Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. szept. 22. 12h:02' EZ A 1195. JÁTÉKHETED, 303. FORDULÓD 1196. játékheted kezdete: szept. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 15 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3527 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: v 28 0 0 | elmormolod a 28. varázslatot |
* 3. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: v 53 0 0 | elmormolod az 53. varázslatot |
id 240 200 | idomítod a 240. szörnyet 200 pontért |
cir 32 | vándorcirkusz látogatása 32 |
flh | felt. lőfegyver haszn. |
kf 111 363 | kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 363. tárggyal |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled ryuku átokvarázs varázslatot lő rád. 202 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku csapásvezető bal oldalát. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a ryuku csapásvezető jobb lábát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a ryuku csapásvezető bal oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A ryuku csapásvezető megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A ryuku csapásvezető összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 borostyán függő. 1 524 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 208, gyógyulás: 0, összesen: -208 ÉP}
(Továbbmész...) [181,32] Szűnni nem akar a zöld síkság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy roguena nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 36 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a roguena testét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval eltalálod a roguena testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a roguena jobb hátsó lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a roguena karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 1 745 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [182,32] Épületek tűnnek fel. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Csak egy őrült varázsló. Megvető mosollyal várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 47 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló jobb lábát. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az őrült varázsló testét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod az őrült varázsló testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy manifeszt.nyúlvány és 2 púderkő. 2 121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 35 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 64 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 23 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó testét. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval iszonyatosan megcsapod a részeg kalandozó fejét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a részeg kalandozó jobb vállát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A részeg kalandozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 2 vasérc, egy kristálygömb és egy ezüst nyaklánc. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
ee 16 99 179 | eladod a 16. tárgyat a 99. tárgyat a 179. tárgyat |
ee 103 268 369 | eladod a 103. tárgyat a 268. tárgyat a 369. tárgyat |
ee 83 101 8 | eladod a 83. tárgyat a 101. tárgyat a 8. tárgyat |
ee 131 94 189 | eladod a 131. tárgyat a 94. tárgyat a 189. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. 74 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-10 támadás). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. 76 életpontot vesztettél. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Elmegy a kedved a harctól. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 150, gyógyulás: 0, összesen: -150 ÉP}
a 447 2274 1 | átadod a 447. tárgyat a 2274. kalandozónak (1 darabot) |
aa 239 153 112 | átadod a 239. tárgyat a 153. tárgyat a 112. tárgyat |
h 2320 | használod a 2320. tárgyat |
lm 15 6 21 | mozogsz 15 6 21 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 36 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a halálos morf testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a halálos morf testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a halálos morf bal vállát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály. 2 042 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 53 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a harcias morf jobb karját. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltrafált a lövedék. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a harcias morf bal vállát. (4 támadással 206 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a harcias morf testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a harcias morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály és 3 dorony tüdő. 2 188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 405, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 79 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az éltető morf karmával. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Az éltető morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 khatiszon kristály, 5 gernim balzsam, 1 ryuku védőkenőcs és 30 arany. 1 813 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 62 életpontot sebeztél. Egy méregfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 16 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a brutális morf testét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a brutális morf testét. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a brutális morf testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a brutális morf, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A brutális morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály és 3 aranyló ugarhéj. 2 070 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. Semmi eredménye! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a domináns morf jobb oldalát. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a domináns morf bal lábát. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a domináns morf testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A domináns morf csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 31 életpontot vesztettél. A domináns morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály és 4 kvazár. 1 754 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a mágiamorfáló jobb középső lábát. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a mágiamorfáló bal első lábát. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a mágiamorfáló jobb vállát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 30 életpontot vesztettél. Nyelvét a mágiamorfáló feléd löki, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály és 5 borkonyó bibe. 2 018 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az éltető morf fejét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Vörösen izzó szemű csontváz-herceg lép be a látóteredbe. Kezében élesre köszörült kaszát tart. - Nem, nem lehet - mondogatod magadban - lehetetlen, hogy maga a halál jött értem... - Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az éltető morf bal karját. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod az éltető morf karmával. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az éltető morf gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 khatiszon kristály, 6 bogyógránát (ld. enc.), 2 purifikátor háj és 4 angyalok gyűrűje. 1 813 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a védelmező morf testét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a védelmező morf jobb hátsó lábát. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a védelmező morf testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A védelmező morf belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A védelmező morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály és 2 ryuku védőkenőcs. 2 042 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a mágiamorfáló testét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mágiamorfáló testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a mágiamorfáló bal hátsó lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 31 életpontot vesztettél. Nyelvével a mágiamorfáló eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! A mágiamorfáló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 khatiszon kristály és 10 bogyógránát. 2 018 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő. 16 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a brutális morf testét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a brutális morf testét. (3 támadással 155 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a brutális morf farkát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 khatiszon kristály és 30 arany. 2 070 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a domináns morf bal oldalát. Kritikus ütés! (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a domináns morf testét. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a domináns morf fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A domináns morf csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 31 életpontot vesztettél. A domináns morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 khatiszon kristály és 4 jégpasztilla (ld. enc.). 1 754 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a védelmező morf farkát. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a védelmező morf farkát. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a védelmező morf testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a védelmező morf, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A védelmező morf harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A védelmező morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 khatiszon kristály és 8 ragasztó. 2 042 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Megvakultál ((-12 támadás))! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi eredménye! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Megvakultál ((-12 támadás))! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a mágiamorfáló bal oldalát. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mágiamorfáló testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a mágiamorfáló testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A mágiamorfáló csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 30 életpontot vesztettél. A mágiamorfáló nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 khatiszon kristály és 2 sáfránypor. 2 018 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
lm 28 33 39 | mozogsz 28 33 39 |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a védelmező morf bal oldalát. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a védelmező morf testét. Kritikus ütés! (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a védelmező morf testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A védelmező morf fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A védelmező morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 khatiszon kristály és 14 madártoll. 2 042 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a domináns morf bal oldalát. Kritikus ütés! (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a domináns morf testét. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a domináns morf testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A domináns morf többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 29 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 khatiszon kristály. 1 754 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a lomha morf farkát. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lomha morf testét. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod a lomha morf testét. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) A lomha morf farkával a kezedre csap. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-5 TVP). A lomha morf farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-4 TVP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 khatiszon kristály, 3 szent jogar és 3 ezüsttollú nyíl. 1 809 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálos morf testét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a halálos morf testét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a halálos morf nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A halálos morf fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a halálos morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 khatiszon kristály és 3 aranyló ugarhéj. 2 042 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a lomha morf testét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lomha morf testét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a lomha morf testét. Kritikus ütés! (4 támadással 48 életpontot sebezve.) A lomha morf farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-2 TVP). A lomha morf farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-5 TVP). A lomha morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály és 30 arany. 1 809 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a lomha morf testét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lomha morf farkát. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a lomha morf fejét. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) A lomha morf farkával megérint. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-4 TVP). A lomha morf farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-4 TVP). A lomha morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály. 1 809 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a halálos morf farkát. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a halálos morf testét. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a halálos morf testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a halálos morf, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 khatiszon kristály és 8 bogyógránát. 2 042 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a harcias morf testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltrafált a lövedék. (16 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a harcias morf jobb lábát. (4 támadással 206 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a harcias morf testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) A harcias morf vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A harcias morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 khatiszon kristály és 6 borkonyó bibe. 2 188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 376, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő varázslatot, majd rád küldi. 16 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a brutális morf testét. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a brutális morf nyakát. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a brutális morf bal vállát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A brutális morf fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A brutális morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 khatiszon kristály és 2 sötét ital (ld. enc.) (Nincs mibe rakni 2 sötét italt.). 2 070 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
lm 56 48 50 | mozogsz 56 48 50 |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a harcias morf testét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltrafált a lövedék. (26 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a harcias morf bal lábát. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a harcias morf testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Elhajolsz a harcias morf ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 khatiszon kristály, 30 arany és 1 vörös zyel (ld. enc.). 2 188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 363, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a halálos morf fejét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a halálos morf testét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a halálos morf farkát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A halálos morf fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A halálos morf harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A halálos morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály. 2 042 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
lm 60 63 64 | mozogsz 60 63 64 |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a harcias morf fejét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltalált téged. (14 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a harcias morf jobb lábát. (4 támadással 211 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a harcias morf testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A harcias morf vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A harcias morf feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A harcias morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 khatiszon kristály és 2 mithril. 2 188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 359, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled agyroppantás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az éltető morf bal lábát. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Maga a levegő sűrűsödik össze, és változik félelmetes levegő-démonná. Forgószélként csap le rád, és felragad a levegőbe. Nem kapsz levegőt, fuldoklani kezdesz... Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az éltető morf testét. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod az éltető morf karmával. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az éltető morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 khatiszon kristály, 3 fiatalság itala (ld. enc.), 10 ragasztó és 5 áldott kő. 1 813 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
kt 2323 | elkészíted a 2323. tárgyat |
lm 65 | mozogsz 65 |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
KÍSÉRTETVARÁZSLÓ (424. SZÖRNY) Első pillantásra egy egyszerű öregembernek néz ki, másodszorra már fel lehet fedezni az apróbb hiányosságokat és meglepő ellentmondásokat. Például: a kísértetvarázsló lába térd alatt nem létezik, így csupán különös szellemalakként lebeg a levegőben, valamint egész alakja, mintha egy látomás lenne, olyan testetlennek tűnik. Szinte biztos, hogy vágófegyvered akadálytalanul haladna át az illúziótesten, és ő ezt még csak meg sem érezné. Harmadik vizsgálódásra már nincs idő, a varázstudó megcsillogtatja tudását, és a Leahtól kapott hatalmánál fogva, támadó varázslatok tucatjait zúdítja rád. |
BOGYÓGRÁNÁT (430. TÁRGY) A kaktuszbogyó által okozott sebzés önmagában kicsit komolytalan egy magas szintű kalandozó számára, azonban kellő türelemmel halálos bogyógránát készíthető belőle. Mindehhez nem kell mást tenned, mint egy acéltűvel apró lyukat ütni a bogyón, és ezen át a bogyó belsejébe csepegtetni 3 csepp ugh mérget. Ez a tevékenység 5 TVP-t emészt fel, és eredményeképp egy 5D4+12 sebzésű dobófegyvert kapsz, amely használatakor - a szétrepülő mérgezett csillagtüskék miatt - +4 támadásod is van. A bogyógránát megtalálására - érthető okokból - igen csekély esély van. |
JÉGPASZTILLA (1566. TÁRGY) Egy aprócska kristály, a belsejében kásás, kékes színű folyadékkal. Vajon mire lehet jó? Nincs rajta dugó, hogy beleszagolhass, ahhoz pedig túl értékesnek tűnik, hogy összetörve elégítsd ki a kíváncsiságodat. Nos, hogy tovább ne kelljen találgatnod, eláruljuk, mire jó a jégpasztilla: dobófegyverként használhatod, sebzése 3D5. Ahol eltalálod vele ellenfeled, a folyadék tartalma azonnal lefagyasztja a sejteket, így kellemetlen bénulást okozva ezzel neki (tulajdonképpen minden jégpasztilla -4 védekezéssel és -4 támadással sújtja célpontját). A fehér glóbusz varázslat tökéletes védelmet nyújt a jégpasztilla jegesítő hatása ellen. Sajnos a kristály nagyon könnyen eltörik, így ha eldobsz egy pasztillát, biztos lehetsz benne, hogy darabjait többé nem tudod összeszedni. |
SÖTÉT ITAL (284. TÁRGY) A Sötét Italt egy Fekete Kehelyben kotyvaszthatod ki, három isteni könnycsepp, egy xirnox szív és egy trikornis szarv felhasználásával, ha már ismered a Varázsital Főzés varázslatot. A fenti komponensekből egy korty ital készíthető el, a KT 284 parancs kiadásával, 5 TVP-ért, a Varázsital Főzés mormolása közben. Egy Fekete Kehelybe maximum 5 korty fér ebből az iszonyatos nedűből. Ja, és hogy mire jó ez a mixtúra? Próbáld ki! (Az biztos, hogy a használata után nagyon éhes leszel.) Második paraméterben megadhatsz egy számot - ha ennyinél kevesebb ÉP-d hiányzik, nem fogod használni. |
VÖRÖS ZYEL (606. TÁRGY) Misztikus, vörös fénnyel lüktető, tojás alakú tárgy a vörös zyel. Egyesek szerint hihetetlen mennyiségű mágikus energia formázására és koncentrálására alkalmas, de hogy hogyan, és milyen formában, azt el sem tudod képzelni. Mindenesetre, a vörös zyel mágiája annyira erős, hogy gyakorlatilag képtelenség megszabadulni tőle. |
A FIATALSÁG ITALA (473. TÁRGY) A fiatalság itala egyike a legnehezebben előállítható, ámde leghatalmasabb varázsitaloknak. Elkészítéséhez természetesen szükséges a varázsital főzése, egy kék orchidea, egy Thargodan esszencia, galachmit por (azaz egy galachmit és egy kőkalapács), 5 csepp isteni könnycsepp, és néhány speciális növény, amely kizárólag mocsárban terem (azaz az ital csak mocsárban készíthető el). Külön tartóedényre nincs szükséged, csak 10 TVP-re. A fiatalság italát a H 473 paranccsal használhatod, és felhasználásakor fiatalodsz 4D4 évet. Az italt nem iszod meg, ha semmilyen hatása nem lenne. |
Erő: | 46 (60) | Szint: | 24 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 37 (42) | Támadás: | 35 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 75 kg |
Ügyesség: | 40 (45) | Védekezés: | 64 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 60/60 év |
Egészség: | 31 (36) | Életpont: | 507/488 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 31 (40) | Varázspont: | 640/0 | Pénz: | 2472 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 23/14 | Pszi pont: | 10/4 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/24 | ökölvívás: | 4/78 | szúrófegyverek: | 18/87 |
vágófegyverek: | 25/74 (+26%) | ütőfegyverek: | 26/84 (+42%) | lőfegyverek: | 25/39 (+30%) |
dobófegyverek: | 13/37 |
Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) << mágusölő (#422) << csontpálca (#329) |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
184,31 mezőn táborozol, a 267. labirintusban, 15. szinten, 62. ponton |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 185 |
A Végzet Vermében a 4. szinten jársz. Ebben a hónapban 1 szintet teljesítettél. |
JLKzott minoszkúpok: 64, 56, 61, 58, 57 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 678 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 5. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 23/26 | 2. nyomkövetés: | 65/94 | 3. lopás: | 1/7 |
4. mászás: | 11/10 | 5. csapdakészítés: | 17/73 | 6. csapdaészlelés: | 12/14 (+44%) |
7. gyógyítás: | 48/80 (+60%) | 8. titkosírás: | 11/73 | 9. felderítés: | 18/67 (+30%) |
10. szörnyidomítás: | 9/60 (+160%) | 11. teológia: | 26/84 (-194%) | 12. taumaturgia: | 29/88 (+20%) |
13. szerencsejáték: | 6/13 | 14. versengés: | 10/10 (+7%) | 15. zene: | 8/67 |
16. szörnyismeret: | 6/10 | 17. pszi: | 1/29 | 18. zárnyitás: | 3/51 |
19. vadászat: | 25/2 | 20. bányászat: | 34/51 | 21. testépítés: | 22/82 |
22. úszás: | 7/54 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
udvarolsz a 3. fajúaknak az 5788. karakternek |
kutatsz max. 110 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 5 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 130 TVP-ért |
cirkusz: szellemkastély (32) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50) |
szárnyas gömböc (#12) (csak egyszer), trikornis (#104), vadász tatu (#10) (csak egyszer), szintszívó (#96), tyrannoszaurusz rex (#160), acélkolosszus (#35) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
erőpajzs I (#12) | csupasz izom (#28) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
óriáserő (#53) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
17. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34), tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kronotapír (#286) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka II (#162) | >> | autentikus vámpír (#154) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! |
2.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed legalább 3. szintű! |
3.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 1) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. fekete gránittorony (530): 11. labirintus (33,35). apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): 49. labirintus (108,20). sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): új. kőtorony (664): kész. tolvajcéh (699): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Fősátor (770): többek közt 1264. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 11, 13, 14, 19, 23, 25, 27, 46, 47, 48, 49, 56, 57, 58, 61, 64, 67, 68, 72, 73. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 16, 17, 47. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
fekete bugyor (180) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
egyenruha (364) |
a rang kötelez (368) |
tábori kiképzés (380) |
fejpénz (385) |
a mágia szeretete (393) |
mászás határ nélkül (406) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 43 TU. szükséges még: 7 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2259 TU szükséges.) |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | aranytermő erszény (#819) | 12 | bordacsont (#16) | 21 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
10 | drótszőr (#37) | 20 | fekete gyöngy (#99) | 2 | gránit őrszobor (#369) | |||
17 | grifftojás (#179) | 1 | gromak bőr (#268) | 1 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | halálhozó karkötője (#816) | 1 | hatalom fülbevalója (#817) | 9 | kaja (#2) | |||
1 | lótuszvirág (#447) | 126 | madártoll (#112) | 12 | magszim bél (#103) | |||
8 | pirkit (#153) | 10 | pular kristály (#239) | 2 | ragasztó (#83) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | szirén köpenye (#820) | 1 | szöges bunkó (#8) | |||
1 | teremtés zsákja (#818) | 32 | tinta (#101) | 19 | ubuk tüske (#131) | |||
14 | vas dobónyíl (#189) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1246 | arany (#50) | 5 | áldott kő (#642) | 4 | angyalok gyűrűje (#529) | |||
6 | aranyló ugarhéj (#100) | 24 | bogyógránát (#430) | 11 | borkonyó bibe (#312) | |||
2 | borostyán függő (#162) | 3 | dorony tüdő (#212) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
3 | ezüsttollú nyíl (#363) | 3 | fiatalság itala (#473) | 5 | gernim balzsam (#1894) | |||
1 | ilkin érc (#232) | 4 | jégpasztilla (#1566) | 26 | khatiszon kristály (#2322) | |||
1 | kristálygömb (#265) | 4 | kvazár (#244) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
2 | mithril (#352) | 2 | púderkő (#119) | 2 | purifikátor háj (#269) | |||
3 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 2 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank nyíl (#129) | |||
3 | szent jogar (#150) | 2 | vasérc (#152) | 5 | víz (#27) | |||
1 | vörös zyel (#606) |
178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | |
30 | |
|
|
|
|
|
|
|
31 | |
|
|
|
|
|
|
|
32 | |
|
|
|
|
|
|
|
33 | |
|
|
|
|
|
|
|