Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. szept. 11. 9h:11' EZ A 539. JÁTÉKHETED, 304. FORDULÓD 540. játékheted kezdete: szept. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5188 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | t. energia kisütése: 324 |
* 2. KP: | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
* 3. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 4. KP: | VP spórolása: 15 |
* 5. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 6. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 15. varázslatot |
* 8. KP: | használod a 64. pszi képességet |
* 9. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 10. KP: | elmormolod a 169. varázslatot |
v 21 1 | elmormolod a 21. varázslatot |
v 84 115 | elmormolod a 84. varázslatot |
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a törpemammut oszlopos lábát. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod a törpemammut bal vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A törpemammut meglök agyarával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A törpemammut patája súrolja a combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Elmúlt az áldomás II hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 6, gyógyulás: 22, összesen: +16 ÉP}
bb 445 1 | beraksz a bankba a 445. tárgyat (1 darabot) |
a 458 4718 1 | átadod a 458. tárgyat a 4718. kalandozónak (1 darabot) |
a 280 4718 1 | átadod a 280. tárgyat a 4718. kalandozónak (1 darabot) |
a 176 4718 6 | átadod a 176. tárgyat a 4718. kalandozónak (6 darabot) |
a 13 4718 3 | átadod a 13. tárgyat a 4718. kalandozónak (3 darabot) |
a 176 5300 6 | átadod a 176. tárgyat az 5300. kalandozónak (6 darabot) |
a 176 3296 6 | átadod a 176. tárgyat a 3296. kalandozónak (6 darabot) |
a 176 1850 6 | átadod a 176. tárgyat az 1850. kalandozónak (6 darabot) |
a 176 4683 6 | átadod a 176. tárgyat a 4683. kalandozónak (6 darabot) |
a 166 5367 10 | átadod a 166. tárgyat az 5367. kalandozónak (10 darabot) |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 8 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: varázslatlopás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a Chara-din fattya jobb lábát. (5 támadással 193 életpontot sebezve.) Agyartőrrel néhányszor megkarcolod a Chara-din fattya bal lábát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) A 9 Chara-din fattya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (9 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a Chara-din fattya bal lábát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (5 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a Chara-din fattya fejét. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megbököd a Chara-din fattya bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A 2 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 670, sebződés: 92, gyógyulás: 19, összesen: -73 ÉP}
(Továbbmész...) [384,15] Mocsaras területre érsz. Nagyon kevés zajt hallasz, és azok mind fenyegetőek. Éles, visító hangot hallasz, be kell tapasztanod a füledet, hogy meg ne süketülj. Vajon mi lehetett ez? Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Egy élőholt sullár közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 15 ütő ellen.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 22 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt sullár hatalmas testét. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) Agyartőrrel meghorzsolod az élőholt sullár bal vállát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki az élőholt sullár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1059 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [385,15] Elérted a kiégett pusztaság határát. Habozva folytatod utadat. Sötét árnyék húz el feletted. Felnézel, de nem látsz semmit. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. A feléd közeledő szubreális vámpír mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {támadása: 42.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 21 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a halál szava varázslat. (A balkezes gyűrű védett meg.) A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Alaposan megsorozod a szubreális vámpír testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a szubreális vámpír ködös testét. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1768 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 19, gyógyulás: 27, összesen: +8 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Nem találtad el. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával meghorzsolod a sárkányfajzat szelvényes nyakát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a sárkányfajzat szelvényes nyakát. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) A sárkányfajzat farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a sárkányfajzat hártyás szárnyát. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megkarcolod a sárkányfajzat hártyás szárnyát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +13 ÉP.) Farkával végigüt a sárkányfajzat a hátadon. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Túl sok sebet kaptál. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 165, gyógyulás: 34, összesen: -131 ÉP}
(Továbbmész...) [387,17] Tovább mászol a magashegységben. Egy pillanatra megállsz pihenni, és bizarr látvány tárul eléd: mindenfelé kiégett pusztaság, sivatagok, gyilkos és halott világ képe tárul eléd. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Zinthurg. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 23 életpontot sebeztél. Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg bikafejét. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan a másikra rontasz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a Zinthurg testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Agyartőrrel eltalálod a Zinthurg testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Karmait felemelve, a Zinthurg meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A Zinthurg karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A Zinthurg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst kulcs. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 15, gyógyulás: 13, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [388,18] Elérkeztél a Thargodanok által megkínzott és kiégetett pusztaság határához. Egy kalandozó csontvázára bukkansz. A rengeteg sérülésből látszik, hogy alaposan megkínozták, és lelke valószínűleg most is itt raboskodik valamelyik Thargodan szolgálatában. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy Fairlight oltárt. Nyugatra nézve látsz egy életsziklát. Elteszed a látcsövet. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. A feléd közeledő aurapollátor mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {védettsége: 32 szúró, 32 vágó, 32 ütő ellen.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az aurapollátor pöthedő háját. (5 támadással 169 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megsebzed az aurapollátor jobb lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az aurapollátor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Az aurapollátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [390,20] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Hegynyi Thargodan behemótok csordája húz el a távolban, te csak leesett állal bámulsz.
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [28 pontot használtál fel, van még 165.]
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
in 4144 327 369 | leírod a 4144. kalandozónak a 327. szörnyet a 369. tárgyat |
* 1. BP: | átadod az 504. tárgyat az 5367. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod a 32. tárgyat a 112. tárgyat a 37. tárgyat |
* 3. BP: | VP elővétele: 100 |
* 4. BP: | elmormolod az 58. varázslatot |
* 5. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 6. BP: | t. energia kisütése: 133 |
* 7. BP: | imádkozol |
* 8. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 9. BP: | keresed a 120. szörnyet |
* 10. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
Erő: | 38 (39) | Szint: | 21 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 170 cm |
IQ: | 38 | Támadás: | 20 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 90 kg |
Ügyesség: | 38 | Védekezés: | 56 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 27/27 év |
Egészség: | 29 (31) | Életpont: | 348/239 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 40 (38) | Varázspont: | 528/5 | Pénz: | 13 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 21/2 | Pszi pont: | 127/4 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/64 | ökölvívás: | 3/6 | szúrófegyverek: | 28/31 (+9%) |
vágófegyverek: | 5/42 | ütőfegyverek: | 14/44 | lőfegyverek: | 24/46 (+3%) |
dobófegyverek: | 3/93 |
Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) (50%) << vasalt bunkó (#181) (100%) << vámpírtőr (#364) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 30/40 | 2. nyomkövetés: | 74/73 (+13%) | 3. lopás: | 3/48 |
4. mászás: | 10/49 | 5. csapdakészítés: | 23/8 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 6/57 |
7. gyógyítás: | 50/44 | 8. titkosírás: | 5/33 | 9. felderítés: | 24/98 (+69%) |
10. szörnyidomítás: | 14/27 | 11. teológia: | 32/12 (+20%) | 12. taumaturgia: | 33/61 (+1%) |
13. zene: | 11/41 (+30%) | 14. szörnyismeret: | 11/7 | 15. pszi: | 18/90 (+19%) |
16. vadászat: | 14/40 | 17. bányászat: | 23/92 (+39%) | 18. úszás: | 13/82 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot ), kvazár kesztyűt (#445) (max. 4 darabot, csak egyszer) |
elfogod bibircsók-óriást (#120) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16) |
szintszívó (#96) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), ongóliant (#159) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 16) |
9302. szövetség (#9302), epokitféreg (#147), semlegesek (#989), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), troll (#5), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), tudatrombolás (#111), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), oldás (#372), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | karmos tankány (#137) | lángcsóva (#31) | >> | fémbontó szójer (#150) | |
villámcsapás (#50) | >> | orgoró (#170) | villámcsapás (#50) | >> | velociraptor (#161) | |
villámcsapás (#50) | >> | kneopatikus mollusk (#209) | villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | |
villámcsapás (#50) | >> | norpadolótika (#226) | energiatüskék (#29) | >> | 48. szintű lényekre | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | >> | őrült varázsló (#255) | tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
hhaar burka (#32) | >> | óriás csontváz (#176) | hhaar burka (#32) | >> | tetemember (#123) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: OK |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
2.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 0) |
3.) A víz híveim számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed legalább 15-ös! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 1 királynő, 1 élőholt. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | kaja (#2) | 3 | kőkalapács (#13) | |||
1 | kvazár kesztyű (#445) | 1 | Rhatt páncélja (#458) | 4 | spiritusz (#170) | |||
10 | ugh méreg (#166) | 30 | vashegyű nyíl (#176) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
13 | arany (#50) | 2 | arkog kő (#632) | 1 | ezüst kulcs (#184) | |||
1 | remák szív (#264) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | Thargodan esszencia (#328) |