Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. aug. 4. 9h:04' EZ A 319. JÁTÉKHETED, 311. FORDULÓD 320. játékheted kezdete: aug. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3592 SZÁMLA : XXXX |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 632 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a fekélyes hernyó széles száját. Kritikus ütés! (5 támadással 250 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-13 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Shengoroth karmával végigvagdosod a fekélyes hernyó testét. (6 támadással 478 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 100 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal néhányszor megkarcolod a fekélyes hernyó testét. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 49 életpontot sebeztél. A fényaura 11 ép-t sebez. A fekélyes hernyó harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 152 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +31 ÉP.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-9 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Shengoroth karmával végigvagdosod a fekélyes hernyó széles száját. Kritikus ütés! (2 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 73 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal megkarcolod a fekélyes hernyó testét. Kritikus ütés! (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 56 életpontot sebeztél. A fényaura 12 ép-t sebez. A fekélyes hernyó harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 138 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +28 ÉP.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A fekélyes hernyó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 hernyópete. 11995 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2092, sebződés: 315, gyógyulás: 249, összesen: -66 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 19. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot az 57. varázslatot a 227. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 4. KP: | használod a 841. tárgyat a 745. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 16. varázslatot a 161. varázslatot a 138. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 139. varázslatot az 57. varázslatot |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat a 820. tárggyal az 1088. tárgyat |
* 8. KP: | használod az 1133. tárgyat az 1098. tárgyat a 150. tárgyat |
tno 1 2 | növeled az 1. tulajdonságodat |
tno 2 2 | növeled a 2. tulajdonságodat |
tno 3 2 | növeled a 3. tulajdonságodat |
tno 4 2 | növeled a 4. tulajdonságodat |
p 195 50 | használod a 195. pszi képességet |
ek 500 50 | t. energia kisütése: 500 50 |
v 1 999 15 | elmormolod az 1. varázslatot |
vv 53 385 211 | elmormolod az 53. varázslatot a 385. varázslatot a 211. varázslatot |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Lakott területre érkeztél. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.)
be 710 147 | bemész a 710. épületbe |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
v 198 228 111 | elmormolod a 198. varázslatot |
[228,111] A növényzet egyre ritkul, kopárabb lesz. Egy sivatag pereménél vagy.
be 692 | bemész a 692. épületbe |
hh 150 | használod a 150. tárgyat |
h 697 3000 | használod a 697. tárgyat |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 630 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a bo'adhun lidérc testét. Kritikus ütés! (5 támadással 250 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (13 életpontot sebezve.) Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával megvagdalod a bo'adhun lidérc testét. (6 támadással 464 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Transzformálsz! (+46 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (24 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal kissé megkarcolgatod a bo'adhun lidérc testét. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Földelementálod támad. (24 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 76 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 30 életpontot vesztettél. Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! A bo'adhun lidérc egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-71 életerő). A bo'adhun lidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14268 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1747, sebződés: 149, gyógyulás: 145, összesen: -4 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 630 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Több lövedéked átfúrja a harcos hárpia testét. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (54 életpontot sebezve.) Félelmetes, démoni lény jelenik meg előtted. Majdnem négy méter magas, ébenfekete karmai fél méter hosszúak. Rád emeli vörösen izzó szemeit, kitátja savas nyáltól csöpögő pofáját, és rád ront. Ahogy minden elsötétedik előtted, agyad egy parányi porcikája még mindig tiltakozik a borzalmas vég ellen. Ahogy az igazi fájdalom beléd hasít, tudatod lassan ráébred, hogy alaposan átejtették. A legrosszabb azonban már bekövetkezett. [4 életpontod maradt.] Nem akarsz kinyúlni. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése.
{Csatastatisztika; sebzés: 873, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [226,113] Változik a vidék képe, síkságon vagy.
(Továbbmész...) [225,114] Szűnni nem akar a zöld síkság.
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 630 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Egy agyroppantás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Egy agyroppantás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: agyroppantás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-117 életerő). Az elmeszonda most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
3728 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 630, sebződés: 117, gyógyulás: 4, összesen: -113 ÉP}
(Továbbmész...) [223,116] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nothar cserjét. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívői építették. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy nekrofunt. Északra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Jól kivehetőek a távolban.
(Továbbmész...) [222,117] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. A lény immúnis erre a varázslatra! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 86 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bo'adhun éjhozó testét. Kritikus ütés! (5 támadással 200 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (23 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (51 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 72 életpontot sebeztél. 72 életpontot gyógyultál. Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 69 életpontot sebeztél. Oopssz, ez mellément! A fényaura 10 ép-t sebez. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 160 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Egy energiaspirál varázslatot dob rád a másik. 135 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 61 életpontot sebeztél. Nem találtad el! Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. Egy jégoszlop varázslattal köszönt csatapartnered. 194 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Üdvözlésképpen egy energiaspirál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 122 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 528, sebződés: 748, gyógyulás: 157, összesen: -591 ÉP}
be 109 | bemész a 109. titkos labirintusba |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
lm 4 8 8 | mozogsz 4 8 8 |
vv 205 | elmormolod a 205. varázslatot |
hh 883 150 | használod a 883. tárgyat a 150. tárgyat |
fno 5 1 | fejl. pont elköltés 5 1 |
lm 22 14 14 | mozogsz 22 14 14 |
lm 19 19 24 | mozogsz 19 19 24 |
lm 24 13 13 | mozogsz 24 13 13 |
lm 18 18 18 | mozogsz 18 18 18 |
lm 2 19 19 | mozogsz 2 19 19 |
lm 21 21 21 | mozogsz 21 21 21 |
lm 12 12 12 | mozogsz 12 12 12 |
lm 15 15 15 | mozogsz 15 15 15 |
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 9 9 11 | mozogsz 9 9 11 |
lm 11 11 11 | mozogsz 11 11 11 |
lm 12 12 12 | mozogsz 12 12 12 |
vv 109 79 167 | elmormolod a 109. varázslatot a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im 0 3 | imádkozol |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 630 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy tudatrombolás pszi hatás. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy agyroppantás varázslatot. (-1 IQ, permanensen, ah!) Üdvözlésképpen egy agyroppantás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed az elmeszonda láthatatlan testét. (6 támadással 471 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Transzformálsz! (+47 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (54 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 102 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod az elmeszonda testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Földelementálod támad. (70 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony tette ezt számára lehetővé.) Fényaurád 5 sebzést okoz. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 120 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +24 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-5 pszi pont.) (-1 TU.) Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 104 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-120 életerő). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11240 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1376, sebződés: 344, gyógyulás: 135, összesen: -209 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 630 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. 114 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról agyroppantás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. 102 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Nem találtad el. A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed az elmeszonda láthatatlan testét. (6 támadással 453 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Földelementálod támad. (21 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 71 életpontot sebeztél. 71 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod az elmeszonda testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (61 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védelmezte.) Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Az elmeszonda csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 101 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +21 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-2 pszi pont.) (-2 TU.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny hatalmas detonáció közepette darabokra robban (-71 életerő). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11428 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1290, sebződés: 388, gyógyulás: 198, összesen: -190 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 630 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ro'galhal kísértet nyakát. (5 támadással 215 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (34 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a ro'galhal kísértet fejét. Kritikus ütés! (6 támadással 612 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). Transzformálsz! (+30 varázspont.) Földelementálod támad. (42 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 85 életpontot sebeztél. 36 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal megkarcolod a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (58 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 61 életpontot sebeztél. Fényaurád 9 sebzést okoz. A ro'galhal kísértet kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 277 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +56 ÉP.) A ro'galhal kísértet összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12102 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1790, sebződés: 277, gyógyulás: 230, összesen: -47 ÉP}
fog 470 219 | elfogod a 470. szörnyet a 219. tárggyal |
szk 470 | keresed a 470. szörnyet |
* 1. BP: | t. energia kisütése: 273 2 265 |
* 2. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 6. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 8. BP: | t. energia kisütése: 273 20 214 |
* 9. BP: | használod a 147. tárgyat a 313. tárgyat a 313. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 16 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 16 pontért |
WAKIZASHI (1370. TÁRGY) A wakizashi a szamurájok kardkészletének legrövidebb darabja. A kb. 20 hüvelyk hosszú kard markolata fából, pengéje a legélesebb acélból készült. Ha elég ügyes vagy (azaz vágófegyver szakértelmed legalább 40), a wakizashit a kezedbe veheted, akár a balba is. Ezáltal egy nem mágikus, 5D9+3 sebzésű fegyverhez jutsz, amelynek használatával azért lesznek még nehézségeid: forgatásához -3 támadás is jár. |
SSHREAKZA AMULETTJE (836. TÁRGY) Sshreakza a testzabálók legismertebbje. Bár ez az ősöreg lény mindig is utálta az ékszereket, ez az apró varázstárgy különösen a szívéhez nőtt. Pedig ez is "csak egy" az Esthar császárság idején készült csecsebecsék közül, mely minden bizonnyal Sshreakza egyik áldozatának ruhatárából került elő. Aranyszín csillogású, kerek medalionról van szó, melyet megtapintva derűs sugárzás árad szét testedben. Ha ezt az amulettet viseled, sebző varázslataid +20% sebzést okoznak (de legfeljebb +200 sebzést). Csak 30. szintet elért kalandozók akaszthatják nyakukba. |
ELMESZONDA (487. SZÖRNY) Az elmeszonda egyike azoknak a lényeknek, melyeket a kyorgok szabadítottak a bo'adhun barbárság területére, hogy végezzenek ádáz ellenségükkel. Nagyon erős pszionikus képességekkel rendelkezik, sőt az általa gerjesztett átmeneti tudatzavar sokszor rövid emlékezetkiesést is okozhat (elveszted a fordulóban szerzett tapasztalati pontjaid egy részét). S hogy miről ismersz fel egy elmeszondát: halvány, rövid és szelvényes teste könnyedén szeli a levegőt, vékony és átlátszó csápjai engedelmesen úsznak utána a levegőben; kurta arccal rendelkezik, melyből csak két átható tekintetű szeme kivehető, a többit homály fedi. Ha viszont még ekkor sem vagy biztos abban, hogy egy elmeszondával találkoztál, az agyadra erősödő nyomás majd tudatosítja benned, hogy mégis. Csak mágikus fegyverrel tudod megsebezni, azok közül is inkább vágó vagy ütőfegyverrel. |
Erő: | 52 (59) | Szint: | 46 | Merészség: | 10/3 | Magasság: | 141 cm |
IQ: | 59 (84) | Támadás: | 82 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 51 (55) | Védekezés: | 96 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 8/13 év |
Egészség: | 50 (63) | Életpont: | 1509/1488 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 58 (66) | Varázspont: | 2463/27 | Pénz: | 2 arany | Kép. pont: | 67 |
Tudatpont: | 35/-3 | Pszi pont: | 447/-2 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 35 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/22 | ökölvívás: | 11/28 | szúrófegyverek: | 9/74 |
vágófegyverek: | 43/13 (+4%) | ütőfegyverek: | 6/36 | lőfegyverek: | 2/4 |
dobófegyverek: | 35/56 (+2%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -19.); mérg. vas dobónyíl (#190) (20 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 20/14 | 2. nyomkövetés: | 69/50 (+37%) | 3. lopás: | 1/76 |
4. mászás: | 33/46 | 5. csapdakészítés: | 22/24 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 12/4 |
7. gyógyítás: | 15/86 | 8. titkosírás: | 1/9 | 9. felderítés: | 27/52 |
10. szörnyidomítás: | 6/5 | 11. teológia: | 175/10 (-700%) | 12. taumaturgia: | 109/55 (-770%) |
13. szerencsejáték: | 4/76 | 14. versengés: | 16/10 | 15. harcművészetek: | 13/66 |
16. zene: | 12/17 | 17. szörnyismeret: | 48/97 (-175%) | 18. pszi: | 43/4 (+2%) |
19. zárnyitás: | 5/78 | 20. vadászat: | 4/67 (-200%) | 21. vitalitás: | 4/15 |
22. bányászat: | 31/61 | 23. úszás: | 9/6 | 24. főzés: | 11/46 |
25. csapatmunka: | 5/44 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 46 | |||
10. vp regeneráció: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
segítesz max. 5 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), tolmokov-koktélt (#351) (max. 6 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 99 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 99 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 30 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ) |
elfogod pikkelyes ptogot (#470) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 999 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), Raia szent lovagja (#239), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), halált okozó lények (#9098), acélkolosszus (#35) (csak egyszer), márvány sárkány (#328), mösze uralkodó (#789), Raia angyala (#333), Tyriel (#777), ében sárkány (#327), rubin sárkány (#330), Eruol (#378) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), vércápa sámán (#281), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
speciális védelem (#292, 50 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) |
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | fénypajzs (#241, 18 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +14 vp 20 költség alatt; taumaturgia: +45 vp 20 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | feltámadás (#168) | bűvölés (#20) (211,5) | Pörhemór köre (#205) (98,37,2) |
vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | a lélek védelme (#57) |
villámmágia (#227) | tulajdonságpajzs (#26) | csábmosoly (#16) | varázsenergia (#161) |
esszenciavédelem (#165) | óriáserő (#53) | fényaura (#211) | mágikus ütés (#147) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
tűzgolyó (#155), élőholt pozdorja (#134), bo'adhun csapás (#266) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
fénypajzs (#241), varázsvédelem (#34), pszi-acéltorony (#98), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 21, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
bo'adhun csapás (#266) | >> | nők (#999) | bo'adhun csapás (#266) | >> | férfiak (#998) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | noth szellem (#250) | háló (#186) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
tűzgolyó (#155) | >> | viharóriás (#278) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
puha ütés (#60) | >> | márvány sárkány (#328) | tűzgolyó (#155) | >> | Notermanthi báró (#323) | |
izomernyesztés (#33) | >> | térfaló (#783) | armageddon (#218) | >> | 31. szintű lényekre | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | Strissha (#528) | puha ütés (#60) | >> | ében sárkány (#327) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | Eruol (#378) | bo'adhun csapás (#266) | >> | drótszőrű mópat (#426) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 21, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | őshonos sziklozug (#447) | fürgülés (#92) | >> | Eruol (#378) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | pszi-acéltorony (#98) | >> | mösze uralkodó (#789) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Notermanthi báró (#323) | speciális védelem (#292) | >> | férfiak (#998) | |
speciális védelem (#292) | >> | nők (#999) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre! |
2.) A pszi elementálok sok mentálmágus életét keserítik meg. Téríts el hármat attól a szándékától, hogy még egyszer Ghallára merészkedjen! (számláló: 2) |
3.) A gondtalan élet örömeit másnak is meg kell ismerni. Felejtesd el egy fordulóban 3 emberrel a feltételes parancsait! |
HŐSTETTEID |
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 52 |
2006 II. félévének Vlagyimir díjas harcművésze vagy. |
TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA |
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 10521. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 486. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
10 | arany (#50) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
25 | kaja (#2) | 1 | madártoll (#112) | 1 | manakristály (#500) | |||
2 | mocsári penke (#148) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | |||
3 | szent jogar (#150) | 6 | szögletes kő (#17) | 5 | vas dobónyíl (#189) | |||
9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | hernyópete (#878) |