303. forduló, 305. forduló, Lorelai összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2015. szept. 8. 9h:06'
EZ A 555. JÁTÉKHETED, 304. FORDULÓD
556. játékheted kezdete: szept. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1731
SZÁMLA : XXXX

LORELAI KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [210,98] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 50 varázskövet (5100 arany), 12 szvó-ektoplazmát (1000 arany).
Az egyik napon találkozol egy kék egyenruhás, tintacsigán lovagló kobudera férfival. Ruháját egy zöld korona jelvény ékesíti, rajta Yaurr felirattal. Mosolyogva szólít meg.
- Bölcs Borax királyunk - látván, hogy a pórnép milyen szórakoztatónak találja az efféle barbár vérontást - úgy határozott, hogy a félévente megrendezésre kerülő Olimpiai Játékok között is, nagyjából kéthavonta lehetőséget biztosít a kalandozóknak, hogy önmaguk és a népes nézősereg mulattatására összemérjék erejüket. A kincstár által az olimpiai játékokra elkülönített keret nem teszi lehetővé, hogy ezeket a rendezvényeket is díjazzuk, de Őfelsége bízik benne, hogy az esemény így is számos kalandozót fog vonzani. A jelentkezés a szokásos módon zajlik. Köszönettel elfogadod a meghívást. (ld. enc.) A miniolimpián nincs lehetőséged a játékos versenyeken indulni. A miniolimpiát csak e-mailben kaphatod meg. A H 1 <tárgy> <3. paraméter> parancsnál 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. [A XII. Mini Olimpiára való jelentkezés határideje 2015. szeptember 22. kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz az eseményről! FIGYELEM: Ezen a miniolimpián annyi TP jár az indulóknak, mint a normál olimpián, vagyis az aktuális szinthez szükséges TP 20 %-a. Ezenkívül egy normál fordulónyi TU regenerációt kap minden karakter. Ráadásul mostantól a miniolimpián elért helyezéseket elfogadják az istenek az isteni küldetés leimádkozásakor. (Az első három miniolimpia helyezéseit továbbra sem fogadják el.) A miniolimpián nincsenek díjak (vigszadíj sem), nincsenek játékos versenyek, és nem kerül be az eredmény a hőstettek rovatba.]
Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+17 tvp ). Az aranytermő erszény 65 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 madártollat. A teremtés zsákja létrehozott 1 kék orchideát.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+50 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+569 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+88 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+13 tudatpont.) A lottó 1145. hetének nyerőszámai: 19, 12, 20. 1 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: vv 112 203 147 elmormolod a 112. varázslatot a 203. varázslatot a 147. varázslatot
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 509.]
Fürgén varázsolsz!
Megérzed a mágiafaló jelenlétét. Az ocsmány teremtmény máris munkához lát! Elszívod a környéken tartózkodók mágikus energiáját. (+10 varázspont.) [-20 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 507.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 purifikátor háj). [0 pontot használtál fel, van még 507.]

* 2. KP: v 1 999 25 elmormolod az 1. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 25 életpontot tudsz így gyógyulni. [-20 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 502.]

* 3. KP: vv 28 224 23 elmormolod a 28. varázslatot a 224. varázslatot a 23. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+9 erő). [-20 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 500.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 500.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Működni kezd a jellemtükör. [-20 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 498.]

* 4. KP: v 6 999 16 elmormolod a 6. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-20 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 493.]

* 5. KP: im 0 0 0 imádkozol
Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+35 varázspont.) Szerencséd fejlődött. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy hegyi óriás. (ld. enc.)

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 583 életpontot sebeztél. Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltrafált a lövedék. (166 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel végigvagdosod a hegyi óriás testét. (5 támadással 270 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). {GYD:} Nitmák pengével végigvagdosod a hegyi óriás szőrös ágyékát. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). A hegyi óriás támadást kezd balról, aztán váratlanul jobbról sújt le, a lábadra. (1 támadástól 102 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Mágusölővel néhányszor megcsapod a hegyi óriás testét. (5 támadással 264 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). {GYD:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a hegyi óriás testét. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). A hegyi óriás megüti a bal válladat. (1 támadástól 136 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1424, sebződés: 404, gyógyulás: 219, összesen: -185 ÉP}

Rettegve menekülsz, félve a végső megsemmisüléstől... Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-7776 TP] [30 pontot használtál fel, van még 463.]

* 6. KP: vv 88 137 127 elmormolod a 88. varázslatot a 137. varázslatot a 127. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 463.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a szemmelverésre. [-20 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 461.]
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 459.]

* 7. KP: vv 220 73 73 elmormolod a 220. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 457.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 452.]
Gyorsvarázsolsz! Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 447.]

* 8. KP: p 65 2 0 használod a 65. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 gonoszság.) [-10 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 437.]

* 9. KP: h 1167 14 0 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom mákrózsafőzet készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Oltári finom volt! És ez a lebegés... [2 pontot használtál fel, van még 435.]

* 10. KP: v 15 312 6 elmormolod a 15. varázslatot
Kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmormoltad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új borkonyó bibe. [-42 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 405.]

kf 189 kézbeveszed/felveszed a 189. tárgyat
Előkészíted a vas dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 405.]

bb 2203 45 beraksz a bankba a 2203. tárgyat (45 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 45 moa kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 405.]

h 697 1800 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+190 varázspont, -380 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 405.]
Némi tétovázás után leöntesz a torkodon egy adag sötét italt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +546 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 405.]

hh 305 305 504 használod a 305. tárgyat a 305. tárgyat az 504. tárgyat
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [1 pontot használtál fel, van még 404.]
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [1 pontot használtál fel, van még 403.]
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: Dantor amulettje (187,107)-> (50 ap), ezüsttőr (186,106)-> (56 ap), kvazár kesztyű (186,106)-> (60 ap), összesen 166 arany, 6 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [6 pontot használtál fel, van még 397.]

le 2041 1538 2087 leveszed/lerakod a 2041. tárgyat az 1538. tárgyat a 2087. tárgyat
Elteszed az örökkévaló jádekövét.
Leveszed az Amélia nyakláncát.
Elteszed a q. irtó éremet. [0 pontot használtál fel, van még 397.]

vv 55 55 55 elmormolod az 55. varázslatot az 55. varázslatot az 55. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A Sötét Ceremónia eredményes volt! (+1 max. életerő.) [-50 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 392.]
Fürgén varázsolsz! A Sötét Ceremónia eredményes volt! (+1 max. életerő.) [-50 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 387.]
Beizzik a turbómágia. A Sötét Ceremónia eredményes volt! (+1 max. életerő.) [-50 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 382.]

vv 55 55 55 elmormolod az 55. varázslatot az 55. varázslatot az 55. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A Sötét Ceremónia eredményes volt! (+1 max. életerő.) [-50 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 377.]
Beizzik a turbómágia. A Sötét Ceremónia eredményes volt! (+1 max. életerő.) [-50 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 372.]
Beizzik a turbómágia. A Sötét Ceremónia eredményes volt! (+1 max. életerő.) [-50 varázspont.] Teljesítettél egy isteni küldetést! Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 367.]

vv 55 55 55 elmormolod az 55. varázslatot az 55. varázslatot az 55. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A Sötét Ceremónia eredményes volt! (+1 max. életerő.) [-50 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 362.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A Sötét Ceremónia eredményes volt! (+1 max. életerő.) [-50 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 357.]
Fürgén varázsolsz! A Sötét Ceremónia eredményes volt! (+1 max. életerő.) [-50 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 352.]

vv 55 55 55 elmormolod az 55. varázslatot az 55. varázslatot az 55. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A Sötét Ceremónia eredményes volt! (+1 max. életerő.) [-50 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 347.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A Sötét Ceremónia eredményes volt! (+1 max. életerő.) [-50 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 342.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szvó-ektoplazma). [0 pontot használtál fel, van még 342.]

kf 2041 1538 2087 kézbeveszed/felveszed a 2041. tárgyat az 1538. tárggyal a 2087. tárgyat
A ruhádra illeszted az örökkévaló jádekövét. [0 pontot használtál fel, van még 342.]
A nyakadba akasztod az Amélia nyakláncát. [0 pontot használtál fel, van még 342.]
A ruhádra illeszted a q. irtó éremet. [0 pontot használtál fel, van még 342.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +19 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve mágiadagály. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Remélem, elindultál már a hozzám vezető ösvényen: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%! 2.) Mostanra már elég fekete - azaz visszafordíthatatlanul fekete kell, hogy legyen a lelked. Oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal, és érd el a 666-os gonoszságot! 3.) Rajta, mire vársz: Szerezd meg SZEMÉLYES ÁLDÁSOMAT! Ennél nagyobb kegyben már nem is részesülhetsz! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. [30 pontot használtál fel, van még 312.]

m 7 1 1 mozogsz északnyugatra, északkeletre, északkeletre
[209,97] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. A feléd közeledő hegyi óriás mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káosz szava varázslat. 570 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a hegyi óriás bal lábát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Jól célzott! (124 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt a másikra rohansz. {GYD:} Mágusölővel megvagdalod a hegyi óriás testét. (5 támadással 287 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). {GYD:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a hegyi óriás testét. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 133 életpontot sebeztél. A hegyi óriás rávág a derekadra. (1 támadástól 140 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a hegyi óriás testét. (5 támadással 271 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). {GYD:} Nitmák pengével kissé megkarcolod a hegyi óriás vastag lábujját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 141 életpontot sebeztél. A hegyi óriás egyik ütését nem sikerült hárítanod. (1 támadástól 86 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A hegyi óriás most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 50 aranyat. Messze hajítod a vacak kis magnetikus praglonc trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő hegyi óriás trófeát. 9 541 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1631, sebződés: 350, gyógyulás: 194, összesen: -156 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély szakadékot. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [210,96] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Tharr hívei emelték. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ramit követ! [ramit kő ládikóba-> (186,106)-> 3 arany, -2 ÉP] Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy ekharion. Nem jelenthet különösebb problémát. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Chara-din lesújt. 189 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy tudatrombolás pszi támadással. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja az ekharion testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az ekharion száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 33 aranyat. 2 234 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [211,95] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kazmárt. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 vasércet! Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy dombi óriásyeti közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Meglengetve az agyartőrt ellenfeledre támadsz. {GYD:} Agyartőrrel több döféssel felnyársalod a dombi óriásyeti otromba fejét. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Nitmák pengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a dombi óriásyeti bal karját. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) A dombi óriásyeti mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (4 támadástól 129 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Beléd öklel a dombi óriásyeti! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) {GYD:} Agyartőrrel tökéletesen perforálod a dombi óriásyeti jobb vállát. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével kissé megkarcolod a dombi óriásyeti szőrös mellkasát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A dombi óriásyeti Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (4 támadástól 142 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Agyarával a dombi óriásyeti a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 914 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 433, sebződés: 320, gyógyulás: 66, összesen: -254 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [37 pontot használtál fel, van még 275.]

m 8 8 2 mozogsz északra, északra, keletre
[211,94] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy norpadolótika. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a norpadolótika szőrös gömbtestét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Agyartőrrel több döféssel felnyársalod a norpadolótika jobb középső lábát. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). {GYD:} Nitmák pengével párszor kilyukasztod a norpadolótika testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (7 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A norpadolótika fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 552 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 29, gyógyulás: 47, összesen: +18 ÉP}

Találsz egy quwarg bolyt. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Mocskos tetű kis quwargok! Csak meg ne csípjenek! Vigyázva kapaszkodsz fel a boly meredek, göröngyös oldalán. Nagy nehezen feljutsz a nyüzsgő quwargok ezrei közt. A boly tetején egy nyílás van, amely a mélybe vezet. Épphogy beférsz! Lemászol a lukba. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-8 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg nagymester!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Meglengetve az agyartőrt a másikra rohansz. {GYD:} Agyartőrrel néhányszor teljesen átdöföd a quwarg nagymester testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! {GYD:} Agyartőrrel meghorzsolod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével kissé megkarcolod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 3 quwarg tojást [quwarg tojás ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Szerencsésen lemászol, és elhagyod a fosztogatás színhelyét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Azonnal tudod, hogy egy massza volt a rémület okozója. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [211,93] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Látsz egy ősi csatamezőt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy norpadolótika közeledik. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a norpadolótika szőrös gömbtestét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Marokra fogva az agyartőrt a másikra rohansz. {GYD:} Agyartőrrel több döféssel felnyársalod a norpadolótika testét. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével párszor kilyukasztod a norpadolótika testét. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Csápjaival a norpadolótika lecsap a jobb karodra. (6 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A norpadolótika fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A norpadolótika összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 552 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 27, gyógyulás: 7, összesen: -20 ÉP}

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Alaposan figyelsz minden gyanús mozgásra. Nem is kell csalódnod megérzéseidben, mivel egy felbőszült massza törtetését hallod.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a massza csápját. (5 támadással 284 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével többször mélyen végigmetszed a massza testét. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a massza nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Csápjával megérint a massza. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 47 életpontot vesztettél. Ütéseket mér a massza a farkával a jobb válladra. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A massza most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 moa kristályt. 3 880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 397, sebződés: 118, gyógyulás: 15, összesen: -103 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [212,93] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Utad során felfedezel egy kinyílt phua-kúpot. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. Egy korinthai amőba les rád a sátor sötétjéből.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a korinthai amőba hullámzó testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel többször eltalálod a korinthai amőba testét. (5 támadással 265 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével végigvagdosod a korinthai amőba testét. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 43 életpontot vesztettél. Ki-energiádat összegyűjtöd, hogy egy Pörölycsapást alkalmazhass. Ököllel párszor keményen megütöd a korinthai amőba testét. (5 támadással 246 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a korinthai amőba bal oldalát. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 44 életpontot vesztettél. Nem akarsz kinyúlni. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 849, sebződés: 179, gyógyulás: 20, összesen: -159 ÉP}

Behörpintesz egy adag sötét italt. Már érzed is a hatást. ( +468 életerő.)
Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy norpadolótika. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Agyartőrrel néhányszor teljesen átdöföd a norpadolótika szőrös gömbtestét. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a norpadolótika testét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (8 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A norpadolótika fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 2 552 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 31, gyógyulás: 7, összesen: -24 ÉP}

Békés nézelődésedet egy felbőszült massza zavarja meg. Hát ez vajon hogy kerül ide!

Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Megmarkolva az agyartőrt ellenfeledre rontasz. {GYD:} Agyartőrrel néhányszor teljesen átdöföd a massza fejét. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a massza testét. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 117 életpontot sebeztél. A massza nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 33 életpontot vesztettél. A massza csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 33 életpontot vesztettél. A massza összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Szereztél 1 moa kristályt. 4 102 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 401, sebződés: 108, gyógyulás: 9, összesen: -99 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [66 pontot használtál fel, van még 209.]

kut 20 20 10 kutatsz 20 pontért
Nekiállasz alaposabban körülnézni a kinyílt phua-kúp környékén, ám vizsgálódásodat valami mozgás zavarja meg. Tapasztalt kalandozóként azonnal a harcra készülsz, nem is hiába. Egy tomboló massza támad rád. A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. [20 pontot használtál fel, van még 189.]

m 4 3 5 mozogsz délre, délkeletre, délnyugatra
[212,94] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Felismered a közeledőt. Csak egy ekharion. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi hatás! Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Megmarkolva az agyartőrt a másikra rohansz. {GYD:} Agyartőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ekharion testét. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével többször mélyen végigmetszed az ekharion jobb karját. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Elhajolsz az ekharion ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ekharion, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az ekharion szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 39 aranyat. 2 234 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 18, gyógyulás: 5, összesen: -13 ÉP}

Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ongóliant került az utadba. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (23 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre rontasz. {GYD:} Mágusölővel párszor kilyukasztod az ongóliant testét. (5 támadással 299 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod az ongóliant hatalmas bokáját. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) {GYD:} Mágusölővel párszor kilyukasztod az ongóliant testét. (3 támadással 172 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével kicsit megvágod az ongóliant ragyás lábszárát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (187,107)-> 48 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 3 580 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 652, sebződés: 93, gyógyulás: 14, összesen: -79 ÉP}

Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Azonnal rájössz, hogy egy massza ijesztett meg. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [213,95] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kristálypalotát. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.


(Továbbmész...) [212,96] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon híveié. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. [21 pontot használtál fel, van még 168.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[211,97] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Csak egy orbitális mackósajt. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A mackósajt kegyetlenkedik! Átszúrja egy bottal a fejét. A füléből zöldes folyadék ömlik, közben a mackósajt mosolyog. Hangos kacajra fakadsz az elborzasztásodra irányuló gyenge próbálkozáson. A mackósajt a következő pillanatban villámgyorsan odarohan hozzád, felemel, és feldob a sztratoszféra irányába! Szerencsére bele tudod akasztani a mackósajt gallérgombjába a cipőfűződet, így visszaesel, mielőtt túl magasra emelkednél. Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Marokra fogva az agyartőrt a másikra rontasz. {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd az orbitális mackósajt egyik lábát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével párszor kilyukasztod az orbitális mackósajt obszcén kinövését. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 138 életpontot sebeztél. Az orbitális mackósajt nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 50 életpontot vesztettél. Az orbitális mackósajt összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 3 449 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 390, sebződés: 66, gyógyulás: 4, összesen: -62 ÉP}

Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy hordóagyú mameluk. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy agytaposás mágia... Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:} Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a hordóagyú mameluk testét. (5 támadással 281 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a hordóagyú mameluk jobb első lábát. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 120 életpontot sebeztél. A hordóagyú mameluk mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A hordóagyú mameluk farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A hordóagyú mameluk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 23 aranyat. 2 779 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 552, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [210,98] Továbbra is alacsonyhegység. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Ráismersz a lényre. Egy orbitális mackósajt. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A mackósajt hirtelen felfalja saját magát! Kineveted a buta mackósajtot, aki nagyon elszégyelli magát! A mackósajt a következő pillanatban villámgyorsan odarohan hozzád, felemel, és feldob a sztratoszféra irányába! Szerencsére bele tudod akasztani a mackósajt gallérgombjába a cipőfűződet, így visszaesel, mielőtt túl magasra emelkednél. Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Elszántan ellenfeledre támadsz. {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd az orbitális mackósajt testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az orbitális mackósajt testét. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 130 életpontot sebeztél. Az orbitális mackósajt jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (5 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 50 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 3 449 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 382, sebződés: 69, gyógyulás: 4, összesen: -65 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gránátkaktuszt. Találsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. [14 pontot használtál fel, van még 154.]

szk 229 keresed a 229. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy orbitális mackósajtot. [0 pontot használtál fel, van még 154.]

ef 20 520 energia fejlesztése 20
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-13 TU.] [91 pontot használtál fel, van még 63.]

v 22 187 21 elmormolod a 22. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 63.]

v 22 176 21 elmormolod a 22. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 vashegyű nyíl). [0 pontot használtál fel, van még 63.]

* 1. BP: kf 253 0 0 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 63.]

* 2. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 58.]

* 3. BP: h 1271 68 0 használod az 1271. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 58.]

* 4. BP: hh 1228 1554 1534 használod az 1228. tárgyat az 1554. tárgyat az 1534. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 58.]
Megfújod az aenouth ködkürtöt. A tülkölés megteszi hatását, élőholt teremtmények hada vesz körül, akik a kürt hangjára érkeztek. A többség szétszéled a szélrózsa minden irányába, csupán egyetlen ro'galhal kísértet marad itt, hogy most azonnal végezzen veled!

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Elszántan a másikra támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel néhányszor megcsapod a ro'galhal kísértet szellemtestét. (6 támadással 256 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével megvagdalod a ro'galhal kísértet nyakát. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) A ro'galhal kísértet egy halálosztó precizitásával kezd péppé verni. (2 támadástól 316 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +64 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Ököllel néhányszor megcsapod a ro'galhal kísértet testét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvagdalod a ro'galhal kísértet bal oldalát. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 112 életpontot sebeztél. Egy pontos és nagy erejű ütéssel a ro'galhal kísértet bezúzza koponyádat. (2 támadástól 325 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +65 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik!
{Csatastatisztika; sebzés: 819, sebződés: 641, gyógyulás: 129, összesen: -512 ÉP}

Amint minden elfeketedik előtted, rádöbbensz, hogy életed utolsó pillanatához érkeztél. Csak a Halál vigyorát látod... [1 pontot használtál fel, van még 57.]
Beleegyezéssel várod, hogy lelked elhagyja a megkínzott tested. Ehelyett azonban egészen furcsa dolog történik: olyan érzésed van, mintha felemelne valaki, és egy hatalmasat lódítana rajtad. Pillanatnyi kábaság után kinyitod a szemed: a mennyország nagyon is hasonlít a halandók világára... vagy pedig még mindig élsz! Ez utóbbi lehetőséget igazolja az is, hogy a deus ex machina eltűnt oldaladról. Tehát működött! Azon kívül, hogy elrepített a veszély helyszínéről, még gyógyított is rajtad. (+359 életerő.)

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

208 209 210 211 212 213 214
92
93
94
95
96
97
98
99
(209,97) hegyi óriás (#397), mély szakadék (#154), érclelőhely
(210,96) Tharr oltár, érclelőhely, ekharionok (#232)
(210,98) hegyi óriás (#397), orbitális mackósajtok (#229), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), Sheran oltár, Chara-din monolitja (#534), egy ismeretlen isten rúnaköve, érclelőhely, ro'galhal kísértet (#463)
(211,93) ősi csatamező (#263), norpadolótika (#226), massza (#217)
(211,94) norpadolótikák (#226), quwarg boly (#359), 26. jellempróba, Tharr oltár, quwarg nagymester (#214)
(211,95) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), Chara-din monolitja (#534), 38. jellempróba, érclelőhely, dombi óriásyeti (#367)
(211,97) Sheran oltár, Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, orbitális mackósajtok (#229), hordóagyú mameluk (#254)
(212,93) phua-kúp (#372), 37. jellempróba, korinthai amőba (#420), norpadolótika (#226), massza (#217)
(212,94) érclelőhely, ekharionok (#232), ongóliant (#159)
(212,96) vaskohó (#155), Dornodon oltár, 47. jellempróba, érclelőhely
(213,95) kristálypalota (#401), 50. jellempróba

Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[209,96] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy elhagyott bányát. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 vasércet! Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.

[8 pontot használtál fel, van még 49.]
Elégedetten csomagolod el a ködkürtöt. [15 pontot használtál fel, van még 34.]
Sajnos nincs elég TVP-d ahhoz, hogy a túloldalon kutakodhass, ezért most nem használod a quwarg teleportgömböt. [0 pontot használtál fel, van még 34.]

* 5. BP: ep 534 100 0 építed az 534. tárgyat 34 pontért
Ennyi TVP-ért a munkának nem lenne értelme. [0 pontot használtál fel, van még 34.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Elmúlik az üstben főzött étel hatása. A szervezetedet méreg pusztítja (-49 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 16, 21.
Jelenleg 2497 felépült monolit, és 11083 lerombolandó oltár van Ghallán. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. 4 kaját nyel le a pikkelyes ptog. 3 kaját fal föl az ezoterikus mardel. Egy kaját fal föl a smaragd őrsárkány. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 34 pontod maradt, ebből a következő körre 34 pontot vihetsz át. Kapsz még 445 pontot. A következő körben tehát 479 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

GERNIM BALZSAM (1894. TÁRGY)
Az átokmanónál talált, pici üvegtégelyben szúrós szagú, áttetsző anyagot találsz. Ha próbaképpen megnyalod, percekre elzsibbad a nyelved, ebből hamar rájössz, hogy külsőleg használandó. Ha a halántékodra kened, furcsa bizsergést érzel a tudatodban. Ezt a H paranccsal teheted meg, és a második paraméterben megadhatsz egy darabszámot is, hogy hány adag balzsamot akarsz egymás után elhasználni. Minden adag felkenegetése, a felszívódásra szánt időt is ideértve, 1 TVP-be kerül, ekkor azt tapasztalod majd, hogy tudati energiád egy szemernyit erősödött. [A játék nyelvére lefordítva: kapsz 1 TU-t, de csak akkor, ha nem vagy már amúgy is a maximumon, és tagja vagy egy közös tudatnak.] A balzsam ritka értékes kincs, önszántadból nem fogsz tőle megválni, azaz nem adhatod át másnak.

HEGYI ÓRIÁS (397. SZÖRNY)
Ahogy egyre jobban remeg a föld, és kövek pattognak le a hegyről, majd egyre nagyobb sziklák, és megkezdődik a hegyomlás és földrengés, az a sejtésed támad, hogy valami HATALMAS közeledik. Aztán megpillantod az óriási lábakat. Próbálsz felfelé nézni, látni, hol az óriás teteje, de csak hunyorogsz a vakító napba nézve. Aztán magadhoz térsz, amikor az óriási méretű ősfából készült buzogány lecsap melletted, vagy az óriás markával utánad kotorászik, hogy ebéd előtt megízesítse a nyelvét... Persze egy tapasztalt kalandozó még egy hegyi óriást is le tud győzni, hiszen az óriás ugyan nagyobb, de a kalandozó fürgébb! Sajnos, a hegyi óriást agyonverni a szó fizikai értelmében nem lehet, legfeljebb egy vérfakasztó szúró vagy vágófegyverrel boldogulhatsz.

MÁGIADAGÁLY (132. VARÁZSLAT)
Egy igazi főpap mostanra már egyike egyben a leghatalmasabb varázslóknak is. Jól tudja, hogy a varázslatainak sikerébe és erejébe nagy súllyal számít a taumaturgia szakértelme. Ennek időszakos megturbózását segíti a mágiadagály: elmondásakor, 5 VP és 25 VP árán a következő táborozás végéig 10-el megnő a taumaturgia szakértelmed. Anyagi komponense egy csepp sáfránypor. Ha többször elmondod a mágiadagályt, a hatás nem adódik össze.

KARAKTERLAP

Lorelai, egy barna, hosszú hajú, zöld szemű gnóm nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Chara-din nagyhatalmú főpapja vagy. A Káosz Lordjai (#9147) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 304. fordulód.

Erő: 40 (61) Szint: 33 Merészség: 8/10 Magasság: 106 cm
IQ: 45 (56) Támadás: 68 (71) Agresszió: 3 Testsúly: 39 kg
Ügyesség: 40 (53) Védekezés: 93 (99) Menekülés: 18 % Életkor: 97/156 év
Egészség: 36 (45) Életpont: 568/254 Jellem: gonosz (545) Tul. pont: 0
Szerencse: 34 (53) Varázspont: 1545/0 Pénz: 5636 arany Kép. pont: 66
Tudatpont: 80/0 Pszi pont: 173/152 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 3390 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 42 231 TP-t kaptál. Jelenleg 4 981 866 TP-d van. A következő szinthez még 18 134 TP szükséges. Trófeáid: hegyi óriás, őrjáratozó katona, kisebb quwarg isten. A 262. fordulódban 5026 arany került a bankszámládra. 6081 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/34 ökölvívás: 28/27 (+2%) szúrófegyverek: 16/62 (+45%)
vágófegyverek: 31/87 (+9%) ütőfegyverek: *20/102 dobófegyverek: 32/31 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: agyartőr (#420) << mágusölő (#422) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); bumeráng (#249) (12 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
209,96 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 189,101
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 61, 57

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 932 év Átcsoportosítási és instabil keret: 399 921 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 45/53 (+20%) 2. nyomkövetés: 49/44 3. lopás: 1/43
4. mászás: 11/18 (+8%) 5. csapdakészítés: 22/8 (+5%) 6. csapdaészlelés: 11/95
7. gyógyítás: 39/90 8. titkosírás: 3/45 9. felderítés: 26/31 (+20%)
10. szörnyidomítás: 11/83 11. teológia: 80/95 (+87%) 12. taumaturgia: 59/50
13. szerencsejáték: 1/26 14. versengés: 8/57 (+8%) 15. harcművészetek: 25/21
16. zene: 9/49 17. szörnyismeret: 30/31 18. pszi: 25/83 (+8%)
19. zárnyitás: 13/28 20. vadászat: 5/75 21. bányászat: 14/52 (+95%)
22. úszás: 7/84 23. főzés: 2/67 (+22%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 28

FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 33% életpont alatt (sötét ital (#284))
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz sötét italt (#284) (max. 10 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 10 darabot ), bumerángot (#249) (max. 12 darabot ), kerek követ (#19) (max. 12 darabot ), mászókampót (#165) (max. 1 darabot, csak egyszer), vadászkést (#1264) (max. 1 darabot, csak egyszer), kristályfolyadékot (#449) (max. 2 darabot ), púderkövet (#119) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 1500 darabot )
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
gonoszkodsz max. 10 TVP-ért
mászol max. 105 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50)
tetemember (#123), jók (#990), Cseresznyevirág (#1184) (csak egyszer), Vemhes Guppi (#4528), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), kputtyintó csalán (#247)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
ember (#1), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
infralátás (#171, 8 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP) káoszcsapás (#200, 10 VP)
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP)
káosz szava (#207, 25 VP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
Chara-din lesújt (#223, 25 VP) ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 20 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
csupasz izom (#28) jellemrejtés (#23) szemmelverés (#137) erőpajzs III (#127)
hatalomvarázs (#220)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
káoszcsapás (#200), káosz szava (#207), Chara-din lesújt (#223)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
hhaar burka (#32), hhaar burka II (#162), agytaposás (#180)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzgolyó (#155) >> kardszárnyú pocok (#152) tűzgolyó (#155) >> quwarg királynő (#153)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
ezoterikus mardel (#184) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +7 védettség;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Remélem, elindultál már a hozzám vezető ösvényen: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%!
2.) Mostanra már elég fekete - azaz visszafordíthatatlanul fekete kell, hogy legyen a lelked. Oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal, és érd el a 666-os gonoszságot!
3.) Rajta, mire vársz: Szerezd meg SZEMÉLYES ÁLDÁSOMAT! Ennél nagyobb kegyben már nem is részesülhetsz! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.

HŐSTETTEID
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 102 (limit: 705), a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 3, a pontszámod: 15 550.
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XL. olimpián.
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 76, pontszámod: 912.
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 524, a megölt vezérek száma: 3, a pontszámod: 72 935.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a kapcsolat (248)
a monolit imádása (264)
a butaság ára (273)
ima a monolitokért (276)
fejleszt.gyümölcse (292)
isteni áldás (318)
monolit érzékelés (341)
a mágia szeretete (393)
káoszmágia (400)
a káosz elszabadul (410)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 50 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 199 TU szükséges.)
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 103 TU. szükséges még: 7 TU.
vakmerőség (526) OK
gyűjtögető életmód (533) OK
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 29 TU. szükséges még: 121 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 Dantor amulettje (#468) 7 ezüsttőr (#322) 18 kaja (#2)
1 kvazár kesztyű (#445) 2 mákrózsa virág (#56) 43 moa kristály (#2203)
2 sötét ital (#284) 11 téfea-agy (#172) 1 tükör (#43)
2 varázskő (#305) 2 vas dobónyíl (#189) 17 víz (#27)
12 szvó-ektoplazma (#151)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
433 arany (#50) 6 borkonyó bibe (#312) 38 isteni könnycsepp (#260)
1 kék orchidea (#68) 1 madártoll (#112) 6 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

208 209 210
95
96
97
(209,96) Dornodon oltár, elhagyott bánya (#1685), érclelőhely

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A gernim balzsam körönkénti korlátja megszűnt. Mostantól egy fordulóban bármennyi gernim balzsamot fel lehet használni.
* - A mágia megértése varázslat 800. fordulótól kezdve 500 felett is segíti a teológia és taumaturgia fejlődését egészen 1000-es szakértelemig. 1100. forduló felett ez a határ 1500-as teológiáig/taumaturgiáig tolódik ki, 1500. forduló felett 2000-ig.
* - A mágia megértése 500-as szakértelem felett 25 VP-ért ad fix 1% fejlődést, 1000-es felett 34 VP-ért, 1500-as felett 50 VP-ért.

Üzenet küldése a karakternek