312. forduló, 314. forduló, Kripta Gitta összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. jan. 7. 9h:43'
EZ A 321. JÁTÉKHETED, 313. FORDULÓD
322. játékheted kezdete: jan. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #3454
SZÁMLA : XXXX

KRIPTA GITTA KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [112,110] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 17. pontnál.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+8 tvp ). Az aranytermő erszény 28 aranyat termelt. A méregtermő iszák termelt 4 gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 4 gyenge mérget.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+96 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+140 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+38 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 745. hetének nyerőszámai: 15, 9, 7. 2 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 13 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 463.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 463.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 458.]

* 4. KP: VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 458.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 458.]

hh 1546 1629 használod az 1546. tárgyat az 1629. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 456.]
Minden alkalommal elcsodálkozol a koboldkorona elnagyolt, otromba vonalain. Vajon hogyan képes egy ilyen bumfurdi akármi varázslatot megidézni? Aztán megvonod a vállad, és inkább koncentrálsz. Hamarosan megérzed egy szemmelverés varázs hatalmát. Felkészülsz a szemmelverésre. [1 pontot használtál fel, van még 455.]

lm 18 22 905 mozogsz 18 22 905
Teszel egy kört a látógömbben is látott folyosókarikában. Nem érte meg erre jönni, semmit nem találsz, a hely semmivel sem több, mint az eddigi romos járatok. [18. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy varkaudar kölyök van előtted! Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök bal oldalát. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a varkaudar kölyök bal első lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy jéghalál varázslattal köszöntöd a másikat. 26 életpontot sebeztél. A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar pálinkát.
Elágazás! [19. PONT]
Elszántan lépdelsz tovább a kietlen folyosón. [20. PONT]
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó a következő akadály. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy vaskulcs nyitja az ajtót. Egy díszesebb terembe érkezel. Idáig nem hatolt el a rombolás szele. A mályvaszín falak ennek ellenére nyomasztóak, a padlón varkaudarok nyomai sorakoznak. Egy részük északnyugatra, többségük viszont keletre tart. [21. PONT]
Egy előcsarnokszerű helyiségbe érkezel. Kétoldalt szobrok sorakoznak. Ijesztő, de mintha a varkaudar kőharcosok szemeiket pontosan a tiedbe irányítanák! [22. PONT] Egy varkaudar behemótot pillantasz meg. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 21 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar behemót bal karját. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a varkaudar behemót bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 21 életpontot sebeztél. A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Véres nyál csordul ki a varkaudar behemót száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Egy varkaudar behemót lakik itt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 24 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar behemót testét. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a varkaudar behemót jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Távolról jéghalál varázslatot lősz a másikra. 29 életpontot sebeztél. A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A varkaudar behemót most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Egy varkaudar behemótot veszel észre magad előtt. Itt csata lesz.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 22 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar behemót bal lábát. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a varkaudar behemót fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jéghalál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 22 életpontot sebeztél. Mielőtt észbe kapnál, a varkaudar behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A varkaudar behemót most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}


Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [55 pontot használtál fel, van még 400.]

lm 23 24 900 mozogsz 23 24 900
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy gyémántkemény adamantit ajtót pillantasz meg. Találsz egy kilincset: Szerencsére nyitva van. Talán ez a labirintus legdíszesebb hálóterme. Középen, néhány talpalattnyi kiemelkedő padlólap közepén, jókora trónus áll, most - szerencsére - üresen. Nem szívesen lennél itt, amikor az uralkodó teljes pompájában elfoglalja azt. [23. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy varkaudar kölyök! Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy jéghalál varázslattal köszöntöd a másikat. 30 életpontot sebeztél. Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Rövid körbevizsgálódás után találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő kis aranykulcs nyitja a ládát. Amint kinyitod a fedelet, előrepül egy hihetetlenül éles, forgó fémkorong, hajszál híján lenyakazva téged. (-26 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 vark. pecsétgyűrű, 1 elit csatavért, 40 arany és 2 varkaudar pálinka. Gyorsan kiüríted a ládát.
Egy előcsarnokszerű helyiségbe érkezel. Kétoldalt szobrok sorakoznak. Ijesztő, de mintha a varkaudar kőharcosok szemeiket pontosan a tiedbe irányítanák! [22. PONT]
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy gyémántkemény adamantit ajtó a következő akadály. Elővigyázatosan próbát teszel: Könnyen nyílik. A következő helyiség egy öltözőszoba. Kétszer olyan magas, mint az eddigi folyosók, és a falakat körben, magasba nyúló szekrények támasztják. Egyikük nyitva van, így könnyen beljebb kukkanthatsz. Díszes páncélöltözet kandikál ki az ajtók mögül, ami sajnos nem a te méreted. Ráadásul aranyötvözetes anyaga túl nehéznek is néz ki ahhoz, hogy magaddal vihesd. Csak a nyálcsorgatás marad. [24. PONT] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás]
Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy varkaudar hadúr. Fegyvere egy varkaudar szablya. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 10 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy Tharr haragja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 28 életpontot vesztettél. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar hadúr testét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy jéghalál varázslatot dobsz ellenfeledre. 30 életpontot sebeztél. Sajnos nem sikerült a varkaudar hadúr minden csapását hárítanod. (5 támadástól 80 életpontot vesztesz.) A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel megcsapod a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a varkaudar hadúr jobb vállát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Távolról jéghalál varázslatot lősz a másikra. 31 életpontot sebeztél. Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar hadúr nehezen védhető csapásait. (5 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A varkaudar hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranygyűrű. Eldobod az értéktelenné vált tyrannoszaurusz rex trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes varkaudar hadúr trófeát. 2894 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 158, gyógyulás: 0, összesen: -158 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar szablyát.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [33 pontot használtál fel, van még 367.]

lm 26 28 30 mozogsz 26 28 30
Egy előcsarnokszerű helyiségbe érkezel. Kétoldalt szobrok sorakoznak. Ijesztő, de mintha a varkaudar kőharcosok szemeiket pontosan a tiedbe irányítanák! [22. PONT]
Egy díszesebb terembe érkezel. Idáig nem hatolt el a rombolás szele. A mályvaszín falak ennek ellenére nyomasztóak, a padlón varkaudarok nyomai sorakoznak. Egy részük északnyugatra, többségük viszont keletre tart. [21. PONT]
Távoli sikoly emlékeztet arra, hogy bár díszes folyosón haladsz tova, a hely nem éppen egy királyi palota veszélytelen épületszárnya. [25. PONT] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy varkaudar bajnok. Valamilyen fegyver van nála. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 22 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 15 életpontot vesztettél. A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Semmi gond, gondolod, és előkapod a fülemüle sípot! A hang, amit kiad, talán előbb megy a szörny idegeire, mint a tiedre. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar bajnok testét. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a varkaudar bajnok bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 26 életpontot sebeztél. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1085 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}


Elszántan mész előre. Egy nagy vasalt ajtót pillantasz meg. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy vaskulcs nyitja az ajtót. A terembe lépve az első, amit felfedezel, a dulakodás nyomai! Ja nem, mégsem, csupán egy étkezőről van szó, ahol a varkaudarok, hogy-is-mondjam, duhajkodtak! Kiömlött boroskupák, varkaudar pálinkásflaskák árulkodnak arról, mi is volt jókedvük okozója. A középen elnyúló hosszú asztal körül felborult székek arra utalnak, sietve kellett elhagyniuk a helyiséget. [26. PONT] Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 20 varkaudar pálinka. Felpakolsz.
Távoli sikoly emlékeztet arra, hogy bár díszes folyosón haladsz tova, a hely nem éppen egy királyi palota veszélytelen épületszárnya. [25. PONT]
Kopottas ajtó elé érkezel. [27. PONT]
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy nagy vasalt ajtót pillantasz meg. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy vaskulcs nyitja az ajtót. A következő helyiség egy edzőterem. Kitömött, a huertoli városőrség ruhájába öltöztetett bábuk hada foglalja el a szobát, melyet a varkaudarok minden bizonnyal gyakorlatozni használnak/használtak. Az alvadt vér az egyenruhákon pedig arra utal, nem éppen barátságos módszerekkel tettek szert ezekre a játékszerekre. [28. PONT] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy élőholt sullár. Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 27. pontnál vagy.
A belső folyosók egyikén vagy. Északra díszes, rúnákkal díszített ajtó nyílik, egyetlen eddig látottra sem hasonlít. [29. PONT]
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy vastag, gránitból készült ajtó bukkan fel a sötétből. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy aranykulcs nyitja az ajtót. A falakra vésett rúnabákomokról egyértelműnek tűnik, a varkaudar varázslók épületszárnyában tartózkodsz. Nincs is szükség fáklyára! A falakat a mennyezet közelében lebegő, világító gömbök vonják sejtelmes félhomályba. [30. PONT]
[54 pontot használtál fel, van még 313.]

lm 905 31 900 mozogsz 905 31 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy nagy vasalt ajtó állja utadat. Lenyomod a kilincset: Nyitva van! A következő szoba, a mágusok szobája, meglepően nagy ahhoz képest, amilyennek kívülről, na meg a látógömbben látottak alapján képzelted. Középen egy áldozati oltár áll, most üres - a gyomrod nyugalma érdekében ennek örülsz is. A sarokban egy kitömött sullár áll, több rúnával a bőrébe vésve. Hogy milyen célt szolgálnak ezek, csak egy nagy varázsló tudná megmondani. [31. PONT] Egy varkaudar mágust veszel észre magad előtt. Valamilyen fegyver van nála. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 30. pontnál vagy.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [11 pontot használtál fel, van még 302.]

lm 33 1 mozogsz 33 1
A belső folyosók egyikén vagy. Északra díszes, rúnákkal díszített ajtó nyílik, egyetlen eddig látottra sem hasonlít. [29. PONT]
A város belső folyosójának keleti végében vagy. Félelmetes érzés futkározik a hátadon, mintha túlvilági szellemek érintenétek. Gyorsan elhessegeted, még ezt a butaságot. [32. PONT] Egy varkaudar kószát veszel észre magad előtt. Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 29. pontnál vagy.
Kopottas ajtó elé érkezel. [27. PONT]
Távoli sikoly emlékeztet arra, hogy bár díszes folyosón haladsz tova, a hely nem éppen egy királyi palota veszélytelen épületszárnya. [25. PONT]
Egy díszesebb terembe érkezel. Idáig nem hatolt el a rombolás szele. A mályvaszín falak ennek ellenére nyomasztóak, a padlón varkaudarok nyomai sorakoznak. Egy részük északnyugatra, többségük viszont keletre tart. [21. PONT]
Elszántan lépdelsz tovább a kietlen folyosón. [20. PONT]
Elágazás! [19. PONT]
Egy vérbe fagyott Dornodon szimbólumos alak mellett vezet el az utad. Jól megjárta, miután a varkaudarok végeztek vele, a sullárjaikat uszították rá - legalábbis a testét mindenfelé szabdaló harapásnyomok erre utalnak. [17. PONT]
A folyosó újra kereszteződéssé szélesedik. A várost tervező varkaudar mérnökök minden bizonnyal labirintusszerű településre kaptak megbízást. [15. PONT]
Egy újabb elágazáshoz érkeztél. Északra egy ajtókereten keresztül, keletre és nyugatra kietlen folyosón át vezet az út tovább. [13. PONT]
Az élesen elforduló járatban némi meglepetés fogad. Egy hatalmas varkaudar szobra az, csatavértjéből ítélve egy varkaudar hadúré. Kezét parancsolón nyújtja előre, legalábbis nyújtaná, de valamilyen barbár, műveletlen banda azt a karjánál letörte. Fejével sem bántak kesztyűsebb kézzel - orrát, fülét laposra rongálták. Talán így már nem is annyira ijesztő, mint fénykorában volt, szégyelve gondolsz az iménti reakciódra. [12. PONT]
A folyosó kacskaringózva folytatódik előtted. [11. PONT] Upsz, hirtelen beszakad alattad a föld. Egy kétségbeesett pillantással fel tudod mérni a veszély valódi mivoltát, miután le se látni a verem aljáig. Aztán egy emberfeletti mozdulattal elkapod a verem szélét. Percekig ott lógsz teljesen kiszolgáltatva, amíg a fogást keresed, és kiötlöd a felmászás módját. Egyszer csak a hátizsákodból kiesik valami, és hangos csörömpölés kíséretében lezuhan a mélységbe. Fokozatosan halkulnak el a hangok, nem hallod, a tárgy mikor érte el a verem alját. Ha elérte egyáltalán. Mivel minden egyes mozdulat a lezuhanás kockázatával jár, nem tudtál hátrapillantani, hogy megtudd: mi lehetett az. Hosszú percekig lógsz így, aztán minden erődet és tudásodat összeszedve felrugaszkodsz. Csak amikor már újra teljes talppal érinted a talajt, nyugodsz meg kicsit.
Életpontod a kritikus érték alá zuhant. Ezért óvatosságod mostantól 5: Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz.
Bátran haladsz tovább. Egy ripityára tört, tartójából kifordult ajtóban végződik az út. Elővigyázatosan próbát teszel: Könnyen nyílik. Egy elágazáshoz érkezel. Nyugatra a sarokvasaiból kidöntött vasajtót látsz, északra és délre pedig sötétségbe vesző folyosó indul. [5. PONT] Távoli dübörgést hallasz, amikor egy furcsa alakú, kerek kőlapra helyezed a testsúlyodat. A következő pillanatban feltűnik az egész folyosót betöltő, óriási kőgolyó! Rohansz, ahogy a lábad bírja. Szerencsédnek köszönhetően csak 17 életpontot vesztettél. Az utolsó pillanatban ugrasz félre egy beugróba, a golyó melletted csapódik a folyosó végének!
Egy kupac csont és bőrmaradvány fekszik a fal mellett. Itt valaki látszólag önkéntelenül Leah birodalmába távozott. [4. PONT]
Pár lépés múlva eléred a folyosó következő kanyarulatát. [3. PONT]
Kietlen folyosó vezet a látógömbben látott kettes pont felé. Idegesítően csilingelnek a vészharangok a fejedben! Nem a legjobb az előérzeted. [2. PONT]
Sietve hagyod el a baljós helyet, mielőtt még valami komolyabb baj történne.
[127 pontot használtál fel, van még 175.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy darab bőrrel elkötöd a kezedet, majd egy óvatos mozdulattal eret vágsz magadon. Örömmel figyeled, hogyan távozik belőled a rossz, beteg vér. Bekötözöd a sebet, s máris sokkal jobban vagy. (+91 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 145.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Használatba hozod a quwarg teleportgömböt, valahogy ösztönösen érzed, hogyan is kell. Szédüléshez hasonlatos érzés fog el, s mire elmúlik, már egy quwarg boly belsejében állsz. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-8 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy kisebb quwarg isten! Jobbnak látod, ha nem keveredsz harcba vele! Elégedetlenül konstatálod, hogy pont most, amikor a legizgalmasabb, ránt vissza a teleportgömb a jelenbe, a biztonságos helyre, ahonnan az utazásodat megkezdted. [40 pontot használtál fel, van még 105.]

gyk 182 40 gyakorolsz a 182. tárggyal 40 pontért
Tökéletesen koncentrálva, hosszas lazítás után edzeni kezdesz. A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan. [40 pontot használtál fel, van még 65.]

gyk 695 40 gyakorolsz a 695. tárggyal 40 pontért
A levegőben suhogtatva edzed magad. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver). [40 pontot használtál fel, van még 25.]

gyk 182 40 gyakorolsz a 182. tárggyal 25 pontért
Tökéletesen koncentrálva, hosszas lazítás után edzeni kezdesz. A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan. [25 pontot használtál fel, van még 0.]

gyk 695 40 gyakorolsz a 695. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

gyk 182 40 gyakorolsz a 182. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

gyk 695 40 gyakorolsz a 695. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

gyk 182 40 gyakorolsz a 182. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

gyk 695 40 gyakorolsz a 695. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: kutatsz -3 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 3. BP: fejleszted a 4. tulajdonságodat -3 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 4. BP: használod a 238. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat
Lecsatolod a zafír erőövet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Iszol a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 23, 1.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját habzsol be a törpemammut. 2 kaját nyel le a sullár. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Most már nem aggódsz a labirintusok csapdái miatt: óvatosság beállításod újra a régi (azaz 0). Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 454 pontot. A következő körben tehát 451 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Kripta Gitta, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nő vagy. Leah főpap-jelöltje vagy. Papi hited: 249. Az Ördögi Kör (#9116) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 313. fordulód.

Erő: 41 (45) Szint: 21 Merészség: 7/5 Magasság: 143 cm
IQ: 44 (50) Támadás: 31 Agresszió: 4 Testsúly: 46 kg
Ügyesség: 39 (45) Védekezés: 46 Menekülés: 30 % Életkor: 8/8 év
Egészség: 37 (43) Életpont: 363/166 Jellem: gonosz (435) Tul. pont: -3
Szerencse: 50 (59) Varázspont: 771/461 Pénz: 1398 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 21/3 Pszi pont: 138/205 EFejl: 30
Eddig összesen 1398 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8633 TP-t kaptál. Jelenleg 651748 TP-d van. A következő szinthez még 148252 TP szükséges. Trófeáid: Rodrig, varkaudar hadúr, ongóliant. A 305. fordulódban 31552 arany került a bankszámládra. 32814 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 7 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/40 ökölvívás: 26/23 (+6%) szúrófegyverek: 12/57 (+13%)
vágófegyverek: 18/2 (+10%) ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 25/49
dobófegyverek: 7/48

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); tünde nyíl (#554) (7 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/77 2. nyomkövetés: 66/67 3. lopás: 13/21
4. mászás: 11/47 5. csapdakészítés: 22/21 (+6%) 6. csapdaészlelés: 5/80 (+24%)
7. gyógyítás: 42/67 (+25%) 8. titkosírás: 6/39 9. felderítés: 25/7
10. szörnyidomítás: 6/1 11. teológia: 32/21 (+2%) 12. taumaturgia: 32/66 (+7%)
13. szerencsejáték: 2/76 14. versengés: 7/45 15. harcművészetek: 19/12
16. zene: 13/28 17. szörnyismeret: 9/43 18. pszi: *22/100
19. vadászat: 10/14 20. bányászat: 31/45 21. úszás: 10/63
22. főzés: 10/92 23. csapatmunka: 5/10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz az 5484. karakternek
kutatsz max. 60 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 2 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), csontkést (#11) (max. 1 darabot, csak egyszer)
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 12)
technokolin (#50), bunthar (#396), gonoszok (#988), Zinthurg (#180), kőkorszaki szaki (#109), tetemember (#123), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), csontváz lord (#177), téfea magoflux (#98)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
karmazsin huhogó (#185), szutykos remák (#191), semlegesek (#989), Nerina Clarusdea (#3957)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) éhínség (#39, 7 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) szemmelverés (#137)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK
csontváz (#48) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Végre egy feladat, amit igazán örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 5 szopókövet!
2.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot.
3.) Újabb árnyszolgákra van szükségem! Ölj le három dehidrátort. (számláló: 0)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
22 gyöngymangó (#135) 6 kaja (#2) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
81 arany (#50) 1 aranygyűrű (#193) 1 elit csatavért (#295)
1 vark. pecsétgyűrű (#1171) 23 varkaudar pálinka (#1137) 1 varkaudar szablya (#516)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(112,110) a 134. labirintus bejárata, varkaudar kölyök (#685), varkaudar behemót (#189), varkaudar hadúr (#270), varkaudar bajnok (#190)

Üzenet küldése a karakternek