Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. dec. 4. 9h:14' EZ A 551. JÁTÉKHETED, 311. FORDULÓD 552. játékheted kezdete: dec. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5188 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 84. varázslatot |
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra rohansz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a törpemammut testét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod a törpemammut ormányát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A törpemammut agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A törpemammut feléd rúg, de nem talál el. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}
* 2. KP: | t. energia kisütése: 324 |
* 3. KP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a halál szava varázslatot, majd rád küldi. (A balkezes gyűrű védett meg.) A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 ezüsthegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a szubreális vámpír bal lábát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a szubreális vámpír fejét. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a szubreális vámpír bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1944 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 19, gyógyulás: 5, összesen: -14 ÉP}
* 4. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 5. KP: | VP spórolása: 15 |
* 6. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 7. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 8. KP: | használod a 64. pszi képességet |
* 9. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 10. KP: | elmormolod a 169. varázslatot |
p 70 | használod a 70. pszi képességet |
a 264 4718 1 | átadod a 264. tárgyat a 4718. kalandozónak (1 darabot) |
a 312 4718 1 | átadod a 312. tárgyat a 4718. kalandozónak (1 darabot) |
a 63 5230 1 | átadod a 63. tárgyat az 5230. kalandozónak (1 darabot) |
hu 43 | hulladék: 43 |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 23 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az áldott okerón farkát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az áldott okerón testét. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megbökdösöd az áldott okerón behemót testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Megnyirbálja az áldott okerón ollója a bal karodat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd az áldott okerón behemót testét. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Agyartőrrel gyengén megszurkálod az áldott okerón testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Megnyirbálja az áldott okerón ollója a bal karodat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elmúlt az áldomás II hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 551, sebződés: 28, gyógyulás: 6, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [385,33] Folytatod vándorlásodat a kiégett Sötét Föld pusztájában. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy csapat Chara-din fattya. {max. életpontja: 630-699.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 20 életpontot sebeztél. Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Egy varázslatlopás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a Chara-din fattya jobb vállát. (5 támadással 176 életpontot sebezve.) Agyartőrrel néhányszor megkarcolod a Chara-din fattya testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (9 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a Chara-din fattya bal lábát. (5 támadással 188 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a Chara-din fattya fejét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (6 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a Chara-din fattya lila testét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Agyartőrrel meghorzsolod a Chara-din fattya jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A 2 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A 2 Chara-din fattya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3003 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 687, sebződés: 88, gyógyulás: 19, összesen: -69 ÉP}
(Továbbmész...) [384,34] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sziklaskorpió. {egyik sebzési módja: 1x 4d8+10.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a sziklaskorpió bal első lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a sziklaskorpió csillogó torát. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a sziklaskorpió kitines testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a sziklaskorpió ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +13 ÉP.) A sziklaskorpió farkával a kezedre csap. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sziklaskorpió fejét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a sziklaskorpió testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a sziklaskorpió ollója. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A sziklaskorpió farkával a kezedre csap. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Túl erős az ellenfeled. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 118, gyógyulás: 25, összesen: -93 ÉP}
v 84 43 | elmormolod a 84. varázslatot |
id 43 100 | idomítod a 43. szörnyet 100 pontért |
ef 11 | energia fejlesztése 11 |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az aurapollátor frötymögő kérgét. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Agyartőrrel többször eltalálod az aurapollátor testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1559 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [382,34] Fáradtan folytatod az utadat a végeláthatatlan, kiégett pusztaságban. Mozgást észlelsz oldalról. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy csapat Chara-din fattya került az utadba. {max. életpontja: 630-699.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy varázslatlopás varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 ezüsthegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya jobb oldalát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a Chara-din fattya bal karját. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a Chara-din fattya jobb lábát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (10 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a Chara-din fattya lila testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (7 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a Chara-din fattya testét. (5 támadással 183 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted a Chara-din fattya lila testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A 3 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A 3 Chara-din fattya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3003 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 700, sebződés: 106, gyógyulás: 22, összesen: -84 ÉP}
(Továbbmész...) [381,34] Tovább barangolsz az élettelen pusztaságban. Egy kalandozó csontvázára bukkansz. A rengeteg sérülésből látszik, hogy alaposan megkínozták, és lelke valószínűleg most is itt raboskodik valamelyik Thargodan szolgálatában. Mozgást észlelsz oldalról. Egy szubreális vámpír nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 42.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a halál szava varázslat. (A balkezes gyűrű védett meg.) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a szubreális vámpír testét. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a szubreális vámpír bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1944 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
im 0 3 | imádkozol |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [379,32] Sötét pusztaság vesz körül. A látóhatáron semmilyen égitestet nem látsz, a nappalok és éjszakák nélküli horizont vörösen izzik. Egy Thargodan herceg kíséretével együtt előtted szaggat szét egy mópat bolyt! A mópatok sikítozva menekülnek, de a Thargodanok röhögve felfalják őket, majd az utolsó túlélőket acélkampóra akasztva, magukkal viszik, szórakozás gyanánt. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Csak egy áldott okerón. Megvető mosollyal várod a találkozást. {védettsége: 0 szúró, 0 vágó, 0 ütő ellen.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az áldott okerón fejét. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted az áldott okerón testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - az áldott okerón ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd az áldott okerón kitines ollóját. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod az áldott okerón kitines ollóját. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Kemény ollójával az áldott okerón végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 495, sebződés: 34, gyógyulás: 8, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [20 pontot használtál fel, van még 319.]
im 0 3 | imádkozol |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
v 143 311 | elmormolod a 143. varázslatot |
im 0 3 | imádkozol |
* 1. BP: | átadod az 504. tárgyat az 5367. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod a 32. tárgyat a 112. tárgyat a 37. tárgyat |
* 3. BP: | VP elővétele: 100 |
* 4. BP: | elmormolod az 58. varázslatot |
* 5. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 6. BP: | t. energia kisütése: 133 |
* 7. BP: | imádkozol |
* 8. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 9. BP: | keresed a 115. szörnyet a 82. szörnyet a 43. szörnyet |
* 10. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
Erő: | 38 (39) | Szint: | 21 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 170 cm |
IQ: | 38 | Támadás: | 20 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 90 kg |
Ügyesség: | 38 | Védekezés: | 56 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 27/27 év |
Egészség: | 31 (33) | Életpont: | 355/253 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 40 (38) | Varázspont: | 528/4 | Pénz: | 1093 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 21/0 | Pszi pont: | 137/3 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 22 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/64 | ökölvívás: | 3/6 | szúrófegyverek: | 28/99 (+15%) |
vágófegyverek: | 5/42 | ütőfegyverek: | 14/44 | lőfegyverek: | 24/79 (+6%) |
dobófegyverek: | 3/93 |
Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) (50%) << vasalt bunkó (#181) (100%) << vámpírtőr (#364) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 31/93 | 2. nyomkövetés: | 75/82 | 3. lopás: | 3/48 |
4. mászás: | 10/49 | 5. csapdakészítés: | 23/50 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 6/57 |
7. gyógyítás: | 52/5 (+23%) | 8. titkosírás: | 5/33 | 9. felderítés: | 26/73 (+69%) |
10. szörnyidomítás: | 14/27 | 11. teológia: | 33/43 (+18%) | 12. taumaturgia: | 33/69 (+1%) |
13. zene: | 13/51 (+30%) | 14. szörnyismeret: | 11/7 | 15. pszi: | *19/100 (+16%) |
16. vadászat: | 14/40 | 17. bányászat: | 25/77 | 18. úszás: | 13/82 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
totem 40% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot ), kvazár kesztyűt (#445) (max. 4 darabot, csak egyszer), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 8 darabot ) |
elfogod bibircsók-óriást (#120) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) szuper hálócsapdával (#274), tigroszlánt (#43) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16) |
szintszívó (#96) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), ongóliant (#159) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 16) |
9302. szövetség (#9302), epokitféreg (#147), semlegesek (#989), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), troll (#5), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | revitalizáció (#52) | szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) |
tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10) | ||||||
banshee-sikoly (#373), tudatrombolás (#111), agykorbács (#97), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), oldás (#372), pszi-acéltorony (#98), tompítás (#40), varázsvédelem II (#108), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | karmos tankány (#137) | lángcsóva (#31) | >> | fémbontó szójer (#150) | |
villámcsapás (#50) | >> | orgoró (#170) | villámcsapás (#50) | >> | velociraptor (#161) | |
villámcsapás (#50) | >> | kneopatikus mollusk (#209) | villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | |
villámcsapás (#50) | >> | norpadolótika (#226) | energiatüskék (#29) | >> | 48. szintű lényekre | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | >> | őrült varázsló (#255) | tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
hhaar burka (#32) | >> | óriás csontváz (#176) | hhaar burka (#32) | >> | tetemember (#123) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
2.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 0) |
3.) A víz híveim számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed legalább 15-ös! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 1 királynő, 1 élőholt. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | borkonyó bibe (#312) | 3 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 1 | gyenge méreg (#26) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | tigroszlán fog (#63) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | kaja (#2) | 2 | sötét tekercs (#535) | 2 | szvó-ektoplazma (#151) |