308. forduló, 310. forduló, Ravashack összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. nov. 20. 9h:14'
EZ A 549. JÁTÉKHETED, 309. FORDULÓD
550. játékheted kezdete: nov. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5188
SZÁMLA : XXXX

RAVASHACK KALANDJAI


18 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [383,17] koordinátán.
A táborozás 18. napján találkozol ELFelejett Álmokkal. Sheran főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy Chara-din fattya trófea, egy trikornis herceg trófea és egy sárkányfajzat trófea ékesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. {egészsége: 48.} Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Nocsak, kaptál egy sötét tekercset! A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+27 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+135 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+62 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-24 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 684. hetének nyerőszámai: 26, 17, 30. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 649.]

* 2. KP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 80 TVP-t kell elköltened.] A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Csak egy sziklaskorpió. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sziklaskorpió testét. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sziklaskorpió jobb oldalát. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Agyartőrrel néhányszor megkarcolod a sziklaskorpió testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a sziklaskorpió összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +12 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a sziklaskorpió, épp csak megsuhint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sziklaskorpió testét. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a sziklaskorpió testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a sziklaskorpió ollója a jobb karodat. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +13 ÉP.) A sziklaskorpió farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Túl erős az ellenfeled. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 150, gyógyulás: 31, összesen: -119 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+81 életerő). [-15 varázspont.] [45 pontot használtál fel, van még 604.]

* 3. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+6 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 574.]

* 4. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 574.]

* 5. KP: használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 569.]

* 6. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 569.]

* 7. KP: használod a 64. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Megtelsz energiával. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 564.]

* 8. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 559.]

* 9. KP: elmormolod a 169. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted az áldomás II varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni (+6 támadás). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 554.]

v 52 elmormolod az 52. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a revitalizáció varázslatot! A varázslat inaktívan lapul elmédben, arra várva, hogy használhasd. [-20 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 549.]

v 14 1 elmormolod a 14. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a méregsemlegesítés varázslatot! Semlegesíted a szervezetedbe jutott mérget. A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-20 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 544.]

kf 111 187 kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 187. tárggyal
Előkészíted a hosszú íjat.
Lövedékként mérgezett vasnyilat fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 544.]

gyj 258 200 felt. gyűjtés 258 200
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Nem szedsz fel újabb tárgyat, ha ez a megterheltségedet 200% fölé vinné. [0 pontot használtál fel, van még 544.]

kf 235 kézbeveszed/felveszed a 235. tárgyat
Ezt a tárgyat nem érdemes a kezedbe venni, mert nem tudsz vele sebezni! Ha mindenképpen a kezedbe akarod venni, akkor a KF <tárgy> 1 vagy KF <tárgy> 2 parancsot használd. [0 pontot használtál fel, van még 544.]

v 59 elmormolod az 59. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse III varázslatot! Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 539.]

kpb 1 kezd. parancs berakása: 1

v 84 115 elmormolod a 84. varázslatot
6 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 72 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 539.]
[A parancs tárolásra került.]

kb 1 1 kiveszel a bankból az 1. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 deus ex machinát. [0 pontot használtál fel, van még 539.]

h 1 50 20 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 539.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
15 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 16 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 539.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[382,18] Lassan haladsz, hiszen óvatosnak kell lenned - a sziklák borotvaélesek. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy sziklaskorpió. {védettsége: 50 szúró, 50 vágó, 20 ütő ellen.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 17 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a sziklaskorpió bal középső lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a sziklaskorpió testét. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Agyartőrrel gyengén megszurkálod a sziklaskorpió testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a sziklaskorpió ollója. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A sziklaskorpió farkával a kezedre csap. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a sziklaskorpió kitines testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a sziklaskorpió kitines testét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a sziklaskorpió végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) A sziklaskorpió farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Túl erős az ellenfeled. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Elmúlt az áldomás II hatása. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget.
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 104, gyógyulás: 22, összesen: -82 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Végre találtál egy hatalmas parasztpáfrányt! A legendás Aranysárkány gyógyfű! Bár még soha nem láttál ilyet, ösztönösen megérzed, hogy hogyan használhatod gyógyerejét. Óvatosan leszakítasz néhány levelet, és leülsz. A levél rágcsálása közben elgondolkozol, miként lehetne a homlokodra tetoválni egy jól látható parasztpáfrányt. Sajnos semmi nem jut az eszedbe, ám a növény gyógyereje ennek ellenére működik. (+222 életerő.) Találsz egy törpe bányát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (adamantit) jelenlétét érzed a föld alól. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy kátránygödröt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, friss mutáns nyomokat, amelyek keletre, friss mutáns nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [381,19] Lassan haladsz, hiszen óvatosnak kell lenned - a sziklák borotvaélesek. Egy teremtmény kétségbeesett halálsikolyát hallod. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hmm, csak egy sziklaskorpió. Ettől nincs semmi félnivalód. {támadása: 38.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 10 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 mérgezett vasnyíl. Pár lövedéked átjárja a sziklaskorpió csillogó torát. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sziklaskorpió testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a sziklaskorpió csillogó torát. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a sziklaskorpió ollója. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) A sziklaskorpió farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a sziklaskorpió kitines testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a sziklaskorpió bal vállát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a sziklaskorpió ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) A sziklaskorpió farkával a kezedre csap. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A sziklaskorpió most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 111, gyógyulás: 24, összesen: -87 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kátránygödröt. (ld. enc.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Utad során felfedezel egy törpe bányát. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Bányászat képességeddel fémet (ezüstdarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ezüstdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A távcsővel lassan körülnézel. Messze nyugatra látsz egy törpe bányát. Elrakod a távcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy halálosztó kain. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. Semmi hatás! A szörny szemeivel rád bámul. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a halálosztó kain bal karját. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszurkálod a halálosztó kain bal lábát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) A halálosztó kain többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A halálosztó kain farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a halálosztó kain tüskés bőrét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a halálosztó kain jobb lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A halálosztó kain csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a halálosztó kain, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A halálosztó kain farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a halálosztó kain száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 1355 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 70, gyógyulás: 16, összesen: -54 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Találkozol Kárásszal. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy kvazár kesztyűt, egy mágusköpenyt, egy mithril sisakot, egy obszidián karkötőt, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy Kitaszított trófea, egy Notermanthi trófea és egy pszi elementál lord trófea ékesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. {ereje: 51.} Mentális auráját felismered, semleges, mint a Tiéd. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 mérgezett vasnyilat. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [380,20] A tömény gonoszságot rejtő óriási hegyek közé hatolsz be lassan, óvatosan. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (mithril) találsz. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy művészi porolitot. Északnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északra egy törpe bánya van. Elteszed a látcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Csak egy sárkányfajzat. Megvető mosollyal várod a találkozást. {védettsége: 70 szúró, 30 vágó, 70 ütő ellen.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 mérgezett vasnyíl. Alaposan megsorozod a sárkányfajzat hártyás szárnyát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Nem találtad el! Karmával néhányszor a sárkányfajzat megcsapja a fejedet. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +13 ÉP.) A sárkányfajzat farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ellenfeled regenerálódik! Te itt életveszélyben vagy. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 86, gyógyulás: 18, összesen: -68 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Amikor észreveszed a miksziszi fakopácsot a fa tetején, már tudod, hogy nyert ügyed van. Két perc múlva a kis állat a tenyeredben ül, és te a nagyapádtól tanult módszerrel elkezded gyógyítani magad a fakopács mentális energiasugarainak segítségével. Mikor a kissé elpilledt madár ismét a fa tetején csücsül, te már sokkal jobban érzed magad. (+204 életerő.) Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy gránitelementál közeledik. {egyik sebzési módja: 2x 5d14+14.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 mérgezett vasnyíl. Alaposan megsorozod a gránitelementál fejét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gránitelementál testét. (5 támadással 193 életpontot sebezve.) Agyartőrrel meghorzsolod a gránitelementál testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A gránitelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +15 ÉP.) A gránitelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 74, gyógyulás: 15, összesen: -59 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 5 mérgezett vasnyilat. Egészséged TF-elődött. [132 pontot használtál fel, van még 407.]

v 84 43 elmormolod a 84. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 72 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 407.]

id 43 100 idomítod a 43. szörnyet 100 pontért
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú szörny a fogságodban. [0 pontot használtál fel, van még 407.]

ef 19 energia fejlesztése 19
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-3 TU.] A befejezéshez még 3291 TU szükséges. [30 pontot használtál fel, van még 377.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[379,21] Tovább mászol a magashegységben. Egy pillanatra megállsz pihenni, és bizarr látvány tárul eléd: mindenfelé kiégett pusztaság, sivatagok, gyilkos és halott világ képe tárul eléd. Távoli mennydörgések hangja hatol el hozzád: valószínűleg Thargodan hercegek és ősmágusok vívnak csatát egymással. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délre látsz egy ősvortexet. Délnyugatra nézve látsz egy lávatavat. Elteszed a látcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy szikla mögé rejtőzöl. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ez nem lehet más, mint egy Thargodan mágus. {védettsége: 50 szúró, 50 vágó, 50 ütő ellen.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északkeletre.
Összeakadsz Szőrös Karommal. Sheran félisten hatalmú szolgája. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy kvazár sisakot, egy mágusköpenyt, egy nehéz harci kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy Rhatt páncélját, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Fegyverzetét egy pszi elementál lord trófea, egy Notermanthi trófea és egy méregelementál trófea színesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. {ereje: 58.} Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.

(Továbbmész...) [378,22] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. A messzeségben füstoszlopot látsz. Mozgást észlelsz oldalról. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy szubreális vámpír került az utadba. {egyik sebzési módja: 1x 2d4+4.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a halál szava varázslatot. (A balkezes gyűrű védett meg.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a szubreális vámpír jobb lábát. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szubreális vámpír bal vállát. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a szubreális vámpír jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A szubreális vámpír fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1768 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 28, gyógyulás: 6, összesen: -22 ÉP}

Látsz egy lávatavat. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy ősvortexet. Délnyugatra nézve látsz egy ősvortexet. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [377,23] Tovább kóborolsz a pusztán. Mozgást észlelsz oldalról. Egy porkupac mögé bújsz. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy mópat gigász volt a rémület okozója. (ld. enc.) {max. életpontja: 1101-1200.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ősvortexet. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délre látsz egy gejzírt. Elrakod a távcsövet. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy csapat Chara-din fattya közeledik. {egyik sebzési módja: 1x 1d8+10.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Távolról varázslatlopás varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 mérgezett vasnyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya lila testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 185 életpontot sebezve.) Agyartőrrel néhányszor megkarcolod a Chara-din fattya bal karját. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) A 8 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (8 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a Chara-din fattya bal karját. (5 támadással 184 életpontot sebezve.) Agyartőrrel gyengén megszurkálod a Chara-din fattya lila testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Az 5 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (5 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a Chara-din fattya bal lábát. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod a Chara-din fattya lila testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az 1 Chara-din fattya fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Az 1 Chara-din fattya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 667, sebződés: 71, gyógyulás: 15, összesen: -56 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 mérgezett vasnyilat. Egészséged TF-elődött. [34 pontot használtál fel, van még 343.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Átkutatod a környéket. A felderítés meghozza eredményét. Több tárgyat látsz a földön: 10 sallank karom. Elteszed őket. [20 pontot használtál fel, van még 323.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[378,23] Tovább kóborolsz a pusztán. Egy teremtmény kétségbeesett halálsikolyát hallod. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy ősvortexet. Délnyugatra nézve látsz egy gejzírt. Északra egy lávató van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.


(Továbbmész...) [379,23] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (arkog kő) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 arkog követ! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északnyugatra egy lávatavat. Északra nézve látsz egy ősvortexet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.


(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [28 pontot használtál fel, van még 295.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 295.]

v 143 311 elmormolod a 143. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 víz). [0 pontot használtál fel, van még 295.]

* 1. BP: átadod az 504. tárgyat az 5367. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos az Olimpia kezdetéig ezt a parancsot nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 295.]

* 2. BP: átadod a 32. tárgyat a 112. tárgyat a 37. tárgyat
Sajnos az Olimpia kezdetéig ezt a parancsot nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 295.]

* 3. BP: VP elővétele: 100
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 295.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+82 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 290.]

* 5. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Elkezdesz építeni egy művészi porolitot. Szögletes köveket gyűjtesz, és egymásra pakolod. Végre megvan, elkészült a művészi porolit. 275 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [100 pontot használtál fel, van még 190.]

* 6. BP: t. energia kisütése: 133
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

* 7. BP: imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 190.]

* 8. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 187.]

* 9. BP: keresed a 115. szörnyet a 82. szörnyet a 43. szörnyet
[Még nem elég magas a szörnyismeret szakértelmed ahhoz, hogy ennek a parancsnak több szörnyet is megadhass paraméterként!] Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy törpemammutot. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

* 10. BP: elmormolod a 83. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 187.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. A sötét tekercsek szaporodnak. Micsoda öröm! A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-49 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 2, 4.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 187 pontod maradt, ebből a következő körre 187 pontot vihetsz át. Kapsz még 450 pontot. A következő körben tehát 637 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KÁTRÁNYGÖDÖR (579. TEREPTÁRGY)
A feketén fortyogó kátránnyal teli gödörbe, ha belelépsz, jaj neked! Még akkor is, ha a Thargodanok előszeretettel fürdenek benne. Ennek ellenére, maga a kátrány hasznos lehet, ha egy speciálisan erre a célra készített tartóba sikerül gyűjteni belőle, a KT 580 paranccsal, 5 TVP árán.

MÓPAT GIGÁSZ (309. SZÖRNY)
Az ősvortexek, ezek a döbbenetes furcsaságai a Sötét Földnek néha érdekes dolgokat művelnek: nagy ritkán például előfordul, hogy egy ősvortex közelébe keveredő, és azt túlélő mópat lárva növekedni kezd, óriási méretűre püffed, méretében sokszor túlhaladja még az óriásokét is. Persze, egy mópat gigász nem egy veszélyes ellenfél (hacsak nem véletlenül rád lép), de elpusztítása annyira körülményes és nehézkes, hogy legtöbbször még a Thargodanok is békén hagyják, és hagyják, hadd falja fel egy vadászó behemót vagy sárkány.

KARAKTERLAP

Ravashack, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű ember férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Sheran nagyhatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 309. fordulód.

Erő: 38 (39) Szint: 21 Merészség: 7/5 Magasság: 170 cm
IQ: 38 Támadás: 20 Agresszió: 6 Testsúly: 90 kg
Ügyesség: 38 Védekezés: 56 Menekülés: 40 % Életkor: 27/27 év
Egészség: 31 (33) Életpont: 353/214 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 0
Szerencse: 40 (42) Varázspont: 528/0 Pénz: 1100 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 137/3 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 14
Eddig összesen 1468 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10351 TP-t kaptál. Jelenleg 776952 TP-d van. A következő szinthez még 23048 TP szükséges. Trófeáid: Chara-din fattya, ongóliant, Blounther apó. A 303. fordulódban 5101 arany került a bankszámládra. 5254 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/64 ökölvívás: 3/6 szúrófegyverek: 28/74 (+15%)
vágófegyverek: 5/42 ütőfegyverek: 14/44 lőfegyverek: 24/71 (+7%)
dobófegyverek: 3/93

Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) (50%) << vasalt bunkó (#181) (100%) << vámpírtőr (#364) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 31/71 (+22%) 2. nyomkövetés: 75/82 (+24%) 3. lopás: 3/48
4. mászás: 10/49 5. csapdakészítés: 23/38 (+6%) 6. csapdaészlelés: 6/57
7. gyógyítás: 51/59 (+46%) 8. titkosírás: 5/33 9. felderítés: 25/35 (+23%)
10. szörnyidomítás: 14/27 11. teológia: 33/8 (+24%) 12. taumaturgia: 33/67 (+1%)
13. zene: 12/91 (+30%) 14. szörnyismeret: 11/7 15. pszi: 19/69 (+15%)
16. vadászat: 14/40 17. bányászat: 25/43 (+56%) 18. úszás: 13/82

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 0 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot ), kvazár kesztyűt (#445) (max. 4 darabot, csak egyszer), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 8 darabot )
elfogod bibircsók-óriást (#120) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) szuper hálócsapdával (#274), tigroszlánt (#43) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16)
szintszívó (#96) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), ongóliant (#159) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115)
Barátságosság (aktív: 11, max: 16)
9302. szövetség (#9302), epokitféreg (#147), semlegesek (#989), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), troll (#5), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26)
revitalizáció (#52) hadiszerencse III (#59)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
banshee-sikoly (#373), tudatrombolás (#111), agykorbács (#97), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
hhaar burka (#32), oldás (#372), pszi-acéltorony (#98), tompítás (#40), varázsvédelem II (#108), védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> karmos tankány (#137) lángcsóva (#31) >> fémbontó szójer (#150)
villámcsapás (#50) >> orgoró (#170) villámcsapás (#50) >> velociraptor (#161)
villámcsapás (#50) >> kneopatikus mollusk (#209) villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159)
villámcsapás (#50) >> norpadolótika (#226) energiatüskék (#29) >> 48. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem II (#108) >> őrült varázsló (#255) tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)
hhaar burka (#32) >> óriás csontváz (#176) hhaar burka (#32) >> tetemember (#123)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!
2.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 0)
3.) A víz híveim számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed legalább 15-ös!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 1 királynő, 1 élőholt.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
10 arany (#50) 4 bronzhegyű nyíl (#94) 1 ezüsthegyű nyíl (#323)
1 gyenge méreg (#26) 2 gyöngymangó (#135) 1 isteni könnycsepp (#260)
5 kaja (#2) 1 kék orchidea (#68) 1 rókafarok (#124)
9 ugh méreg (#166) 9 vashegyű nyíl (#176) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 arkog kő (#632) 1 deus ex machina (#1) 1 ezüstdarab (#326)
1 kőszem (#304) 10 sallank karom (#128) 1 sötét tekercs (#535)
1 szvó-ektoplazma (#151)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(377,23) mópat gigászok (#309), ősvortex (#587), Chara-din monolitja (#534), Chara-din fattya (#236)
(378,22) szubreális vámpír (#223), lávató (#595)
(379,21) művészi porolit (#720), Thargodan mágusok (#318), Szőrös Karom (5367. kalandozó)
(379,23) érclelőhely
(380,20) érclelőhely, sárkányfajzat (#340), gránitelementál (#205)
(381,19) sziklaskorpiók (#339), kátránygödör (#579, belőle készíthető: #580), vaskohó (#155), törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), érclelőhely, halálosztó kain (#168), Kárász (5300. kalandozó)
(382,18) sziklaskorpió (#339), törpe bánya (#435), Fairlight oltár, érclelőhely
(383,17) sziklaskorpió (#339)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Ha még nem vagy 40 fordulós, és három napnál gyakrabban lépsz, fordulódat úgy tekintjük, mintha már eltelt volna három nap a legutóbbi forduló óta (azaz ÉP regenerációd teljes lesz).

Üzenet küldése a karakternek