöngy. Az ékszerkészítők számára különleges értéket képvisel, főként mivel beszerzése nagyon nehézkes: csak a Sötét Földön lehet hozzájutni, igen körülményes módon. Talán mondani sem kell - az iknegurint minden kalandozó féltett kincsként őrzi, semmi pénzért nem adná el vagy át másnak. |
ILKIN ÉRC (232. TÁRGY) Az ilkin érc nagyon ritka kőzet. A benne levő ilkin sárgás-zöldes színre festi ezt a porózus sziklát. Az ilkin ugyan kinyerhető lenne egy arra alkalmas olvasztókemencénél, azonban nagyon törékeny és gyorsan korrodálódó fém, ezért nem sok dologra lehet használni. |
DOMBI ÓRIÁSYETI (367. SZÖRNY) Sosem gondoltad volna, hogy a dombi yeti nem más, mint egy kölyök! A dombi óriásyeti kölyke. Ezek a hat méter magas monstrumok megállíthatatlanok, apró darabokra szaggatják még az ongóliantokat is, ha barlangjuk közelébe merészkednek. Egy kalandozónak sincs semmi esélye ellenük - miután magadhoz tértél a DEM-ed füstöléséből, gyorsan add tovább az információt az óriásyetiről barátaidnak, hogy ők már el tudjanak bújni előle! |
Erő: | 40 (61) | Szint: | 33 | Merészség: | 8/10 | Magasság: | 106 cm |
IQ: | 45 (56) | Támadás: | 68 (71) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 39 kg |
Ügyesség: | 40 (53) | Védekezés: | 93 (99) | Menekülés: | 18 % | Életkor: | 97/156 év |
Egészség: | 36 (45) | Életpont: | 556/506 | Jellem: | gonosz (542) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 34 (53) | Varázspont: | 1526/2 | Pénz: | 11303 arany | Kép. pont: | 66 |
Tudatpont: | 80/0 | Pszi pont: | 173/116 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/34 | ökölvívás: | 28/25 (+2%) | szúrófegyverek: | 16/17 (+76%) |
vágófegyverek: | 31/78 (+7%) | ütőfegyverek: | *20/102 | dobófegyverek: | 32/27 (+11%) |
Feltételes fegyverváltás: agyartőr (#420) << mágusölő (#422) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); bumeráng (#249) (12 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
210,98 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 189,101 |
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 61, 57 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 932 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 399 921 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 45/33 | 2. nyomkövetés: | 49/44 | 3. lopás: | 1/43 |
4. mászás: | 11/10 (+8%) | 5. csapdakészítés: | 22/3 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 11/95 |
7. gyógyítás: | 39/90 | 8. titkosírás: | 3/45 | 9. felderítés: | 26/11 (+20%) |
10. szörnyidomítás: | 11/83 | 11. teológia: | 80/8 (+37%) | 12. taumaturgia: | 59/50 (+5%) |
13. szerencsejáték: | 1/26 (+5%) | 14. versengés: | 8/49 | 15. harcművészetek: | 25/21 |
16. zene: | 9/49 | 17. szörnyismeret: | 30/31 | 18. pszi: | 25/75 (+19%) |
19. zárnyitás: | 13/28 (+5%) | 20. vadászat: | 5/75 | 21. bányászat: | 13/57 (+90%) |
22. úszás: | 7/84 | 23. főzés: | 2/45 (+22%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 28 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 33% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz sötét italt (#284) (max. 10 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 10 darabot ), bumerángot (#249) (max. 12 darabot ), kerek követ (#19) (max. 12 darabot ), mászókampót (#165) (max. 1 darabot, csak egyszer), vadászkést (#1264) (max. 1 darabot, csak egyszer), kristályfolyadékot (#449) (max. 2 darabot ), púderkövet (#119) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 1500 darabot ) |
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219) |
gonoszkodsz max. 10 TVP-ért |
mászol max. 105 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50) |
tetemember (#123), jók (#990), Cseresznyevirág (#1184) (csak egyszer), Vemhes Guppi (#4528), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), kputtyintó csalán (#247) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
ember (#1), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | infralátás (#171, 8 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP) | káoszcsapás (#200, 10 VP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) |
álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) | mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) | káosz szava (#207, 25 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | Chara-din lesújt (#223, 25 VP) |
ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 20 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
csupasz izom (#28) | jellemrejtés (#23) | hatalomvarázs (#220) | erőpajzs III (#127) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
káoszcsapás (#200), káosz szava (#207), Chara-din lesújt (#223) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), hhaar burka II (#162), agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzgolyó (#155) | >> | kardszárnyú pocok (#152) | tűzgolyó (#155) | >> | quwarg királynő (#153) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ezoterikus mardel (#184) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +7 védettség;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Remélem, elindultál már a hozzám vezető ösvényen: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%! |
2.) Mostanra már elég fekete - azaz visszafordíthatatlanul fekete kell, hogy legyen a lelked. Oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal, és érd el a 666-os gonoszságot! |
3.) Lássuk, totális uralmad van-e a mágia felett: Költs el egyetlen körben legalább 500 VP-t a V parancs használatával! |
HŐSTETTEID |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 100 (limit: 681), a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 3, a pontszámod: 15 303. |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XL. olimpián. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 76, pontszámod: 912. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 524, a megölt vezérek száma: 3, a pontszámod: 72 935. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
a kapcsolat (248) |
a monolit imádása (264) |
a butaság ára (273) |
ima a monolitokért (276) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
isteni áldás (318) |
monolit érzékelés (341) |
a mágia szeretete (393) |
káoszmágia (400) |
a káosz elszabadul (410) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 50 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 247 TU szükséges.) |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 90 TU. szükséges még: 20 TU. |
vakmerőség (526) OK |
gyűjtögető életmód (533) OK |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 29 TU. szükséges még: 121 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | bűvös shuriken (#562) | 20 | kaja (#2) | 2 | mákrózsa virág (#56) | |||
3 | sötét ital (#284) | 1 | tükör (#43) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
296 | arany (#50) | 6 | borkonyó bibe (#312) | 4 | iknegurin (#541) | |||
1 | ilkin érc (#232) | 1 | kék orchidea (#68) | 1 | madártoll (#112) | |||
48 | moa kristály (#2203) | 1 | szent jogar (#150) | 28 | téfea-agy (#172) | |||
1 | varázskő (#305) | 3 | vasérc (#152) | 1 | zöld üveg (#82) |
209 | 210 | 211 | |
97 | |
|
|
98 | |
|
|
99 | |
|
|