Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2015. szept. 24. 9h:12' EZ A 557. JÁTÉKHETED, 307. FORDULÓD 558. játékheted kezdete: szept. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 25 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1731 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 112 203 147 | elmormolod a 112. varázslatot a 203. varázslatot a 147. varázslatot |
* 2. KP: v 1 999 25 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 3. KP: vv 28 224 23 | elmormolod a 28. varázslatot a 224. varázslatot a 23. varázslatot |
* 4. KP: v 6 999 16 | elmormolod a 6. varázslatot |
* 5. KP: im 0 0 0 | imádkozol |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 416 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt a másikra támadsz. {GYD:} Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a mammutóriás jobb első lábát. (6 támadással 347 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). {GYD:} Nitmák pengével végigvagdosod a mammutóriás jobb oldalát. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 130 életpontot sebeztél. Sikeres döféseket ejt testeden a mammutóriás. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-3 erő forduló végéig). A mammutóriás rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A lény összetapos! 77 életpontot vesztettél. A mammutóriás szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 mammutbőrt. (ld. enc.) 6 411 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1057, sebződés: 151, gyógyulás: 119, összesen: -32 ÉP}
* 6. KP: vv 88 137 127 | elmormolod a 88. varázslatot a 137. varázslatot a 127. varázslatot |
* 7. KP: vv 220 73 73 | elmormolod a 220. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
* 8. KP: p 65 2 0 | használod a 65. pszi képességet |
* 9. KP: h 1167 14 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 10. KP: v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
v 208 1 | elmormolod a 208. varázslatot |
kpk 7 | kezd. parancs kivétele: 7 |
kpb 7 | kezd. parancs berakása: 7 |
vv 220 26 73 | elmormolod a 220. varázslatot a 26. varázslatot a 73. varázslatot |
h 697 9999 | használod a 697. tárgyat |
vps 150 | VP spórolása: 150 |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
208 | 209 | 210 | |
101 | |
|
|
102 | |
|
|
103 | |
|
|
[143,61] Épületek tűnnek fel. A varkaudar-thargodan háború óta megerősödtek a biztonsági intézkedések, te is belefutsz egy megerősített őrjáratba. A katonák már majdnem elmennek melletted, amikor meglátják a kitűződet. Egyből körbevesznek, és trágár kifejezések közepette adófizetésre szólítanak fel. Túl sokan vannak, ráadásul a közelben látsz pár csatamágust is. Így végül ellenkezés nélkül fizeted ki a 17 aranyat. Ezt olcsón megúsztad! Nem biztos, hogy a yaurr városokban járva nyíltan kellene viselned a kitűződet! Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete lótuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy sárkánytanyát. Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyöngymangó bokrot. Utad során felfedezel egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Látsz egy szent tölgyfát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.
ve 736 1 | megveszed a 736. tárgyat 1 |
m 4 1 6 | mozogsz délre, északkeletre, nyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy Chara-din lesújt varázslattal köszöntöd a másikat. 160 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 79 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:} Agyartőrrel tökéletesen perforálod a Raia szent lovagja nyakát. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Nitmák pengével felnyitod a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 128 életpontot sebeztél. A Raia szent lovagja fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A Raia szent lovagja még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] 3 051 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 488, sebződés: 103, gyógyulás: 46, összesen: -57 ÉP}
(Továbbmész...) [210,101] Továbbra is síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy ryuku gólem közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku gólem jobb lábát. (6 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). A ryuku gólem újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel néhányszor megcsapod a ryuku gólem bal lábát. (7 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). A ryuku gólem kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 368, sebződés: 111, gyógyulás: 98, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [209,101] A síkság után kisebb hegyek következnek. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy orbitális mackósajt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 172 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A mackósajt felvágja a hasát, és a kiömlő beleiből kettős masnit köt a homlokára. Hangos kacajra fakadsz az elborzasztásodra irányuló gyenge próbálkozáson. A ravasz mackósajt odaugrik hozzád, felkap, és felhajít a világűr felé! Szerencsére bele tudod akasztani a mackósajt gallérgombjába a cipőfűződet, így visszaesel, mielőtt túl magasra emelkednél. Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Megmarkolva az agyartőrt a másikra rontasz. Agyartőrrel több döféssel felnyársalod az orbitális mackósajt obszcén kinövését. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). {GYD:} Nitmák pengével megcsapod az orbitális mackósajt nyakát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Nyelvét az orbitális mackósajt feléd löki, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki az orbitális mackósajt száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 3 449 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 342, sebződés: 0, gyógyulás: 35, összesen: +35 ÉP}
m 8 8 6 | mozogsz északra, északra, nyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káosz szava. 240 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 161 életpontot vesztettél. A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {GYD:} Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a csápos otagi jobb hátsó lábát. (6 támadással 367 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Nitmák pengével épp hogy megvágod a csápos otagi vonagló testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A csápos otagi csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény huhog! 52 életpontot vesztettél. A csápos otagi csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Csápjával megérint a csápos otagi. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A csápos otagi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 3 981 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 647, sebződés: 243, gyógyulás: 90, összesen: -153 ÉP}
(Továbbmész...) [209,99] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kétfejű troll. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy Chara-din lesújt varázslattal köszöntöd a másikat. 166 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-18 életpont). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 1 129 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy káosz szava varázslatot dobsz ellenfeledre. 321 életpontot sebeztél. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 299 életpontot vesztettél. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön.
{Csatastatisztika; sebzés: 321, sebződés: 299, gyógyulás: 0, összesen: -299 ÉP}
208 | 209 | 210 | 211 | |
98 | |
|
|
|
99 | |
|
|
|
100 | |
|
|
|
101 | |
|
|
|
102 | |
|
|
|
103 | |
|
|
|
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[208,100] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Találsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kultúrmasztodon lehet. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Chara-din lesújt. 160 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Megmarkolva az agyartőrt ellenfeledre rohansz. {GYD:} Agyartőrrel több döféssel felnyársalod a kultúrmasztodon ormányát. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). {GYD:} Nitmák pengével súrolod a kultúrmasztodon jobb első lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 128 életpontot sebeztél. Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 18 kaját. 2 722 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 479, sebződés: 39, gyógyulás: 48, összesen: +9 ÉP}
(Továbbmész...) [207,100] A sík vidéket bozótos váltja fel.
(Feltételes támadás:) Egy bűbájlidérc! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontakt. II pszi hatás. Semmi eredménye! A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {GYD:} Agyartőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bűbájlidérc testét. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). {GYD:} Nitmák pengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a bűbájlidérc testét. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 25 életpontot vesztettél. Csápjaival a bűbájlidérc csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Energia áramlik beléd (+6 vp). {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod a bűbájlidérc szellemtestét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). {GYD:} Nitmák pengével végigvágod a bűbájlidérc hömpölygő csápjait. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csápjaival a bűbájlidérc lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Csápjaival a bűbájlidérc lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+8 vp). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Szereztél 1 lidércesszenciát. 4 285 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 423, sebződés: 114, gyógyulás: 107, összesen: -7 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Chara-din lesújt. 169 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Elszántan a másikra rontasz. Agyartőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kputtyintó csalán húsos levelét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Nitmák pengével végigvagdosod a kputtyintó csalán bal oldalát. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A kputtyintó csalán csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. [ragasztó ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 2 884 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 363, sebződés: 12, gyógyulás: 2, összesen: -10 ÉP}
m 1 2 1 | mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontakt. II pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Marokra fogva az agyartőrt ellenfeledre támadsz. {GYD:} Agyartőrrel tökéletesen perforálod a bűbájlidérc testét. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). {GYD:} Nitmák pengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a bűbájlidérc testét. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Csápjaival a bűbájlidérc lecsap a bal karodra. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+8 vp). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Szereztél 1 lidércesszenciát. 3 890 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 310, sebződés: 38, gyógyulás: 72, összesen: +34 ÉP}
(Továbbmész...) [209,99] Az erdőt dombvidék váltja fel. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Egy mantikór repül el búvóhelyed felett. (ld. enc.) Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
(Továbbmész...) [210,98] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Utad során felfedezel egy gránátkaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy orbitális mackósajt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 168 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A mackósajt felemel egy óriási pajort a földről, és rágni kezdi. Közben böfög, és a száját tátja. Hangos kacajra fakadsz az elborzasztásodra irányuló gyenge próbálkozáson. A ravasz mackósajt odaugrik hozzád, felkap, és felhajít a világűr felé! A dobást azonban szaltóvá változtatod, és talpon érsz vissza a megdöbbent állat elé. Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Meglengetve az agyartőrt ellenfeledre támadsz. {GYD:} Agyartőrrel több döféssel felnyársalod az orbitális mackósajt testét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). {GYD:} Nitmák pengével megvágod az orbitális mackósajt testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 136 életpontot sebeztél. Nyelvével az orbitális mackósajt úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 52 életpontot vesztettél. Az orbitális mackósajt most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 3 449 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 476, sebződés: 66, gyógyulás: 38, összesen: -28 ÉP}
m 3 5 | mozogsz délkeletre, délnyugatra |
(Továbbmész...) [210,100] Homokdűnék tűnnek fel: sivatagba érkeztél. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr híveié. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.
vpf 150 | VP elővétele: 150 |
v 198 238 10 | elmormolod a 198. varázslatot |
esk 4528 | esküvő a 4528. kalandozót |
ef 5 | energia fejlesztése 5 |
ef 75 540 | energia fejlesztése 75 |
h 449 | használod a 449. tárgyat |
in 2790 35 39 | leírod a 2790. kalandozónak a 35. szörnyet a 39. tárgyat |
in 2790 36 42 | leírod a 2790. kalandozónak a 36. szörnyet a 42. tárgyat |
* 1. BP: kf 253 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat |
* 2. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: h 1271 68 0 | használod az 1271. tárgyat |
* 4. BP: hh 1228 1554 1534 | használod az 1228. tárgyat az 1554. tárgyat az 1534. tárgyat |
* 5. BP: ep 534 100 0 | építed az 534. tárgyat -3 pontért |
A HATALOM RÚNÁJA (215. TUDATI KÉPESSÉG) "Kedves barátaim! Örömmel jelenthetem be, hogy célunkat csaknem elértük. A Mágia újra az élet fontos részét képezi Ghallán, és példánkon okulva több más Közös Tudat is kifejlesztett olyan képességet, ami garantálja a nagyobb varázserőt. De ne érjen minket az a vád, hogy a mágiát csupán egy új fegyverré tettük a kalandozók kezében! Szeretném kihangsúlyozni a kutatás fontosságát, ami elengedhetetlen aspektusa a Mágia további fejlesztésének. A további kutatások eddig ismeretlen dimenziókat tárhatnak fel, olyan lehetőségeket, amiről eddig álmodni sem mertünk..." - Az Ezüst Kígyó szövetségének vezetője A Hatalom rúnája egy új lehetőség, amit a Szövetség leglelkesebb kutatói - Muad'Dib a Fehér, KwYear és a többiek - fedeztek fel a világ számára. A Rúna kutatása során fény derült a mágikus és kasztroplanáris tér közös pontjaira, összefüggéseire. Mivel mind a két erő egy közös őspontra vezethető vissza, bizonyos határokon belül lehetséges tudati energiából varázsenergiát előállítani (mint ahogy arra már Fairlight segítségével választ kaptunk a Közös Tudat megalapításakor), és viszont. Ez a visszaalakítás hatalmas veszteségekkel jár, hűen követve az ősenergia Entrópiájának Törvényét. Az Energiatöltés tudati képességhez hasonlóan ez sem kerül TVP-be, de csak 2 tudatpont átalakításából nyert energia visszatranszformálásával nyerthetünk vissza 1 tudatpontot. Az Energiatöltés mintájára az EK 215 <TU> paranccsal állíthatsz elő tudatpontot, tudatpontonként 12 varázspontért. |
IDŐFOLYAMOK (394. TUDATI KÉPESSÉG) Az idő további vizsgálata során hihetetlen felfedezést tettél: minimálisan képes lettél az időt lelassítani. Így míg más, ki nem szentelte az életét a tér-idő kontinuum vizsgálatának, lassabban fejlődik, te a szervezetednek az idő síkjához való hangolásával képes lettél ugyanannyi idő alatt többet/jobban tenni. Mostantól tehát a szakértelmeid (a pszit kivéve) kb. 10%-al gyorsabban fejlődnek. Azaz a szervezeted felgyorsult működésének következtében, egy picit hamarabb meg tudod valósítani az álmaidat. |
MAMMUTÓRIÁS (749. SZÖRNY) Utoljára az őslényparkban láttál ilyen szörnyeket, testes, batár állatokat, akiket csak a túlélés ösztöne hajt. Ismereteid hiányosak: ez a jókora mammut nem a dinók közül szabadult, hanem mindig is itt élt ezeken a sztyeppéken. A fiatalabb példányok kisebbek ugyan, de ez a mammut akár ötszáz éves is lehet. A Világégést is túlélte. Tudna mesélni a történelemről... De természetesen nem fog. Inkább attól kell tartanod, hogy nem vesz észre és rád lép, vagy ha felbőszíted, felöklel két jókora agyarával. |
MAMMUTBŐR (1078. TÁRGY) Ha legyőzöl egy mammutot, nem árt, ha alaposabban szemügyre veszed a tetemet. Ha a csata során nem, ekkor talán kiderül számodra, hogy valójában mennyire vastag ennek az állatnak a testét fedő, több évszázad alatt kialakult szaruréteg. Ha szerencséd van, képes leszel egy nagyobb darab kimetszésére, hiszen nem árt, ha egy ilyen komponenst is magaddal viszel a korábban már begyűjtött mammut trófeád mellett. |
MANTIKÓR (769. SZÖRNY) A mantikór egy nagytestű ragadozó. Izmos oroszlán testét hatalmas tollas szárnya egészíti ki, amivel nagyobb távolságokat is tud repülni. Általában karmaival és tépőfogaival teríti le ellenfeleit. Nem véletlen, hogy a mantikór Dornodon kedvenc állatai közé tartozik. Hűséges társ és nagy segítség a harcban, de persze csak ha elég jó idomár vagy ahhoz, hogy a magad oldalára állítsd. Brutalitása miatt a semleges és jó kalandozók csak a csupakarom, csupafog szörnyet látják benne, az igazi művészi gyilkolást csak a gonoszok tudják értékelni. A mantikórt természetellenes öregedést okozó képessége miatt csak akkor fogod megtámadni, ha direkt FT-t adsz ki rá, vagy van érvényben FT 9095 parancsod az öregítő lények csoportjára. |
Erő: | 40 (62) | Szint: | 34 | Merészség: | 8/10 | Magasság: | 106 cm |
IQ: | 45 (56) | Támadás: | 73 (76) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 39 kg |
Ügyesség: | 43 (56) | Védekezés: | 95 (101) | Menekülés: | 18 % | Életkor: | 97/162 év |
Egészség: | 36 (45) | Életpont: | 578/532 | Jellem: | gonosz (556) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 35 (54) | Varázspont: | 1600/249 | Pénz: | 7833 arany | Kép. pont: | 70 |
Tudatpont: | 84/1 | Pszi pont: | 173/236 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/34 | ökölvívás: | 28/29 (+1%) | szúrófegyverek: | 17/80 (+35%) |
vágófegyverek: | 31/93 (+2%) | ütőfegyverek: | *20/102 | dobófegyverek: | 32/31 |
Feltételes fegyverváltás: agyartőr (#420) << mágusölő (#422) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); bumeráng (#249) (12 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
210,100 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 189,101 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2015. évben 9. hónapban. |
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 61, 57 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 932 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 399 921 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 45/64 (-289%) | 2. nyomkövetés: | 49/69 (+5%) | 3. lopás: | 1/43 (-300%) |
4. mászás: | 11/19 (+1%) | 5. csapdakészítés: | 22/24 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 12/5 (-300%) |
7. gyógyítás: | 39/90 | 8. titkosírás: | 3/45 | 9. felderítés: | 26/36 (-300%) |
10. szörnyidomítás: | 11/83 | 11. teológia: | 82/23 (+55%) | 12. taumaturgia: | 59/69 (+6%) |
13. szerencsejáték: | 1/26 | 14. versengés: | 8/82 (+9%) | 15. harcművészetek: | 25/21 |
16. zene: | 9/49 | 17. szörnyismeret: | 30/49 | 18. pszi: | *25/100 |
19. zárnyitás: | 13/28 (-300%) | 20. vadászat: | 5/75 | 21. bányászat: | 16/66 (+49%) |
22. úszás: | 7/84 | 23. főzés: | 2/67 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 28 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 33% életpont alatt (életszívás III (#128)) |
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz sötét italt (#284) (max. 10 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 10 darabot ), bumerángot (#249) (max. 12 darabot ), kerek követ (#19) (max. 12 darabot ), mászókampót (#165) (max. 1 darabot, csak egyszer), vadászkést (#1264) (max. 1 darabot, csak egyszer), kristályfolyadékot (#449) (max. 2 darabot ), púderkövet (#119) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 1500 darabot ) |
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219) |
gonoszkodsz max. 10 TVP-ért |
mászol max. 105 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50) |
tetemember (#123), jók (#990), Cseresznyevirág (#1184) (csak egyszer), Vemhes Guppi (#4528), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), kputtyintó csalán (#247) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
ember (#1), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
infralátás (#171, 8 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP) | káoszcsapás (#200, 10 VP) |
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) | mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) |
káosz szava (#207, 25 VP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | Chara-din lesújt (#223, 25 VP) | ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | csupasz izom (#28) | jellemrejtés (#23) |
szemmelverés (#137) | erőpajzs III (#127) | hatalomvarázs (#220) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
káoszcsapás (#200), káosz szava (#207), Chara-din lesújt (#223) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), hhaar burka II (#162), agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzgolyó (#155) | >> | kardszárnyú pocok (#152) | tűzgolyó (#155) | >> | quwarg királynő (#153) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: éhes |
ezoterikus mardel (#184) státusz: éhes |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +7 védettség;) státusz: éhes |
sivatagi doareg (#240) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Remélem, elindultál már a hozzám vezető ösvényen: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%! |
2.) Mostanra már elég fekete - azaz visszafordíthatatlanul fekete kell, hogy legyen a lelked. Oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal, és érd el a 666-os gonoszságot! |
3.) Előttem az univerzum minden lénye fejet kell, hogy hajtson. Imádkozz úgy, hogy közben parancsaidat egy triklem drakolder lesi! |
HŐSTETTEID |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 104 (limit: 753), a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 3, a pontszámod: 15 801. |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XL. olimpián. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 76, pontszámod: 912. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 524, a megölt vezérek száma: 3, a pontszámod: 72 935. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a kapcsolat (248) |
a monolit imádása (264) |
a butaság ára (273) |
ima a monolitokért (276) |
monolit érzékelés (341) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
káoszmágia (400) |
a káosz elszabadul (410) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 50 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 49 TU szükséges.) |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
vakmerőség (526) OK |
gyűjtögető életmód (533) OK |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 56 TU. szükséges még: 94 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
62 | arany (#50) | 8 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | tükör (#43) | |||
1 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
6 | borkonyó bibe (#312) | 1 | jegygyűrű (#736) | 5 | kaja (#2) | |||
2 | lidércesszencia (#1074) | 7 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mammutbőr (#1078) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 5 | szárnyas hernyó (#69) |
206 | 207 | 208 | 209 | 210 | 211 | 212 | |
97 | |
|
|
|
|
|
|
98 | |
|
|
|
|
|
|
99 | |
|
|
|
|
|
|
100 | |
|
|
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|
|
|