310. forduló, 312. forduló, Ravashack összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. dec. 4. 9h:14'
EZ A 551. JÁTÉKHETED, 311. FORDULÓD
552. játékheted kezdete: dec. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5188
SZÁMLA : XXXX

RAVASHACK KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [387,31] koordinátán.
A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+15 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+137 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+64 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-26 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 688. hetének nyerőszámai: 9, 11, 21. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 84. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy törpemammutot! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy törpemammut! Ezt kerested. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra rohansz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a törpemammut testét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod a törpemammut ormányát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A törpemammut agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A törpemammut feléd rúg, de nem talál el. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}

[-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 614.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 614.]

* 3. KP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 102 TVP-t kell elköltened.] Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Ráismersz a lényre. Egy szubreális vámpír. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a halál szava varázslatot, majd rád küldi. (A balkezes gyűrű védett meg.) A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 ezüsthegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a szubreális vámpír bal lábát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a szubreális vámpír fejét. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a szubreális vámpír bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1944 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 19, gyógyulás: 5, összesen: -14 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 574.]

* 4. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+6 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 544.]

* 5. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 544.]

* 6. KP: használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 539.]

* 7. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 539.]

* 8. KP: használod a 64. pszi képességet
Lemész alfába. Mentális energia gyűlik benned. Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 534.]

* 9. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 529.]

* 10. KP: elmormolod a 169. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted az áldomás II varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni (+6 támadás). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 524.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
15 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 16 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 524.]

a 264 4718 1 átadod a 264. tárgyat a 4718. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 remák szivet HóKinn,CsendBenn részére. [5 pontot használtál fel, van még 519.]

a 312 4718 1 átadod a 312. tárgyat a 4718. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 borkonyó bibét HóKinn,CsendBenn részére. [5 pontot használtál fel, van még 514.]

a 63 5230 1 átadod a 63. tárgyat az 5230. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 tigroszlán fogat Tars Tarkasz részére. [5 pontot használtál fel, van még 509.]

hu 43 hulladék: 43
Hulladék, ezért nem gyűjtesz tükröt. [0 pontot használtál fel, van még 509.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[386,32] Fáradtan folytatod az utadat a végeláthatatlan, kiégett pusztaságban. Utad során felfedezel egy lávatavat. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy áldott okerón. {egyik sebzési módja: 2x 2d8+10.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 23 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az áldott okerón farkát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az áldott okerón testét. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megbökdösöd az áldott okerón behemót testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Megnyirbálja az áldott okerón ollója a bal karodat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd az áldott okerón behemót testét. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Agyartőrrel gyengén megszurkálod az áldott okerón testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Megnyirbálja az áldott okerón ollója a bal karodat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elmúlt az áldomás II hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 551, sebződés: 28, gyógyulás: 6, összesen: -22 ÉP}


(Továbbmész...) [385,33] Folytatod vándorlásodat a kiégett Sötét Föld pusztájában. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy csapat Chara-din fattya. {max. életpontja: 630-699.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 20 életpontot sebeztél. Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Egy varázslatlopás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a Chara-din fattya jobb vállát. (5 támadással 176 életpontot sebezve.) Agyartőrrel néhányszor megkarcolod a Chara-din fattya testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (9 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a Chara-din fattya bal lábát. (5 támadással 188 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a Chara-din fattya fejét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (6 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a Chara-din fattya lila testét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Agyartőrrel meghorzsolod a Chara-din fattya jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A 2 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A 2 Chara-din fattya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3003 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 687, sebződés: 88, gyógyulás: 19, összesen: -69 ÉP}


(Továbbmész...) [384,34] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sziklaskorpió. {egyik sebzési módja: 1x 4d8+10.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a sziklaskorpió bal első lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a sziklaskorpió csillogó torát. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a sziklaskorpió kitines testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a sziklaskorpió ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +13 ÉP.) A sziklaskorpió farkával a kezedre csap. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sziklaskorpió fejét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a sziklaskorpió testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a sziklaskorpió ollója. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A sziklaskorpió farkával a kezedre csap. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Túl erős az ellenfeled. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 118, gyógyulás: 25, összesen: -93 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megpillantasz egy hasadékot, amiből kis gőzfelhő tör elő. Hatalmas rutinoddal azonnal megállapítod, hogy egy kénes mini-gyógyforrásra bukkantál. Gyorsan inhalálsz egy kicsit, majd könyékig belemártod a két kezed. Egy órányi áztatás után sokkal jobban érzed magad. (+216 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy kátránygödröt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [70 pontot használtál fel, van még 439.]

v 84 43 elmormolod a 84. varázslatot
4 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 72 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 439.]

id 43 100 idomítod a 43. szörnyet 100 pontért
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú szörny a fogságodban. [0 pontot használtál fel, van még 439.]

ef 11 energia fejlesztése 11
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-3 TU.] A befejezéshez még 3103 TU szükséges. [30 pontot használtál fel, van még 409.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. A felderítő munka nem vezetett eredményre. [20 pontot használtál fel, van még 389.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[383,34] Elérkeztél a Thargodanok által megkínzott és kiégetett pusztaság határához. Megreped a föld, és láva ömlik elő. Igyekszel minél távolabb kerülni. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Csak egy aurapollátor. Megvető mosollyal várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+3.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az aurapollátor frötymögő kérgét. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Agyartőrrel többször eltalálod az aurapollátor testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1559 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}

Hoppsz, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [382,34] Fáradtan folytatod az utadat a végeláthatatlan, kiégett pusztaságban. Mozgást észlelsz oldalról. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy csapat Chara-din fattya került az utadba. {max. életpontja: 630-699.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy varázslatlopás varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 ezüsthegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya jobb oldalát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a Chara-din fattya bal karját. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a Chara-din fattya jobb lábát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (10 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a Chara-din fattya lila testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (7 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a Chara-din fattya testét. (5 támadással 183 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted a Chara-din fattya lila testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A 3 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A 3 Chara-din fattya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3003 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 700, sebződés: 106, gyógyulás: 22, összesen: -84 ÉP}


(Továbbmész...) [381,34] Tovább barangolsz az élettelen pusztaságban. Egy kalandozó csontvázára bukkansz. A rengeteg sérülésből látszik, hogy alaposan megkínozták, és lelke valószínűleg most is itt raboskodik valamelyik Thargodan szolgálatában. Mozgást észlelsz oldalról. Egy szubreális vámpír nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 42.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a halál szava varázslat. (A balkezes gyűrű védett meg.) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a szubreális vámpír testét. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a szubreális vámpír bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1944 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 359.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
4 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 60 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 359.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 359.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Keresni, kutatni kezdesz. Végül kimerülten feladod: semmi eredmény. [20 pontot használtál fel, van még 339.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[380,33] Tovább barangolsz az élettelen pusztaságban.


(Továbbmész...) [379,32] Sötét pusztaság vesz körül. A látóhatáron semmilyen égitestet nem látsz, a nappalok és éjszakák nélküli horizont vörösen izzik. Egy Thargodan herceg kíséretével együtt előtted szaggat szét egy mópat bolyt! A mópatok sikítozva menekülnek, de a Thargodanok röhögve felfalják őket, majd az utolsó túlélőket acélkampóra akasztva, magukkal viszik, szórakozás gyanánt. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Csak egy áldott okerón. Megvető mosollyal várod a találkozást. {védettsége: 0 szúró, 0 vágó, 0 ütő ellen.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az áldott okerón fejét. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted az áldott okerón testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - az áldott okerón ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd az áldott okerón kitines ollóját. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod az áldott okerón kitines ollóját. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Kemény ollójával az áldott okerón végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 495, sebződés: 34, gyógyulás: 8, összesen: -26 ÉP}


(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [20 pontot használtál fel, van még 319.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 319.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. Hosszas keresés után derül ki, hogy nem jártál sikerrel. [20 pontot használtál fel, van még 299.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 299.]

v 143 311 elmormolod a 143. varázslatot
Ez a helyszín nem alkalmas növényültetésre. [0 pontot használtál fel, van még 299.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 299.]

* 1. BP: átadod az 504. tárgyat az 5367. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos nincs nálad aranytermő ládikó. [0 pontot használtál fel, van még 299.]

* 2. BP: átadod a 32. tárgyat a 112. tárgyat a 37. tárgyat
Sajnos nincs nálad szeksztáns. Sajnos nincs nálad madártoll. Sajnos nincs nálad drótszőr. [0 pontot használtál fel, van még 299.]

* 3. BP: VP elővétele: 100
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 299.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+88 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 294.]

* 5. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Nekilátsz, hogy felépíts egy művészi porolitot. Köveket hordasz egymásra. Végre megvan, elkészült a művészi porolit. 275 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 194.]

* 6. BP: t. energia kisütése: 133
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 194.]

* 7. BP: imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 194.]

* 8. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 191.]

* 9. BP: keresed a 115. szörnyet a 82. szörnyet a 43. szörnyet
[Még nem elég magas a szörnyismeret szakértelmed ahhoz, hogy ennek a parancsnak több szörnyet is megadhass paraméterként!] Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy törpemammutot. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 191.]

* 10. BP: elmormolod a 83. varázslatot
4 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 191.]
Szomjas vagy, víz meg sehol. A sötét tekercsek szaporodnak. Micsoda öröm! A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-52 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 10, 18.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 191 pontod maradt, ebből a következő körre 191 pontot vihetsz át. Kapsz még 452 pontot. A következő körben tehát 643 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Ravashack, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű ember férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Sheran nagyhatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 311. fordulód.

Erő: 38 (39) Szint: 21 Merészség: 7/5 Magasság: 170 cm
IQ: 38 Támadás: 20 Agresszió: 6 Testsúly: 90 kg
Ügyesség: 38 Védekezés: 56 Menekülés: 40 % Életkor: 27/27 év
Egészség: 31 (33) Életpont: 355/253 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 40 (38) Varázspont: 528/4 Pénz: 1093 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 137/3 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 22
Eddig összesen 1479 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 11729 TP-t kaptál. Jelenleg 796519 TP-d van. A következő szinthez még 3481 TP szükséges. Trófeáid: Chara-din fattya, ongóliant, Blounther apó. A 303. fordulódban 5101 arany került a bankszámládra. 5305 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/64 ökölvívás: 3/6 szúrófegyverek: 28/99 (+15%)
vágófegyverek: 5/42 ütőfegyverek: 14/44 lőfegyverek: 24/79 (+6%)
dobófegyverek: 3/93

Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) (50%) << vasalt bunkó (#181) (100%) << vámpírtőr (#364) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 31/93 2. nyomkövetés: 75/82 3. lopás: 3/48
4. mászás: 10/49 5. csapdakészítés: 23/50 (+6%) 6. csapdaészlelés: 6/57
7. gyógyítás: 52/5 (+23%) 8. titkosírás: 5/33 9. felderítés: 26/73 (+69%)
10. szörnyidomítás: 14/27 11. teológia: 33/43 (+18%) 12. taumaturgia: 33/69 (+1%)
13. zene: 13/51 (+30%) 14. szörnyismeret: 11/7 15. pszi: *19/100 (+16%)
16. vadászat: 14/40 17. bányászat: 25/77 18. úszás: 13/82

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
totem 40% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot ), kvazár kesztyűt (#445) (max. 4 darabot, csak egyszer), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 8 darabot )
elfogod bibircsók-óriást (#120) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) szuper hálócsapdával (#274), tigroszlánt (#43) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16)
szintszívó (#96) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), ongóliant (#159) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115)
Barátságosság (aktív: 11, max: 16)
9302. szövetség (#9302), epokitféreg (#147), semlegesek (#989), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), troll (#5), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) revitalizáció (#52) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64)
tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
banshee-sikoly (#373), tudatrombolás (#111), agykorbács (#97), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
hhaar burka (#32), oldás (#372), pszi-acéltorony (#98), tompítás (#40), varázsvédelem II (#108), védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> karmos tankány (#137) lángcsóva (#31) >> fémbontó szójer (#150)
villámcsapás (#50) >> orgoró (#170) villámcsapás (#50) >> velociraptor (#161)
villámcsapás (#50) >> kneopatikus mollusk (#209) villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159)
villámcsapás (#50) >> norpadolótika (#226) energiatüskék (#29) >> 48. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem II (#108) >> őrült varázsló (#255) tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)
hhaar burka (#32) >> óriás csontváz (#176) hhaar burka (#32) >> tetemember (#123)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!
2.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 0)
3.) A víz híveim számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed legalább 15-ös!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 1 királynő, 1 élőholt.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 borkonyó bibe (#312) 3 ezüsthegyű nyíl (#323) 1 gyenge méreg (#26)
1 gyöngymangó (#135) 1 isteni könnycsepp (#260) 1 tigroszlán fog (#63)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 kaja (#2) 2 sötét tekercs (#535) 2 szvó-ektoplazma (#151)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(379,32) áldott okerón (#336)
(381,34) szubreális vámpír (#223)
(382,34) Chara-din fattya (#236)
(383,34) aurapollátor (#222)
(384,34) sziklaskorpió (#339), nekrofun (#173)
(385,33) Chara-din fattya (#236)
(386,32) lávató (#595), áldott okerón (#336)
(387,31) törpemammut (#115), szubreális vámpír (#223)

Üzenet küldése a karakternek