Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2015. szept. 15. 9h:07' EZ A 556. JÁTÉKHETED, 306. FORDULÓD 557. játékheted kezdete: szept. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 28 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1731 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 112 203 147 | elmormolod a 112. varázslatot a 203. varázslatot a 147. varázslatot |
* 2. KP: v 1 999 25 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 3. KP: vv 28 224 23 | elmormolod a 28. varázslatot a 224. varázslatot a 23. varázslatot |
* 4. KP: v 6 999 16 | elmormolod a 6. varázslatot |
* 5. KP: im 0 0 0 | imádkozol |
* 6. KP: vv 88 137 127 | elmormolod a 88. varázslatot a 137. varázslatot a 127. varázslatot |
* 7. KP: vv 220 73 73 | elmormolod a 220. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
* 8. KP: p 65 2 0 | használod a 65. pszi képességet |
* 9. KP: h 1167 14 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 10. KP: v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
vps 100 | VP spórolása: 100 |
tno 6 4 | növeled a 6. tulajdonságodat |
kf 1530 | kézbeveszed/felveszed az 1530. tárgyat |
ek 116 33 128 | t. energia kisütése: 116 33 128 |
v 364 | elmormolod a 364. varázslatot |
m 5 3 5 | mozogsz délnyugatra, délkeletre, délnyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Chara-din lesújt varázslatot. 171 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Elszántan ellenfeledre rohansz. {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod az ekharion bal oldalát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Nitmák pengével megvágod az ekharion testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Az ekharion egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az ekharion megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az ekharion összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 33 aranyat. 2 234 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Chara-din lesújt varázslat. 184 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A mackósajt felvágja a hasát, és a kiömlő beleiből kettős masnit köt a homlokára. Röhögsz a szerencsétlen állaton, aki megszégyenülten áll előtted. A mackósajt a következő pillanatban villámgyorsan odarohan hozzád, felemel, és feldob a sztratoszféra irányába! Szerencsére bele tudod akasztani a mackósajt gallérgombjába a cipőfűződet, így visszaesel, mielőtt túl magasra emelkednél. Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Elszántan a másikra rontasz. {GYD:} Agyartőrrel tökéletesen perforálod az orbitális mackósajt idétlen testét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Nitmák pengével megcsapod az orbitális mackósajt idétlen testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Érdes nyelvével az orbitális mackósajt néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (5 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 50 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 3 449 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 353, sebződés: 71, gyógyulás: 40, összesen: -31 ÉP}
(Továbbmész...) [211,97] A vidék továbbra is alacsonyhegység. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy orbitális mackósajt lehet. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy Chara-din lesújt varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 163 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A mackósajt villámgyorsan előkap a háta mögül egy táblát, és húzgálni kezdi rajta körmeit! Hangos kacajra fakadsz az elborzasztásodra irányuló gyenge próbálkozáson. A mackósajt a következő pillanatban villámgyorsan odarohan hozzád, felemel, és feldob a sztratoszféra irányába! A dobást azonban szaltóvá változtatod, és talpon érsz vissza a megdöbbent állat elé. Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Vad csatakiáltással, felemelve az agyartőrt ellenfeledre rontasz. {GYD:} Agyartőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az orbitális mackósajt fejét. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). {GYD:} Nitmák pengével felnyitod az orbitális mackósajt fejét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az orbitális mackósajt nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (5 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lény huhog! 50 életpontot vesztettél. Az orbitális mackósajt még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 3 449 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 67, gyógyulás: 42, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) [210,98] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Utad során felfedezel egy gránátkaktuszt. Észreveszel egy oltárt. Sheran híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy orbitális mackósajt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy Chara-din lesújt varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 166 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A mackósajt kegyetlenkedik! Átszúrja egy bottal a fejét. A füléből zöldes folyadék ömlik, közben a mackósajt mosolyog. Röhögsz a szerencsétlen állaton, aki megszégyenülten áll előtted. A ravasz mackósajt odaugrik hozzád, felkap, és felhajít a világűr felé! Szerencsére bele tudod akasztani a mackósajt gallérgombjába a cipőfűződet, így visszaesel, mielőtt túl magasra emelkednél. Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Elszántan a másikra rontasz. {GYD:} Agyartőrrel néhányszor teljesen átdöföd az orbitális mackósajt testét. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). {GYD:} Nitmák pengével megvágod az orbitális mackósajt testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az orbitális mackósajt nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 50 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az orbitális mackósajt száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 3 449 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 62, gyógyulás: 39, összesen: -23 ÉP}
m 5 2 2 | mozogsz délnyugatra, keletre, keletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy Chara-din lesújt varázslatot dobsz ellenfeledre. 180 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-14 életpont). A kétfejű troll összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 1 129 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [210,99] Amerre csak a szem ellát, dombok. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hmm, csak egy dombi óriásyeti. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Meglengetve az agyartőrt a másikra rohansz. {GYD:} Agyartőrrel néhányszor teljesen átdöföd a dombi óriásyeti jobb lábát. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). {GYD:} Nitmák pengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a dombi óriásyeti szőrös mellkasát. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). A dombi óriásyeti leken néhány pofont. (4 támadástól 98 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Agyarával a dombi óriásyeti a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) {GYD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod a dombi óriásyeti testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). {GYD:} Nitmák pengével súrolod a dombi óriásyeti szőrös mellkasát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A dombi óriásyeti mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (4 támadástól 117 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Mellkasodba bök a dombi óriásyeti néhányszor agyarával! (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Véres nyál csordul ki a dombi óriásyeti száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 4 914 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 400, sebződés: 259, gyógyulás: 135, összesen: -124 ÉP}
(Továbbmész...) [211,99] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy hegyi óriás lehet. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 576 életpontot sebeztél. Ellenfeled sziklát dob rád. Eltrafált a lövedék. (104 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan a másikra rohansz. {GYD:} Mágusölővel végigvagdosod a hegyi óriás szőrös ágyékát. (6 támadással 346 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). {GYD:} Nitmák pengével kicsit megvagdalod a hegyi óriás testét. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). A hegyi óriás egy lendületes ütése a bal karodba csapódik. (1 támadástól 91 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Mágusölővel néhányszor megcsapod a hegyi óriás jobb oldalát. (6 támadással 352 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). {GYD:} Nitmák pengével kicsit megvagdalod a hegyi óriás testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A hegyi óriás rávág a derekadra. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A hegyi óriás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 49 aranyat. 9 541 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1499, sebződés: 270, gyógyulás: 222, összesen: -48 ÉP}
h 697 1888 | használod a 697. tárgyat |
be 79 | bemész a 79. titkos labirintusba |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
lm 33 38 45 | mozogsz 33 38 45 |
lm 51 54 68 | mozogsz 51 54 68 |
lm 76 84 | mozogsz 76 84 |
kf 1530 | kézbeveszed/felveszed az 1530. tárgyat |
vpf 100 | VP elővétele: 100 |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
208 | 209 | 210 | 211 | 212 | |
94 | |
|
|
|
|
95 | |
|
|
|
|
96 | |
|
|
|
|
97 | |
|
|
|
|
98 | |
|
|
|
|
99 | |
|
|
|
|
100 | |
|
|
|
|
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél. A varkaudar-thargodan háború óta megerősödtek a biztonsági intézkedések, te is belefutsz egy megerősített őrjáratba. A katonák már majdnem elmennek melletted, amikor meglátják a kitűződet. Egyből körbevesznek, és trágár kifejezések közepette adófizetésre szólítanak fel. Túl sokan vannak, ráadásul a közelben látsz pár csatamágust is. Így végül ellenkezés nélkül fizeted ki a 17 aranyat. Ezt olcsón megúsztad! Nem biztos, hogy a yaurr városokban járva nyíltan kellene viselned a kitűződet!
fa 475 4528 1 | feladod a 475. tárgyat a 4528. kalandozónak (1 darabot) |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
(Továbbmész...) [211,100] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel.
(Továbbmész...) [211,101] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy.
(Feltételes támadás:) Egy bűbájlidérc! Ezt kerested. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontakt. II pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {GYD:} Agyartőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bűbájlidérc hömpölygő csápjait. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). {GYD:} Nitmák pengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a bűbájlidérc hömpölygő csápjait. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Csápjaival a bűbájlidérc csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Szereztél 1 lidércesszenciát. 3 890 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 312, sebződés: 33, gyógyulás: 71, összesen: +38 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy Chara-din lesújt varázslattal köszöntöd a másikat. 178 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Meglengetve az agyartőrt a másikra rontasz. {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod a quwarg nagymester testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Nitmák pengével végigvágod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 189 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
m 6 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [209,102] Síkság, továbbra is csak síkság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ősi csatamezőt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívői építették. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.
ek 40 25 | t. energia kisütése: 40 25 |
ef 25 | energia fejlesztése 25 |
* 1. BP: kf 253 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat |
* 2. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: h 1271 68 0 | használod az 1271. tárgyat |
* 4. BP: hh 1228 1554 1534 | használod az 1228. tárgyat az 1554. tárgyat az 1534. tárgyat |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy káosz szava varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Elszántan a másikra rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel néhányszor megcsapod a ro'galhal kísértet testét. (7 támadással 323 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). {GYD:} Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 139 életpontot sebeztél. Gyilkos ütések záporoznak védtelen testedre. (2 támadástól 294 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +59 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Ököllel néhányszor megcsapod a ro'galhal kísértet fejét. (5 támadással 234 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). {GYD:} Nitmák pengével megvagdalod a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). A ro'galhal kísértet egy halálosztó precizitásával kezd péppé verni. (2 támadástól 309 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +62 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Túl sok sebet kaptál. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1021, sebződés: 603, gyógyulás: 299, összesen: -304 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy Chara-din lesújt varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 170 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 1 242 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 5. BP: ep 534 100 0 | építed az 534. tárgyat 100 pontért |
KISEBB KÍVÁNSÁG (208. VARÁZSLAT) A kisebb kívánság az egyik legnagyobb hatalmú papi mágia, gyakorlatilag azt jelenti, hogy szívességet kérsz istenedtől. A hosszantartó ima 300 varázspontba és 30 TVP-be kerül, anyagi komponensként 10 isteni könnycseppet kell elhasználnod. Mintha mindez nem lenne elég, a varázslat elmondása után 5 évet öregszel! Persze a jutalom sem csekély, V 208 1 esetén egy tulajdonságpontot, V 208 2 esetén egy képességpontot kapsz istenedtől, amelyet szabadon felhasználhatsz. Sajnos, istenedet nem zaklathatod állandóan kívánságaiddal: a varázslatot félévenként csak egyszer mondhatod el. [Ha pl. 1998. 8. hóban használtad, akkor legközelebb 1999. 2. hó elsején használhatod.] |
Erő: | 40 (62) | Szint: | 34 | Merészség: | 8/10 | Magasság: | 106 cm |
IQ: | 45 (56) | Támadás: | 73 (76) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 39 kg |
Ügyesség: | 43 (56) | Védekezés: | 95 (101) | Menekülés: | 18 % | Életkor: | 97/157 év |
Egészség: | 36 (45) | Életpont: | 579/239 | Jellem: | gonosz (551) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 35 (54) | Varázspont: | 1600/256 | Pénz: | 6458 arany | Kép. pont: | 70 |
Tudatpont: | 84/13 | Pszi pont: | 173/203 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 25 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/34 | ökölvívás: | 28/28 (+1%) | szúrófegyverek: | 17/45 (+35%) |
vágófegyverek: | 31/91 (+2%) | ütőfegyverek: | *20/102 | dobófegyverek: | 32/31 |
Feltételes fegyverváltás: agyartőr (#420) << mágusölő (#422) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); bumeráng (#249) (12 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
209,102 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 189,101 |
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 61, 57 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 932 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 399 921 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 48/53 | 2. nyomkövetés: | 49/64 (+16%) | 3. lopás: | 4/43 |
4. mászás: | 11/18 | 5. csapdakészítés: | 22/18 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 15/5 (+5%) |
7. gyógyítás: | 39/90 | 8. titkosírás: | 3/45 | 9. felderítés: | 29/36 |
10. szörnyidomítás: | 11/83 | 11. teológia: | 81/68 (+36%) | 12. taumaturgia: | 59/63 (+9%) |
13. szerencsejáték: | 1/26 | 14. versengés: | 8/73 (+8%) | 15. harcművészetek: | 25/21 |
16. zene: | 9/49 | 17. szörnyismeret: | 30/49 | 18. pszi: | *25/100 |
19. zárnyitás: | 16/28 | 20. vadászat: | 5/75 | 21. bányászat: | 16/17 (+65%) |
22. úszás: | 7/84 | 23. főzés: | 2/67 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 28 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 33% életpont alatt (életszívás III (#128)) |
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz sötét italt (#284) (max. 10 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 10 darabot ), bumerángot (#249) (max. 12 darabot ), kerek követ (#19) (max. 12 darabot ), mászókampót (#165) (max. 1 darabot, csak egyszer), vadászkést (#1264) (max. 1 darabot, csak egyszer), kristályfolyadékot (#449) (max. 2 darabot ), púderkövet (#119) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 1500 darabot ) |
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219) |
gonoszkodsz max. 10 TVP-ért |
mászol max. 105 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50) |
tetemember (#123), jók (#990), Cseresznyevirág (#1184) (csak egyszer), Vemhes Guppi (#4528), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), kputtyintó csalán (#247) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
ember (#1), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
infralátás (#171, 8 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP) | káoszcsapás (#200, 10 VP) |
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) | mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) |
káosz szava (#207, 25 VP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | Chara-din lesújt (#223, 25 VP) | ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | csupasz izom (#28) | jellemrejtés (#23) | áldomás (#6) |
szemmelverés (#137) | erőpajzs III (#127) | hatalomvarázs (#220) | tolvajvér (#364) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
káoszcsapás (#200), káosz szava (#207), Chara-din lesújt (#223) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), hhaar burka II (#162), agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzgolyó (#155) | >> | kardszárnyú pocok (#152) | tűzgolyó (#155) | >> | quwarg királynő (#153) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: éhes |
ezoterikus mardel (#184) státusz: éhes |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +7 védettség;) státusz: éhes |
sivatagi doareg (#240) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Remélem, elindultál már a hozzám vezető ösvényen: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%! |
2.) Mostanra már elég fekete - azaz visszafordíthatatlanul fekete kell, hogy legyen a lelked. Oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal, és érd el a 666-os gonoszságot! |
3.) Előttem az univerzum minden lénye fejet kell, hogy hajtson. Imádkozz úgy, hogy közben parancsaidat egy triklem drakolder lesi! |
HŐSTETTEID |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 104 (limit: 726), a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 3, a pontszámod: 15 801. |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XL. olimpián. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 76, pontszámod: 912. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 524, a megölt vezérek száma: 3, a pontszámod: 72 935. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
a kapcsolat (248) |
a monolit imádása (264) |
a butaság ára (273) |
ima a monolitokért (276) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
isteni áldás (318) |
monolit érzékelés (341) |
a mágia szeretete (393) |
káoszmágia (400) |
a káosz elszabadul (410) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 50 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 175 TU szükséges.) |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
vakmerőség (526) OK |
gyűjtögető életmód (533) OK |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 35 TU. szükséges még: 115 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | kaja (#2) | 3 | tinta (#101) | 1 | törpe bakancs (#475) | |||
1 | tükör (#43) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
109 | arany (#50) | 6 | borkonyó bibe (#312) | 1 | kaktusztüske (#114) | |||
1 | kék orchidea (#68) | 1 | lidércesszencia (#1074) | 15 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | púderkő (#119) |
208 | 209 | 210 | 211 | 212 | |
98 | |
|
|
|
|
99 | |
|
|
|
|
100 | |
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|