306. forduló, 308. forduló, Ravashack összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. okt. 27. 9h:18'
EZ A 546. JÁTÉKHETED, 307. FORDULÓD
547. játékheted kezdete: nov. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5188
SZÁMLA : XXXX

RAVASHACK KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [388,9] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol UgyanKedvesPotrien. Sheran főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy woorgard trófea, egy őrült varázsló trófea és egy Mnebolath trófea teszi egyedivé. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 2. napon összeakadsz HóKinn,CsendBennel. Sheran főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy trikornis herceg trófea, egy Chara-din fattya trófea és egy Hoxxurton trófea ékesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy spagulár a hátasa. {egészsége: 32.} Mentális auráját felismered, az ő jelleme is semleges. Csábos mosolyt villant meg feléd, de nem mutatsz túl nagy érdeklődést.
A táborozás 2. napján HóKinn,CsendBenn leszívott rólad pszivel 30 életpontot.
A 3. napon összefutsz Kárásszal. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy kvazár kesztyűt, egy mágusköpenyt, egy mithril sisakot, egy obszidián karkötőt, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy Kitaszított trófea, egy Notermanthi trófea és egy pszi elementál lord trófea ékesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. {max. varázspontja: 705; max. pszije: 185.} Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
HóKinn,CsendBenn, amikor összefutottatok, adott neked egy tigroszlán fogat. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Az üldözés a végéhez közeledik, érzed, hamarosan megtaláljátok a bestia fészkét - a labirintus rendszer szívét, melyben már sokan otthagyták a fogukat. A lény okozott már néhány meglepetést, csapdák sorain csalogatva keresztül a vadászokat; de ti - a legjobbak - mindenre felkészültetek. A terembe lépve érzitek a túlvilági energiák erősödését, de nem törődtök vele (az életpajzs úgyis megvéd). Aztán kinyílik a kapu - a vámpír búcsút int és eltűnik... - Utána - kiáltja a vezetőtök. Bíbor ragyogás vesz körül, mikor belépsz a kapuba; és fájdalom, mintha ezernyi penge tépné testedről a húst. Kezedre nézel - zavarodottság kavargó színei, majd a félelem narancsa ömlik végig rajtad - aztán vissza a kapun túlra: még látod összecsuklani a testeket... - Az élők nem léphetik át az árnyvilág határát - hallod a kárhozott kacaját mielőtt a pecsét kényszerítő erejének engedelmeskedve sikoltozva beköltöznél új otthonodba; egy talizmánba.
A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+25 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+135 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+62 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-23 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+1 kaja.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 560.]

* 2. KP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 36 TVP-t kell elköltened.] A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy gránitelementál nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 21 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a gránitelementál gránittestét. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a gránitelementál testét. (5 támadással 175 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megsebzed a gránitelementál nyakát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a gránitelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A gránitelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 39, gyógyulás: 8, összesen: -31 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 520.]

* 3. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+6 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 490.]

* 4. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 490.]

* 5. KP: használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 485.]

* 6. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 485.]

* 7. KP: elmormolod a 15. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új gyöngymangó. [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 480.]

* 8. KP: használod a 64. pszi képességet
Koncentrálsz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 475.]

* 9. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 470.]

* 10. KP: elmormolod a 169. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az áldomás II varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni (+6 támadás). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 465.]

v 143 311 elmormolod a 143. varázslatot
Ez a helyszín nem alkalmas növényültetésre. [0 pontot használtál fel, van még 465.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
8 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 16 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 465.]

tv 33 40 41 támadó/véd. varázslat a 33. varázslatot a 40. varázslatot a 41. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: izomernyesztés. Védekező varázslatok listájára került: tompítás. Támadó varázslatok listájára került: jégcsóva. [0 pontot használtál fel, van még 465.]

tv 49 50 108 támadó/véd. varázslat a 49. varázslatot az 50. varázslatot a 108. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: gigaököl. 50. varázslat listáról törölve. Védekező varázslatok listájára került: varázsvédelem II. [0 pontot használtál fel, van még 465.]

tv 227 380 37 támadó/véd. varázslat a 227. varázslatot a 380. varázslatot a 37. varázslatot
A listába csak támadó/védekező varázslatok kerülhetnek (villámmágia nem az.) A listába csak támadó/védekező varázslatok kerülhetnek (böfögtető átok nem az.) Támadó varázslatok listájára került: méregfelhő. [0 pontot használtál fel, van még 465.]

tv 38 39 48 támadó/véd. varázslat a 38. varázslatot a 39. varázslatot a 48. varázslatot
Védekező varázslatok listájára került: védelem tűz ellen. Támadó varázslatok listájára került: éhínség. Támadó varázslatok listájára került: szárazság. [0 pontot használtál fel, van még 465.]

v 168 elmormolod a 168. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a feltámadás varázslatot! Nem kell félned Leah birodalmától... [-50 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 460.]

v 84 115 elmormolod a 84. varázslatot
29 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 72 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 460.]

a 211 4684 10 átadod a 211. tárgyat a 4684. kalandozónak (10 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 sáfrányport Redyque részére. [5 pontot használtál fel, van még 455.]

a 264 4718 1 átadod a 264. tárgyat a 4718. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 remák szivet HóKinn,CsendBenn részére. [0 pontot használtál fel, van még 455.]

a 280 4718 1 átadod a 280. tárgyat a 4718. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 tyrex csontot HóKinn,CsendBenn részére. [0 pontot használtál fel, van még 455.]

ef 22 energia fejlesztése 22
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-3 TU.] A befejezéshez még 3433 TU szükséges. [30 pontot használtál fel, van még 425.]

m 7 8 8 mozogsz északnyugatra, északra, északra
[387,8] A Sötét Föld legsivárabb részéhez értél: sivár, kiégett pusztaság terül el előtted. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Egy aurapollátor nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+3.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő varázslatot. 60 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra rontasz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az aurapollátor bal szárnyát. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Agyartőrrel többször eltalálod az aurapollátor bal oldalát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1418 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás II hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 11, gyógyulás: 21, összesen: +10 ÉP}

Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy lávatavat. Északnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy ősvortex van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
Összefutsz Vadak Urával. Sheran főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy mágusköpenyt, egy nehéz harci kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy Notermanthi trófea, egy Blounther apó trófea és egy pszi elementál lord trófea díszíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított spagulár. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. {védettsége: 69 szúró, 69 vágó, 69 ütő ellen.} Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.

(Továbbmész...) [387,7] Sötét pusztaság vesz körül. A látóhatáron semmilyen égitestet nem látsz, a nappalok és éjszakák nélküli horizont vörösen izzik. Mozgást észlelsz oldalról. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy csapat Chara-din fattya. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 9 életpontot sebeztél. Távolról varázslatlopás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya bal oldalát. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a Chara-din fattya fejét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) A 9 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (9 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a Chara-din fattya jobb lábát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (5 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a Chara-din fattya bal lábát. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod a Chara-din fattya bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 662, sebződés: 92, gyógyulás: 20, összesen: -72 ÉP}

Utad során felfedezel egy ősvortexet. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Északra nézve látsz egy Thargodan tábort. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [387,6] Vánszorogsz az évezredek óta kiégett ősi pusztaságban. Látsz egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Üvöltve, megrohamozod a tábort. Fegyvereddel már az első csapásra készülsz. A Thargodanok gyűlölködő pillantással fordulnak feléd. Egy Mnebolath intéz feléd kihívást. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.}

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Mnebolath jobb lábát. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (30 életpontot vesztettél.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Mnebolath fejét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszurkálod a Mnebolath kutyafejét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. A Mnebolath összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy igazgy. fülbevaló. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 61, gyógyulás: 6, összesen: -55 ÉP}

Nocsak, ez váratlan fordulat volt a szörnyek számára! Fölényesen mosolyogva, elveszed a Thargodan kincseszsákját. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fémrúd és 6 arany. Egy Thargodan zsoldos intéz feléd kihívást. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 1x 8d8+12.} Futsz, mint az őrült, átugrálva az akadályokon. Megúsztad! Lihegsz, huhuhu.
Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Bohmer Kair előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy lávatavat. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy lávató van. Elrakod a távcsövet. Mozgást észlelsz oldalról. Elrejtőzöl egy megfeketedett cserjében. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal rájössz, hogy egy pszi elementál lord ijesztett meg. {támadása: 40.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss mutáns nyomok vezetnek délkeletre. [90 pontot használtál fel, van még 335.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
5 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 60 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 335.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 335.]

m 3 3 5 mozogsz délkeletre, délkeletre, délnyugatra
[388,7] Sötét pusztaság vesz körül. A látóhatáron semmilyen égitestet nem látsz, a nappalok és éjszakák nélküli horizont vörösen izzik. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy ősvortexet. Elteszed a látcsövet. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Elrejtőzöl egy megfeketedett cserjében. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ez nem lehet más, mint egy pszi elementál lord. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss mutáns nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [389,8] A Sötét Föld egyik legveszélyesebb területére, a mocsárba tévedtél be. Szinte érzed a mindenből áradó gonosz lüktetését. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Gondolkodás nélkül nyakig merülsz a fekete latyakban. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy jégelementál. (ld. enc.) {támadása: 50.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Egy nádcsomó mögött próbálsz elrejtőzni. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy lidércúr. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.


(Továbbmész...) [388,9] Máris a Sötét Föld gonosz karmai, a magashegyek között vagy! Egy Thargodan herceg kíséretével együtt előtted szaggat szét egy mópat bolyt! A mópatok sikítozva menekülnek, de a Thargodanok röhögve felfalják őket, majd az utolsó túlélőket acélkampóra akasztva, magukkal viszik, szórakozás gyanánt. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hmm, csak egy drakolich. Ettől nincs semmi félnivalód. {védettsége: 30 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a drakolich fejét. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (28 életpontot vesztettél.) Túl sok sebet kaptál. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az iszappakolás már sok emberen segített. A harci disznók által otthagyott dagonyánál jobbat nem is találhatnál. Belemerülsz úgy, hogy csak az orrod hegye látszódjon, majd halkan százig számolsz. A hatás frenetikus. (+204 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Skinhead, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy törpe bányát. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (pular kristály) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 pular kristályt! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északnyugatra nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Elteszed a látcsövet. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Még egész friss emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Találkozol egy barna, hosszú hajú, kék szemű mutáns nővel. Sheran főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy woorgard trófea, egy őrült varázsló trófea és egy Mnebolath trófea díszíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. {max. varázspontja: 520; max. pszije: 170.} Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve UgyanKedvesPotrien. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Egyszercsak megpillantod egy tüsi ezüsthajú, égszínkék szemű mutáns nő táborát. Pikkelyes a bőre. Dornodon első számú avatárja. Egy árnyszőttest, egy bársony övsálat, egy denevér szimbólumot, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór lábvédőt, egy drakolder gyűrűt, egy gólemgyűrűt, egy hótarantula köpenyt, egy jegygyűrűt, egy kreiton palástot, egy kyorg karkötőt, egy lidérckoronát, egy mélybíbor csizmát, egy mélybíbor karvédőt, egy mélybíbor páncélt, egy mélybíbor vállpántot, egy natharion gömböt, egy natharion talizmánt, egy óriások övét, egy örökkéval.smaragdját, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy Teremtő koronáját, egy tűzhaj diadémet, egy Urgod kesztyűjét és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy Nap bírája trófea és egy tleikan rémeb trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Övén 14 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy biethlan kardot, bal kezében egy mélybíbor pajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Egy gyerek van vele! {védettsége: 158 szúró, 158 vágó, 158 ütő ellen.} Érzékeled auráját: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
Találkozol ELFelejett Álmokkal. Sheran főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy Chara-din fattya trófea, egy trikornis herceg trófea és egy sárkányfajzat trófea ékesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. {legmagasabb egyéb szakértelme: zene (82).} Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összeakadsz HóKinn,CsendBennel. Sheran főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy trikornis herceg trófea, egy Chara-din fattya trófea és egy Hoxxurton trófea teszi egyedivé. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy spagulár a hátasa. {védettsége: 68 szúró, 68 vágó, 68 ütő ellen.} Csábosan rebegteti a szempilláit, majd ruháit úgy mozdítja, hogy elővillanjanak hosszú, karcsú combjai. Rezzenéstelen arccal figyeled a nőstény próbálkozásait.
Összefutsz Szőrös Karommal. Sheran félisten hatalmú szolgája. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy kvazár sisakot, egy mágusköpenyt, egy nehéz harci kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy Rhatt páncélját, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Felszerelését egy pszi elementál lord trófea, egy Notermanthi trófea és egy méregelementál trófea díszíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított spagulár. {egészsége: 68.} Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[78 pontot használtál fel, van még 257.]

tk 4 5300 többszemélyes kaland 4 5300
Nézzük, hányan érkeztek már meg: még senki. Ha megérkezik majd Kárász és a teljes csapat, közösen indultok kalandra. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

v 84 82 elmormolod a 84. varázslatot
5 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 72 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

id 82 1000 idomítod a 82. szörnyet 257 pontért
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú szörny a fogságodban. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

v 77 3 elmormolod a 77. varázslatot
5 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 25 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

* 1. BP: átadod az 504. tárgyat az 5367. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos nincs nálad aranytermő ládikó. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

* 2. BP: átadod a 32. tárgyat a 112. tárgyat a 37. tárgyat
Sajnos nincs nálad szeksztáns. Sajnos nincs nálad madártoll. Sajnos nincs nálad drótszőr. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

* 3. BP: VP elővétele: 100
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 252.]

* 5. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 252.]

* 6. BP: t. energia kisütése: 133
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 252.]

* 7. BP: imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 252.]

* 8. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 249.]

* 9. BP: keresed a 115. szörnyet a 82. szörnyet a 43. szörnyet
[Még nem elég magas a szörnyismeret szakértelmed ahhoz, hogy ennek a parancsnak több szörnyet is megadhass paraméterként!] A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy törpemammutot. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 249.]

* 10. BP: elmormolod a 83. varázslatot
5 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 249.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 egészség.) [40 pontot használtál fel, van még 209.]

tf 4 9 fejleszted a 4. tulajdonságodat 9 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [9 pontot használtál fel, van még 200.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-51 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 6, 29.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. 3 kaját nyel le az ezoterikus mardel. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 448 pontot. A következő körben tehát 648 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


THARGODAN ZSOLDOS (310. SZÖRNY)
A hatalom és befolyás nélküli Thargodanok gyakran állnak más Thargodanok szolgálatába, így nagyobb az esélyük a fennmaradásra, és esetleg elég erőt gyűjthetnek ahhoz, hogy maguk is saját sereget tartsanak. A zsoldosok nem egyformák, ahány, annyiféle: vannak kutya, bika, és más állatfejekkel vagy borzalmas szörnypofákkal bíró, két-, négy vagy hat lábon járó, karmos, patás vagy esetleg madárlábú irtóztató szörnyetegek. Egy a közös bennük, sötét szellemük nem ismer könyörületet, és mindig csakis a saját érdekeiket tartják szem előtt. Megsebzéséhez legalább ezüst fegyver szükséges.

JÉGELEMENTÁL (277. SZÖRNY)
A jégelementálok szellemek Leah létsíkjáról, amelyek átkeveredve a Víz létsíkjára, minden meleget és energiát magukba szívtak. Erre a világra úgy kerülnek, hogy egy hatalmában bízó gőgös varázsló vagy más nagyúr megidézi őket, hosszabb-rövidebb szolgálatra. A ravasz jégelementálokat azonban nem könnyű engedelmességre kényszeríteni, állandóan azon törik fejüket, hogyan forgathatnák ki a kapott parancsokat. Harcban félelmetes ellenfelek: pusztító jégleheletüket kevés élőlény képes túlélni, és megsebzésükhöz mágikus fegyver vagy varázslatok (főként tűzvarázslat) szükséges.

KARAKTERLAP

Ravashack, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű ember férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Sheran nagyhatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 307. fordulód.

Erő: 38 (39) Szint: 21 Merészség: 7/5 Magasság: 170 cm
IQ: 38 Támadás: 20 Agresszió: 6 Testsúly: 90 kg
Ügyesség: 38 Védekezés: 56 Menekülés: 40 % Életkor: 27/27 év
Egészség: 30 (32) Életpont: 351/300 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 40 (38) Varázspont: 528/5 Pénz: 90 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 137/2 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 11
Eddig összesen 1457 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7872 TP-t kaptál. Jelenleg 755283 TP-d van. A következő szinthez még 44717 TP szükséges. Trófeáid: Chara-din fattya, ongóliant, Blounther apó. A 303. fordulódban 5101 arany került a bankszámládra. 5203 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/64 ökölvívás: 3/6 szúrófegyverek: 28/49 (+7%)
vágófegyverek: 5/42 ütőfegyverek: 14/44 lőfegyverek: 24/58 (+4%)
dobófegyverek: 3/93

Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) (50%) << vasalt bunkó (#181) (100%) << vámpírtőr (#364) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 31/49 (+44%) 2. nyomkövetés: 75/31 (+18%) 3. lopás: 3/48
4. mászás: 10/49 5. csapdakészítés: 23/26 (+6%) 6. csapdaészlelés: 6/57
7. gyógyítás: 51/13 (+23%) 8. titkosírás: 5/33 9. felderítés: 25/12 (+7%)
10. szörnyidomítás: 14/27 11. teológia: 32/67 (+19%) 12. taumaturgia: 33/64 (+1%)
13. zene: 12/31 (+30%) 14. szörnyismeret: 11/7 15. pszi: 19/40 (+13%)
16. vadászat: 14/40 17. bányászat: 24/70 (+17%) 18. úszás: 13/82

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
totem 40% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot ), kvazár kesztyűt (#445) (max. 4 darabot, csak egyszer), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 8 darabot )
elfogod bibircsók-óriást (#120) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) szuper hálócsapdával (#274), tigroszlánt (#43) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16)
szintszívó (#96) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), ongóliant (#159) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115)
Barátságosság (aktív: 11, max: 16)
9302. szövetség (#9302), epokitféreg (#147), semlegesek (#989), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), troll (#5), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26) feltámadás (#168)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10)
banshee-sikoly (#373), tudatrombolás (#111), agykorbács (#97), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
hhaar burka (#32), oldás (#372), pszi-acéltorony (#98), tompítás (#40), varázsvédelem II (#108), védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> karmos tankány (#137) lángcsóva (#31) >> fémbontó szójer (#150)
villámcsapás (#50) >> orgoró (#170) villámcsapás (#50) >> velociraptor (#161)
villámcsapás (#50) >> kneopatikus mollusk (#209) villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159)
villámcsapás (#50) >> norpadolótika (#226) energiatüskék (#29) >> 48. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem II (#108) >> őrült varázsló (#255) tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)
hhaar burka (#32) >> óriás csontváz (#176) hhaar burka (#32) >> tetemember (#123)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: OK
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!
2.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 0)
3.) A víz híveim számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed legalább 15-ös!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 1 királynő, 1 élőholt.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
22 arany (#50) 4 bronzhegyű nyíl (#94) 1 ezüsthegyű nyíl (#323)
1 gyenge méreg (#26) 1 isteni könnycsepp (#260) 7 kaja (#2)
1 sáfránypor (#211) 4 spiritusz (#170) 1 tyrex csont (#280)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 fémrúd (#104) 1 igazgy. fülbevaló (#197) 1 pular kristály (#239)
1 Thargodan esszencia (#328)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(387,6) Mnebolath (#237), Thargodan tábor (#588), művészi porolit (#720), pszi elementál lord (#272)
(387,7) Chara-din fattya (#236), ősvortex (#587)
(387,8) aurapollátor (#222), művészi porolit (#720), Vadak Ura (4683. kalandozó)
(388,7) pszi elementál lord (#272)
(388,9) gránitelementál (#205), drakolich (#760), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), törpe bánya (#435), érclelőhely, UgyanKedvesPotrien (1850. kalandozó), egy mutáns nő, ELFelejett Álmok (3296. kalandozó), HóKinn,CsendBenn (4718. kalandozó), Szőrös Karom (5367. kalandozó)
(389,8) jégelementál (#277), lidércúr (#252)

Üzenet küldése a karakternek