Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. nov. 30. 23h:27' EZ A 326. JÁTÉKHETED, 304. FORDULÓD 327. játékheted kezdete: dec. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4968 SZÁMLA : XXXX |
Ellenfeledre lesújtasz egy teljes őrület pszi támadással. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az Éjvadász testét. (7 támadással 425 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Nincs időd félrehajolni. (143 életpontot vesztettél.) Marokra fogva az ent pásztorbotot a másikra rontasz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az Éjvadász testét. (7 támadással 732 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+147 életerő). 143 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével párszor keményen megütöd az Éjvadász jobb hátsó lábát. (5 támadással 276 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 81 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 88 életpontot vesztesz.) Az Éjvadász megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 145 életpontot vesztesz.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). Ent pásztorbottal párszor keményen megütöd az Éjvadász testét. (5 támadással 551 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). 165 életpontot sebeztél. 141 életpontot sebeztél. Zarknod szemével megpöccinted az Éjvadász bal hátsó lábát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 74 életpontot sebeztél. Az Éjvadász néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Az Éjvadász megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 117 életpontot vesztesz.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 5 Éjvadász karma. 15 310 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2640, sebződés: 549, gyógyulás: 361, összesen: -188 ÉP}
* 1. KP: hh 1133 1629 2373 | használod az 1133. tárgyat az 1629. tárgyat a 2373. tárgyat |
* 2. KP: h 1167 16 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. KP: vv 71 224 88 | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: h 1271 1253 0 | használod az 1271. tárgyat |
* 5. KP: hh 1100 2306 1253 | használod az 1100. tárgyat a 2306. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 6. KP: vv 26 78 70 | elmormolod a 26. varázslatot a 78. varázslatot a 70. varázslatot |
* 7. KP: hh 1269 1554 0 | használod az 1269. tárgyat az 1554. tárgyat |
* 8. KP: vv 275 188 53 | elmormolod a 275. varázslatot a 188. varázslatot az 53. varázslatot |
* 9. KP: vv 182 243 0 | elmormolod a 182. varázslatot a 243. varázslatot |
ek 40 15 | t. energia kisütése: 40 15 |
ek 215 13 | t. energia kisütése: 215 13 |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Elszántan ellenfeledre támadsz. Szívkeresővel több döféssel felnyársalod a noth szellem jobb lábát. Kritikus ütés! (3 támadással 231 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Zarknod szemével megcsapod a noth szellem bal oldalát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 82 életpontot sebeztél. Ellenfeled úgy látszik, képtelen áthatolni a védelmeden. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 2 320 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 366, sebződés: 0, gyógyulás: 78, összesen: +78 ÉP}
jlk 1595 | jelszó kimondása 1595 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: 2. térkép 18. pont |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 3. térkép 7. pont 18: 1. térkép 1. pont |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: kijárat 7: 2. térkép 1. pont |
[5 pontot használtál fel, van még 692.]
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+105 pszi pont.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Meglengetve a szívkeresőt a másikra támadsz. Szívkeresővel néhányszor teljesen átdöföd az aranyfecske csillogó testét. (5 támadással 360 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Zarknod szemével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az aranyfecske csillogó testét. (5 támadással 271 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 83 életpontot sebeztél. Az aranyfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az aranyfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Csőrével az aranyfecske nem tudott megsebezni. Az aranyfecske összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 99 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 714, sebződés: 0, gyógyulás: 136, összesen: +136 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy teljes őrület pszit. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 6 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén potrohát. (6 támadással 411 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. A quwarg leölésének dicsőséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. 4 903 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 411, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [159,46] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy púdersziklát. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy tűzbokrot. Keletre nézve látsz egy nekrofunt. Délkeletre egy rúnakő van. Nyugatra egy borkonyó cserje van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy mákrózsa bokor van. Jól kivehetőek a távolban. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy woorgard nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy teljes őrület pszit. Ellenfeled lassanként bamba, nyálát csorgató állattá válik, mozdulatai lelassulnak. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a woorgard testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Marokra fogva az ent pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a woorgard testét. (7 támadással 671 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+135 életerő). 162 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével csak érinted a woorgard szörcsögő hátát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 77 életpontot sebeztél. A woorgard csápol, de mindhiába. A woorgard most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 838 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 987, sebződés: 0, gyógyulás: 150, összesen: +150 ÉP}
(Továbbmész...) [159,45] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy tüskés harci gromak nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Megmarkolva a szívkeresőt a másikra támadsz. Szívkeresővel néhányszor teljesen átdöföd a tüskés harci gromak testét. (2 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Zarknod szemével kegyetlenül megütöd a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 85 életpontot sebeztél. Utolsó pillanatban ugrasz félre a tüskés harci gromak öklelő szarvai elől. Időben félreugrasz a tüskés harci gromak rúgása elől. A tüskés harci gromak összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. [gromak bőr ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP] 1 297 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 324, sebződés: 2, gyógyulás: 46, összesen: +44 ÉP}
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ryuku futárbérenc jobb lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Marokra fogva a szívkeresőt ellenfeledre rohansz. Szívkeresővel tökéletesen perforálod a ryuku futárbérenc jobb lábát. (2 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Zarknod szemével iszonyatosan megcsapod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 75 életpontot sebeztél. Könnyedén félreszökkensz a ryuku futárbérenc csapása elől. A ryuku futárbérenc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. 1 425 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 310, sebződés: 2, gyógyulás: 46, összesen: +44 ÉP}
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. A szilánk működik (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+105 pszi pont.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja az aranyfecske aranyszárnyát. (7 támadással 419 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Elszántan a másikra rontasz. Szívkeresővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az aranyfecske csillogó testét. Kritikus ütés! (4 támadással 308 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Zarknod szemével megpöccinted az aranyfecske aranyszárnyát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 81 életpontot sebeztél. Csőrével az aranyfecske nem tudott megsebezni. Az aranyfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az aranyfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az aranyfecske összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 100 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 862, sebződés: 0, gyógyulás: 81, összesen: +81 ÉP}
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a tüskés harci gromak jobb első lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Vad csatakiáltással, felemelve a szívkeresőt a másikra ugrasz. Szívkeresővel tökéletesen perforálod a tüskés harci gromak fejét. (2 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Zarknod szemével gyilkos csapást mérve bezúzod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 91 életpontot sebeztél. A tüskés harci gromak megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A tüskés harci gromak megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A tüskés harci gromak összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. [gromak bőr ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP] 1 297 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 330, sebződés: 2, gyógyulás: 46, összesen: +44 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tisztítótűz varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 7 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a quwarg ősmágus testét. (7 támadással 458 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy kék orchidea és 8 madártoll. 6 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 458, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [161,43] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy rát-fát. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr híveié. Találsz egy borkonyó cserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy xantusz-kaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyilkos csalánt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy amniosz-fát. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Thargodan csatamezőt. Délkeletre egy művészi porolit van. Nyugatra egy rát-fa van. Északnyugatra egy krómkaktusz van. Északra egy Raia oltár van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kultúrmasztodon lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Ellenfeledre lesújtasz egy teljes őrület pszi támadással. Ellenfeled lassanként bamba, nyálát csorgató állattá válik, mozdulatai lelassulnak. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kultúrmasztodon bal első lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Meglengetve a szívkeresőt a másikra rontasz. Szívkeresővel néhányszor teljesen átdöföd a kultúrmasztodon testét. Kritikus ütés! (4 támadással 316 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Zarknod szemével megütöd a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. A kultúrmasztodon sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A kultúrmasztodon megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A kultúrmasztodon összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 28 kaját. 3 001 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 474, sebződés: 0, gyógyulás: 77, összesen: +77 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre támadsz. Szigonnyal felnyársalod az elektromos angolna testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Az elektromos angolna megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Feléd sújt az elektromos angolna a farkával, de elhibázta! Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 282 tapasztalati pontot kaptál. Istened elvárásainak megfelelően cselekedtél. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 15, összesen: +15 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Meglengetve a szigonyt ellenfeledre rontasz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az elektromos angolna jobb oldalát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Az elektromos angolna megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az elektromos angolna melléd csap a farkával! Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 282 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 16, összesen: +16 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Szigonnyal felnyársalod a trosnyogó szakóca egyik csápját. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A trosnyogó szakóca csápol, de mindhiába. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 36 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 15, összesen: +15 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre támadsz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mélység fattya alaktalan testét. Kritikus ütés! (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A mélység fattya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A mélység fattya elhibázza az ütést csápjával. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
415 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
m 7 7 6 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a quwarg anyakirálynő potrohát. (7 támadással 347 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (51 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Vad csatakiáltással, felemelve a szívkeresőt ellenfeledre támadsz. Szívkeresővel néhányszor teljesen átdöföd a quwarg anyakirálynő testét. (5 támadással 290 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Zarknod szemével többször eltalálod a quwarg anyakirálynő torát. (4 támadással 236 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg anyakirálynő csáprágójával. (4 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 15 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (183,31)-> 30 arany, -2 ÉP] 10 935 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 873, sebződés: 105, gyógyulás: 111, összesen: +6 ÉP}
(Továbbmész...) [159,41] Még mindig dombos terepen vagy. Észreveszel egy krómkaktuszt. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy gnóm szolgáló orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kazmárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyilkos csalánt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gránátkaktuszt. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy morgud hagymatövet. Délre egy ovimon-bokor van. Nyugatra egy quwarg boly van. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy hóhérbimbó van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod.
(Továbbmész...) [158,41] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Utad során felfedezel egy quwarg bolyt. Utad során felfedezel egy oltárt. Leah hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, K'Nrtung lábát masszírozza. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Minden nyüzsög a quwargoktól. Bah, lángszóró kéne ide! Ruházatodat még egyszer ellenőrizve, mászni kezdesz fölfelé. Kínszenvedés a mászás, a quwargok állandóan ellepnek, folyamatosan sepergeted őket az arcodról. Mikor végre felérsz, egy üreget pillantasz meg a boly tetején. Gyorsan lemászol. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-8 életerő). (Önanalízis: +4% mászás.) Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg nagymester!
Koncentrálsz, majd megindítasz egy teljes őrület pszi támadást. Ellenfeled lassanként bamba, nyálát csorgató állattá válik, mozdulatai lelassulnak. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 7 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester fejét. (7 támadással 379 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Megmarkolva a szívkeresőt ellenfeledre támadsz. Szívkeresővel megdöföd a quwarg nagymester nyakát. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Zarknod szemével eltalálod a quwarg nagymester bal oldalát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 86 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] 4 250 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 597, sebződés: 2, gyógyulás: 32, összesen: +30 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeledre lesújtasz egy teljes őrület pszi támadással. Ellenfeled lassanként bamba, nyálát csorgató állattá válik, mozdulatai lelassulnak. Ellenfeled vérbeli borzongás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Végleg elfelejtette gigaököl nevű varázslatát. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a quwarg szabotőr fekete torát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Elszántan ellenfeledre támadsz. Szívkeresővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg szabotőr testét. (3 támadással 246 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Zarknod szemével eltalálod a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 73 életpontot sebeztél. A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 2 061 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 404, sebződés: 0, gyógyulás: 67, összesen: +67 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Koncentrálsz, majd megindítasz egy teljes őrület pszi támadást. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 5 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén potrohát. (5 támadással 334 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 211 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Ellenfeledre lesújtasz egy teljes őrület pszi támadással. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 7 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a q. rohamosztagos testét. (7 támadással 369 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Marokra fogva a szívkeresőt ellenfeledre rohansz. Szívkeresővel tökéletesen perforálod a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 346 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Zarknod szemével párszor keményen megütöd a q. rohamosztagos testét. Kritikus ütés! (4 támadással 268 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 69 életpontot sebeztél. Hiába próbálsz hátrálni, a 13 q. rohamosztagos többször is megmar! (12 támadástól 72 életpontot vesztesz.) A 13 q. rohamosztagos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 320 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1052, sebződés: 72, gyógyulás: 128, összesen: +56 ÉP}
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+105 pszi pont.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi hatás! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 7 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az aranyfecske aranyszárnyát. (7 támadással 437 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Szívkeresővel több döféssel felnyársalod az aranyfecske bal lábát. (3 támadással 229 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Zarknod szemével meghorzsolod az aranyfecske fejét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 80 életpontot sebeztél. Csőrével az aranyfecske nem tudott megsebezni. Csőrével az aranyfecske nem tudott megsebezni. Az aranyfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az aranyfecske szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 97 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 801, sebződés: 0, gyógyulás: 66, összesen: +66 ÉP}
m 1 8 | mozogsz északkeletre, északra |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 7 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a quwarg anyakirálynő testét. (7 támadással 329 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (53 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Marokra fogva a szívkeresőt ellenfeledre ugrasz. Szívkeresővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg anyakirálynő jobb oldalát. Kritikus ütés! (5 támadással 325 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Zarknod szemével néhányszor megcsapod a quwarg anyakirálynő torát. (3 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 16 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (183,31)-> 32 arany, -2 ÉP] 10 151 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 830, sebződés: 91, gyógyulás: 106, összesen: +15 ÉP}
(Továbbmész...) [159,39] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Quwarg szagot érzel! A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy quwarg anyakirálynő nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a quwarg anyakirálynő bal középső lábát. (7 támadással 348 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (45 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Szívkeresővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg anyakirálynő bal oldalát. (5 támadással 300 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Zarknod szemével néhányszor megcsapod a quwarg anyakirálynő bal hátsó lábát. (4 támadással 252 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg anyakirálynő. (4 támadástól 53 életpontot vesztesz.) A quwarg anyakirálynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 16 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (183,31)-> 32 arany, -2 ÉP] 10 706 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 900, sebződés: 100, gyógyulás: 116, összesen: +16 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
ek 503 224 88 | t. energia kisütése: 503 224 88 |
157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | |
38 | |
|
|
|
|
|
39 | |
|
|
|
|
|
40 | |
|
|
|
|
|
41 | |
|
|
|
|
|
42 | |
|
|
|
|
|
43 | |
|
|
|
|
|
44 | |
|
|
|
|
|
45 | |
|
|
|
|
|
46 | |
|
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
|
48 | |
|
|
|
|
|
49 | |
|
|
|
|
|
[224,88] Még mindig füves síkságon vagy. Felfedeztél egy kristálypalotát. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Nekiveselkedsz, és mászni kezdesz fölfelé a tökéletesen sík kristályfalon. A profi hegymászók elbújhatnak melletted, gondolod, ahogy felfelé törekszel. Felérve, detektálsz egy csapóajtót, amelyen keresztül bemászhatsz a palota belsejébe. Nagyon izgulsz! Csodaszép a palota belseje! Minden csillog-villog, és minden kristályból van! Mesés! Remélhetőleg van valami kincs is. (Önanalízis: +5% mászás.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Valami megmoccan a terem túlsó végében. Egy gránitelementál!
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a gránitelementál testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Szívkeresővel több döféssel felnyársalod a gránitelementál testét. (3 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Zarknod szemével egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gránitelementál testét. Kritikus ütés! (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 71 életpontot sebeztél. A gránitelementál mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A gránitelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2 217 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 363, sebződés: 0, gyógyulás: 64, összesen: +64 ÉP}
Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. 53 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a halálosztó kain fekete testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Marokra fogva a szívkeresőt ellenfeledre ugrasz. Szívkeresővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a halálosztó kain tüskés bőrét. (3 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Zarknod szemével iszonyatosan megcsapod a halálosztó kain jobb oldalát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 76 életpontot sebeztél. A halálosztó kain karma a fejed mellett suhan el! A halálosztó kain feléd harap, de sikertelenül. Feléd sújt a halálosztó kain a farkával, de elhibázta! A halálosztó kain szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 1 831 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 326, sebződés: 53, gyógyulás: 51, összesen: -2 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy teljes őrület. Ellenfeled lassanként bamba, nyálát csorgató állattá válik, mozdulatai lelassulnak. Végleg elfelejtette elektromos pajzs nevű varázslatát. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a Mnebolath kutyafejét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (32 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Elszántan a másikra ugrasz. Szívkeresővel tökéletesen perforálod a Mnebolath rücskös testét. (3 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Zarknod szemével egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a Mnebolath testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 82 életpontot sebeztél. Karmaival a Mnebolath megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A Mnebolath összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 arany és 2 vasérc [vasérc ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2 817 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 370, sebződés: 45, gyógyulás: 62, összesen: +17 ÉP}
Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy teljes őrület. Ellenfeled lassanként bamba, nyálát csorgató állattá válik, mozdulatai lelassulnak. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 42 életpontot vesztettél. Végleg elfelejtette elektromos pajzs nevű varázslatát. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a varkaudar varázsló jobb lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Szívkeresővel több döféssel felnyársalod a varkaudar varázsló testét. (3 támadással 216 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Zarknod szemével megütöd a varkaudar varázsló bal vállát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2 541 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 397, sebződés: 42, gyógyulás: 64, összesen: +22 ÉP}
szk 488 | keresed a 488. szörnyet |
ef 20 540 | energia fejlesztése 20 |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 507 0 0 | használod az 507. tárgyat |
* 3. BP: v 460 0 0 | elmormolod a 460. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 16 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 16 pontért |
GYILKOS MÉREG (1265. TÁRGY) Ősi legendák szólnak arról, hogy Morgan, Leah első számú avatárja valamikor Sheran papja volt. A Földanya szolgálatában kitanulta a természet titkait, majd a Csontok Urát követve igencsak alternatív módon használta fel ezt a tudást: növények és lények mérgét összegyűjtve, Leah mágiájával felerősítve, halálos mérgek tucatját alkotta meg. Mikor Weasel varázspárbajban győzelmet aratott Morgan felett és átvette helyét Leah csonttrónja mellett, birtokába jutott az egykori ősmágus öröksége. A mérgeket tartalmazó fóliánsban bukkant rá a gyilkos méreg névre keresztelt keverékre, melynek elkészítését közkinccsé tette. Egy tl'urlang fiolába 10 csepp ugh mérget és 3 csepp toxylt cseppentve, a varázsital főzése varázslat szavait mormolva, 5 TVP-nyi idő alatt összeáll a gyilkos méreg. Mire is jó ez a tinktúra? Ha a H 1265 paranccsal beszippantod a tartalmát, a kicsapódó pára átjárja testedet és az adott napon (fordulóban) jelentősen felerősíti méreg alapú varázslataidat (amik a papi, illetve varázslói szintednek megfelelő plusz sebzést fognak okozni). A gyilkos méreg sajnos rád is hatással van, használatakor sebződsz 50 életpontot. A tl'urlang fiolát, miután a mérget felhörpintetted belőle, visszakapod, hogy újabb adagot készíthess bele. |
Erő: | 56 (86) | Szint: | 49 | Merészség: | 99/5 | Magasság: | 260 cm |
IQ: | 43 (85) | Támadás: | 119 (122) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 476 kg |
Ügyesség: | 47 (69) | Védekezés: | 184 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 25/26 év |
Egészség: | 36 (79) | Életpont: | 2500/3391 | Jellem: | semleges (-8) | Tul. pont: | 53 |
Szerencse: | 46 (90) | Varázspont: | 2275/1074 | Pénz: | 503734 arany | Kép. pont: | 39 |
Tudatpont: | 93/6 | Pszi pont: | 308/648 | Halhatatlanság: | 10 % | EFejl: | 4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8/75 (+20%) | szúrófegyverek: | 34/43 (+17%) | vágófegyverek: | 1/0 |
ütőfegyverek: | 46/52 (+9%) | lőfegyverek: | 40/14 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: szívkereső (#423) << ent pásztorbot (#1384) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); tüske (#22) max. 1 db (9 -24.); ében nyílvessző (#848) (25 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
224,88 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 159,39 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 422 |
Kedvenc táborhely: 224,88 |
Legfeljebb 37 TU-t válthatsz TVP-re. |
Eltaposott quwargok: össz.: 769 időszaki: 7 |
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve. |
JLKzott minoszkúpok: 61, 60, 65, 56, 57, 58, 64, 59, 62, 63, 22, 86 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 99 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 26/61 | 2. nyomkövetés: | 55/60 (+25%) | 3. mászás: | 27/1 (+9%) |
4. csapdakészítés: | 42/39 (+10%) | 5. csapdaészlelés: | 32/76 | 6. gyógyítás: | 6/66 |
7. titkosírás: | 23/31 (+25%) | 8. felderítés: | 36/41 (+12%) | 9. szörnyidomítás: | 20/69 |
10. teológia: | 58/78 (+30%) | 11. taumaturgia: | 83/96 (+3%) | 12. szerencsejáték: | 23/90 |
13. versengés: | 26/28 | 14. zene: | 19/42 | 15. szörnyismeret: | 50/28 (+37%) |
16. pszi: | 35/72 (+12%) | 17. zárnyitás: | 44/84 | 18. vadászat: | 7/26 |
19. vitalitás: | 1/47 | 20. bányászat: | 37/57 (+8%) | 21. testépítés: | 6/58 (+20%) |
22. úszás: | 17/5 (+30%) | 23. főzés: | 22/41 (+10%) | 24. csapatmunka: | 2/67 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 4 | |||
4. max. életpont: 4 | 11. kincskeresés: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
ásol max. 120 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 22, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), bávatag golombár (#165), öregedést okozó lények (#9095), sötét ölész (#314), Rém (#315), északi tűzsárkány (#219), Raia szent lovagja (#239), trikornis herceg (#261), kisebb quwarg isten (#213), ősquwarg (#300), noth szellem (#250), triklem drakolder (#275), halálelementál (#279), aranyfecske (#283), zombi mágus (#389), Raia angyala (#333), Tyriel (#777), rubin sárkány (#330), lidércúr (#252), Eruol (#378), Techiulan (#400), élőholt hadúr (#371) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
jók (#990), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázslatfelejtés (#130, 20 VP, 5 TVP) |
var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | a hatalom szava (#196, 50 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) |
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (624,0) | méregsemlegesítés (#14) | Pörhemór köre (#205) (98,1,1) | esszenciavédelem (#165) |
szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | Techiulan aurája (#261) |
tulajdonságpajzs (#26) | láth. észlelése (#78) | esszenciavédelem 2 (#188) | óriáserő (#53) |
Symulf rúnája (#182) | csapda álcázása (#460) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
Asylux csapdája (#233), teljes őrület (#118) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | Techiulan (#400) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
király szilmill (#7459) (+12 védettség) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +10 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Sheran hívei messze földön a legjobb nyomkövetők. Imádkozz, amikor ez a szakértelmed már legalább 60. |
2.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (teljesítve) |
3.) Lássuk, mennyire vagy otthon a gyógyításban: Gyógyulj egyetlen GY paranccsal legalább 60 ÉP-t! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. cirkuszi fősátor (713): kész. kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. Toborzóiroda (762): új. sámánkunyhó (767): kész. Thargodan könyvtár (768): új. Fősátor (770): 6. lépésnél tartasz. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. bányászház (839): kész. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 22, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 86, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 136, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 187, 189, 190, 191, 192, 204, 205, 244, 277, 278. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 11, 12, 13, 14, 18, 26, 33, 34, 35, 36, 38, 46, 47, 50, 51, 52. |
Kész: 1, 6, 16. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 1668, az összesen kapott pontszám: 174925. (összesen ölhető: 1824 ) Eddig 24 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 0 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd. |
2019. II. félévének Vlagyimir díjas zármestere vagy. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 5. Legjobb pontszámod: 181. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
quwarg-ász (101) |
mozgalom ereje (106) |
gyógyító totem (116) |
quwargok leigázása (122) |
keményebb bicepsz (149) |
b. tudat formálása (162) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
legjobb védekezés (186) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
a quwarg szaga (283) |
vérdíj (301) |
fegyvermester (302) |
erősebb quwargszag (319) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 139 TU. szükséges még: 11 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1799 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | ében nyílvessző (#848) | 2 | ezüstdarab (#326) | 6 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | sallank karom (#128) | |||
5 | spiritusz (#170) | 1 | tinta (#101) | 1 | varányszem (#30) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
981 | arany (#50) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 5 | Éjvadász karma (#847) | |||
1 | gyilkos méreg (#1265) | 5 | gyógykenőcs (#313) | 43 | kaja (#2) | |||
1 | kék orchidea (#68) | 1 | kőszem (#304) | 1 | kristályfolyadék (#449) | |||
8 | madártoll (#112) | 2 | sáfránypor (#211) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | |||
2 | tüske (#22) |