Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. júl. 19. 9h:22' EZ A 437. JÁTÉKHETED, 303. FORDULÓD 438. játékheted kezdete: júl. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #4300 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 1602. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 3. KP: | használod az 1534. tárgyat |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 17 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő jobb oldalát. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő testét. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolgatod a quwarg királynő jobb hátsó lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. Kiváló munka volt (+15 varázspont). 1388 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}
* 4. KP: | használod a 69. pszi képességet |
* 5. KP: | használod a 70. pszi képességet |
ek 215 4 | t. energia kisütése: 215 4 |
ef 25 513 | energia fejlesztése 25 |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 10 életpontot sebeztél. Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 12 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a troll ritualista jobb oldalát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a troll ritualista bal oldalát. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a troll ritualista ragyás bőrét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A troll ritualista többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A troll ritualista feléd harap, de sikertelenül. Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 15 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-23 életpont). Véres nyál csordul ki a troll ritualista száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jól harcoltál! (+15 varázspont.) 966 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 58, gyógyulás: 2, összesen: -56 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 16 életpontot sebeztél. Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (11 életpontot vesztettél.) Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a földsárkány testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a földsárkány fejét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) A földsárkány feléd harap, de sikertelenül. Feléd sújt a földsárkány a farkával, de elhibázta! {KCC:} Varkaudar szablyával felnyitod a földsárkány kőfejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal súrolod a földsárkány kőfejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a földsárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A földsárkány farkával melletted a levegőbe suhint. A földsárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Kiváló munka volt (+15 varázspont). 1092 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 16, gyógyulás: 1, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [118,76] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy világítótornyot. Bányászat képességeddel fémet (óndarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy fémbontó szójer. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 16 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a fémbontó szójer testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal néhányszor meglegyinted a fémbontó szójer testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a fémbontó szójer többször is megmar! (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő kis vaskulcs felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az öklöd, szereztél 2 vasércet. Varázserőd töltődik (+15 varázspont). 825 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [117,77] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll. Utad során felfedezel egy kazmárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 33 pontot kell rákölteni.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 rézdarabot!
m 5 5 3 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 23 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a ragyás burástya bal csápját. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (12 életpontot vesztettél.) Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. {GYD:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a ragyás burástya jobb karját. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A ragyás burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A ragyás burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. Kiváló munka volt (+15 varázspont). 758 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 16, gyógyulás: 1, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [115,79] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tűzrakó helyet. A gnóm, aki a tüzet csiholta mesél erről-arról, mi történt vele mostanában, közben megosztja veled finom vacsoráját. Csak úgy falod a zsíros kígyóhúst. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. Egy halálhozó les rád a sátor sötétjéből.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (12 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {GYD:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a halálhozó jobb lábát. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a halálhozó testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A halálhozó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 22 életpontot vesztettél. Csőrével a halálhozó belemar kézfejedbe. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 26 életpontot vesztettél. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a halálhozó testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal kissé megkarcolod a halálhozó bőrszárnyát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A halálhozó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 22 életpontot vesztettél. A halálhozó megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 26 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Jól harcoltál! (+11 varázspont.) 2550 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 211, gyógyulás: 23, összesen: -188 ÉP}
(Továbbmész...) [116,80] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.
m 3 5 | mozogsz délkeletre, délnyugatra |
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 23 életpontot sebeztél. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 14 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a hadroszaurusz jobb hátsó lábát. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a hadroszaurusz testét. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal végigvagdosod a hadroszaurusz farkát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) A hadroszaurusz belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A hadroszaurusz farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Varkaudar szablyával végigvagdosod a hadroszaurusz fejét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal megkarcolod a hadroszaurusz testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a hadroszaurusz, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A hadroszaurusz farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a hadroszaurusz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 30 kaját. 1718 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 410, sebződés: 30, gyógyulás: 5, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) [116,82] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Utad során felfedezel egy oltárt. Leah hívei emelték. Utad során felfedezel egy kihívás tornyát. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Roxxon vigyorog kajánul. Találsz egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét. nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sistergő Pumpa. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy nukleáris cickány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 16 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a nukleáris cickány rothadó testét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {GYD:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a nukleáris cickány bal vállát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal végigvágod a nukleáris cickány jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány feléd harap, de sikertelenül. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A nukleáris cickány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 856 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
be 502 1 | bemész az 502. épületbe |
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 10 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a kardfogú fülemüle jobb lábát. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Semmi gond, gondolod, és előkapod a fülemüle sípot! A hang, amit kiad, talán előbb megy a szörny idegeire, mint a tiedre. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a kardfogú fülemüle jobb oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal megvágod a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a kardfogú fülemüle agyarával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A kardfogú fülemüle még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 810 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 12 életpontot sebeztél. Tolmokov-koktélt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 tolmokov-koktél. Alaposan megsorozod a gránitelementál fejét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a gránitelementál gránittestét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Rövid karddal végigvagdosod a gránitelementál gránittestét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A gránitelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a gránitelementál testét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Rövid karddal néhányszor megcsapod a gránitelementál testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A gránitelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 125, gyógyulás: 25, összesen: -100 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
m 3 4 | mozogsz délkeletre, délre |
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 13 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a bibircsók-óriás ragyás testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a bibircsók-óriás szőrös kezét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal megvágod a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás csapása csak a levegőt találja. A bibircsók-óriás szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 aranyat. 696 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [25 pontot használtál fel, van még 1.]
be 1215 15 | bemész az 1215. épületbe |
v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 1. BP: | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 1576. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 4. BP: | t. energia kisütése: 501 10 |
* 5. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
Erő: | 27 (29) | Szint: | 23 | Merészség: | 8/3 | Magasság: | 151 cm |
IQ: | 28 (30) | Támadás: | 29 (31) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 78 kg |
Ügyesség: | 30 (34) | Védekezés: | 44 (48) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 28/28 év |
Egészség: | 30 (34) | Életpont: | 320/271 | Jellem: | semleges (+2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 34 (38) | Varázspont: | 322/97 | Pénz: | 3747 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 25/0 | Pszi pont: | 94/20 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/19 | ökölvívás: | 25/54 (+1%) | vágófegyverek: | 24/46 (+15%) |
ütőfegyverek: | 3/0 | lőfegyverek: | 20/27 | dobófegyverek: | 25/85 (+7%) |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) << ököl (#28) << ezüstkard (#325) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 20%; |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 15/54 | 2. nyomkövetés: | 44/40 (+8%) | 3. lopás: | 8/20 |
4. mászás: | 12/35 (+5%) | 5. csapdakészítés: | 20/1 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 20/34 |
7. gyógyítás: | 72/4 (+67%) | 8. titkosírás: | 3/62 | 9. felderítés: | 25/76 |
10. szörnyidomítás: | 6/38 | 11. teológia: | 25/72 (+4%) | 12. taumaturgia: | 25/89 (+10%) |
13. szerencsejáték: | 3/79 | 14. versengés: | 5/64 (+18%) | 15. harcművészetek: | 23/9 |
16. zene: | 40/80 (+1%) | 17. szörnyismeret: | 4/64 | 18. pszi: | 12/44 (+15%) |
19. zárnyitás: | 3/52 | 20. vadászat: | 9/46 | 21. bányászat: | 26/65 (+59%) |
22. úszás: | 15/82 | 23. főzés: | 13/59 | 24. csapatmunka: | 4/18 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139)) |
gyógyítasz 70% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 2582. karakternek |
ásol max. 30 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), bumerángot (#249) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 6 darabot ), kulcskarikát (#648) (max. 1 darabot, csak egyszer), móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ) |
mászol max. 301 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
varkaudar bajnok (#190), csontváz lord (#177), degradátor (#210) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), tetemember (#123) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
pattanóböde (#145), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | kí koncentráció (#69) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
9. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), izomernyesztés (#33), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), örvénykerítés (#42), tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
banshee-sikoly (#373) | >> | nők (#999) | banshee-sikoly (#373) | >> | férfiak (#998) | |
villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | banshee-sikoly (#373) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
villámcsapás (#50) | >> | 20. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +7 védettség;) státusz: OK |
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. |
2.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül! |
3.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) ment.felfrissülés (255) a butaság ára (273) düh (289) vallási öntudat (290) varázstöltődés II. (296) Valentin napja (328) földmágia (357) a mágia szeretete (393) időfolyamok (394) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK kőbőr (507) OK tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 43 TU. szükséges még: 47 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 369 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | madártoll (#112) | 2 | pirkit (#153) | 4 | tolmokov-koktél (#351) | |||
1 | varázskő (#305) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
18 | arany (#50) | 2 | álompor (#396) | 2 | aranypikkely (#415) | |||
1 | csontpálca (#329) | 2 | fülemüle agyar (#267) | 27 | kaja (#2) | |||
1 | kerek kő (#19) | 1 | óndarab (#85) | 1 | pular kristály (#239) | |||
3 | rézdarab (#70) | 8 | ugh méreg (#166) | 1 | vas dobónyíl (#189) |